Kirjoittaja Aihe: Tuota...  (Luettu 3130 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa MarkusH

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://www.freewebs.com/markushe/
Tuota...
« : 24.12.05 - klo: 17.50 »
On se vaan kumma kun foorumille ei saa enää mitään aihetta tehdä ilman että kaikki tulee valittamaan... Pelkästään negatiivista vänkäystä melkein koko foorumi täynnä :shock: Ainoastaan sähkö puoli on joten kuten asiallinen.. Koko ajan vaan vänkäystä ja vänkäystä ja vänkäystä.. Eiii.. Ei tästä tule mitään.. Älkääkä vaan sanoko että "Älä lue foorumia" sillä minä luen tätä foorumia aina, enkä poistu täältä! Olenhan ollut foorumilla jo vuodesta 2002 :|  Mutta POSITIIVISUUTTA PELIIN JA KOITTAKAA YMMÄRTÄÄ TOISIANNE!

Hyvää Joulua!!!

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Tuota...
« Vastaus #1 : 24.12.05 - klo: 18.40 »
Samaa mieltä :wink:
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Mika R

  • Vieras
Tuota...
« Vastaus #2 : 24.12.05 - klo: 18.42 »
Mitä sä nyt selität..kato peiliin

Vitsi vitsi :D

Hyvät Joulut!

Poissa rc-apina

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Tuota...
« Vastaus #3 : 24.12.05 - klo: 20.17 »
jerzin on hyvä puhua :lol:
hot bodies lightnin stadium ft. o.s rg & jumbo kong
         &         tamiya clodbuster

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Tuota...
« Vastaus #4 : 24.12.05 - klo: 20.24 »
Lainaus käyttäjältä: "rc-apina"
jerzin on hyvä puhua :lol:


Jerzin on hyvä puhua :mrgreen:  :mrgreen:

Jerzi puhuu aina asiaa :mrgreen:  :mrgreen:

Jerzi sana on laki :mrgreen:  :mrgreen:

Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa Castrol

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Tuota...
« Vastaus #5 : 24.12.05 - klo: 20.39 »
Mitä sä nyt taas höpiset, joulutopiccihan oli jo tehty aikasemmin.. no ei vais :D

Hyvää Joulua kaikille!
Serpent Excel
CMB EVO 2 LS Sanwa

Poissa Tumphu

  • Veteraani
    • Profiili
    • FG Club - FGn Bensa-autojen Foorumi
Tuota...
« Vastaus #6 : 24.12.05 - klo: 21.43 »
Mä yhdyn topicin kirjoittajan mielipiteeseen. Negatiivisuutta on paljon. Mutta tuota negatiivisuutta kohottaa aika paljon ns. turhat kysymykset ja häsäykset. Mä tossa jo kerran avauduinkin siitä. Eli tollaset ihan perusseikat mitä pitäis tietää/osata jo ennen kuin alkaa autolla edes ajamaan tullaan kyselee. Tyyliin: "miten irroitan renkaan autosta?" vastaus: Avaa se yks mutteri siit ja irroita.

Tollasiin porukoilla (myös mulla) palaa kiinni ja siks kommentit alkanu menee negatiivisuuden puolelle.

Toki se on hyvä että kyselee. Mutta oma-alotteisuutta, ja miettimistä kehiin. Suuri osa kuitenkin kaikista osista lähtee ihan tyylillä: "pari ruuvia auki ja sit se jo irtoo" mut sit on myös näitä vaikeita osia.... tai sillee... En mä kyl tiiä mitä höpötän...

Hyvää pääsiäistä!
Herrojenporvari... (Nimmarit puhelimitse)
FG Club - FGn Bensa-autojen Foorumi

Poissa teippimies

  • EPUArc
    • Profiili
    • http://www.pienoisautokerho.com
Tuota...
« Vastaus #7 : 24.12.05 - klo: 21.45 »
Hei !

Hyvää Joulua ja Vauhdikasta Uutta Vuotta !

t. Veli ja Kim Haapaharju & Ylistaron Pienoisautokerho ry.

ps. tervetuloa Pohojanmaalle kisoohi,2:een osakisaan !
Kesän juhlaan ... www.lautasliinat.net
Ylistaron nopein LS-5 kuski !

Mika R

  • Vieras
Tuota...
« Vastaus #8 : 24.12.05 - klo: 21.59 »
Tumphu toi sun domain on kyllä hyvä  8)
Vielä parempi ku esim yes.no
t.Mika

Poissa MaGe90

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Tuota...
« Vastaus #9 : 24.12.05 - klo: 22.07 »
Paljon "negatiivisista" jutuista päästäisiin jos KAIKKI oppisi käyttämään "hakua", sieltä enimmät "kuinka renkaan saa irti" kysymykset selviäisi...
En kyllä itekkään aina hoksaa käyttää hakua, mutta kovaa yritetään!

Hyvää joulua ja onnellista uutta vuotta 20006

Markus

Poissa Vanilla

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Tuota...
« Vastaus #10 : 24.12.05 - klo: 22.37 »
mutta eiköhän tää foorumi ole tehty kysymyksiä vartenkin :D että aloittelijat voi kysyä sellaisia kysymyksiä jotka ovat teille 100% selviä.
jos jokin asia on varma, nii se on täysin varma.

Poissa rc-apina

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Tuota...
« Vastaus #11 : 24.12.05 - klo: 23.15 »
Lainaus käyttäjältä: "jerzirccar1"
Lainaus käyttäjältä: "rc-apina"
jerzin on hyvä puhua :lol:


Jerzin on hyvä puhua :mrgreen:  :mrgreen:

Jerzi puhuu aina asiaa :mrgreen:  :mrgreen:

Jerzi sana on laki :mrgreen:  :mrgreen:

Jerzi





oletko aivan varma jerzi :roll:
hot bodies lightnin stadium ft. o.s rg & jumbo kong
         &         tamiya clodbuster

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Tuota...
« Vastaus #12 : 25.12.05 - klo: 00.20 »
:wink:
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa Divi

  • Veteraani
    • Profiili
Tuota...
« Vastaus #13 : 25.12.05 - klo: 00.45 »
Lainaus käyttäjältä: "MaGe90"
Paljon "negatiivisista" jutuista päästäisiin jos KAIKKI oppisi käyttämään "hakua", sieltä enimmät "kuinka renkaan saa irti" kysymykset selviäisi...
Mäpäs tässä nyt avaudun kaikelle kansalle, huom: glögiä juotuna  :wink:

Eli: Foorumin (phpBB groupin) hakusysteemi on aivan per*eestä!!!! Jos haet jotain mikä löytyy esim savage-ketjusta niin se prkl antaa vaan että tuola ketjus on tietoo... Se pitäis uudistaa niin että se antais sivun siitä ketjusta, millä sivulla se tieto sitten sijaitseekaan, ja jos samasta ketjusta löytyy monesta kohtaa se asia, niin sitten se antaisi luetteloituna ne sivut. Toinen vaihtoehto olis että se antais ne viestit mitkä vastaa hakua, jos sitten etsit oneway-laakerin toimintaperjaatetta ja haku antaa käyttäjä x:n kirjoittaneen viestin:"miten oneway laakeri toimii" niin siitä sais klikattua sille sivulle missä viesti sijaitseen ja näkisi sitten vastauksen...

Tulikohan tuosta mitään selkoa...

Huono haku jokatapauksessa. itse harvoin käytän sitä juuri siksi että jos tarvii jonku tiedon savagesta niin joutuis lukemaan 120 sivusen ketjun :roll:

Poissa blenheim

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://koti.mbnet.fi/blenheim
Tuota...
« Vastaus #14 : 25.12.05 - klo: 09.26 »
Tosiaan voisin minäkin avata sanaisen arkkuni näin joulun kunniaksi näistä aivan yksinkertaisista kysymyksistä.
Jotenkin vain tulee omat aloittelija-ajat mieleen silloin kauan sitten, jos tuli ongelmaa ei sännätty heti foorumille kysymään että "mix tos ei oo yht ruuvii onx paha ja haittaax ajoo?!+1". Jotenkin tuppaa myös ärsyttämään tuo joidenkin henkilöiden varsin kehno suomenkieli (ei, en tarkoita sinua jerzi ;)). Ja kerrassaan mahdotonta tuntuu myös nykynuorille olla ohjekirjan lukeminen ja sieltä sen asian selvittäminen. Ainakin omissa ohjeissani on ollut kerrassaan erinomaiset räjäytyskuvat ja ohjeet miten purkaa ja kasata joku tietty osa.
Suuri osa noista aloittelijoiden esittämistä kysymyksistä löytyy ohjekirjasta jos vain malttaisivat katsoa.
Tietenkin, jos ei enää mikään auta ja on ohjekirja luettu puhki niin voi asiasta täälläkin kysellä ja hakea mahdollista apua jos joku vaikka tietäisi missä vika. Täytyy tosissaan nostaa hattua Ari-Pekan (herra |numerosarja siis), joka on rakentanut erinomaiset sivut pienoisautoista ja tekniikasta. Itsekin muutaman kerran niitä tutkiskelleena voin sanoa että hänenkaltaisiaan ihmisiä tämä harrastus kaipaa.

Em. syistä täällä vallitsee hieman negatiivinen ilmapiiri. Siihen voi itse vaikuttaa hyvin paljon kunhan vain tajuaa sen.
Ugh, olen puhunut!

Hyvää joulua
T. Jani
E-tmkua | Hyvöö jouluva ja onnellista uutta vuotta!

Poissa tapsa92

  • Veteraani
    • Profiili
Tuota...
« Vastaus #15 : 25.12.05 - klo: 13.32 »
Muuten noista Ari-Pekan sivuista, ne on ollu TOSI HYVÄT, mutta muutama päivä sitten mulle tuli ilmotus että oon sivujen sadas tuhannen käviä, ja mulle tuli joku voitto ilmotus viesti, niin iso veli huomas sen ja sano että olis voinu tulla paljon viiruksii koneelle, jos ei olis huomannu tota viestii ja poistanu sen :shock:

Mutta asiaan, HYVÄÄ JOULUA KAIKILLE FOORUMILAISILLE :D
- Tapsa

Poissa Kari

  • Jäsen
    • Profiili
Tuota...
« Vastaus #16 : 26.12.05 - klo: 23.06 »
Lainaus käyttäjältä: "Divi"

Eli: Foorumin (phpBB groupin) hakusysteemi on aivan per*eestä!!!! Jos haet jotain mikä löytyy esim savage-ketjusta niin se prkl antaa vaan että tuola ketjus on tietoo... Se pitäis uudistaa niin että se antais sivun siitä ketjusta, millä sivulla se tieto sitten sijaitseekaan, ja jos samasta ketjusta löytyy monesta kohtaa se asia, niin sitten se antaisi luetteloituna ne sivut. Toinen vaihtoehto olis että se antais ne viestit mitkä vastaa hakua, jos sitten etsit oneway-laakerin toimintaperjaatetta ja haku antaa käyttäjä x:n kirjoittaneen viestin:"miten oneway laakeri toimii" niin siitä sais klikattua sille sivulle missä viesti sijaitseen ja näkisi sitten vastauksen...

Tulikohan tuosta mitään selkoa...

Huono haku jokatapauksessa. itse harvoin käytän sitä juuri siksi että jos tarvii jonku tiedon savagesta niin joutuis lukemaan 120 sivusen ketjun :roll:


Mutta jos tuolla haussa laitat kohtaan "Näytä tulokset: " rastiin kohtaan "viestejä" niin silloinhan saat listan viesteistä joissa hakemasi sana on. Klikkaamalla saat sitten sivun näkyviin missä aiheesta puhutaan (ja hakusana oikein väritettynä).
 Oletuksenahan rasti on kohdassa "Aiheet" jolloin saat sen listan ketjuista, joista joudut itse etsimään kohdan missä hakemasi sana mahtaa olla.

Poissa Divi

  • Veteraani
    • Profiili
Tuota...
« Vastaus #17 : 26.12.05 - klo: 23.20 »
:shock: No tuo on kyllä täysin totta, eenpä olekkaan tullut ajatelleeksi...
Nähtävästi joulujuomalla oli sitten jotain vaikutusta...

Poissa MarkusH

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://www.freewebs.com/markushe/
Tuota...
« Vastaus #18 : 27.12.05 - klo: 13.44 »
Joulu meni... Joten... Riemukasta uuttavuotta!!!