Kirjoittaja Aihe: Riippuvuus?  (Luettu 1707 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Juuzmo

  • Veteraani
    • Profiili
Riippuvuus?
« : 09.08.05 - klo: 00.13 »
Kuinka moni teistä on rc vehkeisiin riippuvainen? Itse en ole päässyt STkakkosella ajamaan pariin viikkoon niin elämä on harvinaisen tylsää kun ei ole millä ajaa ja mitä rassata  :cry:  (paitsi manki) Olen jopa mennyt taas vanhoihin nikkoihin sekaantumaan kun ollut liian kova ajamisen puutos  :oops:
RB,the power of champions.

Poissa Teemus.

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Riippuvuus?
« Vastaus #1 : 09.08.05 - klo: 02.22 »
no jaa.. on mulla melkein samoin. aina haluaisi tehdä jotain autolle jos ei sillä voi ajaa. esim. teen jonkun työn autolle ja sen jälkeen huomaan ettei sitä olis tarvinnu tehä..ja autolla ei sit voi ajaa. ja sitten se juttu että haluisin aina vaan ostaa jotakin viritys osia tai polttiksen. ostasinkin sen polttiksen jos joku ostaisi asson pois. vaihtaisiko joku edes T4:än polttikseen?????!!!!!!!!! :oops:  joku mt2 tai savage :roll:  ???.. ihan mikä vaann... :(   :!: [/b]Kerro mikä tossa linkissä on vikaa kun ei ole tullut edes KYSYMYKSIÄ!! paitsi 1 ja sekin id*oo*ti halus pelkän rungon. sanoin et saa rungon jos antaa sen 440 ja kaikki muut kamat päälle.
AE RC10T4 ja HBX 4WD Buggy

Poissa Sinervo

  • Veteraani
    • Profiili
Riippuvuus?
« Vastaus #2 : 09.08.05 - klo: 10.37 »
Lainaus käyttäjältä: "teemus."
no jaa.. on mulla melkein samoin. aina haluaisi tehdä jotain autolle jos ei sillä voi ajaa. esim. teen jonkun työn autolle ja sen jälkeen huomaan ettei sitä olis tarvinnu tehä..ja autolla ei sit voi ajaa. ja sitten se juttu että haluisin aina vaan ostaa jotakin viritys osia tai polttiksen. ostasinkin sen polttiksen jos joku ostaisi asson pois. vaihtaisiko joku edes T4:än polttikseen?????!!!!!!!!! :oops:  joku mt2 tai savage :roll:  ???.. ihan mikä vaann... :(   :!: [/b]Kerro mikä tossa linkissä on vikaa kun ei ole tullut edes KYSYMYKSIÄ!! paitsi 1 ja sekin id*oo*ti halus pelkän rungon. sanoin et saa rungon jos antaa sen 440 ja kaikki muut kamat päälle.


Toi sun asentees on vikana, monella on kotona paremmat sähköt jotka tulisi autoo ja sen takia haluu pelkän rungon.

sori ot  :oops:

Poissa Jose.92

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://www.freewebs.com/rctaipalsaari
Riippuvuus?
« Vastaus #3 : 09.08.05 - klo: 10.39 »
aluksi olin mutta rippuvuus on kadonnut tai innostus. Lennokit ovat alkanee kiinnostaa
Ei kiroilulla rajaa, kun savagella ajaa! Ihminen syö ja kakkii!

Poissa Karpov

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Riippuvuus?
« Vastaus #4 : 09.08.05 - klo: 11.01 »
Kyllä sitä aina välillä, mutta yksin tylsähkö ajella. Tosin tänään vähän ramitusta  joten kyllä se kiihtyy riippuvuus  :wink:

Mika R

  • Vieras
Riippuvuus?
« Vastaus #5 : 09.08.05 - klo: 12.50 »
Lainaus käyttäjältä: "Jose.92"
aluksi olin mutta rippuvuus on kadonnut tai innostus. Lennokit ovat alkanee kiinnostaa


Trust me, ei noi monsut jaksaa kauaa kiinnosta ainakaan jos ei pääse ajaa "kilpaa", niinkun ei oikeestaan just mikään R/C auto. Yhdessä ajaminen radalla on se juttu, kaikki muu on tylsää alkuinnostuksen jälkeen (joka kestää noin 1/2 tuntia)

Lennokki voi kiinnostaa vähän kauemmin kun sen ilamassa pitäminen vaatii "pikkasen" enemmän kuin monsulla huristelu. Tosin siinä hommassa saattaa innostus kadota ennekuin on edes ilmassa....

Poissa OttoL

  • Veteraani
    • Profiili
Riippuvuus?
« Vastaus #6 : 09.08.05 - klo: 13.01 »
Lainaus käyttäjältä: "Mika"
Lainaus käyttäjältä: "Jose.92"
aluksi olin mutta rippuvuus on kadonnut tai innostus. Lennokit ovat alkanee kiinnostaa


Trust me, ei noi monsut jaksaa kauaa kiinnosta ainakaan jos ei pääse ajaa "kilpaa", niinkun ei oikeestaan just mikään R/C auto. Yhdessä ajaminen radalla on se juttu, kaikki muu on tylsää alkuinnostuksen jälkeen (joka kestää noin 1/2 tuntia)

Lennokki voi kiinnostaa vähän kauemmin kun sen ilamassa pitäminen vaatii "pikkasen" enemmän kuin monsulla huristelu. Tosin siinä hommassa saattaa innostus kadota ennekuin on edes ilmassa....

Tuo "alkuinnostus" kesti minulla 6 vuotta ennen kuin aloin ajaa kilpaa ja nythän minulla on menossa 7 vuosi

Mika R

  • Vieras
Riippuvuus?
« Vastaus #7 : 09.08.05 - klo: 13.15 »
Heh, voihan siinä niinkin käydä.. "kilpaa" ajamisella tarkoitan seuraa, siis kaveria jonka kanssa ajaa tai ajorataa (krossi/asfaltti) jossa on yleensä ne kaveritkin sitten... Mutta ei kai tota sitten voi yleistää. Näkee vaan niin pirusti heeboja jotka ostaa auton, ajaa pari kertaa ja myy pois. Vanhemmilla tietty säilyy kiinnostus pidempään (kai). Mä oon uusioharrastanu viim 5 vuotta ja mäkin kisaan kovin harvoin, en näe sitä niin tarpeelliseksi mutta yhdessä ajamisen radalla kyllä!

Toissalta yksi tavallaan uusi harrastamisen muoto on tämä R/C:n ja Internetin yhdistäminen jossa kokemukset jaetaan yhdessä netin kautta. Käyhän se niinkin!  :D

Poissa Karpov

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Riippuvuus?
« Vastaus #8 : 09.08.05 - klo: 13.31 »
Kyllä mullaki jäi autot moneks vuodeks mutta kiinnostus saapui uudestaan, ja aina se kaverin kanssa ajo vaikka ihan pihassakin tuo intoa.

Poissa Jose.92

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://www.freewebs.com/rctaipalsaari
Riippuvuus?
« Vastaus #9 : 09.08.05 - klo: 15.31 »
Ei kiinnosta ajaa, kun ei ole mitään hyvää paikkaa.
Ei kiroilulla rajaa, kun savagella ajaa! Ihminen syö ja kakkii!

Poissa Teemus.

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Riippuvuus?
« Vastaus #10 : 09.08.05 - klo: 20.37 »
joo samoin-...tänään kävin pari tuntii sit kattoo krossi kisoja ohkolan montulla ja rupes se taas kinnostaa... kun on toi oma (vanha..) kx80 tallissa... myyn varmaan rc-auton ja laitan kawan kuntoon! ja radalle..
krossipyörillä ei olekaan "alku-intoa" minua lähinnä elotti se kun se ostettiin ja katsion montulla kun ne vetää 100km/h  radalla. ja nyt kun tota osaa ajaakin niin intoa tuli taas... tottakai RC kiinnostaa.ostakaa se asso....
AE RC10T4 ja HBX 4WD Buggy