Kirjoittaja Aihe: Mp-3 soittimet  (Luettu 23248 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa nirppu988

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
    • http://niilokurkela.1g.fi
Mp-3 soittimet
« Vastaus #90 : 01.06.06 - klo: 19.02 »
Mulla olis kans philipsin kasettisoitin automaattisella puolenvaihtajalla myynnissä..:D
FG Monster Beetle Pro/ Traxxas E-maxx/ E-sky Lama V3

Poissa Pekka V

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://koti.phnet.fi/virtpe/
Mp-3 soittimet
« Vastaus #91 : 16.06.06 - klo: 18.06 »
Jeejee, tänään sitten ostin ipod nanon 4gigasena.. Kiva leikkikalu.. :)

Poissa nirppu988

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
    • http://niilokurkela.1g.fi
Mp-3 soittimet
« Vastaus #92 : 18.06.06 - klo: 01.34 »
Lainaus käyttäjältä: "Pekka V"
Jeejee, tänään sitten ostin ipod nanon 4gigasena.. Kiva leikkikalu.. :)

Ja varmasti kivan hintanen.. Tuntuu noi ipodin laitteet hintansa pitävän..
FG Monster Beetle Pro/ Traxxas E-maxx/ E-sky Lama V3

Poissa Pekka V

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://koti.phnet.fi/virtpe/
Mp-3 soittimet
« Vastaus #93 : 18.06.06 - klo: 11.53 »
Maksoin 295e sellasen nauhan kanssa, että sen saa käteen kiinni kun käy lenkillä.. Ei oo ainakaan vielä kaduttanu että ostin ton hintasen soittimen :D

Poissa hellgren

  • Veteraani
    • Profiili
Mp-3 soittimet
« Vastaus #94 : 18.06.06 - klo: 14.20 »
Meikän Ipodi maksoi 49e... Nimittäin Ipod shuffle 512mt. Aivan loistava peli!! Kaveriksi tingin Kossin Porta Pro:t hintaan 40e. Mielipuolisen hyvä äänenlaatu huokeaan yhteishintaan: 89e. Shufflen akku kestää vaikka maailmanloppuun asti ja biisi vaihtuu kivasti housujen läpi nappia hiplaamalla joten vekotinta ei tarvii taskusta kaivaa.. Mitättömän kokoinen ja näppäimet sen verran jämäkät, ettei holdia tarvii käyttää. Toki näytön puute joskus häiritsee, mutta puoleen gigaan menee sen verran vähän tavaraa, että ei sitä käytännössä kuitenkaan tarvii.. Suurin ongelma tulee biisien vaihdossa, jos haluaisi päästä nopeasti toiseen artistiin. Siitäkin selviää, kun täyttää soittimen vain hyvällä musiikilla ;)

Lisäyksenä vielä, että kaikessa yksinkertaisuudessaan tuo apple päihittää aiemman creativeni käyttömukavuudessa mennen tullen. AAA-kennot eivät myöskään mielestäni sovi mp3-soittimeen, litium-akku helpottaa elämää kummasti.
Lahti Rock City

Poissa 2 fast 4 u

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://khendricksson.1g.fi/kuvat/
Mp-3 soittimet
« Vastaus #95 : 18.06.06 - klo: 15.41 »
Lainaus käyttäjältä: "nirppu988"
Lainaus käyttäjältä: "Pekka V"
Jeejee, tänään sitten ostin ipod nanon 4gigasena.. Kiva leikkikalu.. :)

Ja varmasti kivan hintanen.. Tuntuu noi ipodin laitteet hintansa pitävän..


Mulla on iPOD video 30Gb ja maksoi 299€ kun taas creativen vastaava 30Gb soitin oli 349€. Ittellä ja proidilla ei oo muutakun huonoja kokemuksia Creativesta. Äänenlaatu noissa Muvoissa ei oo hyvä. Työkaverillakin meni just 6kk vanha 20GB Zen rikki. Takuuseen saa tietenkin uuden, mut ei siinä oo mitään järkeä että joutuu kokoajan mennä kauppaan takas soittimen kanssa.
>>Death Race Pilots<>WSA Freeriders<<

Poissa jake_

  • Jäsen
    • Profiili
Mp-3 soittimet
« Vastaus #96 : 18.06.06 - klo: 21.01 »
Lainaus käyttäjältä: "hellgren"
Meikän Ipodi maksoi 49e... Nimittäin Ipod shuffle 512mt. Aivan loistava peli!! Kaveriksi tingin Kossin Porta Pro:t hintaan 40e. Mielipuolisen hyvä äänenlaatu huokeaan yhteishintaan: 89e. Shufflen akku kestää vaikka maailmanloppuun asti ja biisi vaihtuu kivasti housujen läpi nappia hiplaamalla joten vekotinta ei tarvii taskusta kaivaa.. Mitättömän kokoinen ja näppäimet sen verran jämäkät, ettei holdia tarvii käyttää. Toki näytön puute joskus häiritsee, mutta puoleen gigaan menee sen verran vähän tavaraa, että ei sitä käytännössä kuitenkaan tarvii.. Suurin ongelma tulee biisien vaihdossa, jos haluaisi päästä nopeasti toiseen artistiin. Siitäkin selviää, kun täyttää soittimen vain hyvällä musiikilla ;)

Lisäyksenä vielä, että kaikessa yksinkertaisuudessaan tuo apple päihittää aiemman creativeni käyttömukavuudessa mennen tullen. AAA-kennot eivät myöskään mielestäni sovi mp3-soittimeen, litium-akku helpottaa elämää kummasti.



Mulla on kans shuffle ( 1 giga). Äänenlaatu on hyvä, suhteellisen pieni ja tosi kevyt, näyttö puuttuu mutta ku laittaa vaan hyvää musiikkia niin ei haittaa yhtään, eli ihan hyvä soitin.
Kyosho V-One RRR & Pure Ten Alpha GP

Poissa MarkusH

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://www.freewebs.com/markushe/
Vs: Mp-3 soittimet
« Vastaus #97 : 10.09.07 - klo: 14.19 »
Onko kellään kokemuksia Neo merkkisistä mp3-soittimista?
Haluaisin mp3 soittimen alle satasella ja soittimessa pitäisi olla selkeät valikot ja mahdollisuus luoda omia soittolistoja.

(Onko mp3:set Ruotsissa edullisempia vai ei? :grin:)
« Viimeksi muokattu: 10.09.07 - klo: 16.36 kirjoittanut MarkusH »

Poissa Breweri

  • Rovaniemen pienoisautoilijat
    • Profiili
Vs: Mp-3 soittimet
« Vastaus #98 : 10.09.07 - klo: 15.03 »
Olympuksen tyylikäs hipaisunäppämillä toimiva 5 giganen soitin. Komia vehjes, ei voi valittaa...
Joku vastaus minulla kyllä oli, se vain ei sopinut kysymykseen.

Poissa m@sse

  • Veteraani
    • Profiili
    • Max-EV
Vs: Mp-3 soittimet
« Vastaus #99 : 10.09.07 - klo: 16.08 »
Äiteelle tuli lahjaksi iPod Nano 4gb pari päivää sitten ja sitä ennen oli joku Yepp Sports 512mb muistilla.
HPI Savage Flux, TRX Bandit/Rustler/Stampede, Tamiya TT-01 drifter. Powered by Castle, EZ-Run & Zippy. | Max-EV Racing

Poissa Anzka

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Mp-3 soittimet
« Vastaus #100 : 10.09.07 - klo: 20.28 »
Creative zen m-vision. Siinä teille värkki jossa on tilaa ja näytöllä kokoa. Ehdottomasti paras. Ei ole mikään iPodin p*ska.
Associated rc18Bft + mamba25 + 5800kv

Poissa svart

  • JoeUa RC
    • Profiili
Vs: Mp-3 soittimet
« Vastaus #101 : 15.11.07 - klo: 18.18 »
Mp3:nen autossa
Jospa ei enää värise kun laitto kiinteään telineeseen noiden imukuppien sijaan

toimii myös navina ja handsfreena, ja nyt yltää tökkiä näyttöä käsiratissa kiinni sormenpäillä.
B4 ft, SCX-10, Ten-SCTE

Poissa INFERNO ST US

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Mp-3 soittimet
« Vastaus #102 : 15.11.07 - klo: 18.38 »
Mulla on zen stone ja on hyvä, mutta sen akku on ladattava tietsikalla joka ei oo hyvä homma ainakaan pitemmillä matkoilla. Mä olin ruotsissa ja norjassa, akku kesti puolet matkasta.
Lykkyä pyttyy!

Poissa mad

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Mp-3 soittimet
« Vastaus #103 : 16.11.07 - klo: 17.09 »
Mul on  creative Zen
Giga  crusher ( RB Concept TM728)

Poissa poika

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
    • Paina
Vs: Mp-3 soittimet
« Vastaus #104 : 17.11.07 - klo: 23.02 »
Multa löytyy Greative muvo 1gb sit joku groupik?? 1giganen. Ja sit multa varastettiin Creative zen stone 2gb  :angry:
Nykyään nimellä: Lelle

Poissa MarkusH

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://www.freewebs.com/markushe/
Vs: Mp-3 soittimet
« Vastaus #105 : 20.11.07 - klo: 17.20 »
Mulla on SanDisk:n mp3 Gigan muistilla (+512mt kortilla) ja Koss:n kuulokkeet.

Poissa Täikampa

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Mp-3 soittimet
« Vastaus #106 : 30.11.07 - klo: 19.25 »
Taidan saada joulu lahjaksi Sony Ericsonin w610i orangen, kuulokkeilla. Siinä on mp3-soitin mulle ja viestintäväline, pelien kera ja muun viihteen :wink:. Ja siihen 1gb muistikortti.

Poissa markus11

  • Vesivehmaan RC-rata
    • Profiili
Vs: Mp-3 soittimet
« Vastaus #107 : 30.11.07 - klo: 23.30 »
Maksoin 295e sellasen nauhan kanssa, että sen saa käteen kiinni kun käy lenkillä.. Ei oo ainakaan vielä kaduttanu että ostin ton hintasen soittimen :D
Mulla toi ipod nano 4gt makso vaa 159€ gigantista, mutta siinä ei kylllä tullut mitään ranne nauhaa mukana.
HongNor X2-CRT/O.S.28 - Futaba 3PM 2.4GHz - Mini-Rave

Poissa Futaba

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Mp-3 soittimet
« Vastaus #108 : 02.12.07 - klo: 00.20 »
Maksoin 295e sellasen nauhan kanssa, että sen saa käteen kiinni kun käy lenkillä.. Ei oo ainakaan vielä kaduttanu että ostin ton hintasen soittimen :D
Mulla toi ipod nano 4gt makso vaa 159€ gigantista, mutta siinä ei kylllä tullut mitään ranne nauhaa mukana.
Huomaatko, viesti kirjoitettu 1½ vuotta sitten. Olisi se kumma kun laitteiden vanhentuessa ei hinnat pienenisi. Kaiken lisäksi kova kilpailu on ajanut valmistajia laskemaan hintoja.
| Academy | Axial |

Poissa markus11

  • Vesivehmaan RC-rata
    • Profiili
Vs: Mp-3 soittimet
« Vastaus #109 : 07.12.07 - klo: 11.36 »
Ohops en huomannu tarkistaa päivämäärää :grin:.
HongNor X2-CRT/O.S.28 - Futaba 3PM 2.4GHz - Mini-Rave

Poissa Pekka V

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://koti.phnet.fi/virtpe/
Vs: Mp-3 soittimet
« Vastaus #110 : 07.12.07 - klo: 21.37 »
Maksoin 295e sellasen nauhan kanssa, että sen saa käteen kiinni kun käy lenkillä.. Ei oo ainakaan vielä kaduttanu että ostin ton hintasen soittimen :D
Mulla toi ipod nano 4gt makso vaa 159€ gigantista, mutta siinä ei kylllä tullut mitään ranne nauhaa mukana.
Joo, mun uus iPod nano 8gt makso 209e apple storesta (vanhan kadotin). On muuten paras soitin, mitä olen testannut ja olen kyllä kokeillut monia soittimia( Oon töissä viihde-elektroniikka liikkeessä).

Poissa Anzka

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Mp-3 soittimet
« Vastaus #111 : 08.12.07 - klo: 19.16 »
Creative zen m-vision paras, Isoin näyttö jne. Elikkä se kannattaa jos joku.
Associated rc18Bft + mamba25 + 5800kv

Poissa Pekka V

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://koti.phnet.fi/virtpe/
Vs: Mp-3 soittimet
« Vastaus #112 : 19.12.07 - klo: 00.00 »
Creative zen m-vision paras, Isoin näyttö jne. Elikkä se kannattaa jos joku.
Onko kovalevyllinen? On muuten tuntunu melko leluilta noi creativet, verrattuna esim. iPodiin tai Walkmaneihin.

Poissa Futaba

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Mp-3 soittimet
« Vastaus #113 : 19.12.07 - klo: 23.58 »
Creative zen m-vision paras, Isoin näyttö jne. Elikkä se kannattaa jos joku.
Kannattaa ja kannattaa.. on joo isoin näyttö mutta en pahemmin reilun 4 tuuman näytöltä viitsisi elokuvia katsella. Ja mitä tuon kannettavuuteen tulee ni ei enää mahdu taskuun lompsan tai puhelimen kanssa. On se vähän hintavakin, ja samaan hintaan saa sitten iPod touchin, jossa on kosketusnäyttö nettiselain jne..

Ite hommasin just Creative Zen 4Gb, oli sen verran iPod nanoa halvempi + paljon ominaisuuksia joita ipodista ei löydy (radio, mikrofoni, muistikortinlukija, isompi näyttö jne), että siihen kallistuin vaikkakin creativet ei ole ennen oikein vakuuttaneet. iPodissa kyllä ulkonäkö viehätti ja olisihan se vähän pienempiki ollut, mutta tällä mennään nyt kun tuli 40e halvemmaksi.
« Viimeksi muokattu: 20.12.07 - klo: 12.29 kirjoittanut Futaba »
| Academy | Axial |

Poissa MarkusH

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://www.freewebs.com/markushe/
Vs: Mp-3 soittimet
« Vastaus #114 : 25.12.07 - klo: 22.38 »
Tuli päivitystä joulupukin suunnalta, elikkä soitin vaihtui ipod nanoon (2gt). :tongue: Setä oli hankkinut Pekingistä kuulemma sopivan edulliseen hintaan :grin:

Poissa 5R

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Mp-3 soittimet
« Vastaus #115 : 26.12.07 - klo: 19.05 »
Terve!, itse sain joulupukilta Creative muvo  v100 2GB soittimen ja on hyvin toiminut tähän asti :grin:
Ketkä pitää lasketellessa soitinta mukana?
« Viimeksi muokattu: 27.12.07 - klo: 13.25 kirjoittanut 5R »
Traxxas Rustler MM 5700

Poissa m@sse

  • Veteraani
    • Profiili
    • Max-EV
Vs: Mp-3 soittimet
« Vastaus #116 : 26.12.07 - klo: 19.39 »
Siskolle joulupukki kantoi iPod nanon 8 GB:n.
HPI Savage Flux, TRX Bandit/Rustler/Stampede, Tamiya TT-01 drifter. Powered by Castle, EZ-Run & Zippy. | Max-EV Racing

Poissa Lapio

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Mp-3 soittimet
« Vastaus #117 : 26.12.07 - klo: 19.42 »
Creative zen m-vision paras, Isoin näyttö jne. Elikkä se kannattaa jos joku.
Onko kovalevyllinen? On muuten tuntunu melko leluilta noi creativet, verrattuna esim. iPodiin tai Walkmaneihin.

On kovalevyllinen. Mulla on 30Gb malli tuosta ja oon ollut todella tyytyväinen. Näyttö on loistava tarkkuudeltaan ja väreiltään eikä ainakaan iPodeihin verrattuna
tunnu miltään lelulta. Muusiikkikirjasto voisi olla paremmin tehty mutta hoitaa kyllä hommansa. Laitteesta löytyy myös hyvä radio, mikrofoni ja kuvagalleria. Maksoin tästä 199e Verkkokauppa.comissa joten tuohon hintaan hakkaa iPodit 6-0. Videoitakaan ei tartte muutella mp4 muotoon. :)

Ps. Futaballa mennyt soittimet sekaisin, 4,3" näyttöinen on Zen Vision W.
« Viimeksi muokattu: 26.12.07 - klo: 19.45 kirjoittanut Lapio »
Traxxas Stampede + Sidewinder 5700KV

Poissa Pekka V

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://koti.phnet.fi/virtpe/
Vs: Mp-3 soittimet
« Vastaus #118 : 27.12.07 - klo: 11.30 »
Suosittelen tekemään kerralla järkevän ratkaisun ja ostamaan iPodin. Soitin joka toimii ja on hieno. Ei ole "tarpeellisia"(turhia) ominaisuuksia kuten mikrofoni, radio yms. joita monikaan ei montaa kertaa käytä.

Poissa Lapio

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Mp-3 soittimet
« Vastaus #119 : 27.12.07 - klo: 13.24 »
En ole väittänytkään niitä tarpeellisiksi. Sitäpaitsi tämä mun Creativekin toimii hyvin, on hieno, paljon iPodia halvempi, ja vielä lisänä turhat ominaisuudet jos niitä joskus sattuu tarvitsemaan. Merkkiuskollisuus on typerää, vaikka en kyllä vaihtaisi tätä vastaavaan iPodiin..
Traxxas Stampede + Sidewinder 5700KV