Kirjoittaja Aihe: Kilpailukutsu M-8 SM osakilpailu 1  (Luettu 24258 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Kilpailukutsu M-8 SM osakilpailu 1
« Vastaus #90 : 18.05.05 - klo: 17.12 »
Jeh jeh...

Elämäni ekat kisat on siis takana ja kokemus oli mahtava.

Jatkomahdollisuudet meni hirveeseen kolarointiin jossa lopuksi joku tööttäs kylkeen oikein olantakaa ja putkihan siinä irtos.  :evil:

Nopeutta rupes uudessa reiskassa olemaan jo ihan kivasti kun rupes säädöt pikkuhiljaa olemaan edes sielläpäin.
Kierrosajoissa pääsin jo 47.5 aikaan ja auto vieläkin hieman vikuroi vastaan.

Noooh...
Kovaa säätöä niin eiköhän tuo rupea kohta kulkemaan.

Poissa AssoRacing

  • EKpa ry
    • Profiili
    • http://www.saikart.fi/
Kilpailukutsu M-8 SM osakilpailu 1
« Vastaus #91 : 18.05.05 - klo: 19.59 »
Lainaus käyttäjältä: "*HOKE*"
Kierrosajoissa pääsin jo 47.5 aikaan ja auto vieläkin hieman vikuroi vastaan.


Aika hyvä aika jos auto viel vikuroi vastaan...

Poissa jerzirccar

  • Veteraani
    • Profiili
Kilpailukutsu M-8 SM osakilpailu 1
« Vastaus #92 : 18.05.05 - klo: 21.10 »
Minun päras oli päälle 50 ja silti 7 sija. Taisi minulla olla alle 10 kaatoa koko kisa päivän aikana joten ehkä se piilee siellä tuo sijotus. En muuten tehnyt mitään säätö juttuja koko päivän aikana autoon, putsasin auton ja latasin akut ja kerran liimasin renkaat kiinni ja olin nostamassa autoja erien välissä. Autosta ei siis irronnut edes mitään mutta kuitenkin ne aina varmistettiin että mitään ruuveja ei ole löysällä.
Jerzi

Poissa JQ

  • Fullspeed RC
    • Profiili
    • JQ Products
Kilpailukutsu M-8 SM osakilpailu 1
« Vastaus #93 : 18.05.05 - klo: 21.18 »
Niin, aika hyvin Lavangossa. ratahan on ihan hanurista, rikkoo autoja jne.
JQRacing - Alphaform - REDS - AKA - Savöx - LRP - GHEA - Maugrafix - neo-buggy.net

Poissa Pinkki

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Kilpailukutsu M-8 SM osakilpailu 1
« Vastaus #94 : 18.05.05 - klo: 21.35 »
Taitaa olla vähän sarkasmin kukkaa ilmoilla :wink:

Oli kyl kivat kisat. Omiin tavoitteisiin pääsin, eli kivaa oli.
Sijoituksen suhteen jäi vielä jonkin verran parannettavaa,mut eka kisa takana eikä siitä voinut liikaa olettaa. Jos auto sammuu ~10 kertaa kisan aikana niin on vaikea tehdä tulosta.
Täysin oma vika silti. Ei vaan tullut valmistauduttua tarpeeksi hyvin  kisaan.
Hyvä mieli silti jäi ja aion kyllä osallistua muihinkin kisoihin kauden aikana(-seuraava kisa. on kaverin häät samana päivänä)

T:alkuerien viimeinen :)
Diipa daapa

Poissa juska

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Kilpailukutsu M-8 SM osakilpailu 1
« Vastaus #95 : 18.05.05 - klo: 22.19 »
Lainaus käyttäjältä: "JQ"
Niin, aika hyvin Lavangossa. ratahan on ihan hanurista, rikkoo autoja jne.


höpö höpö

-J-
Racers Group Finland Team

Poissa JaniA

  • Jäsen
    • Profiili
Kilpailukutsu M-8 SM osakilpailu 1
« Vastaus #96 : 18.05.05 - klo: 22.46 »
Rata hyvä, kuski pers*estä...
Alkueristä suoraan 1/2 fin ja siellä VAAN 10 kaatoa, että moro.
HeiUA

Poissa jerzirccar

  • Veteraani
    • Profiili
Kilpailukutsu M-8 SM osakilpailu 1
« Vastaus #97 : 19.05.05 - klo: 01.44 »
Ei se auto kaadu jos ajaa tuota vauhtia mitä minä edustan ja takuulla ei mene rikki ja viellä kuin ottaa nuo kamelin nystyrät samalla tavalla kuin minä niin ei se voi kaatua tai rikki mennä. No olihan se kiva tulla tuonne kiusaamaan tietä.
Jerzi

Mika R

  • Vieras
Kilpailukutsu M-8 SM osakilpailu 1
« Vastaus #98 : 19.05.05 - klo: 07.20 »
Lainaus käyttäjältä: "*HOKE*"

Jatkomahdollisuudet meni hirveeseen kolarointiin jossa lopuksi joku tööttäs kylkeen oikein olantakaa ja putkihan siinä irtos.  :evil:


Harmi. Oliko inline vai perinteinen adapterikumilla varustettu? Suosittelen aina kaikille jotka aikoo kisata inlineä, koska ne ei irtoo niin helposti. Olen nähnyt ammattimiestenkiin perinteisten irtoavan ajossa vaikka olis kuinka hyvin kiinni.

Poissa HVoltage

  • RSRCA
    • Profiili
    • Kaikkee paskaa...
Kilpailukutsu M-8 SM osakilpailu 1
« Vastaus #99 : 19.05.05 - klo: 07.39 »
Lainaus käyttäjältä: "Mika"
Lainaus käyttäjältä: "*HOKE*"

Jatkomahdollisuudet meni hirveeseen kolarointiin jossa lopuksi joku tööttäs kylkeen oikein olantakaa ja putkihan siinä irtos.  :evil:


Harmi. Oliko inline vai perinteinen adapterikumilla varustettu?


GS:llä on adapterikumi joka näyttää pätkältä kudosvahvistettua puutarhaletkua, kumi on niin napakka että minulla on pysynyt hämmästyttävän hyvin jopa ilman nippusiteitä. Adapterikumin asennuksessa puhtaus on puolivoittoa ;) Sori OT
| KJFC | Yeah! If you could go ahead and flip my rc car over, that'd be great |

Poissa Tuukka

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Kilpailukutsu M-8 SM osakilpailu 1
« Vastaus #100 : 19.05.05 - klo: 09.29 »
Mielestäni oleellisinta pillin kiinni pysymisessä on sen etukiinnikkeen hyvyys. Jos se on kunnollinen, niin on ihan sama onko inline tai adapterikumi. Ja sitä paitsi jos se etukiinnike on huono, tulee enemmän iskuja moottorin kiinnitykseen asti. Moottori ei siitä varmaan hajoa, mutta se käyrän tiivistekumi hajoaa nopeammin. Se on turhaa ja osittain vaarallistakin, kun kone imee takaisin pakarista ilmaa. Silloin voi olla mahdollista pölyn meneminen sylinteriin.

Yksi käytetty kikka on laittaa pilli nippusiteellä sivumuoviin kiinni. Ruma mutta kuulemma toimiva.

Seurasin muutamaan otteeseen Jerzin ajoa. Eihän se nopean näköistä ollut kuin suoralla, mutta kun auto pysyy käynnissä ja pystyssä, niin silloin mennään pitkälle. Kokemus, ikä ja järki tuo tuon ajotavan. Oma junnu vetää kuin Vatanen 2 vetoaikoina. Koko tie käytetään ja vähän ylikin. Se kuuluu nuoruuteen. Nuorena haetaan nopeus, että voi vanhana hidastaa/hidastua.

Poissa Jani Lindqvist

  • Veteraani
    • Profiili
Kilpailukutsu M-8 SM osakilpailu 1
« Vastaus #101 : 19.05.05 - klo: 09.30 »
Itse oon käyttänyt tuota nippuside kikkaa jo aika pitkään. Eipä ole adapterikumit irtoillut. Enää en kylläkään käytä muita kuin inlinejä.

Lohkon ympäri oleva käyrän kiinnitysjousi saattaa myös irrota jos putkisto on heiveröisesti kiinni. Jos tätä ongelmaa on niin kannattaa kokeilla pujottaa polttoaineletkunpätkät jouseen. Tosin tästäkin pääsee eroon nippari-viritelmällä :)

Jos on ongelmia adapterikumin pysymisen kanssa, niin kannattaa kokeilla CMB:n tai HoBaon pitkää adapterikumia. CMB:n kumi on paras mitä olen kokeillut, suosittelen lämpimästi. HoBaon kumikin pysyy hienosti kun työntää pitkän osan pilliin niin pitkälle kuin menee ja loppu, käyrä osa adapteriin. Kannattaa myös kokeilla puhdistaa pinnat rasvasta jos irtoilee.

Poissa Tuukka

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Kilpailukutsu M-8 SM osakilpailu 1
« Vastaus #102 : 19.05.05 - klo: 10.07 »
Jani Lindquist: Mitä se polttoaineletku auttaa siinä jousessa? Ihan oikeasti en ymmärrä sen funktiota. Ainoa mikä on tullut mieleen on se, että jousi ei hieroudu poikki metallimetallikontaktissa. Ja mihin nippariviritelmään viittaa?

Poissa Timo

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Kilpailukutsu M-8 SM osakilpailu 1
« Vastaus #103 : 19.05.05 - klo: 10.21 »
Tuukka: Polttoaineletku pakokäyränjousen ympärillä vaimentaa jousen värinää. Värinä ajan myötä poikkaisee jousen.

Poissa Tuukka

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Kilpailukutsu M-8 SM osakilpailu 1
« Vastaus #104 : 19.05.05 - klo: 11.46 »
Eli jäljillä olin. Toinen syy tuli myös mieleen. Eikös metallimetalli hinkkauksesta saa aikaa häiriöitä radiolle?

Se miksi jätin pois letkun jousesta johtuu siitä, että kun joskus talvella laitoin sitä paikoilleen tapahtui moka. Vedin käsin sitä letkua ja lipes. Sitten oli kiinnikekippura sormen sisässä. Silloin kyllä otti pattiin. Sanois bulttibois mieskin. Ihmisen ja apinan (rasva-apinan) erottaa siitä, että ihminen osaa käyttää enemmän apuvälineitä.

Nimimerkkillä "anna hyvä vinkki miten laitetaan polttoaineletkua jousen päälle"

Poissa HVoltage

  • RSRCA
    • Profiili
    • Kaikkee paskaa...
Kilpailukutsu M-8 SM osakilpailu 1
« Vastaus #105 : 19.05.05 - klo: 12.01 »
Lainaus käyttäjältä: "Tuukka"

Nimimerkkillä "anna hyvä vinkki miten laitetaan polttoaineletkua jousen päälle"


Ostetaan halkaisialtaan hieman isompaa letkua, lennokkeja aktiivisesti myyvät liikkeet pitävät varmasti varastoissaan.

Nimimerkillä: "Itsekkin jousella sormeen koukkaissut"
| KJFC | Yeah! If you could go ahead and flip my rc car over, that'd be great |

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Kilpailukutsu M-8 SM osakilpailu 1
« Vastaus #106 : 19.05.05 - klo: 16.10 »
Lainaus käyttäjältä: "Mika"
Lainaus käyttäjältä: "*HOKE*"

Jatkomahdollisuudet meni hirveeseen kolarointiin jossa lopuksi joku tööttäs kylkeen oikein olantakaa ja putkihan siinä irtos.  :evil:


Harmi. Oliko inline vai perinteinen adapterikumilla varustettu? Suosittelen aina kaikille jotka aikoo kisata inlineä, koska ne ei irtoo niin helposti. Olen nähnyt ammattimiestenkiin perinteisten irtoavan ajossa vaikka olis kuinka hyvin kiinni.


Oli ihan perinteinen adapterikumilla varustettu kun en oo edelleenkään saanu Novarossin In-lineä.

Kaikki oli aivan uutta yhdyskumia myöden.
Virhe oli siinä että en ensin kuumentanut yhdyskumia ja vasta sitten kireistänyt nippusiteitä.
Kun ensin kuumentaa niin kumi menee pehmeäks ja kun siihen kiristää ne nipparit niin on niin kireellä että ei saa irti edes kiskomalla.

Ja siis pillihän irtosi tilanteessa jossa olin jo mutkassa kääntyneenä ja sisäkaarteen puolella. Joku tuli mosa ujeltaen suoraan siihen pillin ulostuloon jonka seurauksena se irtosi ja jopa kori halkesi pitkänmatkaa.

Auto varikolle ja mekkaaja ahertamaan.
Ei hanskoja käsissä joten näpit paloi.
Vihdoin kun löytyi rätti jolla sai otettua kiinni niin loistava varikkopäälikköni vain tökkäs pillin paikalleen ja matka jatkui 2 kierrosta muita jäljessä. Huom pilli pysyi lopun matkaa ilman nippareita (kun ei ollu kukaan paukapää enää kylkeen survomassa.)

Tilanteesta suivaantuneena latasin kaasun pohjaan ja kierrosajaksi paukahti vastaan taistelevalla autolla 47,41.

Tuon jälkeen kuulin kuuluttajalta tilanteen ja tiesin että ei ole yksinkertaisesti mitään enää tehtävissä.
lopuksi paukuttelin tasasesti 48-50 kierroksia ja jäin erässäni 9.
Ainoa plussa jonka tosta koko hommasta tulee mieleen on että selvisi sekin ettei ois tarvinnu tankata kuin kerran 15 minsan erän aikana.
Varikolla kaveri siis tankkas ja ajoin maaliin asti vaikka oli vielä 9 minuuttia jäljellä.
Ja tulipahan hommattua muutama setti hanskoja ettei enää pääsis vahingossakaan käymään samaa.

Uskomatonta vaan oli että tosiaan en ole koskaan ajanut kisaa enkä muutenkaan ole ajanut polttiksella kuin vasta hieman yli 10 litraa.
Ihmettelen siis vain että kumman hitaasti porukka radalla eteni
 :wink:  :mrgreen:

Poissa JQ

  • Fullspeed RC
    • Profiili
    • JQ Products
Kilpailukutsu M-8 SM osakilpailu 1
« Vastaus #107 : 19.05.05 - klo: 19.20 »
HOKE lähdetkö PM kisoihin?
JQRacing - Alphaform - REDS - AKA - Savöx - LRP - GHEA - Maugrafix - neo-buggy.net

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Kilpailukutsu M-8 SM osakilpailu 1
« Vastaus #108 : 19.05.05 - klo: 19.59 »
Lainaus käyttäjältä: "JQ"
HOKE lähdetkö PM kisoihin?


??? WHOOT???

Minä???
Nyt tais olla pieni vitsinpoikanen.

Mielelläänhän sitä tietysti kävis oikein kunnon kisoissakin, mut eiköhän meikäläisellä ole tuo kokemus kisaamisesta vielä niin kehnolla tasolla että ei tulis mitään.

Nytkin kun kuuli kuulutuksen jossa ilmotettiin että erän nopeinta vauhtia pidän minä niin kyllä alko semmonen vippaaminen käsissä että piti keskittyä ohjaimen puristamiseen ettei se löydy kenenkään tankkaajan takaraivosta.  :mrgreen:
En kyllä ymmärrä mistä se jännitys tuli kun normaalisti otan aina niin rennosti koko homman.

No mut niinkuin totesin niin eiköhän tuo ollut vitsi.  :wink:

Mika R

  • Vieras
Kilpailukutsu M-8 SM osakilpailu 1
« Vastaus #109 : 19.05.05 - klo: 21.04 »
Kyllä sä hoke minusta hienosti ajat, taidat olla lahjakkuus. Oon tainnut sanoakin sen sulle radalla. On muutamia tyyppejä kenen ajoon kiinnittää huomiota ja minusta sinä, JQ ja Teppo ainakin ovat olleet sellasia tuolla Lavangossa. Mee ihmeessä mukaan PMiin jos vaan pääset!

Vaikeinta on tietty menestymisen jälkeen säilyttää se taso (tiedät alottelijan tsäkän) kun tulee niitä menestymispaineita

Putki pysyy myös paikallaan kun ruuvarilla vähän taittaa käyrän reunoja ulospäin niin adapterikumi/nipparit ei pääse antamaan periks.

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Kilpailukutsu M-8 SM osakilpailu 1
« Vastaus #110 : 19.05.05 - klo: 21.35 »
Mulla on pillissä kyllä semmonen kunnon reuna.
Mut muistan kuinka mulla ja kaverilla kävi viimevuonna ihan samalla tavalla kun oltiin laitettu nipparit kylmiltään paikalleen.
Irtos kun oli kunnolla lämmennyt ja kumi pehmentynyt.

Ja tosiaan mulle on tulossa In-Line pilli niin ei pitäis olla enää pelkoa irtoomisista.

Niin ja kun vielä ne kanssakisaajat ymmärtäisi että siinä autossa on myös jarrut.

Kun tullaan neulansilmään niin ei voi olla kaasupohjassa vielä siinävaiheessa kun ollaan menty jo 10 senttiä sisäkaarteesta ohi.
ÄRRRR...

Vaikka itse olin ekaa kertaa kisassa niin silti tajuan että edellä menevän päälle EI ajeta!!!!!!

Pienen vahingon aina krossissa ymmärtää, mutta tuo ei ollut todellakaan pieni vahinko.

Muutenkin tunnuin olevan kokoajan erässä jossa ei ollut pienintäkään herrasmies käyttäytymistä, vaan aina kun huomattiin että nopeampi puskee nätisti kilkkaamatta ohi niin seuraavassa mutkassa tultiin jo kone ujeltaen ainakin 30.000 rpm. Reiskan tuhkaluukkuun niin että taas sai odotella nostajan apuja ja ajaa samat jampat taas kiinni, kurvata ohi ja toivoa ettei sen tähtäys osuis taas kohdalleen.

No mut seuraaviin kisoihin viilaan auton semmoseen iskuun että ollaan alusta lähtien kovassa vauhdissa niin pääsee kokeneempien sekaan kurvailemaan, jotka uskoakseni siis ajavat niinkuin hyviin tapoihin kuuluukin.

No mutta kokemus oli loistava ja ehkä opin myös jotain kisoistakin, vaikka edelleenkään ei ole asiat ihan perillä.

Paras hetki oli kun jäin omassa erässä viimesten joukkoon heti ekalla kierroksella omaan typerään kaatoon. Olin muistaakseni tokavika. Ja kun toka kierros alkoi ja tultiin niihin isoihin hyndiin niin ei muutakun BANZAI!! kaikki peliin ja tuplalla yli vaikka kalustoa edessä olikin... Tuloksena että hyndien jälkeen olin tokana, aivan johtavan imussa... Aivan mieletöntä!

Poissa juska

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Kilpailukutsu M-8 SM osakilpailu 1
« Vastaus #111 : 19.05.05 - klo: 22.22 »
hoke  toi banzai juttu toimii...
Racers Group Finland Team

Poissa R/C hirmu

  • Jäsen
    • Profiili
    • http://www.koti.mbnet.fi/tanu-89
Kilpailukutsu M-8 SM osakilpailu 1
« Vastaus #112 : 19.05.05 - klo: 23.14 »
Lainaus käyttäjältä: "Tuukka"
Eli jäljillä olin. Toinen syy tuli myös mieleen. Eikös metallimetalli hinkkauksesta saa aikaa häiriöitä radiolle?

Se miksi jätin pois letkun jousesta johtuu siitä, että kun joskus talvella laitoin sitä paikoilleen tapahtui moka. Vedin käsin sitä letkua ja lipes. Sitten oli kiinnikekippura sormen sisässä. Silloin kyllä otti pattiin. Sanois bulttibois mieskin. Ihmisen ja apinan (rasva-apinan) erottaa siitä, että ihminen osaa käyttää enemmän apuvälineitä.

Nimimerkkillä "anna hyvä vinkki miten laitetaan polttoaineletkua jousen päälle"


Kuulostaa tutulta tuo jousen lipeäminen... Ai hiivatti sitä tuskaa  :cry:

Minä kyllästyin noihin kaupan adapterikumeihin ja tulin siihen päätökseen että teenpä sellaisen itse. Laitoin ohuen putken päälle teipillä voipaperia, länträsin reilusti saumaussilikoonia putken ympärille ja annoin kuivua. Kun homma oli päivän päästä kuiva, nyppäsin silikonin aluspapereineen putken päältä ja nyhdin varoen sen voipaperin pois sieltä sisältä. Näin saatiin juuri halutunlainen adapterikumi. Minulla toiminut hyvin 10 tankillista kovaa menoa. Kaunishan siitä ei sähläyksen takia tullut, mutta sitäkin toimivampi.

R/c Hirmu
ThunderTiger EB4 S2 pro / hyper port8
Uudet kotisivut avattu: www.koti.mbnet.fi/tanu-89

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Kilpailukutsu M-8 SM osakilpailu 1
« Vastaus #113 : 20.05.05 - klo: 00.02 »
Lainaus käyttäjältä: "AssoRacing"
Lainaus käyttäjältä: "*HOKE*"
Kierrosajoissa pääsin jo 47.5 aikaan ja auto vieläkin hieman vikuroi vastaan.


Aika hyvä aika jos auto viel vikuroi vastaan...


Itseasiassa toi hieman on vähän turhan lepsu ilmaus.

Auto ei toiminut niinkuin olisin sen halunnut toimia joten en saanut siihen luottoa jolloin olisi voinut ajaa rennosti ja oikeasti kovaa.

Ois ollu kiva nähdä minkälaiseen aikan olisin päässy HoBaollani joka on aika loistavassa säädössä mun ajotyylille.
Ainakin kaverit sano sivusta seuranneena että eihän se ajo näyttäny sujuvan oiken millään ja silti muutama sano radalla että hirveetä vauhtia menee...
Omasta mielestä en siis ajanut ollenkaan kovaa verrattuna siihen mitä "vanhalla" autolla ajoin/ajan.

Mutta kuten sanottu niin kunhan saan ton repen kunnolla istumaan kätöseen niin eiköhän sitten mennä reilusti kovempaa. Auto ainakin uhkuu menohaluja, mutta varmuus puuttu vielä.

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Kilpailukutsu M-8 SM osakilpailu 1
« Vastaus #114 : 20.05.05 - klo: 00.12 »
Lainaus käyttäjältä: "Mika"
Kyllä sä hoke minusta hienosti ajat...


Se on vaan kumma kun ite ei oo ollenkaan tyytyväinen ajoonsa ja tuntuu ettei pääse mihinkään. Oli suuri yllätys kun kesän ekat ajot alko lavangossa ja porukkaa rupes olemaan radalla niin ei ne muut mennykkään sen kovempaa... ja vielä suuremmaksi yllätykseksi piti ruveta katselemaan ohituspaikkaa  :shock: .
Piti oikein ihmetellä että mikäs nyt tuli kun edessä hidastellaan...

Kumma homma, mut ei haittaa mua ollenkaan... päinvastoin.

Poissa jarkkom

  • Team Entiset Kuskit
    • Profiili
Kilpailukutsu M-8 SM osakilpailu 1
« Vastaus #115 : 20.05.05 - klo: 00.16 »
Lainaus käyttäjältä: "*HOKE*"
Auto ainakin uhkuu menohaluja, mutta varmuus puuttu vielä.


Jep jep, HOKE tulloo sit talvikaudeks hiomaan ajovarmuutta kondikseen sähkövehkeiden kanssa torppaan!?
---

Mika R

  • Vieras
Kilpailukutsu M-8 SM osakilpailu 1
« Vastaus #116 : 20.05.05 - klo: 07.15 »
Lainaus käyttäjältä: "*HOKE*"
Lainaus käyttäjältä: "Mika"
Kyllä sä hoke minusta hienosti ajat...


Se on vaan kumma kun ite ei oo ollenkaan tyytyväinen ajoonsa ja tuntuu ettei pääse mihinkään. Oli suuri yllätys kun kesän ekat ajot alko lavangossa ja porukkaa rupes olemaan radalla niin ei ne muut mennykkään sen kovempaa... ja vielä suuremmaksi yllätykseksi piti ruveta katselemaan ohituspaikkaa  :shock: .
Piti oikein ihmetellä että mikäs nyt tuli kun edessä hidastellaan...

Kumma homma, mut ei haittaa mua ollenkaan... päinvastoin.


Lavangossa ajetaan herrasmies tyyliin ja annetaan tilaa nopeammille  :wink:
Ehkä tässä muillakin tahti kauden kuluessa kiihtyy (tai sitten ei) ja ole vaan tyytyväinen tilanteeseen. Itse varmaan olen niitä joiden vauhti ei päätä huimaa mutta minusta tärkeintä on että nautitaan ajamisesta/harrastuksesta yhdessä, ainakin silloin kun ei ole kisatilanne.
Sellanen kiroilu siellä radalla ja pingotus ei muuten ole mukavaa katsottavaa/kuunneltavaa kun treenataan (OT).

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Kilpailukutsu M-8 SM osakilpailu 1
« Vastaus #117 : 20.05.05 - klo: 15.27 »
Lainaus käyttäjältä: "jarkkom"
Lainaus käyttäjältä: "*HOKE*"
Auto ainakin uhkuu menohaluja, mutta varmuus puuttu vielä.


Jep jep, HOKE tulloo sit talvikaudeks hiomaan ajovarmuutta kondikseen sähkövehkeiden kanssa torppaan!?


Tarkotus ois...

Onhan mulla muutama uunituore koppakin maalattuna ja auto on käytännössä aivan pakasta vedetty TC 3.

Viimetalvena en ehtiny kuin kerran pyörähtämään torpassa.