Kirjoittaja Aihe: Ärsyttävätkö pienet asiat?  (Luettu 27810 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Pekka V

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://koti.phnet.fi/virtpe/
Ärsyttävätkö pienet asiat?
« Vastaus #120 : 13.08.06 - klo: 10.11 »
Peukalossa murtuma --> käsi kipsissä --> v******a

Poissa Jose.92

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://www.freewebs.com/rctaipalsaari
Ärsyttävätkö pienet asiat?
« Vastaus #121 : 13.08.06 - klo: 11.57 »
Rönäsitkö konkelilla?
Ei kiroilulla rajaa, kun savagella ajaa! Ihminen syö ja kakkii!

Poissa Pekka V

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://koti.phnet.fi/virtpe/
Ärsyttävätkö pienet asiat?
« Vastaus #122 : 13.08.06 - klo: 12.24 »
No vähän calpiksessa pannutin. Ison droppilinjan toinen droppi, eli peelo niin sen ländäsin onnistuneesti ja sitten tulee joku kanto eteen ja taisin stongan yli lentää sellasseen nousevaan puusiltaan. Noin oin kuulemma tehny. Itse en muista tuosta kaatumisesta mitään ja siitä seuraavat 30min ni en muista mitään.
Että silleen eilen calpiksessa :D

Poissa Jose.92

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://www.freewebs.com/rctaipalsaari
Ärsyttävätkö pienet asiat?
« Vastaus #123 : 13.08.06 - klo: 20.56 »
jouuitko sairaalaa
Ei kiroilulla rajaa, kun savagella ajaa! Ihminen syö ja kakkii!

Poissa Sami L

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Ärsyttävätkö pienet asiat?
« Vastaus #124 : 13.08.06 - klo: 20.58 »
Off: Mitä turhia, eikö sitä kotonakin tiedä jos joku on murtunut, ja senku ostaa sinooperista kipsiä ja laittaa käden sinne.

On: Koulun alku luonnollisesti hieman tympäisee.
Tiedätkö miksi olet mekaanikko?
Sinulla on kädet mutta ei aivoja. -AbuD.

Poissa Pekka V

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://koti.phnet.fi/virtpe/
Ärsyttävätkö pienet asiat?
« Vastaus #125 : 13.08.06 - klo: 21.04 »
Kyllähän mä sitten viime yönä olin sairaalassa. Tosin olin äänimiehenä heinäsuon kesäteatterin yönäytelmässä rypäsemisen jälkeen. Sitten siinä joskus puol kolmen aikaa olin kotona..

Poissa Anzka

  • Veteraani
    • Profiili
Ärsyttävätkö pienet asiat?
« Vastaus #126 : 20.08.06 - klo: 18.56 »
Minua ärsyttää se että kaikki affua solvaa,mitäs pahaa se on teille tehny,minä en ainakaan löydä millään niitä viestejä joita jotkut sanoo et johonkin topiciin laittanu niin monta ja niin monta viestiä....

Se olisi jo eriasia jos hän olisi tullut ja paskonut niskaanne ja hajottanut rc:eenne.
Joo ja se sit ärsyttää ku on kurkku niin kipeä :wink:
Associated rc18Bft + mamba25 + 5800kv

Poissa Juuzmo

  • Veteraani
    • Profiili
Ärsyttävätkö pienet asiat?
« Vastaus #127 : 20.08.06 - klo: 20.42 »
Lainaus käyttäjältä: "Anzka"
Minua ärsyttää se että kaikki affua solvaa,mitäs pahaa se on teille tehny,minä en ainakaan löydä millään niitä viestejä joita jotkut sanoo et johonkin topiciin laittanu niin monta ja niin monta viestiä....

Se olisi jo eriasia jos hän olisi tullut ja paskonut niskaanne ja hajottanut rc:eenne.
Joo ja se sit ärsyttää ku on kurkku niin kipeä :wink:
Lähinnä se tataa monia ärsyttää, että affu jossain vaiheessa kommentoi LÄHES jokaiseen aiheeseen, vaikka ei ollut hajuakaan välttämättä mistä puhutaan :D Eli vastauksia tyyliin "joo, juu, ei niin, niin minustakin,oho,vau jne..."
RB,the power of champions.

Poissa Pekka V

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://koti.phnet.fi/virtpe/
Ärsyttävätkö pienet asiat?
« Vastaus #128 : 21.08.06 - klo: 16.51 »
Huomenna leikkaus. Peukalo alkanut luutumaan väärin. Peukaloon tulee pari rauta tikkuu.

Poissa MarkusH

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://www.freewebs.com/markushe/
Ärsyttävätkö pienet asiat?
« Vastaus #129 : 21.08.06 - klo: 17.33 »
Tauoton sade....

Poissa OttoL

  • Veteraani
    • Profiili
Ärsyttävätkö pienet asiat?
« Vastaus #130 : 21.08.06 - klo: 17.37 »
Lainaus käyttäjältä: "MarkusH"
Tauoton sade....

Mutta tänne voisi tulla vettä, niin saadaan vettä kaivoon

Poissa MarkusH

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://www.freewebs.com/markushe/
Ärsyttävätkö pienet asiat?
« Vastaus #131 : 21.08.06 - klo: 17.45 »
On satanut viikonajan joka päivä. Joko enemmän tai vähemmän mutta kuitenkin. Salamoi ja ukkostaa :o

Poissa Divi

  • Veteraani
    • Profiili
Ärsyttävätkö pienet asiat?
« Vastaus #132 : 21.08.06 - klo: 18.03 »
Lainaus käyttäjältä: "MarkusH"
Tauoton sade....

Kesähelteet jatkuu. Tulispa sade :D

Poissa MarkusH

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://www.freewebs.com/markushe/
Ärsyttävätkö pienet asiat?
« Vastaus #133 : 21.08.06 - klo: 18.18 »
Ja ei se sade mua haittaa kun en kävelemään pysty.... (Astuin naulaan ja jalka ihan s*****a n kipeä....

Poissa Jose.92

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://www.freewebs.com/rctaipalsaari
Ärsyttävätkö pienet asiat?
« Vastaus #134 : 21.08.06 - klo: 19.18 »
Alkaa pikku hiljaa vituttamaan toi koulu. s*****a ku joka aamu polet sinne tolla pyöräll jossa on keskiön laakeri löysällä ja se natisee niin kerpeleesti, sitten matikan opettaja o niin hintti että lupaa kaikkee ja sitten ei pidä lupauksia eikä se ees ymmärrä vittuilua. se kanssa vituttaa että kun kaveri asuu 1km lähempänä koulua niin se sai bussi kortin mutta minä en. Raja on 5km ja multa koululle on 4800m. Tekis mieli ampua se s*****an rehtori ja kanslisti. Ja matikan ope.
Ei kiroilulla rajaa, kun savagella ajaa! Ihminen syö ja kakkii!

Poissa Hotti

  • Veteraani
    • Profiili
Ärsyttävätkö pienet asiat?
« Vastaus #135 : 21.08.06 - klo: 19.29 »
Se jurppii kun leopardi ei mene kaupaks :|  :cry:
-Team lapsena liian vähän leluja-

Poissa tapsa92

  • Veteraani
    • Profiili
Ärsyttävätkö pienet asiat?
« Vastaus #136 : 21.08.06 - klo: 21.11 »
Palomuuri hälytykset ottaa päähän, ei jaksas säätää niitten kaa, kun ei osaa hyvin...
- Tapsa

Poissa m@sse

  • Veteraani
    • Profiili
    • Max-EV
Ärsyttävätkö pienet asiat?
« Vastaus #137 : 21.08.06 - klo: 22.10 »
Roskaposti meiliin ja spämmäys toisille foorumeille joita luen.. :p
HPI Savage Flux, TRX Bandit/Rustler/Stampede, Tamiya TT-01 drifter. Powered by Castle, EZ-Run & Zippy. | Max-EV Racing

Poissa SlidSlide

  • Veteraani
    • Profiili
    • Rc Formula OffRoad Finland
Ärsyttävätkö pienet asiat?
« Vastaus #138 : 22.08.06 - klo: 15.24 »
Lainaus käyttäjältä: "tapsa92"
Ottaa päähän kun mun tietokoneelle on tullu näiltä foorumeilta 3kk ajan tosi monta hyökkäys yritystä, ja palomuurihälytyksiä ja se johtuu varmaan niistä tyypeistä joita on täällä kymmenii ja niitten profiilis lukee se  Ìîñêâà !! Tänäänkin tullu täältä 3 hyökkäys yritystä... Noniin, nytkin tuli uusi yritys :cry:


Et oo harkinnu palomuuria koneelles  :wink:

Poissa tapsa92

  • Veteraani
    • Profiili
Ärsyttävätkö pienet asiat?
« Vastaus #139 : 22.08.06 - klo: 17.55 »
Palomuuri löytyy-
- Tapsa

Poissa OttoL

  • Veteraani
    • Profiili
Ärsyttävätkö pienet asiat?
« Vastaus #140 : 22.08.06 - klo: 19.00 »
Lainaus käyttäjältä: "tapsa92"
LOL, luuletko ettei mulla ole palomuuria :lol: En mä nyt niin tyhmä ole et mä kävisin yleensäkään netis ilman palomuurii :lol:

Kyllä niitäkin löytyy... (En nyt tarkoita sinua)

Poissa SlidSlide

  • Veteraani
    • Profiili
    • Rc Formula OffRoad Finland
Ärsyttävätkö pienet asiat?
« Vastaus #141 : 22.08.06 - klo: 22.34 »
Lainaus käyttäjältä: "tapsa92"
LOL, luuletko ettei mulla ole palomuuria :lol: En mä nyt niin tyhmä ole et mä kävisin yleensäkään netis ilman palomuurii :lol:


No olet tyhmä jos luulet että tarkotin ton tosissani, poika ei ymmärrä sarkasmia... anyway, sekin kyllä todistaa älykkyyttäs jos pelkäät hyökkäyksiä jokka palomuuris bloggaa  :lol: . Ootko ajatellu pistää siitä "very high" kohdasta trafficin lowille? Et varmaan, no tee se nyt tai mikäli palomuuris poraa jokasesta hyökkäysyrityksestä niin gg.. niitä tulee mullekkin about 10 000 viikossa, joten oot aika epeli jos kestät sen huutoo aina alakulmassa.

EDIT: Ja väitätkö todella et jotkut foorumilaiset yrittää hyökätä sun koneelle. Lopetappas niitten unkarilaisten aikusviihdesivujen selailu niin ei p****akaan spämmitä päin naamaa.. botteja ne on jotka sun koneelle yrittää, tosin joskus saattaa ihminenkin yrittää, mutta kaikki advanced nörtit hakee kovempia mestoja esim. pankkitilit, yrityksien tilit/tiedostot, jne.



Niin ja nyt todenteolla ottaa päähän kun pääsin wowissa servun kovimpaan kiltaan ja se hajos tänään.. noh, eipä muuta ku ettii uutta kiltaa mut kaikkihan on jo täynnä. Siihen jäi sen pelin pelaaminen.

Poissa tapsa92

  • Veteraani
    • Profiili
Ärsyttävätkö pienet asiat?
« Vastaus #142 : 22.08.06 - klo: 22.50 »
Lainaus käyttäjältä: "SlidSlide"
Lainaus käyttäjältä: "tapsa92"
LOL, luuletko ettei mulla ole palomuuria :lol: En mä nyt niin tyhmä ole et mä kävisin yleensäkään netis ilman palomuurii :lol:


No olet tyhmä jos luulet että tarkotin ton tosissani, poika ei ymmärrä sarkasmia... anyway, sekin kyllä todistaa älykkyyttäs jos pelkäät hyökkäyksiä jokka palomuuris bloggaa  :lol: . Ootko ajatellu pistää siitä "very high" kohdasta trafficin lowille? Et varmaan, no tee se nyt tai mikäli palomuuris poraa jokasesta hyökkäysyrityksestä niin gg.. niitä tulee mullekkin about 10 000 viikossa, joten oot aika epeli jos kestät sen huutoo aina alakulmassa.

EDIT: Ja väitätkö todella et jotkut foorumilaiset yrittää hyökätä sun koneelle. Lopetappas niitten unkarilaisten aikusviihdesivujen selailu niin ei p****akaan spämmitä päin naamaa.. botteja ne on jotka sun koneelle yrittää, tosin joskus saattaa ihminenkin yrittää, mutta kaikki advanced nörtit hakee kovempia mestoja esim. pankkitilit, yrityksien tilit/tiedostot, jne.



Niin ja nyt todenteolla ottaa päähän kun pääsin wowissa servun kovimpaan kiltaan ja se hajos tänään.. noh, eipä muuta ku ettii uutta kiltaa mut kaikkihan on jo täynnä. Siihen jäi sen pelin pelaaminen.

Ai, kiitos tosi paljon. Tosta olikin hirveesti apua mulle. Mä käyn kyllä ulkomaalaisilla sivuilla, mutta sun epäilykset menee ihan pieleen. Niin, en myöskään tarkota että pommittajat olis näitä foorumilaisia jotka on aktiivista porukkaa, tarkotan siis esim. tätä foorumilaista: http://rc10.fi/profile.php?mode=viewprofile&u=4389  noita vastaavanlaisii profiilejä löytyy sitten vähän enemmän kuin pari, selaileppas tän keskustelupalstan käyttäjälistan uusimpia käyttäjiä, niillä tyypeillä on melko epämääränen nimimerkki yleensä ja paikkakuntana: Ìîñêâà . Sen takii sanoin et tulee näiltä foorumeilta, koska ne tulee useimmiten aina kun käyn täällä, joo, voin kuitenkin olla mahdollisesti väärässä, joten en sano mitään enää..
- Tapsa

Poissa SlidSlide

  • Veteraani
    • Profiili
    • Rc Formula OffRoad Finland
Ärsyttävätkö pienet asiat?
« Vastaus #143 : 22.08.06 - klo: 23.22 »
Överiks.. sinähän vainoharhojes kans överiks menet. En kuitenkaan halua leikkiä hopokoeokea joka esittää kaikkitietävää, joten autan hieman. Ensiksi jos väität että joku yrittää hyökätä sun koneelles niin mieti että miksi. Sitten kun keksit vastauksen mene vasta seuraavaan kysymykseen, vaikkapa mitä hyökkääjä siitä hyötyy. Jos saat noi ratkastua niin olet USA:n poliisiakin edellä.

Ensiksi mieleen tulee hujoppi nörtti joka koulumaailmassa oli hyvä mutta ajautu muidenkiusaamina tietokoneensa ääreen.. vuosien kuluessa aivoista lähti se viimeinenkin järjenhiven ja alettiin tekemään iskuja viattomien koneille. Onhan se ihan pätevä syy, mutta en kuitenkaan jaksa uskoa siihen että amatööri kaataa nortonin ja sekottaa jonkun koneen huvikseen.. Yritä jo uskoa että ne spämmit mitä muuris blockaa on mainoksia ja osa matoja joita botit spämmii. Väitän että ihmiset nykypäivänä ei edes yritä iskuja itse muiden koneille. Botit hoitaa ne hommat ja suurin osa niistäkin on vaan mainoksia.

Poissa CluBBaH

  • Kotkan seudun pienoisautoilijat
    • Profiili
    • Kuvia
Ärsyttävätkö pienet asiat?
« Vastaus #144 : 22.08.06 - klo: 23.42 »
Ärsyttää semmonen ku suurin osa topiceista menee muutaman aktiivisen foorumilaisen kinasteluun ja turhan päiväsee asioissa junnaamiseen , välillä toinen jo viisaasti sanoo että olkoot. ja vielä toisen pitää jaksaa vääntää samasta asiasta!
XRAY 808 2009 Spec |

Poissa tapsa92

  • Veteraani
    • Profiili
Ärsyttävätkö pienet asiat?
« Vastaus #145 : 23.08.06 - klo: 00.19 »
Lainaus käyttäjältä: "SlidSlide"
Botit hoitaa ne hommat ja suurin osa niistäkin on vaan mainoksia.

Onko noi foorumeille rekisteröityneet Ìîñêâà tyypit uudenlaisia botteja, joitten idea on se et osa foorumilaisista tyypeistä tsekkaa niitten ns. "tyyppien" profiileja, ja menee uteliaana kattomaan niitten kotisivut, ja kone menee täyteen matoja ja kaikkea muuta kivaa, ja saastuttaa koneen :?: Toikin on käynyt mielessä, mutta epäilen että tollasten asioiten miettiminen taitaa kuitenkin olla yleistä vasta 14 vuotiaan pojan päästä, joten ei mua varmaankaan vainoharhaiseksi voi varsinaisesti kutsua, vai voiko :lol:  :?:
- Tapsa

Poissa TTKoo

  • Veteraani
    • Profiili
Ärsyttävätkö pienet asiat?
« Vastaus #146 : 23.08.06 - klo: 01.11 »
On noi kauppojen hedelmille ja vihanneksille varatut pussit yksiä p&#¤&%tä aukeemaan.... siinähän ehtii jo hedelmät pilaantua, ennenku saa sen s****rin pussin auki....

Ei luulis olevan ylivoimainen keksiä sellaiset pussit, jotka aukee suosiolla.... ( mun lompakosta vois saada hyviä vinkkejä siihen, siks herkästi aukee ja tyhjenee sisältö )
Elä sie suotta huolehi, kyllä myö keksitään siihe hyvä syykii.

Poissa Pekka V

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://koti.phnet.fi/virtpe/
Ärsyttävätkö pienet asiat?
« Vastaus #147 : 23.08.06 - klo: 16.16 »
Eilen kun laittovat sairaalassa pari metallipiikkiä peukaloon ja uuden kipsin, ni sanoivat että pitää vielä 5 viikkoa pitää kipsiä.

Poissa plissken_s

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Ärsyttävätkö pienet asiat?
« Vastaus #148 : 27.08.06 - klo: 01.53 »
Juu, nyt alko muuten oikeesti harmittamaan tää yks spede, jonka pitää avautua ihan joka topickissa vaikka ei ois mitään tähdellistä sanottavaa. Modet hoi, harkitkaa nyt banjon soittamista älyttömille provoajillekin!
Kyosho - Futaba - Novarossi

Poissa Pekka V

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://koti.phnet.fi/virtpe/
Ärsyttävätkö pienet asiat?
« Vastaus #149 : 02.09.06 - klo: 02.05 »
Joku v*tun pelle kävi tänään uhomaan ja huitas nyrkillä huuleen. En ees tunne sitä heppuu kuka löi.