Kirjoittaja Aihe: Asso Monster GT 4.60 SE  (Luettu 5038 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa MaGe90

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Asso Monster GT 4.60 SE
« : 21.11.05 - klo: 16.50 »
Onkohan jollain kyseistä autoa?
Ajattelin itse hankkia tuon ja mietin että kannattaisiko?
Hintakaan ei olisi paha RTR jenkeissä 400$

Mielipiteitä autosta...

Poissa Joona H

  • Veteraani
    • Profiili
Asso Monster GT 4.60 SE
« Vastaus #1 : 21.11.05 - klo: 17.05 »
Samaa autoa (sisältäen uuden isomman koneen jne.) saa myös Thunder Tigerin nimellä Saksasta.
Jenkeissä on todella suosittu auto,ja monen mielestä paras monsteri.Oikeastaan kenenkään en ole nähnyt sitä haukkuvan.Sanovat että on radalla (oikeilla renkailla tietysti) tasaväkinen Revon ja TNX:n kanssa,maastossa tasaväkinen LST:n kanssa ja huollettavuudessa sekä kestävyydessä omaa luokkaansa.Taitaa tuo korkea hinta olla ainoa syy miksi ei ole Suomessa kovinkaan suosittu.Korkealla tarkoitan siis nimenomaan Suomen hintoja,muualla myydään hyvinkin edullisesti.

Poissa Catiska

  • Veteraani
    • Profiili
    • www.lynxracing.net
Asso Monster GT 4.60 SE
« Vastaus #2 : 21.11.05 - klo: 17.21 »
Mites tuon GT:n kanssa on kisojen moottorisäännön kanssa. Asson sivuilla oli aika huonosti tietoa autosta, mutta runko näytti perinteiseltä ammerungolta, jonka pohjalle moottori oli pukeilla laitettu. Eli, täyttääkö moottorin minimikorkeus sääntöä? Asialla ei ole merkitystä kuin ainoastaan silloin, jos sillä aikoo kisata. Radalla Asso on varmaan Revon, TNX:n, Savagen ja Losin veroinen, niinhän nuo muutkin näkyy rinta rinnan kisoissa menevän, säädöistä ja kuskeista kiinni, alustan toimintaperiaate kaikissa sama, eli erillisjousitus A-tukivarsin jokaisessa. Maastossa varmaan kulkee noilla renkailla, vaikka voisin väittää, että trialissa ei LST:n veroinen ole, välityksistä johtuen, mutta muuten kyllä, eipä niissä muuten oleellisia eroja ole. Eli, varmaan ihan kelpo auto, vanhemman mallin pahin puute kait oli alitehoinen moottori.
http://www.lynxracing.net 
Carson Gas Devil 4wd, E-MAXX/CC MMM/Plettenberg

Poissa Joona H

  • Veteraani
    • Profiili
Asso Monster GT 4.60 SE
« Vastaus #3 : 21.11.05 - klo: 18.28 »
Mitä tuohon vanhaan malliin ja sen moottoriin tulee,niin eipä sen tehoista kauheasti ole valituksia kuulunut.Onhan se toki vähän pienikokoinen noin suureen autoon,mutta ihan mukavasti se sillä liikkuu,mitä nyt noista videoista/muiden kommenteista voi päätellä.Huippunopeus oli toki vähän muita huippuluokan monsuja hitaampi.Todella käyttäjäystävällinen kone kuulemma,todella helppo säätää ja tuo starttimekanismikin on ehkä kaikkein paras.

Meikäläisen silmissä MGT:n suurin heikkous on nuo muoviset iskarit,joissa on vieläpä feikki-piggybagit.Ei näin :mrgreen:

Poissa JK Power

  • Veteraani
    • Profiili
Asso Monster GT 4.60 SE
« Vastaus #4 : 21.11.05 - klo: 18.41 »
Kyllä MGT täyttää moottorisäännöt ja korkeussäännöt ihan hyvin.
Ei niiden puolesta kannata päätöstä vastaan tai puolesta ajatella,
kisoihin vaan mukaan ja muuttumaan.

Ite olen tyytyväinen kyseiseen autoon, ollut jo 1,5 vuotta.
Päivitin vaan moottorin/renkaat ja Bueno!

Kisaamistakin olen MGT:llä harkinnut, onhan sillä pärjätty hyvinkin maailmalla.
Tähänastiset on ajettu Savagella koska halusin kokeilla välillä muutakin
mallia ja aivan erityyppistä rakennetta.
Jot sais hiukka laajemppa katsanto kantaa.

MGT:ssä ei ol ammetta vaan U-runkopalkki joka on viel vahvistettu
ja jäykistetty vinottais rakenteil ja sun muil.
Diffit kiinnittyy runkopalkin alle  ja vaihdelaatikko 1/4 rungon sisään eli kyl siel 1,5":n säännöt täyttyy.
Mikä siit tekee ammeen näkösen on ne komiat roiskesuojat jotka siin tulee ihan vakiona.

Auto on kyl hiukka painava suoraan sellasenaan kisoihin mut pienen laihiksen jälkeen sekään ei ol ongelma.(rtr renkat jo painaa n+450g.)

EDIT:Tuossa mittasin aikani kuluksi, sääntöjen määräämällä tavalla,
niin 83 mm on moottorin alapintaan, että madaltaakin jo voisi.
What the Hell! Who put that rock there!

Poissa Catiska

  • Veteraani
    • Profiili
    • www.lynxracing.net
Asso Monster GT 4.60 SE
« Vastaus #5 : 21.11.05 - klo: 20.37 »
No hyvä, että täyttää säännön, eli siinä yksi potentiaalinen kisa-auto lisää. Lisää väriä radoille, eli muutama innokas vain hankkimaan laatumerkin auto!
http://www.lynxracing.net 
Carson Gas Devil 4wd, E-MAXX/CC MMM/Plettenberg

Poissa JK Power

  • Veteraani
    • Profiili
Asso Monster GT 4.60 SE
« Vastaus #6 : 22.11.05 - klo: 21.27 »
Mitäs tykkäätte tästä?? Aika hulppeaan kuntoon laitettu MGT!

Ei taida mennä sääntöihin mut hauskan näköinen ainakin!!!  :mrgreen:

http://img198.imageshack.us/img198/5646/mta016qj.jpg

Luulis kulkevan! Heh!
What the Hell! Who put that rock there!

Poissa MaGe90

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Asso Monster GT 4.60 SE
« Vastaus #7 : 23.11.05 - klo: 08.40 »
Aika makeen näkönen...mut luulis sen kulkevan vakio koneella paremmin... :)  Ainakin radalla.. Painopiste voi olla vähä väärässä paikassa.. :lol:

Poissa rs tuning

  • Veteraani
    • Profiili
Asso Monster GT 4.60 SE
« Vastaus #8 : 28.11.05 - klo: 19.00 »
No joko magella on asso?
Ens kesänä kisaa :twisted:
If i had all of the money that i´ve spent on cars... I would spend it all on cars

Poissa rs tuning

  • Veteraani
    • Profiili
Asso Monster GT 4.60 SE
« Vastaus #9 : 09.05.06 - klo: 00.27 »
No saihan se "MaGe90" Asson MGT isolohkomallin, kun sen sille bongasin
ja tilasin jenkeistä, eli viime perjantaina hain postista ja oli sunnuntaina
VUA avoimienovienpäivänä kaikille näytillä :wink:

Nyt on sitte kisoihin sitä kaivattua "väriä" lisää ja mulle harjotteluhaastaja :mrgreen:
If i had all of the money that i´ve spent on cars... I would spend it all on cars

Mika R

  • Vieras
Asso Monster GT 4.60 SE
« Vastaus #10 : 10.05.06 - klo: 13.41 »
Eikö tuo ole ihan sama auto kuin se Thunder Tigerin MTA vai mikä se oli?

Poissa rs tuning

  • Veteraani
    • Profiili
Asso Monster GT 4.60 SE
« Vastaus #11 : 10.05.06 - klo: 21.27 »
Lainaus käyttäjältä: "4Chassis"
Eikö tuo ole ihan sama auto kuin se Thunder Tigerin MTA vai mikä se oli?

Niin minäkin luulin, mutta kyselin asiasta Sabelta ja ne on "sukulaisia",
mutta loppujen lopuksi niissä ei oo mitään yhteisiä osia :shock:

Kyselin siksi kun ihmettelin Assojen hintaa ja sitä että niitä ei juurikaan
suomesta löydy, ilmeisesti moni muukin on luullu että ne on samoja ja
siitä syystä päätynyt "halvempaan" Thunder Tigeriin :wink:
If i had all of the money that i´ve spent on cars... I would spend it all on cars

Poissa MaGe90

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Asso Monster GT 4.60 SE
« Vastaus #12 : 10.05.06 - klo: 23.29 »
Kävin pari päivää sitten ekaa kertaa ajelees tolla uudella MGTllä...
Auto toimi todella hyvin, ja vakio servoillakin pystyi ajaa ihan hyvin..

Mettässä kun kävin koittamassa sitä niin huomasin että tuo "kumiputki" pillin päässä ei ole ehkä paras mahdollinen, jos auto jäi takatukivarren varaan kiven päälle niin se kumipakoputki oli siellä välissä ja auto sammui.
Mutta todella hyvin se kaikista esteistä selviytyi :lol:

Auto on kyllä kestänyt todella hyvin. Parikin hyppyä on tullut suoraan etupuskurin tai vinottain eturenkaan varaan, ja vieläkin se on ihan kunnossa.

Tässä pari ajokuvaa:
'





Poissa rs tuning

  • Veteraani
    • Profiili
Asso Monster GT 4.60 SE
« Vastaus #13 : 10.05.06 - klo: 23.43 »
Sairaan hienoja kuvia :shock:
Vielä hommaat ratakumit niin päästäään vääntämään radalle oikeen kunnolla :wink:

Pääseehän noillakin kumeilla tietysti, mutta matalaprofiiliset on paljo paremmat 8)
If i had all of the money that i´ve spent on cars... I would spend it all on cars

Poissa MaGe90

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Asso Monster GT 4.60 SE
« Vastaus #14 : 10.05.06 - klo: 23.52 »
Lainaus käyttäjältä: "rs tuning"
Sairaan hienoja kuvia :shock:


Eihän siitä muutakun hienoja kuvia saakaan :lol:

Onhan mulla oma ammattikuvaajakin aina mukana :wink:

Poissa JK Power

  • Veteraani
    • Profiili
Asso Monster GT 4.60 SE
« Vastaus #15 : 11.05.06 - klo: 07.42 »
Ööö...  totaa...  Anteeksi mutta,...

Ymmärrän kyllä Saben kannan asiassa mutta, kyllä nämä kaksi jaloa mallia ovat 1:1 identtisiä.   8)

Tutkikaapa asioita hieman niin huomaatte kyllä.
Taustalla piilee politiikkaa ja bisnestä jonka vuoksi ne ovat ns. kaksi "eri" autoa.
Samoja teknisesti mutta virallisesti eri autoja...

 :mrgreen:
What the Hell! Who put that rock there!

Poissa ana_savela

  • Jäsen
    • Profiili
Asso Monster GT 4.60 SE
« Vastaus #16 : 11.05.06 - klo: 08.01 »
Lainaus käyttäjältä: "MaGe90"
Kävin pari päivää sitten ekaa kertaa ajelees tolla uudella MGTllä...
Auto toimi todella hyvin, ja vakio servoillakin pystyi ajaa ihan hyvin..

Mettässä kun kävin koittamassa sitä niin huomasin että tuo "kumiputki" pillin päässä ei ole ehkä paras mahdollinen, jos auto jäi takatukivarren varaan kiven päälle niin se kumipakoputki oli siellä välissä ja auto sammui.
Mutta todella hyvin se kaikista esteistä selviytyi :lol:

Auto on kyllä kestänyt todella hyvin. Parikin hyppyä on tullut suoraan etupuskurin tai vinottain eturenkaan varaan, ja vieläkin se on ihan kunnossa.
 

Onkyl isot renkaat :shock:  Ja itse autokin on "sairaan" makee... :wink:
Toissapäivänä ylihuomenna on tänään. ;)

Poissa MaGe90

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Asso Monster GT 4.60 SE
« Vastaus #17 : 11.05.06 - klo: 20.09 »
Lainaus käyttäjältä: "ana_savela"
Onkyl isot renkaat :shock:  Ja itse autokin on "sairaan" makee... :wink:


Se oli yks hyvä syy miksi Asso.. :lol:  Ja muutenkin asso on mielestäni nr 1!

Poissa Speeder

  • Veteraani
    • Profiili
Asso Monster GT 4.60 SE
« Vastaus #18 : 11.05.06 - klo: 20.28 »
Noi kuvat on todella hienoja! Kerrankin joku vaivautuu kunnon rc kuvia ottamaan. Toi kuva missä taustalla näkyy joku maisema on myös tosi hieno!  8)
Hieno peli kaiken kaikkiaan.

Poissa 2 fast 4 u

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://khendricksson.1g.fi/kuvat/
Asso Monster GT 4.60 SE
« Vastaus #19 : 11.05.06 - klo: 22.00 »
Mun ottamia noi kuvat. Uudella kameralla on aina kiva kuvata, mutta nopea RC-auto kuuluu kyllä kaikista vaikeimpiin kuvauskohteisiin mitä on tullu vastaan.
>>Death Race Pilots<>WSA Freeriders<<

Poissa solar4

  • RSRCA
    • Profiili
Asso Monster GT 4.60 SE
« Vastaus #20 : 11.05.06 - klo: 22.26 »
Lainaus käyttäjältä: "rs tuning"
Lainaus käyttäjältä: "4Chassis"
Eikö tuo ole ihan sama auto kuin se Thunder Tigerin MTA vai mikä se oli?

Niin minäkin luulin, mutta kyselin asiasta Sabelta ja ne on "sukulaisia",
mutta loppujen lopuksi niissä ei oo mitään yhteisiä osia :shock:


Öö siis, ihan sama autohan on kyseessä, suurin ero että MGT:ssä tulee assolippu lavalle ja MTA 4:ssä Thunder Tiger -lippu  :lol:
Eroa taas on EK-4:ssä ja MTA 4:ssä, EK-4 on 11,5cc moottorilla varustettu auto. Ehkä sekaannus on tapahtunut näiden kahden välillä..
Little to win, nothing to lose
SD/GT

Poissa rs tuning

  • Veteraani
    • Profiili
Asso Monster GT 4.60 SE
« Vastaus #21 : 12.05.06 - klo: 23.06 »
Lainaus käyttäjältä: "solar4"
Lainaus käyttäjältä: "rs tuning"
Lainaus käyttäjältä: "4Chassis"
Eikö tuo ole ihan sama auto kuin se Thunder Tigerin MTA vai mikä se oli?

Niin minäkin luulin, mutta kyselin asiasta Sabelta ja ne on "sukulaisia",
mutta loppujen lopuksi niissä ei oo mitään yhteisiä osia :shock:


Öö siis, ihan sama autohan on kyseessä, suurin ero että MGT:ssä tulee assolippu lavalle ja MTA 4:ssä Thunder Tiger -lippu  :lol:
Eroa taas on EK-4:ssä ja MTA 4:ssä, EK-4 on 11,5cc moottorilla varustettu auto. Ehkä sekaannus on tapahtunut näiden kahden välillä..

Ihan sama... MaGe halus asson ja sen se sai! :D
Kai ne on sitte ku****ajia sielä Sabellakin, tai sit
puhelimessa sattui olemaan joku "lentokone hörhö"

Pääasia että mulla on treenikaveri ja Asso/Losi taistelu jatkuu
(molemmilla myös 2wd krossarit, tietysti samanmerkkisiä :mrgreen: )!

ps. MaGea masentaa kun ei tullu sitä asson lippua mukana :lol:
If i had all of the money that i´ve spent on cars... I would spend it all on cars

Poissa TT EB4 S3

  • Tulokas
    • Profiili
Asso Monster GT 4.60 SE
« Vastaus #22 : 16.05.06 - klo: 10.32 »
THUNDER-TIGER tekee nuo molemmat autot MTA4 ja MGT .
Jenkit vaan haluaa markkinoida aman maan tuotetta eli assoa .
Mutta tuon kyseisen mallin molemmille merkeille on suunnitellut associated ,ja nykyäänhän associatedia tuo pohjoismaihin www.carrocar.se  mutta ei muistaakseni tuo mallia MGT .

Poissa rs tuning

  • Veteraani
    • Profiili
Asso Monster GT 4.60 SE
« Vastaus #23 : 16.05.06 - klo: 23.57 »
Joo näin minäkin sen olin ymmärtänyt ennenkö Sabella sekottivat mun pään :?
Eli sama homma kuin LRP/NOSRAM samaa pas... erivärisessä paketissa ja eri hinnoilla :wink:
If i had all of the money that i´ve spent on cars... I would spend it all on cars

Poissa Samppu

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Asso Monster GT 4.60 SE
« Vastaus #24 : 17.05.06 - klo: 18.24 »
Ja mistähän päättelet, että Nosram on pas**. Itsellä ainakin hyvin toiminut. Onhan nuo LRP ja Nosram samoja säätimiä, mutta iste ostaisin mieluummin Nosramin kuin LRP, ja näin teinkin.
Ttech predator XRS & XK98 , kyosho stadium baja beetle, T-maxx Picco .26. Sanwa MX3 2.4ghz

Poissa Nöhvö

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
    • http://RikuH.gfoto.com
Asso Monster GT 4.60 SE
« Vastaus #25 : 17.05.06 - klo: 18.28 »
Lues vielä kertaalleen rs tuningin viesti  :wink:
Ei ihan tainu tarkottaa että nosram on pas** .

Poissa Samppu

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Asso Monster GT 4.60 SE
« Vastaus #26 : 17.05.06 - klo: 18.29 »
No joo kun sen tarkemmin lukee niin unohetaan tuo edellinen viesti.
Ttech predator XRS & XK98 , kyosho stadium baja beetle, T-maxx Picco .26. Sanwa MX3 2.4ghz

Poissa Divi

  • Veteraani
    • Profiili
Asso Monster GT 4.60 SE
« Vastaus #27 : 17.05.06 - klo: 18.49 »
LRP on parempi ku Nosram...











koska: SININEN ON HOT  :mrgreen:

Poissa rs tuning

  • Veteraani
    • Profiili
Asso Monster GT 4.60 SE
« Vastaus #28 : 18.05.06 - klo: 00.42 »
Lainaus käyttäjältä: "Samppu"
Ja mistähän päättelet, että Nosram on pas**. Itsellä ainakin hyvin toiminut. Onhan nuo LRP ja Nosram samoja säätimiä, mutta iste ostaisin mieluummin Nosramin kuin LRP, ja näin teinkin.

Jep, eli ymmärsitkin jo, mutta vahvistukseksi voin kertoo että mullakin on
Nosramin nopari, enkä "Lerppua" ostaiskaan hinnan takia, kun samoja ovat :wink:
If i had all of the money that i´ve spent on cars... I would spend it all on cars