Kirjoittaja Aihe: Kilpailukutsu Ulvila Monster Race "Edit säännöt"  (Luettu 59592 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Kilpailukutsu Ulvila Monster Race "Edit säännöt"
« Vastaus #270 : 18.09.05 - klo: 22.15 »
Lainaus käyttäjältä: "Rph"
No brutales älä nyt, muistelisin että Sun autolla nopein stanu kierros aika :D , saat vaan sen kestämään niin ensikesänä kovavastus Revoille, Savage ym... monstereille, mutta Hotille me emme voi mitään sen huomasin tänään itsekkin.

Hähääää... Ai ei voitu mitään...? Kattokaapas kierrosaikoja.
Ainoastaan Jani sai nopeemman kierrosajan tehtyä kun kävin pottuilemassa.

Jos olis kone toiminut niin olisin rikkonu vielä senkin.
Eli ainoastaan yks Hotti meni mua kovempaa radalla... kaikki muut hitaampaa.  8)

Poissa Juuzmo

  • Veteraani
    • Profiili
Kilpailukutsu Ulvila Monster Race "Edit säännöt"
« Vastaus #271 : 18.09.05 - klo: 22.17 »
Lainaus käyttäjältä: "*HOKE*"

Jos olis kone toiminut niin olisin rikkonu vielä senkin.
hitaampaa.  8)
Sen voin uskoa  :lol:  Meinasko löpö vähän loppua kesken?
RB,the power of champions.

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Kilpailukutsu Ulvila Monster Race "Edit säännöt"
« Vastaus #272 : 18.09.05 - klo: 22.19 »
Lainaus käyttäjältä: "kaosti"
Lainaus käyttäjältä: "Juuzmo"
Siellä tais olla jopa muutama takaveto auto? Niinku jerryn jato, (pieni ja tulinen tais olla?  :wink: )


Jerryn jato tais olla sunnuntain yliajetuin pirssi ^^


Yksi Hotti koki saman kohtalon ku ei antanu nopeemmalleen tietä. Shikaaneissa päätin että nyt riitti tää mopoilu ja ajoin kylmänviileesti yli.

Hitto ku harmittaa että tajusin vasta kotimatkalla että tossa autossahan on slipperi... Oiskohan kannattanu pikkusen löysyttää ku vetareitten tapit paukku. No tyhmästä päästä kärsii koko kisatulos.

Poissa Juuzmo

  • Veteraani
    • Profiili
Kilpailukutsu Ulvila Monster Race "Edit säännöt"
« Vastaus #273 : 18.09.05 - klo: 22.27 »
Lainaus käyttäjältä: "*HOKE*"
Lainaus käyttäjältä: "kaosti"
Lainaus käyttäjältä: "Juuzmo"
Siellä tais olla jopa muutama takaveto auto? Niinku jerryn jato, (pieni ja tulinen tais olla?  :wink: )


Jerryn jato tais olla sunnuntain yliajetuin pirssi ^^


Yksi Hotti koki saman kohtalon ku ei antanu nopeemmalleen tietä. Shikaaneissa päätin että nyt riitti tää mopoilu ja ajoin kylmänviileesti yli.

Hitto ku harmittaa että tajusin vasta kotimatkalla että tossa autossahan on slipperi... Oiskohan kannattanu pikkusen löysyttää ku vetareitten tapit paukku. No tyhmästä päästä kärsii koko kisatulos.
Monta vetaria sulla hajos? :lol:
RB,the power of champions.

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Kilpailukutsu Ulvila Monster Race "Edit säännöt"
« Vastaus #274 : 18.09.05 - klo: 22.31 »
Joo oli taas kiva käydä suomen parhaassa kisa radalla. Joo minunauton yli mentiin niin että oikein hirvitti välillä ja kerran jopa huusin HOKElle että vie nyt se KARHU pois :wink:  No olipahan minulla varmasti kisan pienin auto mutta takuu varmasti nopein pääsuoralla.  Yksi iso juttu jäi kaivelemaan. Tuo RAMIn pilli juttu---> se oli Rami kuten tiedät aika härskiä sinulta ajaa tuolla autolla monta kierosta kuin se piti tuota ääntäkin aika paljon.
Harmittaa kuin 2 kertaa sammui auto finaalissa olis ollut mahikset vähän korkeempaan sijoitukseen kuin mitä tuo nyt näytttää, ja viellä kiitos JANIlle kuin hajotit minun auton viellä kisan päätettyä :wink: .....
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Kilpailukutsu Ulvila Monster Race "Edit säännöt"
« Vastaus #275 : 18.09.05 - klo: 22.32 »
3 vakioo hajos, 1 oli korvattu ruuvilla, joka hajos ekana. 1 oli oma moka ku kiireessä laitoin pakalleen, enkä laittanu tappia oikeeseen asentoon, että ois osunu ruuvi loveen... se siis vaan putos.

Slipperin säätö olis varmasti auttanut... mut ku ei vaan muistaku ku ei oo oma auto.

Poissa Rph

  • Ulvilan RC-rata
    • Profiili
Kilpailukutsu Ulvila Monster Race "Edit säännöt"
« Vastaus #276 : 18.09.05 - klo: 22.36 »
Ajoin 2 kierrosta sitten korjattiin ja ajoin 3 kierrosta ja sitten erä olikin jo ohi, koitin ajaa kyllä pääsuoralla hiljaa ettei korvat olisi lähtenyt päästä :mrgreen:  mulla meni noita käyriä 3 kpl.
mydään lennokipiruustuksia .)

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Kilpailukutsu Ulvila Monster Race "Edit säännöt"
« Vastaus #277 : 18.09.05 - klo: 22.43 »
Jep... No nää kisathan olikin tämmöset rennot... Jos ois ollu SM-kisat kyseessä niin auto ois pitäny ajaa suoraan varikolle pillin hajotessa.

Tohon en oikeestaan ota kantaa ollenkaan että nyt ei tultu heti varikolle, koska niinkuin edellä mainitsin niin nämä oli rentomieliset kisat, eikä niin pilkunviilausta sääntöjen suhteen.

Poissa Rph

  • Ulvilan RC-rata
    • Profiili
Kilpailukutsu Ulvila Monster Race "Edit säännöt"
« Vastaus #278 : 18.09.05 - klo: 22.50 »
Juu onneksi nämä olivat rennot kisat ja tarkoitus on pitääkkin ne sellaisina... huomasin tosin että kyllähän muutamat kuskit kävivät ajanotossa huomauttamassa ko. asiasta.
mydään lennokipiruustuksia .)

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Kilpailukutsu Ulvila Monster Race "Edit säännöt"
« Vastaus #279 : 18.09.05 - klo: 22.51 »
Totta nämä olivat niitä rento kisoja ja siellä toki katsotaan vähän sormien läpi. Oli taas aikataulu niin kireä että voi hurja....
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa Hermanni

  • Veteraani
    • Profiili
    • Kotisivuni
Kilpailukutsu Ulvila Monster Race "Edit säännöt"
« Vastaus #280 : 18.09.05 - klo: 22.52 »
Lainaus käyttäjältä: "Jani Lindqvist"
Juuh.. Alkuerien jälkeen toinen, semeis kaasuservo laukes =/ Hauskaa oli.

Joo hauskaa oli sen mitä sitä kesti, no auto kesti kyllä mutta tekniset ongelmat katkas kisalta "siivet" melko alkuunsa kohdallani.
Auto sammahteli "mystisesti" ja "joi" löpöä kuin kameli keitaalla vettä.
Säädöt "luisui" suuntaan jos toiseen eikä mikään tuntunut auttavan, vaihdettiin putsaria, putsattiin paineilmalla (Kiitos hälle joka kompuran oli tuonut) polttoainejärjestelmä tuloksetta.
Kumma oli että auto pelas lauantaina (Okei tunnustetaan, käytiin vähän ottamassa "tuntumaa") kuin enkeli, sunnuntaina tosipaikan tullessa taas ei lainkaan.
Kohtalon ivaa oli että vaikka varaosina on puolet Revoon saatavista osista niin viaksi ilmeni vain parin sentin arvoinen polttoainetankin tiiviste (Jota ei tietenkään ollut ja siksi "löpöt" lensi "kemälle" kaarteissa).
No vielä oli mahdollisuus viimmeiseen karsintaerään, mutta aikaa ei ollut säätää kaasutinta / seosta jotka oli "metsässä" pahemman kerran niin viimmeinen "oljenkoriskin" meni siinä.
Niinhän siinä aina käy, vaikka kuinka varautuu omasta mielestään kaikkeen mahdolliseen, hajoaa se "mahdoton" pokka kuitenkin.
Mutta suur kiitos järjestäjille, ajaa saatiin ja hauskaa oli (Ja uudestaan tullaan....).
Traxxas Revo 2008 Platinum Edition ja SHARK-18 Race Monster Truck Factory Team.

Poissa kaide

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
    • http://Kaide.gfoto.com
Kilpailukutsu Ulvila Monster Race "Edit säännöt"
« Vastaus #281 : 18.09.05 - klo: 23.08 »
joo kiitokset kaikille.. kivaa oli vaikka vastoinkäymisiä oli taas kerran, tasauspyörästö/vaihteisto levisi... ja pannu levisi viimeminuteilla :mrgreen:
no ehkä turussa päästään maaliin :wink:

Poissa Jani Lindqvist

  • Veteraani
    • Profiili
Kilpailukutsu Ulvila Monster Race "Edit säännöt"
« Vastaus #282 : 18.09.05 - klo: 23.15 »
Oli pakko kattoa parhaat läpit ku hoke alkoi kommentoimaan vauhdista ;)

Jani Lindqvist 42.175
Jani Parjanen 42.671
Markku Honkanen 43.578
V-P Virtanen 43.916
Mikael Westerqvist 45.197
Kai Gilojev 45.558
Rami Harvonen 45.901
Niko Leppänen 46.231
Jani Lahti 46.337
Janne Korkka 46.601
Jyri Korkka 47.047
Ari Heinonen 47.154
Jerry Hellström 48.166
Matias Vikstedt 49.129
Harri Helminen 49.832
Jaakko Hietaoja 50.097
Jouni Niskakoski 50.228
Mika Wiemers 50.576
Daniel Korhonen 51.371
Miikka Laari 53.049
Mika Ala-Villilä 53.390
Jonni Kotola 56.457
Juuso Palo 95.570

Valitettavasti kahen finaalin html tiedostot onnistuin tuhoamaan tikulle siirrettäessä =/ joten niitä ei oo huomioitu. Mutta kaikki alkuerät ja melkeen kaikki finaalit

Poissa Rph

  • Ulvilan RC-rata
    • Profiili
Kilpailukutsu Ulvila Monster Race "Edit säännöt"
« Vastaus #283 : 18.09.05 - klo: 23.18 »
Voin tarkistaa vielä mulla on ne kaikki listat tallella.
mydään lennokipiruustuksia .)

Poissa Timo

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Kilpailukutsu Ulvila Monster Race "Edit säännöt"
« Vastaus #284 : 18.09.05 - klo: 23.18 »
Jerry muistatko mitä sanoin sulle ennen kisoja, kun sanoit lähteväs ajamaan Jatoksella?
Ne jotka ajoivat Pantherin renkailla, mitenkäs renkaat toimivat muihin renkaisiin verrattuna? Onko kyseisissä renkaissa pontentiaalia?

Poissa JuusoP

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://www.freewebs.com/juusopa
Kilpailukutsu Ulvila Monster Race "Edit säännöt"
« Vastaus #285 : 18.09.05 - klo: 23.23 »
No johan on mulla tossa aika :roll: no eipä ihme... auto kettuili kokoajan...
Jo on kerpele jos tuosta ei pääse!
Kotisivut valmistuu...

Poissa kaide

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
    • http://Kaide.gfoto.com
Kilpailukutsu Ulvila Monster Race "Edit säännöt"
« Vastaus #286 : 18.09.05 - klo: 23.24 »
pajamäki,pitäjänmäki,LINTUVAARA........  poijat.....

Poissa Jani Lindqvist

  • Veteraani
    • Profiili
Kilpailukutsu Ulvila Monster Race "Edit säännöt"
« Vastaus #287 : 18.09.05 - klo: 23.26 »
Jerry, se olis menny samassa hyndässä jos Matias ois jatkanu  :mrgreen:

Olin itse varikolla mekkaamassa sillon kun rami ajoi äänekkäällä autolla. Olisin kyllä kuuluttanut heti varikolle tällaisessa tilanteessa. Ja kuulutinkin heti kun menin takaisin ylös mutta kisa olikin jo melkein lopussa.

Jerry, sulla on vielä löysä aikataulu, mietippä miten tiukka se on mulla. Kaks erää ajanotossa sidottuna, ennen kolmatta erää kerkeää viedä tulokset taululle ja jää pari-kolme minuuttia aikaa siirtyä ajamaan jos on aikataulussa. Eli ei muuta kun ajamista ja ajanotossa. Täysin sama systeemi ollut jokaisessa HoBao cup kisassa. Auto ei saa hajota ja säädöt on haettu jo aikasemmin=)

Otan kyllä risut ja ruusut vastaan aikataulusta ym ajanoton asioista. Mut mä haluan joskus kotiinkin  :mrgreen:

Mitä luultavammin aikataulusta tekee kireän tuntuisen se että eriä oli vain kolme. Mitä enemmän kuskeja sitä enemmän odottamista..

Poissa Jani Lindqvist

  • Veteraani
    • Profiili
Kilpailukutsu Ulvila Monster Race "Edit säännöt"
« Vastaus #288 : 18.09.05 - klo: 23.28 »
Rami ne puuttuvat tulokset ovat semi A ja A-finaali. Jos viittit tsekata tuleeko joillekkin kuskeille päivityksiä

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Kilpailukutsu Ulvila Monster Race "Edit säännöt"
« Vastaus #289 : 18.09.05 - klo: 23.58 »
:mrgreen:

Minä JÄREELLÄ monsulla tuolla Hottien välissä ku kattoo kierrosaikoja... Ai että ku ois ollu kone timmissä niin oisitte pojat saanu ajaa veren maku suussa... Ajelin lähinnä hyvinkin rennosti koko päivän, yrittämättä kovaa ollenkaan... Ei ois ollu mikään ongelma ajaa alle 43 sekkaa. Laittakaa ny ne Hotit säätöön että pääsette niillä johonkin.  :wink:

Poissa Jani Lindqvist

  • Veteraani
    • Profiili
Kilpailukutsu Ulvila Monster Race "Edit säännöt"
« Vastaus #290 : 19.09.05 - klo: 00.02 »
Hoke seliseli, sä oot mua 1.4sek hitaampi per läppi  :mrgreen:
_olisin_ mäkin parantanu jos oisin päässy ajaa ees yhen kierroksen nousufinaaleis tai finaalis, puhumattakaan että oisin hyppiny takahyndät ;)

Poissa rs tuning

  • Veteraani
    • Profiili
Kilpailukutsu Ulvila Monster Race "Edit säännöt"
« Vastaus #291 : 19.09.05 - klo: 00.06 »
Lainaus käyttäjältä: "Timo"
Ne jotka ajoivat Pantherin renkailla, mitenkäs renkaat toimivat muihin renkaisiin verrattuna? Onko kyseisissä renkaissa pontentiaalia?

tässä mun tulos Pantherin Pythoneilla LST:llä:
-oman 1-erän voitto
-2-erä "huilailua" ja vastariakun latausta (meni niin hyvin eka erä)
-oman 3-erän voitto
-suoraa ½ A-finaaliin ja toisena lähdössä ja tässäkin voitto
-FINAALIIN 2ruudusta taas!!! (lopputulos stanun 8./kokonais 9.
keskeytyksen takia)

Prolinen kumit on parisenttiä matalammat kuin Pantherit ja LST:ssä
menee välitys liian tiheeks joka hiukan korjaantui Panthereilla :wink:
If i had all of the money that i´ve spent on cars... I would spend it all on cars

Poissa rs tuning

  • Veteraani
    • Profiili
Kilpailukutsu Ulvila Monster Race "Edit säännöt"
« Vastaus #292 : 19.09.05 - klo: 00.08 »
Lainaus käyttäjältä: "*HOKE*"
:mrgreen:

Minä JÄREELLÄ monsulla tuolla Hottien välissä ku kattoo kierrosaikoja... Ai että ku ois ollu kone timmissä niin oisitte pojat saanu ajaa veren maku suussa... Ajelin lähinnä hyvinkin rennosti koko päivän, yrittämättä kovaa ollenkaan... Ei ois ollu mikään ongelma ajaa alle 43 sekkaa. Laittakaa ny ne Hotit säätöön että pääsette niillä johonkin.  :wink:

Niinpä ja minä toisella "sarvikuonolla" hyvänä vitosena!

MISSÄ REVOT??? :shock:  :mrgreen:
If i had all of the money that i´ve spent on cars... I would spend it all on cars

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Kilpailukutsu Ulvila Monster Race "Edit säännöt"
« Vastaus #293 : 19.09.05 - klo: 00.16 »
Lainaus käyttäjältä: "Jani Lindqvist"
Jani Lindqvist 42.175   HB
Jani Parjanen 42.671   HB
Markku Honkanen 43.578   LOSI
V-P Virtanen 43.916   HB
Mikael Westerqvist 45.197   LOSI
Kai Gilojev 45.558   REVO
Rami Harvonen 45.901   REVO
Niko Leppänen 46.231   HB


Lisäsin tohon asti noi autot...

No pojat... miks ei ne krossarit isommilla renkailla oikee menny?  :lol:

Ja REVOT jäi ku tikku ***aan.  :mrgreen:

Poissa rs tuning

  • Veteraani
    • Profiili
Kilpailukutsu Ulvila Monster Race "Edit säännöt"
« Vastaus #294 : 19.09.05 - klo: 00.21 »
Ettei vaan tossa näkyis OIKEESSA JÄRJESTYKSESSÄ (niinku siinä
rc car actionin vertailussa) ne kaks parasta MONSTERIA!!! :mrgreen:

ps. niin hotti...yyyyrrr...han ei oo monsteri :wink:
If i had all of the money that i´ve spent on cars... I would spend it all on cars

Poissa Rph

  • Ulvilan RC-rata
    • Profiili
Kilpailukutsu Ulvila Monster Race "Edit säännöt"
« Vastaus #295 : 19.09.05 - klo: 00.25 »
Hoke ja Rstuning katsokaapa uudestaan kilpailun lopputulosta sijat 1-10, ei yksi pääsky kesää tee :mrgreen: Ja sanotaan suoraan että joku muu olisi ajanut minun autolla jopa voitosta :wink: koska itse en ole kummonen kuski, mutta auto oli hyvä hmm... sehän on revo

PS. ketuttaa vieläkin kun Janin ajot meni servon takia ketuille... mun moka mitä jätin sen siihen.
mydään lennokipiruustuksia .)

Poissa rs tuning

  • Veteraani
    • Profiili
Kilpailukutsu Ulvila Monster Race "Edit säännöt"
« Vastaus #296 : 19.09.05 - klo: 00.27 »
Ei se ollu Hoken vika et autossa oli vessa säädöt!
Ette voi väittää etteikö mun oma olis toiminu! 8)
If i had all of the money that i´ve spent on cars... I would spend it all on cars

Poissa Rph

  • Ulvilan RC-rata
    • Profiili
Kilpailukutsu Ulvila Monster Race "Edit säännöt"
« Vastaus #297 : 19.09.05 - klo: 00.31 »
Lopetetaan tää kun näyttää karkaavan käsistä tää ikuinen  "" asia, mun osalta loppu, en vaan jaksa... Losin kehumista voi jatkaa LST topicissa :wink: .
mydään lennokipiruustuksia .)

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Kilpailukutsu Ulvila Monster Race "Edit säännöt"
« Vastaus #298 : 19.09.05 - klo: 00.37 »
Säädöt oli ihan ok... ite olisin vaan laittanu pikkusen löysempää öljyä iskareihin, muuten hyvä. Ehkä diffeihin kanssa pykälän löysempää öljyä... EHKÄ.
Auto oli todela rauhallinen ajaa, eikä kaivannut muuta kuin aivan pikkusen enemmän sisään kääntyvyyttä.

Kone jos olis toiminu loppuun asti niin voi poijaat ku teitä ois viety 6-0.
Ja tosiaan se akseli juttu olis ihan varmasti korjaantunu ku olisin vaan tajunnu säätää slipperiä karvan löysemmäks. Ei vaan muistanu tommosta ominaisuutta. Tolla massalla kun heitin vähintäänkin samanlaisia hyppyjä ku HB:t ja ilmassa täyty kaasuttaa että tulee renkailleen alas, niin siitä ku renkaat pyörii miljoonaa ja se yli 5 kiloo mäjähtää tantereeseen ilman että sliperi antaa periks niin onhan siinä paikat todellakin kovilla.

Älkääkä nyt ottako niin tosissaan mun manailuja... Mä kiroon aina kaikkia autoja ku ongelmia tulee että EI ***TU NÄITÄ VESSOJA. :lol:  Sit ku kaikki sujuu ku unelma niin ei manaamista kuulu.

Autoa tai säätöjä ei voi syyttää millään tasolla... Tää on tätä moottori urheilua.

Poissa rs tuning

  • Veteraani
    • Profiili
Kilpailukutsu Ulvila Monster Race "Edit säännöt"
« Vastaus #299 : 19.09.05 - klo: 00.38 »
Niinpä, minä ja hoke yritetään epätoivosesti piristää omaa pettymystä :oops:
If i had all of the money that i´ve spent on cars... I would spend it all on cars