Kirjoittaja Aihe: Hyvä säädin!  (Luettu 2138 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Teemu L

  • Veteraani
    • Profiili
Hyvä säädin!
« : 22.01.03 - klo: 08.16 »
No joo...eipä powerillakaan näytä varastossa olevan IPC Pro Sport Digital
sätimiä.  :cry: Onkos toi RC pisteen m´tronics sonik sprint moottori rajoitettu? pitäs meinaan saada "EI moottorirajoitusta" mallinen säädin! Ehdotuksia?

Poissa MattiM

  • Veteraani
    • Profiili
Hyvä säädin!
« Vastaus #1 : 22.01.03 - klo: 08.29 »
Tuossa Rc-pisteen Sonik sprint säätimessä on 8 t rajoitus: http://www.mtroniks.net/carfb.htm . Soita ihmeessä sinne Power Racingiin sillä se sivu sattaa olla jäljessä varasto tilanteesta ja jos siellä ei ole niin kai ne pystyvät tilaamaankin? Mihin muuten tarvitset ei moottori rajoitusta säätimen?

Poissa Teemu L

  • Veteraani
    • Profiili
Hyvä säädin!
« Vastaus #2 : 22.01.03 - klo: 08.39 »
kyllä tuo 8t riittää!! heti kun saan auton niin ostan kyllä sen:)

Poissa joksa

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
sonikeista
« Vastaus #3 : 22.01.03 - klo: 16.40 »
Itse suhtaudun varauksella noihin m'tronikseihin koska olen ollut kahden rikkinäisen kanssa tekemisissä. Ensin tuli auton mukana m'troniksin tempo
ja se oli kuulemma ehyt kun myyjä sen lähetti. No nopari oli käyttämättömänä jonkun aikaa ja oli siinä mennyt rikki.
Toinen tapaus kun olin sitten ostamassa käytettyä noparia niin mulle tarjottiin m'troniksia jolla oli ajettu 2 akullista. Jonka jälkeen sitten ollut käyttämättömänä 2 kuukautta. Onneksi myyjä testasi noparin ennenkuin lähetti sen mulle. Fetit sökönä.

joksa
Kun paljon tekee niin sattuu ja kun paljon sattuu
niin tottuu. Kohta ei satu enää ollenkaan!

Poissa pete||

  • Veteraani
    • Profiili
Hyvä säädin!
« Vastaus #4 : 22.01.03 - klo: 17.22 »
Mullakin on ollut vähän huonoa kokemusta noista M'troniksin säätimistä, pisin   aika mitä olen saanut yhden kestämään on ollun noin vuoden ja kerran jouduin kaksi kertaa käydä vaihtamassa säätimen uuteen kun  ne olivat epäkunnossa jo paketeissa..

Se GM:n v12 säädin on ihan hyvä  :wink:  ja siinähän rajoitus on toi sama eli 8 lankaseen asti.

Poissa Teemu L

  • Veteraani
    • Profiili
Hyvä säädin!
« Vastaus #5 : 25.01.03 - klo: 09.42 »
Jep, kai tuo LRP ICP Sport digital on tarpeeksi hyvä säädin  :mrgreen: Mä vaan aattelin, jos otais pakillisen, on meinaan aika ärsyttävä hakea maton alta aina turisti, niin pakki olis hyvä. Entäs tuo LRP F1 pro reverse digital, voiko sen säätää jarrulliselle, ettei pakkia ole lainkaan, siis että sen voisi kisoihinkin ottaa. Mitä säätimiä te kisaajat käytätte???

Poissa RChullu

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://rc-racing.info
Hyvä säädin!
« Vastaus #6 : 25.01.03 - klo: 10.52 »
Lainaus käyttäjältä: "TeMe The RC man"
Jep, kai tuo LRP ICP Sport digital on tarpeeksi hyvä säädin  :mrgreen: Mä vaan aattelin, jos otais pakillisen, on meinaan aika ärsyttävä hakea maton alta aina turisti, niin pakki olis hyvä. Entäs tuo LRP F1 pro reverse digital, voiko sen säätää jarrulliselle, ettei pakkia ole lainkaan, siis että sen voisi kisoihinkin ottaa. Mitä säätimiä te kisaajat käytätte???


älä osta mitään pakillista. sillä ei saa osallistua kisoihin ja siinä ei oo jarrua :|  usko vaan, ei sillä pakilla mitään tee.

Poissa hellgren

  • Veteraani
    • Profiili
just
« Vastaus #7 : 25.01.03 - klo: 12.36 »
Ei oo jarrua....??? Eiköhän noissa pakillisissa yhtälailla jarru ole. Mutta jos treeneissä alkaa pakitteleen maton alta poies, niin saattaapa aiheuttaa pientä närästystä muiden kuskien keskuudessa, joten kannattaa vaan pitäytyä jarrullisessa. ORCR:n sivuilla oli myös muistaakseni hyvä perustelu jarrullisen noparin käyttöön, pakillisessa noparin sisäinen vastus olisi isompi (ehkä pilkun viilausta, mutta hyvä juttu tietää).
Lahti Rock City

Poissa feenovi

  • Veteraani
    • Profiili
Hyvä säädin!
« Vastaus #8 : 26.01.03 - klo: 11.53 »
Onko LRP Indy 400 hyvä säädin :?:
täysii