Kirjoittaja Aihe: ASSON OSTO  (Luettu 2275 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa mato

  • Tulokas
    • Profiili
ASSON OSTO
« : 21.12.02 - klo: 18.51 »
Aion ostaa täs jossain välis Asson touring auton (Team Associated) ja tarvisin pari vihjettä :roll: . eli millanen mun kannattais ostaa :?: ? oon alottelija, mulla on jo kyoshon landmax 2 mut haluasin sähkö vehkeen niinku sisähalleihin ym. ym. rahaa en viitti siihen kovin paljoo käyttää(ainakaan yhtä paljo ku landmaxiin) joku 0-400 max. 500€ :|  ja kannattaako se ostaa rakennus sarjana vai onko assot viisaampaa ostaa täydellisenä pakettina. onko assojen rakennus sarjojen ostossa mitään hyötyä verrattuna täyd. pakettiin? jos unohdin jotain tärkeetä niin korjatkaa vaan.
KIITOS!   :mrgreen:


-ja muuten; miten helvetis pystyy laittaan kuvan tähän? jos mä yritän niin siinä viestissä näkyy vaan sen kuvan osote. näin:                                    
huomasitko?
RC autoilus on munaa!

Poissa associatedtc3

  • Tulokas
    • Profiili
se asson osto
« Vastaus #1 : 21.12.02 - klo: 19.18 »
kuuleppa poika eläpä mee ostaan mitään valmis pakettia ne taitaa olla melko terveestä jos ostat nii osta se asson tc3 racer kit nii pääset alkuun siihen kuuluu vakio kone jotku p*skat renkaat kori ja pari akkua ja radio,servo,nopeuden säädin.joten kun saat sen kasaan sillä pääsee jo ajamaan.hinta on jotain 440 euroo.varaosa palvelu toimii.sen kaupan nimi oli sitten RC-piste Hyvinkäällä

Poissa pete||

  • Veteraani
    • Profiili
ASSON OSTO
« Vastaus #2 : 21.12.02 - klo: 19.36 »
Tai sitten ostat team version, siinä on paremmat renkaatkin mukana.

---------------------------------------------------------------------------------

Kuvia saa silleen kun laitat eka tuolta tuollaisen (Img) jutun ja sen perään osoite ja taas (Img)

esim

 :roll: (uusi radiohjattava hauki :lol: )

Poissa Teemu L

  • Veteraani
    • Profiili
ASSON OSTO
« Vastaus #3 : 22.12.02 - klo: 13.12 »
heh, nykyään siis RC:t kehittyny, radioo-hjattavia saa nyt lähimmästä kaupastakin  :mrgreen:

Poissa Tomsson

  • Ulvilan RC-rata
    • Profiili
Re: ASSON OSTO
« Vastaus #4 : 22.12.02 - klo: 14.17 »
Lainaus käyttäjältä: "mato"

-ja muuten; miten helvetis pystyy laittaan kuvan tähän? jos mä yritän niin siinä viestissä näkyy vaan sen kuvan osote. näin:                                    
huomasitko?

Ei toimi ->
Koodia: [Valitse]
http://www.rccaraction.com/rc/articles/ images/2001_coty/tc3.jpg
ja
Toimii ->
Koodia: [Valitse]
http://www.rccaraction.com/rc/articles/images/2001_coty/tc3.jpg



Huomaatko eron? Nuo sinun antamat kaksi merkkijonoa eivät kumpikaan ole webbiosoitteita (siellä on kohtalokas välilyönti mukana)
allekiroitus

Poissa Tepsu

  • Jäsen
    • Profiili
ASSON OSTO
« Vastaus #5 : 22.12.02 - klo: 18.04 »
ÄLÄ OSTA RACER osta Team!!!! Jos ostaa kit niin mukana: 1500 akku (pötkö) , purplebull moto (27) , v rage renkulit , hitec lynx ohjain ja vastari (tarttee 8 paristoo) , vesitiivis nopari (12) , 12v laturi , iha p.... sevo (hitec) , kori (protoform) , itse rakennus sarja  :o  ja kaksi 27 kidettä. Tässä pitäis olla kaikki mitä tarttee pikku suditteluun....
Mielummin nopea ja köyhä, kuin rikas ja hidas..

Poissa Juho.nordgren

  • Veteraani
    • Profiili
ASSON OSTO
« Vastaus #6 : 23.12.02 - klo: 19.16 »
Racer on ihan hyvä sillä pärjää hyvin vakio luokassa.