Kirjoittaja Aihe: Kilpailukutsu Maastosarja SM3. MMRc, Hyvinkäällä  (Luettu 3547 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa CAi

  • Veteraani
    • Profiili
Mäntsälä Cross 2005 SM- kilpailu
Kilpailukutsu


Mäntsälän MiniRacing ry / SRK kutsuu kaikki sähköautoilijat 09.07.2005 Hyvinkäälle sähkökrossin SM- kilpailuun.

Aika: La 09.07.2005

Paikka: Hyvinkään ROA-rata

Rata: Savipintainen

Luokat:
S2-10  maksu 20€
M2-10  maksu 25€
M4-10 maksu 20€

Ajotapa
3 x Alkuerät
3 x Finaalit

Kilpailunjohtaja:    Olli Andersson, MMR

AKK:n valvoja:    Erkki Similä, HyVSRK

Tuomarit:       Heikki Helin, TamUA
Veli Haapaharju, EPUA

Katsastus:       Matti Laitala, HyvSRK  

Kierroslaskenta:    AMB

Aikataulu:
Pe 08.07 saa harjoitella vapaasti ratamaksu 5 €.
La 09.07:
- ilmoittautuminen 8:00 - 9:00
- vapaaharjoitus 8:00 - 9:10
- ajajakokous 9:20

Tarkempi aikataulu riippuu osallistujamäärästä ja ilmoitetaan kilpailupaikalla.

ILMOITTAUTUMISET: Kirjallisesti ilmoittautumiskaavaketta käyttäen, tai sähköpostilla ma 4.7.2005 klo 14.00 mennessä.

Nimi, osoite, seura, puh.nro, luokka, väh. 3 taajuutta.

Osoitteella:
Olli Andersson
Heikkilänpolku 4
04600 MÄNTSÄLÄ
Sähköposti: olli.andersson@oilon.com
044-7576 401

Säännöt: PA-vuosikirja 2005 ja sarjasäännöt.

Huom.
Alle 16 v huoltajan allekirjoitus sekä lis.nro (myös kisapaikalla mukana).
Osallistumismaksu maksetaan kilpailupaikalla. Kilpailijalla on oltava voimassaoleva lisenssi mukana. Jälki-ilmoittautumiset otetaan mukaan mikäli eräjärjestelyt sallivat, maksu 30 EUR / luokka.

Vastuu:
Jokainen kilpailee omalla vastuullaan ja sitoutuu noudattamaan kilpailun johdon antamia määräyksiä. Järjestäjä ei ota vastuuta kilpailussa tai sen harjoituksissa sattuneessa vahingossa.

Sähkö: Kilpailupaikalla on saatavilla sähköä.

Muuta: Omat tuolit sekä jatkojohdot mukaan.

Kahvio: Kahvia, sämpylää ym.

Kaikki mukaan !

TERVETULOA !
Sponsored by: Team Associated/Reedy/LRP/XENON racing/Protoform/DHI/JB-foam/V-DeZign/Proline Racing/Ultima 
                      (__\==*==/__)

Poissa CAi

  • Veteraani
    • Profiili
Kilpailukutsu Maastosarja SM3. MMRc, Hyvinkäällä
« Vastaus #1 : 14.06.05 - klo: 10.49 »
Ilmoittautuneet 4.7.2005 klo 12.30

S2-10
Jaakko Litmanen
Teemu Karvanen
Kim Haapaharju
Tomi Mairue
Samuli Kesseli
Mihail Tsistovski
Jarmo Viljakainen
Jerry Helström
Mikko Muola
Kimi Laine

M2-10
Jere Laine
Riku Laine
Tomi Laine
Jukka Penttinen
Jouko Näätänen
Harri Nyman
Jyri Similä
Jesse Kähkönen
Ville-Veikko Lehtinen
Jani Hovi
Mika Mänty
Henri Eskman
Risto Bloigu
Petri Laitala
Jyri Konoila
Henri Virta
Jani Seppälä
Jari Ikonen
Tommi Himanen
Jouko Termonen
Matti Eskelinen

M4-10
Jukka Penttinen
Tero Tuomisto
Niko Vuorenmaa
Mika Mänty
Risto Bloigu
Santtu Lempinen

Yhteensä 36 ajajaa eri luokissa

Ilmoa kehiin ilmoitelkaa muillekin!
Sponsored by: Team Associated/Reedy/LRP/XENON racing/Protoform/DHI/JB-foam/V-DeZign/Proline Racing/Ultima 
                      (__\==*==/__)

Poissa AssoRacing

  • EKpa ry
    • Profiili
    • http://www.saikart.fi/
Kilpailukutsu Maastosarja SM3. MMRc, Hyvinkäällä
« Vastaus #2 : 03.07.05 - klo: 12.32 »
Missä Jerry ja Ola ??  :shock:

Poissa CAi

  • Veteraani
    • Profiili
Kilpailukutsu Maastosarja SM3. MMRc, Hyvinkäällä
« Vastaus #3 : 03.07.05 - klo: 13.20 »
HUOM.
ILMOITTAUTUMISET: Kirjallisesti ilmoittautumiskaavaketta käyttäen, tai sähköpostilla ma 4.7.2005 klo 14.00 mennessä. .
Sponsored by: Team Associated/Reedy/LRP/XENON racing/Protoform/DHI/JB-foam/V-DeZign/Proline Racing/Ultima 
                      (__\==*==/__)

Poissa Jasu92

  • Veteraani
    • Profiili
Kilpailukutsu Maastosarja SM3. MMRc, Hyvinkäällä
« Vastaus #4 : 03.07.05 - klo: 13.36 »
Huomenna vika ilmottautumispäivä, jos tää jää tähän, tulee aikas tylsä kisa :shock:

Poissa AssoRacing

  • EKpa ry
    • Profiili
    • http://www.saikart.fi/
Kilpailukutsu Maastosarja SM3. MMRc, Hyvinkäällä
« Vastaus #5 : 03.07.05 - klo: 13.57 »
Lainaus käyttäjältä: "Jasu92"
Huomenna vika ilmottautumispäivä, jos tää jää tähän, tulee aikas tylsä kisa :shock:


Ei kilpailut oo ikinä tylsiä ;)

Poissa Jasu92

  • Veteraani
    • Profiili
Kilpailukutsu Maastosarja SM3. MMRc, Hyvinkäällä
« Vastaus #6 : 03.07.05 - klo: 19.46 »
Niin kai, ainakin pinnoja on tiedossa :P
Nyt näyttäs vähä sateiselta tuo sää ainakin perjantaina, harmi kun on niin kaunis ilma nyttenkin... :|
Aattelin käydä alkuviikosta laitteleen tourninkia ja sit perjantaina laittamassa krossia kuntoon, mut jos perjantaina sataa niin taitaa jäädä viikolle vaan yhet harjotukset ja nekin krossille...
Maanantai ja tiistai on varmaan parhaat päivät, sen jälkeen alkaakin satelemaan ;)

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Kilpailukutsu Maastosarja SM3. MMRc, Hyvinkäällä
« Vastaus #7 : 05.07.05 - klo: 11.24 »
Minäkin olen näillä näkyminen tulossa ja myös PRO HOBBYN myyjä JONNI ja kenties OLA PEDERSEN joka on pieni kysymys merkki. Joten stanu kisat saadaan pystyyn aivan varmasti.
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Kilpailukutsu Maastosarja SM3. MMRc, Hyvinkäällä
« Vastaus #8 : 07.07.05 - klo: 15.09 »
Ja näillä näkymin mä tuun kans...

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Kilpailukutsu Maastosarja SM3. MMRc, Hyvinkäällä
« Vastaus #9 : 10.07.05 - klo: 08.40 »
Kiitoksia oli mukavaa olla taas kiusaamassa poikia oikein kunnolla.
 
Harmittaa kuin tuo yksi sälli on niin helkkarin nopea. Mitäs taas sanotte kelistä, aina kuin minä olen kisoissa niin on aurinkoa, kaipa minulla on jokin magneetinen voima tuohon aurinkoon. Yksi asia jäi taas vähän kaivelemaan, minkä ihmeen takia tuo OHI PÄÄSTÄMINEN on niin helkkarin vaikea ja kuin minä ekassa eräkieroksella pyysin tietä niin virallinen kisa valvoja tuli luokseni ja sanoi että tämä ei ole keskustelu palsta (no sen ymmärrän) mutta  kuin sitä tietä ei vaan anneta ja jos annetaan niin ollaan heti seuraavassa mutkassa jo kyljessä kiinni siinähän menee monen kisaajan kisat vaan ja ainoastaan pieleen. En tiedä muista kisaajaista mutta sen tiedän että JONNIa kohdeltiin todella kaltoin C-finaalissa jossa hän oli kieroksella ohittamassa hitaampaa ja ei siellä annettu mitään tietä. Luulis että mekkaril sen tilanteen huomaa jo voisi kertoa omalle kuljettajalle että anna tietä jos tuo kilpavalvoja ei heti sitä huomaa.
Muuten oli hauskat skabat ja kyllä se v....tti kuin meidän pöydä takana jengi krillas slerbaa ja voi hitsi kuin se hais hyvälle, ja isot kiitokset TEEMULLE kuin lainasi minulle viimeiseen B-finaali erään akut sillä sain varmistettua voiton tuolta HOKElta joka muuten ajoi minun vanhalla ASSO RC10 TQ joka on jo iältään yli 10v ja se minun A&L asso on jostain 80 luvun lopun kisa pelejä. Huomattiin että asso vei 3 ekaa sijaa nyt ainakin.
Kiitos ja harmittaa kuin enemmän kisoja ei ole täällä päässä enää.

Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Kilpailukutsu Maastosarja SM3. MMRc, Hyvinkäällä
« Vastaus #10 : 10.07.05 - klo: 10.53 »
Jep...
Loistavan hauskaa puuhaa toi oli.
Viimeks oon ajanu takaveto sähkistä vuonna 90 ja stanua en varsinkaan ollu ajanu koskaan.
Jerryn lainaama vanha Asso toimi kivasti ja tässä taas huomattiin ettei sen auton tarvii olla uusinta rääkäsyä kun sillä mennään silti kovaa.
Kuinkahan moni tuli uudenkarheella autolla jossa oli uudet akut ja vieläpä virikone, siellä meidän stanuilijoiden perässä.

Tosiaan tuosta tien antamisesta.
Itseäni otti todella paljon päähän tuo Jonnin kohtalo. Tokassa finaalissa hän johti reilulla puolella kierroksella kisaa kunnes tavoitti kierroksella ohitettavan. Ei tullut tietä kirveelläkään, vaan torpattiin erittäin röyhkeästi kylkeen ja perään. Jonni tipahti siinä erässä 4. eli menetti lähes kierroksen tämän yhden kisaajan takia joka siis jatkoi erän loppuun asti tätä kiilausta ja päälle ajoa. Vikassa finaalissa lähes edellisen toisto. Reilu johto, sama auto saavutettu, PAM... PAM PAM... päälle vaan eikä mitään armoa reilusti nopeammalle ja kierroksella ohi tulevalle. Tälläkertaa sentään pudotus ei ollut niin paha vaan tipahdus oli vain yhden sijan.

Mieleen juolahti heti että jos minä olisin ollut kyseisessä tilanteessa niin siitä en olis pienellä maininnalla päässytkään koska huuto olis ollu luultavimmin samaa tasoa kun Ulvilan M-8 kisassa, josta mulle vähän mainittiin. Luultavimmin ei ois tarttenu ainakaan sähköillä ajella pitkään aikaan.

Kuuluttajan tehtäviin mielestäni kuuluu ehdottomasti hoitaa tällainen tilanne. Kuulutetaan hitaammalle että antaa sitä tietä reilusti ja mikä tärkeintä jonka kaikki näyttää aina unohtavan, annetaan sen mennä rauhassa eikä ajeta heti seuraavassa mutkassa konttiin.

Ja kaikkein ihmeellisin sääntö oli toi että ajo stanu ja viri sekasin. Ei mitään järkeä. Siinä kärsi molemmat luokat, ja mielestäni stanu jopa enemmän. Mulla oli tilanne jossa mun takana tuli 3 viriä. Suoralla mentiin koilinoiden säestämänä ohi, mutta kun mutka tuli kohdalle niin arvatkaapas olinko taas edellä. Ja kun tuli pidempi mutkaosuus niin jätätin jopa parilla metrillä, mutta sit taas suoralla konttiin. Ei näin.
Oma sijoitus tipahti heti kun päästiin finaaliin, koska pari takaani startannutta viriä tuli ekassa mutkassa joka kerta konttiin ja jäin jokaisessa finaali lähdössä reilusti viimeseks. Siitä sit yritätkin nousua kun mutkissa pääset ohi ja taas suoralla jäät jyrätyks.

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Kilpailukutsu Maastosarja SM3. MMRc, Hyvinkäällä
« Vastaus #11 : 10.07.05 - klo: 10.55 »
Ainiin... Unohtu kokonaan.

KIITOS JERRYLLE KALUSTON LAINAUKSESTA.
Oli hieno reissu ja hauska kokemus.
Nii ja tulihan siitä näköjään palkintokin.  :mrgreen:

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Kilpailukutsu Maastosarja SM3. MMRc, Hyvinkäällä
« Vastaus #12 : 10.07.05 - klo: 11.35 »
Minähän kysyin viellä ennen kisaa HOKE että kuulukos palkinto autolle vai kuskille, mitä vastasit? En muista.

RC kuskit----> antakaas tietä nopeimalle se ei ole vaikeaa ja silloin kaikki on tyytyväisiä.......


Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa teippimies

  • EPUArc
    • Profiili
    • http://www.pienoisautokerho.com
Kilpailukutsu Maastosarja SM3. MMRc, Hyvinkäällä
« Vastaus #13 : 11.07.05 - klo: 08.08 »
Kuvia tuloo päivän mittaan osoitteeseen : rc-kim.com


- Teippimies

EDIT  Kuvia on laitettu sivulle : www.rc-kim.com


- Teippimies
Kesän juhlaan ... www.lautasliinat.net
Ylistaron nopein LS-5 kuski !