Kirjoittaja Aihe: Team Losi 8IGHT - 1/8 Buggy/Truggy - 1.0/2.0/EU/3.0/4.0/X  (Luettu 187695 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Jämsä

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
Vs: Team Losi 8IGHT - 1/8 Buggy/Truggy - 1.0/2.0
« Vastaus #390 : 16.10.09 - klo: 11.48 »
Losin byggyn saa aika helposti säätöihin. 2.0 versiota on helppo ajaa, koska auto
käyttäytyy hieman rauhallisemmin kuin 1.0 versio.
Peruspakettisäädöt toimii monella radalla hyvin. Losi hyppää aika rauhallisesti.

Auton saa säädettyä omaan ajotyyliin sopivaksi aika hyvin. Tietty
se vaatii hieman testaamista, jotta huomaa mitä säätöä pitää muuttaa.
Vois sanoa, että varmaan kaikilla automerkeillä käy samoin. Ei kai huonosti
säädettävät autot myy.

Viritysosia ei tartte ostella, vaan tarpeelliset osat on valmiina. Itse olen ostanut
ainoastaan Smart diffin ns. viritysosana. Ilman sitäkin pärjää. Jollakin radalla
saa hieman paremmat säädöt kunhan tottuu ajamiseen.

Varaosien tarve riippuu ajotyylistäsi. SABE:sta löytyy erittäin hyvin varaosia. Itseni ei ole tarvinnut tilata varaosia ulkomailta vaan tarvittava on löytynyt hyllystä.
« Viimeksi muokattu: 16.10.09 - klo: 11.54 kirjoittanut Kay Jay »

Mika R

  • Vieras
Vs: Team Losi 8IGHT - 1/8 Buggy
« Vastaus #391 : 16.10.09 - klo: 13.44 »
Kun olis joku puolueeton tyyppi joka olis testannu kaikkii merkkei ja silt vois kysyy mikä on  auto on paras ajaa, tosin jokainen tykkää jostakin.

Mä olen ajanut lyhyen jakson Losin 1.0 :lla, pääsiäisestä kesäkuuhun tai jotain sellasta tänä vuonna, siihen ei mahdu kovin monta tankillista mutta kokemuksia kertyi. En taida pystyä olee aivan puolueeton mutta yritetään ;-)
Myös mikään kärkipään kuljettaja en ole, sanotaan että puolenvälin niin saat jotain kuvaa taitotasosta.

Auto oli mukava ajaa. Siitä jäi ihan hyvä fiilis. Istui käteen aika pienillä säädöillä.

Kyoshoon tottuneelle rupes kuitenkin aika rankasti ahdistaa se, että auton komponenttien sijoittelu on niin hemmetin ahdas. Mekkaaminen oli mulle aivan liian työlästä. Kai siihen tosin olis ajan kanssa tottunut.

Toiseksi koko miljoonapoksi olis pitänyt uusia tuumaisten ruuvien takia, ruuveja ja muttereita kun tuppaa aina joskus irtoamaan ja tossa tapauksessa oli aika heikoilla. Asian olis tietty voinu korjata ostamalla jonku ruuvisetin autoon.

Kytkin oli aika p*ska. Se kulahti nopeasti. Kyoshon kytkin toimi autossa tilalla. Muuten kestävyys tuntui yhtä hyvältä kuin muissakin autoissa, ei mitään ongelmaa tässä kohtaa tuon kohtuu lyhyen jakson aikana minkä sillä ajoin. Tosin kardaanien tapit löystyivät koko ajan joka oli outoa ja vaikka kuinka kiristelin ja laitoin uutta ruuvia ja lukitetta, niin aina se helvatan tappi oli löysällä. En tiedä mikä olis sitten ollu oikeaoppinen tapa tehdä asia.

Ekassa kisassa Futaban laatuservon rikkoutuminen lopetti kuitenkin ajon. Siitä jäi huono fiilis kahdesta syystä: oli sellanen mielikuva että siinä saattoi olla ongelma suunnittelussa ja toiseksi ettei mulla ollut mennyt yhtään ohjausservoa buggyssä varmaan 4 vuoteen vähintään. En tiedä mikä on totuus tämän osalta, ehkä oli vain huono tuuri. Servo hajosi kun kaveri ajoi eturenkaaseen sen jälkeen kun hyppäsin sen yli hyppyristä eli aika normaali kisatilanne. Toisaalta mulla on myös sellanen kuva että tämä on tehty uudelleen kakkosmalliin. Selvitä niiltä jotka tuntevat auton paremmin miten se nyt kestää ja onko koskaan ongelmaa todella ollutkaan.

Varaosapalvelussa ei pienintäkään ongelmaa, paitsi että piti tietenkin hoitaa asia postin kautta josta aiheutui se yksi päivä odottelua minimi.

Andy, sulla kun on noita Kyoshoja ennestäänkin niin hommaa mielummin MP9 SE (standard edition) eli "race malli" pohjolassa. Kyosholla ajaneena ja merkkiin tottuneena et pety. Siihen sitten Orionin siniset servot.
« Viimeksi muokattu: 16.10.09 - klo: 14.07 kirjoittanut Mika R »

Poissa Keppo

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Team Losi 8IGHT - 1/8 Buggy/Truggy - 1.0/2.0
« Vastaus #392 : 22.05.10 - klo: 23.22 »
Ilmeisesti Losi-kuskit kaikonneet kun ollut hiljaista... tai sitten ollaan ajamassa  :grin:

Tuli hankittua tämmöinen käytettynä ja hieman ihmetyttää pari juttua keulassa. Spindle heiluu noin 2 milliä sen spindle carrierin sisällä pystysuunnassa. Osat näyttävät olevan tukevasti kiinni.... että onko normaalia vai puuttuuko tuolta joku säätöprikka välistä?

Suosituksia mitä palikkaa vaihtaa heti parempaan / listaa paikoista joita pitäisi tarkastella säännöllisesti?


Poissa Poinas2

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
    • WEBSTORE
Vs: Team Losi 8IGHT - 1/8 Buggy/Truggy - 1.0/2.0
« Vastaus #393 : 24.05.10 - klo: 12.56 »
Losissa kuuluu olla vähän klappia. Autoa on helpompi ajaa kun siihen saa muutaman gallonan tsaakse. Toki jos vermeet heiluu vallan mahdottomasti niin sopiihan niitä vaihtaa uuteen. Spindlen ja Carrierin välissä ei ole mitään shimmejä. Halutessaan sinne varmaan voi jotain laittaa.

Kuluvia/rikkoutuvia osia:
-Kardaanien ja vetarien nivelet / niveltapit
-Takadiffin muovi-insertit (kannattaa vaihtaa metallisiin kun ekat kuluu)
-Siipitelineen ja etutornin ruuvien kireyttä kannattaa seurata. Jos löystyy niin panutuksissa helposti hajoaa. Tästä syystä kannattaa laiskalla mekkaajalla pakissa olla varalla siipiteline sekä etubulkki.
-Iskarinvarren suojakumit
-Ulommat pyöränlaakerit

Jos kyseessä on 2.0 RaceRoller ja ajaa paljon, niin itse vaihtaisin suoraan seuraavat palikat:
-Quick-mount pukki Pääsee käyttämään kunnollista aftermarket-kytkintä
-Esim. M2C etu- ja taka-aurauspalat. Saa säädettävyyttä lisää sekä kestää erittäin hyvin
-Metalliset diffi-insertit taakse. Säästää pinioneita ja lautasrattaita
-Metallinen servosaverin yläosa. Ei täysin välttämätön jos saveri on säädetty oikein mutta lisää luotettavuutta. Huomioitava että mikä versio saverista autossa on. Ainakin tänä kesänä myynnissä ollut autoja joissa on 1.0 servosaveri jolloin 2.0 tarkoitettu aluosa ei sovi paikalleen.

Sitten ei kun kovaa ajoa. Hyvä peli muuten, mutta box-setuppi on penaalista.  :grin:
EA-Import Oy Webstore: www.eaimport.net
ALPHA Plus - BETA - BULLIT - TeamDurango - PIRANHA Fuel - M2C - TRESREY - KyPOM - H-Energy - REDS - RevolutionRcDesign - ThunderInnovation - Yaiba

Poissa -PM-

  • SaloUA
    • Profiili
Vs: Team Losi 8IGHT - 1/8 Buggy/Truggy - 1.0/2.0
« Vastaus #394 : 07.07.10 - klo: 00.18 »
Jos laittaa säädettävät* tukivarren kiinnikkeet niin kannattaa huomioida sellainen seikka että taka tukivarren sisäpää nousee ylöspäin vakio palikoihin verrattuna. Eli "0" takana ja "1" up <- antisquiat ei ole sama asia kuin 3-3 plate ja vakio etu levy, koska säädettävät on tehty 1.0 perusteella.

Kytkin kestää ja toimii loistavasti jos sisemmän laakerin puhdistaa rasvasta. Heittää sen viinapulloon vähäksi aikaa -> tämä ei kuivata laakeria täysin rasvattomaksi.

edit

*Losin säädettävät, muista ei ole kokemuksia
-JQ Products- BULLITT -Piranha- -Hobby Factory-

Poissa Tomsson

  • Ulvilan RC-rata
    • Profiili
Vs: Team Losi 8IGHT - 1/8 Buggy/Truggy - 1.0/2.0
« Vastaus #395 : 07.07.10 - klo: 12.16 »
Koska näyttää olevan auton topikki pinnalla, joten vaikkei tämä olekaan kauppaosasto, niin rohkenen silti ilmoittaa, että mulla on vaatehuoneessa laatikossaan alle 2gal ajettu ja puunattu T 1.0, josta teen myynti-ilmon jahka saan itsestäni irti. Kuvaamiset sun muut on niin työlästä hommaa...
Yv:llä saa lähestyä, jos kiinnostaa esim huippuhyväkuntoinen sähköistysprojekti.
Myynti-ilmo ilmestynee viikon parin sisään.
allekiroitus

Poissa Poinas2

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
    • WEBSTORE
Vs: Team Losi 8IGHT - 1/8 Buggy/Truggy - 1.0/2.0
« Vastaus #396 : 07.07.10 - klo: 15.05 »
JOnkun verran jo llut radalla puhettakin, mutta EU mallin ALU spindle ottaa spindle carrieriin kiinni ja rajoittaa kääntyvyyttä. Eli dremeli kouraan ja pari milliä ohjauspalasta pois niin saa kääntymään saman kuin muovisilla kilkkeillä. EU:n takatorni kannattaa myös vaihtaa 2.0 niin saa takalinkille huomattavasti lisää säätömahdollisuuksia. Etutorni on vähän kiikun kaakun, se on olennaisesti vahvempi kuin originaali, mutta vähentää sisäänjoustoa, joten siihen en sano juuta enkä jaata, pitääpi kokeilla. Samaten kokeiluun tuli GHEA:n kartiomännät. Päivitellään kokemuksia kunhan keretään ajamaan.  :grin:
EA-Import Oy Webstore: www.eaimport.net
ALPHA Plus - BETA - BULLIT - TeamDurango - PIRANHA Fuel - M2C - TRESREY - KyPOM - H-Energy - REDS - RevolutionRcDesign - ThunderInnovation - Yaiba

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: Team Losi 8IGHT - 1/8 Buggy/Truggy - 1.0/2.0
« Vastaus #397 : 07.07.10 - klo: 15.18 »
Heittää sen viinapulloon vähäksi aikaa -> tämä ei kuivata laakeria täysin rasvattomaksi.

Onko tuo todetty hyväksi itse kuskillekin...?
Eli pari kytkinlaakeria ja yksi snapsi ennen tiukkaa ajosessiota.

Poissa pande-72

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
Vs: Team Losi 8IGHT - 1/8 Buggy/Truggy - 1.0/2.0
« Vastaus #398 : 08.07.10 - klo: 14.39 »
Jos laittaa säädettävät* tukivarren kiinnikkeet niin kannattaa huomioida sellainen seikka että taka tukivarren sisäpää nousee ylöspäin vakio palikoihin verrattuna. Eli "0" takana ja "1" up <- antisquiat ei ole sama asia kuin 3-3 plate ja vakio etu levy, koska säädettävät on tehty 1.0 perusteella.

Kytkin kestää ja toimii loistavasti jos sisemmän laakerin puhdistaa rasvasta. Heittää sen viinapulloon vähäksi aikaa -> tämä ei kuivata laakeria täysin rasvattomaksi.

edit

*Losin säädettävät, muista ei ole kokemuksia

Eli tuleeko antisguattia enemmän ku EU:mallin manuaalist ilmenevä 3astetta noilla palikoilla?

Poissa -PM-

  • SaloUA
    • Profiili
Vs: Team Losi 8IGHT - 1/8 Buggy/Truggy - 1.0/2.0
« Vastaus #399 : 08.07.10 - klo: 21.48 »
Heittää sen viinapulloon vähäksi aikaa -> tämä ei kuivata laakeria täysin rasvattomaksi.

Onko tuo todetty hyväksi itse kuskillekin...?
Eli pari kytkinlaakeria ja yksi snapsi ennen tiukkaa ajosessiota.

haha! jooh mulla oli yks viru valge jossa putsailin noita laakereita, isoveli joi sen. Ei kuulemma huomannut laakerirasvaista sivumakua. Eipähän pölli mun juhannus juomia enää.
« Viimeksi muokattu: 08.07.10 - klo: 21.53 kirjoittanut -PM- »
-JQ Products- BULLITT -Piranha- -Hobby Factory-

Poissa -PM-

  • SaloUA
    • Profiili
Vs: Team Losi 8IGHT - 1/8 Buggy/Truggy - 1.0/2.0
« Vastaus #400 : 08.07.10 - klo: 21.50 »
Eli tuleeko antisguattia enemmän ku EU:mallin manuaalist ilmenevä 3astetta noilla palikoilla?

ei tule enemmän, mutta tukivarren sisäpää nousee ylemmäs. Toisin sanoen rollcenter nousee.
-JQ Products- BULLITT -Piranha- -Hobby Factory-

Poissa Makke73

  • Tulokas
    • Profiili
"Sika Mäki"

Poissa jannes28

  • Veteraani
    • Profiili
    • Racers RC Shop
Vs: Team Losi 8IGHT - 1/8 Buggy/Truggy - 1.0/2.0
« Vastaus #402 : 23.07.10 - klo: 21.38 »
ostin sabesta uuden vakio siiven. Pitääkö sitä keittää että kestää paremmin vai meneekö suoraan pussista?
Laadukkaat ja edulliset RC-Autot ja tarvikkeet www.racersrcshop.com

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: Team Losi 8IGHT - 1/8 Buggy/Truggy - 1.0/2.0
« Vastaus #403 : 23.07.10 - klo: 21.40 »
Menee toki suoraan pussista.

Keittämällä saat siitä joustavamman ja kestävämmän.

Pistä kattilaan ja anna olla kiehyvassa vedessä kolme varttia.
Kestävyys paranee varmasti, vaikka tosiaan kestää sellaisenaankin.

Poissa Tomsson

  • Ulvilan RC-rata
    • Profiili
Vs: Team Losi 8IGHT - 1/8 Buggy/Truggy - 1.0/2.0
« Vastaus #404 : 23.07.10 - klo: 21.47 »
Tai vaihtoehtoisesti voit vain kiehauttaa siiven. Ei kestä montaa sekuntia kun siipi on läpikoitaisin sata-asteinen ja muuttuu jo todella paljon pehmeämmäksi.
Liian veteläkään ei hyvä ole imo.
allekiroitus

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: Team Losi 8IGHT - 1/8 Buggy/Truggy - 1.0/2.0
« Vastaus #405 : 23.07.10 - klo: 21.51 »
Et saa siitä liian vetelää vaikka kuinka kauan keittelet.

Pienet kiehautukset eivät ole tuntuneet vaikuttavan muoviosissa kestoon juuri nimeksikään.

Ja taas kolmenvartin keittämisellä on siivet tullu keitettyä mikäli on lisää kestoa kaivannut.
Ei tule lopulta kuin hivenen alkuperäistä löysempi, mutta paljon sitkeämpi silti.

Paituvei... ei ole lexan siivetkään liian pehmeitä, vaikka taipuvatkin pikkulapsen hipaisusta.
Toimii siipenä silti aivan saman kuin kova.

Poissa Thusberg

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Team Losi 8IGHT - 1/8 Buggy/Truggy - 1.0/2.0
« Vastaus #406 : 23.07.10 - klo: 22.01 »
Tai vaihtoehtoisesti voit vain kiehauttaa siiven. Ei kestä montaa sekuntia kun siipi on läpikoitaisin sata-asteinen ja muuttuu jo todella paljon pehmeämmäksi.
Liian veteläkään ei hyvä ole imo.

Niin ne naiset sanoo!
HOBBYWING, GM,NOVAROSSI,ASSO SC10,SANWA MX3FG X2,SAVOX,SPEED PASSION,XRAY 808,ASSO B4, TRAXXAS SLASH

Poissa jannes28

  • Veteraani
    • Profiili
    • Racers RC Shop
Vs: Team Losi 8IGHT - 1/8 Buggy/Truggy - 1.0/2.0
« Vastaus #407 : 23.07.10 - klo: 23.27 »
käyttääkö porukka muuten esim jotain pro-linen high downforce siipiä losissa? Onko vaikutusta käyttäytymiseen?
Laadukkaat ja edulliset RC-Autot ja tarvikkeet www.racersrcshop.com

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: Team Losi 8IGHT - 1/8 Buggy/Truggy - 1.0/2.0
« Vastaus #408 : 24.07.10 - klo: 00.35 »
HD siivillä on vaikutusta käyttäytymiseen.
Varsinkin hypyissä huomaa eron.
Eli jos isoissa hypyissä auto pyrkii aina painamaan keulaa alas niin HD siipi auttaa tähän kummasti.

Hirveästi ei ole losissa kyllä tullut nähtyä vakio siipeä isompaa lippaa.
Liekö auto hyvässä balanssissa juuri tuon vakio siiven kanssa.

Poissa jannes28

  • Veteraani
    • Profiili
    • Racers RC Shop
Vs: Team Losi 8IGHT - 1/8 Buggy/Truggy - 1.0/2.0
« Vastaus #409 : 24.07.10 - klo: 00.59 »
no täytyypä kokeilla sitä siipeä niin sitten se selviää!
Laadukkaat ja edulliset RC-Autot ja tarvikkeet www.racersrcshop.com

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: Team Losi 8IGHT - 1/8 Buggy/Truggy - 1.0/2.0
« Vastaus #410 : 24.07.10 - klo: 01.11 »
HD siiven tuoman takapidon huomaa myös mikäli radalla on tarpeeksi kovaa ajettava mutka.
Esim turussa oli ennen pääsuoran jälkeinen mutka mihin tultiin kovaa.
Vakio siivellä (kyseessä eri auto kuitenkin...) lähti perä luistamaan mutkaan sisään kääntäessä ja taas HD siivellä perä pysyi tiukasti linjassaan.

Ero on pieni, mutta joissain tilanteissa huomattavissa... hypyissä ero on selkeämpi ja liiallista downforcea tarjoavalla siivellä on hyppääminen vaikeaa tai jopa mahdotonta mikäli on iso hyppy ja edes hitunen vastaista tuulta.
Kerran olen joutunut vaihtamaan vakio siiven takaisin jottai sai auton hyppäämisen toimimaan... Tämä oli turussa kun vielä takasuoralla oli se iso pöytä.

Poissa tansu95

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Team Losi 8IGHT - 1/8 Buggy/Truggy - 1.0/2.0
« Vastaus #411 : 29.09.10 - klo: 20.35 »
uutena losin hankkijana nuo ohjaus palat vähän säikäytti kun on muovia että kestääkö ne ihan oikeasti ei niin hyvän kuskin käsissä?tai onko jotain muuta mikä on helposti hajoavissa?pitääpä kiehuttaa siipeä...vai laittaisikos koko auton porisemaan :mrgreen:
<-Tekno RC//TEAM LOSI 8IGHT//ALPHA ENGINES//NOVAROSSI//GO//TRAXXAS//SAVÖX//PRO-LINE//TeknoRC.fi//->

Poissa JUkka-san

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Team Losi 8IGHT - 1/8 Buggy/Truggy - 1.0/2.0
« Vastaus #412 : 29.09.10 - klo: 21.36 »
Eipä taida Losista muoviosia saada helposti rikki. Ohjauspalatkin kestävät hyvin.

Poissa tansu95

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Team Losi 8IGHT - 1/8 Buggy/Truggy - 1.0/2.0
« Vastaus #413 : 01.10.10 - klo: 19.01 »
nysse myrkyn lykkäs.mulla on novarossin toro nero kone ja laitoin sen moottori pukin yms hilppeet niin se ratas ottaa kytkinkelloon vai reilu puoliks kiinni niin uskaltaako noin ajella  :huh: onko muita ideoita miten voisi laittaa kiinni?shimmannu olen ihan loppuun asti...
<-Tekno RC//TEAM LOSI 8IGHT//ALPHA ENGINES//NOVAROSSI//GO//TRAXXAS//SAVÖX//PRO-LINE//TeknoRC.fi//->

Poissa pande-72

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
Vs: Team Losi 8IGHT - 1/8 Buggy/Truggy - 1.0/2.0
« Vastaus #414 : 01.10.10 - klo: 20.05 »
Sul on jälkiasennus kytkin ja vauhtipyörä ja orgis moottoripukit.Silloin käy noin ku kuvailit.Hommaa toisenlainen moottoripukki tai vaihtoehtoisesti losin orgis vauhtipyörä ja kytkinsetti.Noista kumpaakin löytyy Sabesta.

Poissa tansu95

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Team Losi 8IGHT - 1/8 Buggy/Truggy - 1.0/2.0/EU
« Vastaus #415 : 02.10.10 - klo: 11.05 »
moottoripukki ei ole alkuperänen ja se losin kytkin ja vauhtipyörä löytyy mutta siinä ei ole paloja eikä jousia ja toista laakeria.pitää ens viikolla laittaa tilaukseen.mutta siis se kampiakseli on liian lyhyt eikä siihen vaikuta onko se kumpi kytkin vaan  :shocked:
<-Tekno RC//TEAM LOSI 8IGHT//ALPHA ENGINES//NOVAROSSI//GO//TRAXXAS//SAVÖX//PRO-LINE//TeknoRC.fi//->

Poissa Poinas2

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
    • WEBSTORE
Vs: Team Losi 8IGHT - 1/8 Buggy/Truggy - 1.0/2.0/EU
« Vastaus #416 : 02.10.10 - klo: 12.28 »
moottoripukki ei ole alkuperänen ja se losin kytkin ja vauhtipyörä löytyy mutta siinä ei ole paloja eikä jousia ja toista laakeria.pitää ens viikolla laittaa tilaukseen.mutta siis se kampiakseli on liian lyhyt eikä siihen vaikuta onko se kumpi kytkin vaan  :shocked:

Mikä pukki sulla on siinä ?
EA-Import Oy Webstore: www.eaimport.net
ALPHA Plus - BETA - BULLIT - TeamDurango - PIRANHA Fuel - M2C - TRESREY - KyPOM - H-Energy - REDS - RevolutionRcDesign - ThunderInnovation - Yaiba

Poissa tansu95

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
<-Tekno RC//TEAM LOSI 8IGHT//ALPHA ENGINES//NOVAROSSI//GO//TRAXXAS//SAVÖX//PRO-LINE//TeknoRC.fi//->

Poissa ampperi

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Team Losi 8IGHT - 1/8 Buggy/Truggy - 1.0/2.0/EU
« Vastaus #418 : 02.10.10 - klo: 19.56 »
Paljon se on vajaa? Tällä saa jotain 5 mm lisää pituutta kampiakseliin (en muista tarkkaan, itse lyhensin vähän kun oli jo liian pitkä)
http://www.racingfactory.fi/tuotteet/ULTIMATE-RACING-UR-Kytkimet-ja-Tarvikkeet/UR1103-Compak-kytkimen-holkki-108178
JQ Products The Car Yellow Edition - Hobao Hyper 8.5 Pro - Kyosho MFR

Poissa pande-72

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
Vs: Team Losi 8IGHT - 1/8 Buggy/Truggy - 1.0/2.0/EU
« Vastaus #419 : 02.10.10 - klo: 20.37 »
http://www.amainhobbies.com/product_info.php/cPath/1_25_1451_352/products_id/9001/n/Team-Losi-Engine-Mount-Set tollanen.
[ quote]Toi on orgis pukki.Losin kello pidempi kuin esim. ultimaten.Tohon pukkiin sopii vain losin setti