Kirjoittaja Aihe: Suomen karu kesä...  (Luettu 1149 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Jasu92

  • Veteraani
    • Profiili
Suomen karu kesä...
« : 12.08.05 - klo: 20.24 »
Suomessa on karu kesä, se nähtiin jo MM-Kisoissa...
Monilla alueilla on ollut pitkiä sähkökatkoja myrskyjen vuoksi, myös tulvia on ollut...
Onko joku teistä joutunut myrskyn seurausten kohteeksi?

Meillä päin satoi tänään samaan malliin kuin MM kisoissa maanantaina vai tiistaina, koko piha lainehti...
Kaapeli TV meni myös pimeeksi...
Juuri kun sain TV:n viritettyä antennille, alkoi kaapeli toimimaan...
Ja mikä nolointa, onnistuin poistamaan kaikki kaapeliviritykset, ei muuta kuin  säätämään :oops:

Poissa ossi v

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://kotisivu.dnainternet.fi/marvirt/index.html
Suomen karu kesä...
« Vastaus #1 : 12.08.05 - klo: 21.55 »
Me oltiin serkun kanssa puumajassa yötä kun oli se pahin myräkkä mm-kisoissa :wink:
Majan katto tietenkin vuosi hiukan ja se tiputti vettä..
Sitten saatiin älynväläys ja lähdettiin ulos katsomaan myrskyä, sitten tuli kauhee vesisade ja me mentiin läheisen rakennuksen katon-alle suojaan kunnes meidät käskettiin sisälle yöksi :mrgreen:

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Suomen karu kesä...
« Vastaus #2 : 13.08.05 - klo: 13.48 »
Minä taas olen sitä mieltä että tää sade mitä nyt ollaan saatu ei todellakaan ole pilannut minun tai meidän perheen kesälomia. Mitä nyt jos on tullut n.1 viikon edestä vettä kuin on ollut todella hienot ja kuumat kelit.
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa Jonska

  • Tulokas
    • Profiili
Suomen karu kesä...
« Vastaus #3 : 15.08.05 - klo: 12.53 »
Eihän tämän kesän sateet ole olleet niin kummoisia. Jos ukkoskuuro tai vastaava sattuu ylle, niin ainahan piha lainehtii. Heinäkuussahan oli oikein lämmintä ja sateetonta, toisin kuin viime kesänä kun oli melko viileää ja satoi paljon enemmän. Itse en ole joutunut myrskyn seurausten kohteeksi. Mitä nyt muutamia sähkökatkoja joskus on.

Poissa MarkusH

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://www.freewebs.com/markushe/
Suomen karu kesä...
« Vastaus #4 : 15.08.05 - klo: 13.48 »
On meillä sen verran kuitenkin satanut että järvivesi on 40cm normaalia ylempänä. Ja yhdessä toisessa järvessä +1m normaalia ylempänä.