Kirjoittaja Aihe: Hong Nor X1-CRT Truggy  (Luettu 210348 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Maddis

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Hong Nor X1-CRT Truggy
« Vastaus #330 : 24.06.07 - klo: 18.51 »
Vaihdoin sitten sen päästään kapeamman  mutterin paikalleen ja laitoin kamppeet kasaan. Kesti taas sen 2 tankkia. Kolmatta lähdin ajamaan niin korkkasivat. Mielestäni kello pääsi nyt liikuskelemaan jonkin verran akselilla, mutta mahdollisuus toki on että se oli edelleen liian tiukka.

Tässä on nyt muutama vaihtoehto. Joko kampiakseli on mennyt hieman kieroon jossain noissa korkkauksissa tai (turboslide) kytkin luistaa liikaa ja se kuumentaa laakerit (ensimmäisen korkkauksen jäljiltä kytkinpalat eivät ole 100% suorat.) tai laakerit ovat kerta kaikkiaan niin kuraa ettei ne kestä.

Tässä on nyt muutama vaihtoehto. Uusi moottori on tulossa jossa toivottavasti on suora kampiakseli. Tilasin myös palat normaalikytkimeen joten kytkimen pito-ongelmakin hoituu sillä. Vielä vois hommata vaikka keraamiset laakerit ja katsoa kuinka homma sitten noiden yhteispelillä toimii. OS:ssä on pidempi kampiakseli joten shimmauskin pitäisi onnistua paremmin. Niin ja kytkinpalojen mukana tilasin parempia shimmejä, jotka ottavat kiinni vain laakerin sisäkehään.

Jos noilla ei saa kytkintä kestämään niin taidan konvertoida auton sähköksi.  :roll:

Poissa Hotti

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Hong Nor X1-CRT Truggy
« Vastaus #331 : 24.06.07 - klo: 19.34 »
Mistä ostettuja laakereita?
-Team lapsena liian vähän leluja-

Poissa Maddis

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Hong Nor X1-CRT Truggy
« Vastaus #332 : 30.06.07 - klo: 19.27 »
Mistä ostettuja laakereita?
JP-nitron laakereitahan nuo. Ukoisin kuitenkin, että ongelma on tuossa välyksessä ja siinä vauhtipyörän mutterissa joka otti kiinni myös laakerin ulkokehään.

Muillekkin tiedoksi ettei uusi moottori tuonut ratkaisua. OS Vspecsissä on saman mittainen kampiakseli kuin RTR Force .28:ssa. Vain kierre on hieman eri paikassa. Kiristin vauhtipyörän hampaat irvessä niin tiukalle kun vain sain ja sitä ei kyllä saa enää lähemmäs laakeria. Vauhtipyörässä on lippa joka estää näkemästä vauhtipyörän ja moottorin väliin. Yhtään shimmiä ei kestä laittaa väliin tai alkaa jo ahistamaan. En uskaltanut kokeilla tuolla välyksellä(tai välyksettömyydellä) vaan laitan tilaten kampiakselin jatkeen. Samalla vois tilata keraamiset laakerit jos niistä olisi jotain apua.

Poissa auvo

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Hong Nor X1-CRT Truggy
« Vastaus #333 : 30.06.07 - klo: 19.40 »
Niin kuin viimeksi oli puhetta että sulla se turbosliden vauhtipyörä on ihan eri näköinen kuin mulla, esim sulla startti kehän paaaaljon leveempi kuin mulla, eli tästä tulee se ongelmat ettet pysty shimmaan kytkinlaakeri välystä sopivaksi. Esin mä jouduin ossin vpeckissä ja turboslide yhdistelmässä laittaan useamman kympin shimmiä että välys oli kohdallaan.

Tarkista olisko mahdollista ottaa vauhtipyörän kiinnitys mutterista esim. 0.5mm pois, jos on niin toimita se mulle niin täräytän sorvilla siitä pois.
*HongNor X2CR-E*Losi SCTE*

Poissa Maddis

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Hong Nor X1-CRT Truggy
« Vastaus #334 : 01.07.07 - klo: 10.28 »
Niin kuin viimeksi oli puhetta että sulla se turbosliden vauhtipyörä on ihan eri näköinen kuin mulla, esim sulla startti kehän paaaaljon leveempi kuin mulla, eli tästä tulee se ongelmat ettet pysty shimmaan kytkinlaakeri välystä sopivaksi.
En laittanut turboslideä paikalleen vaan normikytkimen. Sen kytkimen siis, joka tuli edellisen moottorin mukana. Tosin, siinäkään ei ollut kuin yksi shimmi alunpitäenkään.

Lainaus
Tarkista olisko mahdollista ottaa vauhtipyörän kiinnitys mutterista esim. 0.5mm pois, jos on niin toimita se mulle niin täräytän sorvilla siitä pois.
Katselin messinkikartiosta, joka tulee vauhtipyörän taakse, että noin millin ehkä aavistuksen enemmän se jää ulos vauhtipyörästä joten siltä pohjalta kartiota voisi hieman sorvata. En katsonut sitten sen tarkemmin, että kuinka paljon se muuten kestää ottaa ennen kuin alkaa ottaan moottoriin kiinni. Kummassakin vauhtipyörässä kun on kehä, joka estää näkyvyyden vauhtipyörän ja moottorin väliin.

Tässä on vielä semmoinen homma, etten ole nyt Tampereen lähettyvillä vaan noin 700km päässä. ;)

Poissa Gucci

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Hong Nor X1-CRT Truggy
« Vastaus #335 : 01.07.07 - klo: 23.30 »
Fioroni kytkimien kanssa on tarkoitettu käytettäväksi Novarossin kartiota. Jos sun kartio on messinkiä hommaa uusi Nova kartio.

Poissa RÄPSÄ

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Hong Nor X1-CRT Truggy
« Vastaus #336 : 04.08.07 - klo: 21.36 »
Nyt on mullakin honkkari pihassa. Ei voi paljoa enempää ketuttaa. Kolme tankillista ajoin ja sitten multa loppui hermot (servot) kesken. Kaksi kaasu/jarru servoa simahti perätysten.
Edellinen omistaja sanoi että RTR servot tulee mukana. Ja että kannattaa tarkistaa ne kun oli vaan hätäsesti laittanu paikoilleen. No minä sitten ajattelin että laitanpa krossarista paremman kaasu servon paikoilleen (hitec HS-924MG). Ja pakista kaivoin uuden Hitec HS-5945MG digiservon ohjaukseen, vastaria ei ollut autossa olleskaan, joten rosvosin senkin krossarista.
Ensimmäinen servo meni jumiin ja rupes haiseen vanhalta radiolta. Luulin että se meni sen takia, että jarrut oli säädetty tosi kireiksi, aina kun jarrutti niin kaikki pyörät meni suttiin. No siitäpä sitten servon vaihtoon ja jarrujen säätöön. jarruista tuli hyvät, toppaa sopivasti, ainakin minun mielestäni. Ja mietsi naama  :grin: onnesta soikeena ajaan, ekan tankkauksen jälkeen ajoa ja kaasarin säätöä noin viis minuuttia ja taas servo moro (RTR vakio kaasu servo). Siitä ei kuulu pihaustakaan.
Mistähän tuollanen voi johtua, ensin luulin jarrujen takia, mutta kun toinen heti perään laukee niin minä en enää ole varma mistään. Voiko tollanen mitenkään johtua vastarista? Jos vaikka ois ottanu siipeen siirrossa ja tekee noin? Vai onko mulla vaan aivan sairaan huonoo tuuria? Vai voiko se siltikkin johtua jarrun/kaasun säädöistä tai muusta säädöstä? Kertokaa jos on ideoita mistä noi vois johtua. Multa loppui ideat ja kaasuservot, enkä uskalla enää laittaa krossarin ohjausservoo siihen, jos sekin kämähtää heti.

Poissa miksalo

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Hong Nor X1-CRT Truggy
« Vastaus #337 : 04.08.07 - klo: 21.40 »
mulla on ainaki servoja hajoillu ku on ollu liian pitkä liikerata.
#ARRMA TYPHON# #VXR-8# #NOVAROSSI# #V-ONE-RRR#  #FUTABA#
PITÄÄ OLLA C8       ┌∩┐(◣_◢)┌∩┐

Poissa RÄPSÄ

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Hong Nor X1-CRT Truggy
« Vastaus #338 : 05.08.07 - klo: 11.07 »
Kertokaa mitäs servoja käytätte honkkarin kaasussa? Sais jotain pohjaa mikä kannattaa tilata/ostaa. Ja mikä starttiboksi ois tolle tukille hyvä? Vanha ei oikeen sopinu tälle autolle, oli iso pyörittävä kumiratas ja liian pieni aukko pohjalevyssä :undecided:. Pistäkäähän reippaasti infoo tuleen, niin saahaan taas yksi X1-CRT liikkeelle.

Poissa miksalo

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Hong Nor X1-CRT Truggy
« Vastaus #339 : 05.08.07 - klo: 11.17 »
kyllähän siihen kaasun käy moniki servo....lrp:n/ofna:n laatikko käy.ja moni muu..
mulla ois sulle gs:n laatikko mitä oon itse välillä käyttäny jos kiinnostaa semmonen.
#ARRMA TYPHON# #VXR-8# #NOVAROSSI# #V-ONE-RRR#  #FUTABA#
PITÄÄ OLLA C8       ┌∩┐(◣_◢)┌∩┐

Poissa Hotti

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Hong Nor X1-CRT Truggy
« Vastaus #340 : 05.08.07 - klo: 11.20 »
Ohjaukseen futaban 9351 ja kaasuun futaban 9451.
-Team lapsena liian vähän leluja-

Poissa Maddis

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Hong Nor X1-CRT Truggy
« Vastaus #341 : 06.08.07 - klo: 19.45 »
Meinaa alkuperäiset renkaat reilun 5 gallonan jälkeen olla vähän sliksit, vaikka kyllä niillä pihasudittelua ajelis.

Mitkä olis hyvät harrastekumit ja mistä niitä saa? Hyvä kesto ja kohtuu hinta on plussaa ja ajo-ominaisuudet ehkä sitten. :) Rc-garagessahan noita renkuloita on, mutta ku ei niistä tiedä yhtään mimmosia ne on.

Edit: Mitkään huipputimmit kisanakit ei tartte olla ku ihan harrastuksen kannalta tämän otan. Kuten voi päätellä siitä, että ajelin/ajelen rtr:n alkuperäisillä nakeilla yli 5gallonaa ja kyllä nuo saattas vieläkin mennä.  :grin:

Poissa miksalo

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Hong Nor X1-CRT Truggy
« Vastaus #342 : 06.08.07 - klo: 20.35 »
mulla ois sulle uutta vastaavat pari desiä ajetut honkkarin pro mallin kumit ja vanteet 30€..
« Viimeksi muokattu: 06.08.07 - klo: 22.36 kirjoittanut miksalo »
#ARRMA TYPHON# #VXR-8# #NOVAROSSI# #V-ONE-RRR#  #FUTABA#
PITÄÄ OLLA C8       ┌∩┐(◣_◢)┌∩┐

Poissa Maddis

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Hong Nor X1-CRT Truggy
« Vastaus #343 : 06.08.07 - klo: 20.43 »
mulla ois sulle uutta vastaavat pari desiä ajetut honkkarin rtr kumit ja vanteet 30€..
Oikein noista rtr kumeista tiedä. Itselläni niistä on irronnu(ei siis kulunu) nappuloita paikoin aika reilustikkin ja hieman ne tuntuvat veltoilta.

Poissa TheArska

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Hong Nor X1-CRT Truggy
« Vastaus #344 : 06.08.07 - klo: 21.59 »
Noi werksin lugsit on huiput.. Vaik vaa pihal sutis, ni ei sitä huonojakaa kannata ostaa, ku hinnatki kaikis suht samat.. Tai pro-linen crime fighterit ja bow tiet on hyviä kans.. Ite käytän honkkaris werksejä.
Kyosho: Evolva(x2)REX pr-21r01wc/IDM Picco evo2 p7-r, V-one RRR(x2)LRPz.12r spec3/Team Orion crf.12 wasp.
Hpi: Baja 5b cy26, Savage X STS d30m. Hong Nor X1crt pro SHpt28*m-p6,plus muut 1/36-1/8 autot

Poissa Maddis

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Hong Nor X1-CRT Truggy
« Vastaus #345 : 06.08.07 - klo: 22.30 »
Noi werksin lugsit on huiput.. Vaik vaa pihal sutis, ni ei sitä huonojakaa kannata ostaa, ku hinnatki kaikis suht samat.. Tai pro-linen crime fighterit ja bow tiet on hyviä kans.. Ite käytän honkkaris werksejä.
Ilmeisesti tarkoitit noita WERKS Lugs R200 ja WERKS Lugs R300 renkaita? Eihän nuo pahan hintaiset ole. Tosin, ne 'oikeat' kilparenkaat onkin sitten melkein 2x noiden hintaiset. Minkä verran eroa on pehmeällä ja medium seoksella pidon ja keston kannalta?

Poissa RC-Garage

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://www.rc-garage.fi
Vs: Hong Nor X1-CRT Truggy
« Vastaus #346 : 06.08.07 - klo: 22.36 »
Suunnataas vähän. WERKS Lugs MT R300 on Truggy rengas ,esim.

Ja mitä tulee oikeisiin kilparenkaisiin, niin Werksiä oikeampaa kilparengasta saa hakea...
RC-Garage     ***RC autoilun erikoisliike***
Hiekkamäentie 11, Hyrylä. Avoinna Ma,Ke,Pe 11-18 Ti,To 11-16 Vähemmän puhetta, enemmän tekoja.

Poissa Maddis

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Hong Nor X1-CRT Truggy
« Vastaus #347 : 09.08.07 - klo: 19.07 »
Suunnataas vähän. WERKS Lugs MT R300 on Truggy rengas ,esim.
Ahaa. Katselin sitten ilmeisesti buggyn renkaita, kun oli R300 ilman MT:tä ja hinta melkein 1/2 mitä MT:llä. Ilmankos tuntuivat niin edullisilta. ;)

Toinen kyssäri näin yleisesti. Voiko kardaaneihin vaihtaa sitä päissä olevaa tappia? Käytin keskidiffin irti ja samalla huomasin, että etummaisen kardaanin etutappi oli kulunut aika huimasti. Toiselta puolen oli kulunut ainakin puolet tapista. Jos ei, niin sitten menee kohta uusien kardaanien tilaamiseksi. Nivelletyt kardaanit löyty mutta nekin on nivelletty vain toisesta päästä joten samanlainen dogbone 'nivel' jää silti toiseen päähän kulumaan.

Poissa miksalo

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Hong Nor X1-CRT Truggy
« Vastaus #348 : 09.08.07 - klo: 20.58 »
voi sen vaihtaa jos sulla on oikeet vehkeeet,aineet ja osaat.
#ARRMA TYPHON# #VXR-8# #NOVAROSSI# #V-ONE-RRR#  #FUTABA#
PITÄÄ OLLA C8       ┌∩┐(◣_◢)┌∩┐

Poissa Maddis

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Hong Nor X1-CRT Truggy
« Vastaus #349 : 09.08.07 - klo: 21.02 »
voi sen vaihtaa jos sulla on oikeet vehkeeet,aineet ja osaat.
Eli ei. Ainakin minun tapauksessa. :)

Poissa Maddis

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Hong Nor X1-CRT Truggy
« Vastaus #350 : 11.08.07 - klo: 19.23 »
Muisti on hyvä, mutta lyhyt.

Kyselin tänään radalla renkaita honkkariin. Prolinen renkaita tarkoitus, kun niitä saa siitä kaupasta johon seuraavaksi olis tilaus mahd. lähdössä. Vaan nyt iski total black out enkä muista enää mikä noista Prolinen renkaista ensinnäkin passaa honkkariin. Ainakin Sabellahan noita Prolinejä on, niin sopiiko joku siellä olevista vanteista honkkariin?

Kerran olin jo melkein Buggyn renkaita tilaamassa joten aattelin varmistaa etten tee samaa virhettä toiste. ;)

Mika R

  • Vieras
Vs: Hong Nor X1-CRT Truggy
« Vastaus #351 : 11.08.07 - klo: 20.16 »
Passaa honkkariin? Siis 17mm hex niinku krossareissa.
BowTie MT tai MT-R on hyvä. Ärrässä on moldattu foami (ainakin mulla oli). Mutta onhan muitakin kuten CrimeFighter. Vanteita on standar offsetillä ja leveämpi puolen tuuman offset vanne. Myös Nikolla on Prolinen renkaita.

Poissa auvo

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Hong Nor X1-CRT Truggy
« Vastaus #352 : 11.08.07 - klo: 23.02 »
Muisti on hyvä, mutta lyhyt.

Kyselin tänään radalla renkaita honkkariin. Prolinen renkaita tarkoitus, kun niitä saa siitä kaupasta johon seuraavaksi olis tilaus mahd. lähdössä. Vaan nyt iski total black out enkä muista enää mikä noista Prolinen renkaista ensinnäkin passaa honkkariin. Ainakin Sabellahan noita Prolinejä on, niin sopiiko joku siellä olevista vanteista honkkariin?

Kerran olin jo melkein Buggyn renkaita tilaamassa joten aattelin varmistaa etten tee samaa virhettä toiste. ;)

Kannattaa tilata noi omat honkkarin vanteet koska offsetti niissä on oma, muistaakseni 28mm.

Garagessahan oli tarjous werksin renkaat vanteilla 68e/kierros, kannattaa harkita sitäkin sikälimikäli tarjous on vielä voimassa.
*HongNor X2CR-E*Losi SCTE*

Poissa Jaska S

  • KUArc
    • Profiili
Vs: Hong Nor X1-CRT Truggy
« Vastaus #353 : 28.08.07 - klo: 19.52 »
Tänään kävin taas pienen tauon jälkeen ajelemassa Honkkarilla ja rupesin siinä miettimään, että kuinkas paljon on osia hajonnut autosta. Tulokseksi sain ettei autosta ole hajonnut kuin 2 takasiipeä, niin ja antenniputki joka oli ihan surkea  :grin:

Toki kytkinkelloja ja laakereita on muutamat vaihdettu, iskareihin ostettu yksi korjaussarja ja ne paremmat suojat iskarinvarsille. Mutta muuta en kyllä ole joutunut vaihtamaan, paitsi korin kerran ja tietty ilmanputsareita  :tongue:.

Autolla on nyt ajettu joku n. 20 litraa. Ei voi muuta kun sanoa, että olen ollut erittäin tyytyväinen honkkarin kestävyyteen. Kyllähän siinä alkaa pyöränlaakerit vähän leipää huutamaan ja jossain saattaa olla vähän väljää, mutta ei se menoa haittaa. Laakerit ostin jo ajat sitten uudet mutten ole saanut vielä vaihdetuksi.

Millaset kokemukset muilla on?

Jaska

Poissa Maddis

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Hong Nor X1-CRT Truggy
« Vastaus #354 : 28.08.07 - klo: 21.17 »
Omalla RTR-truggylla on nyt ajettu 6.5 gallonaa. Onhan siihen osaa vaihdettu, mutta suurin osa kulumisen takia eikä sen takia, että olis rikki mennyt.

Alkuperäisen moottorin vaihdoin noin reilun 3 gallonan jälkeen. Takasiipi hajonnut mutta uusi siipi on kestänyt. Radiot laitoin äskettäin 2.4GHz versioon joten antenniputkihuolet loppu sen siliän tien. Kardaanit keskidiffiltä kuluivat joten ne joutu vaihtaan. Lisäksi samalla vaihdoin runkojäykkärit alumiinisiin kun muoviset antoivat periksi. Kori on jo aika räjähtänyt, mutta eiköhän se vielä tuon gallonan loppuun mene. :) Tietenkin kytkinlaakereita on vaihdeltu ja kytkinkello on kolmas menossa. Niin ja renkaat tietenkin. Alkuperäisistä lähti nappulat irti joten lopussa ne oli melkein täysin ilman nappuloita.

Eli onhan siihen rahaa laitettu, mutta ihan tyytyväinen olen kestävyyteen ollut. Kulumistahan nuo on, varsin vähän on mitään rikki mennyt.

Poissa RÄPSÄ

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Hong Nor X1-CRT Truggy
« Vastaus #355 : 29.08.07 - klo: 19.42 »
Itsekkin nyt 1,5 gallonaa honkkarin läpi päästeltyäni voin sanoo, että lujaa tekoa se kyl on. Buggyni sain kolme kertaa rikki kun naapurin rajatolppa aina jotenkin hyppää eteen. Truggyllä pari kertaa kajauttanut samaan tolppaan, mut mitään ei oo hajonnut, vielä. Alkuperäinen kori tossa on kyllä aika pehmee, itellä vielä hyvässä kunnossa verrattuna Maddiksen koppaan :p.
Nyt pitäis vaan saada aikaiseksi käydä diffit läpi ja laittaa sopivat öljyt sisään, kun eturenkaat on ihan donitsina kun kiihdyttää. Eikö silloin pidä keskidiffiä jäykistää, jos eturenkaat paisuu? Näin olen ainakin ymmärtänyt, vai olenko ymmärtänyt väärin. Onko noi diffi setupit kellään käytössä jotka on tuolla aikasemmin laitettu esille?
Etu 7000
keski 30000
taka 5000
Eli toimiiko nuo hyvin ja kannattaako laittaa itselle samanlailla?

Poissa Maddis

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Hong Nor X1-CRT Truggy
« Vastaus #356 : 29.08.07 - klo: 20.42 »
Mulla on etu 5k - keski 30k - taka 3k. Soisi olla hieman jäykemmät päissä joten tuo sun setuppi lienee ihan ok.

Poissa TheArska

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Hong Nor X1-CRT Truggy
« Vastaus #357 : 29.08.07 - klo: 22.50 »
Noi diffi soosithan on kanssa riippuvaisia siitä mistä tykkää(eli minkä laisista ajo ominaisuuksista) Itellä etu 8000, keski n.25000-30000, taka 4000.
Tiukissa mutkissa puskee liikaa mun makuun, ajattelin taakse hieman paksumpaa..
..joo, puskemiseen vaikuttaa moni asia..
Kyosho: Evolva(x2)REX pr-21r01wc/IDM Picco evo2 p7-r, V-one RRR(x2)LRPz.12r spec3/Team Orion crf.12 wasp.
Hpi: Baja 5b cy26, Savage X STS d30m. Hong Nor X1crt pro SHpt28*m-p6,plus muut 1/36-1/8 autot

Poissa Maddis

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Hong Nor X1-CRT Truggy
« Vastaus #358 : 01.09.07 - klo: 19.47 »
Tänää olikin sitten pohjalevyn 'korjaus'. Oli takadiffin kohdalta painunut kuopalle jo siinä määrin, että otti hieman kiinni isoon lautaspyörään. Taoin sen suoraksi ja toivon, että se nyt loppuajokauden menee.

Vaan tämä ei auttanutkaan itse ongelmaan eli siihen, että vaihteisto ei rullannut vapaasti vaan joku kanitti välillä. Syyksi paljastuikin mielenkiintoinen kohta. Nimittäin keskidiffin ulostulot oli kummatkin kuluneet _sisältäpäin_ kuopalle tappien kohdalta. Ulospäin näytti, että ulostulot ei oo kuluneet. Huomasin ko. asian, kun pyörittelin renkaita auton ollessa pöydällä ja tappi katosi puoliksi ulostulon sisälle.

Pikakorjauksena oli hioa kuopat 'auki' eli ulos asti. Tällöin tappi ei pääse kanittamaan enää kolossa vaan pääsee liikkumaan vapaammin sivusuunnassakin ja voimansiirtokin taas pelaa vapaasti.

Onkin sitten hommaa käydä auto läpi talven aikana ja katsoa mitä siihen tarvitsee uusia. Pohjalevy, keskidiffin ulostulot ja kori on nyt listalla.

Poissa RÄPSÄ

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Hong Nor X1-CRT Truggy
« Vastaus #359 : 06.09.07 - klo: 12.00 »
Oiskohan tuollaisista iskaritorneista mitään apua autonsäätöihin? Tulisi aikalailla lisää valinnanvaraa iskarin säätöihin. Tuo moottoripukki olisi kanssa aika hyvä, ainakin omasta mielestäni. Mitä mieltä asioista enemmän tietävät ovat noiden iskaritornien suhteen?