Kirjoittaja Aihe: Kumpi GM 27T Purple Bull vai Reedy 27T MVP?  (Luettu 2331 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa feenovi

  • Veteraani
    • Profiili
Kumpi GM 27T Purple Bull vai Reedy 27T MVP?
« : 26.01.03 - klo: 20.10 »
Mä oon ostamassa lähi aikoina parempaa myllyä tohon mun alphaan siin on se normaali nopari ja sehän ei kestä alle 23lankasia tai niin sanotaan niin kun  haluaisin potkua koneeseen ajattelin eka ostaa tommosen LRP V10 spec 3 moottorin mutta se on 17lankanen ja se ei siinä sitten varmaankaan hirveen kauan se nopari kestää jos ton jynttää siihen kiinni...Joten onko esim.tosta GM:stä mihinkään tai Reedystä jos ostaisin tommosen niin mun ei tartteis sitten vaihtaa vissiin noparia koska noihan on 27lankasia?
täysii

Otsomaani

  • Vieras
Kumpi GM 27T Purple Bull vai Reedy 27T MVP?
« Vastaus #1 : 26.01.03 - klo: 20.19 »
Dyno testien mukaan ainakin MVP:en pitäis olla erittäin hyvä 27 lankainen kone, saattaa olla parempi. Muuten ne on aika samallaisia että ihan sama, pari wattia sinne tai tänne!

Poissa feenovi

  • Veteraani
    • Profiili
Kumpi GM 27T Purple Bull vai Reedy 27T MVP?
« Vastaus #2 : 26.01.03 - klo: 20.23 »
Mut jos ton laittais alphaan niin kulkisko hyvin?
täysii

Otsomaani

  • Vieras
Kumpi GM 27T Purple Bull vai Reedy 27T MVP?
« Vastaus #3 : 26.01.03 - klo: 20.27 »
No mun lazerissa oli semmonen samanlainen perusmotti ku alphassakin, vaihdoin sen johonkin 27t trinity koneeseen ja kyllä meni lujempaa kun sillä perusmotilla. Kannattavinta olisi hankkia uusi nopari ja joku Orion orbital 17t motti niin kyllä lähtee!

Poissa feenovi

  • Veteraani
    • Profiili
Kumpi GM 27T Purple Bull vai Reedy 27T MVP?
« Vastaus #4 : 26.01.03 - klo: 20.42 »
HMM onkohan tosta Orion RUSH koneesta mihinkään se on ainakin halpa ja siin voi säätä ennakon?
täysii

Otsomaani

  • Vieras
Kumpi GM 27T Purple Bull vai Reedy 27T MVP?
« Vastaus #5 : 27.01.03 - klo: 12.27 »
Ihan hyvä se varmaan on. ei tommoseen Alphaan välttämättä mitään kilpa konetta kannata hankkii ku se on suditteluun koko auto. Semmonen 'Spec' motti on ku luotu tommoseen autoon.

Poissa feenovi

  • Veteraani
    • Profiili
Kumpi GM 27T Purple Bull vai Reedy 27T MVP?
« Vastaus #6 : 27.01.03 - klo: 20.19 »
AI että tommonen LRP v10 spec 3 ois hyvä tohon alphaan? Hmm haluisin moottorin jossa mun ei tartteis sitten vaihtaa noparia eli mikä ois hyvä/paras 27 lankanen kone tai siis yli 20lankanen pitäis olla!?
täysii

Poissa Teemu L

  • Veteraani
    • Profiili
Kumpi GM 27T Purple Bull vai Reedy 27T MVP?
« Vastaus #7 : 28.01.03 - klo: 07.34 »
Laita siihen LRP motor challenge 23x

Poissa pete||

  • Veteraani
    • Profiili
Kumpi GM 27T Purple Bull vai Reedy 27T MVP?
« Vastaus #8 : 06.02.03 - klo: 15.12 »
Mitäs mieltä kisakuskit on "parhaasta" vakiomoottorista ?
Mitä konetta aikoinanne käytitte/käytätte ?

Itselläni on Reedy Rage, Orion Core Stock ja Reedy MVP.
Mikähän soveltuu parhaiten mihinkin, kuten matolle, asfaltille, crossiradalle ja tourinkiin vaiko krossiin.

Kun mulla on touring ja krossari, niin sanokaa mielipiteitänne/factaa 8)  mitkä moottorit soveltuvat tourinkiin ja mitkä krossariin, ja mille radalle ?

Poissa Jassu

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Kumpi GM 27T Purple Bull vai Reedy 27T MVP?
« Vastaus #9 : 07.02.03 - klo: 07.26 »
Meidän kokemusten mukaan Trinityn uusi Monster Stock on paras ja saman tehtaan Green Machine myös luotettava valinta.

Poissa feenovi

  • Veteraani
    • Profiili
Kumpi GM 27T Purple Bull vai Reedy 27T MVP?
« Vastaus #10 : 09.02.03 - klo: 10.39 »
Onko kenelläkääm kokemuksia tosta LRP:n GT2 moottorista onko siinä valmiiksi kolvatut piuhat?
täysii