Kirjoittaja Aihe: Akut ja laturit  (Luettu 1591786 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa emppu99

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Akut ja laturit
« Vastaus #4380 : 29.07.13 - klo: 11.59 »
Moorjens

Mikä lipolaturi ois hyvä näillä vaatimuksilla

-hinta max.150€
-pitäs pystyä lataamaan vähintään kahta akkua kerrallaan
-ei vaadi erillistä virtalähdettä

Kattelin tota ultramat trioa,tiedä sitten olisko hyvä.
EXC125

Poissa pijokela

  • TamUA
    • Profiili
Vs: Akut ja laturit
« Vastaus #4381 : 29.07.13 - klo: 12.21 »
Just ko menin kehumaan, nii tais ko laturi hajota :embarrassed:

Täällä ainakin aikaisemmin on noista mennyt ihmisillä se virtalähde, joten voi toimia ulkoisella virtalähteellä edelleen.

(En itse tajua, miksi se virtalähde pitää saada sinne sisään, mutta olen selvästi väärässä, koska tuossa välissäkin taas kysellään laturia, jossa on virtalähde sisällä.)
Tamiya DF-03Ra | Xray T3 2011 | HPI Blitz | CRC gen xi

Poissa emppu99

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Akut ja laturit
« Vastaus #4382 : 29.07.13 - klo: 12.31 »
Itsellä on laturi toiminut ilman virtalähdettä ja luotan edelleenkin latureihin jotka eivät vaadi erillistä virtalähdettä.(mutta jos tilaa kiinasta jonkun 20€ laturin niin se on eri asia sitten.)

Ja jos laturi toimii ilman erillistä virtalähdettä,miksi tuhlata lisää??
EXC125

Poissa tomppa82

  • Rovaniemen pienoisautoilijat
    • Profiili
Vs: Akut ja laturit
« Vastaus #4383 : 29.07.13 - klo: 19.29 »
Jos virtalähteen omaavasta laturista hajoaa virtalähdepuoli, niin suurempaa haaskuuta mielestäni on pistää koko laturi pois vain sen vuoksi. Ainakin jos kyseinen malli toimisi ulkoisestakin virtalähteestä. Sitten jos laturipuoli hajoaa, niin vaikka virtalähdepuoli toimisikin, olisi se ikävämpi homma. Vaikeampi ottaa virtalähdepuolelta ulkoiselle laturille virtoja, joskaan ei tietenkään kuitenkaan mahdotonta silti.

Mutta kun pidetään kumpikin osa erillisinä, niin voidaan uusia tarvittaessa vain se, joka oikeasti on hajonnu, eli vaikkapa laturi hajoaa, mutta virtalähde toimii --> laturi vaihtoon.

Ja toinen on sitten se, että erilliset hommaamalla saa tarvittaessa paljon enempi lataustehoa esim. isompien akkujen lataamiseen. Jos vaikkapa pitäisi esim. 5000mAh 6S LiPoja latailee, niin aika hidasta hommaa se olisi esim. jollain 50W:n laturilla, kun maksimilatausteho ei mahdollista kuin n. 2A:n latausvirrat, vaikka kuinka laturin tiedoissa lupailtaisiin 5A:n tai jopa 6A:n maximilatausvirtoja.
Ajokunnossa LRP Blast S10 TX2 ja Surge grusher-vene.
Lisäksi muutamia innostusta odottavia auto-projekteja

Poissa Blaze

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Akut ja laturit
« Vastaus #4384 : 30.07.13 - klo: 20.03 »
Mites Core rc UAC 50 laturilla ladataan life akkuja ?

Ladataanko niiitä lipo ohjelmalla ?

Poissa akkunen

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Akut ja laturit
« Vastaus #4385 : 30.07.13 - klo: 20.13 »
Mites Core rc UAC 50 laturilla ladataan life akkuja ?

Ladataanko niiitä lipo ohjelmalla ?

Lueppas manuaalit, löytynee sieltä :smiley:
Team Associated SC5M

Poissa RoddeR

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Akut ja laturit
« Vastaus #4386 : 30.07.13 - klo: 20.43 »
Mites Core rc UAC 50 laturilla ladataan life akkuja ?

Ladataanko niiitä lipo ohjelmalla ?


Vaihdat sieltä program kohdasta lipon-->lifeen eli nimellisjännite kohta muuttuu 3.7v-->3.3v. Sieltä valikosta löytyy myös li-in kohta.
Kyosho, elämäni auto.

Poissa Hiekkamonttu

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Akut ja laturit
« Vastaus #4387 : 30.07.13 - klo: 23.24 »
Siinä mun imax kopiosta ei hajonnu virtalähe, vaan joku piirikortti tms. Ei suostu lataamaan, koska jännite on muka paljon korkeampi, kuin kennokohtaiset yhteensä. Melkein 2 vuotta mentiin 20 e laturilla  joten en sieltä ala virtalähteitä kaivelemaan.
We are back in business... Sp RS2 ja Patron TR4SC!

Poissa tomppa82

  • Rovaniemen pienoisautoilijat
    • Profiili
Vs: Akut ja laturit
« Vastaus #4388 : 02.08.13 - klo: 00.36 »
En nyt tietenkään tarkoittanutkaan, että jostain 20€ laturista kannattaisikaan kaivaa virtalähdettä. Vaikka sekin siis vamasti mahdollista olisi.

Kerroimpa nyt vaan yleisellä tasolla oman mielipiteen siitä, mikä mielestäni on haaskaamista. Ihan vaan tarkoitus oli ottaa kantaa siihen, mitä emppu99 edellä puhui siihen virtalähteeseen tuhlaamisesta...
Ajokunnossa LRP Blast S10 TX2 ja Surge grusher-vene.
Lisäksi muutamia innostusta odottavia auto-projekteja

Poissa emppu99

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Akut ja laturit
« Vastaus #4389 : 02.08.13 - klo: 07.21 »
Eh...tarkoitin että laturiin,jossa on jo virtalähde,ei kannta ostaa erillistä jos laturi toimii.Mutta ny olen itsekin lämpenrmässä erillisille virtalähteille kun niitä niin kovasti mainostetaan.. :roll:
« Viimeksi muokattu: 02.08.13 - klo: 09.29 kirjoittanut emppu99 »
EXC125

Poissa Bigbear

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Akut ja laturit
« Vastaus #4390 : 02.08.13 - klo: 09.37 »
Itse olen käyttänyt läppärin 90W virtalähdettä. Sen saa lattialle eikä pöytätilaa mene hukkaan. Toki tuo 90W ei riitä kaikissa sovelluksissa, mutta perus lataamiseen kyllä. Radalla mulla on mukana 350W laturi, jos tarvitsee lisää potkua.
Sworkz Team Finland
Driven to perfection

Poissa tomppa82

  • Rovaniemen pienoisautoilijat
    • Profiili
Vs: Akut ja laturit
« Vastaus #4391 : 02.08.13 - klo: 13.06 »
Joo, läppärin virtalähde on ihan pätevä, jos sellainen ennestään löytyy tai on edullisesti saatavilla. Ainakin 2S-akkujen lataamisessa. Itse kun latailen 4S-akkuja (tai oikeastaan 2x2S), niin läppärin virtalähteen tehoilla vähän hidasta ja kun sellaista muutenkaan nyt ei sattunu ylimääräisenä olemaan. Tai sanotaan oikeastaan, että toimivaa ei ollu ylimääräisenä, niin tilasin hobbykingiltä turnigyn 220W:n powerin. Se kun ei kustantanutkaan paljoakaan sen enempää, kin mitä kotimaassa olisi joku alle 100W:n läppäripoweri edullisimmillaan maksanut. Tehoakin sai yli tuplasti...
http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/__13765__Turnigy_T_20Pro_Quality_16A_Power_Supply_180_240V_220W_.html
Laturiina toimii 300W:n iCharger (206B). Tällä kombolla saan kuitenki tarvittaessa reippaat 10A latausvirtaa 4S-akulle, eli reilusti 2C (käytössä oleville akuille), niin riittää nyt ainakin toistaiseksi.

Toisaalta tällä hetkellä tuossa kyllä odottais kaksi 300W:sta pöytätietokoneen poweria modausta 24V:n virtalähteeksi. Sitten se varmaan jo vähän aikaa taas riittääkkin. Ja tuosta seuraava askel olisi muutenki jo sitten taas laturin päivitys tehokkaampaan.
« Viimeksi muokattu: 02.08.13 - klo: 13.43 kirjoittanut tomppa82 »
Ajokunnossa LRP Blast S10 TX2 ja Surge grusher-vene.
Lisäksi muutamia innostusta odottavia auto-projekteja

Poissa Hanski82

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Akut ja laturit
« Vastaus #4392 : 02.08.13 - klo: 13.12 »
Pöytäköneen powerista saa pienellä modauksella tehokkaan virtalähteen.

Poissa tomppa82

  • Rovaniemen pienoisautoilijat
    • Profiili
Vs: Akut ja laturit
« Vastaus #4393 : 02.08.13 - klo: 13.17 »
Juu, jos sattuu oleen ylimääräisenä. Itselle kuitenki siinä vaiheessa, kun olin hommaamassa, ruli kaikkein halvimmaksi ja yksinkertaisimmaksi ratkaisuksi hommata valmis virtalähde. Mutta kuten edelle jo muokkaisin tuohon tekstiin, niin pari 300W pöytäkonepoweria tuossa tällä hetkellä odottais modausta (yhdeksi) 24V:n poweriksi.
Ajokunnossa LRP Blast S10 TX2 ja Surge grusher-vene.
Lisäksi muutamia innostusta odottavia auto-projekteja

Poissa jos

  • Jäsen
    • Profiili
    • RaumRC
Vs: Akut ja laturit
« Vastaus #4394 : 07.08.13 - klo: 22.23 »
Morjensta.

Eli siis olisi tarkoituksena ostaa uusi laturi, jolla pystyy latamaan useampaa akkua samaan aikaan. Tällä hetkellä löytyy iCharger 106b+ joka on palvellut ongelmitta, mutta yhden ainoan akun kerralla lataus hieman harmittaa.
Olen miettinyt tätä laturia: http://www.racersrcshop.com/etronix-powerpal-50w-multi-performance-charger-p-1766.html
Löytyykö kyseisestä laturista käyttökokemuksia? Muitakin latureita vois myös ehdottaa ja poweria latureille.

Kiitän jo vastauksista.
RaumRc

Poissa rjf

  • Myyntialueen valvoja
    • Profiili
Vs: Akut ja laturit
« Vastaus #4395 : 07.08.13 - klo: 22.48 »
Laturi hankittaessa kannattaa miettiä käyttötarkoitusta.
50W latureilla ei monesti päästä edes 1C latausvirtaan, riippuen nyt sitten akkujen kapasiteetista, mutta näin oletuksena käytetään 5000mah akkuja.

esim. 5000mah 2S lipolla ja 5A latausvirralla, watteja tarvitaan 40W.
Jos mielii päästä 2C latausvirtoihin (10A) tommosella 5000mah akulla niin tarvitaan jo 85Wattia.


Itselläni on pakissa aina mukana halpa Graupnerin 14 laturi. Siinä on sisäänrakennettu virtalähde ja sillä saan nippanappa ladattua maksimissaan 5A virralla, akun lataus kestää palttiarallaa 45min...

Jos ja kun ostaa laturin niin kannattaa ostaa riittävä heti kättelyssä.
Kilpailuissa on monesti sääntönä ettei 1C latausvirtaa saa ylittää, ja kisoissa onkin ihan ok, kun erien välissä on monesti riittävästi aikaa latailla. Treeneissä hitaalla laturilla ladatessa ei mene kuin hermo, tai sitten pitää olla kasa akkuja mukana.

Pähkinä, kumpi on kannattavampaa?
Kunnollinen laturi jolla pystyy lataamaan nopeasti, kuitenkin turvallisuuden rajoissa vai monta akkua?
Omalla kohdallani olen tullut siihen tulokseen, että pari kunnollista akkua riittää kunhan laturissa on kapasiteettiä esim. 2C lataukseen. Tusina kiinankin akkuja maksaa jo kunnollisen laturin verran.

Tällä hetkellä virtalähteenä on 300W Graupneri ja laturina B6 duo-400, jossa siis 2x 200W laturit.
Pystyn tarvittaessa lataamaan 6S helikopterin akkujakin yli 2C virroilla, saati sitten noita 2S hardcase lipoja joita käytän turistissa...


Poissa tomppa82

  • Rovaniemen pienoisautoilijat
    • Profiili
Vs: Akut ja laturit
« Vastaus #4396 : 08.08.13 - klo: 14.22 »
Morjensta.

Eli siis olisi tarkoituksena ostaa uusi laturi, jolla pystyy latamaan useampaa akkua samaan aikaan. Tällä hetkellä löytyy iCharger 106b+ joka on palvellut ongelmitta, mutta yhden ainoan akun kerralla lataus hieman harmittaa.
Olen miettinyt tätä laturia: http://www.racersrcshop.com/etronix-powerpal-50w-multi-performance-charger-p-1766.html
Löytyykö kyseisestä laturista käyttökokemuksia? Muitakin latureita vois myös ehdottaa ja poweria latureille.

Kiitän jo vastauksista.

Balancerilaudan ja haaroitusjohtojen kanssa sillä iChargerillakin saa useamman akun latautuun. Tai yksinkertaisimillaan jo pelkän balancerilaudankin kanssa, kun hommaa esim. Hobbykingiltä rinnankytkentälaudan, jossa sekä useampia tasaus,- että pääliittimiä. Eli esim. http://hobbyking.com/hobbyking/store/__14856__Hobbyking_Parallel_charging_Board_for_6_packs_2_6S_XT_60_.html
tmv. Ja noitahan löytyy sitten useammalle pääliitintyypille, eli esim. Deans, EC3, EC5, HXT4mm...

Itse latailen kahta 2S-akkua sarjassa iCharger 206B:llä iChargerin oman balancerilaudan ja haaroitetun latausjohdon kanssa. Ja kolmannen 2S -akun saisin vielä tarvittaessa kytkettyä samaan, jos haaroittaisin vielä kerran tuota latausjohtoa. Eli siis https://sabe.fi/hobby/index.php?lang=fi&prodid=41657&grpid=5018 ja johto tuon ja laturin väliin 6 kennoisille sopivaan laturiin https://sabe.fi/hobby/index.php?lang=fi&prodid=41659&grpid=5018

ja sitten vielä sarjaankytkentälatausjohto pitää olla. itsellä EC5-liittiminen, eli yksinkertaisesti +johto menee toisen EC5-liittimen plussaan ja -johto toisen EC5-liittimen miinukseen ja EC5:sten vapaaksi jääneet navat on keskenään yhdistettynä. Laturiin liittämistä varten luonnollisesti + ja -johdoissa toisessa päässä 4mm banskut.
« Viimeksi muokattu: 08.08.13 - klo: 14.50 kirjoittanut tomppa82 »
Ajokunnossa LRP Blast S10 TX2 ja Surge grusher-vene.
Lisäksi muutamia innostusta odottavia auto-projekteja

Poissa topcat

  • TamUA
    • Profiili
Vs: Akut ja laturit
« Vastaus #4397 : 11.08.13 - klo: 14.50 »
Tuli hommattua radioon 2s LiFePo4 akku Hobbykingistä. Miten tuota pitäisi ladata? Laturina sky rc B6 ultimate dual. LiPo -ohjelmallako? Maksimijännitehän on kuitenkin pienempi kuin 2s LiPon (nimellinen 6,6V)?

Poissa Diese-listi

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Akut ja laturit
« Vastaus #4398 : 11.08.13 - klo: 14.54 »
Tuli hommattua radioon 2s LiFePo4 akku Hobbykingistä. Miten tuota pitäisi ladata? Laturina sky rc B6 ultimate dual. LiPo -ohjelmallako? Maksimijännitehän on kuitenkin pienempi kuin 2s LiPon (nimellinen 6,6V)?

Sieltä laturin asetuksista vaihdat lipon tyypin lifeksi jolloin tulee nimellisjännite 3.3V per kenno näkyviin.
SCX10, T3 2011, TS2, DF-03Ra, Micro-T

Poissa tomppa82

  • Rovaniemen pienoisautoilijat
    • Profiili
Vs: Akut ja laturit
« Vastaus #4399 : 12.08.13 - klo: 19.39 »
Morjensta.

Eli siis olisi tarkoituksena ostaa uusi laturi, jolla pystyy latamaan useampaa akkua samaan aikaan. Tällä hetkellä löytyy iCharger 106b+ joka on palvellut ongelmitta, mutta yhden ainoan akun kerralla lataus hieman harmittaa.
Olen miettinyt tätä laturia: http://www.racersrcshop.com/etronix-powerpal-50w-multi-performance-charger-p-1766.html
Löytyykö kyseisestä laturista käyttökokemuksia? Muitakin latureita vois myös ehdottaa ja poweria latureille.

Kiitän jo vastauksista.

Balancerilaudan ja haaroitusjohtojen kanssa sillä iChargerillakin saa useamman akun latautuun. Tai yksinkertaisimillaan jo pelkän balancerilaudankin kanssa, kun hommaa esim. Hobbykingiltä rinnankytkentälaudan, jossa sekä useampia tasaus,- että pääliittimiä. Eli esim. http://hobbyking.com/hobbyking/store/__14856__Hobbyking_Parallel_charging_Board_for_6_packs_2_6S_XT_60_.html
tmv. Ja noitahan löytyy sitten useammalle pääliitintyypille, eli esim. Deans, EC3, EC5, HXT4mm...

Itse latailen kahta 2S-akkua sarjassa iCharger 206B:llä iChargerin oman balancerilaudan ja haaroitetun latausjohdon kanssa. Ja kolmannen 2S -akun saisin vielä tarvittaessa kytkettyä samaan, jos haaroittaisin vielä kerran tuota latausjohtoa. Eli siis https://sabe.fi/hobby/index.php?lang=fi&prodid=41657&grpid=5018 ja johto tuon ja laturin väliin 6 kennoisille sopivaan laturiin https://sabe.fi/hobby/index.php?lang=fi&prodid=41659&grpid=5018

ja sitten vielä sarjaankytkentälatausjohto pitää olla. itsellä EC5-liittiminen, eli yksinkertaisesti +johto menee toisen EC5-liittimen plussaan ja -johto toisen EC5-liittimen miinukseen ja EC5:sten vapaaksi jääneet navat on keskenään yhdistettynä. Laturiin liittämistä varten luonnollisesti + ja -johdoissa toisessa päässä 4mm banskut.

Mikä näemmä jääny mainitsematta, niin luonnollisesti tietenki näitä konsteja käyttäessä akun pitää olla mahdollisimman samanlaiset, eli jännite, kapasiteetti ja kunto..
Ajokunnossa LRP Blast S10 TX2 ja Surge grusher-vene.
Lisäksi muutamia innostusta odottavia auto-projekteja

Poissa Testikuski

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Akut ja laturit
« Vastaus #4400 : 23.08.13 - klo: 21.22 »
.
« Viimeksi muokattu: 28.08.13 - klo: 23.55 kirjoittanut Testikuski »
Ospa Rc

Poissa vihku

  • PRCA
    • Profiili
Associated B64D // RC-autoilua vuodesta 2008.

Poissa goos

  • Veteraani
    • Profiili
    • RC kauppa
HobbyWing | Team C | Gens Ace | VistaPower | Orion | Yokomo | Novarossi | TLR
EuroRc.com - Facebook

Poissa vihku

  • PRCA
    • Profiili
Vs: Akut ja laturit
« Vastaus #4403 : 24.08.13 - klo: 08.39 »
Associated B64D // RC-autoilua vuodesta 2008.

Poissa junnu_85

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Akut ja laturit
« Vastaus #4404 : 29.08.13 - klo: 09.58 »
Osaatteko suositella hyvää virtalähdettä tuolle icharger 206B laturille?

Katselin tuolta Hobbykingin sivuilta itse laturia,mutta kannattaako ostaa virtalähde jostain muualta vai onko Hobbykingillä jotain hyväksi todettua virtalähdettä?

Poissa tomppa82

  • Rovaniemen pienoisautoilijat
    • Profiili
Vs: Akut ja laturit
« Vastaus #4405 : 30.08.13 - klo: 11.47 »
Itse käytän B206:selle Turnigyn 220W:sta (14V/16A) virtalähdettä. Ihan hyvin se toimii, eikä mikään hirveän hinnakas. Miinuspuolena tosin rajallinen teho, ainakin jos useamman kennon pakkoja haluaa nopeasti ladata, loppuu tehot äkkiä kesken. Itse oon lataillu 4S pakkoja ongelmitta vielä 10A virroilla, mutta kovin mahdotttoman paljon yli 10A 4S-pakalla ei tuo virtalähde mahtane riittää. Jos laturin hyötysuhteeksi oletettaisiin 80%, niin tuollainen 220W:n virtalähde riittäisi pikaiseen laskien 10.4A virroille 4S-akun kanssa.
http://hobbyking.com/hobbyking/store/__13765__Turnigy_T_20Pro_Quality_16A_Power_Supply_180_240V_220W_.html

Mielessä kyllä ollut, että jos ostais 500W:sen (15V/ 25V - 20A) Turnigyn tai 540W (13.8v-18V - 30A) hobbykingin, mutta toisaalta tuossa olisi kyllä pari 300W tietokonepoweriakin...
« Viimeksi muokattu: 30.08.13 - klo: 11.58 kirjoittanut tomppa82 »
Ajokunnossa LRP Blast S10 TX2 ja Surge grusher-vene.
Lisäksi muutamia innostusta odottavia auto-projekteja

Poissa junnu_85

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Akut ja laturit
« Vastaus #4406 : 30.08.13 - klo: 11.54 »
Itse käytän B206:selle Turnigyn 220W:sta (14V/16A) virtalähdettä. Ihan hyvin se toimii, eikä mikään hirveän hinnakas. Miinuspuolena tosin rajallinen teho, ainakin jos useamman kennon pakkoja haluaa nopeasti ladata, loppuu tehot äkkiä kesken. Itse oon lataillu 4S pakkoja ongelmitta vielä 10A virroilla, mutta kovin mahdotttoman paljon yli 10A 4S-pakalla ei tuo virtalähde mahtane riittää. Jos laturin hyötysuhteeksi oletettaisiin 80%, niin tuollainen 220W:n virtalähde riittäisi pikaiseen laskien 10.4A virroille 4S-akun kanssa.
http://hobbyking.com/hobbyking/store/__13765__Turnigy_T_20Pro_Quality_16A_Power_Supply_180_240V_220W_.html

Mielessä kyllä ollut, että jos ostais 500W:sen (15V/ 25V - 20A) Turnigyn, mutta toisaalta tuossa olisi kyllä pari 300W tietokonepoweriakin...

Selvä. Yritän vähän kerätä tietoa,että ei tulisi heti ostettua ihan sutta virtalähdettä.
Itsellä ajatuksissa lähinnä se,että saisi noita 2S 6600mAh Nano-Techejä ladatttua noin 2C:llä. Pystyisi radalla ajelemaan niin,ettei tarvitsisi odotella akkuja.

Poissa tomppa82

  • Rovaniemen pienoisautoilijat
    • Profiili
Vs: Akut ja laturit
« Vastaus #4407 : 30.08.13 - klo: 12.03 »
Itsellä ajatuksissa lähinnä se,että saisi noita 2S 6600mAh Nano-Techejä ladatttua noin 2C:llä. Pystyisi radalla ajelemaan niin,ettei tarvitsisi odotella akkuja.

2S-akuille, ainakin yksittäin ladatessa tuo 220W kyllä riittää 2C virtoihin vielä 6600mAh pakoilla oikein mainiosti. 3C:n virtoihinkin vielä niukinnaukin.
Ajokunnossa LRP Blast S10 TX2 ja Surge grusher-vene.
Lisäksi muutamia innostusta odottavia auto-projekteja

Poissa junnu_85

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Akut ja laturit
« Vastaus #4408 : 30.08.13 - klo: 12.09 »
Itsellä ajatuksissa lähinnä se,että saisi noita 2S 6600mAh Nano-Techejä ladatttua noin 2C:llä. Pystyisi radalla ajelemaan niin,ettei tarvitsisi odotella akkuja.

2S-akuille, ainakin yksittäin ladatessa tuo 220W kyllä riittää 2C virtoihin vielä 6600mAh pakoilla oikein mainiosti. 3C:n virtoihinkin vielä niukinnaukin.

Hyvä juttu. Kiitos avusta.
Täytyy tutkia vielä sitä Kingin tarjontaa.

Poissa vihku

  • PRCA
    • Profiili
Vs: Akut ja laturit
« Vastaus #4409 : 30.08.13 - klo: 21.12 »
Onko normaalia että virranmuunnin lämpiää minusta todella kuumaksi ladatessa?
Associated B64D // RC-autoilua vuodesta 2008.