Kirjoittaja Aihe: pureten alpha 3  (Luettu 2495 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa 'aatee'

  • Tulokas
    • Profiili
pureten alpha 3
« : 19.05.05 - klo: 19.47 »
onko noi alpha 3 pelkkiä asfaltti autoja ei nimittäin tunnu kestävän röykytystä ja jos ajaa soralla niin heti menee rattaitten väliin kiviä :|
'aatee'
thunder tiger uno mini Z

Poissa Sakkeri91

  • Veteraani
    • Profiili
pureten alpha 3
« Vastaus #1 : 19.05.05 - klo: 20.23 »
Parkkipaikka rälläykseen tarkoitettuja ovat juu...
En nyt millään tavalla halua leikkiä modea mutta (ettei heti tule väärä kuva tästä voorumista) kannattaisi lukea allekirjoitusta koskevat säännöt ettet saa heti banjokurssia. :wink:

Poissa MarkusH

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://www.freewebs.com/markushe/
pureten alpha 3
« Vastaus #2 : 19.05.05 - klo: 21.17 »
Paitsi jos välttämättä haluaa banjon.
(Täytyy sanoa että Jukan banjokursseilla ei opi soittamaan! Nimimerkillä kokemusta on :wink: )

Poissa Jasu92

  • Veteraani
    • Profiili
pureten alpha 3
« Vastaus #3 : 19.05.05 - klo: 21.58 »
Siis voi hyvää päivää taas, tämäkin asia on niin h*lvet*n tärkeä kaikille, niin meikse sitä voitaisi hoitaa esim. YV:llä? :evil:

Jottei ihan OT:ksi mene...
Asvaltillahan ne tuntuvat vain kestävän, vaikkei kyllä heti uskoisi että niillä voi vain asvaltilla ajaa, jos kyse on kuitenkin rally autosta...
Eikö niitä rattaita ole mahdollista suojata mitenkään? :roll:

Poissa 'aatee'

  • Tulokas
    • Profiili
pureten alpha 3
« Vastaus #4 : 20.05.05 - klo: 19.38 »
nii pystyy
'aatee'
thunder tiger uno mini Z

Poissa blenheim

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://koti.mbnet.fi/blenheim
pureten alpha 3
« Vastaus #5 : 21.05.05 - klo: 07.17 »
Päärattaan alla olevan reijän (siis alustassa) suojaksi voi kiinnittää vaikka ohuehkon Lexan palasen suojaamaan sitä. Itse olen monet vuodet jo PTA1:llä pöristellyt kaikilla mahdollisilla ajoalustoilla aina mullasta asfalttiin. Vain 2 pääratasta mennyt. Yleisin syy näyttää olevan se, että moottori pääsee liikkumaan poispäin päärattaasta ja kytkinkellon hampaat vetävät päärattaan sileäksi. Muistakaa siis jättää pieni välys päärattaan ja kytkinkellon väliin ettei hankaa turhaan. Eli kiinnittäessä moottoria laitatte päärattaan ja kytkinkellon pinjonin väliin palan printtipaperia ja vedätte moottorin kiinni painettuanne sen moottorin niin lähelle pääratasta kuin saatte se paperipala siinä välissä. Sitten sen pitäisi toimia herkästi ilman kahnausta.
Tuollainen vinkki. Säästää päärattaita.
E-tmkua | Hyvöö jouluva ja onnellista uutta vuotta!

Poissa Joona35

  • Jäsen
    • Profiili
pureten alpha 3
« Vastaus #6 : 22.05.05 - klo: 19.30 »
ei se pureteni oikee soralla ajoa kestä. Itse ajelin soralla ni yllättäen katkes vasen etuakseli. :lol:

Poissa blenheim

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://koti.mbnet.fi/blenheim
pureten alpha 3
« Vastaus #7 : 23.05.05 - klo: 16.32 »
Ette vain osaa...

Kumma kyllä, sitä ajotyyliä voi vaihtaa jos ajaa soralla. Auto pysyy ehjänä pidempään kun ajat soralla eritavalla kuin asfaltilla...
E-tmkua | Hyvöö jouluva ja onnellista uutta vuotta!

Poissa hannu_s

  • Veteraani
    • Profiili
pureten alpha 3
« Vastaus #8 : 23.05.05 - klo: 17.57 »
Sais vain tuolle infinitylle nuo pukit valmiiksi niin pääsisi sisäänajamaan..

Mulla on kyllä voimansiirto kestänyt aivan uskomatonta rääkkiä, useat hyppyritkin on vetästy kieliposkella  :mrgreen: Tosin iskarit sanoi poks siinävaihessa,... Yllättäen...
Ei riemulla rajaa kun 2WD:illa ajaa|2xMini-Z Overland|Tamiya Mini|Tamiya Subaru Brat |Ratt-Y Rustler->MM+4000KvL