Kirjoittaja Aihe: Porvoolaiset kuskit tänne!  (Luettu 10174 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Monsteri

  • Tulokas
    • Profiili
Porvoolaiset kuskit tänne!
« : 20.01.06 - klo: 13.04 »
Moro. Onko kukaan rc-harrastaja Porvoosta päin.
Tänne on kuulemma rakennettu ratakin jonnekin Kaariinaan liittymään lähelle. Tietääkö kukaan sen paikan tarkkaa sijaintia?
Olisi kiva käydä kattomassa ja voisi porukalla mennä ajelemaan sinne.

Eli ilmottakaan vaan rohkeasti jos joku Porvoossa asustaa!

Poissa Monsteri

  • Tulokas
    • Profiili
Porvoolaiset kuskit tänne!
« Vastaus #1 : 29.01.06 - klo: 16.50 »
Okei. Luovutan, ei kai ainakaan moni täällä Porvoossa ajele.

Poissa J-P

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Porvoolaiset kuskit tänne!
« Vastaus #2 : 02.02.06 - klo: 12.23 »
Lainaus käyttäjältä: "Monsteri"
Okei. Luovutan, ei kai ainakaan moni täällä Porvoossa ajele.


Kyllä ajelee aina välillä(kesällä enimmäkseen). Hyvät paikat on vaan vähissä.

Lainaus käyttäjältä: "Monsteri"
Tänne on kuulemma rakennettu ratakin jonnekin Kaariinaan liittymään lähelle. Tietääkö kukaan sen paikan tarkkaa sijaintia?


Minkä liittymän?

Sondbyn soramonttuja olen katellut sillä silmällä kun uimassa on käyty, mutta matkaa noille on aika juhlavasti(kun lähtöpaikka on Tolkkinen tai Kulloo). Lääniä tosin olisi kuin muille jakaa, negaatiivisena puolena lisääntynyt kesämökkien määrä rannoilla ja noi polttikset kuin ei ole mitää hiljaisia.
Xray XB8-TQ|TT EB-4 S2 "Pro" goes rallygame|Team Infinity Samurai 521|Graupner/JR XS-6 Race syntikka|JR SB6  40S syntikka

Poissa Monsteri

  • Tulokas
    • Profiili
Porvoolaiset kuskit tänne!
« Vastaus #3 : 03.02.06 - klo: 20.17 »
Hienoa, löytyihän täällä joitakin!
Tarkemmin en tiedä radasta, mutta jossain kuulemma Kaariinaan liittymmän lähellä.

Itsekin olen Sondbyssa käynyt, ja ihan mukavaa paikkaa varmaankin ajaa.
Itse oleskelen Huhtisissa.

Poissa J-P

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Porvoolaiset kuskit tänne!
« Vastaus #4 : 03.02.06 - klo: 21.42 »
Lainaus käyttäjältä: "Monsteri"
Hienoa, löytyihän täällä joitakin!
Tarkemmin en tiedä radasta, mutta jossain kuulemma Kaariinaan liittymmän lähellä.


Pakko kysyä vaikka Porvoossa kerkesinkin 22 vuotta asumaan: missä on kaariinaan liittymä? Mikä niistä motarin liittymistä?
Xray XB8-TQ|TT EB-4 S2 "Pro" goes rallygame|Team Infinity Samurai 521|Graupner/JR XS-6 Race syntikka|JR SB6  40S syntikka

Poissa Monsteri

  • Tulokas
    • Profiili
Porvoolaiset kuskit tänne!
« Vastaus #5 : 04.02.06 - klo: 08.22 »
Tarkemmin en siitä tiedä, mutta luulisin, että se on siinä, kun mennään Samarialta vielä eteenpäin. Veljeni kanssa kävin kerran etsimässä mutta en löytänyt.

Voin hankkia tarkempaa tietoa, missä rata sijaitsee ja ilmottelen sitten tänne.

Poissa Monsteri

  • Tulokas
    • Profiili
Porvoolaiset kuskit tänne!
« Vastaus #6 : 11.02.06 - klo: 10.08 »
Yksi henkilö silloin tiesi radasta, mutta nyt olen hänet hävittänyt.
Kyllä niitä porvoolaisia on vielä enemmänkin, kävisivät vaan täällä.
Olisi hienoa päästä ajamaan radalle kaikk yhdessä.

Poissa J-P

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Porvoolaiset kuskit tänne!
« Vastaus #7 : 12.02.06 - klo: 20.56 »
Juu, jonkin näköinen ajelu paikka olisi ihan hyvä, täällä Lahdessa tulee käytyä rikkomassa autoa BMX-radalla(hyppyrit "vähän" liian isot), Porvoossa tulee ajeltua lähinnä urheilukentillä ja jossain pienillä hiekkakuopilla. Tuo tasamaalla ajelu ristiin rastiin on vaan kohtuullisen tylsää hommaa.
Xray XB8-TQ|TT EB-4 S2 "Pro" goes rallygame|Team Infinity Samurai 521|Graupner/JR XS-6 Race syntikka|JR SB6  40S syntikka

Poissa Monsteri

  • Tulokas
    • Profiili
Porvoolaiset kuskit tänne!
« Vastaus #8 : 13.02.06 - klo: 18.56 »
Jep, melko tylsäähän se on.
Tuolla Kulloossahan oli joku moottoripyörä rata crossipyörille siis.
Mutta tietääkseni se harrastus on melkoisesti täällä kuollut, niin olisi hyvinkin mahdollista, että siellä ei enään porukkaa käy ajelemassa.

Mutta jos käy, niin jättäisin homman sikseen. Meinaan en halua jäädä moottoripyörän jalkoihin :P

Poissa J-P

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Porvoolaiset kuskit tänne!
« Vastaus #9 : 14.02.06 - klo: 11.28 »
Lainaus käyttäjältä: "Monsteri"
Jep, melko tylsäähän se on.
Tuolla Kulloossahan oli joku moottoripyörä rata crossipyörille siis.
Mutta tietääkseni se harrastus on melkoisesti täällä kuollut, niin olisi hyvinkin mahdollista, että siellä ei enään porukkaa käy ajelemassa.

Mutta jos käy, niin jättäisin homman sikseen. Meinaan en halua jäädä moottoripyörän jalkoihin :P


Kyllä tuolla porukkaa käy, ja rata on aika kuralla joten RC:llä siellä ei ajaa voi. Muuten olisi ihan ok mesta.
Xray XB8-TQ|TT EB-4 S2 "Pro" goes rallygame|Team Infinity Samurai 521|Graupner/JR XS-6 Race syntikka|JR SB6  40S syntikka

Poissa Monsteri

  • Tulokas
    • Profiili
Porvoolaiset kuskit tänne!
« Vastaus #10 : 14.02.06 - klo: 16.19 »
Ok. Täytyy nyt sitten etsiskellä.
Ilmottelen jos tulee jotain uutta tietoa siitä Porvoon radasta tai jostain muusta ajopaikasta.

Poissa Monsteri

  • Tulokas
    • Profiili
Porvoolaiset kuskit tänne!
« Vastaus #11 : 25.02.06 - klo: 20.23 »
Moro taas,

Onko siellä sinulla päin jonkinlaista porukkaa ketkä harrastavat rc-autoja?
Meinaan, että joskus päästäisiin ihan kaikki ajamaan jonnekkin mestaan.

Poissa J-P

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Porvoolaiset kuskit tänne!
« Vastaus #12 : 18.03.06 - klo: 16.41 »
Lainaus käyttäjältä: "Monsteri"

Onko siellä sinulla päin jonkinlaista porukkaa ketkä harrastavat rc-autoja?
Meinaan, että joskus päästäisiin ihan kaikki ajamaan jonnekkin mestaan.


Eipä hirveesti, yksin on joutunut ajelemaan.
Xray XB8-TQ|TT EB-4 S2 "Pro" goes rallygame|Team Infinity Samurai 521|Graupner/JR XS-6 Race syntikka|JR SB6  40S syntikka

Poissa evok

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Porvoolaiset kuskit tänne!
« Vastaus #13 : 19.03.06 - klo: 03.16 »
Itsekkin Porvoossa asustan. Treenaamassa olen kylläkin käynyt säännöllisesti jo 4 vuotta talvisin Vantaalla (kuulun VAU:un) ja kesäisin pääosin Hyvinkäällä. Matkaa nyt tulee, mutta siihen on kerennyt jo tottua. Sähkötourinkia siis ajan.
En tiedä ketään muuta Porvoosta joka ajaisi. Jokunen nimi taisi kesällä näkyä M8 tuloslistalla, enempää ei tietoa. Yksi kaveri oli passiivisesti mukan noin vuoden jossainvaiheessa.
Olisihan rata lähempänä tietenkin mukava, mutta aktiivista ja innostunutta porukkaa vaatisi. Onhan nyttekin Hyvinkää, Vantaa ja Mäntsälä sopivan matkan päässä.

Poissa HJH

  • Jäsen
    • Profiili
Porvoolaiset kuskit tänne!
« Vastaus #14 : 11.05.06 - klo: 12.05 »
Itse asustelen Porvoon alueella. Olen etsiskellyt ratapaikkaa, käynnyt kaupungin toimistolla kyselemässä mahdollista ratapaikka, mutta ei ole vielä löytynyt..... Kyllä itselläni on tiedossa 4-6 porvoolaista harrastajaa. Ollaan käyty ajamassa yhdellä isolla (kovapohjaisella) hiekkapihalla sähkäreillä/polttiksilla, yleensä viikonloppuisin.


« Viimeksi muokattu: 29.12.08 - klo: 10.44 kirjoittanut HJH »

Poissa kopkop

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Porvoolaiset kuskit tänne!
« Vastaus #15 : 25.07.08 - klo: 23.03 »
Onko foorumilla porvoolaisia? Missä käyttä ajamassa?

Poissa pauliK

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Porvoolaiset kuskit tänne!
« Vastaus #16 : 09.08.08 - klo: 13.18 »
Itekki asustan Porvoossa vielä hetken eikä kyllä minullakaan ole hyvää rataa tiedossa. Itse olen ajellut Linnamäellä tai viimeaikoina Saktafartenin hiekkakentällä.
Savage 3.5 RTR, Seadolphin 770, Thyssen 2, ja tusina muita tekeleitä

Poissa julkku

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Porvoolaiset kuskit tänne!
« Vastaus #17 : 19.03.09 - klo: 16.53 »
Moro mäki oon porvoost ja just sama ongelma mullaki jaoon ajanu tourinkii ja kävin treenaas mäntsäläs mut sit loppu aika silt tietylt päivält ja nyt ajattelin siirtyy polttiksee mut en oikee tiiä mis ajais...
 edit:polttis unohdettu ja sähköllä mennään, mut edelleenki lavanko lähin
« Viimeksi muokattu: 08.09.09 - klo: 15.53 kirjoittanut julkku »
|-Traxxas Slash 4x4-|-Spektrum Dx3r-|-Sanwa-|

Poissa eesava

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Porvoolaiset kuskit tänne!
« Vastaus #18 : 06.09.09 - klo: 20.32 »
Porvoossa asustan... Se kulloon motocrossrata ei kyllä todellakaan ole rc- autoille. Itse siellä rossipyörän kanssa ajan, ja ne rata on nyt niin kuluneessa kunnossa, et hyvä että pyöräl pääsee eteenpäin. :embarrassed: Siin MX-radan vieressä tosin on muutama iso soramonttu, mutta en tiedä saako siellä ajaa...

E: Oisha se kiva vaikka talkoovoimin vääntää pieni offroad rata jonnekkin päin porvoota, mieluiten lähelle keskustaa, koska sinne on jokapuolelta kohtuullisen lyhyt matka. Taino, ainakin lyhyempi kuin lavangolle tai hyvinkäälle.
HPI E-Savage, Thunder Tiger ZK2.
Nitrolla pestään pensselit, sähköllä tehdään voimaa!

Poissa vwaltsu

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
    • Youtube - vwaltsu
Vs: Porvoolaiset kuskit tänne!
« Vastaus #19 : 22.09.09 - klo: 11.29 »

En itse asustele Porvoossa mutta harvakseltaan tulee käytyä sielläkin päin. Sondbyn monttu on kyllä tutustumisen arvoinen. http://rc10.fi/index.php?topic=26445.msg346276#msg346276
HPI Savage FLUX & X  | HPI E-Firestorm 10T/MM5700 | XRay XB8 | F u t a b a  2.4 FASST

Poissa Olkku

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Porvoolaiset kuskit tänne!
« Vastaus #20 : 27.09.09 - klo: 18.44 »
Minä olen Porvoosta mutta en kyllä kauheasti ajele. Ei ole muuta toimivaa laitettä kun lazer-zx5

Poissa Nicke

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Porvoolaiset kuskit tänne!
« Vastaus #21 : 27.09.09 - klo: 19.09 »
Ajelin tänään kotiinpäin mökiltä, ja bongasin jonkinlaisen radan rakennusvaiheessa xxx tien varrelta.

Harmi kun ei ollut aikaa pysähtyä, mutta jos en nyt nähnyt ihan väärin niin siellä tais tosiaan olla muutama auto maassa, muutama lavakasa ilmeisesti koroketta varten ja porukkaa tekemässä itse rataa.

Mutta älkää menkö sinne ilman lupaa ajamaan, joku paikallinenhan voisi yrittää ottaa yhteyttä radan rakentajiin, luulis että muutama talkoolainen lisää ei ole ikinä pahitteeksi  :wink:

E; Vai että yksityinen rata noin näkyvässä paikassa. No, poistin jokatapauksessa tarkan sijainnin, ja toivon ettei sen esilläolosta ollut/tule olemaan mitään haittaa.
« Viimeksi muokattu: 29.09.09 - klo: 14.07 kirjoittanut nicke89 »

Poissa HJH

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Porvoolaiset kuskit tänne!
« Vastaus #22 : 29.09.09 - klo: 10.00 »
Rata on rakennettu vain yksityiseen käyttöön!

Ensi vuoden aikana rakennetaan mahdollisesti toinen rata (bensacrossareille), joka tulisi yleisempään käyttöön.

Poissa e-revo vxl

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Porvoolaiset kuskit tänne!
« Vastaus #23 : 06.04.10 - klo: 16.43 »
morroo

mäkin asun porvoossa joten kiinnostaisi tietää ajeleeko kukaan rc autoilla/autolla tässä keskustan aluella. Ite oon ajellu lahinnä ruotsin kielisen koulun kentällä ja vanhassa kaupungissa mini rellulla ja harjattomalla cenillä. siis onko tällä alueella ketään kuka ajaa tällä seudulla!!! se on kyllä tylsää ajaa yksin melkee 4 vuotta  :sad: se ois muutenki kiva ku ois ajo seraa ku pääsis vertailee autoja :smiley: ja vielä että ilmottautukaa jos asutte porvoossa ja on rc auto sähkis taikka polttis
« Viimeksi muokattu: 06.04.10 - klo: 17.11 kirjoittanut e-revo vxl »
1:16 skaala E-Revo vxl, 1:1 skaala Toyota Supra mk3 turbo

Poissa e-revo vxl

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Porvoolaiset kuskit tänne!
« Vastaus #24 : 07.04.10 - klo: 22.41 »
eikö porvoossa ole enää yhtään rc autoiliaa.
1:16 skaala E-Revo vxl, 1:1 skaala Toyota Supra mk3 turbo

Poissa Olkku

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Porvoolaiset kuskit tänne!
« Vastaus #25 : 29.04.10 - klo: 19.11 »
Täällä on yksi Porvoolainen! Itelläni on työn alla Lazer ZX-5 jonka olen päättänyt saada rakennetuksi kesäloman alkuun mennessä. Tulossa on harjatonta tekniikkaa, uusi kori yms. yms. muuta pientä kivaa :p

Poissa UltimaDB75

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Porvoolaiset kuskit tänne!
« Vastaus #26 : 02.08.10 - klo: 15.24 »
Tässä yksi RC harrastuksen uudestaan löytänyt kuski ilmoittautuu, muutettiin vuosi sitten Porvooseen.
Pojan kanssa yhteiseksi autoksi hommattu uusi Ultima DB setti, tosin pojalla ikää vasta vajaa 5 joten menee pari vuotta ennekuin tosissaan osaa autoa käsitellä.

Eli perhe-elämän pieniin vapaa-ajan koloihin on tarkoitus ympätä RC-ajelua mutta olen todella hämmästynyt ettei Porvoossa ole oikeesti yleistä rataa eikä toimintaa. Olen kyllä mukana auttamassa käytettävissä olevan ajan puitteissa jos esim. rataa aletaan jonnekin tekemään.
Lapio pysyy kädessä ja akkuporakoneella + pistosahalla lyö läjään nopeasti esim. hyppyrirunkoja.

Porvoo Golfin kohdalla, vanhan Loviisantien varrella on yksityinen polttisrata jossa näin 1:5 autoja ajelemassa. Siitä mallia ja kaikille avoin paikka pystyyn.

-UltimaDB75-

Poissa kopkop

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Porvoolaiset kuskit tänne!
« Vastaus #27 : 13.08.10 - klo: 22.05 »
no tässä välissä tuli rakennettua jo aivan muuta. pitäisi kai alkaa väsäämään
kenttää omalle tontille. mutta naapurit ei varmaan tykkää nitrokoneista. siispä
sähköautoja voisi ajatella.

Niinpä olen alkanut myymään omia nitrolaitteita pois....

Mutta kyllä niitä silti vielä jää tulevaisuutta varten...:)

Käsittämätöntä, miksei Porvoossa ole toimintaa.. Ilmeisesti kiinnostuneita olisi.

Riittäisi kun tietäisi riittävän maa-alueen, jonne alkaa kenttää tekemään.

Kovin tylsää ajella jalkapallokentillä yksin. Kilpailuissa olisi ideaa.


Poissa puu-ha

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Porvoolaiset kuskit tänne!
« Vastaus #28 : 09.09.10 - klo: 14.41 »
Rata on rakennettu vain yksityiseen käyttöön!

Ensi vuoden aikana rakennetaan mahdollisesti toinen rata (bensacrossareille), joka tulisi yleisempään käyttöön.

Moro!

Onkohan porvooseen tullut yleistä rataa? Haaveena olis aloitella polttisauto harrastus, jos vaikka ostaisi itselle joululahjaksi.
(jos vaimo antaa luvan)  :lol: :lol: