Kirjoittaja Aihe: Millä ohjelmilla "kannattaa" tehdä itse Rc- videot  (Luettu 1650 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa -SS-

  • Veteraani
    • Profiili
    • www.rc-foff.net
Elikkäs..

 Millä ohjelmille yleensä porukka tekee itse kuvaamistaan videoista sen kokoonpainetun version, eli millä ohjelmilla teette videot valmiiksi?

 Mitä ohjelmia kannattaa käyttää? Tai missä ohjelmissa on eniten monipuolisia ominaisuuksia ja mahdollisuuksia muokata itse videoitakin?

 Vastauksia odotellessa  8)

Poissa Jankka

  • Veteraani
    • Profiili
Millä ohjelmilla "kannattaa" tehdä itse Rc- videot
« Vastaus #1 : 24.03.06 - klo: 10.08 »
Pinnaclen Video Studio9 on melko monipuolinen ja taitaa siitä olla jo 10 versiokin.

Poissa tumppi91

  • Veteraani
    • Profiili
Millä ohjelmilla "kannattaa" tehdä itse Rc- videot
« Vastaus #2 : 24.03.06 - klo: 10.52 »
Juu pinnacle studio 9 on tääläki. 8)

Poissa nirppu988

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
    • http://niilokurkela.1g.fi
Millä ohjelmilla "kannattaa" tehdä itse Rc- videot
« Vastaus #3 : 24.03.06 - klo: 13.47 »
Ite oon tehny kaikki videoni xp:n mukana tulevalla movie makerilla.. Helppo käyttöinen ja suomenkielinen, tosin ei mikään huippu editointi ohjelma, mutta minun tarpeisiin riittävä..
FG Monster Beetle Pro/ Traxxas E-maxx/ E-sky Lama V3

Poissa Jabe

  • Veteraani
    • Profiili
    • RC Drifting Finland
Millä ohjelmilla "kannattaa" tehdä itse Rc- videot
« Vastaus #4 : 24.03.06 - klo: 16.24 »
mulla on uleadin videostudio 9 käytös, se on hyvä kun sillä pystyy samantein pakkaamaan sen vaikka divx muotoon jos huvittaa.
Sitä saa mitä tilaa, mutta jos ite tekee saa mitä tulee...
RCDF.tk -RC Drifting Finland-

Poissa Aapeli

  • RSRCA
    • Profiili
Millä ohjelmilla "kannattaa" tehdä itse Rc- videot
« Vastaus #5 : 27.03.06 - klo: 14.25 »
WIN XP:n kylkiäinen Movie Maker riittää mun tarpeisiin. Sillä saa otokset järjestettyä/leikattua kätevästi. Ohjelman toiminta on videon pakkausta myöten selkeää ja helppoa. On se joskus jumittunutkin ei silti.

Pinnacle Video Studio on monipuolisempi ja on se selkeä kyllä sekin. Siinä on peruskäyttäjälle erityisesti enemmän mahdollisuuksia äänen kanssa touhuiluun kuin MM:ssä. Ainoa miinus on se. että sen hankinta maksaa.

Eilen tein ensimmäisen videon Win DVD Creatorilla (en muista versionumeroa). Kätevästihän se silläkin kävi, sellainen perusvideo. Aherruksen lopuksi kuitenkin huomasin, että sillä ei voi tehdä kuin DVD soittimessa näkyvän videon - muita tiedostomuotoja ei tuettu. Niin että tein sen sitten kokonaan uudelleen vielä MM:llä. Tulos on tuolla "Kevättä rinnassa?" -sivulla.