Kirjoittaja Aihe: Kilpailukutsu HoBao Cup 2005 kerhokilpailusarja 1/5  (Luettu 16727 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa jerzirccar

  • Veteraani
    • Profiili
Kilpailukutsu HoBao Cup 2005 kerhokilpailusarja 1/5
« Vastaus #60 : 25.05.05 - klo: 23.42 »
Kaveri joka oli 3 (MIKKO MOULA) se oli hänen 2 polttis kisa mihin hän on osalistunut, ekan kisan hän ajoi n. 10 vuotta sitten. Kyllä Arin hermot pitivät hyvin finaalin loppu hetkelle ja se riemu kuin hän tuli ekana maaliviivan yli se oli hieno juhla hetki meille Hesalaisille.
Jerzi

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Kilpailukutsu HoBao Cup 2005 kerhokilpailusarja 1/5
« Vastaus #61 : 25.05.05 - klo: 23.46 »
Tossa videossa näkyy se mun kämmi kun päästin Arin ohi ja ajelin siinä parinmetrin päässä. Tultiin vikalle hyndälle kun oli varmaan enää yks kierros ajamatta ja kakkosena tullut ajeli jossain siinä lähituntumassa. Ajattelin ottaa nätisti kiihdytyksen ja pysytellä edelleen siinä parinmetrin päässä, mutta kun auto nousi hyndästä ilmaan muistin samalla että eihän Ari hypännyt koko päivänä tuosta hyndästä. Suoraan niskaan ja säikähdin että nyt kämmäsin pahemman kerran. Onneksi ei käynyt muuta kuin itse pyörähdin ja Ari jatkoi matkaansa ilman sen ihmeempiä kuin että varmasti pumppu sipas pari kertaa tyhjää.

Oisin kyllä pelihousuni repinyt siihenpaikkaan jos olisin voiton tolla ratkassu.

Ja ei mulle Jerzi tarvii sanoa että älä tee tolle mitään.  :wink:
Sen olen aina tajunnut että jos tulee kierroksella ohitetuksi ja vieläpä kärkikaksikko niin annetaan reilusti tilaa ja annetaan ajaa rauhassa. Sen ehkä näkikin jos seurasi tilannetta.

Poissa Sami L

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Kilpailukutsu HoBao Cup 2005 kerhokilpailusarja 1/5
« Vastaus #62 : 26.05.05 - klo: 00.32 »
Jerzi: Katselin tuossa nuo kuvat pikaisesti läpi ja suurensin mielestäni hienoimmat. Monia hienoja shotteja! (Pitänee itsekkin tulla johonkin ajamaan, jotta saa ottamastasi kuvasta taustakuvan / screensaverin!  :wink: )

Erityisesti nuo sammakkoperspektiivin kuvat ovat loistava idea! Autot ovat matalia, joten "alennutaan niiden tasolle". Hyppyjäkin hienosti tallentunut "filmille".

Jatka vaan kuvaamista kisoissa, niin pääsee jengi mukaan fiiliksiin, vaikka ei itse kisoissa olisikaan ollut. Great!
Tiedätkö miksi olet mekaanikko?
Sinulla on kädet mutta ei aivoja. -AbuD.

Poissa jerzirccar

  • Veteraani
    • Profiili
Kilpailukutsu HoBao Cup 2005 kerhokilpailusarja 1/5
« Vastaus #63 : 26.05.05 - klo: 08.33 »
HOKE sori jos tuli huudettua tuossa sinulle, kaikessa kohinassa tulee päästettyä kaikenlaista roskaa mikä just sylki tuo.  Sori viellä.

Kuin me lähdettiin niin minulle jäi minun mielestä todella hyvä moottorin säätö meisseli punakahvainen jos joku on vaille niin tule pyytämään sitä minulta.

Jos SAMI L haluat jonkun tietyn kuvan niin laitan sen sinulle tuleen mailin kautta.
Jerzi

Poissa juska

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Kilpailukutsu HoBao Cup 2005 kerhokilpailusarja 1/5
« Vastaus #64 : 26.05.05 - klo: 11.37 »
Lainaus käyttäjältä: "*HOKE*"
Eikös se aina mene niin että oikea kaveri voittaa.

Olihan Ari heti alusta lähtien nopee.
Ekojen erien jälkeen toisena ja ainoastaan käväs neljäntenä, kunnes autoa säädettiin vähän isommalla kädellä.


kyllä tää meidän tiimin poika on nopee :D

nyt saatin vihdoin uudet autot niin pääsee ari hiaroo set-up:peja oikeen kunnolla.
pulassa ollaan :D
Racers Group Finland Team

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Kilpailukutsu HoBao Cup 2005 kerhokilpailusarja 1/5
« Vastaus #65 : 26.05.05 - klo: 16.32 »
Ei sitä tarvii Jerzi anteeks pyydellä. Mähän laitoinkin hymiön perään ihan vaan keventämään.
Tottahan sitä pitää olla kärppänä jos on kierroksilla ohitettu lähellä.
Ite jännitin samalla että tuleeko Arille voitto kotiin ja tarkkailin kokoajan takana etten vahingossakaan aja liian lähellä ettei tartte palästyä ajanko päälle. Vaikka kirjaimellisesti sitten päälle ajoinkin :mrgreen:

Muutenkin mielestäni pitää varikkomiesten ilmotella kuskeille tilanteesta, että kärki on kontissa, päästä ohi. Tai että takana tuleva auto on kierroksella jäänyt, ei hätää.

Poissa jerzirccar

  • Veteraani
    • Profiili
Kilpailukutsu HoBao Cup 2005 kerhokilpailusarja 1/5
« Vastaus #66 : 26.05.05 - klo: 17.18 »
Näin minukin mielestä on, huusin monta kertaa minun kuskille että johtaja takana sun muuta. Kyllä se on niin että mekkari sen huudon tekee oma tai vieras sitten.
Jerzi

Poissa Hount

  • Veteraani
    • Profiili
Kilpailukutsu HoBao Cup 2005 kerhokilpailusarja 1/5
« Vastaus #67 : 26.05.05 - klo: 18.05 »
Lainaus käyttäjältä: "jerzirccar"

Kuin me lähdettiin niin minulle jäi minun mielestä todella hyvä moottorin säätö meisseli punakahvainen jos joku on vaille niin tule pyytämään sitä minulta.
Jerzi


Onko se sellainen n. 15cm pitkä, kahva hieman läpinäkyvä ja kärjestään ihan tajuttoman kulunut, myös metalliosaan on ajan hammas syönyt tumman värin?

Samoin jos joku on löytänyt HoBaon rengas-avaimen, niin voisin ottaa sen takaisin.
Ei hyvä päivä, säätömeisseli ja rengas-avain... hmph. opimpahan pitämään huolta tavaroistani.

 - Hount

Poissa JQ

  • Fullspeed RC
    • Profiili
    • JQ Products
Kilpailukutsu HoBao Cup 2005 kerhokilpailusarja 1/5
« Vastaus #68 : 26.05.05 - klo: 18.17 »
Tämä ei ole vitsi: Joudun ostamaan 2/3 ulkomaankisojen jälkeen uuden hehkun, ja joskus säätöruuvarin. Olispa oma mekaanikko. Tulis halvemmaks
JQRacing - Alphaform - REDS - AKA - Savöx - LRP - GHEA - Maugrafix - neo-buggy.net

Poissa artov

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Kilpailukutsu HoBao Cup 2005 kerhokilpailusarja 1/5
« Vastaus #69 : 26.05.05 - klo: 18.36 »
Joudutko sä muka ostamaan:)

Poissa JQ

  • Fullspeed RC
    • Profiili
    • JQ Products
Kilpailukutsu HoBao Cup 2005 kerhokilpailusarja 1/5
« Vastaus #70 : 26.05.05 - klo: 18.57 »
Ei mulla oo hehkusponssia:-)
JQRacing - Alphaform - REDS - AKA - Savöx - LRP - GHEA - Maugrafix - neo-buggy.net

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Kilpailukutsu HoBao Cup 2005 kerhokilpailusarja 1/5
« Vastaus #71 : 26.05.05 - klo: 21.02 »
:lol:  :lol:

No mä oisin ilonen jos ois edes joku sponssi.

Sit vois lähteekki sinne PM:iin.  :wink:  :lol:

Poissa jerzirccar

  • Veteraani
    • Profiili
Kilpailukutsu HoBao Cup 2005 kerhokilpailusarja 1/5
« Vastaus #72 : 28.05.05 - klo: 07.55 »
Se ruuvari ei ole läpinäkyvä.
Jerzi

HUOM Tänään Timpan polttarit------> :lol:

Poissa JQ

  • Fullspeed RC
    • Profiili
    • JQ Products
Kilpailukutsu HoBao Cup 2005 kerhokilpailusarja 1/5
« Vastaus #73 : 29.05.05 - klo: 11.55 »
ok, mä sponssaan sulle säätöruuvarin. Lähde sit PM:iin
JQRacing - Alphaform - REDS - AKA - Savöx - LRP - GHEA - Maugrafix - neo-buggy.net

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Kilpailukutsu HoBao Cup 2005 kerhokilpailusarja 1/5
« Vastaus #74 : 29.05.05 - klo: 20.45 »
:lol:  :lol:  :lol:

Pitääks mun sit pitää vaatteita missä lukee Sponsored by Jose?

Ja tietysti autossa pitää olla kissan kokoset sponssitarrat. :mrgreen:

Poissa JQ

  • Fullspeed RC
    • Profiili
    • JQ Products
Kilpailukutsu HoBao Cup 2005 kerhokilpailusarja 1/5
« Vastaus #75 : 30.05.05 - klo: 09.43 »
Vikstedtillä oli kerran: Sponsored by JQ tarrat autossa
JQRacing - Alphaform - REDS - AKA - Savöx - LRP - GHEA - Maugrafix - neo-buggy.net

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Kilpailukutsu HoBao Cup 2005 kerhokilpailusarja 1/5
« Vastaus #76 : 30.05.05 - klo: 16.24 »
Mä kaiverran siihen ruuvariin tekstin: VerisuperhyperJQspessölledissönkuugelsgraibeli.