Kirjoittaja Aihe: Fullspeed RC:n lavangon 1/8 krossirata  (Luettu 1061808 kertaa)

0 jäsentä ja 3 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa RC-Garage

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://www.rc-garage.fi
Vs: Lavangon polttiskrossirata
« Vastaus #1740 : 29.08.08 - klo: 18.42 »
Melko kosteeta, kävin äsken.
RC-Garage     ***RC autoilun erikoisliike***
Hiekkamäentie 11, Hyrylä. Avoinna Ma,Ke,Pe 11-18 Ti,To 11-16 Vähemmän puhetta, enemmän tekoja.

Mika R

  • Vieras
Vs: Lavangon polttiskrossirata
« Vastaus #1741 : 29.08.08 - klo: 21.38 »
Joo niin oli, kiitti. No käytiin kuitenkin Rempan kaa vetäsee muutamat rundit, Remppa enemmänkin.
Lisää huomenna.

Poissa *remppa*

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Lavangon polttiskrossirata
« Vastaus #1742 : 30.08.08 - klo: 09.47 »
Tänään porukalla ajamaan!! Rata loistokunnossa ja kelinkin pitäisi suosia koko viikonlopun!
Pumilio Racing www.pumilio.fi "osat joita et löydä kataloogeista"

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: Lavangon polttiskrossirata
« Vastaus #1743 : 30.08.08 - klo: 10.29 »
Mahtavata.
Jos vaikka pääsis sunnuntaina vihdoinkin ajamaan uuden koneen sisään.

Poissa pieto

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Lavangon polttiskrossirata
« Vastaus #1744 : 30.08.08 - klo: 16.05 »
Minulta jäi tänään Lavankoon musta Salomonin takki. Jos joku sen on löytänyt viitsiikö soittaa minulle. 050-5666070
Kyosho GT Racing Art

Poissa Antti86

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Lavangon polttiskrossirata
« Vastaus #1745 : 30.08.08 - klo: 19.15 »
Olen yrittänyt konetta säätää tyhjäkäynti ruuvia avaamalla. Tulin nyt semmoseen tilanteeseen, että tyhjäkäynti ruuvia avaamalla kone sammuu ja kun ruuvia laittaa kiinni sen verran, että pysyy käynnissä niin renkat pyörii.

Joku juttu mulla taitaa olla nyt pielessä?
Onko joku menossa huomenna lavankoon ajeleen?
Ajattelin, että jos joku vois samalla katsoa tuota autoa jos tulisin lavankoon?

EDIT: Kytkinlaakeri oli kuin olikin jumissa :grin: Vähän CRC:tä laakerille ja taas pelaa. Kiitos neuvosta!
« Viimeksi muokattu: 01.09.08 - klo: 12.44 kirjoittanut Antti86 »

Poissa Poinas2

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
    • WEBSTORE
Vs: Lavangon polttiskrossirata
« Vastaus #1746 : 30.08.08 - klo: 19.24 »
Luultavasti kytkinjousi poikki tai kytkinlaakri jumissa. Jos alumiinipalat, niin voi olla että pala on kulunut sen verran, että siihen reunaan usein muodostuva jäyste estää palaa liikkumasta täyisin kiinni, jolloin se laahaa kytkinkelloon.
EA-Import Oy Webstore: www.eaimport.net
ALPHA Plus - BETA - BULLIT - TeamDurango - PIRANHA Fuel - M2C - TRESREY - KyPOM - H-Energy - REDS - RevolutionRcDesign - ThunderInnovation - Yaiba

Poissa Antti86

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Lavangon polttiskrossirata
« Vastaus #1747 : 30.08.08 - klo: 19.59 »
Eilen vaihdoin vauhtipyörän niin silloin tuon kytkimen laitoin takaisin ja jouset oli kunnossa.
Ilmeisesti tuota laakeria kans hypistelin käsissäni, mutta en siinä mitään ihmeellistä huomannut.

Poissa Sami L

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Lavangon polttiskrossirata
« Vastaus #1748 : 30.08.08 - klo: 20.11 »
Jos säät suosii, niin huomenna varmasti on porukkaa.
Tiedätkö miksi olet mekaanikko?
Sinulla on kädet mutta ei aivoja. -AbuD.

Poissa *remppa*

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Lavangon polttiskrossirata
« Vastaus #1749 : 30.08.08 - klo: 20.38 »
Rata on ilmeisesti huomenna suljettu, koska isolla puolella on kisat, tienvarsiviitoista päätellen. Silloinhan pikkuautopuolella ei ajeta, näin olen ymmärtänyt, joten älkää laittako suuria toiveita huomiselle ajolle Lavangossa.

Itse olen menossa testaamaan Lahden rataa. Onko muita lähtijöitä? Jos joku Lahtelainen on kuulolla, voisi laittaa pikainfoa radasta, ajo-ohje jne-
Pumilio Racing www.pumilio.fi "osat joita et löydä kataloogeista"

Narmer

  • Vieras
Vs: Lavangon polttiskrossirata
« Vastaus #1750 : 30.08.08 - klo: 20.44 »
Lahden rata ei ole vielä valmis.
Kovien sateiden jälkeen rata ei ole vielä ihan kuiva.
http://rc10.fi/index.php?topic=24244.660

Poissa Sami L

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Lavangon polttiskrossirata
« Vastaus #1751 : 30.08.08 - klo: 21.12 »
Rata on ilmeisesti huomenna suljettu, koska isolla puolella on kisat, tienvarsiviitoista päätellen. Silloinhan pikkuautopuolella ei ajeta, näin olen ymmärtänyt, joten älkää laittako suuria toiveita huomiselle ajolle Lavangossa.

Itse olen menossa testaamaan Lahden rataa. Onko muita lähtijöitä? Jos joku Lahtelainen on kuulolla, voisi laittaa pikainfoa radasta, ajo-ohje jne-

No voihan...

Tänää tuli nukuttua vähän turhan myöhälle, jotta ei sitten enää viittiny lähteä tankillisen takia rehaamaan romuja. No, ei voi minkään taas.  :tongue:
Tiedätkö miksi olet mekaanikko?
Sinulla on kädet mutta ei aivoja. -AbuD.

Poissa peitsamo

  • KUArc
    • Profiili
Vs: Lavangon polttiskrossirata
« Vastaus #1752 : 30.08.08 - klo: 21.15 »
Tänää tuli nukuttua vähän turhan myöhälle, jotta ei sitten enää viittiny lähteä tankillisen takia rehaamaan romuja. No, ei voi minkään taas.  :tongue:

Tee sinäkin Sami pari kolme housuunpaskovaa, niin ei tarvii moisesta huolehtia.. :shock:

Mulle tulee puolenoistaviikon "jäähy" työhommien takia, toivotaan, että kelit on suosiolliset vielä myöhemminkin syksyllä.
Flying Calacucco

Poissa RC-Garage

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://www.rc-garage.fi
Vs: Lavangon polttiskrossirata
« Vastaus #1753 : 30.08.08 - klo: 21.20 »
Sähkörata mestari kyllä puheli tänään että estettä huomisen ajeluille ei olisi. Ilm. tiedustellut asiaa tänään. Krossiradan parkkista käyttää korkeintaan toimitsijat. Me mennään ainakin kokeilemaan.
RC-Garage     ***RC autoilun erikoisliike***
Hiekkamäentie 11, Hyrylä. Avoinna Ma,Ke,Pe 11-18 Ti,To 11-16 Vähemmän puhetta, enemmän tekoja.

Poissa MKE

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Lavangon polttiskrossirata
« Vastaus #1754 : 30.08.08 - klo: 23.44 »
Minulta jäi tänään Lavankoon musta Salomonin takki. Jos joku sen on löytänyt viitsiikö soittaa minulle. 050-5666070
Jose korjasi sen talteen.

Poissa *remppa*

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Lavangon polttiskrossirata
« Vastaus #1755 : 31.08.08 - klo: 00.06 »
Sähkörata mestari kyllä puheli tänään että estettä huomisen ajeluille ei olisi. Ilm. tiedustellut asiaa tänään. Krossiradan parkkista käyttää korkeintaan toimitsijat. Me mennään ainakin kokeilemaan.

Pitää varmaan lähteä kokeilemaan, voisiko joku joka tosiaan tietää asiasta ilmoitella tänne miten on, pääseekö ajamaan vai ei?

SS voisitko tiedustella asiaa Ryhäseltä?
Pumilio Racing www.pumilio.fi "osat joita et löydä kataloogeista"

Poissa SS

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Lavangon polttiskrossirata
« Vastaus #1756 : 31.08.08 - klo: 00.33 »
Sähkörata mestari kyllä puheli tänään että estettä huomisen ajeluille ei olisi. Ilm. tiedustellut asiaa tänään. Krossiradan parkkista käyttää korkeintaan toimitsijat. Me mennään ainakin kokeilemaan.

Enpä ole tiedustellut, vain jyrännyt sprinttirataa tänäänkin kymmeneen illalla...jyrässä ei ole toimivia valoja, ajelin tulitikun valossa takaisin parkkiin.
Näytti olevan toimitsija -paikoituskyltti PA-radan puomilla. Itse en näe radan käyttöön esteitä, vaan minäpä en siitä päätä. Seuran puheenjohtajan, kuten minunkin yhteystiedot löytyvät seuran nettisivuilta, joten kysykää itse!
Sprinttikisan järjestävä taho on Ratatuomarit ry, joten sitä voi olla turhaa UAU:n puheenjohtajalta tiedustellakaan.

Hyvää yötä!
Team Associated / Reedy             Sami Salmela Racing             -Make 12th scale great again-

Poissa Landy

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Lavangon polttiskrossirata
« Vastaus #1757 : 31.08.08 - klo: 09.30 »
Perjantaina käytiin rataa katsastamassa ekan kerran. Oli hiukan kosteaa.

Eilen tuli yritettyä uudelleen mutta kaasuservo oli ottanut vettä sisäänsä ja ei suostunut yhteistyöhön. Nyt on servot uusittu ja voisi yrittää uudelleen.

Onko kukaan menossa radalle? Voiko siellä päristellä, vai haittaako nuo isojen kisat toimintaa?
Vain maine kulkee edellä...

Mika R

  • Vieras
Vs: Lavangon polttiskrossirata
« Vastaus #1758 : 31.08.08 - klo: 09.31 »
Ei varmaan kukaan vielä tiedä, mutta itse menossa katsomaan/kokeilemaan.

Poissa Landy

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Lavangon polttiskrossirata
« Vastaus #1759 : 31.08.08 - klo: 16.56 »
Ajeltua tuli.

Aamusta oli hiukan märkää mutta nyt iltapäivällä kuivui hyvin. Ajokin sujui ajoittain ihan hyvin. Ongelmia vaan tuon auton käymisen kanssa. Liekkö ilmavuotoa vai mikä on kun tuppaa seokset olemaan milloin mitäkin. Täydellä tankilla paksulla ja vajaalla menee hoikalle.

Autona siis CRT.5. Tuntuu menevän ihan kohtuudella jos vaan pysyy radalla.
Vain maine kulkee edellä...

Poissa jesi

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Lavangon polttiskrossirata
« Vastaus #1760 : 31.08.08 - klo: 16.58 »
Autona siis CRT.5. Tuntuu menevän ihan kohtuudella jos vaan pysyy radalla.


Offtopic:
Ajatko vakiorenkailla? Minun mielestä 1:8 radalle ko. auto on hieman snadi ja varsinkin liian matala, 30series gummit alle niin on jopa ihan ok ajaa grossiradalla.
/ Jere Siirilä

Mika R

  • Vieras
Vs: Lavangon polttiskrossirata
« Vastaus #1761 : 31.08.08 - klo: 17.17 »
Märkäähän se oli tosiaan yön sateiden jäljiltä ja kuivasin aamulla selkä ja otsa hiessa, taisi Landy jatkaa.

Tykkään todella siitä hiekkaosuudesta, saisi olla enemmänkin!

Takahyndäkin kulkee, onkohan sitä jotenkin muutettu? Vai remppa vaan paikkaillu..

Poissa *Wimmu*

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Lavangon polttiskrossirata
« Vastaus #1762 : 31.08.08 - klo: 17.50 »

Takahyndäkin kulkee, onkohan sitä jotenkin muutettu?

Johtuisiko se sittenkin siitä treenaamisesta  :wink:
The

Mika R

  • Vieras
Vs: Lavangon polttiskrossirata
« Vastaus #1763 : 31.08.08 - klo: 20.16 »

Takahyndäkin kulkee, onkohan sitä jotenkin muutettu?

Johtuisiko se sittenkin siitä treenaamisesta  :wink:


Hehe joo eilen pari tuntia ja tänään saman verran. Tai sitte se on vaan jotenkin helpompi lähestyä ku pito on parempi ja auto myös aika hyvä, täytyy sanoa.

Poissa Sami L

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Lavangon polttiskrossirata
« Vastaus #1764 : 31.08.08 - klo: 20.21 »
Jotenki tuntus että ennen hyndää olevat röykyt (hyndän nousu/nokka) on hieman kulunut poies, tai muotoutunut. Viikolla kun kävi pärtsäämässä, niin likempää koroketta jos tuli hyndään niin tuntui lentävän miten sattuu. Tänään jopa minä paukutin hyndän yli pariin kertaan, jälkikäteen miettii että miten uskals.  :shocked:
Tiedätkö miksi olet mekaanikko?
Sinulla on kädet mutta ei aivoja. -AbuD.

Poissa MKE

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Lavangon polttiskrossirata
« Vastaus #1765 : 31.08.08 - klo: 21.34 »
Takahyndän nousuun on lisätty pari housullista "kamaa".

Poissa Sami L

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Lavangon polttiskrossirata
« Vastaus #1766 : 31.08.08 - klo: 21.39 »
Tiedätkö miksi olet mekaanikko?
Sinulla on kädet mutta ei aivoja. -AbuD.

Poissa *remppa*

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Lavangon polttiskrossirata
« Vastaus #1767 : 31.08.08 - klo: 22.56 »
Jotenki tuntus että ennen hyndää olevat röykyt (hyndän nousu/nokka) on hieman kulunut poies, tai muotoutunut. Viikolla kun kävi pärtsäämässä, niin likempää koroketta jos tuli hyndään niin tuntui lentävän miten sattuu. Tänään jopa minä paukutin hyndän yli pariin kertaan, jälkikäteen miettii että miten uskals.  :shocked:

Pitäis tuntuakin paremmalta, kävin viikolla vähän höyläämässä sitä lapiolla, rupesi vähän itseänikin kyrsimään, kun se heitti jatkuvasti miten sattuu. Hyvä että nyt on siis parempi.
Pumilio Racing www.pumilio.fi "osat joita et löydä kataloogeista"

Mika R

  • Vieras
Vs: Lavangon polttiskrossirata
« Vastaus #1768 : 01.09.08 - klo: 07.14 »
Märkäähän se oli tosiaan yön sateiden jäljiltä ja kuivasin aamulla selkä ja otsa hiessa, taisi Landy jatkaa.

Tykkään todella siitä hiekkaosuudesta, saisi olla enemmänkin!

Takahyndäkin kulkee, onkohan sitä jotenkin muutettu? Vai remppa vaan paikkaillu..

Hyvä remppa, nyt se toimii. Samoin tosiaan tuo hiekka juttu. Toivottavasti kissat ei käy siinä tarpeilla kauheesti hehe..

Poissa benkku

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Lavangon polttiskrossirata
« Vastaus #1769 : 04.09.08 - klo: 16.30 »
kaunis ilma ja aurinko alkaa tehdä tehtävänsä!!!
käytiin tänään aamulla lehtosen kanssa vähän kuivaamassa rataa..yksi iso lammikko jäi ja sekin johtuu siitä että radan pinta on aivan liian alhaalla kyseisessä mutkassa suhteessa radan vierellä olevan nurmikon pintaa..siihen olisi hyvä tehdä kunnon ojitus tai ainakin monttu mikä keräisi liika sadeveden!!!
pari kierrosta ajeltiin siinä mut onhan se rata vielä kurainen :mrgreen: