Kirjoittaja Aihe: KILPAILUKUTSU: HOBAO CUP 4, LAVANKO 5.8. / PM Warm-up  (Luettu 15494 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa HVoltage

  • RSRCA
    • Profiili
    • Kaikkee paskaa...
KILPAILUKUTSU: HOBAO CUP 4, LAVANKO 5.8. / PM Warm-up
« Vastaus #60 : 03.08.06 - klo: 23.56 »
Lainaus käyttäjältä: "jerzirccar1"
Lotraa nyt minut siihen 3 erään ja JOUNI tuohon 4 erään ja TIMIn on hyvä olla tuolla harrastelijoiden kanssa.
Jerzi


Kenen tilalle?
| KJFC | Yeah! If you could go ahead and flip my rc car over, that'd be great |

Poissa Jani Lindqvist

  • Veteraani
    • Profiili
KILPAILUKUTSU: HOBAO CUP 4, LAVANKO 5.8. / PM Warm-up
« Vastaus #61 : 03.08.06 - klo: 23.58 »
Erälistoja tehneenä vois todeta etten todellakaan alkais kattomaan sekä HoBao cup sarjatilannetta ja SM sarjatilannetta, vertailemaan niitä ja arpomaan kuskeja eriin. Hirvee homma, eikä mitään järkeä. SM ja HC eräpaikat pitää ansaita erikseen. Nopeankaan kuskin, joka ei ole ajanut sarjaa, ei pidä olla samalla viivalla muiden nopeiden kanssa, jotka ovat ajaneet koko sarjan ja ansainneet paikkansa.

Sitäpaitsi jos nopeimpaan erään kuuluisi, ei pitäisi tuottaa onkelmaa ajaa ittensä hitaiden joukossakin suoraan semeihin. Alkuerissä pärjää hätätapauksessa ilman mekkaajaakin.

Mekkauspuoli tossa on valitettavaa, ja sen takia erät usein onkin neuvoteltavissa. Mukavampaa kun jokaisella on mekkari. Ei kuitenkaan ole mikään pakko joustaa siinäkään, aiheuttaa lisähommia joskus paljonkin. Pitää kunnioittaa sitä että joku jaksaa näitä erälistoja ja kisoja meille vääntää käytännössä ilman korvausta.

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
KILPAILUKUTSU: HOBAO CUP 4, LAVANKO 5.8. / PM Warm-up
« Vastaus #62 : 03.08.06 - klo: 23.59 »
Anteeksi nyt vain mutta miksi Jouni pitäisi laitta erään 4???

Nyt siellä on hyvin pitkälti porukka jotka ovat kärjessä myös sarjapisteissä, joista tässä lopulta kuitenkin kisataan.
Mielestäni on väärin.

Pohjaeristä minäkin olen tuonne noussut, ja jos pisteissä olisin vaikkapa sijalla 30 niin siellähän olisin alemmissa erissä, enkä siitä edes mainitsisi... Sinne kuuluisin ja sieltä voisin nousta niinkuin muutkin ovat tehneet.

Poissa Aapeli

  • RSRCA
    • Profiili
KILPAILUKUTSU: HOBAO CUP 4, LAVANKO 5.8. / PM Warm-up
« Vastaus #63 : 03.08.06 - klo: 23.59 »
Arvatkaapa miltä tuntuu näiden vääntöjen jälkeen olla kakkosryhmässä kun ajotaidollisesti kuuluisi ykkösryhmään tai oikeastaan pitäis reilusti jäädä kotiin.

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
KILPAILUKUTSU: HOBAO CUP 4, LAVANKO 5.8. / PM Warm-up
« Vastaus #64 : 04.08.06 - klo: 00.00 »
Olisin voinnut kuvitella että samantasoiset kuskit ajavat keskenään alkuerissä, vieläkin kuin puhutaan täysin harraste mielisessä kisassa kuten on tämä hobao cup joka on täysin (ja hyvä näin) tarkoitettu vastaalkajoille.
Jerzi

Eli minut nyt sitten katsotaan täysin aloittelijaksi teidän silmissä koska en ole ajannut yhtään hobao cuppia.
Ei se ole myöskään oikein että aloittelijat saavat "hieman" kokeneempaa samaan erään niinkuin HOKE sanoi miten nyt artolla on mennyt.

Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
KILPAILUKUTSU: HOBAO CUP 4, LAVANKO 5.8. / PM Warm-up
« Vastaus #65 : 04.08.06 - klo: 00.04 »
Lainaus käyttäjältä: "Aapeli"
Arvatkaapa miltä tuntuu näiden vääntöjen jälkeen olla kakkosryhmässä kun ajotaidollisesti kuuluisi ykkösryhmään tai oikeastaan pitäis reilusti jäädä kotiin.


No älähän nyt...
Siitä on aina hyötyä että on mahdollisimman korkealla.
Mielellään vaikkapa erässä jossa kaikki muut menevät kovempaa.
Eipähän tarvii ohitella ketään (tunnetustihan tilaa ei anneta) eikä kukaan ole kokoajan siinä kyljessä kiinni.
Nopeemmat menee vauhdilla ohi ja katoavat horisonttiin... Oma ajo jatkuu siis kuin mitään ei olisi tapahtunut.
Nopeimmilta ehtii myös nähdä miten he ajavat ja ottaa tästä opiksi...

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
KILPAILUKUTSU: HOBAO CUP 4, LAVANKO 5.8. / PM Warm-up
« Vastaus #66 : 04.08.06 - klo: 00.04 »
Ei hemmetti SM kisoissa yritän saada minut pois tuosta kuumasta erästä ja HOBAO CUPIsta yritän saada itseäni parempaan erään, voi hemmetti mikä mekkala tää on.
Onneksi on viikon loppu viellä auki, sääliksi käy JOUNIa silloin.
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa Aapeli

  • RSRCA
    • Profiili
KILPAILUKUTSU: HOBAO CUP 4, LAVANKO 5.8. / PM Warm-up
« Vastaus #67 : 04.08.06 - klo: 00.13 »
Juu en tarkoittanutkaan oman ajon kannalta vaan sitä miten epämielyttävää on lähteä pilaamaan muiden kisaa (joka siis on aikas totista ennen kuin kellokaan on lähtenyt käyntiin).

Poissa Sami L

  • Fullspeed RC
    • Profiili
KILPAILUKUTSU: HOBAO CUP 4, LAVANKO 5.8. / PM Warm-up
« Vastaus #68 : 04.08.06 - klo: 00.13 »
Eiköhän ne kisat ajella autoilla radalla, eikä tietokoneella alkuerälistojen jälkeen. Vai saanks mä nyt ajamatta sijan 10 pisteet, sekin kävis.  :mrgreen:
Tiedätkö miksi olet mekaanikko?
Sinulla on kädet mutta ei aivoja. -AbuD.

Poissa HVoltage

  • RSRCA
    • Profiili
    • Kaikkee paskaa...
KILPAILUKUTSU: HOBAO CUP 4, LAVANKO 5.8. / PM Warm-up
« Vastaus #69 : 04.08.06 - klo: 00.14 »
Tässä uutta, jokaisen äänestäjän ääni kuultu.

Jerry mekkaukset huomioitu Rouskun veljekset laitettu nyt eri eriin ja Tampereen veijareiden mekkausvuorot on huomioitu. Muut nöyrtyköön nyt tähän...   ja Aapelin suojattikin löytää itsensä nyt 1. erästä ;)

Oisin itseni siirtänyt 4 erästä 3. erään mutta me ei voida Akin kanssa ajaa samassa, jomman kumman pitää räplätä mittauskonetta...   joten Parjanen siirtyi minun sijasta...

Erä 1   Nro   Nimi
   1   Tommi Saari
   2   August Poutiainen
   3   Antti Aapro
   4   Jussi Torkkola
   5   Jiri Jokinen
   6   Joel Nissinen
   7   Jari Huttunen
   8   Timi Malmsten
   9   Heikki Valtonen
   10   Ville Vehkajärvi
      
Erä 2   Nro   Nimi
   1   Ville Liski
   2   Jari Eklund
   3   Riku hyvönen
   4   Henrik Andersson
   5   Jukka Vihmo
   6   Vesa Rousku
   7   Veli-Pekka Virtanen
   8   Kim Elf
   9   Mika Hurula
   10   Matias Viksted
      
Erä 3   Nro   Nimi
   1   Juuso Siivonen
   2   Juha Rousku
   3   Jarno Siltanen
   4   Olli Viitanen
   5   Jani Lindqvist
   6   Martti Honkasalo
   7   Aki Mertsola
   8   Jani Parjanen
   9   Jerry Hellström
   10   Topias Airola
      
Erä 4   Nro   Nimi
   1   Joseph Quagraine
   2   Markku Honkanen
   3   Arto Heinonen
   4   Juha Sartesuo
   5   Jani Niemi
   6   Tomi Björkman
   7   Jethro Lehtojärvi
   8   Ari Heinonen
   9   Jouni Hiltunen
   10   Sami Leppälä

Ainiin, tuli yksi peruutus joten 1/8 finaaleja ei ajeta ollenkaan...   huomenna ...   eiku tänään tulee (4.8.) sitten lopulliset listat...
| KJFC | Yeah! If you could go ahead and flip my rc car over, that'd be great |

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
KILPAILUKUTSU: HOBAO CUP 4, LAVANKO 5.8. / PM Warm-up
« Vastaus #70 : 04.08.06 - klo: 00.16 »
Totta, mutta ei vaan voi mitään.

Enemmän se on tosiaan väärin jos pisteissä alemmalla tasolla oleva vahingossa tai muutenvaan aiheuttaa ongelmia aivan kärjessä olevalle.

Sitä en toivo itselleni enkä muillekkaan.
Me ajetaan kisaa sarjapisteiden kärkisijoista. Ja ymmärrettäväähän varmasti on jokaisen suunnalta että meillehän pitää antaa mahdollisuus kisata toisiamme vastaan.

Joo... alkuerässä ei ratkasta mitään, mutta monille se antaa selkeän etulyöntiaseman olla kovimmassa hiitissä.

Eli... Mielestäni kaikissa sarjoissa listat pitäisi tehdä puhtaasti pistetilaston mukaisesti... Nimestä, meriiteistä, sukupuolesta, silmien väristä yms riippumatta.
Tämä on ainoa mahdollinen tapa jolla tosiaan voidaan näyttää mustaa valkosella kuka kuuluu minnekkin... Vaikka olis kuinka ylivoimasesti nopein kuski... Vaikka olis eilen voittanu MM kisat...
Nyt on HoBao Cup osakilpailu ja sarja on jo puolivälin ylityksessä.

Ja tosiaan... Väitän että meidän porukka on se joka kärsii kaikkein eniten eräsijoituksistaan mekkaamisten kannalta.
Siellä kun on jo 5 meikäläistä ja kolmoserässä on lisää...  Kuka siis tankkaa esim mua kun kaikki on ajamassa tai nostamassa.
Ei Vimmukaan sentään 5 autoa yksin tankkaa.

Mutta. Näin meidän sijoitukset ovat ja näihin eriin kuulumme.
Ongelmat ratkataan sitten paikanpäällä ja ajetaan vaikka letkassa varikolle ja odotellaan kun yksi mekkari käy jokaisen auton kerrallaan läpi.

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
KILPAILUKUTSU: HOBAO CUP 4, LAVANKO 5.8. / PM Warm-up
« Vastaus #71 : 04.08.06 - klo: 00.20 »
Usko minua Jeppe niin tästä tulee viellä niin suuret vittuilut että oksat pois.
Toivottavastai kaikilla on edes hyvä maku suussa, ainakin meidän tiimiä tuo auttaa paljon.
Oltiin tässä jo suunnittelemassa muuta ohjelmaa lauantaiksi mutta joutuu näköjään ajamaan kisaa taas jälleen koska sinä jaksoit katsoa sormien välistä.
Onhan tää minun ja JOUNIn 15vuosi M8 sarjassa.
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa HVoltage

  • RSRCA
    • Profiili
    • Kaikkee paskaa...
KILPAILUKUTSU: HOBAO CUP 4, LAVANKO 5.8. / PM Warm-up
« Vastaus #72 : 04.08.06 - klo: 00.23 »
Lainaus käyttäjältä: "jerzirccar1"
Usko minua Jeppe niin tästä tulee viellä niin suuret vittuilut että oksat pois.
Toivottavastai kaikilla on edes hyvä maku suussa, ainakin meidän tiimiä tuo auttaa paljon.
Oltiin tässä jo suunnittelemassa muuta ohjelmaa lauantaiksi mutta joutuu näköjään ajamaan kisaa taas jälleen koska sinä jaksoit katsoa sormien välistä.
Onhan tää minun ja JOUNIn 15vuosi M8 sarjassa.
Jerzi


Ei tästä kenenkään tartte vi... kuunnella tai sitä tuottaa...

...ja eiköhän kaikille tule se mukava lauantaipäivä vielä...
| KJFC | Yeah! If you could go ahead and flip my rc car over, that'd be great |

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
KILPAILUKUTSU: HOBAO CUP 4, LAVANKO 5.8. / PM Warm-up
« Vastaus #73 : 04.08.06 - klo: 00.25 »
HOKE KIRJOITTI

Joo... alkuerässä ei ratkasta mitään, mutta monille se antaa selkeän etulyöntiaseman olla kovimmassa hiitissä.

Miten niin ei ratkaista alkuerissä mitään.
Minulle se on vaan ollut harmia että olen ollut kuumassa erässä SM kisoissa.

Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
KILPAILUKUTSU: HOBAO CUP 4, LAVANKO 5.8. / PM Warm-up
« Vastaus #74 : 04.08.06 - klo: 00.31 »
Koska sijoitukset ratkeaa vasta maalissa.

Suoraan semiin pääseminen ei ratkaise vielä mitään... Se antaa vain hieman paremman mahdollisuuden päästä jatkoon kun on ehtinyt mekkaamaan auton kunnolla.
Alemmista nousuista jos joutuu lähtemään niin ei jää tarpeeks mekkausaikaa.

Tai no siis jää, jos ei mitään ongelmia tai vastaavaa ole.
Mitä enemmän vaan joutuu nousemaan niin sitä suuremmaksi kasvaa riski keskeyttää.

Eli alkueräpaikasta on hyötyä (juuri tämän takia olen sitä vastaan että pisteissä alhaalla olevalle annetaan parempi mahdollisuus kuin vaikkapa sijalla 12 olevalle) mutta alkuerässä ei kisaa ratkaista.

Poissa HVoltage

  • RSRCA
    • Profiili
    • Kaikkee paskaa...
KILPAILUKUTSU: HOBAO CUP 4, LAVANKO 5.8. / PM Warm-up
« Vastaus #75 : 04.08.06 - klo: 00.36 »
Lainaus käyttäjältä: "*HOKE*"

Eli alkueräpaikasta on hyötyä (juuri tämän takia olen sitä vastaan että pisteissä alhaalla olevalle annetaan parempi mahdollisuus kuin vaikkapa sijalla 12 olevalle) mutta alkuerässä ei kisaa ratkaista.


Lainaus käyttäjältä: "*HOKE*"

Eli... Mielestäni kaikissa sarjoissa listat pitäisi tehdä puhtaasti pistetilaston mukaisesti... Nimestä, meriiteistä, sukupuolesta, silmien väristä yms riippumatta.


Itse olen tästä ihan samaa mieltä mutta Jerryn ja Co. muutoksen tein ihan heidän mekkausten takia. Toki mekkausongelmia sitä on muillakin...

Elämä on...
| KJFC | Yeah! If you could go ahead and flip my rc car over, that'd be great |

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
KILPAILUKUTSU: HOBAO CUP 4, LAVANKO 5.8. / PM Warm-up
« Vastaus #76 : 04.08.06 - klo: 00.39 »
Tulee mieleen viimekausi omalta kohdaltani.

Sieltä alotin 1 erästä.
Nostin itseäni kisa kisalta korkeammalle ja nyt olen paikkani ansainnut.
Ei ole kovin jees että itse olen joutunut tekemään tuon työn ja muille paikka tulee kuin tarjottimella.

Se ei ole oikein.

Arvatkaapas miltä tuntuu sellaisista vähän vähemmän kisanneista joita ei tunneta kuten meitä.
Heitä tässä tallotaan ihan mennentullen kun nimen mukaan pompotellaan muita kuskeja edelle vaikka he ovat juuri tällähetkellä nostamassa itseään ylöspäin.

Painotan siis sitä että se on puhtaasti KAIKILLE oikeudenmukaisinta että listat tehdään pistetilanteen mukaan.
Se on vaan oikein.

Älkääkä nyt vaan kukaan ajatelko että minä ajattelen itseäni... En missään nimessä.
Jouni on enemmän kuin tervetullut 4 erään minun puolestani.
Ja itse voisin ajaa vaikka 2 erässä niin olispahan mekkareita.
Mutta kun se vaan on väärin tuossa keskitasoa hieman korkeammalla olevia kohtaan.... Siis kaikkia kohtaan.

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
KILPAILUKUTSU: HOBAO CUP 4, LAVANKO 5.8. / PM Warm-up
« Vastaus #77 : 04.08.06 - klo: 00.45 »
Valitan JEPPE mutta se on vaan näin että koska se on kaikille reilua kohtaan niin minut ja TIMIn voi poistaa tuosta kisasta JOUNIsta en tiedä mutta ilmoitan että hänen pitää löytää mekkari paikan päältä.

En ole ennen tuntenut näin aloittelevaksi kuskiksi kuin nyt tunnen itseäni (olenhan jo 20 vuotta ajannut kisaa).

Hyvät kisat teille kaikille ja toivotaan että on aurinkoa.

Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa HVoltage

  • RSRCA
    • Profiili
    • Kaikkee paskaa...
KILPAILUKUTSU: HOBAO CUP 4, LAVANKO 5.8. / PM Warm-up
« Vastaus #78 : 04.08.06 - klo: 00.55 »
Lainaus käyttäjältä: "jerzirccar1"
Valitan JEPPE mutta se on vaan näin että koska se on kaikille reilua kohtaan niin minut ja TIMIn voi poistaa tuosta kisasta JOUNIsta en tiedä mutta ilmoitan että hänen pitää löytää mekkari paikan päältä.

En ole ennen tuntenut näin aloittelevaksi kuskiksi kuin nyt tunnen itseäni (olenhan jo 20 vuotta ajannut kisaa).

Hyvät kisat teille kaikille ja toivotaan että on aurinkoa.

Jerzi


Mitä helvet....ä   justahan mä sut laitoin tonne listoille niin että homma toimii...  Hä!

\ Jeppe
| KJFC | Yeah! If you could go ahead and flip my rc car over, that'd be great |

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
KILPAILUKUTSU: HOBAO CUP 4, LAVANKO 5.8. / PM Warm-up
« Vastaus #79 : 04.08.06 - klo: 00.58 »
Noh...
En nyt tätä toivonut missään nimessä.

Haluan painottaa ainoastaan näiden kuskejen mahdollisuuksia jotka ovat pisteissä teitä edellä.
Kuskeja jotka ovat ajaneet paljon vähemmän ja jotka hakevat kokemusta edelleen.
Luulisin että he vasta tuntevatkin olonsa syrjityiksi aloittelijoiksi kun pisteissä alempana olevat nostetaan heidän edelleen, eriin joissa ehkä heillä olisi vielä paremmat mahdollisuudet.
Kokenut kuski ajaa vaikka ykköserästä itsensä semiin.
Vaikeampaahan se tietysti on, mutta vielä vaikeampaa se on vähemmän kokeneelle.

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
KILPAILUKUTSU: HOBAO CUP 4, LAVANKO 5.8. / PM Warm-up
« Vastaus #80 : 04.08.06 - klo: 00.59 »
Jeppe niinkuin sanoin niin on varmasti parempi että annetaan koko homman olla niinkuin se oli eilen aamupäivällä jolloin en ollut laittanut ilmoa eteenpäin sinulle koska tästä syntyy semmoinen p*ska soppa että oksat pois ja se on parempi että minä ja TIMI vetäydytyyn koko kisasta hyvässä uskossa.

Kiitos Jeppe että jaksoit vääntää meille tietä mutta minä annan paremmille tietä tällä kertaa.

Toivottavasti ei kauheasti mennyt ilta pitkäksi minun takia.

Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa HVoltage

  • RSRCA
    • Profiili
    • Kaikkee paskaa...
KILPAILUKUTSU: HOBAO CUP 4, LAVANKO 5.8. / PM Warm-up
« Vastaus #81 : 04.08.06 - klo: 01.02 »
Lainaus käyttäjältä: "jerzirccar1"
Jeppe niinkuin sanoin niin on varmasti parempi että annetaan koko homman olla niinkuin se oli eilen aamupäivällä jolloin en ollut laittanut ilmoa eteenpäin sinulle koska tästä syntyy semmoinen tutti soppa että oksat pois ja se on parempi että minä ja TIMI vetäydytyyn koko kisasta hyvässä uskossa.


Eiku ukot sinne nyt ajamaan ja näyttämään miten kokemuksella vedetään...   ...ei tästä nyt mitään haloota tule...
| KJFC | Yeah! If you could go ahead and flip my rc car over, that'd be great |

Poissa Vesku

  • Fullspeed RC
    • Profiili
KILPAILUKUTSU: HOBAO CUP 4, LAVANKO 5.8. / PM Warm-up
« Vastaus #82 : 04.08.06 - klo: 01.06 »
te pojat jaksatte kyl sit joka asiasta vääntää..eikö tää koko homma ole hauskanpitoa eikä niin totista touhua.
ja kiitos erän vaihdosta sopii mulle paremmin olis käyny vaikka olisin ajanut ekassa erässä
Racers Group Finland
- Contrast - Genius - PMT - Lightscale - SCSm2 - ModellSport - Samba - Tourex

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
KILPAILUKUTSU: HOBAO CUP 4, LAVANKO 5.8. / PM Warm-up
« Vastaus #83 : 04.08.06 - klo: 01.08 »
Lainaus käyttäjältä: "Vesku"
te pojat jaksatte kyl sit joka asiasta vääntää..eikö tää koko homma ole hauskanpitoa eikä niin totista touhua.
ja kiitos erän vaihdosta sopii mulle paremmin olis käyny vaikka olisin ajanut ekassa erässä


Niin olen myös aina luulutkin.

Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
KILPAILUKUTSU: HOBAO CUP 4, LAVANKO 5.8. / PM Warm-up
« Vastaus #84 : 04.08.06 - klo: 01.23 »
Hauskanpito on kaikken hauskinta silloin kun kaikille annetaan tasapuolisesti mahdollisuus ansaitsemansa mukaan.

Poissa Hount

  • Veteraani
    • Profiili
KILPAILUKUTSU: HOBAO CUP 4, LAVANKO 5.8. / PM Warm-up
« Vastaus #85 : 04.08.06 - klo: 03.16 »
Lainaus käyttäjältä: "HVoltage"

*Kuolema kuittaa univelat*


Nääh, Lauantai aamulla klo 06.00 kun pääsee yövuorosta, niin mekkarin on syytä varoa ettei tipu radio niskaan kun kuski zippaa kesken erän.

 - Hount

Poissa *Ari*

  • Fullspeed RC
    • Profiili
    • www.hobbyfactory.fi
KILPAILUKUTSU: HOBAO CUP 4, LAVANKO 5.8. / PM Warm-up
« Vastaus #86 : 04.08.06 - klo: 09.18 »
Jerry ja Hoke panee suut kiinni  Jerry tuut ajamaan timin kanssa PISTE.
erälistat on semmosia kun on jos on jotain ongelmia niin mut voi siirellä siellä listalla mihin vaan. ja se ongelma mikä nyt taas on niin erät ois hyvä tehä pisteitä kattomalla ja niin että SAMAN TASOISET KULJETTAJAT AJAVAT SAMOISSA ERISSÄ mut mut mut sitton aina mekkausongelmia JOTEN JOSKUS PITÄÄ MYÖS MUISTAA JOUSTAA näisssä asioissa
eli kunnioitetaan näitä ihmisiä ketkä jaksavat järjestää kisoja eikä aina vaan valiteta. :lol:  :D  :mrgreen:
hobbyfactory.fi kyosho, AKA

Poissa Joel N

  • Veteraani
    • Profiili
KILPAILUKUTSU: HOBAO CUP 4, LAVANKO 5.8. / PM Warm-up
« Vastaus #87 : 04.08.06 - klo: 09.19 »
Heitän tähän väliin yhden kysymyksen: Monelta ilmoittautuminen alkaa ja loppuu?
Hong Nor X2-CR PRO --- WERKS --- RC-Garage ---

Poissa Olbe

  • Veteraani
    • Profiili
KILPAILUKUTSU: HOBAO CUP 4, LAVANKO 5.8. / PM Warm-up
« Vastaus #88 : 04.08.06 - klo: 09.24 »
Veikataan että 8.30-9.00 ?

Lupailee aika mahtavaa säätä ! Mites pölyääkö samalla tavalla kuin imatralla  ?
Junnumestari 2007

Poissa Jartsa

  • Fullspeed RC
    • Profiili
KILPAILUKUTSU: HOBAO CUP 4, LAVANKO 5.8. / PM Warm-up
« Vastaus #89 : 04.08.06 - klo: 09.53 »
Mä en kerinnyt ees mukaan äänestämän noista erälistoista :(

Mut tuo uusi onkin nyt ihan passeli!  :)
(Aapro ja  minä eri alkuerissä)