Kirjoittaja Aihe: Fullspeed RC:n lavangon 1/8 krossirata  (Luettu 1061886 kertaa)

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

Mika R

  • Vieras
Vs: Lavangon rata
« Vastaus #810 : 30.04.07 - klo: 08.20 »
Partioinnilla nyt sitten selviää käykö siellä vai onko vain huhupuhetta. Toivottavasti vain jälkimmäisestä on kyse.

Poissa JQ

  • Fullspeed RC
    • Profiili
    • JQ Products
Vs: Lavangon rata
« Vastaus #811 : 30.04.07 - klo: 10.24 »
Tohon listaan voisi vielä lisätä:

1. JQ:lla on aina oikea kide.
JQRacing - Alphaform - REDS - AKA - Savöx - LRP - GHEA - Maugrafix - neo-buggy.net

Poissa JQ

  • Fullspeed RC
    • Profiili
    • JQ Products
Vs: Lavangon rata
« Vastaus #812 : 30.04.07 - klo: 10.28 »
Niin, ja sit EI AJETA VARIKOLTA!

Saa säätää pannua, tai ajaa pannua sisään, mutta ei saa ajaa Hokemaisesti 16 gallonaa varikolta. Se on ihan terveestä ja jos joku niin tekee mä liimaan sille ProLinen XTR Knucklesit otsaan.

JQRacing - Alphaform - REDS - AKA - Savöx - LRP - GHEA - Maugrafix - neo-buggy.net

Poissa *Artsi*

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Lavangon rata
« Vastaus #813 : 30.04.07 - klo: 10.34 »
Sul on mun puhelimet! mis meet?
-HobbyFactory- -JQ Products- -EA-Import- -Orca- -Ultimate Racing-
-TeamDurango DEX410V4- -Serpent 411 Eryx 2.0- -Alpha Engines- -Bittydesign-

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: Lavangon rata
« Vastaus #814 : 30.04.07 - klo: 10.37 »
Puhtaasti päivisen pulinoita.
Niinhän tuo viimevuonnakin tuli meille selittämään "onko täällä kentis jotain tiedonpuutteita milloin saa ajaa ja milloin ei??"
Hän ei näyttänyt millään tajuavan että eihän siellä ollut yhtäkään autoa edes näkysällä.
Vain minä ja pari kaveria jauhamassa puutaheinää ajojen jälkeen.
Muistan kyseisen henkilön pyörähtäneen usein portilla juuri sulkemisajan jälkeen ja nimenomaan aina jotain natinaa vaikka kaikki kamat ovatkin olleet pakattuina jo pitkän tovin.

En usko hetkeäkään että radalla on nytkään kukaan ajellut radan ollessa kiinni.
Vasta nythän on edes kevätkin niin pitkällä että ylipäätään näkisikään ajaa illalla.

Olen kuullut päivisen selittäneen nimenomaan että on ollut henkilöautoja radan sulkeutumisen jälkeen...
No mitä sitten??? Missä se on kielletty?????

Mikäli taas kyse on jonkun parin minuutin ajan ylityksestä niin eikö tämä ole ymmärrettävää??
Vai pitääko sinne mennä asentamaan ajastettu kello joka pärähtää aina kun sulkemisaika on minuutin päässä, jolloin on vielä aikaa ajaa radalla oleva auto varikolle ja hengenhädässä sammuttaa ettei vaankaan tyhjäkäynnillä pörisevä auto aiheuta suurta harmia käyden 10 sekuntia jonkun kellon ollessa jo 21.00 (17.00 viikonloppuisin)

Että alkaa ottamaan pattiin...
Ensin laitetaan 19.00 viikonlopulle ja yhtäkkiä päivinen ilmoittaakin että se on 17.00 ja kaikki tämän ovat tienneet. Näin hän siis ilmoitti viimekaudella, vaikka juuri oli ilmoitettu meille että se on 19.00... Näin luki myös portissa (niin kauan kun lappu oli tallessa)  Päivinenpähän vaan keksikin että se on nyt 17.00 ja puomiin ilmestyi kyseinen aikataulu... Samassa JQ kertoi keskustelleensa asiasta että viikonloppuisin aika onkin 20.00
Ota ny helvata sentään joku selko tästäkin.
oli miten oli niin tiedän että jokainen vähänkään aktiivisemmin rataa käyttävät ovat aina lopettaneet ajot viimeisenä, ja nimenomaan viimeistään kellon lyödessä 21.00 tai 17.00 ja nimenomaan aktiivit ovat myös viimeisenä radalta poistuneet, eli mikäli joku ei käy pimeässä ajamassa niin siellä ei todellakaan kukaan ole yliajalla ajanut...

Mutta... Aletaan partioimaan prkl ja vaikka joka halvatun ilta käytäisiin puolentunnin välein, emmekä saa ketään kiinni niin valitusta tulee että on nähty henkilöauton poistuvan radan luota... (eli se "partio" auto pentele)

Huh...  :evil: :police: :lol:

Mika R

  • Vieras
Vs: Lavangon rata
« Vastaus #815 : 30.04.07 - klo: 10.39 »
Jees. Tätä kyllä käytiin läpi ettei meistä kukaan siellä ajele. Mutta partoidaan ja varmistetaan ettei mitään tallaista tapahdu. Sitten on puhtaat paperit jatkaa.

Poissa jarkko

  • Fullspeed RC
    • Profiili
    • PKSRCA kotisivut
Vs: Lavangon rata
« Vastaus #816 : 30.04.07 - klo: 11.15 »
Minä Vihmo ja Jani lähettiin tänää viimesinä radalta 5 yli 5  sillon ei jääny ketään muuta ainakaan paikan päälle.

Ongelma varmaan ei olekaan liian pitkään ajoa jatkavat "lailliset" kuskit.

Alueen vieressä on paikka, missä raskaan kaluston kuskit välillä yöpyvät autoissaan. Näiltä oli tullut isolle VAUlle tietoa ajamisesta aikoina, jotka ovat virallisten aikojen ulkopuolella. Näillä mystisillä "laittomilla" ajelijoilla tyylinä ilmeisesti tulla sinne sellaiseen aikaan, että "laillinen" porukka on taatusti ehtinyt jo kauas radalta. Valoahan riittää ajamiseen paljon yli sulkemisaikojen.
Infinity | Capricorn | CRC | Novarossi

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: Lavangon rata
« Vastaus #817 : 30.04.07 - klo: 12.15 »
Niin, ja sit EI AJETA VARIKOLTA!

Saa säätää pannua, tai ajaa pannua sisään, mutta ei saa ajaa Hokemaisesti 16 gallonaa varikolta. Se on ihan terveestä ja jos joku niin tekee mä liimaan sille ProLinen XTR Knucklesit otsaan.



Pah...
Ja perusteluja sille miksi varikolta ei ajettaisi???

Mielellänihän minäkin ylhäältä ajaisin, mutta olen huomannut että saa olla teikäläisiä nostelemassa renkailleen kokoajan, ja jos satunkin ylös eksymään ja kaadan niin kuka onkaan autoa nostamassa???
Tähän mennessä kokemukset kertovat että hyvin harvoin he keiden autoja juoksen nostamassa oman ajamisen ja kaatelun keskellä... Eikä siinä mitään mutta tankkaankin vielä päälle  :p
No mutta sovitaan näin sitten... Turha on huudella "HOKEEEEE tankkaa, HOKEEE käännä piikimmälle, HOKEEEEEE nosta..."

Poissa JK

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Lavangon rata
« Vastaus #818 : 30.04.07 - klo: 14.01 »
Niin, ja sit EI AJETA VARIKOLTA!

Saa säätää pannua, tai ajaa pannua sisään, mutta ei saa ajaa Hokemaisesti 16 gallonaa varikolta.


 :smiley: Mies ajoi itse pari vuotta varikkomuurin päältä, kun opetteli hyppimään ja haluaa nyt kieltää muilta saman homman. Korokkeen portaat jää lyhytikäisiksi, jos kaikki pari kertaa kierroksella kaatavat harjoittelevat korokkeelta käsin.  :wink:

Poissa JQ

  • Fullspeed RC
    • Profiili
    • JQ Products
Vs: Lavangon rata
« Vastaus #819 : 30.04.07 - klo: 15.27 »
En kyllä muistaakseni ajanut varikolta muutakuin silloin kun ajoin pannua sisään tai säädin sitä.
JQRacing - Alphaform - REDS - AKA - Savöx - LRP - GHEA - Maugrafix - neo-buggy.net

Poissa group4

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Lavangon rata
« Vastaus #820 : 30.04.07 - klo: 15.56 »
Niin, ja sit EI AJETA VARIKOLTA!

Saa säätää pannua, tai ajaa pannua sisään, mutta ei saa ajaa Hokemaisesti 16 gallonaa varikolta. Se on ihan terveestä ja jos joku niin tekee mä liimaan sille ProLinen XTR Knucklesit otsaan.



Pah...
Ja perusteluja sille miksi varikolta ei ajettaisi???

Mielellänihän minäkin ylhäältä ajaisin, mutta olen huomannut että saa olla teikäläisiä nostelemassa renkailleen kokoajan, ja jos satunkin ylös eksymään ja kaadan niin kuka onkaan autoa nostamassa???
Tähän mennessä kokemukset kertovat että hyvin harvoin he keiden autoja juoksen nostamassa oman ajamisen ja kaatelun keskellä... Eikä siinä mitään mutta tankkaankin vielä päälle  :p
No mutta sovitaan näin sitten... Turha on huudella "HOKEEEEE tankkaa, HOKEEE käännä piikimmälle, HOKEEEEEE nosta..."
yhdyn tohon samaan pidemmän päälle voi alkaa vituttaa juosta edes takas ylös alas :jne...

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Lavangon rata
« Vastaus #821 : 30.04.07 - klo: 19.26 »
Niin, ja sit EI AJETA VARIKOLTA!

Saa säätää pannua, tai ajaa pannua sisään, mutta ei saa ajaa Hokemaisesti 16 gallonaa varikolta. Se on ihan terveestä ja jos joku niin tekee mä liimaan sille ProLinen XTR Knucklesit otsaan.



Pah...
Ja perusteluja sille miksi varikolta ei ajettaisi???

Mielellänihän minäkin ylhäältä ajaisin, mutta olen huomannut että saa olla teikäläisiä nostelemassa renkailleen kokoajan, ja jos satunkin ylös eksymään ja kaadan niin kuka onkaan autoa nostamassa???
Tähän mennessä kokemukset kertovat että hyvin harvoin he keiden autoja juoksen nostamassa oman ajamisen ja kaatelun keskellä... Eikä siinä mitään mutta tankkaankin vielä päälle  :p
No mutta sovitaan näin sitten... Turha on huudella "HOKEEEEE tankkaa, HOKEEE käännä piikimmälle, HOKEEEEEE nosta..."
yhdyn tohon samaan pidemmän päälle voi alkaa vituttaa juosta edes takas ylös alas :jne...

Harvoin minä jaksan pyytää varikolta jonkun minun autoa nostamaan jos se on väärinpäin siellä radalla, ja huom jos se harmittaa sinua että se on ylös alas niin eikö se jo opeta sinua ajamaan hieman tarkemmin sitä autoa silloin.
Esim ne isooooooot hyppyrit minä ajan ne todella varmasti että ei tarvitse käydä kääntämässä sitä auto taas jaloilleen.
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa Sami L

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Lavangon rata
« Vastaus #822 : 30.04.07 - klo: 19.51 »
Ajakaa vaikka päällänne seisten, kunhan ei muiden touhuja häiritse.
Tiedätkö miksi olet mekaanikko?
Sinulla on kädet mutta ei aivoja. -AbuD.

Poissa JQ

  • Fullspeed RC
    • Profiili
    • JQ Products
Vs: Lavangon rata
« Vastaus #823 : 30.04.07 - klo: 20.50 »
Eli jos seisotte maassa. Se penkki on vaan tiellä siinä ja se laitetaan takaisin sen paikalle.
JQRacing - Alphaform - REDS - AKA - Savöx - LRP - GHEA - Maugrafix - neo-buggy.net

Poissa Sami L

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Lavangon rata
« Vastaus #824 : 30.04.07 - klo: 21.14 »
Miksi ihmisten elämästä pitää väkisin tehdä vaikeeta? Selkee kysyntä alhaalta ajamiselle ja sitä pitäis tukea jollain tavoin haittaamatta niitä ylhäältä ajavia liiallisesti, tuo penkki sopivassa kohdassa olis mielestäni sopiva kompromissi, eikä tarvi rikkoa sitä varikkosuoran reunaa nousemalla siihen silloin harvoin kun joku varikolle ajaa.  :undecided:
Tiedätkö miksi olet mekaanikko?
Sinulla on kädet mutta ei aivoja. -AbuD.

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: Lavangon rata
« Vastaus #825 : 30.04.07 - klo: 21.47 »
Vali vali... Mä ajan alhaalta jos siltä tuntuu. (Piste)

Kaadan ja juoksen oman auton renkailleen, ajan lisää, kaadan ja nostan, välissä tankkaan ja kaatelen taas.
Aivan kuten ennenkin kele.

Kuten sanoin niin sovitaan sitten niin että minä en enää nostele porukan autoja oman ajoni lomassa, en tankkaa, enkä varmasti säätele.

Helv... kaikesta tekin keksitte oikeesti narista.
Aina kun olen itse ylhäältä ajanut, olen joutunut lähes rukoilemaan että joku nostaisi auton kun sen kaadan.
Monestiko olen mukissut vastaan kun olen itse ajanut alhaalta ja joku on nostoapua pyytänyt??????????????????????????

Tu...

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Lavangon rata
« Vastaus #826 : 30.04.07 - klo: 23.54 »
Minulla ei ole mitään sitä vastaan että varikolta ajetaan mutta se että mennään radan puolelle ajamaan niin se on jo hiukan liikaa jopa minulle.
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa Divi

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Lavangon rata
« Vastaus #827 : 01.05.07 - klo: 02.22 »
Ajakaa vaikka päällänne seisten, kunhan ei muiden touhuja häiritse.
Pitäkää tuosta kiinni, ja erittäin napakka ote...

Poissa Hotti

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Lavangon rata
« Vastaus #828 : 01.05.07 - klo: 08.53 »
Jaah..katkaistaan nyt tää kinaaminen  :laugh:

Eli oliko näin että 19.5 on lavangossa M8 SM?Jos näin,niin onko rata suljettu 18.5?
-Team lapsena liian vähän leluja-

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Lavangon rata
« Vastaus #829 : 01.05.07 - klo: 12.10 »
Luultavasti historia toistaa itsensä tänäkin vuonna eli on luultavasti kiinni :huh:
Onko mitään tietoa talkoista mikä on kohta vääjäämättä meidän talkoolaisten edessä.
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa JK

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Lavangon rata
« Vastaus #830 : 01.05.07 - klo: 18.34 »
Onko muuten Lavangon kisat kaksipäiväiset? Ei taida aikataulu muuten onnistua, jos ajaminen pitää lopettaa viideltä.

Poissa Sami L

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Lavangon rata
« Vastaus #831 : 01.05.07 - klo: 20.10 »
Rata suljettu 20.5 oli lappu korokkeen kyljessä.

Kisapäivää luultavasti saadaan venyttää aikojen ulkopuolelle.
Tiedätkö miksi olet mekaanikko?
Sinulla on kädet mutta ei aivoja. -AbuD.

Poissa JQ

  • Fullspeed RC
    • Profiili
    • JQ Products
Vs: Lavangon rata
« Vastaus #832 : 01.05.07 - klo: 21.35 »
Tänään oltiin lavangossa, ja kaikki ajoi korokkeelta. Hyvin meni!
JQRacing - Alphaform - REDS - AKA - Savöx - LRP - GHEA - Maugrafix - neo-buggy.net

Poissa jp3006

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Lavangon rata
« Vastaus #833 : 02.05.07 - klo: 23.01 »
Siis mihin aikaan lavangossa saa ajaa?

T-Jani

Poissa Sami L

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Lavangon rata
« Vastaus #834 : 02.05.07 - klo: 23.10 »
Ark. 9-21
V.lop 9-17

Rata kiinni 20.5
Tiedätkö miksi olet mekaanikko?
Sinulla on kädet mutta ei aivoja. -AbuD.

Poissa Pööki

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Lavangon rata
« Vastaus #835 : 03.05.07 - klo: 18.28 »
Onko kukaan menossa ajamaan huomenna perjantaina 4.5? Kävin radalla tänään siinä toivossa että siellä olisi ollut läjä kuskeja joiilta olisin voinut kysellä tyhmiä mutta paikalla ei ollut ketään..

Olisiko huomenna siis joku varmuudella menossa ja mihin aikaan?

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Lavangon rata
« Vastaus #836 : 03.05.07 - klo: 18.38 »
Jos sää on mitä on niin en usko että kovinkaan moni tykkää olla tuolla ajamassa.
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Mika R

  • Vieras
Vs: Lavangon rata
« Vastaus #837 : 03.05.07 - klo: 18.40 »
Onko kukaan menossa ajamaan huomenna perjantaina 4.5? Kävin radalla tänään siinä toivossa että siellä olisi ollut läjä kuskeja joiilta olisin voinut kysellä tyhmiä mutta paikalla ei ollut ketään..

Olisiko huomenna siis joku varmuudella menossa ja mihin aikaan?

Voitko odottaa viikonloppuun? Silloin pitäs ainakin olla paikalla edes toisena päivänä.

Poissa Pööki

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Lavangon rata
« Vastaus #838 : 03.05.07 - klo: 19.02 »
Kyllähän sitä täytyy viikonloppuun malttaa. Jos jaksat, pistätkö tänne viestiä kumppana päivänä menossa ja mihin aikaan. Auton osto senkuin lähenee. Nyt pitäis enään päättää käytetyn setin ja uuden rtr-paketin välillä.

Mika R

  • Vieras
Vs: Lavangon rata
« Vastaus #839 : 03.05.07 - klo: 19.17 »
Voin laittaa. Mutta säävaraus, jos vettä sataa vielä huomenna illalla niin lauantaina tuskin ajetaan ja niin edespäin. Ainakin yks päivä pitää olla suht kuivaa välissä. Vaikka tuo ei niin paljon haittaakaan näitä isopyöräisempiä mutta silti.