Kirjoittaja Aihe: koneenvaihto!  (Luettu 2227 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa hekopappi

  • Jäsen
    • Profiili
koneenvaihto!
« : 23.11.02 - klo: 18.02 »
pystyskö mega fprceen jossa on vakiona gs 15 r motti, niin mottipukkia vaihtamalla laittaan ossin 15 rx:ää  taikka 15cv-r:ää..   paljonkohan mahtas maksaa!!  mutta jos aijon vaihtaa, niin se tulisi kyseeseen vasta ensi keväänä! :lol:
readysetit on maailman parhaimpia autoja mitä mä ikinä tiiän!!!!

Poissa TeemuR

  • Veteraani
    • Profiili
koneenvaihto!
« Vastaus #1 : 23.11.02 - klo: 19.47 »
soita Suomen lenokiin, mä tilasin sieltä mu infernoon(tr15) sommosen cvr vai oliko se vcr.hintaa en muista mootorille mutta sun pitää ostaa käsi startteri kun siihen mega forceen ei taida käydä startti boxsi :roll:
Tamiya - racing factory/ S-Grafix /

Mika R

  • Vieras
koneenvaihto!
« Vastaus #2 : 24.11.02 - klo: 11.08 »
CV-R on luultavasti parempi vaihtoehto, sillä sen mitat on lähellä Kyoshon vakiota ja on sivupuhalteinen. RX on ns. Big Block .15 ja takapuhalteisena sekä pilot shaftin (akselissa on jengat sisäpuolellakin) takia asennus vaatii enemmän duunia ja osien vaihtoa. RX on muutenkin on-road käyttöön tarkoitettu kisakone joten sen tehokäyrä ai varmaankaan ole optimaalinen maasturissa.

Itselläni on 15 CV-Hyper toisessa autossa ja vaikka se ei anna ihan samoja tehoja kuin CV-R niin sitä voin suositella. Se on helppo ja erittäin varma eikä anna paljoa toivomisen varaa; menoa ja meininkiä piisaa. CV-R:ssä ei muistaakseni sen kireyden takia ole takuuta, joten jotain saattaa kertoa luotettavuudesta. Jos nyt kuitenkin päädyt siihen, niin hankkinet sen rotary kaasarilla http://www2.towerhobbies.com/cgi-bin/wti0001p?&I=LXALL4&P=7 Kyseisen saa myös vetarilla, mutta tarkista mitat. Moottorin pukin joudut hankkimaan joka tapauksessa ja mahdollisesti OS vauhtipyörän.