Kirjoittaja Aihe: Motocross pyörät!  (Luettu 418845 kertaa)

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa JupeR

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Motocross pyörät!
« Vastaus #150 : 22.10.07 - klo: 18.18 »
Lainaus
Crossit on eriasia kun joku kiinalaiset "crossit" (110,120cc) Joita ei voi edes crosseiksi nimittää!
Ne kiinalaiset onki mopoja :D kuritonderbi vei.. ja jeejee on hiljaa tästä asiasta  :roll:
« Viimeksi muokattu: 22.10.07 - klo: 22.26 kirjoittanut JupeR »
Mahotonta meininkiä..!
M:NANO DRAGON,Kysy YV!

Poissa svg27

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Motocross pyörät!
« Vastaus #151 : 22.10.07 - klo: 19.02 »
Nii on! Mutta kun jotkut käyttää sanaa crossi tollasista paskoista ( anteeks kirosana mutta oli pakko käyttää nytten, ei tule toistuun) Ku jotkut sanoo mul on 120cc crossi!...
|HN X2|Slash|

Poissa Joel P

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Motocross pyörät!
« Vastaus #152 : 22.10.07 - klo: 19.40 »
Voihan niitä sitten kutsua vaikkapa "minicrosseiksi" jos ei muu kelpaa...Mini tehoiltaan, laadultaan yms.  :tongue:

Poissa svg27

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Motocross pyörät!
« Vastaus #153 : 22.10.07 - klo: 21.59 »
Niin mutta ärsyttää ku käyttäävät sanontaa CROSSIPYÖRÄ joka on aivan eri asia kun mopo /minicrossi. Itlelä jincheng ja ajettu päälle 4000 ei oo ollu vikoja, ostin käytettynä jollon oli mittari ~1000.
|HN X2|Slash|

Poissa Catiska

  • Veteraani
    • Profiili
    • www.lynxracing.net
Vs: Motocross pyörät!
« Vastaus #154 : 22.10.07 - klo: 22.10 »

No huh pakko kyl myöntää että et ole paljoa crossia harrastanut, ei ne nyt valehtele niissä ja en oo ainut joka uskoo tota faijjakin tietää että siinä on sen verra tehoo!
ei ole vaikea uskoa kyllä tota 85cc 28hv, mites ne nousee sitte niin perhanan isoja mäkijäkin!? Ja piikissä+250cc nelaris on sama tehosuhde eli muistaaksein joku 12hv enemmän ku 85cc! Ja 85cc on jo paljon tehoo( ainaski uusissa malleissa, tarkotan että ei mitään 80luvun vehkeita)

Vai että nousee ihan isoja mäkiä!! Sitten siinä on varmasti tehoa  :grin:

Noissa 80ccm pyörissä on ihan sopivasti junnuille tehoa, turha tappaa junnuja kasvuvaiheessa. Ja että 85ccm koneissa on ihan paljon tehoa, pitäsköhän itsekin vaihtaa +500ccm  -> 85ccm crossipyörään...
« Viimeksi muokattu: 22.10.07 - klo: 22.17 kirjoittanut Catiska »
http://www.lynxracing.net 
Carson Gas Devil 4wd, E-MAXX/CC MMM/Plettenberg

Poissa JupeR

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Motocross pyörät!
« Vastaus #155 : 22.10.07 - klo: 22.22 »
Lainaus
Ja että 85ccm koneissa on ihan paljon tehoa, pitäsköhän itsekin vaihtaa +500ccm  -> 85ccm crossipyörään...
No daa, mitäs sä oikee ajattelit ku tollasen 500 luumun hankit? :D
Itteäki himottanu nyt joku 80cc rossi, niide hinnat vaa o aika pilvissä :D
Mahotonta meininkiä..!
M:NANO DRAGON,Kysy YV!

Poissa Catiska

  • Veteraani
    • Profiili
    • www.lynxracing.net
Vs: Motocross pyörät!
« Vastaus #156 : 22.10.07 - klo: 22.36 »
Pojilla on poikien lelut, miehillä miesten lelut. Eihän nuo pikkuiset maksa paljon mitään. Uutenakaan ei paljon.
http://www.lynxracing.net 
Carson Gas Devil 4wd, E-MAXX/CC MMM/Plettenberg

Poissa Joel P

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Motocross pyörät!
« Vastaus #157 : 22.10.07 - klo: 22.53 »
Viis tonnii o aika paha mun lompsalle  :cheesy: Eihän ne. Minkähintasia on muute noi 500cc enskat? Ei oo tullu seurattua.

Poissa JupeR

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Motocross pyörät!
« Vastaus #158 : 22.10.07 - klo: 23.28 »
Joo, pikkasen liikaa toi viiski tonnia :D joku 90 keskivaiheelta maybe vois olla jo kiva.
Mahotonta meininkiä..!
M:NANO DRAGON,Kysy YV!

Poissa Joel P

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Motocross pyörät!
« Vastaus #159 : 23.10.07 - klo: 11.39 »
 :tongue: Mulla justiisa on tommone -90 YZ, kelepaa. Ei moittimista, huonosti vain pidetty, keula menee ens kesään mennessä vaihtoon koska alaputket naarmuilla sisältä...



Ja ei, en ole noin "plösö" kuin kuva näyttää vaan kamppeet alhaalla painuivat kivasti  :police:

Poissa svg27

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Motocross pyörät!
« Vastaus #160 : 23.10.07 - klo: 15.09 »
No ei nyt tarttee rupee liiottelee. Mites tiiättekö te siilinjärven radan? Se on suomen yksii parhaita ja kovimpii ratoja siis kovatasosimpii. sielläkin kisataan 85cc pyörillä ja kyllä on iha tiukat mäet kylläkin, ite kun ajoin siellä viel 85cc pyöräl mäessä rupes keulaa nostaan. kyl huomasin että nelari kakspuokki nousi hieman paremmin :D
|HN X2|Slash|

Poissa Catiska

  • Veteraani
    • Profiili
    • www.lynxracing.net
Vs: Motocross pyörät!
« Vastaus #161 : 23.10.07 - klo: 16.02 »
Viis tonnii o aika paha mun lompsalle  :cheesy: Eihän ne. Minkähintasia on muute noi 500cc enskat? Ei oo tullu seurattua.

Enskat... Itselläni ei ole enskaa vaan crossiversio, mutta enskat kilvissä + 12 000,-
http://www.lynxracing.net 
Carson Gas Devil 4wd, E-MAXX/CC MMM/Plettenberg

Poissa TomiC

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Motocross pyörät!
« Vastaus #162 : 23.10.07 - klo: 16.18 »
 :shocked:   Aika hinnakasta.

Poissa svg27

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Motocross pyörät!
« Vastaus #163 : 23.10.07 - klo: 16.36 »
Joo kyllähän se crossit maksaa ku jo 85cc hondamaksaa n. 4000e. Ite ostin ton 250cc yzf yamahan vähän käytetty ajettu 15-20 siis entinen omistaja ajanut niin olihan se vähä vajaat 6000...joo ja huttunen suosittelisin käyttää rintapanssareit yms, jos kaahut kovasta vauhista tai johki kivee niin ei käy niin pahasti vai onko haalareitten alla panssarit ja muut suojat?. Ite ainakin käytän kaikkii varusteita. Muutes huttunen mis asut? Ois hyvä ku joku crossimies asus täällä juankoskellakin, sais ajoseuraa. Itek ierrän enemmän ratoja, tänä kesänä en oo ajanu montuilla. 5km pääs ois monttu pitäs kysyy lupa jos sais ajaa siinä kun ei aina kerkee radalle, nyttenkään ajanut ehk 1kk ku vanhemmilla rakennus hommii yms kiireitä :( :(.
|HN X2|Slash|

Poissa Joel P

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Motocross pyörät!
« Vastaus #164 : 23.10.07 - klo: 16.52 »
Ei sitä ruukata kaatua?  :wink: Eips, ei mulla semmossii oo varaa, saappaat etusijalla, nim. Kumppareilla kantoon kopsauttanut. Rintapanssari on mulle turha, koskaa ei oo tullu silleen kaaduttua että ois auttanu, vaikka vauhtia on välis ihan liikaa. Ei mulla mitää suojia muutenkaan ole. Punaiset Ferguhaalarit on pop! :p Asun Oulun läänis, eniten ajelen mettäteitä, monttuja sekä tommosia suopaikkoja.

Poissa Catiska

  • Veteraani
    • Profiili
    • www.lynxracing.net
Vs: Motocross pyörät!
« Vastaus #165 : 23.10.07 - klo: 17.22 »
Itse ja poikani kanssa pidetään aina täydet suojat päällä ajetaan sitten pyörällä tai kelkalla. Eli, selkä/rinta/hartiasuojat, kyynärsuojat, polvi/säärisuojat, kypärä ja crossisaappaat. Lisäksi vaatteetkin ko. hommaan tarkoitetut, eli crossikamppeet menee kesät talvet. Noissa ei kannata kitsastella, kun kerran sattuu niin siitä kärsii helposti lopun elämää.
http://www.lynxracing.net 
Carson Gas Devil 4wd, E-MAXX/CC MMM/Plettenberg

Poissa svg27

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Motocross pyörät!
« Vastaus #166 : 23.10.07 - klo: 18.00 »
Itse ja poikani kanssa pidetään aina täydet suojat päällä ajetaan sitten pyörällä tai kelkalla. Eli, selkä/rinta/hartiasuojat, kyynärsuojat, polvi/säärisuojat, kypärä ja crossisaappaat. Lisäksi vaatteetkin ko. hommaan tarkoitetut, eli crossikamppeet menee kesät talvet. Noissa ei kannata kitsastella, kun kerran sattuu niin siitä kärsii helposti lopun elämää.

Asiaa, kerran kopsahtaa siitä voi tulla pahakin jälki! Vaikka varusteet on kalliitt kannattaa ostaa! Ite en oo kyl kelkalla ajaessa pitänyt kun kypärää, mutta en hypikkää mitään yms vaan ajelen hangell yms. Ei oo kyl omaa kelkkaakaan, Sain ajeltuu vanhan koulun latuyhistyksen 1100 cc kelkalla, työkelkka joka vetää hangessa kuin hangessa. Kyl senkin saa jumiin jos haluu ja voi joskus jäähäkin helposti, mutta ei niin helposti kun jotkut kisa kelekat!
|HN X2|Slash|

Poissa savage23

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Motocross pyörät!
« Vastaus #167 : 23.10.07 - klo: 20.20 »
Näin on! Turvallisuus etusijalle. Tänäänkin heitin kuperkeikkaa radalla ja jos varusteita ei olisi ollut niin arvaattekin loput..
Rc18t FT
Futaba Savage x

Poissa Joel P

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Motocross pyörät!
« Vastaus #168 : 23.10.07 - klo: 20.32 »
Itse ja poikani kanssa pidetään aina täydet suojat päällä ajetaan sitten pyörällä tai kelkalla. Eli, selkä/rinta/hartiasuojat, kyynärsuojat, polvi/säärisuojat, kypärä ja crossisaappaat. Lisäksi vaatteetkin ko. hommaan tarkoitetut, eli crossikamppeet menee kesät talvet. Noissa ei kannata kitsastella, kun kerran sattuu niin siitä kärsii helposti lopun elämää.

Tämän kun sanoisit porukoille  :tongue: Ei oo itel varaa ostaa. Kyllä mä sen tiedän et äkkiä se vahinko tulee.

Poissa svg27

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Motocross pyörät!
« Vastaus #169 : 23.10.07 - klo: 22.02 »
En tiiä ajasinko kyllä ite sillo jos ei ois varusteita, käytettyjä saa halvallakin!
|HN X2|Slash|

Poissa -rcmh-

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Motocross pyörät!
« Vastaus #170 : 24.10.07 - klo: 13.02 »
Lainaus
Tämän kun sanoisit porukoille  :tongue: Ei oo itel varaa ostaa. Kyllä mä sen tiedän et äkkiä se vahinko tulee.

Vähän kummaliselta kuulostaa että pyörän he ovat sulle ostaneet? mutta ei viitsi varusteita hommata?? väärästä päästä kyllä säästetään.:tongue:
HPI Savage Flux | HPI Savage X 4.6 | Losi 5ive-T | Rusty Monster Energy | Hong Nor SCRT10 | Hong Nor X2e | Axial Wraith | Stampede & Rustler XL-1
YouTube Kanava

Poissa Joel P

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Motocross pyörät!
« Vastaus #171 : 24.10.07 - klo: 15.48 »
Pärrän ostin tavallaas omilla. Emmä noit varusteita halua, ku en käy radallakaa.

Poissa svg27

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Motocross pyörät!
« Vastaus #172 : 24.10.07 - klo: 15.51 »
Noh kyllä sä sitten haluut kun suhu sattuu ja pahasti! Mua suoraan sanottuna ärsyttää kun jotkut ajaa iha crossii ja ei pidä ku kypärää tai jtn, ei pahalla..
|HN X2|Slash|

Poissa Joel P

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Motocross pyörät!
« Vastaus #173 : 24.10.07 - klo: 16.19 »
Joo emmä nenii ota tota.

Mut, ei enää tätä puolittaista offtopikkia.

Asiaan, huomenna lähden taas käymään ajelemassa tuolla voimalinjalla, kaveri ehkä tulee kuvaamaan. Joka tapauksessa käyn ajamassa. Videoa tarkotus kuvata, et saa laitella vähän pätkää jos jollain kiinnostaa.

Poissa -rcmh-

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Motocross pyörät!
« Vastaus #174 : 24.10.07 - klo: 16.23 »
Nojoo, onhan se eri asia ajaako radalla vai jollain hiekkateillä. Mutta kypärä, saappat ja polvarit on ainakin ihan ehdottomat mun mielestä.
HPI Savage Flux | HPI Savage X 4.6 | Losi 5ive-T | Rusty Monster Energy | Hong Nor SCRT10 | Hong Nor X2e | Axial Wraith | Stampede & Rustler XL-1
YouTube Kanava

Poissa svg27

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Motocross pyörät!
« Vastaus #175 : 24.10.07 - klo: 17.11 »
No huttunen laita vaik jonnekii youtubeen, voin kahtoo. Ja on ne hyvä olla vaik ajaa tielläkin, voi ottaa nopeet lipat jos vaika vähä mutkassa availet hanukkii. muutes tolleen lähtee alta helposti kun mutkassa annat hanaa! Oispa täälläkin jotain polkuij, tai no kyl tuol menee yks polku mut en saa ajaa sinne kun tossa on yleista tietä välis. Vaikka hiekka tie onkii niin rekkoja menee ja tulee. Ois vaa joku kamu kenen kaa sais tehtyy jonnekki polkuja vaikka jossa hyppreitä. Tai jonnekin radan...
|HN X2|Slash|

Poissa Joel P

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Motocross pyörät!
« Vastaus #176 : 24.10.07 - klo: 20.26 »
Joo, en mä juutubeen laittele. Photobuckettii ennemmin, menee varmaan la-su että saan muokkailtua jonkus näköistä pätkää. Aikasin pitää nousta, ennen 12  :p Mulla ois vaikkas kuin paljon kuvia svg27, oisko sulla MSN tai joku tämöminen, et vois jakaa kuvia ? MSN ois paras, siinä o se oma juttunsakin kuvanjakoon ja se on aika nopee.

Poissa svg27

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Motocross pyörät!
« Vastaus #177 : 24.10.07 - klo: 20.43 »
Lisää sampe_76@hotmail.com nii kattellaa
|HN X2|Slash|

Poissa Joel P

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Motocross pyörät!
« Vastaus #178 : 24.10.07 - klo: 21.05 »
Lisäilin jo, eipäs näy  :wink:

Poissa MarkusH

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://www.freewebs.com/markushe/
Vs: Motocross pyörät!
« Vastaus #179 : 24.10.07 - klo: 21.27 »
Tosta suojajutusta vielä sen verran että itse käytän aina radalla kaikkia suojia. Kaikki kamppeet on krossiin tarkoitettu paitsi housut ovat ihan tavalliset mp-ajohousut. Ainoastaan jos ajan mökillä pikkuteitä vaikka kaverin luokse en ota kuin kypärän ja hanskat mutta silloin ajan myös varovaisesti.

Tulis jo ruuvi.netistä ruuvit et saan savagen kasaan et sais pöydälle tilaa enskan koneelle.... :undecided: