Kirjoittaja Aihe: Schumacher Havoc  (Luettu 55478 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Jose.92

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://www.freewebs.com/rctaipalsaari
Schumacher Havoc
« Vastaus #30 : 01.01.06 - klo: 16.25 »
Tottakai, mutta se on myynti kikka. Autossa muovinen huono 5 egen spurri mikä menee rikki ja sitten havoc myy metallisia a'40 egee ja porukka ostaa niitä. Joka autossa sama juttu
Ei kiroilulla rajaa, kun savagella ajaa! Ihminen syö ja kakkii!

Poissa tapsa92

  • Veteraani
    • Profiili
Schumacher Havoc
« Vastaus #31 : 01.01.06 - klo: 16.29 »
Ärsyttävää :evil: Ja sit rtr seteis ei tuu koskaan hyvii servoi mukana :|
- Tapsa

Poissa Sami L

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Schumacher Havoc
« Vastaus #32 : 01.01.06 - klo: 16.38 »
Halpa sulakeosa, joka on nopea vaihtaa. Mahdollisesti ihan hyväkin juttu, jos sen kestävyys on hintansa tasolla.
Tiedätkö miksi olet mekaanikko?
Sinulla on kädet mutta ei aivoja. -AbuD.

Poissa Hount

  • Veteraani
    • Profiili
Schumacher Havoc
« Vastaus #33 : 01.01.06 - klo: 20.05 »
Luulempa että muovisen spurrin kanssa kyseessä on asia joka selviää aivan tuota hintalappua katsomalla. Kompromisseja on tehtävä, ja en hetkeäkään epäile etteikö tätä asiaa olisi päätetty ilman tarkkaa harkintaa, niin perinpohjaiselta tuo Shumacherin toiminta tuntuu.

Sellainen kutina nyt, että tästä autosta ei pahemmin vihaisia "osa xxx ei kestänyt kuin 2 gallonan ajot" -postauksia taida tulla.

 - Hount

Poissa Joona H

  • Veteraani
    • Profiili
Schumacher Havoc
« Vastaus #34 : 03.01.06 - klo: 16.58 »
Lainaus käyttäjältä: "Hount"
Sellainen kutina nyt, että tästä autosta ei pahemmin vihaisia "osa xxx ei kestänyt kuin 2 gallonan ajot" -postauksia taida tulla.
Itseasiassa kytkinlaakerit ei kuulemma kestä edes niinkään kauaa.Ongelman saa kuitenkin ratkaistua änkemällä sinne kaksi samanlaista laakeria tilalle,ellen nyt ihan väärin ole ymmärtänyt.

EDIT: Taisi muuten olla niin,että siellä oli alunperin kaksi laakeria jotka korvataan neljällä.Eli ei siis niin kuin alunperin kirjoitin.Näin ne kuulemma alkaa kestää paremmin.

Muuta valittamista en ole kuullut.

Poissa Hount

  • Veteraani
    • Profiili
Schumacher Havoc
« Vastaus #35 : 04.01.06 - klo: 15.38 »
Lainaus käyttäjältä: "Joona H"
Lainaus käyttäjältä: "Hount"
Sellainen kutina nyt, että tästä autosta ei pahemmin vihaisia "osa xxx ei kestänyt kuin 2 gallonan ajot" -postauksia taida tulla.
Itseasiassa kytkinlaakerit ei kuulemma kestä edes niinkään kauaa.Ongelman saa kuitenkin ratkaistua änkemällä sinne kaksi samanlaista laakeria tilalle,ellen nyt ihan väärin ole ymmärtänyt.

Muuta valittamista en ole kuullut.


Eh? Moottorin etulaakerikin "pitää" vaihtaa aikaisemmin, et tainnut ihan ymmärtää mitä tarkoitin.
Treadit täyttyvät näitä rtr-sukupolven postauksia, jotka manaavat autot alimpaan hemmettiin heti kun ensimmäinen osa hajoaa ja toteavat auton olevan tehty pelkistä sulakeosista.
Tämä auto taasen näyttää siltä, että taitaa tulla enemmä ihmettelyitä että tuntuu kestävän rankaisua, mutta pelkkää spekulointia, koska pelkkiä kuvia vasta nähneenä on paha mennä arvuuttelemaan.

(olis niin paljon tehnyt mieli laittaa pelkkä "No shit sherlock!") (eikä vieläkään hymiötä hihi)

 - Hount

Poissa Joona H

  • Veteraani
    • Profiili
Schumacher Havoc
« Vastaus #36 : 04.01.06 - klo: 15.56 »
Tarkennetaan nyt sen verran,että monelta Havokin omistajalta oli kuuleman mukaan mennyt kytkinlaakerit rikki jo parin tankin jälkeen,eikä siis useamman gallonan ajojen jälkeen.Jos se siis siitä kiikasti,niinkuin asian ymmärsin? Sori vaan jos ilmaisin itseni epäselvästi.

Poissa Hount

  • Veteraani
    • Profiili
Schumacher Havoc
« Vastaus #37 : 04.01.06 - klo: 18.05 »
Ok Joona H, en tuollaisesta tiennytkään.

Joo, mutta en näe noita kytkinlaakereita ns. auton osiksi, koska niitä vaihdellaan nyt kuitenkin. Tietenkin harmi, jos auton mukana tulee huonolaatuiset laakerit, jotka joutuu vaihtamaan jo aluksi kunnollisiin. Sitä ei voi enää perustella halvalla hinnallakaan, koska 5x10 laakereita löytyy kunnollisiakin hyvin halvalla.
Kytkinlaakereista puheenollen, viimevuonna meni krossissa noita kytkinlaakereita kovin ihmeellisesti. välillä parin tankillisen jälkeen korkkasi laakerin suojakumi, jonka jälkeen laakeri söi hiekkaa ja kuoli. Ja samasta pussista otetuilla laakereilla taas ajoi gallonan, jonka jälkeen kytkinkellon vaihdon yhteydessä vaihdoin samalla laakeritkin. Taitaa noin pienissä, halvimmissa laakereissa olla aikamoisia eroja eri erien kesken.

 - Hount

Poissa waltt

  • Veteraani
    • Profiili
Schumacher Havoc
« Vastaus #38 : 04.01.06 - klo: 21.26 »
Onkos ne laakerit siinä kytkinkellossa kytkinlaakerit??  :oops:
Hyper 7 TQ, Rc18T, Mini-z AWD
Hobao.        Asso.    Kyosho

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Schumacher Havoc
« Vastaus #39 : 04.01.06 - klo: 21.28 »
:wink:  Kyllävain...

Poissa waltt

  • Veteraani
    • Profiili
Schumacher Havoc
« Vastaus #40 : 04.01.06 - klo: 21.34 »
Kattelin vaan omasta Hobasta niin oli kuoret ja kuulat lähteny omille teilleen..
Hyper 7 TQ, Rc18T, Mini-z AWD
Hobao.        Asso.    Kyosho

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Schumacher Havoc
« Vastaus #41 : 04.01.06 - klo: 21.39 »
Jeps...
Se on tyypillisin polttiksen hajoomis kohde.

Kannattaa pitää aina mahdollisimman uusia laakereita paikallaan.

Kun autoa työntelee edestakaisin (ei siis käynnissä) maassa niin jos vähänkään kuuluu laakereista epämääräinen ääni niin samantien laakerit vaihtoon.

Monesti jos laakerit menee rikki niin myöskin palat saattavat olla jousineen entiset.
Tarpeeksi ajoissa kun laakerit vaihtaa niin pysyy kytkin paremmassa kunnossa ja rattaat säilyy mahdollisilta vahingoilta.

Poissa Catiska

  • Veteraani
    • Profiili
    • www.lynxracing.net
Schumacher Havoc
« Vastaus #42 : 04.01.06 - klo: 21.54 »
Lainaus käyttäjältä: "tapsa92"
Ärsyttävää :evil: Ja sit rtr seteis ei tuu koskaan hyvii servoi mukana :|


Ai ei?? Joskus tulee...

Hyvältähän tuo näyttää suht halvaksi kärryksi. Tai, toisaalta, ei tuo summa nyt niin halpa ole takavetoisesta. Kuitenkin auto näyttää ihan kohtuu asialliselta lukuunottamatta spurria ja tuota runkoa, jota vähän vierastan. Tuollainen tasainen 4mm alulätkä autoon, jolla on tarkoitus hyppiä myös korkealle yhdistetynä tuohon muovispurriin... Mutta, jos siihen rakentaisi kunnon jäykkärit, ettei runko varmasti jousta, niin ongelmaa ei ole.
http://www.lynxracing.net 
Carson Gas Devil 4wd, E-MAXX/CC MMM/Plettenberg

Poissa tapsa92

  • Veteraani
    • Profiili
Schumacher Havoc
« Vastaus #43 : 04.01.06 - klo: 22.30 »
Hobao hyper 7 on yksi niitä hyviä atoja, joissa tulee hyvä servo, en vaan muistanut että jossain autoissa olisi :?
- Tapsa

Poissa tumppi91

  • Veteraani
    • Profiili
Schumacher Havoc
« Vastaus #44 : 04.01.06 - klo: 22.42 »
Mä saan varmaan synttäri lahjaks ton Havocin tai T-maxxin. 8)

Poissa JoniJ

  • Jäsen
    • Profiili
videota
« Vastaus #45 : 22.01.06 - klo: 16.20 »
tästä linkistä kattava arvostelu autosta:

http://rckingdom.co.uk/mam/index.php?option=com_content&task=view&id=162&Itemid=114

sivuilta löytyy myös testin aikana tehdyistä testiajoista videoita.
Revo 2.5, keupasen keukeu ja kyllä kulukoo.
 2xUltima ST GP team infinity rtr18

Poissa Hount

  • Veteraani
    • Profiili
Re: videota
« Vastaus #46 : 22.01.06 - klo: 22.46 »
Whee, mä oon kyllästynyt näihin Savage-Revo-LST-LSP kiistoihin, taidampa ostaa Havocin heti kun rahat riittää. (Saiskos kelalta anottua opintotuen ja asumistuen lisäksi vielä harrastus-tukea?)

 - Hount

Poissa JoniJ

  • Jäsen
    • Profiili
Schumacher Havoc
« Vastaus #47 : 23.01.06 - klo: 10.27 »
Ittelläni ainakin taitaa jäädä kanssa Revot ja Savaget ostamatta, tällainen sitä pitää olla, perskeles. Pari aika levottoman kokoista loikkaa noissa videoissa... Tosin auton kestävyyttä lisää nurmikenttä, joka joustaa alastuloissa jonkin verran.

Rahoja polttelee tilillä... :)
Revo 2.5, keupasen keukeu ja kyllä kulukoo.
 2xUltima ST GP team infinity rtr18

Poissa mike_87

  • Veteraani
    • Profiili
Schumacher Havoc
« Vastaus #48 : 23.01.06 - klo: 15.09 »
Lainaus
SPECIFICATIONS:    FEATURES:

Width: 600mm
Length: 450mm
Engine: Thunder Tiger Pro 28
           (0.28ci / 4.6cc)
Susp. Travel: 70mm
Speed: 50+ mph
Tank Size: 130cc
Ei kai vaan? paljonko auton pituus ja leveys on todellisuudessa?

Poissa Joona H

  • Veteraani
    • Profiili
Schumacher Havoc
« Vastaus #49 : 23.01.06 - klo: 15.11 »
Pituus on tuon 450mm,leveys taas 300mm.Näin kertoo Schumacherin kotisivut.

Poissa mike_87

  • Veteraani
    • Profiili
Schumacher Havoc
« Vastaus #50 : 26.01.06 - klo: 17.10 »
mitkä radiot tulee jr-hobbyn rtr:ssä? onko tietoa kellään?

Poissa dope

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Schumacher Havoc
« Vastaus #51 : 07.02.06 - klo: 20.38 »
Kuinka moni on nähnyt livenä tämän?
Itse kävin jr-hobbyssä hiplaamssa ja pari juttua pisti silmään.
Kaasu/jarru linkistö eriskummalinen ja ylätukivarret olivat heppoisen oloiset.Tiedä sitten miten on käytännössä.
Kokonaisuudessaan upea auto!

tuplaesa

  • Vieras
Schumacher Havoc
« Vastaus #52 : 23.02.06 - klo: 04.34 »
Taidanpa aamusta käydä poistamassa tuon trukin Oulun jr-hobbysta.

tuplaesa

  • Vieras
Schumacher Havoc
« Vastaus #53 : 23.02.06 - klo: 20.51 »
Juu, nyt on havokki ajettu sisään ja pari tankillista pyöritin parkkipaikallakin, JUMALAUTA että on vetoa tossa koneessa, tuskin maltan odottaa kesää!
Loppu kierroksia kohden oikeen rääkäsee kunnolla. :)
Ajelun saldo, 3 koritolppaa poikki.
Auto on muuten tod. laadukkaan oloinen.
Radioksi otin Hitec Aggressor crx, sain todella hyvään hintaan ton koko paketin, tuossa onkin opetteleminen kytysen kyosho kt-3:en sijaan.
Nyt ekaks pitää hommata metallinen spurri tai joki suoja tuohon pyörästöön.
Ja sitte tietenki niitä alumiinisia bling bling*kassakoneen raksutusta* osia. :)
Ja jotku uudet siisti rimssit, ehkä spinnereillä... :)
On v*tun komee ja ärhäkkä vehjas, ei kaduta pätkääkään vaikka viimeset rahat tohon löin..

-Jouni

tuplaesa

  • Vieras
Schumacher Havoc
« Vastaus #54 : 26.02.06 - klo: 03.46 »
6 tankkia ajettu, hajosi 3 koritolppaa.
No tein alumiinista uudet niin kestää pikkupakkasetkin.

Poissa rs tuning

  • Veteraani
    • Profiili
Schumacher Havoc
« Vastaus #55 : 26.02.06 - klo: 13.00 »
Lainaus käyttäjältä: "JoniJ"
Ittelläni ainakin taitaa jäädä kanssa Revot ja Savaget ostamatta, tällainen sitä pitää olla, perskeles. Pari aika levottoman kokoista loikkaa noissa videoissa... Tosin auton kestävyyttä lisää nurmikenttä, joka joustaa alastuloissa jonkin verran.

Rahoja polttelee tilillä... :)

Tässä sulle levottomia hyppyjä:
http://www.rcpics.net/out.php/video.wmv?i=73425&h=3bcd76564e70f2e06fbbd3c52dbb605e
LST siinä pomppii ja lisää löytyy tarvittaessa (nyt lakkas sivut aukeemasta)
ja LSThän on tunnetusti heikko ja kömpelö auto, niin seki lentää kummasti
kun oikeen rankasee :lol:
If i had all of the money that i´ve spent on cars... I would spend it all on cars

Poissa Jose.92

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://www.freewebs.com/rctaipalsaari
Schumacher Havoc
« Vastaus #56 : 27.02.06 - klo: 21.44 »
Onko kellään jo havocia? Oisko hyvä aloittelijalle?
Ei kiroilulla rajaa, kun savagella ajaa! Ihminen syö ja kakkii!

Poissa ana_savela

  • Jäsen
    • Profiili
Schumacher Havoc
« Vastaus #57 : 28.02.06 - klo: 14.28 »
Lainaus
Tässä sulle levottomia hyppyjä:
http://www.rcpics.net/out.php/video.wmv?i=73425&h=3bcd76564e70f2e06fbbd3c52dbb605e
LST siinä pomppii ja lisää löytyy tarvittaessa (nyt lakkas sivut aukeemasta)
ja LSThän on tunnetusti heikko ja kömpelö auto, niin seki lentää kummasti
kun oikeen rankasee :lol:



Off topic, off topic :mrgreen:
Toissapäivänä ylihuomenna on tänään. ;)

tuplaesa

  • Vieras
Schumacher Havoc
« Vastaus #58 : 28.02.06 - klo: 19.38 »
Lainaus käyttäjältä: "Jose.92"
Onko kellään jo havocia? Oisko hyvä aloittelijalle?


Jep, Havocin ylpeä omistaja.
Aloitin oman harrastukseni 05 kesällä 24 vuoden iässä PTA3 GP autolla joka on täysi susi.
Tätä Havocia uskallan suositella aloittelevalle yksinkertaisen ja kestävän rakenteensa ansiosta + helposti ajettava/säädettävä kone ja porakonestartti.
Joku epäili ettei runkoratkaisu olisi tässä tarpeeksi jämäkkä, voin sanoa että on, 4mm alumiinia tuo pohja niin ei väänny ei mihinkään päin, erillisiä rungon jäykistimiä ei tod. tarvita.
Auto käyttäytyy hypyissä todella mainiosti, 2wd:n takia puolittuneet rullavoimat. Vaikka vedät tällä huonosti hyndaan niin auto kyllä 'korjaa' asentonsa ilmassa ja laskeutuu nätisti. Nopeakin on suoraan paketista.
Pitänee lainata isovellulta kameraa ja kuvata jotain pätkää.
puoli gallonaa jo tykittäny pakkasilla, koritolpathan tuosta katkeilee ja niiden kiinnitykset, sulakeosia, pitänee tehdä nuo koritolppien ja rungon väliset kiinnikkeet vielä alumiinista tai tilata valmiit, sitten kestää pakkasetkin.

tuplaesa

  • Vieras
Schumacher Havoc
« Vastaus #59 : 28.02.06 - klo: 19.42 »
Lainaus käyttäjältä: "brutales"
Lainaus käyttäjältä: "tapsa92"
Ärsyttävää :evil: Ja sit rtr seteis ei tuu koskaan hyvii servoi mukana :|

 Mutta, jos siihen rakentaisi kunnon jäykkärit, ettei runko varmasti jousta, niin ongelmaa ei ole.


Ei tarvi vaivautua, runko ei jousta. tai vääntyyhän mikä vaan, mutta Havocia ei iso mieskään rullalle väännä, ni miten se hypyssä joustas silleen et sillä ois jotain vaikutusta auton käyttäytymiseen?