Kirjoittaja Aihe: Sanwa M8 vs M11  (Luettu 4427 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Catiska

  • Veteraani
    • Profiili
    • www.lynxracing.net
Sanwa M8 vs M11
« : 17.05.06 - klo: 15.59 »
Ajattelin hommata toisen ohjaimen autoilleni kakkos-ohjeimeksi. Sanwa M8-mallista olen kuullut hyvää ja se on uutenakin (vielä saa) aika halpa, mutta uusi malli ei sekään ole hinnalla pilattu. Eli M8 mallia näin uutena myytävän n. 240 Eur ja M11 mallia saa 299,- Saksasta, Nikolla ei ollut ainakaan sivuilla ilman servoja myytävää mallia. Käytetystä M8-ohjaimesta pyydetään vastarin ja kiteiden kanssa n. 180,- Eli, mikä noista antaisi parhaiten rahoilleen vastinetta, onko M11 oikeasti parempi ajossa, vai onko vain ns. "turhia" ominaisuuksia lisää?
« Viimeksi muokattu: 06.07.13 - klo: 13.29 kirjoittanut APK »
http://www.lynxracing.net 
Carson Gas Devil 4wd, E-MAXX/CC MMM/Plettenberg

Poissa rs tuning

  • Veteraani
    • Profiili
Sanwa M8 vs M11
« Vastaus #1 : 18.05.06 - klo: 01.11 »
M8:sta löytyy kaikki tarpeellinen ja vähä päälle.

M11:sta löytyy vielä vähä lisää päälle. :lol:

Koita jossain käteen ja tutki valikoita, mun mielipide M11:sta on
että se on turhan massiivinen ulkonäöltään ja turhaa grafiikkaa
ja hienouksia näytössä, joka heikentää selkeyttä.
If i had all of the money that i´ve spent on cars... I would spend it all on cars

Poissa Catiska

  • Veteraani
    • Profiili
    • www.lynxracing.net
Sanwa M8 vs M11
« Vastaus #2 : 18.05.06 - klo: 08.03 »
Noh, päädyin kakkosradion suhteen M8+spektrum pakettiin, hinta 210,- postikuluineen. Kysesssä on M8 LE-versio, 7kk vanha. Eiköhän tuolla luovi ratamerkkien välistä jollain lailla.
http://www.lynxracing.net 
Carson Gas Devil 4wd, E-MAXX/CC MMM/Plettenberg

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Sanwa M8 vs M11
« Vastaus #3 : 18.05.06 - klo: 08.13 »
Kannattaa muistaa että ohjaimessa yksi tärkeimmistä ominaisuuksista on se kuinka se istuu käteen.
Sanwan M-8 radio ei monellekkaan käteen istu.
Isokätisillä on ongelmana vasemman käden paukalon mahduttaminen.
M-11 radion ekaa kertaa kun käteen otin niin huomasin välittömästi erittäin kapean ratin joka on vieläpä todella lähellä ohjaimen runkoa.
Eli sormet osuvat hieman ohjaimen runkoon, vaikka pitääkin ratista vain sormenpäillä kiinni.
Ei siis istu mekäläisen räpylään tuon ratin takia ja monen muun käteen taas ei istu juuri tuon ahtauden takia.
Kannattaa siis kokeilla ohjainta ensin kädessä että varmistuu istumisesta.

Poissa rs tuning

  • Veteraani
    • Profiili
Sanwa M8 vs M11
« Vastaus #4 : 19.05.06 - klo: 01.08 »
Juurikin näin, sen takia mainitsin myös että koita käteen, koska
huippuradioita on monta, mutta loppuKÄDESSÄ se on sopivuudesta
ja makuasioista kiinni :wink:
If i had all of the money that i´ve spent on cars... I would spend it all on cars

Poissa Catiska

  • Veteraani
    • Profiili
    • www.lynxracing.net
Sanwa M8 vs M11
« Vastaus #5 : 19.05.06 - klo: 02.47 »
Noh, samapa tuo, koska tulee vain satunnaiseen käyttöön ja hupirälläilyyn... Tulossa on Sanwa M8 + Spektrum
http://www.lynxracing.net 
Carson Gas Devil 4wd, E-MAXX/CC MMM/Plettenberg

Poissa rs tuning

  • Veteraani
    • Profiili
Sanwa M8 vs M11
« Vastaus #6 : 22.05.06 - klo: 00.15 »
Kaverilla oli vikonloppuna ongelmia M11 kanssa!
Ratti ei palauttanu kunnolla, mutta purkamisen ja
tarkistuksen yhteydessä pari suihkausta öljyä
korjas asian. Kyllä se vähä manas uutta ohjainta :shock:
If i had all of the money that i´ve spent on cars... I would spend it all on cars