Kirjoittaja Aihe: Hpi Savage 4.0  (Luettu 1677 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa MarkusH

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://www.freewebs.com/markushe/
Hpi Savage 4.0
« : 04.09.05 - klo: 21.49 »
Nyt alkaa menemään hermot tuon Savagen kanssa. Ensinnäkään tankki ei kestä millään! Itselläni hajosi juuri kolmas tai neljäs tankki. 1 hajosi kiven iskusta  (tein suojan)  ja toiset ovat hajonneet kun auto kierii vaakakierrettä ja tankki saa jostain iskun.

Toinen "vika" on ohjaus varsien pallonivelet. Pari kertaa on irronnut ja enää ei tahdo pysyä kunnolla kiinni.


Nyt olisi tarkoitus tehdä Savagesta VIELÄKIN vahvempi, joten...

Olen miettinyt metallista tankkia. Tietääkö kukaan mitään Eurooppalaista nettikauppaa mistä saisi metallisen tankin Savageen?

Entä mikä on vahvempi vaihtoehto noiden pallonivelten tilalle?


Sitten vielä...

Miten saisi Savagen kääntymään paremmin radalla? Nyt puskee liikaa. Mitkä ovat sopivat diffi öljyt?

Saako Infinity Samurai 521 -moottoriin vetostarttia tai rotoa? Olen miettinyt että se voisi olla ihan hyvä Savageen.

Poissa Joona H

  • Veteraani
    • Profiili
Hpi Savage 4.0
« Vastaus #1 : 04.09.05 - klo: 21.52 »
Tommosen vois tilata Hobbylinnan kautta:
http://www2.towerhobbies.com/cgi-bin/wti0001p?&I=LXHVD1&P=7

Poissa MarkusH

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://www.freewebs.com/markushe/
Hpi Savage 4.0
« Vastaus #2 : 04.09.05 - klo: 21.55 »
Joo, itsekkin olen tuota hieman katsonut, mutta en kyllä enää ikinä tilaa mitään mikä tulee Towerista. (Huonoja kokemuksia)

Poissa Joona H

  • Veteraani
    • Profiili
Hpi Savage 4.0
« Vastaus #3 : 04.09.05 - klo: 21.58 »
Lainaus käyttäjältä: "MarkusH"
Joo, itsekkin olen tuota hieman katsonut, mutta en kyllä enää ikinä tilaa mitään mikä tulee Towerista. (Huonoja kokemuksia)
No kun Hobbylinnan kautta tilaa,niin kaikki virheelliset lähetykset yms.ongelmat hoitaa Hobbylinna.Eli riskiä ei käytännössä ole.

Poissa Divi

  • Veteraani
    • Profiili
Hpi Savage 4.0
« Vastaus #4 : 05.09.05 - klo: 00.46 »
ihan oikeesti mitä järkee on tehä monia topicceja samasta autosta, jos väitätte ettei tuosta vanhasta löydä mitään niin eipä tämä sitä auta kun tästä puuttuu ne asiat... eli ihan turha juttu sanon minä... :roll:

Poissa tf2

  • Jäsen
    • Profiili
tee itse
« Vastaus #5 : 09.09.05 - klo: 20.54 »
Tein itse t-maxiin tankin öljy purkista kun se normaali tankki hajosi kun ajoin kiveen :lol:  Mutta toi teesse itse tankki on kestänyt ihan hyvin huom kovia hyppyjä :D
Myydään Hpi Firestorm,RTR...

Poissa Matias V

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Hpi Savage 4.0
« Vastaus #6 : 09.09.05 - klo: 21.38 »
En jaksanu kaivaa mitään vanhaa topiccia esiin, joten kysynkin nyt Traxxas kuskeilta.

Kokemuksia Traxxas S-Maxxista?!?
Sehän on sama kuin T-Maxx, mutta ilman kardaania.
"Never argue with an idiot, they bring the conversation down to their level and then win with experience."

Poissa Hotti

  • Veteraani
    • Profiili
Hpi Savage 4.0
« Vastaus #7 : 10.09.05 - klo: 09.23 »
eikös tämä 4.0 topicci yritys jo lukittu aiemmin kesällä?menee 100 tuhatta vuotta ennen kun täällä on kaikki tarpeellinen tieto verrattuna 3.0 topicciin.
-Team lapsena liian vähän leluja-

Poissa Divi

  • Veteraani
    • Profiili
Hpi Savage 4.0
« Vastaus #8 : 10.09.05 - klo: 09.26 »
aivan, ei todellakaan mitään järkee tehä uusia 4.0, 5.0 topicceja kun niistä puuttuu ne tiedot... ja miksiköhän tämäkin piti nostaa ylös traxxasin takia, tuskin saat vastauksia koska luultavasti aika harva traxxas kuski lukee savage 4.0 topicin yritystä  :wink:

Mee vaikka tuonne revo-topicciin kyselemään

Poissa Toni N

  • Veteraani
    • Profiili
Hpi Savage 4.0
« Vastaus #9 : 10.09.05 - klo: 10.24 »
Älkää postailko tänne, niin vaipuu unholaan. Näin teen itsekin tästä eteenpäin.
Jatketaan 3.0 topicissa.
Tyhjä