Kirjoittaja Aihe: Hpi Savage 4.0  (Luettu 529702 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Boltsi

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://www.elisanet.fi/petteri.lamminen/index.html
Hpi Savage 4.0
« Vastaus #180 : 05.09.06 - klo: 19.53 »
Muutama kuva uudesta korista  :wink:
Tässä

Vieläkun saisi päätettyä minkä pannun ostaisi K4.6 jatkoksi... Ehdotuksia otetaan vastaan :D
LRP Shark Monster + Li-Po + Futaba 2.4GHz
Tamiya Durga DB01 + Futaba 2.4GHz

Poissa Spin

  • Meri-Lapin Pienoisautoilijat
    • Profiili
Hpi Savage 4.0
« Vastaus #181 : 05.09.06 - klo: 20.10 »
Lainaus käyttäjältä: "Boltsi"
Vieläkun saisi päätettyä minkä pannun ostaisi K4.6 jatkoksi... Ehdotuksia otetaan vastaan :D


Lamberto Collari Monster .32  ;)
Hpi Baja 5b 29cc | Mod Rusty Brushless | The Stick Crawler | Spektrum DX3R & DX6 |

Poissa JK Power

  • Veteraani
    • Profiili
Hpi Savage 4.0
« Vastaus #182 : 05.09.06 - klo: 20.26 »
1:n STS .28  8)

Tehokas,Edullinen,Luotettava.
En vaihtaisi omaani!

2:n Lrp .28  :D

Vielä enemmän rankua mutta ylemmillä alueilla,pikkasen kalliimpi...
Olen tyytyväinen!

3:n Novarossi Top/Rex 528 XRP  :twisted:

Eniten rankua joka alueella mutta kallis ostaa ja ylläpitää!
Joskus vielä kokeilen!

 :mrgreen:
What the Hell! Who put that rock there!

Poissa mikki

  • Tulokas
    • Profiili
Hpi Savage 4.0
« Vastaus #183 : 05.09.06 - klo: 23.38 »
Suosin 4.6 HO versiota mahtava keskialue vääntö. yläkerta samanlainen kuin edeltäjä.
Olen ajanut gallonan ja otin toisen simmiprikan pois kannen välistä ja mielestäni alakerran vääntö parani.
Savage SS 4.6 -> 4.6 HO //LRP Z.28R//-> Proline->Byron->Graupner XS-6
www.tommilantinen.com/mikki/4.6.jpg

Poissa jaan

  • Veteraani
    • Profiili
    • www.large-scale-finland.eu
Hpi Savage 4.0
« Vastaus #184 : 10.09.06 - klo: 22.15 »
Onko joku joskus tutkinut että voisiko jollain ilveellä saada sopimaan Savageen (ihan kaikki mallit siis) sähköstarttia kuten Revossa?
Kaikkihan on aina mahdollista kun vaan tekee...

Poissa mitmit

  • Veteraani
    • Profiili
Hpi Savage 4.0
« Vastaus #185 : 15.09.06 - klo: 21.47 »
taitaa olla Savassa niin iso motti että ei taida mahtua, ottaa moottorin kylkeen kiinni.

jos se kuitenkin mahtuu siihen niin tankkiahan voi aina siirtää :wink:
Lopetan koko rc-harrastukseni väliaikaisesti rahanpuutteessa joten kaikkea on myynnissä.

Poissa MarkusH

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://www.freewebs.com/markushe/
Hpi Savage 4.0
« Vastaus #186 : 17.09.06 - klo: 22.21 »
Varmaan ottaa takaiskaritorniin kiinni sähköstartin "vaihteisto" :roll:

Poissa Spin

  • Meri-Lapin Pienoisautoilijat
    • Profiili
Hpi Savage 4.0
« Vastaus #187 : 18.09.06 - klo: 10.29 »
Eikö se tuo rotostarttikin ole yhdenlainen sähköstartti? :). Eipä ole autossa kiinteästi painoa lisäämässä.
Hpi Baja 5b 29cc | Mod Rusty Brushless | The Stick Crawler | Spektrum DX3R & DX6 |

Poissa jaan

  • Veteraani
    • Profiili
    • www.large-scale-finland.eu
Hpi Savage 4.0
« Vastaus #188 : 19.09.06 - klo: 21.12 »
Joo on savage sen verran ahdas et ei taida onnistua mitenkään. olisi se ollut leuhka viritys lipot antamaan startille virtaa ja ohjaimesta käyntiin.
En ole revoa käynyt vielä kyttäämässä tosissaan jos nyt ensiviikolla sabeen asti pääsis käymään. Painoa hieman tulee mutta kätevyys ennen kaikkea.

Poissa mitmit

  • Veteraani
    • Profiili
Hpi Savage 4.0
« Vastaus #189 : 21.09.06 - klo: 20.35 »
Mikä virimotti teillä on(siis jos on) savagessanne ja mites on täytyny päivittää voimansiirtoa että pysyy auto kasassa?
Itselläni on vain nämä
- http://hpieurope.com/piw.php?lang=en&partNo=86277
- http://www.rcxshop.com/product_info.php?cPath=23_25&products_id=487
ja nämä
- http://www.rcxshop.com/product_info.php?cPath=23_25&products_id=383
- ja 2 kpl noita http://www.rcxshop.com/product_info.php?cPath=23_25&products_id=364

Mutta en sitten tiedä auttavatko noi 2 jälkimmäistä paljoa mutta hyvin ovat kestäneet sisäänajon ja jo vähäsen KUNNON revittelyä.
Koneesta johtuen, SH .28 PRO
Ja niille jotka haluavat vielä enemmän tehoa kuin Nosramista tai LRP:stä niin suosittelen tätä mottia sillä on tiedettävästi markkinoiden laadukkain kisasäännöt täyttävä motti.

Autossani on Fast Lane Machine Extended Low Center of Gravity TVP:t ja keulii niilläkin niin reippaasti yli että heti sisäänajon jälkeen kun vähän kaasua painoin niin aijai...  ensimmäiset naarmut sylinterikannessa 8)

ja sitten vielä että kuinka moni omistaa Savagen jonka viripalikat ovat tulleet maksamaan enemmän kuin itse auto uutena, eli siis jotain yli 500€ :mrgreen:
Lopetan koko rc-harrastukseni väliaikaisesti rahanpuutteessa joten kaikkea on myynnissä.

Poissa Jose.92

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://www.freewebs.com/rctaipalsaari
Hpi Savage 4.0
« Vastaus #190 : 21.09.06 - klo: 21.02 »
No eipä noi join kupit yleensä kyrvähtele. Noi kyl varmaan kestää kulutusta paremin mutta ei mulla oo menny yhtiikää ja vaikka mite ajettu. Teräs spurru o kans hyvä. Noi muut on vähän enemmin tune osaa
Ei kiroilulla rajaa, kun savagella ajaa! Ihminen syö ja kakkii!

Poissa JK Nitro

  • Veteraani
    • Profiili
Hpi Savage 4.0
« Vastaus #191 : 22.09.06 - klo: 18.01 »
Vetokuppeja tulee menemään tehokkaalla koneella, mulla rupes olemaan noi kupit kuluneet puoleen väliin asti n. 4 gallonan jälkeen, K 4.6 koneella siis.
Metallisista spurreista en oikein tykänny, niiden tekemän liiallisen vauhtipyörä-efektin takia ja kyllä ne muoviset kestää, kun osaa säätää sen välyksen oikein ja slipperin. BTW tuo 52 hampainen spurri on sulle ihan liian  tiuha, koitas vaikka 17-18 kelloa ja siihen 47 spurri tykö, rupee kulkemaan ihan toiseen malliin, Robinsonilta löytyy 48 spurria ja siihen 16 tai 18 kello tykö.
Alumiinisista laatikon kuorista en tiedä sitten, onko niistä hyötyä? Kuoret yleensä saavat siipeensä jonkun muun osan hajotessa laatikosta, esim. 2-speedissä clutchgearholder, se kakkosvaihteen kytkimen vastakappale. 3-speedit kokemuksen mukaan kestää ja kaiketi 2-speediin saatava heavy duty-kitti, Boltsi varmaan osaa sanoa, onko kestänyt kun multa sellasen sai Sava-kaupan yhteydessä.
Diffiboxin alukuoret on todella hyvä sijoitus tehokkaan koneen seuraksi ja tietty sopivan prikoituksen kanssa, jos mahtuu yhtään.

Mitä sitten lisäksi, noo jotain paksumpia vetareita tai sitten nippu vakioita ja pitkäjänteistä slipperin asetuksen hakua. Hot Bodiesin Mega Travel nivelvetarit ovat kestävää tekoa, ainakin etupäässä ja todennäköisesti myös MIPin valmisteet ovat laadukkaita, kardaanit ovat myös kovilla, jaa nii, sulla ei ole sitä ongelmaa, kun on se pitkä runko, jossa tulee kohtuullisen paksu kardaani mukana.
Arrow Shark - Flying Dragon/Quickdraw, pojalla LiPotettu/harjaton Traxxas Stampede XL-5 ja NQD Speedstorm

Poissa JK Power

  • Veteraani
    • Profiili
Hpi Savage 4.0
« Vastaus #192 : 22.09.06 - klo: 18.49 »
Minä olisin korvannut tuon vaihdelaatikon Savage X:n laatikolla.

Ai niin. Minähän teinkin jo niin!  :lol:

Kä-te-vä!

 :mrgreen:
What the Hell! Who put that rock there!

Poissa Boltsi

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://www.elisanet.fi/petteri.lamminen/index.html
Hpi Savage 4.0
« Vastaus #193 : 22.09.06 - klo: 23.57 »
Juu tosiaan vetokuppeja kuluu kuin sukkia konsanaan :) eli hanki muutama varastoon niin ei tarvitse kärvistellä osia odotellessa... Itsellä parin gallonan jälkeen oli kulunut ikävät pykälät kuppeihin jotka aiheuttivat pientä nykimistä  spurria pyöritellessä...

JK Nitron mainitsema HD-kitti 2 speediin on kestänyt mainiosti, sen mitä olen sillä kerennyt ajamaan (n. 1 gallona), jäänyt muutenkin vähemäälle rc harrastus pienistä elämän muutoksista johtuen... Mutta eiköhän sitä kohta taas pääse haistelemaan liim... öh siis nitron katkua  :wink:

PS: jos jollain sattuu olemaan rotostartin kapulan ratas setti ylimääräisenä niin paiskaa yv:tä...  :oops:
LRP Shark Monster + Li-Po + Futaba 2.4GHz
Tamiya Durga DB01 + Futaba 2.4GHz

Poissa jaan

  • Veteraani
    • Profiili
    • www.large-scale-finland.eu
Hpi Savage 4.0
« Vastaus #194 : 26.09.06 - klo: 00.53 »
Ehkä viimein x:n spurri ongelmani on ratkaistu. Olen siitä täällä kirjoitellut
kun mikään ei kestä. Viimeisen gallonan aikana olen palotellut kaksi muovista ratasta. Kaikki ilmeni viikonloppuna kun annoin kenkää oikeen urakalla asfaltti hyppyristä ja ikävästi kolahti maahan ylösalaisin.

STS:n kannesta lähti ilkeä palanen ja yllätys spurri sai kolhuja mikä on ihan ymmärrettävääkin. Auto meni remonttiin, huomasin koneen olevan vinossa  
auton suuntaisesti ja moottorin pohjalevyn käyrä.
Huomasin runkolevyn murtuneen takaosasta jossa ns. X kirjan.
Samoin runkolevy pullistunut samalta puolelta.

Sitten kaverin kanssa runttasimme auton pöytää vasten vetelin koneesta kumpaakin suuntaan löytyin toiseltakin puolelta murtumia joita ei huomannut vääntämättä koneesta. Kun ensinmäinen gallona oli takana, alkoi spurri painajainen. Se on silloin murtunut jostain takaa , on päässyt elämään kovassa ryskytyksessä ja haukannut hampaat spurrista.
Välillä kaikki oli hyvin jos nätisti ajoi.
Runkolevyt roskiin ja uudet tilalle pomppulinnasta.
http://hobbylinna.fi/kauppa/view_product.php?product=87248

X:n Painopistettä ei noi paranna, mutta hinnallisesti kannattaa ostaa toi satsi.

Poissa MarkusH

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://www.freewebs.com/markushe/
Hpi Savage 4.0
« Vastaus #195 : 08.10.06 - klo: 19.46 »
Pitkästä aikaa ajelin savagella, kääntyi nätisti uusillä säädöillä jousituksessa :D

Poissa mitmit

  • Veteraani
    • Profiili
Hpi Savage 4.0
« Vastaus #196 : 09.10.06 - klo: 21.21 »
onko x:n kardaanit suorassa sivulta katsoen?
eli onko vaihteiston kupit ja diffien kupit tasan samalla tasolla vakiorunkolevyillä?
sillä noilla low cg levyillä kardaanit on suorassa.
Lopetan koko rc-harrastukseni väliaikaisesti rahanpuutteessa joten kaikkea on myynnissä.

Poissa jaan

  • Veteraani
    • Profiili
    • www.large-scale-finland.eu
Hpi Savage 4.0
« Vastaus #197 : 21.10.06 - klo: 02.44 »
Lainaus käyttäjältä: "mitmit"
onko x:n kardaanit suorassa sivulta katsoen?
eli onko vaihteiston kupit ja diffien kupit tasan samalla tasolla vakiorunkolevyillä?
sillä noilla low cg levyillä kardaanit on suorassa.


Luin kysymyksesi monesti ja nyt vasta tajusin että kysymyksesi on samalla vastaus.. Eli tais mennä vaikeaksi..
Noi low cr levyt on samanlaisia kuin x:ssä on.
Eli jos olet näin jossain nähnyt niin, se on niin.
Muutaman millin pituus ero kun päällekkäin laitoin ja zoomailin.

Alumiininen moottorin pohjalevy joka paketissa, oli siinä ja siinä ettei ottanut
diffin kuppiin kiinni. Laski moottoria sentään vähäsen.
Hpi:n sivuilla lukee... Please note this set does not fit the Savage X truck.
Niin ei sovi? Fiksummat saa huomauttaa jos väärin meni.  Ainoa mikä ei suoraan heittämällä mene on kaatumarauta.
Siitä puuttuu yksi reikä joka on radiolaatikon kiinnitys ruuvi. Jää alle.
No tietenkin mittasin ja porasin sopivan reijän rautaan, eikun kiinni.
Alkuperäinen x:n muovinen ei sovi suoraan. Joka on parempi kuin toi alumiininen pas**. Levyn muotoilu kiinnityskohdilla sen verran erinlainen että joutuu puukottaa parista kohtaa. Hankala selittää mutta tyhmäkin sen tajuaa jos tekemään alkaa.

Kattelin savege x ss:n manuaalia tossa pitkän tovin.
Ei siinä kauheesti ole mitään ihmeellistä tavalliseen x:n verrattuna.
Palikoita joita on vaihdettu ekalla viikolla, kun auton ostin.. :mrgreen:

Poissa JK Nitro

  • Veteraani
    • Profiili
Hpi Savage 4.0
« Vastaus #198 : 21.10.06 - klo: 13.32 »
Noista runkolevyistä....tuli niitä jonkin verran tutkittua ennen krossiin siirtymistä. Elikkä Savageen on aiemmin saanut 8 mm madaltavaa alumiini-runkosettiä, en löytänyt enää HPI:n sivuilta tätä runkoa, mutta ilmeisesti hiilikuitusena saa vielä, http://www.hpieurope.com/piw.php?lang=en&partNo=73818 . X:n runko on 5 mm matalampi kuin orkkis runko ja tuo HPI:n LCG-runko, http://www.hpieurope.com/piw.php?lang=en&partNo=87248 , on 12 mm matalampi, elikkä yhtä paljon kuin esim. Fast Lane Machine LCG-runko, jota saa vakiopituudella ja 1,5 tuumaa pidennettynä, http://www.fastlanemachine.com/PublicPortal/Savage/tabid/56/Default.aspx , tuolla koko FLM:n arsenaali, huom. jos meinaat tilata, tilaa täältä, http://www.atomrcp.com/savageproductsinternational.html , mulla toimi homma hienosti ainakin.

Savage X SS:n parhaat päivitykset ovat varmasti diffien metallisoituminen ja moottorilevyn tukevoittaminen ja tietysti muutamille tuo metallinen pääratas, jos ei saa muovista kestämään.
Arrow Shark - Flying Dragon/Quickdraw, pojalla LiPotettu/harjaton Traxxas Stampede XL-5 ja NQD Speedstorm

Poissa jaan

  • Veteraani
    • Profiili
    • www.large-scale-finland.eu
Hpi Savage 4.0
« Vastaus #199 : 21.10.06 - klo: 14.36 »
Lainaus käyttäjältä: "JK Nitro"
Noista runkolevyistä....tuli niitä jonkin verran tutkittua ennen krossiin siirtymistä.homma hienosti ainakin.

Savage X SS:n parhaat päivitykset ovat varmasti diffien metallisoituminen ja moottorilevyn tukevoittaminen ja tietysti muutamille tuo metallinen pääratas, jos ei saa muovista kestämään.


Noi 4.7mm paksut runkolevyt olisi olleet ihan paikallaan, ainakin kestäisi.
Tarvii tilailla talven aikana.

Niin kun jotkut ei saa muovista kestämään. :mrgreen:
Meinaan se on tämä ainakin hpi koodin mukaan
Kokoa vakiona 47 hampainen kun kuvassa 52.
Sain noi ruuvit katkeilemaan ja ne vaihdoin saman kokoiseksi ja vasta mutterilla. poikki ne meni.
Kovaa tavaraa se on kun ei hampaihin tullut jälkiä.
Tarkentaakseni sen verran tästä metallisesta versiosta kun kokeilin.
Auto ei kertaakaan kaatunut ja ei ihmmeellisempiä hyppyjä ja silti.
kone oli niin piukassa kuin uskalsi vääntää kunnon lukitteella. Se siitä!

Mitä tarkoitat tolla (moottorilevyn tukevoittaminen) Kun x:ssä on samat palikat? X:ssäni murtui pohjalevy ja lopuksi vääntyin kikkuralle runkolevyjen kanssa.
X SS:n moottoripukissa on jokin ruuvi normaalin neljän lisäksi Z725.
Ilmeisesti jonkinlainen kiristys tai jotain? Vai olisko se sitä tukevoittamista? Manuaaleista vaan kattelin.
Köh.. ja pukille on sama tuotenumero 86060 kuin vanhoissa vaikka on erinlainen.
Diffin laakerit sentään oli oikean kokoisia tällä kertaa manuaalin mukaan.
Niin ja se spurri kyllä nykyjään kestää muovisenakin, kun ei polje mitään hullunlailla. Sun vanhassa myllyssä liikaa paukkua!! :mrgreen:

Poissa JK Nitro

  • Veteraani
    • Profiili
Hpi Savage 4.0
« Vastaus #200 : 22.10.06 - klo: 01.24 »
Tukevoittamisella meinasin tätä, vai onko nimenomaan tämä myös X:n vakiohilu?

Vakio motor plate poikkesi mullakin kertaalleen, tosin löysentyneiden ruuvien takia. Sen moottoripukin nokan tukiruuvin hyötyä en tiiä, mut kait sitte joku inssi on nähnyt sen tarpeelliseksi.

Nii, muovisten spurrien kestävyys, minä nyt en kerenny sillä STS:llä ajaa kuin sukkasillaan yhen gallonan verran ja muovispurri oli koko ajan paikallaan ja ilmaa oli esim. Oripään miitissä Savan alla metrikaupalla. Olen ite tuhonnut kaksi spurria, eka meni ensimmäisellä tankillisella pihanurmella, kun laitoin slipperin tehdassäätöön, eli kiinni ja puolikierrosta auki. Elikkä se suli siittä keskeltä. Toinen meni, kun jarrut laahasi päällä ja annoin vaan rankua ihmetellen kovaa "moottorijarrutusta", se taas suli yhdestä kohdasta vasta kun pysähtyi kun kytkinkello oli paikallaan ja oli kuumentunut ylityöskentelystä.
Kolmas spurri kestikin sitten n. 4 gallonaa ilman merkittävää kulumisen merkkiä, jonka jälkeen auto kokonaisuudessa siirtyi uudelle omistajalle. Ja sitä spurrin välystä tuli moottorin irroituksista johtuen aseteltua todella monta kertaa (luokkaa 30-50, tarkkaan en osaa sanoa). Se vaan pitää kattoo, että moottoripukki on koko kylkensä mitalta motor plateen nähden kohtisuorassa ja spurri/kello välys 2-3 kertasella talouspaperilla ja vielä koittaa kierros ympäri, ettei ahista. Kannattaa alottaa tietysti vaikka yhdellä paperislaissilla ja koittaa kuinka kovalla tasolla valmistustoleranssit ovat, jos ei spurri ihan pyöree ole, niin se tietty takkuaa hiukka, sitten toinen slaissi väliin ja sama homma....viimitteeks tietty kevyellä lukkonesteellä pukin ruuvit kiinni.

Btw. velipoika voi antaa jonkinlaisen ennätyslukeman muovispurrin kestosta, ei sillä montaa ole menny, vaikka Savassa jo, mitä liekään, 15 gallonan tietämillä ajoja takana. Paas muuten JK Poweri fotoo siittä todellisesta Basherista, vai puuttuuko jotain elintärkeetä Basher-hilua vielä?
Arrow Shark - Flying Dragon/Quickdraw, pojalla LiPotettu/harjaton Traxxas Stampede XL-5 ja NQD Speedstorm

Poissa jaan

  • Veteraani
    • Profiili
    • www.large-scale-finland.eu
Hpi Savage 4.0
« Vastaus #201 : 22.10.06 - klo: 03.11 »
Joo..  Väittää x ss  manuaalissa pohjalevyksi 86069, on kuitenkin teksti Engine plate 3mm.
 Tästä saisimme taas hyvän esimerkin kun joku tilaa netistä tai soittamalla osia, tarviin sav... x...ss plää plää  86069 kun on vääntynyt. Hyvä  et löytyy laita tulemaan... Mitähän postissa tulee juuri se 2mm versio. Ei sitä kukaan myyjä muista vuoden päästä, jos sattuu kiire olemaan.
Eli ei x:ssä 3mm:stä ole vakiona.
Nyt vasta kelasin sivun alas hpi:n x ss:n kohdalla  ja toi spurri manuaali koodia ole nänytkään.
 Kai ne jossain vaiheessa päivittävät tietonsa oikeaksi.

Poissa MarkusH

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://www.freewebs.com/markushe/
Hpi Savage 4.0
« Vastaus #202 : 30.10.06 - klo: 15.55 »
Mikäköhän mahtaisi olla halvin mahdollinen tapa ajaa asfaltilla? Kai se sitten olisi pakko ostaa asfalttirenkaat jollei ratarenkaita halua tuhota?

Poissa jaan

  • Veteraani
    • Profiili
    • www.large-scale-finland.eu
Hpi Savage 4.0
« Vastaus #203 : 30.10.06 - klo: 16.54 »
Mulla ainakin on Agrgerssors ja Warlockkin vanteet ja alusta säädetty 40mm Ei paljon kaatuile enää ja menee siis kurveihin kovemmin. Myös hiekalla parempi viedä. Alusta kaiken a ja o on.
Renkaat ei ole mitään hyviä sekakäytössä kun ei ole pitoa. Sutii likaa tyhjää asfaltilla, ei pidä nurmikolla yhtään mutta hiekalla renkaat ja alusta olivat kohdallaan (leikkimielessä). Märällä asfaltilla on todellakin hauskaa kun menee välillä oikeen luisussa mut kun nappaa kiinni lähtee lentoon.

Poissa JK Power

  • Veteraani
    • Profiili
Hpi Savage 4.0
« Vastaus #204 : 30.10.06 - klo: 20.35 »
Lainaus käyttäjältä: "JK Nitro"

Btw. velipoika voi antaa jonkinlaisen ennätyslukeman muovispurrin kestosta, ei sillä montaa ole menny, vaikka Savassa jo, mitä liekään, 15 gallonan tietämillä ajoja takana. Paas muuten JK Poweri fotoo siittä todellisesta Basherista, vai puuttuuko jotain elintärkeetä Basher-hilua vielä?


Joo, heh!

Savassa on ajoja noin 26 G:tä, tai vähän yli, takana...

17 g.tä HPI:n K4.6 motilla, 10 g:n jälk. vaihd. laakerit, toimii ihan OK vielä...
sillä meni ensimmäinen spurri 8:n tankillisen alussa tehdassäädöillä...

6 g.tä Lrp Z.28R:llä...

4 g.tä STS .28:lla... toinen spurri... :twisted:

Ja niitä kuvia voin laittaa heti kun Imageshackin poijaat saa pelinsä kokoon taas.  :|

Lainaus käyttäjältä: "MarkusH"
Mikäköhän mahtaisi olla halvin mahdollinen tapa ajaa asfaltilla? Kai se sitten olisi pakko ostaa asfalttirenkaat jollei ratarenkaita halua tuhota?


Noo, mulla on käytössä Pro-Linen Big Joe renkaat ja ne toimii erittäin hyvin joka alustalla.
Savessa,kurassa,soralla,radalla,asvaltilla,hiekalla...

Ja ne myös kestävät sen kaiken!

psst... näin sabes hyllys...


 :mrgreen:
What the Hell! Who put that rock there!

Poissa JK Power

  • Veteraani
    • Profiili
Hpi Savage 4.0
« Vastaus #205 : 30.10.06 - klo: 20.41 »
mikähän tähän tuli...
What the Hell! Who put that rock there!

Poissa JK Power

  • Veteraani
    • Profiili
Hpi Savage 4.0
« Vastaus #206 : 30.10.06 - klo: 20.43 »
Luki vaan et ei voinu lähettää ja sit tuli monta peräkkäin...

Noh, näyttää toimivan taas...

 :mrgreen:
What the Hell! Who put that rock there!

Poissa MarkusH

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://www.freewebs.com/markushe/
Hpi Savage 4.0
« Vastaus #207 : 30.10.06 - klo: 21.26 »
Eiköhän nuo dirt hawgitkin asfalttia sitten vähän kestä :mrgreen:

Poissa jaan

  • Veteraani
    • Profiili
    • www.large-scale-finland.eu
Hpi Savage 4.0
« Vastaus #208 : 30.10.06 - klo: 21.36 »
Lainaus käyttäjältä: "JK Power"
mikähän tähän tuli...

Täällä on tänään tökkinyt viestit myös yv.
Menee perille mut herjaa.

Poissa jaan

  • Veteraani
    • Profiili
    • www.large-scale-finland.eu
Hpi Savage 4.0
« Vastaus #209 : 01.11.06 - klo: 22.18 »
Nyt sitä lunta sitten tuli ja kylmää.
Tietenkin ajelulle siitä huolimatta. Eilen oli kylläkin ihan kaamee keli turussa, tänään jäätyi vain sormet.
 Pääkopassa mietitty SUOJAUSTA
Servot, radiot ja ilmanputsari asiat on puitu varmasti moneen kertaan ja ne asiat on hanskassa.
Aloin tossa pohtimaan miten rakennan suojat, estääkseni lumen lentämisen moottorille. E-Maksilla tämä oli nyt aivan helppo juttu jo rungon mallin vuoksi. Ideoita tietenkin on, mutta ajattelin kokenemmilta savan harjastajilta
udella miten olette varustautuneet.