Kirjoittaja Aihe: Hpi Savage 4.0  (Luettu 529683 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa SavageRS

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Hpi Savage 4.0
« Vastaus #2130 : 19.10.11 - klo: 16.51 »
Mitä eroa k4.6:lla ja f4.6:lla on? käykö f:n osat esim.mäntä ja putki k:n?

Ihan eri sarjan koneet...F-series ja K-series eli ei käy osat ristiin.
MCD X4 PHR 30.5cc* Rovan Baja 5T CR600FT TWIN 57cc* Rovan Baja 5B OBR 30.5cc* Nutech XT5 Monster* HPI Savage XL Octane* HB Truckzilla .36* HB Truckzilla .46* HB Truckzilla Big Twin w 2 x Losi 454 .28*

Poissa Aso

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Hpi Savage 4.0
« Vastaus #2131 : 20.10.11 - klo: 08.37 »
Mistä saisin spur 47t rattaan, hobbylinnassa näyttää ettei ole varastossa. Kannattaako laittaa metallinen vai muovinen? Tai jos vaihtaa 16:sta hampaisen kampiakselin päähän niin miten iso mahtuu tuo spurri? Auto mallia ss4.6. Jos jollain ylimääräisiä niin voin ostaa..
Savage ss 4.6

Poissa hpi racing

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Hpi Savage 4.0
« Vastaus #2132 : 20.10.11 - klo: 12.52 »
Osta metallinen hobbylinnasta 47t ja 17t kytkinkello
sit tällänen
menee savagessa tosi hyvin ja ärhäkästi.
http://www.hobbylinna.com/heavy-duty-spur-gear-tooth-p-16497.html
http://www.hobbylinna.com/racing-clutch-bell-tooth-p-16495.html

 markus
« Viimeksi muokattu: 20.10.11 - klo: 13.04 kirjoittanut hpi racing »
| HPI RACING | FUTABA | PRO-LINE | SCHUMACHER | TURNIGY | ULTIMATE RACING | SPEED PASSION | MUCHMORE | TEAM ASSOCIATED
   | HUDY | NOSRAM | ZiPPY |

Poissa Driverz

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Hpi Savage 4.0
« Vastaus #2133 : 21.10.11 - klo: 17.43 »
Voisiko joku linkittää sivun mistä saisi paddlesit savage x 4.6:seen. Ja saako Suomesta mistään ykssuuntalaakeria savageen?
|HPI Savage X 4.6|HPI Savage Flux HP|Heng Long Mad Truck ilman moottoria (Tarjota jotai harjatonta??)|
Don't drive faster than your RC angel can fly!

Poissa peitsamo

  • KUArc
    • Profiili
Vs: Hpi Savage 4.0
« Vastaus #2134 : 21.10.11 - klo: 19.38 »
JP-Nitroracingiltä vois kysästä. En muista laakerin kokoa ulkoa, mutta jompikumpi noista vissiin käy.

Kannattaa soittaa ja kysästä.
Flying Calacucco

Poissa Driverz

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Hpi Savage 4.0
« Vastaus #2135 : 21.10.11 - klo: 19.47 »
http://www.modelsport.co.uk/index.php?product_id=17114
Eikös tuo kävisi? Tarttee tilata muutenkin tuolta tavaraa niin tulisi samalla.

Kiitos silti peitsamo vastauksesta!  :azn:
|HPI Savage X 4.6|HPI Savage Flux HP|Heng Long Mad Truck ilman moottoria (Tarjota jotai harjatonta??)|
Don't drive faster than your RC angel can fly!

Poissa Aso

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Hpi Savage 4.0
« Vastaus #2136 : 22.10.11 - klo: 13.46 »
Tuleeko koneesta liian tiukka, jos noita rikkoja kannen ja sylinteriputken välissä ei ole? purin koneen auki eikä siinä ollut niitä paikoillaan. Tarkoitus laittaa uusi putki ja mäntä. Kone on K4.6

Edit:  Nyt kun otin silmän käteen ja katsoin uudestaan niin, kyllähän siinä se rikka oli, on vaan niin ohut ja tiukkaan puristunut jotten huomannut... :shocked:
« Viimeksi muokattu: 22.10.11 - klo: 17.28 kirjoittanut Aso »
Savage ss 4.6

Poissa Aso

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Hpi Savage 4.0
« Vastaus #2137 : 03.11.11 - klo: 17.39 »
Minkälaisia kytkin paloja käytätte? Laitoin uuden kytkinkellon + palat ja kytkin luistaa silti aikalailla. Palojen mukan tulleet jouset on kyllä aika tiukan oloiset, täytyy kokeilla varmaan noilla vanhoilla jousilla.. Ja palat on ihan normi teflonpalat.
Savage ss 4.6

Poissa Driverz

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Hpi Savage 4.0
« Vastaus #2138 : 08.11.11 - klo: 21.59 »
Mitkö olis hyvät renkaat ympärivuotiseen bashaukseen savage x 4.6:seen?
« Viimeksi muokattu: 09.11.11 - klo: 16.58 kirjoittanut Driverz »
|HPI Savage X 4.6|HPI Savage Flux HP|Heng Long Mad Truck ilman moottoria (Tarjota jotai harjatonta??)|
Don't drive faster than your RC angel can fly!

Poissa nestori

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Hpi Savage 4.0
« Vastaus #2139 : 03.02.12 - klo: 15.53 »
Tommonen tullu polttissavasta.Chargerin kori ja nuo kohtuu hyvät gt renkaat ja kait jotain pieniä parannuksia.

http://www.hpieurope.com/kit-info.php?lang=fi&partNo=101736

Poissa Taski

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Hpi Savage 4.0
« Vastaus #2140 : 26.02.12 - klo: 21.58 »
Mistähän löytyisi rotoon ykssuuntalaakeri tuohon 3,5 savaan? Onko noissa joku standardikoko? En ole itse iskenyt tota rotostarttia tuohon niin ei mitään käryä. Ainoa keino purkaa ja tsekata laakerin merkinnät?
Stampede Brushless | Pure | Rustler MM5700 | Sava 3,5

Poissa SavageRS

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Hpi Savage 4.0
« Vastaus #2141 : 27.02.12 - klo: 11.35 »
Mistähän löytyisi rotoon ykssuuntalaakeri tuohon 3,5 savaan? Onko noissa joku standardikoko? En ole itse iskenyt tota rotostarttia tuohon niin ei mitään käryä. Ainoa keino purkaa ja tsekata laakerin merkinnät?

HPI 1430

Hobbylinnassa http://www.hobbylinna.com/bearing-pullstart-p-14811.html

Tuolla F3.5 kone ja ohjeet osaluetteloineen ladattavissa omalle koneelle ->> http://www.hpieurope.com/piw.php?lang=fi&partNo=1403

Tuolta löytyy kaikki HPI ohjeet  ->>> http://www.hpieurope.com/instructions.php?lang=fi

Ite Roton löytää vaikka Savage 4.6 RTR ohjeesta, sivu 34.
MCD X4 PHR 30.5cc* Rovan Baja 5T CR600FT TWIN 57cc* Rovan Baja 5B OBR 30.5cc* Nutech XT5 Monster* HPI Savage XL Octane* HB Truckzilla .36* HB Truckzilla .46* HB Truckzilla Big Twin w 2 x Losi 454 .28*

Poissa Taski

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Hpi Savage 4.0
« Vastaus #2142 : 27.02.12 - klo: 20.22 »
Noniin, kiitokset! Sainkin samalla tilattua satkulla pikkuhilpettä kun pääsi tuohon räjäytyskuvaan tutustumaan ;)
Tilasin diffin korjaussetin, vetareita, niiden kuppeja, spurrin, kytkinkellon jne. Nuo noi useimmin hajoavat osat taitaa näissä olla? Vai mitä savan perusvaraosasettiin kannattaisi ostaa, jotta yleisimmät löytyisivät aina paikan päältä kun tuho tulee?
Stampede Brushless | Pure | Rustler MM5700 | Sava 3,5

Poissa Taski

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Hpi Savage 4.0
« Vastaus #2143 : 03.03.12 - klo: 18.41 »
Noniin ja taas failataan. Piti tänään mennä ajomaratoonille mutta sitten kun olin tunnin säätösession jälkeen saanut auton kuosiin niin eihän se perhana vastaa kaasuun eikä käänny lainkaan. Välillä saattaa heittää kaasun pohjaan kun tarpeeksi kauan painaa liipasinta, mutta sitten taas tilttaa eikä liiku mihinkään. Irroittelin sähköt moneen kertaan ja pistin takaisin. Vaihdoin vastarin akutkin, mutta siltikään ei pelitä. Vähän aikaa toimii kun ei ole auto käynnissä, mutta auto käyntiin -> koppa päälle -> ei mitään reaktiota... Vastarissa jotakin hajalla??

EDIT: jaa taisi paristoissa olla jotakin vikaa kun vaihdoin merkkiä, niin alkoi pelittämään. Mutta kysäisempä vain, onko normaalia että vastarin paristot kuluvat 10minuutissa loppuun? Vai onko tuolla joku oikkarissa?
« Viimeksi muokattu: 04.03.12 - klo: 15.13 kirjoittanut Taski »
Stampede Brushless | Pure | Rustler MM5700 | Sava 3,5

Poissa Driverz

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Hpi Savage 4.0
« Vastaus #2144 : 10.03.12 - klo: 09.10 »
Taski, välillä tapahtunut mulla samaa... No, vaihdan vaa patterit ja sit baanalle.  :cool:
|HPI Savage X 4.6|HPI Savage Flux HP|Heng Long Mad Truck ilman moottoria (Tarjota jotai harjatonta??)|
Don't drive faster than your RC angel can fly!

Poissa Taski

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Hpi Savage 4.0
« Vastaus #2145 : 11.03.12 - klo: 12.59 »
Lähdenpä tästä testailemaan vieläkö sama ilmiö toteutuu.
Stampede Brushless | Pure | Rustler MM5700 | Sava 3,5

Poissa Taski

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Hpi Savage 4.0
« Vastaus #2146 : 17.03.12 - klo: 14.29 »
Updatea, on tullut varmaankin puoli gallonaa nyt ajettua ja ongelmitta on kulkenut ;) Ilmeisesti oli sitten vettä päässyt väärään paikkaan ja oli syönyt akun tyhjäksi.

No pääasia että nyt pelittää.
Stampede Brushless | Pure | Rustler MM5700 | Sava 3,5

Poissa Voyager

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Hpi Savage 4.0
« Vastaus #2147 : 20.03.12 - klo: 22.48 »
Noniin ja taas failataan. Piti tänään mennä ajomaratoonille mutta sitten kun olin tunnin säätösession jälkeen saanut auton kuosiin niin eihän se perhana vastaa kaasuun eikä käänny lainkaan. Välillä saattaa heittää kaasun pohjaan kun tarpeeksi kauan painaa liipasinta, mutta sitten taas tilttaa eikä liiku mihinkään. Irroittelin sähköt moneen kertaan ja pistin takaisin. Vaihdoin vastarin akutkin, mutta siltikään ei pelitä. Vähän aikaa toimii kun ei ole auto käynnissä, mutta auto käyntiin -> koppa päälle -> ei mitään reaktiota... Vastarissa jotakin hajalla??

EDIT: jaa taisi paristoissa olla jotakin vikaa kun vaihdoin merkkiä, niin alkoi pelittämään. Mutta kysäisempä vain, onko normaalia että vastarin paristot kuluvat 10minuutissa loppuun? Vai onko tuolla joku oikkarissa?

Unohda ne paristot ja osta vastaanotin akku.

Toni
Arrma Fazon Voltage...Louise St Hummer tire & Wheel...

Poissa Taski

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Hpi Savage 4.0
« Vastaus #2148 : 21.03.12 - klo: 21.02 »
Ei jaksa säätää ja latailla jotain akkuja, pitää vaan paristoja kunnon satsit mukana niin riittää virtaa.
Stampede Brushless | Pure | Rustler MM5700 | Sava 3,5

Poissa Voyager

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Hpi Savage 4.0
« Vastaus #2149 : 21.03.12 - klo: 22.07 »
Pattereissa on se huono puoli, että ne voi aiheuttaa pätkimistä jos ne irtoaa siellä patteri kotelossa.

Toni
Arrma Fazon Voltage...Louise St Hummer tire & Wheel...

Poissa JiiVee

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Hpi Savage 4.0
« Vastaus #2150 : 21.03.12 - klo: 23.18 »
Ei jaksa säätää ja latailla jotain akkuja, pitää vaan paristoja kunnon satsit mukana niin riittää virtaa.

Jaksatko sitten korjailla autoa kun patteri irtoaa tai siihen koteloon tulee muu faili ja auto menee täysillä jotain kiinteätä päin?

Ja muutenkin kun moottori aiheuttaa värinää joka aiheuttaa pientä katkontaa kokoajan patterikotelossa joka sitten näkyy lyhyenä kantamana, ja loput sitten jokainen saa arvailla.

Kuitenkin alat inttämään että nippuside estää patterien irtoamisen ja täten tekee siitä kotelosta 100% varman, niinhän se estääkin patterien irtoamisen mutta se ei estä tuota mitä jo tuossa äsken selitin.

Itse säädän ja latailen jotain akkuja niin ei tarvii pelätä että patterikotelon faili aiheuttaa karkaamista.  :police:
+ että ei tarvii ravata kaupassa ostamassa pattereita  :wink: mikä maksaakin äkkiä monen akun verran.

En sano että sähkö on ilmaista mutta tulee se akku+ sen lataukseen käytetty sähkö halvemmaksi kuin patterit+ niiden mahdollisesti aiheuttama tuho.
« Viimeksi muokattu: 21.03.12 - klo: 23.28 kirjoittanut JiiVee »
pöö

Poissa SavageRS

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Hpi Savage 4.0
« Vastaus #2151 : 22.03.12 - klo: 17.55 »
Ei jaksa säätää ja latailla jotain akkuja, pitää vaan paristoja kunnon satsit mukana niin riittää virtaa.

6V 1600mAh Hump Pack vastari akku radiokoteloon, niin loppuu virta ongelmat. Helppoa ja kätevää kun ei tarvi repiä radiokoteloa auki/kiinni koko ajan, pistoke vaan kiinni autoon ja laturi seinään. Säästää rahaakin kun ei tarvi kantaa pattereita selkä vääränä kaupasta :wink:



http://rc10.fi/index.php?action=post;quote=592674;topic=16965.2130;last_msg=592715

Joutuuhan sitä hehkulaitettakin lataamaan, lisäksi lähettimen akut ja mahdollinen Roto:n pötköakku.
MCD X4 PHR 30.5cc* Rovan Baja 5T CR600FT TWIN 57cc* Rovan Baja 5B OBR 30.5cc* Nutech XT5 Monster* HPI Savage XL Octane* HB Truckzilla .36* HB Truckzilla .46* HB Truckzilla Big Twin w 2 x Losi 454 .28*

Poissa -rcmh-

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Hpi Savage 4.0
« Vastaus #2152 : 19.04.12 - klo: 21.08 »
Pitkästä aikaa meinasin kokeilla miten polttissava kulkee, mutta kun käynnistin auton niin kaasuservo sanoi sopimuksen irti heti  :huh: Nyt hommasin Futaban S3304 jos se toimis paremmin kuin kiinan halpisservo.

Kuva Savasta.

HPI Savage Flux | HPI Savage X 4.6 | Losi 5ive-T | Rusty Monster Energy | Hong Nor SCRT10 | Hong Nor X2e | Axial Wraith | Stampede & Rustler XL-1
YouTube Kanava

Poissa RcJack

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Hpi Savage 4.0
« Vastaus #2153 : 02.06.12 - klo: 11.08 »
Terve!

Hieno kuva savasta. On tullut itsekkin otettua samantyyppisiä kuvia.

Mutta asiaan...Suunnittelin ostavani savageen toiset pyörät. Vaihtoehtoja on ollut muutamia.

-mounted phaltline tire (ne asfaltille tarkoitetut renkaat)
Sekä maastokelpoisemmat pyörät. Koot ainakin noissa vaihtelevat jonkin verran.
-terra pin tire s-compound (samat kuin savage xl:ssä)
-dirt bonz tire s-coumpound (vähän pienemmät kuin edellä mainitut)

Muitakin pyöriä olen katsellut mutta nämä nyt ainakin olen listannut mahdollisiksi. Asfaltti renkaista piti kysyä että alkaako auto heittämään altaan ilman koulitankoa jos nuo renkaat laittaisi ja moottorissa olisi hyvät saadöt kohdillaan?

Haluaisin mielipiteitä siitä kummat näistä alemmista renkaista olisi parempi ratkaisu savage x:ään. Onko koolla väliä? Minkälaiset vaikutukset ajoon? Yms.
Ja nämähän molemmat olivat vain renkaiden kumiosat. Mistään en ole saannut renkaiden sisämmittoja tietooni joten en myöskään ole päässyt vanteita katsomaan alustavasti. Onko kellään ehdotusta minkä kokoiset vanteet näihin (kahteen alimpaan pyörä vaihtoehtoon) sopisi?

Ja kyllä olen käyttänyt hakua ennenkuin kävin kirjoittamaan tätä kysymystä.
|HPI Savage X 4.6 2.4GHz| |Kyosho PureTen Alpha EP 3| |Kyosho Mini-Z Subaru|

Poissa Taski

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Hpi Savage 4.0
« Vastaus #2154 : 03.06.12 - klo: 14.32 »
Et käyttäny.
Stampede Brushless | Pure | Rustler MM5700 | Sava 3,5

Poissa RcJack

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Hpi Savage 4.0
« Vastaus #2155 : 04.06.12 - klo: 15.11 »
Mistäs tiedät?  :wink: Ei kyllä löytynyt kun katsoin, en viitsisi käydä kysymään tällaista mistään keskustelusta johon on kommentoitu viimeksi noin vuonna -05 tai aikaisemmin. Renkaatkin ovat muuttuneet jo sinä aikana.

Ilmeisesti tältä foorumilta kuin ei miltään muultakaan löydä ihmisiä jotka olisivat valmiina auttamaan sitä joka apua pyytää.  :police:
Ei tarvitse enää vastata kysymykseen, koska selvitin kysymällä kaverilta joka jaksoi ilmeisen paremmin vastata kysymyksiini.

Kiitos!
|HPI Savage X 4.6 2.4GHz| |Kyosho PureTen Alpha EP 3| |Kyosho Mini-Z Subaru|

Poissa SavageRS

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Hpi Savage 4.0
« Vastaus #2156 : 11.06.12 - klo: 19.04 »
Terve!

Hieno kuva savasta. On tullut itsekkin otettua samantyyppisiä kuvia.

Mutta asiaan...Suunnittelin ostavani savageen toiset pyörät. Vaihtoehtoja on ollut muutamia.

-mounted phaltline tire (ne asfaltille tarkoitetut renkaat)
Sekä maastokelpoisemmat pyörät. Koot ainakin noissa vaihtelevat jonkin verran.
-terra pin tire s-compound (samat kuin savage xl:ssä)
-dirt bonz tire s-coumpound (vähän pienemmät kuin edellä mainitut)

Muitakin pyöriä olen katsellut mutta nämä nyt ainakin olen listannut mahdollisiksi. Asfaltti renkaista piti kysyä että alkaako auto heittämään altaan ilman koulitankoa jos nuo renkaat laittaisi ja moottorissa olisi hyvät saadöt kohdillaan?

Haluaisin mielipiteitä siitä kummat näistä alemmista renkaista olisi parempi ratkaisu savage x:ään. Onko koolla väliä? Minkälaiset vaikutukset ajoon? Yms.
Ja nämähän molemmat olivat vain renkaiden kumiosat. Mistään en ole saannut renkaiden sisämmittoja tietooni joten en myöskään ole päässyt vanteita katsomaan alustavasti. Onko kellään ehdotusta minkä kokoiset vanteet näihin (kahteen alimpaan pyörä vaihtoehtoon) sopisi?

Ja kyllä olen käyttänyt hakua ennenkuin kävin kirjoittamaan tätä kysymystä.

Noilla Phaltine:lla ajeltiin just eilen sileellä asfaltilla ja hyvin meni Truckzilla (n.30mm pidempi kun vakio Savage). Mitään kallistuksen vakaajia ei ollu, se olis parantanut ajo-ominaisuuksia käännöksissä ja vielä jos oli tiputtanut muutenkin alustaa alemmas.
Proline Big Joe:t alla huoju ja vaappu aika holtittomasti ja vauhdin kasvaessa tuli hirveet rengas värinät, pakko himmata tai hajoaa paikat...no ne onkin tarkotettu maastoon.
Kovin paljon isompia en laittaisi Savage tai Savage X-malliin, koska siinä on niin pahuksen lyhyt akseliväli. XL-mallin tai Truckzilla:n tai FastLane:n 1 - 2" pidemmillä rungoilla voi käyttää paremmin isompia pyöriä. Ei tule niin kiikkerä ja on parempi ajaa muutenkin kun menee suorempaan.

Luulen että muutan tuon omankin X-mallin ->> XL:ksi, koska nuo pidemmät on vaan niin paljon parempia ajaa...

Sitten on erikseen X-malli HPI:n madalletulla rungolla ja säädettävällä katualustalla ja asfalttirenkailla jos haluaa leikkiä enempi asfaltilla...se on vielä vähän kesken, mutta toivon mukaan sitä ehtii kesälomalla kokeilla kun löyty nyt hyvä paikkakin ajaa asfaltilla.
MCD X4 PHR 30.5cc* Rovan Baja 5T CR600FT TWIN 57cc* Rovan Baja 5B OBR 30.5cc* Nutech XT5 Monster* HPI Savage XL Octane* HB Truckzilla .36* HB Truckzilla .46* HB Truckzilla Big Twin w 2 x Losi 454 .28*

Poissa SavageRS

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Hpi Savage 4.0
« Vastaus #2157 : 18.07.12 - klo: 20.29 »
Päädyin tuossa jokin aika sitten käytetyn Savage XL:n omistajaksi.

Siinä autoa pestessä osa osalta tuli mietittyä mitä tälle tekisi ? Mielessä pyörii kaikenlaista päivitystä ja muutosta. Kasausvaiheessa homma alkoi hiljaleen hahmottua kun katselin varaosalaatikoita ja käteen osui täydellinen Servo saver...
Ohjaus laakeroitiin kuulalaakereilla ja lisättiin samalla myös takaohjaus eli auto on nyt virallisesti mallia Savage XL 4WS. Alkuperäiset 27 Mhz radiot päivittyivät Gigasiksi, Futaban radio ja Savöx digi-servot, ohjauksessa kaksi 20kg:a ja muut ovat mallia 7.0kg.
Turvakaareksi vaihtui vanhemman Savagen käytössä kestävämmäksi osoittautunut alumiininen kaari ja se vaatii yhden reiän porauksen käydäkseen X-malliin. Käytännössä alumiininen on osoittautunut paljon kestävämmäksi kun uudemman muovikaari. Ylätukivarret muutettiin säädettäviksi ja samalla uusittiin myös alatukivarret kun sattui olemaan yksi sarja jouten. Kertaalleen korjattu Reverse moduli löysi tiensä vaihdelaatikkoon muuttaen sen 3 SPD + High Gear + pakki. Tykkään että pakki on melkein ehdoton varuste vaikka jotkut ovatkin eri mieltä...niin monta kertaa se on pelastanut pulasta ajellessa.

Takaservona toimii samanlainen Savöx 20kg kun edessäkin ja sille löytyi luonteva paikka moottorin vierestä. Servo saverin yläpäätä pitää paikallaan moottorialustan poikkituki ja spacereiksi sopi HPI:n omat väliholkit. Moottorin vähän pidempi custom-aluslevy on tehty 3mm alumiinista ja pari pallolinkkiä sekä 3mm kierretanko välittävät käskyt servolta.


Rungosta joutui ottamaan tavaraa aika vähän loppujen lopuksi, silti aika tarkka sovite.


Servon johtosarja kulkee suojasukan sisällä radiokotelolle, kuvassa kiinikkeet puuttuvat vielä.


Käännös.


Pohjasta päin autoa ja takaservoa suojaa 2,5mm alumiinilevysta tehty pohjapanssari.


Nippusiteet pitävät paikallaan takaservon johtosarjaa. Itse servo pilkottaa vähän runkolevyn rakosista.


Poseeraus vasemmalle, asuna sininen kori.


Poseeraus oikealle, asuna oranssi kori.


 Tällä hetkellä radiona siis Futaba 3PM-MX, mutta vaihtunee 4PL malliin että saa ohjauksen mixauksen käyttöön 2WS / 4WS. Ajamaan ei ole vielä kerinnyt yhtään...saa nähdä miten tuo hökötys toimii. Mahdollisesti se vaatii ainakin kallistuksen vakaajat.
MCD X4 PHR 30.5cc* Rovan Baja 5T CR600FT TWIN 57cc* Rovan Baja 5B OBR 30.5cc* Nutech XT5 Monster* HPI Savage XL Octane* HB Truckzilla .36* HB Truckzilla .46* HB Truckzilla Big Twin w 2 x Losi 454 .28*

Poissa Riku.F

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Hpi Savage 4.0
« Vastaus #2158 : 18.07.12 - klo: 20.52 »
Upen näköinen laite :afro: Itsekkin on monesti pitänyt aloittaa nelipyöräohjaus projekti jompaan kumpaan omista monstereista. Ihan jo pelkästään kun 1/1 vehkeissäkin on. Ehkäpä tämä kirvoittaa mut rakentelemaan.
Voi olla aika venkura ajaa noin jos etu ja takapyörät kääntyvät aina yhtä paljon. :cool: Kiinnostuksella odottelen ensi testi raporttia,
V-one RRR evo,  IGT,Team-c GT8L, LAB 801&802 Schumacher MI4lp,Tamya 416x ,416we(x), 418 , Giga Crusher DF, Sledgehammer S50, LRP S10 SC .Ym..

Poissa 82juha

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Hpi Savage 4.0
« Vastaus #2159 : 13.08.13 - klo: 22.05 »
Tee Käyhkö Savage x 4.6 renkaat hexiltään suoraan fluksiin? Eli onko sama Hex koko?