Kirjoittaja Aihe: kannattaako ostaa polttis autoo  (Luettu 5322 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Divi

  • Veteraani
    • Profiili
kannattaako ostaa polttis autoo
« Vastaus #30 : 10.01.06 - klo: 11.16 »
Lainaus käyttäjältä: "blenheim"
Mutta sanokaas miksei Kyosholla voi ajaa? Itse rahoitan omilla rahoillani harrastuksen ja hyvin pärjätään. Köyhät kyykkyyn vaan. Olisi fiksumpaa vain pitää turpansa kiinni mokomasta asiasta. Eiköhän ole ihan tarpeeksi käyty jo keskustelua siitä että "mun merkki on parempi kuin sun".

Katoppa kun kaikki tällä foorumilla oleilevat ei oo työssä käyviä aikuisia joilla ei ole puutetta rahasta... Itsekkin opiskelen eikä kyllä riitä lompakko keuson pitämiseen, sellainenkin on ollut...

Lainaus käyttäjältä: "blenheim"
Varaosapalvelu pelaa
Kyllä mä en menisi noin sanomaan. Atalasta kun piti osia tilata kössöön niin harvoi löytyi hyllystä mitään ja palvelu oli huonoa!!!

Lainaus käyttäjältä: "blenheim"
Kukin ajakoot omien varojensa mukaan.

Nimenomaan!!!

Mika R

  • Vieras
kannattaako ostaa polttis autoo
« Vastaus #31 : 10.01.06 - klo: 11.51 »
ja taas unohtui topikin varsinainen asia (edelliselle sivulle)

Poissa Vanilla

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
kannattaako ostaa polttis autoo
« Vastaus #32 : 10.01.06 - klo: 12.22 »
Lainaus käyttäjältä: "4Chassis"


Krossari ei missään nimessä ole piha-auto, mutta onko mikään; no joo monsu varmaankin mutta kun ne ei kuulu mun repertuaariin joten ei jaksanut kommentoida niistä.



Mulla ainakin krossari on toiminyt piha-autona ihan hyvin :D
ja moottorina ollut novarossi s21 p5 ja rx21 p5.
kukin ajaa missä lystää :)

EDIT:
ja sitten mua ainakin ärsyttää se että kun porukka täällä sanoo että "mitä järkee olla joku kisa-auto pihasudittelussa, osaatko edes säätää niitä pannuja ?yms"

EI se tarkoita että eikö osaa säätää jos ei radalla aja!
ei se radalla ajaminen sitä säätämistä tuo!  :lol:

++ ja kannattaa ostaa krossari vaikka piha-autoks jos haluaa kestävän!
jos jokin asia on varma, nii se on täysin varma.

Poissa Tuukka

  • Fullspeed RC
    • Profiili
kannattaako ostaa polttis autoo
« Vastaus #33 : 10.01.06 - klo: 13.15 »
On piha. Pihalla on asfalttia, soraa, tien sivussa nurmikkoa - oja - reunakiviä. Pihalla on naapurin Tytti 8 V. ulkoiluttamassa keltaista noutajaa. Pihalla on x kpl poikia 7 - 12 V., joista yksi on yhdessä 5 V veljensä kanssa.

Katselet ikkunasta pihalle ja toivot, että A) naapurin Kalle ottaa tallistaan 1/8 polttiskrossarin 2,5 hv+ 3,5 kg + 70 km/h + 90 dB vai B) 1/10 polttiskrossarin 0,9 hv + 1,5 kg + 50 km/h + 75 dB vai C) joku kevyt sähkis vai D) ihan jotain muuta?

Veikkaisin, että foorumissa on ongelmana sana piha.

nm. Pihalla vaikka sisällä.

Poissa Vanilla

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
kannattaako ostaa polttis autoo
« Vastaus #34 : 10.01.06 - klo: 13.22 »
piha on mulle kaikkea muuta kuin m-8 rata :)
jos jokin asia on varma, nii se on täysin varma.

Mika R

  • Vieras
kannattaako ostaa polttis autoo
« Vastaus #35 : 10.01.06 - klo: 13.27 »
Lainaus käyttäjältä: "Vanilla"
Lainaus käyttäjältä: "4Chassis"


Krossari ei missään nimessä ole piha-auto, mutta onko mikään; no joo monsu varmaankin mutta kun ne ei kuulu mun repertuaariin joten ei jaksanut kommentoida niistä.



Mulla ainakin krossari on toiminyt piha-autona ihan hyvin :D
ja moottorina ollut novarossi s21 p5 ja rx21 p5.
kukin ajaa missä lystää :)

++ ja kannattaa ostaa krossari vaikka piha-autoks jos haluaa kestävän!


Näinhän mä sanoin täsmälleen mun ekassa postauksessa (pari ylempänä jos jaksat lukea) mutta sitten korjasin mukailleen Tuukkaa koska sana piha yleisesti PK-seudulla tarkoittaa ajopaikkaa johon krossarit ei tyypillisesti sovellu ;-) Hitto, pitäs määritellä ensin sanat jota käyttää

Poissa topemu

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
kannattaako ostaa polttis autoo
« Vastaus #36 : 10.01.06 - klo: 13.34 »
Lainaus käyttäjältä: "Tuukka"
Katselet ikkunasta pihalle ja toivot, että A) naapurin Kalle ottaa tallistaan 1/8 polttiskrossarin 2,5 hv+ 3,5 kg + 70 km/h + 90 dB vai B) 1/10 polttiskrossarin 0,9 hv + 1,5 kg + 50 km/h + 75 dB vai C) joku kevyt sähkis vai D) ihan jotain muuta?


OT: itse luovuin piha-ajeluista 1/10 tai suuremmilla juuri tuon takia. Ostin itselleni ja pojalle 1/18 truckit, niillä ei ainakaan saa paljoa tuhoa aikaan. Ja kyllä pikkuauton saa kulkemaan tarpeeksi piha käyttöön. Krossiradat ja hiekkamontut ovat sitten toinen asia. Montuilla ainakin mitä isompi ja mitä nopeampi auto niin sitä parempi. FG kevään ostoslistassa  :wink:
>--> Chaos is order understood only a few <--<

Poissa Vanilla

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
kannattaako ostaa polttis autoo
« Vastaus #37 : 10.01.06 - klo: 13.35 »
hehe täl foorumil ei oo mitään muuta kuin kauheata väittelyä! :D
no mutta mielipiteitä,mielipiteitä!...

jos oikein ymmärsin niin meinaatko että PK-seudulla sana piha tarkoittaa sellasta jossa ei voi ajella?

oon nyt itse vähän pihalla :D

asun stadissa, itseasiassa ydinkeskustassa ja on tullut ajeltua..
jos jokin asia on varma, nii se on täysin varma.

Mika R

  • Vieras
kannattaako ostaa polttis autoo
« Vastaus #38 : 10.01.06 - klo: 13.57 »
kyllä kai se pitää joku pieni futiskenttä vähintään olla mutta se on hemmetin tylsä paikka ajella pidemmän päälle minusta; ei nuo mihinkään taloyhtiöiden pihoille oikein sovi mutta makuasia kai; radalle noi on tarkoitettu oli sitten oma tekemä tai "oikea rata"
kyllähän joku porukka sanoi ajaneensa tasamalla krosseilla kisaa ja että hauskaa on, joten jokainen tekee tätä juttua omista lähtökohdistaan
joillekin riittä se pelkkä touring autojen tuunaus ja "virtuaalinen" esittely netissä, vähemmän niitä kärryjä sotketaan ulkona