Kirjoittaja Aihe: kokemuksia harjattomista moottoreista!  (Luettu 611457 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Mazza

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: kokemuksia harjattomista moottoreista!
« Vastaus #2310 : 29.03.12 - klo: 18.26 »
Moottori olis hakusassa pihasuditteluautoon. Auton perustana on kasikrossari, johon tulee aavistuksen isompaa rengasta ja jotain pientä alustamuutosta.. Auto tulee lähinnä lasten hauskuuttamiseen rivarin takapihalle, max. nopeudeksi piisaa hyvin 20-30km/h. Vääntöä olis kiva olla sen verran, että tuommosen 10cm kynnyksen yli pääsis kevyesti kummemmin huudattelematta.


Pakista löytyy HW 60A nopari ja Ezrunin 9t kone, sekä LRP:n pakiton V6-säädin ja kasa hiilikoneita. LRP kestää kyllä mennen tullen ja palatessa vaikka pariakin kireää hiilikonetta, joilla sais jo paukkua enemmänkin. Vain pakittomuus haittaa. Säädin kestää 12v. Tuo HW taas ei kovinkaan suuria virtoja kestä, ja tuo Ezrunin konehan on 380-kokoisella ankkurilla, joten ainakin jäsympää moottoria tuommonen kasikrossari vaatis.


Jos päädyn hiilimoottoriin, 1x11-lankainen sopivasti välitettynä tai 2x27-lankainen varmasti potkii sopivasti ja kestää.


Jos harjattomalla lähdetään, millainen kone ja millaiset välitykset ois sopivat? TÄMÄ kone vois olla likellä sopivaa, mutta ilmeisesti ovat tuon sarjan moottoreista mitanneet suurempia virtoja kuin ilmoituksessa luvataan.
« Viimeksi muokattu: 29.03.12 - klo: 21.46 kirjoittanut Mazza »
Ishima Rave M1.0Re | Associated RC10L | TQ Racing WGT/PRO-10 | Kyosho e-Mad Force crawler | Olohuonelelu Radline 1:24 buggy

Poissa 200t

  • EKpa ry
    • Profiili
Vs: kokemuksia harjattomista moottoreista!
« Vastaus #2311 : 29.03.12 - klo: 20.40 »
Mites tohon Asson b44:seen jos laittais castlen sidewinderin+5700 koneen, onko järkevä setti vai tuleeko lämpö ongelmaa noitten kanssa, mites toi sidewinder eroaa mamba maxista?

Poissa tapsa92

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: kokemuksia harjattomista moottoreista!
« Vastaus #2312 : 29.03.12 - klo: 23.00 »
Kyllä mä luulisin että ei ole ongelmia noin pienessä vehkeessä. Mamba Max ominaisuudet on paremmat, vähän niin kuin "pro" malli sidewinderistä eli sidewinder on karsitumpi versio. Ei kestä niin paljon virtaa kuin Mamba Max jne.

Voit vertailla kyseisten nopareiden speksejä valmistajan sivuilla ja tehdä johtopäätöksiä sen mukaan.
- Tapsa

Poissa 200t

  • EKpa ry
    • Profiili
Vs: kokemuksia harjattomista moottoreista!
« Vastaus #2313 : 30.03.12 - klo: 07.05 »
jees.. toinen vaihtoehto tällä hetkellä olisi toi

LRP Brushless Combo SPHERE/ VECTOR X11 6.5T

onko toi suunnattu tuuppiin/matolle vai meniskö nelkku crossiin kans? kovasti joudun kyseleen mut meinasin et paras kuulla mielipiteitä/kokemuksia ennen päätöstä.

Poissa _valtsu_

  • Kymen Pienoisautokerho
    • Profiili
Vs: kokemuksia harjattomista moottoreista!
« Vastaus #2314 : 30.03.12 - klo: 09.34 »
6.5t on juuri passeli nelkkuun. Ei ainakaan tehokkaampaakannata ostaa. Suosittelisin ennemmin tuota LRP:tä, koska kyseessää sensorillinen combo. Sidewinderissä ei ole sensoria.

Poissa 200t

  • EKpa ry
    • Profiili
Vs: kokemuksia harjattomista moottoreista!
« Vastaus #2315 : 30.03.12 - klo: 14.03 »
Kiitokset kaikille.. tollanen 6.5combo tulee nyt b44.1:seen.

Poissa Mazza

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: kokemuksia harjattomista moottoreista!
« Vastaus #2316 : 30.03.12 - klo: 22.49 »
Mikäs näistä kiinanmoteista passais parhaiten liikuttamaan kasikrossaria pienellä pihalla, keveillä välityksillä? Välitykset tietysti sovitettuna toisiaan vastaaviksi. Auto siis tulee tarkoitustaan huomattavasti kevyempään ajoon, suurimmaksi osaksi osakaasulla köröttelyyn. Kuinka keston rajoilla ollaan HW 60A:n kanssa? Ts. nouseeko savu parin minuutin puolikaasuajelun jälkeen, vai kestääkö varovaisesti välillä suditellakin? Kolmella kennolla tullaan ajelemaan.

1100kV XL
2200kV L
2900kV S

Edit: Hyvinhän tuo näyttää kestävän jopa TÄTÄ (1900kV XL), kunhan välitykset pelaa. Ja erillisellä BECillä näyttää kestävän nopari myös 4s:ää.

GS Storm EVO Brushless 1900kv Ezrun 60A 4S (4S, Ezrun 60A, 1900kV XL)
Brushless E-Revo 4S liPo (4S, Ezrun 60A, 1900kV XL)
« Viimeksi muokattu: 30.03.12 - klo: 23.36 kirjoittanut Mazza »
Ishima Rave M1.0Re | Associated RC10L | TQ Racing WGT/PRO-10 | Kyosho e-Mad Force crawler | Olohuonelelu Radline 1:24 buggy

Poissa tapsa92

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: kokemuksia harjattomista moottoreista!
« Vastaus #2317 : 31.03.12 - klo: 01.49 »
Kyllä se taitaa olla tuo 2200kv jos pakko valita noista.
- Tapsa

Poissa Lehtila

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: kokemuksia harjattomista moottoreista!
« Vastaus #2318 : 05.04.12 - klo: 09.29 »
Olisko tämä Leopardi sopiva 4x4 Slashiin, joss noparina Hobbykingin 100A ja 3s-akut?

LBP3650/3.5D, 86A, 15V, 1300W, 3900KV

Eikös tuon luulis 3s-akuilla olevan kv-luvultaan aika lähellä alkuperäistä Velineonin suorituskykyä? akselikin on sama.
Mitä viisaammat on mieltä, voisko olla kokeilemisen arvoinen?

Entäs mistä noita kannattaa tilata. Suoraan Leopard Hobbyltä (onnistuuko PayPal? Vähän sekavat sivut) vai myykö noita joku rc-putiikki jossain?
« Viimeksi muokattu: 05.04.12 - klo: 09.34 kirjoittanut Lehtila »
-- Axial SCX10 Jeep Cherokee -- Slash 4x4 Ultimate -- Marui BigBear -- Lukuisia lentäviä härveleitä --

Poissa tuplaesa1

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: kokemuksia harjattomista moottoreista!
« Vastaus #2319 : 05.04.12 - klo: 12.28 »
Mikäs näistä kiinanmoteista passais parhaiten liikuttamaan kasikrossaria pienellä pihalla, keveillä välityksillä? Välitykset tietysti sovitettuna toisiaan vastaaviksi. Auto siis tulee tarkoitustaan huomattavasti kevyempään ajoon, suurimmaksi osaksi osakaasulla köröttelyyn. Kuinka keston rajoilla ollaan HW 60A:n kanssa? Ts. nouseeko savu parin minuutin puolikaasuajelun jälkeen, vai kestääkö varovaisesti välillä suditellakin? Kolmella kennolla tullaan ajelemaan.

1100kV XL
2200kV L
2900kV S

Edit: Hyvinhän tuo näyttää kestävän jopa TÄTÄ (1900kV XL), kunhan välitykset pelaa. Ja erillisellä BECillä näyttää kestävän nopari myös 4s:ää.


Aina sitä oppii uutta, vai että voi ajaa tuollaisella hiirenp*ska noparilla näitä 1/8 moottoreita kunhan huolehtii välityksistä?

No kysytään näin päin että mikä nopeudensäädin(halpa) toimisi tämän moottorin kanssa e-revossa vaikkapa 14/68 välityksillä?
-= ( Pro-Line | Castle Creations | Spektrum | RPM | Savöx | V-Dezign | Alza-Racing | Savage Flux HP | Durango DNX408T ) =-

Poissa kaistapää

  • JoeUa RC
    • Profiili
Vs: kokemuksia harjattomista moottoreista!
« Vastaus #2320 : 05.04.12 - klo: 15.26 »
Olisko tämä Leopardi sopiva 4x4 Slashiin, joss noparina Hobbykingin 100A ja 3s-akut?

LBP3650/3.5D, 86A, 15V, 1300W, 3900KV

Eikös tuon luulis 3s-akuilla olevan kv-luvultaan aika lähellä alkuperäistä Velineonin suorituskykyä? akselikin on sama.
Mitä viisaammat on mieltä, voisko olla kokeilemisen arvoinen?

Entäs mistä noita kannattaa tilata. Suoraan Leopard Hobbyltä (onnistuuko PayPal? Vähän sekavat sivut) vai myykö noita joku rc-putiikki jossain?

50mm kannu on mun mielestä sc autoon liian lyhyt,ei tarpeeksi vääntöä.mulla on honkkarin sc:ssä tämä leopardi ja on hyvä:http://www.rcecho.com/LEOPARD-RC-Model-3660-KV3800-4-Poles-R-C-Hobby-Inrunner-Brushless-Motor-IM100.html

kys. firmastakin on ihan hyvä maku.
Kesämies!

Poissa Mordex

  • Vesivehmaan RC-rata
    • Profiili
Vs: kokemuksia harjattomista moottoreista!
« Vastaus #2321 : 15.04.12 - klo: 10.02 »
Upouusi MGM 160A nopari ja moottorina vähän ajettu castlen 1717. Seuraavanlainen ongelma:

MGM ESC Problem

Aluksi moottori toimi vähän aikaa, joskin käyttäytyi hieman oudosti. Nyt se vaan tuollalailla "tärisee" kaasuttaessa. Jollain tietoa missä mahtaa mättää? Moottori on toiminut moitteettomasti toisten nopareitten kanssa, nyt ei valitettavasti ole toista millä sitä voisi testata.
Bensa: Losi 5ive-T, MCD X4, RS5, FG EVO/COMP. 
Sähkö: Tamiya TRF101, HPI Savage Flux HP/XL-E/"5T Flux", Kyosho DRX VE, Kyosho Inferno GT2 VE, Team Associated B44.

Poissa jesi

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: kokemuksia harjattomista moottoreista!
« Vastaus #2322 : 15.04.12 - klo: 10.51 »
Enpä nyt mgmää enään muista.
Mutta ennakot ja olikohan sielä jotain taajuuksiakin tarjolla?

Plus mahdollinen softstart.


Nämä sillä oletuksella että muuten toimii ok?
Tottakai saksit tuon virtakytkimen roskikseen tuon videon oton jälkeen?
/ Jere Siirilä

Poissa Mordex

  • Vesivehmaan RC-rata
    • Profiili
Vs: kokemuksia harjattomista moottoreista!
« Vastaus #2323 : 15.04.12 - klo: 11.15 »
Onhan sielä ennakot ja taajuuden säädöt yms. mutta noparin manuaalin mukaan ennakko on hyvä pitää oletusasetuksella. Mikäs tuo taajuus pitäisi olla tuolle castlen koneelle, 8Khz näkyy olevan vakiosäätö noparissa?

Ja nopari ainakin toimii siinä määrin, että pääsee säätämään ominaisuuksia ja soittaa tuon "melodian" tuossa käynnistäessä, joka pitäisi olla merkki siitä, että kaikki on ok.
Bensa: Losi 5ive-T, MCD X4, RS5, FG EVO/COMP. 
Sähkö: Tamiya TRF101, HPI Savage Flux HP/XL-E/"5T Flux", Kyosho DRX VE, Kyosho Inferno GT2 VE, Team Associated B44.

Poissa JiiPee

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: kokemuksia harjattomista moottoreista!
« Vastaus #2324 : 06.04.13 - klo: 00.42 »
Revo Konversiosta kyrvähti Novakin motti syksyllä ja korvaajaksi tilailin tälläsen,
http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/__15198__S3674_2370_Brushless_Inrunner_2370kv_19_5T_.html

Eihän tuo varmaan mikään Leopard ole mutta tuolla kinkkisivuilla ylipuhuivat:)
Onko kukaan kokeillut? Tehoa kuulemma 2hp!

EDIT typo
« Viimeksi muokattu: 06.04.13 - klo: 01.54 kirjoittanut JiiPee »
Revo ja pari pienempää nelipyörästä

Poissa tapsa92

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: kokemuksia harjattomista moottoreista!
« Vastaus #2325 : 10.04.13 - klo: 14.04 »
Ei vakuuta, kestää vain 4S. Jos haluut joskus 6S akut niin jotai muuta tilalle. Enkä jaksa uskoa että 2hp irtoais tehoa, voi olla tai sit voi olla että ei lähellekkään.
- Tapsa

Poissa Mazza

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: kokemuksia harjattomista moottoreista!
« Vastaus #2326 : 10.04.13 - klo: 14.35 »
Mulla on tuosta pienempi malli, 1850kV 3665 kasikrossarissa. Ihan kivasti se potkii 3,5-kiloista, pienehköllä radalla ei kyllä kertaakaan ole enempää tehoa kaivannut. Hyvin tuo tuntuu kestävänkin. Välitykset nyt niin, että 4S 59km/h, ja lämmöt tuntuu pysyvän kurissa. 6 Kennolla nopeutta oli jo pihasuditteluunkin tarpeeksi.
Ishima Rave M1.0Re | Associated RC10L | TQ Racing WGT/PRO-10 | Kyosho e-Mad Force crawler | Olohuonelelu Radline 1:24 buggy

Poissa Tekonurmi

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: kokemuksia harjattomista moottoreista!
« Vastaus #2327 : 05.09.13 - klo: 19.30 »
Olen aikeissa hankkia 8-crossarin ja tarvisi ostaa moottori+nopari erikseen. Auto olisi Asson Rc8.2e. Tarkoitus olisi kaahailla asfaltilla, joten tehoa saisi irrota. Onko kenelläkään kokemuksia että minkä valmistajan moottoria ei ainakaan kannata ostaa?? Hintaluokka saisi esc+moottori -combolle olla joku 200€. Ja vedenpitävyys olisi plussaa.

Pari pakettia mitä olen katsonut:

Orion Vortex Neon 8
http://www.modelsport.co.uk/orion-vortex-neon-8-combo-2100kv-/rc-car-products/372139

Hobbywing Ezrun
http://www.modelsport.co.uk/hobbywing-ezrun-combo-sc-c4-2000kv-sc8-waterproof/rc-car-products/376991

-Aleksi

Poissa RadioC

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: kokemuksia harjattomista moottoreista!
« Vastaus #2328 : 06.09.13 - klo: 11.18 »
Olen aikeissa hankkia 8-crossarin ja tarvisi ostaa moottori+nopari erikseen. Auto olisi Asson Rc8.2e. Tarkoitus olisi kaahailla asfaltilla, joten tehoa saisi irrota. Onko kenelläkään kokemuksia että minkä valmistajan moottoria ei ainakaan kannata ostaa?? Hintaluokka saisi esc+moottori -combolle olla joku 200€. Ja vedenpitävyys olisi plussaa.

Pari pakettia mitä olen katsonut:

Orion Vortex Neon 8
http://www.modelsport.co.uk/orion-vortex-neon-8-combo-2100kv-/rc-car-products/372139

Hobbywing Ezrun
http://www.modelsport.co.uk/hobbywing-ezrun-combo-sc-c4-2000kv-sc8-waterproof/rc-car-products/376991

-Aleksi

Jos ajot ajaa ainoastaa asfaltilla, eikös kannattais ottaa touring? crossin siljaan.
| Team Associated | Speed Passion | Thunder Power | Pro-Line Racing | Futaba |

Poissa Hiekkamonttu

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: kokemuksia harjattomista moottoreista!
« Vastaus #2329 : 08.09.13 - klo: 13.35 »
Miten tälläiset jäähdytysreijillä varustetut koneet kestävät pölyä ja lunta? Kuten vaikka 1/10 xerun koneet, skyrc ares tai speed passion? Pitäs kone löytää sp rs2 autoon, mutta suomesta ei järkevään hintan tollasta umpinaista konetta löydy, vai kestääkö nuo siinä missä muut. Ei kiinasta innosta mottia tilata, rceet..net tai joku muu suomalainen paljon mielummin.
We are back in business... Sp RS2 ja Patron TR4SC!

Poissa RadioC

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: kokemuksia harjattomista moottoreista!
« Vastaus #2330 : 08.09.13 - klo: 22.31 »
Miten tälläiset jäähdytysreijillä varustetut koneet kestävät pölyä ja lunta? Kuten vaikka 1/10 xerun koneet, skyrc ares tai speed passion? Pitäs kone löytää sp rs2 autoon, mutta suomesta ei järkevään hintan tollasta umpinaista konetta löydy, vai kestääkö nuo siinä missä muut. Ei kiinasta innosta mottia tilata, rceet..net tai joku muu suomalainen paljon mielummin.

http://www.rcm.fi/rc-elektroniikka/hobbywing-ezrun-combo-b8-9t-4300kv-60a-sl-waterproof.html

http://www.rcm.fi/rc-elektroniikka/viper-r-c-copperhead-esc-vx4-39-4-pole-540-brushless-motor-combo-3900kv.html

tuosta saa ainaki reijättömiä mottia ja toi kauppa on suomalainen.
| Team Associated | Speed Passion | Thunder Power | Pro-Line Racing | Futaba |

Poissa Hiekkamonttu

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: kokemuksia harjattomista moottoreista!
« Vastaus #2331 : 08.09.13 - klo: 23.16 »
En tarvi ku moottorin. Eikös nuo reikäkoneet ole rossissakin koneina?
We are back in business... Sp RS2 ja Patron TR4SC!

Poissa SixStars

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: kokemuksia harjattomista moottoreista!
« Vastaus #2332 : 29.09.13 - klo: 18.33 »
Onkos tämmöistä tullut vastaan: harjattoman Leopardin kannun pääty ( se vetoakselin pää joka ei ole erikseen  "millään" kiinni ? ) on alkanut pyöriä semmoisen 1/5 kierroksen suuntaan ja toiseen.. eli tuntuis vähän että siinä on kierre, on kiristyvinään, muttei toisaalta saa auki astikaan pyöritettyä.. tuo pääty on vain n. millimetrin jos sitäkään paksu, joten ei siitä saa oikein millään kiinnikään..

Vai onko sieltä vaan pettänyt joku "pysyvä liimaus" ja koittaisko pikaliimatipoilla saada pysymään kiinni ?

Sinänsä tuntuu toimivan autossa ihan ok - ehkä lievä slipperiefekti siinä on kun perä ilmassa täräyttää kaasun pohjaan, niin kannu pyörähtää ihan hivenen ja vastaavasti jarrut lukkoon löydessä samanverran taaksepäin..

Huomasin tuon, kun pinjonin ja spurrin välystä himmailin moottorista kääntämällä, niin sehän pyörikin vaikka itse autoon kiinnitysruuvit olivatkin jo tiukalla  :shocked:

Moottori siis tämmöinen:

http://fi.eurorc.com/tuotekuvat/258x258/kone.jpg
Kyosho Fazer EP Subaru, Traxxas Stampedet 2WD + 4WD, Kyosho Jetstream 800 vintagepaatti FOR SALE !, Quanum Nova Pro quadkopteri

Poissa SixStars

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: kokemuksia harjattomista moottoreista!
« Vastaus #2333 : 05.10.13 - klo: 09.40 »
Tämä ratkesi - kyllä se vaan kierteellä oli se pääty.. 4wdkanootille kiitokset yv:n muodossa tulleista hyvistä ohjeista skenaarion jos toisenkin varalle  :smiley:

Laitoin päätyyn pari ruuvia ( ne millä kone on kiinni autossa ) vierekkäisiin reikiin ja meisseli väliin vipuvarreksi, niin alkoi pääty aukeamaan ihan kunnolla, että näki ne kierteet.. vähän putsausta paineilmalla ja kiristys hellästi, mutta määrätietoisesti ( =hampaat irvessä  :grin:) - toistaiseksi pysyy.. pannaan sitten sitä punasta ruuvilukitetta ( kun ei ny ollut sellaista ), jos alkaa uudestaan aukeamaan
Kyosho Fazer EP Subaru, Traxxas Stampedet 2WD + 4WD, Kyosho Jetstream 800 vintagepaatti FOR SALE !, Quanum Nova Pro quadkopteri

Poissa miorgog

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: kokemuksia harjattomista moottoreista!
« Vastaus #2334 : 15.01.14 - klo: 15.39 »
Onko kellään kokemusta tuommoisesta http://www.rcm.fi/rc-elektroniikka/nopeudensaadin-moottori-combot/traxxas-velineon-waterproof-brushless-system.html ? Kuinka suuri tuollaisen combon elinikä on?

Poissa Miksu L

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: kokemuksia harjattomista moottoreista!
« Vastaus #2335 : 15.01.14 - klo: 17.05 »
Onko kellään kokemusta tuommoisesta http://www.rcm.fi/rc-elektroniikka/nopeudensaadin-moottori-combot/traxxas-velineon-waterproof-brushless-system.html ? Kuinka suuri tuollaisen combon elinikä on?

Hyvä combo se on, mutta noparin säätömahdollisuudet ovat erittäin rajalliset, joten suosittelen vielä miettimään eri vaihtoehtoja.
Jos moottoria ei kuormiteta liikaa, niin lähes ikuinenhan se on laakereita lukuunottamatta.
Noparista taas löytyy sellasia komponentteja kuten vaikka fetit ja konkat joiden elinkaari on rajallinen, mutta oikein käytettynä ajelet monta vuotta.

Poissa miorgog

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: kokemuksia harjattomista moottoreista!
« Vastaus #2336 : 15.01.14 - klo: 17.46 »
Onko kellään kokemusta tuommoisesta http://www.rcm.fi/rc-elektroniikka/nopeudensaadin-moottori-combot/traxxas-velineon-waterproof-brushless-system.html ? Kuinka suuri tuollaisen combon elinikä on?

Hyvä combo se on, mutta noparin säätömahdollisuudet ovat erittäin rajalliset, joten suosittelen vielä miettimään eri vaihtoehtoja.
Jos moottoria ei kuormiteta liikaa, niin lähes ikuinenhan se on laakereita lukuunottamatta.
Noparista taas löytyy sellasia komponentteja kuten vaikka fetit ja konkat joiden elinkaari on rajallinen, mutta oikein käytettynä ajelet monta vuotta.
Ok. En kaipaa mitään monimutkaisia nopareita joissa kaikenmaailman hieno säätöjä. Haluan vain tehoa ja kestävyyttä.
Löytyykös tuosta tehoa ja pystyykö noita noparin fettejä ja konkkia vaihtamaan? Ja mistä sen tietää että nopari on tiensä päässä?

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: kokemuksia harjattomista moottoreista!
« Vastaus #2337 : 15.01.14 - klo: 17.51 »
Kyseisessä ESC:ssä et niitä voi oikein vaihtaa. Toi kotelo ei tosta lähde kunnolla pois, koska on kuumaliimattu siihen. Tiedät ESCn vioittumisen silloin kun alkaa tulemaan jotain häikkää tai se ei vaan toimi. Ei se siinä mielessä varottele vaihtamaan konkkia yms..

Kyseinen ESC on myös huono tuosta napista. En tiedä onko kellään kestänyt ulkokäytössä tuo napin toiminta puolta kesää kauempaa. Jos siis sen ostat niin suosittelen putsailemaan sitä usein tai suojaamaan tuon ensitöiksesi. Jos nappi jumiutuu voi se vaihdella ohjelmia kesken ajon. Traning moden ja Racen välilä.
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Poissa STruck

  • Veteraani
    • Profiili
    • Droppiboxi
Duratrax Evader Ext --- E-Maxx (MM 2200KV) & C-Maxx (FlexibleMaxx100%) --- Hong Nor X2 (Tekno) --- Tamiya TL-01/B --- Traxxas 1/16 e-revo vxl -- Traxxas T-Maxx 3.3(os.21tm) ---MMM

Poissa miorgog

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: kokemuksia harjattomista moottoreista!
« Vastaus #2339 : 15.01.14 - klo: 20.06 »
Onko kellään kokemusta tuommoisesta http://www.rcm.fi/rc-elektroniikka/nopeudensaadin-moottori-combot/traxxas-velineon-waterproof-brushless-system.html ? Kuinka suuri tuollaisen combon elinikä on?
Ethän osta suomesta :) http://www.ebay.com/itm/Traxxas-Velineon-VXL-Brushless-Waterproof-System-VXL-3S-ESC-3500-Motor-TRA3350X-/151135638965?pt=Radio_Control_Parts_Accessories&hash=item233062d5b5 Ihan vain hintaa ajatellen :) Niinja eiköhän se ihan okei combo ole mutta miettisin muitakin :)
En ole ostamassa uutta vai mietin tässä vaihtoa sc10 autoon jossa on tuollainen. :)