Kirjoittaja Aihe: aloittelijan kysymyksiä (moottori, nopeudensäädin, servot)  (Luettu 1934877 kertaa)

0 jäsentä ja 4 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa Mikko_T

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: aloittelijan kysymyksiä (moottori, nopeudensäädin, servot)
« Vastaus #210 : 17.02.09 - klo: 19.18 »
Mistäköhän voisi olla kyse kun melkein uusi Nosramin Evil Brushless Power Reverse + 9.5T Dragon Sports Modified combo ns. tökkii. Ajettu alle 10 kertaa, kun kerran vaan lopetti toimintansa kun ajon lomassa pysäytin koittaakseni oliko nopari kuuma (ei ollut)

Nyt toimii siten, että kun kytkee virrat, painaa vähän kaasua ja pyöräyttää akselia niin moottori herää henkiin ja tottelee kaasua ihan oikein. Eli ei jaksa lähteä pyörimään yksin. Kun nollasta lähtee painamaan kaasua, kuuluu moottorista pientä hurinaa.

Onko p*skana, kellään mitään ideoita henkiin herättämisestä?
Tamiya | Lunch Box | Frog | Hotshot | XC-01 | DT-02 MS | DF-02 | DF-03 MS | DF-03 | TRF201 | Venom Creeper

Poissa Matti Räsänen

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: aloittelijan kysymyksiä (moottori, nopeudensäädin, servot)
« Vastaus #211 : 17.02.09 - klo: 21.42 »
Luultavasti yksi vaihe on pois pelistä. Ts. yksi niistä paksuista johdoista ei saa kosketusta. Tarkista että moottorin liittimet ovat kunnolla pohjassa.
Toinen vika voi olla sensorijohdossa, tarkasta johto ja liittimet.
Vaikka auto vaikuttaakin toimivan liikkeelle päästyään, 1/3 tehosta on hukassa. En suosittele ajamista ennenkuin vika löytyy. Jos ei nämä auta, niin sitten voit rueta epäilemään vakavampaa vikaa. Ennen sitä tarkasta liitokset huolella kahteen kertaan.

Olettaen että moottoriliittimet ovat alkuperäiset, suosittelen joka tapauksessa alkuperäisten putkiliittimien poistamista, ja joko juottamaan johdot toisiinsa, tai laittamaan kunnolliset "corally" putkiliittimet tilalle(+kutistesukat tms. eristys kummassakin tapauksessa). Varmista johtimien riittävä pituus! Jos päädyt juottamaan, niin vedä johdot autossa niin että saat moottorin ja säätimen tarvittaessa autosta pois pienellä vaivalla. Ihan vaan esimerkkinä 2WD krossarissa iskaritornin ja iskarin välistä, jolloin vain tarvitsee irroitta iskari yläpäästään. Jos moottori pitää irroittaa säätimestä, jrroita juottimella johdot moottorista.

Poissa Mikko_T

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: aloittelijan kysymyksiä (moottori, nopeudensäädin, servot)
« Vastaus #212 : 18.02.09 - klo: 16.50 »
Luultavasti yksi vaihe on pois pelistä. Ts. yksi niistä paksuista johdoista ei saa kosketusta. Tarkista että moottorin liittimet ovat kunnolla pohjassa.
Toinen vika voi olla sensorijohdossa, tarkasta johto ja liittimet.

Sensorijohdossahan se vika taisi olla. Moneen kertaan johdot irroittaneen ja takaisin laittaneena olin vähän skeptinen mutta kun käänsin sensorijohdon päittäin ja survoin kunnolla paikoilleen niin johan lähti pelittämään. Kiitokset!
Tamiya | Lunch Box | Frog | Hotshot | XC-01 | DT-02 MS | DF-02 | DF-03 MS | DF-03 | TRF201 | Venom Creeper

Poissa snakepoison

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
Vs: aloittelijan kysymyksiä (moottori, nopeudensäädin, servot)
« Vastaus #213 : 22.03.09 - klo: 13.04 »
Onkos täällä ajajia joilla on käytössä Novak GTB-säädin hiilettömälle motille ? Säätimessähän on LiPo-cutoff toiminta, mutta toimintoja on kaksi, Päälä ja pois päältä. Onko kenelläkään tietoa siitä, kuinka alas säädin antaa volttimäärän tippua kennoissa ennenkuin katkaisee virran ?
« Viimeksi muokattu: 22.03.09 - klo: 16.06 kirjoittanut snakepoison »
Destiny | Tamiya | Losi | Xpress | Reedy | Futaba | Savöx

Poissa Petri T

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: aloittelijan kysymyksiä (moottori, nopeudensäädin, servot)
« Vastaus #214 : 22.03.09 - klo: 15.43 »
Varmaan Novakia tarkoitit? Novak GTB LiPo cut off 6.25 V

Poissa snakepoison

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
Vs: aloittelijan kysymyksiä (moottori, nopeudensäädin, servot)
« Vastaus #215 : 22.03.09 - klo: 16.06 »
Varmaan Novakia tarkoitit? Novak GTB LiPo cut off 6.25 V
Juurikin sitä tarkoitin, anteeksi kirjoitusviehe. Kiitoksia tiedosta.
Destiny | Tamiya | Losi | Xpress | Reedy | Futaba | Savöx

Poissa mteppo

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: aloittelijan kysymyksiä (moottori, nopeudensäädin, servot)
« Vastaus #216 : 24.03.09 - klo: 09.45 »
Mikä on kun moottorit ei kestä?

Eli ajettu 2 ansmannin perusmottia (harjallista) hengettömäksi.
Setup on Royal Flash auto, Trinity Reference 3300 7.2V akku, Ansmannin 15T nopari.
Eka kone oli 27 lankainen vakio. Kesti 5 akullista
Toinen oli 23 lankainen - kesti suunnilleen saman verran.

Mistä tilalle sopiva kone piharälläilyyn ym?
Btw: mikä tuo ennakkosäätö on? Onko kaikissa koneissa joissa on irralliset (vaihdettavat) hiilet säädettävä ennakko?
Mihin se vaikuttaa - muuttaako se vääntömomenttia vai kierrosnopeutta vai molempia.
Mitkä säädöt olisi kestävyyden ja kohtuullisen suorituskyvyn kannalta soppelit tämmöseen harjoitteluun / rälläilyyn=

Jos aiheesta on jossain jo thread tai muuten asiaa voi opastaa...

Poissa TTKoo

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: aloittelijan kysymyksiä (moottori, nopeudensäädin, servot)
« Vastaus #217 : 24.03.09 - klo: 10.23 »
Tossa hyvät sivut opetella asioita:

http://personal.inet.fi/koti/liljeroos/sahkomoottori/sahkomoottori.html

http://personal.inet.fi/koti/liljeroos/index.html

Onkohan välitykset olleet oikeanlaiset ????

Sitten sellainen kysymys, miten ne ovat rikkoontuneet.... vai vain lakanneet toimimasta esim. kollektorin palamisen takia, hiilien "kantamisen", tms:n takia.
Ei kait ne totaalisesti ole hajonneet.
« Viimeksi muokattu: 24.03.09 - klo: 11.05 kirjoittanut TTKoo »
Elä sie suotta huolehi, kyllä myö keksitään siihe hyvä syykii.

Poissa snakepoison

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
Vs: aloittelijan kysymyksiä (moottori, nopeudensäädin, servot)
« Vastaus #218 : 24.03.09 - klo: 11.47 »
Mullekin tuli kollectori ja hiilet ekana mieleen. Toinen voisi olla että vaihdat siihen vähän laadukkaamman koneen. Itselläni ei ole Ansmannista kokemusta, mutta kerholaisilla joitakin sitä on, ja koko ajan siinä joku on hajalla, viimeksi esiintyi vika että sähköt alkoivat aivan yllättäen pätkiä ja kakoa. Kokeile vaikka Butnam-konetta, se ainakin pelittää kaverilla erittäin hyvin.
Destiny | Tamiya | Losi | Xpress | Reedy | Futaba | Savöx

Poissa mteppo

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: aloittelijan kysymyksiä (moottori, nopeudensäädin, servot)
« Vastaus #219 : 24.03.09 - klo: 14.35 »
Nyt kun noita linkitettyj dokuja lukee niin todennäköisesti vain lakanneet toimimasta.
Ko koneissa on toinen pää "kannusta" niitattu kiinni - pitää availla vasaran ja pistepuikon kanssa tuo irrallaan oleva kone ja katsoa voiko sitä uudistaa.

Tähän mennessä tunnistettu:
1) puutteellinen sisäänajo - mitä näitäkö pitää oikeesti varoa aluksi.
2) hiilet on kiinni pitkillä jousilla eikä putkissa - näyttäisi että "hyvä" konstruktio muistuttaisi esim laturin tai akkuporakoneen moottorin hiiliä - niitä on joskus tullu auottua - mutta näitten koneitten päät on ihan erilaiset.

Lisäksi semmoinen ilmiö että nuo koneet pyörii "takaperin" - noparin saa kyllä kalibroitua kaasulle ja lähettimestä vaihdettua kaasukanavan takaperin mutta jännite tulee jostain syystä aina nurinpäin. Siis pakki on lähettimessä vain 30-50% siitä mitä eteenpäin ja jos auton haluaa saada kulkemaan eteen kovempaa kuin taakse pitää johdot kytkeä punainen - sininen + joka meikäläisen lyhyellä sähköpilla on äippäin.

Luulisi että tuo ennakko olisi kuitenkin noissa nollilla vakiona joten ei kai sillä ole väliä moottorille vaikka sillä ajetaan "pakkia" koko ajan. Tuulettimenkin siivet on symmetriset keskipakosiivet.

Ja sitten pidemmän aikavälin ratkaisu taitaisi olla kaksi parempaa mottia joista toinen on aina odottamassa huollettuna että toisen käyttötunnit alkaa olla täynnä - sitten vaihto ja toisen huolto heti ensi tilassa.

Poissa snakepoison

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
Vs: aloittelijan kysymyksiä (moottori, nopeudensäädin, servot)
« Vastaus #220 : 24.03.09 - klo: 14.48 »
Ja sitten pidemmän aikavälin ratkaisu taitaisi olla kaksi parempaa mottia joista toinen on aina odottamassa huollettuna että toisen käyttötunnit alkaa olla täynnä - sitten vaihto ja toisen huolto heti ensi tilassa.
Kannattaa tosiaankin hommata laadukkaammat koneet. Kyllähän hiilikoneita joutuu aina huoltamaan enemmän kuin hiilettömiä.Laatukoneissa saat avattua koneen ja puhdistettua sen perin pohjin, myös varaosia yms löytyy paremmin.
Destiny | Tamiya | Losi | Xpress | Reedy | Futaba | Savöx

Poissa TTKoo

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: aloittelijan kysymyksiä (moottori, nopeudensäädin, servot)
« Vastaus #221 : 24.03.09 - klo: 16.12 »
Nyt kun noita linkitettyj dokuja lukee niin todennäköisesti vain lakanneet toimimasta.
Ko koneissa on toinen pää "kannusta" niitattu kiinni - pitää availla vasaran ja pistepuikon kanssa tuo irrallaan oleva kone ja katsoa voiko sitä uudistaa.

Mikäli ankkurit olisivat lähellekään ns. "normaaliankkureita", niin se saattaisi toimia ainakin vara ankkurina, kun jostain saisit kunnon kannun, eli ne moottorin kuoret.(tekstistäsi voisi kuvitella, etteivät ole)

Avattava pääty oikeastaan ehdoton edellytys.

En tiedä missäpäin asut, mutta onkos sulla ketään tuttua, tai kerhoa lähellä, missä joku voisi katsoa niitä, ja kenties järjestää sulle jonkin vanhan kannun.(hiiliä saa aina vaihdettua kunnon moottorissa)

Stanussa (27 T) kun pitää olla melkoinen ennakko, niin joku 19 T ankkuri, ja ennakot nollille, niin kestää kauan.
Elä sie suotta huolehi, kyllä myö keksitään siihe hyvä syykii.

Poissa aerodekki

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: aloittelijan kysymyksiä (moottori, nopeudensäädin, servot)
« Vastaus #222 : 26.03.09 - klo: 02.06 »
Tervehdys. Oliskos jollain tietoa miten dys 30A car noparin setuppeja saisi muutettua tuolla radio metodilla? Eli miten programming modeen..yms tai saako suomesta noit 'hobbywing' program cardeja,viittis muutaman taalan rojua kaukaa tilata.
Mix mulle osuu aina ne maanantai kappaleet..?
LRP S18TC, Acoms Technisport

Poissa mteppo

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: aloittelijan kysymyksiä (moottori, nopeudensäädin, servot)
« Vastaus #223 : 22.04.09 - klo: 17.58 »
Lisäksi semmoinen ilmiö että nuo koneet pyörii "takaperin" - noparin saa kyllä kalibroitua kaasulle ja lähettimestä vaihdettua kaasukanavan takaperin mutta jännite tulee jostain syystä aina nurinpäin. Siis pakki on lähettimessä vain 30-50% siitä mitä eteenpäin ja jos auton haluaa saada kulkemaan eteen kovempaa kuin taakse pitää johdot kytkeä punainen - sininen + joka meikäläisen lyhyellä sähköpilla on äippäin.

Luulisi että tuo ennakko olisi kuitenkin noissa nollilla vakiona joten ei kai sillä ole väliä moottorille vaikka sillä ajetaan "pakkia" koko ajan. Tuulettimenkin siivet on symmetriset keskipakosiivet.

Jahas - nyt sitten EPIC stanukone hommattu. Kiinteäennakkoinen peruskone. Toimii.
No - tuo takaperin pyöriminenhän tuli sitten vastaan. Siinä on ennakkoa muutama aste. Piti hieman "soveltaa" että sai tuon ennakon käännettyä takapperin. Tämän vaikutuksen huomasi kun otti suoraan akusta virtaa mottiin niin se pyöri toiseen suuntaan kuulon perusteella selvästi. Ennen ennakon "kääntöä" se pyöri kovemmin pakkia. Sitten kun käänsin ennakon alkoi auto kulkea selvästi reippaammin.
No - tälle aamulle poika sai Ansmannin noparista (15T - 15 lankaselle joo) savut ulos. Eilen illalla löydettiin akun liittimistä kosketushäiriö ja kun se korjattiin auto kulki muutaman hetken niinkuin piti. Sitten hävis etuperinajo ja ennenkuin kerittiin ottaa virrat pois savu nousi. Kahtellaan uutta noparia. Onko suositusta hyvästä ja halvasta - vai pitääkö ostaa vaan se hyvä - vaikkei se ansmannin 15t erityisen halpakaan ollu.

Poissa J0rmalaari

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: aloittelijan kysymyksiä (moottori, nopeudensäädin, servot)
« Vastaus #224 : 26.04.09 - klo: 22.07 »
Ajatellut muuttaa nyt hiilellisestä hiilettömään, nolla tuloilla ei sitä rahaa mielettömästi ole sijoittaa laitteisiin niin miettinyt ns. kiinamoottoria ja sille jokin edullinen nopari. Autona toimii yokomon mr4-tc sd. Tarviiko harjattomaan vaihtaessa siirtyä automaattisesti käyttämään lipoa vai riittääkö nimh akut? http://www.hobbycity.com/hobbycity/store/uh_viewItem.asp?idProduct=6670&Product_Name=KD36-50-11S_3200kv_Brushless_Inrunner tuon tyyppinen ollut harkinnassa. Eli jos tuon hommaa mikä olisi sopiva HALPA nopari? Pakkia ei tarvitse noparista löytyä. Saa toki ehdotella jotain muutakin moottoria ja noparia kuin em. mainittu.

Poissa RCl

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: aloittelijan kysymyksiä (moottori, nopeudensäädin, servot)
« Vastaus #225 : 26.04.09 - klo: 22.15 »
Ajatellut muuttaa nyt hiilellisestä hiilettömään, nolla tuloilla ei sitä rahaa mielettömästi ole sijoittaa laitteisiin niin miettinyt ns. kiinamoottoria ja sille jokin edullinen nopari. Autona toimii yokomon mr4-tc sd. Tarviiko harjattomaan vaihtaessa siirtyä automaattisesti käyttämään lipoa vai riittääkö nimh akut? http://www.hobbycity.com/hobbycity/store/uh_viewItem.asp?idProduct=6670&Product_Name=KD36-50-11S_3200kv_Brushless_Inrunner tuon tyyppinen ollut harkinnassa. Eli jos tuon hommaa mikä olisi sopiva HALPA nopari? Pakkia ei tarvitse noparista löytyä. Saa toki ehdotella jotain muutakin moottoria ja noparia kuin em. mainittu.



hobbycityltä super simple 70A nopari jos pakkia et tarvitse, hintaa taisi olla alle 20 dollaria. samaa noparia löytyy 100A asti, jos tarvetta on. (100A alle 30 dollaria).
-----
oma kysymys:
mistä saisi halvalla sensorillista noparia CS 17,5 motin kaveriksi?
traxxas stampede|X-ray T2 `007

Poissa J0rmalaari

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: aloittelijan kysymyksiä (moottori, nopeudensäädin, servot)
« Vastaus #226 : 26.04.09 - klo: 22.21 »
Joo vaikuttas ihan ok paketilta hinnan suhteen. Entäs tuo virtapuoli? Riittääkö perus nimhít vai kyykkääkö?

Poissa T-MAXX äijä

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: aloittelijan kysymyksiä (moottori, nopeudensäädin, servot)
« Vastaus #227 : 27.04.09 - klo: 15.40 »
kun tuo mun kone vähän kyykkäilee niin auttaako jos lykkää johonkin väliin kondensaattorin ja jos auttaa niin mihin väliin pitäis lykätä. Kone on harjaton
Traxxas T-Maxx, HPI E10 Drifter, Kyosho Subaru Impreza, Kyosho J-3 Piper Cup, Duratrax Maximum ST Pro

Poissa Sprite

  • Rovaniemen pienoisautoilijat
    • Profiili
Vs: aloittelijan kysymyksiä (moottori, nopeudensäädin, servot)
« Vastaus #228 : 27.04.09 - klo: 16.15 »
Akun ja noparin väliin.
Älä kysy miten päin konkassa oli ne jalat, ei voi muistaa.
Ilman hauskaakin voi olla viinaa.

Poissa ax foff

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: aloittelijan kysymyksiä (moottori, nopeudensäädin, servot)
« Vastaus #229 : 27.04.09 - klo: 17.27 »
Tota noi,että tarviiko sellasen bec virta jutun mikä nyt onkaa..kaveri sano et sellanen on hyvä ettei käryä nopari.toinen pää tulee vastarii ja sit toiset akkuihin..onko höytyä? ja nopari mihin se olis tulossa ni on mamba monster max..ja akut on 2s lipoja 2kpl e-maxxii

Poissa T-MAXX äijä

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: aloittelijan kysymyksiä (moottori, nopeudensäädin, servot)
« Vastaus #230 : 27.04.09 - klo: 19.33 »
Akun ja noparin väliin.
Älä kysy miten päin konkassa oli ne jalat, ei voi muistaa.
Kiitos vastauksesta,kyl mä ite tiiän noi jalat
Traxxas T-Maxx, HPI E10 Drifter, Kyosho Subaru Impreza, Kyosho J-3 Piper Cup, Duratrax Maximum ST Pro

Poissa T-MAXX äijä

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: aloittelijan kysymyksiä (moottori, nopeudensäädin, servot)
« Vastaus #231 : 27.04.09 - klo: 21.03 »
vielä yksi kysymys. Minkä kokoinen konkka olisi hyvä?
Traxxas T-Maxx, HPI E10 Drifter, Kyosho Subaru Impreza, Kyosho J-3 Piper Cup, Duratrax Maximum ST Pro

Poissa Vatanen

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: aloittelijan kysymyksiä (moottori, nopeudensäädin, servot)
« Vastaus #232 : 28.04.09 - klo: 08.37 »
vielä yksi kysymys. Minkä kokoinen konkka olisi hyvä?

spedessä o mulla 10 voltin ja 4600 mikrofaradin konkka.
Vatasen jalat ja omat kädet

Poissa T-MAXX äijä

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: aloittelijan kysymyksiä (moottori, nopeudensäädin, servot)
« Vastaus #233 : 28.04.09 - klo: 13.38 »
ok, kiits
Traxxas T-Maxx, HPI E10 Drifter, Kyosho Subaru Impreza, Kyosho J-3 Piper Cup, Duratrax Maximum ST Pro

Poissa snakepoison

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
Vs: aloittelijan kysymyksiä (moottori, nopeudensäädin, servot)
« Vastaus #234 : 28.04.09 - klo: 23.44 »
Itselläni on ollut ihmeellinen ongelma Speed Passion Exige eli tuon http://www.racingfactory.fi/tuotteet/NOPEUDENSAATIMET-Nopeudensaatimet/Speed-Passion-Exige-20-Sport-Tuned-Pro-Combo-103402 combon kanssa. Ongelma on seuraavanlainen. Kokeilin moottoria ensiksi Asson B4 krossarissa, ja auto lähti rutisten liikkeelle. Ensiksi luulin että auton rattaisto on hajalla, mutta aukaistuani ja tutkittuani asian kävi ilmi että rattaistot ovat kunnossa. Silti vika kuitenkin jatkui. Vaihdoin autoon toisen koneen ja säätimen ja auto toimi normaalisti, ei rutinaa ja lähti viivalta liukkaasti. Kokeilin myös comboa juuri kasattuun Asso SC-10 autoon, ja aivan samat ongelmat ilmeni jälleen,  eli rutinaa ja auto ei lähtenyt liikkeelle kunnolla. Samat ongelmat ovat myös käyneet Asso TC-4auton kanssa. Missä siis vika ??? Ilmeisesti voisi olla moottorissa,mutta mikä avuksi ?? Akkuina minulla on 3700mAH LiPo joten virrasta ei taida huoli olla. Auttakaa miestä mäessä
Destiny | Tamiya | Losi | Xpress | Reedy | Futaba | Savöx

Poissa Qazu

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: aloittelijan kysymyksiä (moottori, nopeudensäädin, servot)
« Vastaus #235 : 28.04.09 - klo: 23.50 »
snakepoison, onko radioita kalibroitu noparin kanssa? onko moottoria kokeiltu toisessa noparissa tai autossa?
Lazer ZX-5, Slash, E-CRT.5, Hobao ST-E, E-Revo 1/16, X1X E-CRT, Hobao ST-E
...love the smell of 2 burned coil(s) in the morning...

Poissa snakepoison

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
Vs: aloittelijan kysymyksiä (moottori, nopeudensäädin, servot)
« Vastaus #236 : 29.04.09 - klo: 00.09 »
Säädin kalibroitu, mutta toisessa noparissa ei ole käytetty, eikä myöskään toista konetta ole vielä käyytetty tuossa minun säätimessäni
Destiny | Tamiya | Losi | Xpress | Reedy | Futaba | Savöx

Poissa RCl

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: aloittelijan kysymyksiä (moottori, nopeudensäädin, servot)
« Vastaus #237 : 08.05.09 - klo: 19.47 »
ideana on rakentaa ajopeli VTR-10 luokkaan ja olisi kysymys motti + nopari combosta.

eli koneeksi CS 17,5 mutta mikä nopari tuon kanssa? -riittääkö motiksi 40-70A kiinalainen? kun noissa hobbycityn nopareissa ei lue tuota käämirajoitusta, eikä ko. koneessa Ampeeri määrää.. :huh:
traxxas stampede|X-ray T2 `007

Poissa Latezki_

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: aloittelijan kysymyksiä (moottori, nopeudensäädin, servot)
« Vastaus #238 : 03.06.09 - klo: 17.18 »
Käykö digitaalinen servo autoon jossa on normaali 27 Mhz vastaanotin ja lähetin?

Poissa ToBy1

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: aloittelijan kysymyksiä (moottori, nopeudensäädin, servot)
« Vastaus #239 : 03.06.09 - klo: 17.25 »
Käy, mikä estäisi?