Kirjoittaja Aihe: Kytkimistä..  (Luettu 23325 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Catiska

  • Veteraani
    • Profiili
    • www.lynxracing.net
Kytkimistä..
« Vastaus #30 : 29.12.06 - klo: 00.24 »
Turboa en ole kokeillut, ja on sen verran hintava etten kokeilekaan, koska en oikein usko sen pitävän juurikaan paremmin. Onko niissä jotain erityistä, että pitäisi paremmin, entä vauhtipyörä? Jos käytän normaalikokoista vauhtipyörää, niin loppuu hyvistäkin starttibokseista potku, tai ainakin moottori pitää asetella tarkkaan puristustahdin yläkoulokohtaan startissa ja toivoa että startti jaksaa pyörittää.

Alupaloja olen kokeillut, ei pidä edes ultralöysillä jousilla/ paloihin vielä lisää painoa... Ainut miten pitää, on kääntää ne palat väärinpäin, pehmeät jouset jne, mutta sitten vääntyy vauhtipyörän tapit :?

Onko muita vaihtoehtoja? Vai pitääkö ostaa kyöstin uusi komposiitti/teflon-palasarja ja lisätä niihin painoa? Välitykset ei ole pitkät, 18Z kello ja 48Z pääratas.
http://www.lynxracing.net 
Carson Gas Devil 4wd, E-MAXX/CC MMM/Plettenberg

Poissa Team PSR

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
    • RC-laakereiden erikoisliike
Kytkimistä..
« Vastaus #31 : 29.12.06 - klo: 08.48 »
Aika mielenkiintoinen ongelma, "pitävän kytkimen metsästys!"

Mikä vauhtipyörä sinulla on tuossa SPM:n kytkimessä? Suurin läpimitaltaan oli muistaakseni 39 mm.

Jos kiinnostaa, niin Jartsa voi tilata koemielessä alupalat Blade Racingilta. Niillä on jokin toinenkin materiaali kokeilussa, vois kokeilla sitäkin, ellei se ole vielä "salainen".

Joskus 50-luvulla oli Peugeoteissa puoliautomaattivaihteet. Kytkimenä toimi rautajauho! Rautajauho oli muodoltaan pitkänomaista, ei tavallista purua. Vauhtipyörän ympärillä oli koppa, ja kopassa rautajauhoa. Kun sähkövirtaa johdettiin koppaan ja vauhtipyörään, magnetoitui rautajauho, rautaluiskat kohosivat ja muodostivat sillan kopan ja vauhtipyörän välille!

Mitä enempi virtaa, sitä parempi pito! Tällaisen jos teet, ei olisi varmaan muilla :D
www.jp-nitroracing.com, RC-laakereiden erikoisliike

Mika R

  • Vieras
Kytkimistä..
« Vastaus #32 : 29.12.06 - klo: 10.01 »
Lainaus käyttäjältä: "brutales"
Onko muita vaihtoehtoja? Vai pitääkö ostaa kyöstin uusi komposiitti/teflon-palasarja ja lisätä niihin painoa? Välitykset ei ole pitkät, 18Z kello ja 48Z pääratas.


Ero "vanhan" ja "uuden" 2-palaisen kytkimen välillä on että vanhassa on pikkasen pidemmät palat --> ottaa aikasemmin kiinni. Materiaali tosiaan näyttää samalta. Samaan pääsee löysemmällä jousella. Vanha tuli LMI:n moottorin mukana ja uusi esim. tuossa ST US:ssä. Vanhassa pilot shaftin halkaisija oli pienempi joten palat on pari milliä pidemmät.

Tässä näkyy kytkin http://www.snrt.net/STUS/scan.pdf (mutta ei osanumeroa)

Välitykset on ollett about samat, vanhojen palojen kanssa ei ole ollut ongelmaa, uusia en ole kokeillut.

Fironissa on leveät palat ja sellanen rakenne että voisi itse asiassa kestää hyvinkin. Saisitkohan lainattua jostain kokeeksi? Mutta sen vauhtipyörä ei ole kuin jotain 36mm halkaisija

tässä on **tosi** kytkin :D


eBay

Poissa moukari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
    • Racers Group Finland
Kytkimistä..
« Vastaus #33 : 29.12.06 - klo: 12.34 »
Lainaus käyttäjältä: "brutales"
Turboa en ole kokeillut, ja on sen verran hintava etten kokeilekaan, koska en oikein usko sen pitävän juurikaan paremmin. Onko niissä jotain erityistä, että pitäisi paremmin, entä vauhtipyörä? Jos käytän normaalikokoista vauhtipyörää, niin loppuu hyvistäkin starttibokseista potku, tai ainakin moottori pitää asetella tarkkaan puristustahdin yläkoulokohtaan startissa ja toivoa että startti jaksaa pyörittää.

Alupaloja olen kokeillut, ei pidä edes ultralöysillä jousilla/ paloihin vielä lisää painoa... Ainut miten pitää, on kääntää ne palat väärinpäin, pehmeät jouset jne, mutta sitten vääntyy vauhtipyörän tapit :?

Onko muita vaihtoehtoja? Vai pitääkö ostaa kyöstin uusi komposiitti/teflon-palasarja ja lisätä niihin painoa? Välitykset ei ole pitkät, 18Z kello ja 48Z pääratas.


Moro Meille on seuraavassa tilauksessa tulossa Hong Norin kolmea eri materiaalia oleevaa "muovipalaa" musta, punainen ja valkoinen (3 lapaisia). Tuota valkoista varmaan kannattaisi kokeilla pitäisi olla kaikista paras pito. Mutta eihän mitään pysty lupamaan ku koneenahan taitaa olla nelari? Ja alut on jo kokeiltu jotka ovat erittäin hyväksi testattu crossissa ja Truggyssa.
Racers Group Finland
  -Panolin 2T öljyt-

Poissa Catiska

  • Veteraani
    • Profiili
    • www.lynxracing.net
Kytkimistä..
« Vastaus #34 : 29.12.06 - klo: 13.19 »
No, tänään jatkoin kokeilua. Käänsin ne Kyöstin palat toisinpäin (väärinpäin), nyt pitää hienosti, mutta kytkeytyy liian aikaisin, eli miltein tyhjäkäynnillä. Ongelmana lienee vanha (pidempi) pala ja uudenmallinen pilot --> pakottaa palat jo valmiiksi melkein kiinni kelloon.

Pitäisi siis joko löytää vanha, pienempi pilot (tai sorvaan tuon uuden) tai vaihtaa palat. Nelarissa on juuri se ongelma, että siinä on tyhjäkäynniltäkin vääntöä todella reilusti, eli kytkin joutuu kovalle koetukselle.
http://www.lynxracing.net 
Carson Gas Devil 4wd, E-MAXX/CC MMM/Plettenberg

Mika R

  • Vieras
Kytkimistä..
« Vastaus #35 : 29.12.06 - klo: 14.28 »
lyhennä paloja sen verran ettei ota kiinni

Poissa Catiska

  • Veteraani
    • Profiili
    • www.lynxracing.net
Kytkimistä..
« Vastaus #36 : 29.12.06 - klo: 18.58 »
Niin pitää tehdä, koska palat väärinpäin tuo tuntuu toimivan ihan hyvin. Pitää jo pienillä kierroksilla hyvin, eli nelarin vääntöä pääsee hyödyntämään.
http://www.lynxracing.net 
Carson Gas Devil 4wd, E-MAXX/CC MMM/Plettenberg

Poissa JK

  • Veteraani
    • Profiili
Kytkimistä..
« Vastaus #37 : 30.12.06 - klo: 22.43 »
Löytyykö keneltäkään kokemusta useammasta kytkintyypistä? Eli:

-Tavallisesta kolmipalaisesta alumiini ja muovipaloilla.
-Fioronin slide ja turboslide kytkimistä.
-Kyoshon vanhasta kaksipalaisesta.
Vielä jostain muusta?

Omia kokemuksia:

Kössin vanha kaksipalainen oli todella surkea. Reiät veny yhdessä kisassa pilalle. Joskus tosin jousi katkesi ennen sitä. Paloja meni vähintään yhdet per kisa. Toisinaan tuli täystuhoja. Belli atomeina, laakerit kappaleina, paloista tullut tapit läpi ja jousi poikki. Kyseessä oli tosin Kyoshon bellit jotka oli karkaistu älyttömän koviksi ja hauraiksi ainakin vielä runsaat viisi vuotta sitten.

Nykyiset kolmipalaiset toimii hyvin alumiinipaloilla. Kestää useita kisoja ainakin Mugenin paloilla. Mugenkin mustat palat pitää vaihtaa parin kisan välein. Reiät venyy. Muistaakseni jossain vaiheessa tuli mugenilta myös valkoisia paloja. Eivät juuri kummempia, kuin mustatkaan. Alumiinipalat eivät ole koskaan aiheuttaneet sammumisia. Myöskään Mugenin bellit ei ole posahtanut tai kulunut sisäpinnalta liikaa. Menevät vaihtoon hampaiden kulumisen takia jo aikaisemmin. Alumiinipaloilla meno saattaa myös jatkua vaikka laakerit olisivat vähän kärsineet.

Fioronin slide on toiminut kohtuudella. Joskus tosin on laakerit levinnyt ja kytkinpalat hypännyt pois kiskoiltaan. --> Sammuu varmasti jos renkaat lakkaa pyörimästä. Tiedä sitten mitä on tapahtunut ensin. Onko palat pyrkinyt pois kiskoiltaa ja samalla ahdistaneet belliä eteenpäin jolloin laakerit on levinnyt? Vaiko kenties laakerit vain lauenneet ja kytkipalat on sitten pompanneet pois johteiltaan, kun kerta tilaa on?

Joskus myös kokeilin SVM:n kolmipalaista kytkintä, jossa palat oli valmiina. Otti liian myöhään kiinni ja piti huonosti. Vaikea purkaa ja kasata. Kokeilut jäi siten lyhyeen.

Poissa Niko

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
    • www.hobao.fi
Kytkimistä..
« Vastaus #38 : 30.12.06 - klo: 22.53 »
Ari, Jose, Artsi, Hoke ja monet muut tykkäävät Ultimate Racing Compak kytkimestä. Edullinen, yksinkertainen ja pitkäikäinen. Jose ajanut jo pitkään ko kytkimellä. Suomen mestari.
Maahantuonnit: SANWA / OS ENGINES / HOBAO / NOVAK / VP PRO / O'DONNELL Fuel / AGAMA - HoBao FINLAND

Poissa full

  • Jäsen
    • Profiili
Kytkimistä..
« Vastaus #39 : 30.12.06 - klo: 23.07 »
Lainaus käyttäjältä: "JK"
Löytyykö keneltäkään kokemusta useammasta kytkintyypistä?


Itsellä aikalailla samat kokemukset kuin sinulla eli kössi, spm ja mugen alupaloilla..

kössi = surkea jopa vakiokoneella
spm = vaikeahko kasattava ja alakierroksilla huono pito
mugen alupaloilla on mielestäni jo riittävän hyvä. tällähetkellä myöskin käytössä ja voin suositella lämpimästi.
[Xray XB8]

Poissa Sami L

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Kytkimistä..
« Vastaus #40 : 30.12.06 - klo: 23.13 »
Turboslideä juoksuttanu pari kesää, palat menee vielä helposti kolmannenkin, mutta taidan sääliä ja jättää ne pakkiin varalle. Aina toiminut buenosti, luotettava, toimiva, ei hinnaltaan älytön.

Huolivapaa ja toimiva värkki. Ei sikäli ihme, että ovat lähes aina lopussa.  :lol:
Tiedätkö miksi olet mekaanikko?
Sinulla on kädet mutta ei aivoja. -AbuD.

Poissa Niko

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
    • www.hobao.fi
Kytkimistä..
« Vastaus #41 : 30.12.06 - klo: 23.18 »
Mugen kytkin on alupaloilla liian on off ja kuuluu liian nopeasti kuten kaikki alumiinikytkimet. Alaruuti on myös tämän takia huono koska tarraa liian lujaa.

Pro-neuvo: 2 muovipalaa + 1 alumiinipala. Jos haluaa enemmän pitoa niin sitten 2 alupalaa ja yksi muovinen. Näin ajavat kovaa Mugen kytkimellä ajavat kuskit. Itse sain tämän neuvon maailmanmestarilta Jukka Steenarilta, joka on suunnitellut Team Losi Eight auton :) Muovipalat voitelevat alupalaa jolloin alupalakin kestää paketissa mukana.

Jousina 1,0mm jouset aina radalla kuin radalla. Jos vieläkään ei lähde alhaalta on kyseesä kone jossa ei ole alavääntöä.

Laita aina uudet palat ja jouset kisaan.
Maahantuonnit: SANWA / OS ENGINES / HOBAO / NOVAK / VP PRO / O'DONNELL Fuel / AGAMA - HoBao FINLAND

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Kytkimistä..
« Vastaus #42 : 31.12.06 - klo: 00.00 »
Xrayn alupalakytkimestä kokemuksia erijäykkyisillä jousilla ja eripainoisilla paloilla.

Riuhtoo ja repii, sekä on on/off tyyppinen.
Käytin eniten painavaa palaa ja 0,9 jousia...
Parhaimmaksi koin radalla kun oli 2 jousta katkennut...
Kiihtyi parhaiten ja toimi jouheiten.

Fironi turbo slide on loistava jokapaikanhöylä.
Ottaa pehmeästi ja kohtalaisen matalalta...
Tosin kaipaisin itse hieman matalammalta ottavaa...
Uusia 2 osaisia paloja en ole ehtinyt koettaa... Näillä ilmeisesti vielä alempaa ottava ja pehmenee entisestään... Uskoisin siis että toimii jopa paremmin kuin vanhemmat palat.

RMV SpeedIII automatic
Paras millä olen koskaan ajanut.
Erittäin pehmeä, mutta silti tarraa kun tarvitaan.

Ultimate toimii jouheasti ja varmasti...
Kovinkaan paljoa en ole vielä ajanut, mutta esim englannissa tuntui toimivan kivasti jopa eritittäin liukkaalla alustalla.
Aikalailla turbosliden tapainen tuntuma.

HoBaon vakio komposiittipalakytkin.
Toimii kivasti... Pehmeähkösti... Ihan ok treenikytkin.

Poissa Niko

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
    • www.hobao.fi
Kytkimistä..
« Vastaus #43 : 31.12.06 - klo: 15.01 »
Tolla HoBaon kytkimellä ajaa Greg Degani 2006 melkein maailmanmestari  :mrgreen:

Niin ja Jeremy Kortz. Batllesta en tiijä. En oo kysnyt. Sillä vois olla jotain kytkinjippoja kanssa.
Maahantuonnit: SANWA / OS ENGINES / HOBAO / NOVAK / VP PRO / O'DONNELL Fuel / AGAMA - HoBao FINLAND

Poissa JQ

  • Fullspeed RC
    • Profiili
    • JQ Products
Kytkimistä..
« Vastaus #44 : 31.12.06 - klo: 19.07 »
ultimate
JQRacing - Alphaform - REDS - AKA - Savöx - LRP - GHEA - Maugrafix - neo-buggy.net

Poissa Tounison

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://koti.mbnet.fi/tounison/
Kytkimistä..
« Vastaus #45 : 31.12.06 - klo: 21.27 »
Lainaus käyttäjältä: "*HOKE*"
Xrayn alupalakytkimestä kokemuksia erijäykkyisillä jousilla ja eripainoisilla paloilla.

Riuhtoo ja repii, sekä on on/off tyyppinen.
Käytin eniten painavaa palaa ja 0,9 jousia...
Parhaimmaksi koin radalla kun oli 2 jousta katkennut...
Kiihtyi parhaiten ja toimi jouheiten.


Hyvin on toiminut Xrayn 1.71g palat 1.1 mm jousilla, mutta kuluivat aika nopeaan ja maksavat maltaita. Samat jouset mutta castle racing alu palat olivat kestävät ja 3 osan halvemmat, mutta vähän painavammat.

Hobaon komposiitti palat on tainnut kestää pisimpään ja ottavat OK kohdassa kiinni.

Seuraavaksi tekisi mieli koittaa  V6 CRF kytkintä eipä ole hirveästi tullut kommentteja
 :?:

Poissa miksu69

  • Jäsen
    • Profiili
Kytkimistä..
« Vastaus #46 : 31.12.06 - klo: 21.31 »
Kaikkee on tullut kokeilleeks mut mullla on ainakin toiminut parhaiten Fironi turbo slide
MCD Race Runner EVO III, Sanwa 2,4 GHz

Poissa Niko

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
    • www.hobao.fi
Kytkimistä..
« Vastaus #47 : 31.12.06 - klo: 21.43 »
Jeppe koitti Orion kytkintä ja ei ilmeisesti ollut hyvä.
Maahantuonnit: SANWA / OS ENGINES / HOBAO / NOVAK / VP PRO / O'DONNELL Fuel / AGAMA - HoBao FINLAND

Poissa Catiska

  • Veteraani
    • Profiili
    • www.lynxracing.net
Kytkimistä..
« Vastaus #48 : 01.01.07 - klo: 01.59 »
No, minä sain kytkimen toimimaan tuon nelarin kanssa hienosti. Nuo X-rayn 1,71 palat ei siinä pitänyt, mutta tuo kyöstin teflonpala hieman muokattuna toimii hyvin. Palat pitää kääntää väärinpäin, eli ottavammaksi. Paloja piti hitusen lyhentää ja kytkinpintaa hioa paremman muotoiseksi. Nyt kytkin ottaa alhaalta ja sopivan pehmeästi, mutta kuitenkin pitää jo liki tyhjäkäynniltä asti. Losissa taas on Lamberto Collarin isolohko (.32). Siinä luisti myös kytkin ja syykin löytyi heti. Siinä minulla oli kaksi x-rayn 1,71 palaa ja yksi Losin komposiittipala. Se komposiittipala oli sulanut ja levittänyt sitä sulaa myös alupaloihin, ja pito hävisi kokonaan. Ilmeisesti kytkimessä ei ollut pito riittänyt ja luisto nosti kellon ja palojen lämpötilan niin korkealle että se suli. Pitää tuohonkin koettaa keksiä jotain, seuraavaksi pelkkiä alupaloja.
http://www.lynxracing.net 
Carson Gas Devil 4wd, E-MAXX/CC MMM/Plettenberg

Poissa Juhanu

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Kytkimistä..
« Vastaus #49 : 01.01.07 - klo: 12.29 »
Lainaus käyttäjältä: "brutales"
No, tänään jatkoin kokeilua. Käänsin ne Kyöstin palat toisinpäin (väärinpäin), nyt pitää hienosti, mutta kytkeytyy liian aikaisin, eli miltein tyhjäkäynnillä. Ongelmana lienee vanha (pidempi) pala ja uudenmallinen pilot --> pakottaa palat jo valmiiksi melkein kiinni kelloon.

Pitäisi siis joko löytää vanha, pienempi pilot (tai sorvaan tuon uuden) tai vaihtaa palat. Nelarissa on juuri se ongelma, että siinä on tyhjäkäynniltäkin vääntöä todella reilusti, eli kytkin joutuu kovalle koetukselle.


Vai väärin päin.On kumma kokeilu :shock:

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Kytkimistä..
« Vastaus #50 : 01.01.07 - klo: 15.25 »
Ei siinä ole mitään kummallista.
On olemassa tilanteita jolloin on käytetty ihan kilpailuissa alumiinipaloja toisinpäin.

Poissa Tounison

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://koti.mbnet.fi/tounison/
Kytkimistä..
« Vastaus #51 : 01.01.07 - klo: 16.07 »
Lainaus käyttäjältä: "*HOKE*"
On olemassa tilanteita jolloin on käytetty ihan kilpailuissa alumiinipaloja toisinpäin.

Toimiiko komposiittipala nurinkurin :?:

Poissa mmrc

  • Veteraani
    • Profiili
Kytkimistä..
« Vastaus #52 : 01.01.07 - klo: 16.30 »
Onko kenelläkään ollut kellojen kestävyyden kanssa ongelmia itsellä kun on haljennut jo kolme kelloa kahdessa eri autossa,kytkimenä on ollut Fioronin turbo slide ja kaksi kelloa on ollut Fioronin yksi Xrayn nyt koitan Mugenin kelloja niitä kun on kehuttu mutta mikä on sitten halkeilun syy huonot aineet vai mikä? laakeriden takia ei ole yksikään kello hajonnut.
Multi surfase on hanurista

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Kytkimistä..
« Vastaus #53 : 01.01.07 - klo: 16.31 »
Lainaus käyttäjältä: "Tounison"
Lainaus käyttäjältä: "*HOKE*"
On olemassa tilanteita jolloin on käytetty ihan kilpailuissa alumiinipaloja toisinpäin.

Toimiiko komposiittipala nurinkurin :?:


Toimii.

Poissa *Ari*

  • Fullspeed RC
    • Profiili
    • www.hobbyfactory.fi
Kytkimistä..
« Vastaus #54 : 01.01.07 - klo: 19.58 »
hobaon kytkin kello on hyvä
hobbyfactory.fi kyosho, AKA

Poissa Niko

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
    • www.hobao.fi
Kytkimistä..
« Vastaus #55 : 01.01.07 - klo: 21.06 »
Hyvät kytkinkellot:

Mugen
Kyosho
HoBao


Huonoja en kehtaa luetella :)
Maahantuonnit: SANWA / OS ENGINES / HOBAO / NOVAK / VP PRO / O'DONNELL Fuel / AGAMA - HoBao FINLAND

Poissa moukari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
    • Racers Group Finland
Kytkimistä..
« Vastaus #56 : 01.01.07 - klo: 23.12 »
Hong Norin kytkikello on kanssa osottautunut hyväksi. Kahden alupala  kierroksen jälkeen kello on täysin ajettavassa kunnossa ja ei saanut siipeensä edes siinä kun oli kiinnitys ruuvi päästä irronnut ja laakerit murusina(välys vähä pepullaan) laatu on kohdallaan. Noista Alukytkin paloista olen saanut palautetta että on pehmeät ajaa 1.0mm jousilla testi tehtiin englannissa ja jos kyseinen kaveri on tän sattuu lukeen niin voi kirjoitella lisää siitä kytkimestä ja mielipiteestä miten se toimi. Itselläni on tällä hetkellä SH:n mustat alu palat ja kulutus kestävyys on yllättänyt todella paljon, palat on treenin ja kisojen jäljiltä vasta sisäänajetut. Voin suositella lämpöisesti ja ei muute luista sitten kirveelläkään  :D ja tässä kytkimessä ei kyllä alapotku häviä ainakaan 1,1mm jousilla millä itse ajan se tuli todistettua.  Englannin linko hypyssä ku meni välil vahingossa vähä aikasempi pomppu pitkäks ja montun pohjalla eiku lutikka tiskiin ja menoks yli, kyllä varmaan voiman siirtoo Vi..ti! Ai että se oli hieno hyppyri propsit englannin pojille vielä kerran radasta.
Racers Group Finland
  -Panolin 2T öljyt-

Mika R

  • Vieras
Kytkimistä..
« Vastaus #57 : 02.01.07 - klo: 17.23 »
Brutales, otin auki Kyöstin kellon, kytkinpaloissa ei 1/2 tankillisen jälkeen ollut juurikaan kulumaa, palat näyttivät käytännössä uusilta. En usko että kulahtavat pidemmänkään ajon aikana... Nämä siis ne "uudet" lyhyemmät palat.

Poissa JK

  • Veteraani
    • Profiili
Kytkimistä..
« Vastaus #58 : 02.01.07 - klo: 17.53 »
Lainaus käyttäjältä: "Mika R"
Brutales, otin auki Kyöstin kellon, kytkinpaloissa ei 1/2 tankillisen jälkeen ollut juurikaan kulumaa, palat näyttivät käytännössä uusilta. En usko että kulahtavat pidemmänkään ajon aikana... Nämä siis ne "uudet" lyhyemmät palat.


Siis 3-4 minuutin ajokokemuksen perusteella arvelet palojen kestävän??

Ei nyt mikään varsinainen kestotesti.  :D

Poissa Catiska

  • Veteraani
    • Profiili
    • www.lynxracing.net
Kytkimistä..
« Vastaus #59 : 02.01.07 - klo: 17.58 »
No, ei varsinainen kestotesti. Mutta tuo nelari yleensä tappaa kytkimen nopeamminkin jos se on hajotakseen...
http://www.lynxracing.net 
Carson Gas Devil 4wd, E-MAXX/CC MMM/Plettenberg