Kirjoittaja Aihe: Warrock  (Luettu 19818 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa p.p92

  • Veteraani
    • Profiili
Warrock
« : 05.02.06 - klo: 20.13 »
Pelaakos kukaan WarRock nimistä peliä? Itse sen latasin pari päivää sitten. Warrock on nykyaikaan sioittuva netti- sotapeli jossa on myös muutama kulkuneuvo, pelin saa ladattua täältä http://www.warrock.net/ . Peli ei maksa mitään, sivuille pitää vain rekisteröityä. WarRock vie tilaa 567mt tilaa. WarRockista on uudempikin versio mutta sen saa ladattua vaan joiltakin korean kielisiltä sivuilta, itse en ole sitä ladannut.

Poissa Paraislainen

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Warrock
« Vastaus #1 : 19.02.06 - klo: 19.42 »
ajattelin ladata ton, mut sit huomasin et mun kone ei jaksa pyörittää sitä...
Ei näin...

Poissa p.p92

  • Veteraani
    • Profiili
Warrock
« Vastaus #2 : 19.02.06 - klo: 22.16 »
Joo en oo itekkää voinu pelata ku kone on ollu huollos, mutta ladatkaa ny vaan joku.

Poissa tumppi91

  • Veteraani
    • Profiili
Warrock
« Vastaus #3 : 19.02.06 - klo: 22.17 »
Mä voisin ladata ton. :mrgreen:

Poissa tumppi91

  • Veteraani
    • Profiili
Warrock
« Vastaus #4 : 23.02.06 - klo: 15.36 »
Joo ny on ollu jo pari päivää toi peli.Ihan hyvä se musta on.Bonusta on se ku voi ajaa hummereilla ja tankeilla ja motocross pyörillä :D  kyllä se aluks vaati totuttelua ku on sen verran erilainen peli kyseessä ku esim:Wolfensterin enemy territory ja counter strike....

Poissa Mr.4tc

  • Jäsen
    • Profiili
Warrock
« Vastaus #5 : 23.02.06 - klo: 18.23 »
Kannattaa koitaa olen ladannu ja pelanu ja olen ollu tyytyväinen :D

Poissa p.p92

  • Veteraani
    • Profiili
Warrock
« Vastaus #6 : 23.02.06 - klo: 20.24 »
Noni, heti ku tuli joku muukin todistamaan että on hyvä peli, niin rupes porukka uskomaan :wink: En voi nyt vaan ite pelata ku työkoneelle ei saa enää ladata mitään pelejä :( Pitääs saada pelikone äkkiä.

Poissa tapsa92

  • Veteraani
    • Profiili
Warrock
« Vastaus #7 : 09.12.06 - klo: 20.53 »
Khylä, hyvä peli kyseessä :) Pelaako kukaan enää peliä :?: Löytyykö muitakin pelaajia :?: Mulla on lvl 17 ja nimimerkki paink1ller  :roll:  Tällä hetkellä vaan saksan ja lontoon servut käytössä, ollu häikkää pingin kanssa, mutta ei haittaa pelaamista paljonkaan.
- Tapsa

Poissa tapsa92

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Warrock
« Vastaus #8 : 04.05.07 - klo: 20.50 »
Eikö kukaan tosissaan pelaa tuota maan mainiota peliä :shocked: Beta versio päättyi ja virallinen peli ilmestyi joulun aikoihin, nyt on tullut jo sen verran paljon pelattua että olen lvl 25. Kannattaa pelata, saa paljon uusia kavereita :tongue: Ulkomaalaisiakin tuttavuuksia on nykyään monta, muutamia jenkkejä ja pari kanadalaista, plus saksalainen ja espanjalainen jne.
- Tapsa

Poissa tapsa92

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Warrock
« Vastaus #9 : 06.05.07 - klo: 17.52 »
Bonusta tässä pelissä on myös klaanit ja erilaiset tapahtumat, muutama päivä sitten oli olympialaiset joissa lajeina:

"Tapahtuma: The Gauntlet
Kartta: Marien
Rakenne: Close Quarters Combat, Free-For-All
Kuvaus: Pelissä, jossa on 8+ pelaajaa, jokainen on vuorollaan sniperi ja poimii muita pelaajia kun he juoksevat Marienin kaduilla. Muita aseita tai tappamismenetelmiä ei sallita. Sniperi, joka saa eniten tappoja, voittaa. Ei AUG:ia!

Palkinto:"

---------------------
27.4.2007 Nemico:
"Tapahtuma: Suojele GM:a/Tapa GM
Kartta: Havana
Rakenne: Urban Assault, Team Death Match
Kuvaus: GM on kummankin joukkueen kohteena. GM:n joukkueen tehtävänä on suojella häntä kaikin keinoin ja hinnalla millä hyvänsä. Toisen joukkueen tehtävänä on tappaa GM kaikin keinoin.
Hyökkäävä pelaaja, jolla on eniten GM:n tappoja on voittaja, ja puolustavan joukkueen voittaja perustuu siihen, kenet GM katsoo MVP:ksi joukkueessaan.

Palkinto:"

--------------------
27.4.2007 Hyperion:
"Tapahtuma: Regatta Haaste
Kartta: Paragona East
Rakenne: Battle Group, Deathmatch
Kuvaus: tasan 12 pelaajaa tarvitaan tähän.
4 pelaajaa hyppäävät veneisiin Paragonan lahdella ja ajavat saaren ympäri kahdesti. Pelaaja joka tulee ensimmäiseksi, pääsee kolmen pelaajan finaaliin samalle radalle. Ei tappamista/tappelua. Ei pelivuorossa olevat pelaajat odottavat oman kisansa alkamista.
Huom: Jos pelaaja häviää kisansa, he voivat jäädä ja katsella kisan loppuun tai lähteä pelistä.

Palkinto:"

-------------------
27.4.2007 Nemico:
"Tapahtuma: Excited Bike
Kartta: Emblem
Rakenne: Battle Group, Deathmatch
Kuvaus: 4 pelaajaa kisaavat moottoripyörällä sovitulla radalla "kartan ympäri"

Palkinto:"

--------------------
27.4.2007 Hyperion:
"Tapahtuma: Exploding Fist (Räjähtävä nyrkki)
Kartta: Harbor Elia
Rakenne: Close Quarters Combat, Free-For-All
Kuvaus: Royal taistelu vain nyrkein ja kranaatein

Palkinto:"

--------------------
27.4.2007 Nemico:
"Tapahtuma: Colt .45 Special
Kartta: Harbor IDA
Rakenne: Close Quarters Combat, Free-For-All
Kuvaus: Kaikki käyttävät Colteja, muita tappoja ei lasketa (ei edes kranaatteja)

Palkinto:"

--------------------
27.4.2007 Hyperion:
Tapahtuma: Massacre the GMs
Kartta: Khyber
Rakenne: Close Quarters Combat, Explosive
Kuvaus: 2 GM:a vastaan kaikki muut, älkää antako meidän asettaa pommia!

Palkinto:"

--------------------
27.4.2007 Nemico:
Tapahtuma: Ultimate Fighting Champion
Kartta: Karaqum
Rakenne: Close Quarters Combat, Free-For-All
Kuvaus: Hakkaa alas kaikki tiellesi osuva paljailla käsilläsi!

Palkinto:"

--------------------
27.4.2007 Hyperion:
Tapahtuma: Rocket Madness
Kartta: Cadoro
Rakenne: Close Quarters Combat, Free-For-All
Kuvaus: Vain kranaatinheittimellä tapot lasketaan. Ensimmäinen kuka saa 30 tappoa voittaa!

Palkinto:"

----------------------------
27.4.2007 Destravus:
Tapahtuma: You Got Served!
Kartta: Alberon
Rakenne: Urban Ops, Team Deathmatch
Kuvaus: War Rock tanssirieha! Ei tappamista tai tappelua, vakuuta toinen joukkue upeilla tanssiliikkeilläsi! Pelaajat järvestäytyvät riviin ja vuorotellen esiintyvät toiselle joukkueelle! (B.Y.O.M. Bring your own music)
- Tapsa

Poissa mikko93

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Warrock
« Vastaus #10 : 21.05.07 - klo: 14.10 »
Hyvä peli on! Miten muuten voi tehä oman klaanin? Kertokaapa teijjän nikkejä nii tietää sitte jos pelaa vastakkain.
Mun nikki on juuser55

Poissa tapsa92

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Warrock
« Vastaus #11 : 21.05.07 - klo: 14.37 »
Kiva että muitakin pelaajia löytyy. Oman klaanin voit tehdä perustamalla omat klaanin nettisivut ja hankkimalla pelaajia siihen, jos haluat tehdä "virallisen" sun pitää hommata ihan kunnon pelaajia siihen, pian on tulossa ehkäpä päivitys missä klaanien logot tms. näkyy itse pelissä, tällä hetkellä ei näy. Nick p41nk1ll3r , lvl 28 ( on tullut pelattua useampikin hetki) . Juu, voihan sitä pelata vastakkain jos vaan haluaa. En kuitenkaan suosittele pelaamaan yksin ainakaan minua vastaan, saattaa tulla useampikin tappio :grin:
- Tapsa

Poissa mikko93

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Warrock
« Vastaus #12 : 21.05.07 - klo: 15.48 »
Oon muuten sua vastaan pelannutki ;) Entinen nikki oli mikko93, mutta tein uuen ku oli vaa testausnikki.
Saako tuohon pienempää käyttäjä rajotusta, entä nuo mitkä on. (8-->) Ku jos haluis pelata pelkästää vaikka vaan kahta kaveria vastaa nii siellä on aina joitaki muitaki. Saako siihe huoneesee esim. salasanaa?

Poissa tapsa92

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Warrock
« Vastaus #13 : 21.05.07 - klo: 16.03 »
Oon muuten sua vastaan pelannutki ;) Entinen nikki oli mikko93, mutta tein uuen ku oli vaa testausnikki.
Saako tuohon pienempää käyttäjä rajotusta, entä nuo mitkä on. (8-->) Ku jos haluis pelata pelkästää vaikka vaan kahta kaveria vastaa nii siellä on aina joitaki muitaki. Saako siihe huoneesee esim. salasanaa?
Ei saa alle 8 pelaajan rajoitusta, huoneista saa kyllä lukittuja eli salasanallisia eli ulkopuolisia ei pääse sisälle juuri mitenkään elleivät jostain saa salasanaa, mutta tuohon salasanalliseen huoneeseen tarvistet premiumin joka on maksullinen, premium henkilöt saavat kaikki mahdolliset pelin ominaisuudet käyttöönsä mikä on aika syvältä koska joutuu maksamaan. Esim. minä olen premium käyttäjä ja promocoden käyttäjä eli maksan pelaamisesta, saan enemmän prosentteja peleistä ja saan kaikki aseet käyttööni, tosin vasta levelistä 16 lähtien voi ostaa minkätahansa aseen jos dinaarit riittää...

Huoneisiin ei muuten välttämättä kyllä tulekkaan ketään ulkopuolisia jos pelaajia on vain pari ja servu on kauempana etusivusta.
« Viimeksi muokattu: 21.05.07 - klo: 16.06 kirjoittanut tapsa92 »
- Tapsa

Poissa mikko93

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Warrock
« Vastaus #14 : 21.05.07 - klo: 16.38 »
Okei. Miten noita servuja saa näkymään lisää, kun minulla ei ainakaan näy kuin muutama. Ja noita sivujakaan ei voi selata ku eka sivukaan ei ole täynä.. :D vai onko niitä servereitä enemmänkin..?

Poissa tapsa92

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Warrock
« Vastaus #15 : 21.05.07 - klo: 17.02 »
Siis tuollahan on vaikka kuinka servereitä kun selaa sivuja, olit kai väärässä paikassa, mene esim. lontoon tai saksan servereille niin johan löytyy :wink: Siellä on täysiä ja osittain täysiä servuja, näet kyllä mitkä servut ovat avoinna ja mitkä eivät. Kaikkiin servuihin ei pääse jos ping on korkea, koska niissä huoneissa ping on asetettu pienemmäksi.
- Tapsa

Poissa mikko93

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Warrock
« Vastaus #16 : 21.05.07 - klo: 17.21 »
En minä ainakaan tuossa enempää näe  :angry: Onkohan mussa joku vikana  :mrgreen:
Ja noita selaus nappeja ku painaa ei tapahu mittää.?

Poissa tapsa92

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Warrock
« Vastaus #17 : 21.05.07 - klo: 17.33 »
Öhöm, noi on vaan eri pääservut joista valitaan minkä maan servuja haluat pelata, jotakin noista kun klikkaat pari kertaa niin pääset varsinaisiin servu valikkoihin joissa on satoja servuja :grin: Joskus tosin servuille ei pääse ollenkaan jos on päivityksiä tai muutoksia tekeillä. Sillä ei ole mitään väliä minkä maan servuilla pelaat, voit valita itse missä pelaat.

Esim. turkin servuilla voi tavata ikäviä hakkereita, eli tyyppejä jotka uivat pelikentillä ilmassa, käyttävät outoja aseita, ( esim. kranaatteja ampuvia miniguneja ) ovat seinien sisällä ja hyppivät rakennusten päällä joihin ei kuuluisi päästä, eivät kuole, juoksevat järkyttävän nopeasti tai juoksevat kokoaika, tai kävelevät seinien läpi, siinä muutamia hakkeja..

Tekevät siis kaikkea tyhmää, jos näet sellaisia pelaajia ota toki screen shotteja ja laita tiketti warrockin sivuilla, heidät bannataan ja saavat hakeista riippuen permanent bannin eli ikuisen bannin tai bannin että pystyt tekemään uuden peli accountin. Älä käytä bugeja, esim. hiekka bugeja.
« Viimeksi muokattu: 21.05.07 - klo: 17.43 kirjoittanut tapsa92 »
- Tapsa

Poissa M.V.

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Warrock
« Vastaus #18 : 23.05.07 - klo: 20.50 »
Joo ny on ollu jo pari päivää toi peli.Ihan hyvä se musta on.Bonusta on se ku voi ajaa hummereilla ja tankeilla ja motocross pyörillä :D  kyllä se aluks vaati totuttelua ku on sen verran erilainen peli kyseessä ku esim:Wolfensterin enemy territory ja counter strike....
CS on ihan legenda peli!!! :grin: Ghost recon advanced warfighter on nyt se mun juttu. räiskintä pelit netissä hyvän porukan kanssa on mannaa :angel: se vaan et niihin jää koukkuun :cheesy:
I did my time

Poissa mikko93

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Warrock
« Vastaus #19 : 23.05.07 - klo: 21.24 »
Joskus on miettiny, että miksi noissa peleissä on noita koodeja? Luulis, että ne on pelin tekijä ne siihen koodannut, mutta miksi?Ja jos siitä on tekijälle itselleen ollut hyötyä, miksi ne koodit pitää levittää julkisuuteen?  Vai onko se niin, että joku oikeasti hakkeroi ne siihen?
Jos joku tietää nii ois kiva ku itekki tietäis  :afro:

Poissa tapsa92

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Warrock
« Vastaus #20 : 23.05.07 - klo: 22.19 »
Siis Warrockissa on ihan oikeita hakkereita, niillä on alkuperäiset koodit ja kun joku hakki tuhotaan niin jollain on se koodi tallessa ja niitä koodeja muokataan aina kun nuo hakit tuhotaan, eli hakkeja tulee olemaan pitkään,. Kyllähän pelin tekijät saa nuo hakit poistettua jos ne vaan oikeasti haluaa, ei se mikään mahdoton ongelma pitäisi olla.
- Tapsa

Poissa Joel P

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Warrock
« Vastaus #21 : 24.05.07 - klo: 08.01 »
On muuten hyvä peli, itsekin pelailen tuota.

+Motocross-pyörä ja pikkutankki  :azn:
+Hyvät pelikentät ilmaiseksi peliksi
+Grafiikka

-SnipercamperlolihQd44j33
-Cheaterit/hakkerit yms.
-Ei saa tehtyä omaa salasanallista huonetta ilmaiseksi  :angry:
« Viimeksi muokattu: 24.05.07 - klo: 18.08 kirjoittanut Huttunen93 »

Poissa mikko93

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Warrock
« Vastaus #22 : 24.05.07 - klo: 17.21 »
On muuten hyvä peli, itsekin pelailen tuota.

+Motocross-pyörä ja pikkutankki  :azn:
+Hyvät pelikentät ilmaiseksi peliksi
+Grafiikka

-SnipercamperlolihQd44j33
-Cheaterit/hakkerit yms.
-Ei saa tehtyä omaa huonetta ilmaiseksi  :angry:
Voihan siinä oman huoneen tehä, mutta siihen ei saa salanaa  :grin:

Poissa Joel P

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Warrock
« Vastaus #23 : 24.05.07 - klo: 18.09 »
Mikko, ota silmä käteen ja katso äläkä poistele mun tekstejä  :afro:

Poissa Gerbiili

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Warrock
« Vastaus #24 : 24.05.07 - klo: 18.29 »
Hah.. Ite muokkasit tuon salasanallista tekstin tuohon sen jälkeen kun mikko oli vastannut :police:
Powered by: Robitronic etc (Drift/Rally) and tamiya tlt-1 scale crawler

Poissa tapsa92

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Warrock
« Vastaus #25 : 09.07.07 - klo: 20.41 »
Eikö kukaan pelaa enää tuota peliä :angry: Itellä on jo lvl 33, pian tulee täyteen tupla timantti :afro:

- p41nk1ll3r .
- Tapsa

Poissa Joel P

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Warrock
« Vastaus #26 : 09.07.07 - klo: 21.50 »
e.
« Viimeksi muokattu: 28.08.12 - klo: 23.29 kirjoittanut Joel P »

Poissa tapsa92

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Warrock
« Vastaus #27 : 10.07.07 - klo: 00.40 »
Ok.
- Tapsa

Poissa tapsa92

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Warrock
« Vastaus #28 : 16.08.07 - klo: 16.49 »
Lvl 36, tuplatimantti ja punanen kilpi kulta reunuksin, klaani logo.
- Tapsa

Poissa Haze

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Warrock
« Vastaus #29 : 17.08.07 - klo: 06.57 »
Lvl 36, tuplatimantti ja punanen kilpi kulta reunuksin, klaani logo.

Mitä :shocked: Etpä taida muutaa tehä... Joskus tulee mätettyä nicilla piluserekt
| Team RCM | Team Associated | Reedy | Ko Propo  | JConcepts | EuroRC | Vista | RPM |