Kirjoittaja Aihe: Mitä mieltä hiilettömistä moteista?  (Luettu 74067 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa hellgren

  • Veteraani
    • Profiili
Mitä mieltä hiilettömistä moteista?
« Vastaus #30 : 21.01.04 - klo: 23.24 »
Lainaus käyttäjältä: "Hermanni"

Eli ainoa konsti mikä tulee mieleen että auto "seinää vasten" ja kaasu pohjaan, siitä sitten virtamittarilla katsomaan mitä ampeerit näyttää?
Parempia ehdotuksia?


No ei kyllä kuulosta kovin hyvältä, voi levitä muutakin, kun sähköt  :wink:  Onko siinä koneessa nyt sitten minkä verran watteja? Siitä voisit jotain päätellä vertailemalla vaikka harjallisten lukemiin. Tietty, nyt kun on kyseessä off-road auto, jossa pito takarenkailla ei ole aina huippuluokkaa, niin piikkivirrat ei oo ihan niin isoja, kun vaikka touringilla. Joku on-board jännitemittari kun olis, joka tallentais muistiin ääriarvot, niin sillä voisi laskea piikkivirrat..
Lahti Rock City

Poissa Hermanni

  • Veteraani
    • Profiili
    • Kotisivuni
Mitä mieltä hiilettömistä moteista?
« Vastaus #31 : 22.01.04 - klo: 00.35 »
Lainaus käyttäjältä: "hellgren"
Lainaus käyttäjältä: "Hermanni"

Eli ainoa konsti mikä tulee mieleen että auto "seinää vasten" ja kaasu pohjaan, siitä sitten virtamittarilla katsomaan mitä ampeerit näyttää?
Parempia ehdotuksia?


No ei kyllä kuulosta kovin hyvältä, voi levitä muutakin, kun sähköt  :wink:  Onko siinä koneessa nyt sitten minkä verran watteja? Siitä voisit jotain päätellä vertailemalla vaikka harjallisten lukemiin. Tietty, nyt kun on kyseessä off-road auto, jossa pito takarenkailla ei ole aina huippuluokkaa, niin piikkivirrat ei oo ihan niin isoja, kun vaikka touringilla. Joku on-board jännitemittari kun olis, joka tallentais muistiin ääriarvot, niin sillä voisi laskea piikkivirrat..


Kuudella kennolla noin 300W ja max on 600W (Ilmeisestikin yli 10 kennoa).http://home.t-online.de/home/lehner-motoren/p00index.htm
Voishan tietysti koittaa "teipata" kiinni tuota mittaria (Mhh.. olikohan siinä "max arvon" tallennus) autoon ja katsoa sitten?
Traxxas Revo 2008 Platinum Edition ja SHARK-18 Race Monster Truck Factory Team.

Poissa hellgren

  • Veteraani
    • Profiili
Juu
« Vastaus #32 : 22.01.04 - klo: 00.40 »
Juu voisithan sitä testata. Vaikka siis, mikään elektroniikkainsinööri en ole, mutta olen asian käsittänyt niin, että ne älyttömät piikkivirrat johtuvat siitä, että akun jännite romahtaa todella pieniin lukemiin kiihdytettäessä. Eli maksimi nimellistehosta jos sitten laskisi jännitteen perusteella missä virrat on käyny. Virtamittaus oliskin sitten eri juttu, ainakin oma yleismittari ei speksien mukaan yli 10A virtoja halua lävitseen (piuhatkin ovat aika ohukaisia), joten sen takia jännitemittaus tulisi varmasti ainoastaan kyseeseen.
Lahti Rock City

Poissa Jethron

  • Jäsen
    • Profiili
Mitä mieltä hiilettömistä moteista?
« Vastaus #33 : 22.01.04 - klo: 02.55 »
Mitäs mieltä olette, ajattelin pistää tc3:seeni harjattoman setin, kestääkö auto vakiona? katsoin hermannin viestin että moottori+säädin 221.23€ ajattelin itse ostaa saman, mutta sitten mietin että jospa ostais samalla vaikka stampeden että pääsis maastossaki testamaan harjattomaa ajoa  :twisted: [/quote]
atomi tc3 & stampede

Poissa hellgren

  • Veteraani
    • Profiili
Jep
« Vastaus #34 : 22.01.04 - klo: 08.59 »
No nimellistehoerot 300w harjattoman ja tehokkaimpien harjallisten virikoneiden välillä eivät ole kovin suuria (harjaton ~50w tehokkaampi?). Joten sillä perusteella TC3:n pitäisi kestää tuo 300w harjaton. Tietty, kyllähän osia saattaa levitä herkemmin tehokkaammalla koneella joka tapauksessa, oli kyseessä harjaton tai harjallinen.
Lahti Rock City

Poissa topemu

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Mitä mieltä hiilettömistä moteista?
« Vastaus #35 : 22.01.04 - klo: 09.40 »
Lainaus käyttäjältä: "Hermanni"

Yksi asia tässä mietityttää että mitenkäs saan mitattua huippuvirrat?
Lennokeissa kun se on yksinkertaista, pidetään kone paikallaan sopivaksi valitulla potkurilla ja laitetaan "hanat auki".
Eli ainoa konsti mikä tulee mieleen että auto "seinää vasten" ja kaasu pohjaan, siitä sitten virtamittarilla katsomaan mitä ampeerit näyttää?
Parempia ehdotuksia?


Onhan tuokin mahdollista, mutta sellaisen mittarin löytäminen millä pystyisi mittaamaan noita virtoja on aika vaikeaa.

Paremmin homma onnistuu, jos otat jostain muuntajasta pienempää jännitettä (vaikka 4,5V),  jollain luokkaa 1 A virralla suoraan koneeseen ja pidät koneen akselista kiinni, ettei pääse pyörimään. Sitten vaan mittaat virran ja jännitteen. Näistä saat laskettua moottorin sisäisen vastuksen (R=U/I). Sitten tuolla vastuksen arvolla lasket 7,4V:lla virran kulutuksen (I=7,4/R). Tuolla tavalla saat suuntaa antavan maksimivirran. Ainoa huono puoli on, että suuremmilla jännitteillä tuolla sisäisellä impedanssilla on taipumusta pienentyä ja näin ollen maksimivirta myös kasvaa. Yksinkertaista, eikö?

Tietenkin mitä suuremmalla jännitteellä ja virralla pystyt pitämään moottorin paikallaan ja mittaamaan jännitteen ja virran niin silloin pääsee lähemmäs todellista maxVirtaa.
>--> Chaos is order understood only a few <--<

Poissa Hermanni

  • Veteraani
    • Profiili
    • Kotisivuni
Mitä mieltä hiilettömistä moteista?
« Vastaus #36 : 22.01.04 - klo: 17.25 »
Lainaus käyttäjältä: "Jethron"
Katsoin hermannin viestin että moottori+säädin 221.23€ ajattelin itse ostaa saman, mutta sitten mietin että jospa ostais samalla vaikka stampeden että pääsis maastossaki testamaan harjattomaa ajoa  :twisted:


Tuli muuten postikuluja 30€ vielä päälle, sain maililla vahvistuksen viime yönä.
Eli lopulliseksi hinnaksi tuli paketille postikuluineen 251.23€!
Hmm... kovat on postimaksut pienellä paketilla. :(
Traxxas Revo 2008 Platinum Edition ja SHARK-18 Race Monster Truck Factory Team.

Poissa Hermanni

  • Veteraani
    • Profiili
    • Kotisivuni
Mitä mieltä hiilettömistä moteista?
« Vastaus #37 : 10.02.04 - klo: 21.55 »
Niin nyt on kokemusta vähän tuosta harjattomasta Lehnerin "paketista".
Moottorista sen verta että se on virrattomana "vastukseton", eli ei tunnu minkäänlaista magneettien "kiinniottamista" käsin pyöritellessä.
Koko ihmetytti koska se oli noin 2cm-2,5cm lyhyempi kuin "vakio" 540 sarjan moottori.
Moottori ei ole lämmennyt tällä ilmalla edes käden lämpöiseksi kovemmasssakaan "sudittelussa".
Säätimessä on ohjelmointi mahdollisuus joko ilman pakkia ja jarrua, ilman pakkia jarrulla ja pakki ja jarru.
Säätimen jarru on ABS tyyppinen toiminnaltaan (Ainakin silmämääräisesti lumisella pinnalla katsottuna) ja toimii kiitettävästi.
Esim autoa on vaikea työntää virrat ollessa päällä lattialla (kaasu neutraali asennossa), kuitenkaan pyörän lukiintumista ei esiinny lumellakaan.
Tuo toiminto ei ole tosin kummoinen järjestää harjattoman säätimeen sekun tarkkailee kokoajan moottorin pyörimistä / kierroksia ja kuormaa.
Akkuja ei voi ajaa "loppuun" vaan säädin katkaisee virrat moottorilta mikäli jännite putoaa liian alas, tosin sillä pääsee "kotiin" vielä varovaisesti ajelemalla.
Alussa oli ongelmaa kaasun kanssa, sekun nopeasti puhjaan painettaessa lakkasi vastaamasta, tosin se tarvitsi vain kaliproinnin (Ensin hutkitaan sitten tutkitaan :D).
Tuossa kaverini ajoi kanssa pienen koelenkin (Veljensä kilpaili ennen SM tasolla rallicrossissa "asson" RC10 sähkärillä) ja kehui kanssa että on uskomaton peli ja kaivavansa kanssa vanhat "krossarit" esille (Hyvä saadaan harrastajia lisää). :D
Traxxas Revo 2008 Platinum Edition ja SHARK-18 Race Monster Truck Factory Team.

Poissa hellgren

  • Veteraani
    • Profiili
Losi Mini-T
« Vastaus #38 : 17.03.04 - klo: 12.43 »
http://www.b-p-p.com/videos/mini%2Dt_brushless.wmv

Pätkässä Team Losi Mini-T harjattomalla mosalla (speksejä mosasta ei ole, mutta autossa käytetään vakiona 280/300 koon harjallista). Aika villiä menoo. Siis auto skaalaa 1/18, pituutta ~21cm.
Lahti Rock City

Poissa Lassi

  • Lahden Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
    • Videoita
Mitä mieltä hiilettömistä moteista?
« Vastaus #39 : 17.03.04 - klo: 14.37 »
Joo kyllä itekkin tulee ostettua tollanen harjaton heti kun hinnat laskee inhimillisemmälle tasolle. Akkuina voisi käyttää lyijyakkua mutta se painaa tolkuttomasti :/


Tässä pari videota. Stampede ja Rustleri muista en oo nähny harjattomilla koneilla olevii videoit..

Rustler: Motor: Lehner 5300  
Controller: Warrior 7018
Cells: 10 Matched GP3300
 SideXSide
Ja nopeutta 66.6mph :D

http://www.rebornwear.com/666mph.wmv



Stampede: Motor: BL Hacker C40 8s
cell counts: 6-10
näyttävää menoo spedellä :)

http://www.fdc.arizona.edu/drennen/stampede/movies/Street%20Hacker.384.wmv


Videoita lisää Spedestä ja Rustlerista http://www.swami-rc.com

Poissa Hermanni

  • Veteraani
    • Profiili
    • Kotisivuni
Re: Losi Mini-T
« Vastaus #40 : 17.03.04 - klo: 21.16 »
Lainaus käyttäjältä: "hellgren"
http://www.b-p-p.com/videos/mini%2Dt_brushless.wmv

Pätkässä Team Losi Mini-T harjattomalla mosalla (speksejä mosasta ei ole, mutta autossa käytetään vakiona 280/300 koon harjallista). Aika villiä menoo. Siis auto skaalaa 1/18, pituutta ~21cm.


Veikkaampa että moottorina on Razorin valmistama "mylly"?
http://www.razormotors.com/htm/catalog/motors.htm
Se kun on tietääkseni yksi niitä harvoja valmistajia jotka tekee noita "minikokoisia" harjattomia.
Itse tuli vähän ahnedittua "liian tehokas" harjaton tuohon Stampedeen, muuten ihan kiva peli mutta idle gear kestää enään noin tunnin verran ajoa (Tuli "kuivat" kelit) kunnes hampaat kuluvat niin ohuiksi että pettävät!
Hyviä puolia tuossa omassani Lehnerin moottorissa on lähes suljettu rakenne jonka pienellä kuumaliiman käytöllä sai umpinaiseksi, jäähdytystäkään se ei tunnu tarvitsevan koska ei lämpiä juuri ollenkaan.
Kaiken kaikkiaan tuo harjaton on unelma peli jos haluaa keskittyä pääasiassa ajamiseen.
Traxxas Revo 2008 Platinum Edition ja SHARK-18 Race Monster Truck Factory Team.

Poissa hellgren

  • Veteraani
    • Profiili
Jep
« Vastaus #41 : 17.03.04 - klo: 21.23 »
Juu, Mini-T sivustoja lisää selattuani, ilmeni, että autoon on survottu jopa "540" koon harjattomia http://www.minioffroaders.com/minit/ultimate.php .. Akkuina KAN 1050:siä, 6 kennoo tai enemmän. Joten tehoreservejä Riittää reilun puolen kilon autoon.. :wink:
Lahti Rock City

Poissa Hermanni

  • Veteraani
    • Profiili
    • Kotisivuni
Re: Jep
« Vastaus #42 : 17.03.04 - klo: 21.36 »
Lainaus käyttäjältä: "hellgren"
Juu, Mini-T sivustoja lisää selattuani, ilmeni, että autoon on survottu jopa "540" koon harjattomia http://www.minioffroaders.com/minit/ultimate.php .. Akkuina KAN 1050:siä, 6 kennoo tai enemmän. Joten tehoreservejä Riittää reilun puolen kilon autoon.. :wink:


 :shock:
Sehän tarkoittaa jo esim samallaista moottoria mikä itselläni on Stampedessa!
Tosin eipä taida nuo kennot ihan jaksaa ruokkia tuota moottoria (Siis omaani).
Tässähän pian käy niin että tehoa on periaatteessa rajattomasti käytössä jos ei nyt ihan suoraa kiihdytyskisaa ajeta, vaan ajosuorituksen ratkasee auton säädöt ja kuljettajan taito?
Hmm.. mitenkähän pitkäikäisiä noissa vaihteistot enään ovat?  :roll:
Traxxas Revo 2008 Platinum Edition ja SHARK-18 Race Monster Truck Factory Team.

Poissa Hermanni

  • Veteraani
    • Profiili
    • Kotisivuni
Mitä mieltä hiilettömistä moteista?
« Vastaus #43 : 04.04.04 - klo: 22.57 »
Tuli tässä mieleeni että useampi on kysynyt minulta miksi harjattomassa on kolme johdinta, tätä on vaikeahko selittää ja kuva kertonee enemmän kuin tuhat sanaa.

Kuva on "lainattu" SERVO MAGNETICS INCORPORATED sivulta. http://www.servomag.com
Traxxas Revo 2008 Platinum Edition ja SHARK-18 Race Monster Truck Factory Team.

Poissa zhoop

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://simo.arkku.net
Mitä mieltä hiilettömistä moteista?
« Vastaus #44 : 05.04.04 - klo: 15.45 »
Paljokohan mahtaa maksaa halvimmat tommoset moottori+säädin paketit?
RC-autoilua jo kesäkuusta 2003 lähtien!
Websivuni - KLIKKAA Team Associated RC10 B3

Poissa Hermanni

  • Veteraani
    • Profiili
    • Kotisivuni
Mitä mieltä hiilettömistä moteista?
« Vastaus #45 : 05.04.04 - klo: 18.02 »
Lainaus käyttäjältä: "zhoop"
Paljokohan mahtaa maksaa halvimmat tommoset moottori+säädin paketit?


No itse kun tilasin Saksasta Hobby-Landista niin postikuluineen oli noin 230€. http://shop.hobby-land.de
Tässä linkki harjattomiin moottoreihin (Huom Lehner on se autokäyttöön tarkoitettu) http://shop.hobby-land.de/default.php?cPath=28&sort=2a&page=1
Ja säätimiin (Lehner/BK Warrior, 6-18Z., 70A, 3A BEC) http://shop.hobby-land.de/default.php?cPath=30
Huomaa että tehosta riippumatta moottorin hinta on sama, tosin noilla tehokkaimmalla malleilla voimansiirto on kovilla renkaita myöten (Stampede osiosta vot lueskella kokemuksiani ko moottoreista).
Traxxas Revo 2008 Platinum Edition ja SHARK-18 Race Monster Truck Factory Team.

Poissa Heuli

  • RIP
    • Profiili
    • RC10.FI
Mitä mieltä hiilettömistä moteista?
« Vastaus #46 : 24.04.04 - klo: 09.31 »
Briteissä on näköjään ajettu kisaa jo hiilettömillä hyvin tuloksin: http://www.cmldistribution.co.uk/n230404.htm

Itse en kuitenkaan usko ennen kuin näen joten pitää "tyytyä" vielä veekakkoseen  :wink:

Poissa hellgren

  • Veteraani
    • Profiili
Mitä mieltä hiilettömistä moteista?
« Vastaus #47 : 24.04.04 - klo: 09.39 »
Lainaus käyttäjältä: "Heuli"
Briteissä on näköjään ajettu kisaa jo hiilettömillä hyvin tuloksin: http://www.cmldistribution.co.uk/n230404.htm

Itse en kuitenkaan usko ennen kuin näen joten pitää "tyytyä" vielä veekakkoseen  :wink:


Ja sivujen mukaan ajoivat vielä tällä vanhahtavalla ja hinnakkaalla Novakin paketilla.. Ties mitä joku Keski-Eurooppalaisten taidonnäyte saisi aikaan touringissa... :wink: Mutta, ihan hienoa, että tuollaista pioneerihenkeä löytyy!
Lahti Rock City

Poissa Hermanni

  • Veteraani
    • Profiili
    • Kotisivuni
Mitä mieltä hiilettömistä moteista?
« Vastaus #48 : 15.05.04 - klo: 20.53 »
No niin nyt näitä harjattomia saa settinä (Säädin + moottori) jo 1/18 kokoluokan autoihin eikä hintakaan ole paha, alta 140$.
Lisää tietoa Castelen sivuilta.... http://www.castlecreations.com/products/cars/mamba-25.html
Sitten vielä vanha uutinen johon en itse ainakaan ole törmännyt aiemmin, nimittäin Team Orionillakin on harjattomia (Säädin kylläkin näyttäisi olevan Schulzen valmistama) http://www.teamorion.com/products/motors_brl.asp
Toisekseen löytyi pienoinen testi jossa on harjallisia (Reedy ja Trinity) sekä harjattomia  (Novak ja Lehner) moottoreita testattu radalla.
Osa 1 http://www.formula1-rc.com/articles/Brushless-Motors.asp
Osa 2 http://www.formula1-rc.com/articles/Brushless-Motors-2.asp
Osa 3 http://www.formula1-rc.com/articles/Brushless-Motors-3.asp
Traxxas Revo 2008 Platinum Edition ja SHARK-18 Race Monster Truck Factory Team.

Poissa Pekka V

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://koti.phnet.fi/virtpe/
Mitä mieltä hiilettömistä moteista?
« Vastaus #49 : 23.06.04 - klo: 05.54 »
Bongasin RC-pisteen sivuilta harjattoman paketin(säädin+moottori). Ei ne nyt niin pahan hintasia enää oo...

Poissa hellgren

  • Veteraani
    • Profiili
Mitä mieltä hiilettömistä moteista?
« Vastaus #50 : 23.06.04 - klo: 08.06 »
Jeps. Mutta eikös tämä Novakin setti ole hieman muita jäljessä.. Vai liekö päivittäneet sitä. Todella kallis tuo kuitenkin on, aika tehottomaltakin vaikuttaa. Jossakin saksalaisessa/keski-eurooppalaisessa, ominaisuuksiltaan sopivassa moottorissa + säätimessä, on varmasti hieman parempi hinta/laatusuhde :wink:
Lahti Rock City

Poissa Jankka

  • Veteraani
    • Profiili
Mitä mieltä hiilettömistä moteista?
« Vastaus #51 : 04.07.04 - klo: 09.03 »
Joo, noi Novakin-setit on aikalailla esim. Hackerin tai Lehnerin tuotteita jäljessä ja toinen miinuspuoli on se et noita Novakin säätimiä ei voi kuulemma käyttää muissa harjattomissa moottoreissa kuin Novakin. Onhan se hieno juttu et noita harjattomia alkaa saamaan jo suomestakin autokäyttöön, saisivat vaan yleistyä enemmänkin.

Poissa aneboy

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Mitä mieltä hiilettömistä moteista?
« Vastaus #52 : 09.07.04 - klo: 20.31 »
Tää kysymys ei kyllä tähän niin paljon liity, mutta kuinka "pieniä" motteja saa sähköihin? Joku 30-lankanen :roll: ? Mutta kai noissa 1:24 autoissa on aika pienet moitit (vai?) :roll:
Joka päivä ja jokaikinen yö.

Poissa Pekka V

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://koti.phnet.fi/virtpe/
Mitä mieltä hiilettömistä moteista?
« Vastaus #53 : 14.07.04 - klo: 22.06 »
Lainaus käyttäjältä: "aneboy"
Tää kysymys ei kyllä tähän niin paljon liity, mutta kuinka "pieniä" motteja saa sähköihin? Joku 30-lankanen :roll: ? Mutta kai noissa 1:24 autoissa on aika pienet moitit (vai?) :roll:
Micro Modified Motor (45T).

Poissa hellgren

  • Veteraani
    • Profiili
Mitä mieltä hiilettömistä moteista?
« Vastaus #54 : 14.07.04 - klo: 22.36 »
Harvemmin lankamääriä kytätään pienissä mosissa. Nämä "modified" moottorit saattavat olla lähinnä vesilasissa sisäänajettuja 280-400 koon moottoreita, tietty useasti ovat ihan oikeastikin piristettyjä. Eivät kuitenkaan ole verrattavissa 540-mabuchi vs. 12-lankanen V2 asetelmaan.

Mini-T esimerkiksi käyttää vakiona 280-koon moottoria ja se on jo kohtalaisen pieni. Ei kuitenkaan pieni verrattuna Mini-Zetan mosaan.
Lahti Rock City

Poissa Hermanni

  • Veteraani
    • Profiili
    • Kotisivuni
Mitä mieltä hiilettömistä moteista?
« Vastaus #55 : 15.07.04 - klo: 00.05 »
Lainaus käyttäjältä: "hellgren"
Harvemmin lankamääriä kytätään pienissä mosissa. Nämä "modified" moottorit saattavat olla lähinnä vesilasissa sisäänajettuja 280-400 koon moottoreita, tietty useasti ovat ihan oikeastikin piristettyjä. Eivät kuitenkaan ole verrattavissa 540-mabuchi vs. 12-lankanen V2 asetelmaan.

Mini-T esimerkiksi käyttää vakiona 280-koon moottoria ja se on jo kohtalaisen pieni. Ei kuitenkaan pieni verrattuna Mini-Zetan mosaan.


Tuosta tulikin mieleen että Multiplexin Permax 280BB (Vaihdettavat hiilet ja kuulalaakeroitu) vastaa tehoiltaan 400kokoista Mabuchia, siinä voisi olla edullinen (30€) virimoottori Mini-T autoon...... :D
Traxxas Revo 2008 Platinum Edition ja SHARK-18 Race Monster Truck Factory Team.

Poissa jeejee

  • Veteraani
    • Profiili
Mitä mieltä hiilettömistä moteista?
« Vastaus #56 : 15.07.04 - klo: 08.44 »
Mikä ois sellanen "kunnon" motti pureteniin?  :mrgreen:
Ääni kuuluu, mutta mitään ei tapahdu... TLT-1 semi scale crawler/ FG Monster Beetle/ Tamiya tb-02d / Asso b4 @ Mamba MAX / Tamiya High lift / LRP Shark/ TeamLosi xxx-nt / Spektrum

Poissa jeejee

  • Veteraani
    • Profiili
Mitä mieltä hiilettömistä moteista?
« Vastaus #57 : 16.07.04 - klo: 14.50 »
Onko suomessa mitä liikkeita jotka myis autoihin tarkotettuja harjattomia?
Ääni kuuluu, mutta mitään ei tapahdu... TLT-1 semi scale crawler/ FG Monster Beetle/ Tamiya tb-02d / Asso b4 @ Mamba MAX / Tamiya High lift / LRP Shark/ TeamLosi xxx-nt / Spektrum

Poissa snorre

  • Jäsen
    • Profiili
    • http://teamswat.dc.inet.fi
Mitä mieltä hiilettömistä moteista?
« Vastaus #58 : 16.07.04 - klo: 15.07 »
Tuo Rc Piste tulikin jo tuossa aikaisemmin esille, eli http://www.rcpiste.pp.fi/moottorit.html
HPI Nitro MT2 / Kyosho Ultima ST EP / HPI Micro RS4 / Schumacher Cougar 2000

Poissa jeejee

  • Veteraani
    • Profiili
Mitä mieltä hiilettömistä moteista?
« Vastaus #59 : 16.07.04 - klo: 15.11 »
Lainaus käyttäjältä: "snorre"
Tuo Rc Piste tulikin jo tuossa aikaisemmin esille, eli http://www.rcpiste.pp.fi/moottorit.html


Onko moita, joku sano että noi ois jälkeen jääneet. ;)  :mrgreen:
Ääni kuuluu, mutta mitään ei tapahdu... TLT-1 semi scale crawler/ FG Monster Beetle/ Tamiya tb-02d / Asso b4 @ Mamba MAX / Tamiya High lift / LRP Shark/ TeamLosi xxx-nt / Spektrum