Kirjoittaja Aihe: neuvokaa mulle usa-1 viat  (Luettu 3212 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa nitro burner

  • Jäsen
    • Profiili
neuvokaa mulle usa-1 viat
« : 10.11.02 - klo: 18.02 »
eli kaikki viat mitä kyseises autos on ollu ja mitä osii kannattais tilaa varalle...?
  onkS toi prohoppy noin hidas et tilaus kestää yli kaks viikko... blaah..... kannattaisko sinne soittaa jo?
 onko muuten kestävä auto.. mul ollu auto ajokunnos muutaman tankillisen :(  no ehkä ton alphan jälkee on vähä opettelemist mul meni saman tien counter  gear....   onkohan muuten kallis...   no rahaa palaa...  

sit viäl otatteko counter gearin joka ajon jälkee irti ja kiristätte vai miten saatte ne kestää..? onkohan tos hyvä käyttää tot vahvast lukitsevaa vai sit sinist...ruuvi lukitetta meinaa...

Poissa RChullu

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://rc-racing.info
neuvokaa mulle usa-1 viat
« Vastaus #1 : 10.11.02 - klo: 18.48 »
aloita sillä ei niin vahvasti lukitsevalla - usein vahvasti lukitsevat lukitsee niin vahvasti että sitä ei see enää pois. paitsi ehkä kuumentamalla.

Poissa razzx

  • Jäsen
    • Profiili
Usa-1
« Vastaus #2 : 12.11.02 - klo: 14.09 »
Mulla on toi Usa-1 myös ja mäkin menin rikkomaan counter gearin heti. Muistaakseni ei ollu kallis... Ja on ainakin mun kokemuksien mukaan kestävä auto oon hyppiny metristä ja on kestäny. Noi kytkinpalat on mulla menny rikki ja takarattaisto, mutta ku tilaa tuolta Tietonikkarista ni ainaki mulla kesti 4 päivää että oli tullu.

Poissa nitro burner

  • Jäsen
    • Profiili
Re: Usa-1
« Vastaus #3 : 12.11.02 - klo: 14.18 »
Lainaus käyttäjältä: "razzx"
Mulla on toi Usa-1 myös ja mäkin menin rikkomaan counter gearin heti. Muistaakseni ei ollu kallis... Ja on ainakin mun kokemuksien mukaan kestävä auto oon hyppiny metristä ja on kestäny. Noi kytkinpalat on mulla menny rikki ja takarattaisto, mutta ku tilaa tuolta Tietonikkarista ni ainaki mulla kesti 4 päivää että oli tullu.



vakio counter gearii ei ainakaa saa yksittäi se on joku setti mis tulee spur geari countteri ja jotaa sälää maksaa noin 30e  :shock:  soitin proohoppyy..  ja eilen ne soitti ja sano laittavasa tänää postii eli ne on viimeistää ylihuomen peril... se kesti sen takii ku tilasin metallisen spur gearin niin kauan eikä niil oolu ruotsis sitä.... by to way great car.... ajatko muuten talvel...?

Poissa razzx

  • Jäsen
    • Profiili
neuvokaa mulle usa-1 viat
« Vastaus #4 : 12.11.02 - klo: 14.36 »
Tietty ajan!

Poissa kartturi

  • EPUArc
    • Profiili
neuvokaa mulle usa-1 viat
« Vastaus #5 : 27.11.02 - klo: 00.30 »
Hetkinen mistä saa metallista Counter gearia Usa 1:een ja mitä vaan maksoi?

Omastani pamahti just illalla toi ratas... Se kun on muovia, niin ei todellakaan kestä...

Poissa nitro burner

  • Jäsen
    • Profiili
neuvokaa mulle usa-1 viat
« Vastaus #6 : 27.11.02 - klo: 15.05 »
sitähän miä täs itken ku sit ei saa....