Kirjoittaja Aihe: SÄHKÖKROSSIAUTOILLERATATALVEKSI? TIETÄÄKÖSKUKAANMISSÄON??  (Luettu 37978 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
SÄHKÖKROSSIAUTOILLERATATALVEKSI? TIETÄÄKÖSKUKAANMISSÄON??
« Vastaus #120 : 26.09.05 - klo: 22.10 »
Ostakaas uusin PIENOISMALLI LEHTI siellä on minun kirjoittama juttu tuosta asson autosta. Täytyy kysyä OLAlta jos vois tehdä myös osa 2 tuosta autosta.
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
SÄHKÖKROSSIAUTOILLERATATALVEKSI? TIETÄÄKÖSKUKAANMISSÄON??
« Vastaus #121 : 28.09.05 - klo: 17.43 »
Kävin tänään kysymässä uudenmaankadun parkkihallissa olevalta omistajalta että miten on homman nimi voidaanko tulla ajamaan pikku autoilla tänne pientä korvausta vastaan ja totta mooses siellä olis nyt myös paikka meille. Muistuttaa kovasti tuota vanhaa klubbenia eli siellä on joitakin tolppia.
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa Sami L

  • Fullspeed RC
    • Profiili
SÄHKÖKROSSIAUTOILLERATATALVEKSI? TIETÄÄKÖSKUKAANMISSÄON??
« Vastaus #122 : 28.09.05 - klo: 20.34 »
Nyt kyllä kusetat.  Olishan se jo liian ihmeellistä jos kerrankin olis rata jossain ihmisten ilmoilla, jonne pääsee esim. julkisilla henkilöt jotka ei vielä ajokorttia omista. Koulukin niin kaukana kuin Ratakadulla... PikkuAsso reppuun ja koulun jälkeen ajamaan.  :wink:
Tiedätkö miksi olet mekaanikko?
Sinulla on kädet mutta ei aivoja. -AbuD.

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
SÄHKÖKROSSIAUTOILLERATATALVEKSI? TIETÄÄKÖSKUKAANMISSÄON??
« Vastaus #123 : 28.09.05 - klo: 21.16 »
En edes kuseta vaan otin rohkeutta ja kysyin ja kaveri oli samantien todella kiinostunut, hämmästelin kuin hän rupes esittelemään paikkoja ja minä totesin että voi hitsi mitkä tilat kaverilla on meille tarjota hyvään hintaan.
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
SÄHKÖKROSSIAUTOILLERATATALVEKSI? TIETÄÄKÖSKUKAANMISSÄON??
« Vastaus #124 : 28.09.05 - klo: 22.25 »
Siis onko nyt kyse tilasta jossa voisi jopa 1/10 krossarilla tuupata?

Vai ihanko vaan 1/18 härpättimille?

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
SÄHKÖKROSSIAUTOILLERATATALVEKSI? TIETÄÄKÖSKUKAANMISSÄON??
« Vastaus #125 : 29.09.05 - klo: 08.22 »
Minun mielestä siellä voi hyvinkin ajaa 1/10 autolla mutta nyt on tarkoitus kuitenkin ajaa meidän 1/18 assoilla vai mitä HÅKAN.
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa Timo

  • Fullspeed RC
    • Profiili
SÄHKÖKROSSIAUTOILLERATATALVEKSI? TIETÄÄKÖSKUKAANMISSÄON??
« Vastaus #126 : 29.09.05 - klo: 12.07 »
Jerzi saanhan mä tulla ajamaan sinne mun Xrayllä.
Voi olla, että mulle tulee GPM viriosia asson mini truckiin ja Losin mini-T:hen, jos tarpeeksi kiinnostusta löytyy.

Poissa Jartsa

  • Fullspeed RC
    • Profiili
SÄHKÖKROSSIAUTOILLERATATALVEKSI? TIETÄÄKÖSKUKAANMISSÄON??
« Vastaus #127 : 29.09.05 - klo: 12.36 »
Lainaus käyttäjältä: "Timo"
Jerzi saanhan mä tulla ajamaan sinne mun Xrayllä.
Voi olla, että mulle tulee GPM viriosia asson mini truckiin ja Losin mini-T:hen, jos tarpeeksi kiinnostusta löytyy.

Joo minä ainakin ostan asso viriosaa ;D  Tai jos on jotain mitä ei ole jo kerinnyt ostaa  :roll:

Poissa Sami L

  • Fullspeed RC
    • Profiili
SÄHKÖKROSSIAUTOILLERATATALVEKSI? TIETÄÄKÖSKUKAANMISSÄON??
« Vastaus #128 : 29.09.05 - klo: 12.47 »
Bring in the bling...  :shock:

Jerzi, koskas sulle olis tulos jotain kivaa? Krossikoppa ja aluohjaus varmaan näistä tärkeimmät.
Tiedätkö miksi olet mekaanikko?
Sinulla on kädet mutta ei aivoja. -AbuD.

Poissa Matias V

  • Fullspeed RC
    • Profiili
SÄHKÖKROSSIAUTOILLERATATALVEKSI? TIETÄÄKÖSKUKAANMISSÄON??
« Vastaus #129 : 29.09.05 - klo: 12.57 »
Koskaan ei oo liian bling - onhan sentään kyseessä asso!

BlingBling assot roks!
"Never argue with an idiot, they bring the conversation down to their level and then win with experience."

Poissa turtle

  • Veteraani
    • Profiili
SÄHKÖKROSSIAUTOILLERATATALVEKSI? TIETÄÄKÖSKUKAANMISSÄON??
« Vastaus #130 : 29.09.05 - klo: 20.50 »
Kohta on mulla semmonen pikku Losi, että siinä assot kalpenee... tiedä sitten miten takatuuppari pärjää nelivedolle... tämä on meikäläisen eka ei 4wd rc-auto. :D Täytyy tulla sitten joskus ajelemaan kun saan auton valmiiksi.

Jerzi, sitä mattoa, mistä joskus mainitsi voisi olla sellasen pienen radan verran saatavilla... Se on sellasta luonnonvalkoista, synteettistä hienorakenteista huopamattoa, josta ei mitää irtoa.. ..sitten pitäisi löytää joku säilytyspaikka isommalle määrälle talveksi.

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
SÄHKÖKROSSIAUTOILLERATATALVEKSI? TIETÄÄKÖSKUKAANMISSÄON??
« Vastaus #131 : 30.09.05 - klo: 09.30 »
Olen sitä mieltä että matto osuutta ei tarvitse laittaa koko alueelta vaan esim hyppyreiden jälkeen, mutkaosuuksiin. Tuo losin auto on siisti ajaa mutta on vääjäämättä hitaampi 4 wd autoille mutta tule ihmeessä ajamaan. Meidän autoissa ei  missään nimessä tule mitään mamba systeemiä kuten luulen että sinlla on joten suoralla olet luultavasti nopeampi. Odottelen niitä osia, niitä on nyt tilattu iso kasa joten ilmoitan kuin tulee.
Jerzi

Jos on ensiviikolla kiinostusta tulla katsomaan sitä uutta rataa niin otetaan joku päivä ja mennään sinne ja kokeilaan että alusta on sopiva meidän autolle.
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
SÄHKÖKROSSIAUTOILLERATATALVEKSI? TIETÄÄKÖSKUKAANMISSÄON??
« Vastaus #132 : 05.10.05 - klo: 21.26 »
Lauantaina ajetaan  8.10 parkkiksella (ekaa kertaa) (uudenmaan ja fredan kulma). Minulle tuo käy joskus 14 jälkeen sanoisin. Näillä näkymin saan jo avaimen siihen mennessä joten halukkaat laittakaas aika toivomus ja kide myös minkä haluat varata niin ei tule kide ongelmia.

Minulla on kide no 27.255

Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa Sami L

  • Fullspeed RC
    • Profiili
SÄHKÖKROSSIAUTOILLERATATALVEKSI? TIETÄÄKÖSKUKAANMISSÄON??
« Vastaus #133 : 05.10.05 - klo: 21.53 »
27.095
Kellonaika vapaa

Yritän päästä paikalle, olis makee nähdä millasta mestaa oot meille puuhaillu!
Tiedätkö miksi olet mekaanikko?
Sinulla on kädet mutta ei aivoja. -AbuD.

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
SÄHKÖKROSSIAUTOILLERATATALVEKSI? TIETÄÄKÖSKUKAANMISSÄON??
« Vastaus #134 : 05.10.05 - klo: 22.29 »
Hitto että on makee paikka. Pääsuoran pituus n20metriä ja kokonais pituutta radalle saadaan n,45metriä. Kiva kuin ei ole muita auto tyyppejä kuin nää meidän pikku autot, saa ajaa milloin halua ja eikä olla vikisemässä niskaan kuin mikäkin tiukkipipo.
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa Jonni

  • Fullspeed RC
    • Profiili
SÄHKÖKROSSIAUTOILLERATATALVEKSI? TIETÄÄKÖSKUKAANMISSÄON??
« Vastaus #135 : 06.10.05 - klo: 14.03 »
Yritän ehtiä tulla ajamaan. Kide olisi 40.510

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
SÄHKÖKROSSIAUTOILLERATATALVEKSI? TIETÄÄKÖSKUKAANMISSÄON??
« Vastaus #136 : 06.10.05 - klo: 16.58 »
Ajot on päätetty ja se on klo 15-18 välisenä aikana.
Seuraavat on tulossa
Minä
jonni
sami L
Mat Bowen
Hoke
Kalle K
Jyri S        "päätti luovuttaa kuin kuuli miten nopeita ollaan"
Pekka H

Näillä näkymin saadaan jo todella hyvät ajot pystyyn

Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
SÄHKÖKROSSIAUTOILLERATATALVEKSI? TIETÄÄKÖSKUKAANMISSÄON??
« Vastaus #137 : 07.10.05 - klo: 01.43 »
Jaa semmoinen juttu viellä, minun vaimo kysyä että jos hän leipoisi meille jotain hyvää pulla mössöä ja toisi kahvit sinne niin ollaanko valmiit maksamaan hänelle pieni kahvi+pulla palkkio tuosta järjestelystä.
Jerzi

PS Onko  liian hienoa palvelua :wink:
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
SÄHKÖKROSSIAUTOILLERATATALVEKSI? TIETÄÄKÖSKUKAANMISSÄON??
« Vastaus #138 : 07.10.05 - klo: 07.28 »
Tietysti maksetaan.
Pullakahvit ollapitää.  :D

Poissa Jonni

  • Fullspeed RC
    • Profiili
SÄHKÖKROSSIAUTOILLERATATALVEKSI? TIETÄÄKÖSKUKAANMISSÄON??
« Vastaus #139 : 07.10.05 - klo: 10.04 »
tottakai pullakahvit maistuu.

Poissa the_man

  • Veteraani
    • Profiili
SÄHKÖKROSSIAUTOILLERATATALVEKSI? TIETÄÄKÖSKUKAANMISSÄON??
« Vastaus #140 : 07.10.05 - klo: 12.20 »
Lueskelimpa koko topicin läpi aikani kuluksi ennen duuniin karkaamista ja joudun ihmettelemään muutamaa asiaa...

Millaisilla matoilla sisätiloissa ajellaan nykyään?? Onko nää matot jotain parin millin paperia, jos niihin kerta kaadoista reikiä saa aikaseks?? Ei halvattu... Ajettiin joskus aikanaan siihen aikaan suolaisen hintasilla aivan uusilla matoilla 1:10 crossia ja mattoratamiehillä ei tullu mieleenkään vikistä jostain reikäongelmasta. Samoin ajovuoroista ei ollu kinaa. Kyllä siellä radalla sopu sijaa antaa, jaetaan tunti vaan sopiviin siivuihin eri luokille... Esim. 20 min + 20 min +20 min = 1 h Onko vaikeeta?? Käytetään kidetaulua, taajuudet taululle ja jokaisen taajuuden kohdalle pyykkipoika. Kun mennään radalle omalla ajovuorolla, otetaan vapaa taajuus taululta käyttöön ja palautetaan se samaan paikkaan kun ajo lopetetaan ko ajovuorolla. Jos joku heittää radiot päälle mekkaustilassa, sitä vedetään pannuun porukalla... Luulen että ei laita toista kertaa jos ei ole masokisti!

Samoin kysyisin kuinka radalla käyttäydytään??? Ajetaan rataa vastakarvaan ja vedellään sikin sokin...? Jos on olemassa rata, mun mielestä pitäis ajaa sitä pitkin, eikä sokkailla sikin sokin... No meni vähän offtopic...

Ja vielä noista medasecin sivuilla olevista kuvista. Toi on sitä ainoota oikeeta talviharjottelua crossiporukalle! Ainoo vaan, että noita hyndiä mä en menis vetään kun vanhalla kunnon alumiiniassolla...

-the_man-

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
SÄHKÖKROSSIAUTOILLERATATALVEKSI? TIETÄÄKÖSKUKAANMISSÄON??
« Vastaus #141 : 07.10.05 - klo: 19.50 »
Tää kaveri on selvästikin ajannut meidän kanssa tuolla HMRllä missä oli lähes viidakon lajit voimassa mutta totta luulen myös että matot on selvästi huonontuneet kuin pelätään että krossi auton siivet tekevät mielettömän isot reijät mattoon (hei haloo). Tuolla rajatorpassa kuin ajettiin eka kisa niin meillä ei saanut olla mitään nappuloita renkaissa siis sliksit piti olla jotta matto ei kulu( onhan nämä sentään jopa  500gr painavia autoja)... :mrgreen:  Arvatkaas vaan mitä olis tuolla HMR tiloissa sanottu kuin että ota poika nuo piikit pois,lättyyn olis tullut jos olisit tuomoista sanonut kaverille jolla oli nappulat. No nyt eletään 2005 ja on enemmän ammatti miehiä kehissä ehkä siinä syy. Parkki hallissa ei ole mattoja vaan ajetaan betooni alustalla ja kivasti sutii niinkuin pitää krossi auto.
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa Sami L

  • Fullspeed RC
    • Profiili
SÄHKÖKROSSIAUTOILLERATATALVEKSI? TIETÄÄKÖSKUKAANMISSÄON??
« Vastaus #142 : 07.10.05 - klo: 20.01 »
Jerzi: jos sul on sit renkaita, aluohjausta, krossikoria tjsp... pientä kivaa, niin otappa mukaan.
Tiedätkö miksi olet mekaanikko?
Sinulla on kädet mutta ei aivoja. -AbuD.

Poissa Jartsa

  • Fullspeed RC
    • Profiili
SÄHKÖKROSSIAUTOILLERATATALVEKSI? TIETÄÄKÖSKUKAANMISSÄON??
« Vastaus #143 : 07.10.05 - klo: 20.06 »
SamiL, pystyisitkö sä toimittamaan mulle osaa kanssa Jerryltä jos se luottaa että maksaisin sitten tilille :P, jos  tota ottaisit messiin ja ja.. toisit sunnuntaina hesaan tai jotain :o tahtois osaa.. Itse en lauantaina pääse.  :?

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
SÄHKÖKROSSIAUTOILLERATATALVEKSI? TIETÄÄKÖSKUKAANMISSÄON??
« Vastaus #144 : 07.10.05 - klo: 20.06 »
Hitto en tiedä missä paketti on, se on jo tehnyt matkaa USAsta jo kohta 2 viikkoa, luulen että paketti jäänyt tulliin ja se on siellä tarkastattamassa, toivon että jo ensi viikolla tulee. Koreja on viellä varastossa jäljellä ja otan tietysti asson vara osat mukaani.
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa Jartsa

  • Fullspeed RC
    • Profiili
SÄHKÖKROSSIAUTOILLERATATALVEKSI? TIETÄÄKÖSKUKAANMISSÄON??
« Vastaus #145 : 07.10.05 - klo: 20.06 »
Mulle yksi kori sitten varalle  :D

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
SÄHKÖKROSSIAUTOILLERATATALVEKSI? TIETÄÄKÖSKUKAANMISSÄON??
« Vastaus #146 : 07.10.05 - klo: 20.15 »
Joo on yksi kpl kori varattu myös sinulle, miten sen servon kanssa jartsa.
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa Jartsa

  • Fullspeed RC
    • Profiili
SÄHKÖKROSSIAUTOILLERATATALVEKSI? TIETÄÄKÖSKUKAANMISSÄON??
« Vastaus #147 : 07.10.05 - klo: 20.21 »
Otan senkin!  :)

Poissa Matias V

  • Fullspeed RC
    • Profiili
SÄHKÖKROSSIAUTOILLERATATALVEKSI? TIETÄÄKÖSKUKAANMISSÄON??
« Vastaus #148 : 08.10.05 - klo: 12.57 »
Tulos ollaan, 27.145!

Mul on rata ;)
"Never argue with an idiot, they bring the conversation down to their level and then win with experience."

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
SÄHKÖKROSSIAUTOILLERATATALVEKSI? TIETÄÄKÖSKUKAANMISSÄON??
« Vastaus #149 : 08.10.05 - klo: 20.45 »
Tänään sitten oltiin ekaa kertaa ajamassa ja olihan hauskaa vaikka ajoaika jäi minun mielestä liian lyhyeeksi. Radan teossa meni aivan liian paljon aikaa mutta seuraavan kerta kuin menneään sitten tiedetään jo miten rata layout on. Vaimon pulla jonka hän teki aamulla oli todella hyvä ja minun mielestä oli hyvä että te ette ostanut lopuun sen nyt saan syödä sitä mielin määrin kotona.

Oli hauskaa pojat, saas nähdä pääsemmekö 15.10 ajamaan kisaa torppaan.........

Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂