Kirjoittaja Aihe: Warrock  (Luettu 19761 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Haze

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Warrock
« Vastaus #30 : 17.08.07 - klo: 07.03 »
Muuten ylivoimaisesti parhaat mapit on alberon ja nerdil!
| Team RCM | Team Associated | Reedy | Ko Propo  | JConcepts | EuroRC | Vista | RPM |

Poissa tapsa92

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Warrock
« Vastaus #31 : 17.08.07 - klo: 16.27 »
Lvl 36, tuplatimantti ja punanen kilpi kulta reunuksin, klaani logo.

Mitä :shocked: Etpä taida muutaa tehä... Joskus tulee mätettyä nicilla piluserekt
Ei ole nyt kahteen viikkoon tullu pelattua niin paljon, pelaan kyllä päivittäin. Niin, nerbil ja ableron on kyllä hyvii kenttii =) Alberonissa kannattaa olla sniper jos pelaa Derbaranilla ja tykkää sniputtaa btw. Nerbilissä m249 on hyvä, ei ainakaan lopu panokset/lippaat kesken (ammo boxit on suositeltavia) . Niin, ja famasillahan ei tee oikeen mitään nerbilissä, vaatii suorastaan tähtäintä jos haluaa osua johonkin, g36 on paras nerbilissä.
- Tapsa

Poissa tapsa92

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Warrock
« Vastaus #32 : 17.08.07 - klo: 16.31 »
Jos löytyy hyviä ja melko aktiivisia pelaajia sekä klaani toiminta kiinnostaa, niin tsekatkaa: http://www.mercyfulfate-clan.com/ ( Suomen paras klaani ) :wink:

-p41nk1ll3r .
- Tapsa

Poissa tapsa92

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Warrock
« Vastaus #33 : 15.09.07 - klo: 18.00 »
Noniin, pian tulossa pari uutta mukavaa asetta: lk89p , barret ja M16. lk89p on scopella varustettu rynkky, barret tuellinen tarkkus kivääri, M16 on kranaatinheitin joka ei jää varmasti huomiotta. Ei tarkkaa tietoa milloin aseet tulossa, mutta tulee silloin kun seuraavat isommat päivitykset tulee.

-p41nk1ll3r lvl 38 pian.


Mikä ihmeen War Rock?

War Rock on taktinen Free2Play® first person shooter (FPS) sotimispeli. Pelaajilla on mahdollisuus ostaa laaja valikoima peliä 'piristäviä' tavaroita ja palveluita - tai pelata sitä sellaisenaan maksamatta senttiäkään!

Kun War Rock julkaistiin vuonna 2006 avoimena Beta -versiona, peli nousi nopeasti 50 pelatuimman pelin listalle. War Rock on myös 5 ladatuimman pelin joukossa FilePlanet.com -sivustolla. Tälläkin hetkellä War Rockia pelaa tuhannet pelaajat ympäri maailmaa olevilla servereillä.

War Rockin laaja valikoima aseita ja kulkuneuvoja, hyvä ohjattavuus ja useat taisteluvaihtoehdot antavat niin kokeneille FPS -veteraaneille kuin ensikertalaisillekin räjähtävän hauskoja hetkiä pelin parissa.
Miten War Rockia pelataan?

Kyseessä on nykyaikaiseen ympäristöön sijoittuva sisällissota, jossa Derbaran -nationalistit ja N.I.U. -kapinalliset taistelevat voitosta verisesti. Ilma rätisee aseiden tulituksesta ja raskas panssaristo jyristelee kerran niin rauhallisilla kaduilla. Kumman puolen sinä valitset?

Sotilaana voit osallistua erilaisiin taisteluihin monilla eri kartoilla. Valitse sotilaan olemus ja aseistus erikoistumisalan mukaan. Ylenet arvoasteikolla pelikokemuksen mukaan ja saat palkkioksi parempia varusteita, aseita ja ennen kaikkea tiimikavereidesi kunnioituksen!

 :police:

Ilmoittaudu erikoistehtäviin ja kohtaa vihollinen lähitaistelussa close quarters-pelissä tai astu massiivisille taistelukentille ja taistele läpi vihollisjoukkojen -niin maalla, merellä kuin ilmassakin.
- Tapsa

Poissa tapsa92

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Warrock
« Vastaus #34 : 14.10.07 - klo: 01.28 »
lvl 39 ... Uusia aseita jaetaan promocodeina warrockissa, vaatii premiumin/dina packin ostamisen mutta on vaivansa arvoista, esim. beretta sniper on jo muutamilla pelaajilla ( sen saa kyllä käyttöön jos oikeasti haluaa sen, järkyttävän tehokas ase joka ei jää huomaamatta ) . Uusi kenttä ilmestynyt myöskin close quarters combat - pelisysteemiin.
- Tapsa

Poissa Mäksi

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Warrock
« Vastaus #35 : 14.10.07 - klo: 10.22 »
Moro. Mäki oon alkanu pelaa tätä vasta lvl 3 nimi on departs

Poissa tapsa92

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Warrock
« Vastaus #36 : 14.10.07 - klo: 10.31 »
Kiva juttu, mukavaa että on ees joku foorumilainenkin joka pelaakyseistä peliä :smiley:
- Tapsa

Poissa Joel P

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Warrock
« Vastaus #37 : 14.10.07 - klo: 20.16 »
Olen monesti koettanut päästä tonne teidän klaaniservuun, Mercyful Fate-nimiseen, mutta aina täynnä, kertoo jotain klaanin suosiosta?  :wink:

Poissa tapsa92

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Warrock
« Vastaus #38 : 14.10.07 - klo: 20.31 »
Ilmeisesti :angel: Kyl tuonne pitäisi mahtua vielä pelaajia mukaan, mutta siellä on yleensä aina 2-20 pelaajaa linjoilla, oli sitten sadepäivä tai mitä kaunein kevätpäivä.
« Viimeksi muokattu: 15.10.07 - klo: 11.29 kirjoittanut tapsa92 »
- Tapsa

Poissa tapsa92

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Warrock
« Vastaus #39 : 18.10.07 - klo: 15.03 »
Muutamia klaanilaisia kuvassa ( kaikki paitsi benoit ja sit joku muu pieni levunen )  :roll: Ja mappinahan on khali, sotamuseo. Kannattaa kokeillan, lempi kenttäni :lol:
- Tapsa

Poissa Joel P

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Warrock
« Vastaus #40 : 18.10.07 - klo: 18.12 »
Tänään ostin P90, on huippu ase K2 ja MP5 tilalle  :wink:

Poissa tapsa92

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Warrock
« Vastaus #41 : 27.10.07 - klo: 12.33 »
Hehee voitin L85A1 warrockin arvonnassa :grin: Ehkäpä 100-200 pelaajaa omistavat tuon muutamasta miljoonasta :roll: Törkeen tehokas rynkky, parempi kuin g36 ja tarkempi kuin muut aseet ! Lvl 40 sain toissapäivänä...
« Viimeksi muokattu: 27.10.07 - klo: 12.37 kirjoittanut tapsa92 »
- Tapsa

Poissa apt93

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Warrock
« Vastaus #42 : 16.11.07 - klo: 20.26 »
Moi, mäki pelaan tota mahtavaa pelii! mul on 3, 8 ja 12 levuset ukot ja kaks noista on pelleilyukkoja ja 8 levunen on kunnon ukko ja sen nimi on ``pomppiduu``. Aattelin kai ostaa kohtapuoliin premiumin.

Poissa tapsa92

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Warrock
« Vastaus #43 : 16.11.07 - klo: 22.05 »
Juu, mukavaa kuulla että muutkin pelaavat kyseistä peliä. Sain toissapäivänä lvl 41, nyt on sitten triplatimantti  :grin: . Mulla on premium kulta taso ja sitten retail box, eli ostettu peli jonka kanssa saa promo koodin joka antaa 30% enemmän exp per peli. Sain samalla koodilla m249:n heavy trooperille pysyvästi, eli ei tartte ostaa uutta. Samalla tuli savukranaatit pysyviksi ja sellaista. Kannattaa ostaa kyllä premiumi jos pelaa enemmän, pronssi tasokin on ihan hyvä ja saa melko edullisesti.
- Tapsa

Poissa tapsa92

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Warrock
« Vastaus #44 : 25.11.07 - klo: 13.48 »
Lvl 42 tuleepi tänään. Eli punainen kilpi ja kolme timanttia. EI päässyt MF klaani jatkoille, oishan se ollu ihan siistiä päästä koreaan pelailemaan :laugh: .aMs. klaani pääsi koreaan pelailemaan jenkeistä (Puhun siis GNWS maailmanmestaruus kisoista).
- Tapsa

Poissa tapsa92

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Warrock
« Vastaus #45 : 12.12.07 - klo: 16.41 »
Lvl 43 muutama päivä sitten. Eilen ostin suomalaisen nimeltämainitsemattoman huippupelaajan accountin, eli nykyään lvl 49 ja punainen tupsu :afro: Suomen kolmanneksi suurin taso siis kyseessä.
- Tapsa

Poissa Joel P

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Warrock
« Vastaus #46 : 12.12.07 - klo: 17.10 »
Lvl 43 muutama päivä sitten. Eilen ostin suomalaisen nimeltämainitsemattoman huippupelaajan accountin, eli nykyään lvl 49 ja punainen tupsu :afro: Suomen kolmanneksi suurin taso siis kyseessä.

Ostit? Oisit pelannu omas tonne asti  :tongue: Tein itse uuden tunnuksen koska vanha oli vähän tollohko. Kohta jo lvl 3  :wink:

Poissa tapsa92

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Warrock
« Vastaus #47 : 13.12.07 - klo: 00.14 »
Kyllä mä sen vanhankin pelaan vähintäänkin yhtä isoksi :laugh: Meinaan kumpiakin käyttää, p41nk1ll3r accounttia en anna pois. Tuota uutta super accountia meinaan käyttää "hieman" tasokkaampiin otteluihin ja peleihin, p41nk1ll3r on mun arki-accountti :tongue: Kovin monelle kummatkaan accountit eivät todellakaan ole mitään arkea, harvemmin tulee vastaan yli 40 levusia pelaajia, koska warrockin uusi versio on pyörinyt vasta vuoden... Korean warrock on pyörinyt about 3 vuota, ja siellä korkein lvl on about lvl 80, normaalissa warrockissa on vuodessa muutamat saaneet levelin tasolle 60 tms. Ja näähän jampat ei tee oikeastaan muuta kuin pelaavat. Onneksi en tunne ketään sellaista :smiley:
« Viimeksi muokattu: 13.12.07 - klo: 00.18 kirjoittanut tapsa92 »
- Tapsa

Poissa apt93

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Warrock
« Vastaus #48 : 14.12.07 - klo: 16.27 »
mä tapsa oon sut muute joskus nähnyki (nick ``pomppiduu``(itellä). mä ite oon nyt 12 lvl ja psg pöwnää kyl iha sikana. voikko muute ottaa mua vastaan joskus duelii vaikka uskun et turpaan tulee.(siis sulle :grin:)jos saan tiedustella, nii paljol sä sen ukon ostit?

Poissa tapsa92

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Warrock
« Vastaus #49 : 14.12.07 - klo: 16.44 »
Juu, ihan mahollista että olet nähny mut jossain. Ihan sama, kyl mä voin 1vs1 ottaa  :grin: .  Sanotaan niin, että sen accountin hinta olisi helposti eBayssa 150-1000$ , eli älyttömän paljon. Ostin accountin 120 eurolla. Kauppaan sisältyi accountin nimi, salasana ja retail ase m249 (joka p41nk1ll3r:illäkin on) ja 450 000 dinaaria, eli lähes puoli miljoonaa dinaaria.
- Tapsa

Poissa apt93

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Warrock
« Vastaus #50 : 14.12.07 - klo: 16.49 »
Uuuuuu... Wau...  Onko sulla muute mesee eli voitais sil puhuu tai sähköpostil. aika paljo muute maksoit, mut eikö ois oollu järkevää pelata tuol sun perinteisel ukol ku sehä oli melkei yht iso lvl, mut rahaa sä sait HUURJASTI. tilasitko sää sun retailin muualta niithän ei taia suomest saaha. mitä aseit sul on.  :shock:

Poissa tapsa92

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Warrock
« Vastaus #51 : 14.12.07 - klo: 16.55 »
Mä säilytän sen vanhankin accountin, mutta sen takia myöskin ostin sen lvl 49 accountin, koska se sattuu olemaan meidän klaanin pelaaja, enkä haluu et joku saksalainen saisi sen. Tilasin retailin suomesta, video peli divarista, eli: www.vpd.fi . Mulla on tällä hetkellä kaikki aseet, parhaat tässä:

MP7, Barret M82, PSG, AWM, AK-47, M4A1, Famas, Minigun M124, beretat, RPG, L85A1, Winchester 1300, K1, m60, m249,  Savukranaatit, Medic Kit 2 jne.

Eli muutama ase löytyy. Mun mese on: tapiory@hotmail.com  :wink:
- Tapsa

Poissa apt93

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Warrock
« Vastaus #52 : 14.12.07 - klo: 17.21 »
Onko siel myös famas retaileja? :shock:ja onko toi barret nii hyvä ku kuulostaa eli tappaako yhestä muualle ku päähä? ja onko sul tmp9 ku sit ei lukenu tos.

Poissa tapsa92

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Warrock
« Vastaus #53 : 14.12.07 - klo: 19.55 »
Ööööh kaikki muut on paitsi ei tmp9 . Sen voi ainoostaan voittaa. Kuten myös barretin ja L85A1 ja barret. Barret tappaa jos osut yhdestä päähän. Tappaa joskus silloinkin jos osuu esim. rintakehään. Barretilla voi ampua esim. autoja ja pieniä helikoptereita alas.
- Tapsa

Poissa apt93

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Warrock
« Vastaus #54 : 15.12.07 - klo: 14.08 »
Hehee kyl oli hauska matsi :grin: Turpaan tuli mut ei nyt nii kovi paljon ku luulin.

Poissa tapsa92

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Warrock
« Vastaus #55 : 15.12.07 - klo: 14.49 »
Jees :grin:
- Tapsa

Poissa WrTheBest

  • Tulokas
    • Profiili
warrock peli
« Vastaus #56 : 04.01.08 - klo: 17.53 »
Warrock on mun paras peli tähän mennessä. Mulla on 15, 13 ja 7 levuset ukot  :lipsrsealed:. Muuten yks kysymys saako jos on ostannu tai tilannu jostain WarRock pelin nii saako siitä premiumi ja m60? Meinaa ku tänään tilasin ton peli  :afro:

Poissa tapsa92

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Warrock
« Vastaus #57 : 04.01.08 - klo: 18.31 »
Joo jos ostat tietyn retail packin niin saat aseeksi m60. Jokainen retail pack sisältää 2kk premiumin, pysyvän aseen ja pysyvän exp ja dinaari bonuksen + pysyvät savunadet. lvl 44 p41nk1ll3r accountil, keltainen kilpi ja 3 timanttia  :afro:
- Tapsa

Poissa WrTheBest

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Warrock
« Vastaus #58 : 05.01.08 - klo: 19.01 »
Siinä kannessa jonka mä ostin siis se WarRock siinä kannessa on m60 kuva. Saisinkohan mä sen aseen  :roll:

Eiks siinä saa 100k ku ostaa mkoko pelin?

Poissa WrTheBest

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Warrock
« Vastaus #59 : 05.01.08 - klo: 19.03 »
Sun WarRock ukon nimi on p41nk1ll3r ootko nähny ari1990, shoo1ter tai hhheadshot. Ootko nähny noita ukkoja?? :huh: :huh: :huh: :huh: :huh: :huh: :huh: :huh: :huh: :huh: :huh: :huh: :huh: