Kirjoittaja Aihe: O.S Moottorit, V-SPEC jne  (Luettu 240218 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Niko

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
    • www.hobao.fi
O.S Moottorit, V-SPEC jne
« Vastaus #30 : 10.11.06 - klo: 15.35 »
O.S. ilmoitti minulle eilen että V-Spec moottoreissa on nyt uusi kestävä takalaakeri. Siis kaikissa marraskuusta lähtien toimitettavissa moottoreissa.
Maahantuonnit: SANWA / OS ENGINES / HOBAO / NOVAK / VP PRO / O'DONNELL Fuel / AGAMA - HoBao FINLAND

Poissa Niko

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
    • www.hobao.fi
O.S Moottorit, V-SPEC jne
« Vastaus #31 : 26.11.06 - klo: 18.10 »
Otin vähän kuvii mun pannusta ja laitoin detaileja:

http://hobao.gfoto.com

Laitan tonne lisää kisakuvia kanssa kunhan ehdin
Maahantuonnit: SANWA / OS ENGINES / HOBAO / NOVAK / VP PRO / O'DONNELL Fuel / AGAMA - HoBao FINLAND

Poissa HVoltage

  • RSRCA
    • Profiili
    • Kaikkee paskaa...
O.S Moottorit, V-SPEC jne
« Vastaus #32 : 26.11.06 - klo: 19.28 »
http://www.gfoto.com/GetUserPic.asp?uid=9A93577BC02549D69A9D71FD79CE4230&alid=186903&pid=4440730&size=3

Tossa on kuva uudesta laakerista, ainakin mitä mun vanhoihin vertaan niin yks kuula on vähemmän ja nuo uudet kuulat ovat isommat...
| KJFC | Yeah! If you could go ahead and flip my rc car over, that'd be great |

Poissa Catiska

  • Veteraani
    • Profiili
    • www.lynxracing.net
O.S Moottorit, V-SPEC jne
« Vastaus #33 : 26.11.06 - klo: 21.02 »
Eli, kitkaa vähemmäksi kun vähennetään kuulia. Kantokykyä taas on koetettu korjata suurentamalla vierintäelimiä.
http://www.lynxracing.net 
Carson Gas Devil 4wd, E-MAXX/CC MMM/Plettenberg

Poissa Niko

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
    • www.hobao.fi
O.S Moottorit, V-SPEC jne
« Vastaus #34 : 26.11.06 - klo: 23.10 »
Ei vaan tilalle laitettu parempi laatuinen kestävempi laakeri :D

Tässä vanhalaakeri vertailuksi:
http://www.sanderssona.com/omat/moottorit/car%20engines/os%20v-spec/PB230092.JPG
Maahantuonnit: SANWA / OS ENGINES / HOBAO / NOVAK / VP PRO / O'DONNELL Fuel / AGAMA - HoBao FINLAND

Poissa plissken_s

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
O.S Moottorit, V-SPEC jne
« Vastaus #35 : 27.11.06 - klo: 14.11 »
Lainaus käyttäjältä: "brutales"
Eli, kitkaa vähemmäksi kun vähennetään kuulia. Kantokykyä taas on koetettu korjata suurentamalla vierintäelimiä.

= parempilaatuinen kestävämpi laakeri?
Kyosho - Futaba - Novarossi

Poissa JQ

  • Fullspeed RC
    • Profiili
    • JQ Products
O.S Moottorit, V-SPEC jne
« Vastaus #36 : 27.11.06 - klo: 17.03 »
Ei välttämättä koska materiaali on kaiken a ja o. Ei se kerro sitä että on parempi jos siinä on vähemmän kuulia....
JQRacing - Alphaform - REDS - AKA - Savöx - LRP - GHEA - Maugrafix - neo-buggy.net

Poissa Niko

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
    • www.hobao.fi
O.S Moottorit, V-SPEC jne
« Vastaus #37 : 28.11.06 - klo: 11.59 »
Luultavasti kokonaan eri valmistajaltakin.
Maahantuonnit: SANWA / OS ENGINES / HOBAO / NOVAK / VP PRO / O'DONNELL Fuel / AGAMA - HoBao FINLAND

Poissa Niko

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
    • www.hobao.fi
O.S Moottorit, V-SPEC jne
« Vastaus #38 : 01.01.07 - klo: 15.50 »
OSsilta tulee ensi kesäksi/kesänä 28 kisatruggykone.
Maahantuonnit: SANWA / OS ENGINES / HOBAO / NOVAK / VP PRO / O'DONNELL Fuel / AGAMA - HoBao FINLAND

Poissa Niko

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
    • www.hobao.fi
Vs: O.S Moottorit, V-SPEC jne
« Vastaus #39 : 25.03.07 - klo: 19.17 »
Tosiaan täälläkin mainittakoon, että muistakaa lisätä uuteen koneeseen mukana tuleva ylimääräinen kansiprikka sisäänajoon. Itse poistan sen noin polttoainekannullisen jälkeen. Ei pala tulppia ja helpottaa mutenkin sisäänajoa.
Maahantuonnit: SANWA / OS ENGINES / HOBAO / NOVAK / VP PRO / O'DONNELL Fuel / AGAMA - HoBao FINLAND

Poissa CluBBaH

  • Kotkan seudun pienoisautoilijat
    • Profiili
    • Kuvia
Vs: O.S Moottorit, V-SPEC jne
« Vastaus #40 : 26.03.07 - klo: 05.24 »
Mitenkäs sitten tuon ylimääräisen prikan poiston jälkeen. joutuuko koneen säätämään uudestaan ? minunkin kaltaisella Torstilla varmasti kovan työn takana saada säädöt kohdalleen.
XRAY 808 2009 Spec |

Poissa Niko

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
    • www.hobao.fi
Vs: O.S Moottorit, V-SPEC jne
« Vastaus #41 : 26.03.07 - klo: 11.38 »
En ole havainnut säädöissä juuri muutosta.
Maahantuonnit: SANWA / OS ENGINES / HOBAO / NOVAK / VP PRO / O'DONNELL Fuel / AGAMA - HoBao FINLAND

Poissa JK

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: O.S Moottorit, V-SPEC jne
« Vastaus #42 : 26.03.07 - klo: 12.24 »

Kiertokangen alalenkin voitelu on normaalisti hoidettu eritavalla kuin muissa koneissa. OSsissa öljyreikä on kampiakselissa; itse olen silti vielä porannut kiertokankeen öljyreijän. Alalenkin käyttöikä suurin piirtein kaksinkertaistuu tällä toimenpiteellä.

Entä kampiakselin tappi? Piteneekö ikä?

Onko kukaan muu tullut kokeilleeksi samaa?

Poissa Niko

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
    • www.hobao.fi
Vs: O.S Moottorit, V-SPEC jne
« Vastaus #43 : 26.03.07 - klo: 12.40 »
Huom O.S. SPEED V-Spec kiertokanki sopii myös normaaliin V-Specciin ja ko kangessa on voitelureikä valmiina. Hintaakin vain vähän enemmän.

SPEED V-Specissä voitelu toteutettu kiertokangen kautta, koska kampiakseliin on lähes mahdotonta porata vinottaista voitelureikää DLC pinnoituksen vuoksi.
Maahantuonnit: SANWA / OS ENGINES / HOBAO / NOVAK / VP PRO / O'DONNELL Fuel / AGAMA - HoBao FINLAND

Poissa svart

  • JoeUa RC
    • Profiili
Vs: O.S Moottorit, V-SPEC jne
« Vastaus #44 : 28.03.07 - klo: 16.34 »
Tietääkö joku käviskö tohon OS .30vg  savage version päätyyn tommoinen Losin LST:n vakio rotosydeemi, kun se saamarin savage roto pyörii väärään suuntaan niin pitäis hankkia vielä Hpi startterikin muuten.


Edit: en tarvii enää tota tietoa kun hankin jo toisen motin
« Viimeksi muokattu: 29.03.07 - klo: 20.41 kirjoittanut svart »
B4 ft, SCX-10, Ten-SCTE

Poissa Hotti

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: O.S Moottorit, V-SPEC jne
« Vastaus #45 : 06.04.07 - klo: 16.04 »
O.S VG ajettu sisään.Kone kiinni cenin truggyssa ja vie omaan käteen ihan tarpeeks cenin kokosta laitetta.Varma toiminen niin kuin ossi ylejään  :wink:
-Team lapsena liian vähän leluja-

Poissa Niko

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
    • www.hobao.fi
Vs: O.S Moottorit, V-SPEC jne
« Vastaus #46 : 07.05.07 - klo: 15.06 »
Noniin. Viimeinkin pääsin testaamaan polttoaineen kulutusta SPEED V-Specissä. Turussa ei ollut kelloa niin arvailin vain noin 10 min paikkeilla. Ruotsissa A-finaalissa Robban ajeli 10 min tankkivälejä ja vikalla tankilla joku 11min 30 sek kun mekkari otti kierroksin liian aikaisin tankille :D Kisan jälkeen oli siis pakko testata paljonko se tankki nyt sitten kestää kun jokaisen alkuerän jälkeen mulla oli puoli tankkia fluidia jäljellä. Noh sen 11 min 40 sec se sitten meni. Ihan kipeetä. 7mm kurkku ja tehoa on joka kierrosalueella. Pitää testata tota 7mm kurkkua normaalissa V-Specissä. Luultavasti pääsee samoille minuuteille silläkin 7mm kurkulla.
Maahantuonnit: SANWA / OS ENGINES / HOBAO / NOVAK / VP PRO / O'DONNELL Fuel / AGAMA - HoBao FINLAND

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: O.S Moottorit, V-SPEC jne
« Vastaus #47 : 07.05.07 - klo: 15.32 »
Lavangon rata topikissa Hude mainitsee 12 min.
Eilen kelloteltiin hänen V-Spec koneelle tosiaan se pikkusen reilu 12 minuutin tankinkesto.
Eikä siinä mitään, mutta totesin hänelle juuri kyseisen tankin aikana että on vähän yläpäästä rikkaalla kun ei kuulosta kulkevan suoralla pirteesti.
Koneessa on vieläpä ylimääräinen kansiprikka paikallaan.
Mainitsin myös hänelle että on soppaletku aika lyhkänen.

Eli nähtäväksi nää mihin tankkeihin ihan oikeasti pääseekään. Nyt on ainakin nähty että hieman rikkaana käyvä kone meni 12 minuuttia  :wink:

Poissa Hotti

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: O.S Moottorit, V-SPEC jne
« Vastaus #48 : 07.05.07 - klo: 15.50 »
Hoke?

Kerros jos ja kun olet seuraillut oikein säädetyn v-specin lämpöjä esim finaalin jälkeen niin mitä ne ovat olleet?
-Team lapsena liian vähän leluja-

Poissa Hude

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: O.S Moottorit, V-SPEC jne
« Vastaus #49 : 07.05.07 - klo: 17.15 »
Hotti......koneen lämmöt olivat noin 100-105 astetta tuon 12 minuutin jälkeen.....eli sais hieman kiristäää ylhäältä vielä,josta hoke mainitsi et ei kulje pirteästi suorilla.
Mut en voi kuin suositella tätä konetta...toimii jokaisella ajoalueella.........kun vaan säädöt on kohilllan ;)
Mugen MBX-6
NOVAROSSI Plus4 Futaba3PKS+2.4 FASST Tornado

Poissa Niko

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
    • www.hobao.fi
Vs: O.S Moottorit, V-SPEC jne
« Vastaus #50 : 07.05.07 - klo: 18.59 »
Ei kannata säätää vielä ihan piikille, jos kerta ylimääräinen kansiprikka on vielä paikalla. Se pois riittävän ajon jälkeen ja sitten viimeisenpäälle säätöihin.
Maahantuonnit: SANWA / OS ENGINES / HOBAO / NOVAK / VP PRO / O'DONNELL Fuel / AGAMA - HoBao FINLAND

Poissa Hount

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: O.S Moottorit, V-SPEC jne
« Vastaus #51 : 08.05.07 - klo: 00.49 »
Ohhoh! aika pihi kone tuo.

Se "tavallinen" V-Spec söi tankillisen kymmeneneen minuuttiin, joku 8-9min oli sopiva tankkiväli meikäläiselle, kun välillä sitä onnistui kaatamaan tai huudattelemaan renkaat ilmassa auto putken päällä.

Pitäisi vielä koittaa tuota V-Spec:in kaasaria RB:hen, ainut vaan että vähän epäilyttä onko kovankin säädön takana, kun ei hirveesti hotsittais kuluttaa litratolkulla fuilia pelkän kaasarin testailuun, kun ihan toimiva paketti on nyttenkin.

 - Hount

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: O.S Moottorit, V-SPEC jne
« Vastaus #52 : 08.05.07 - klo: 07.09 »
Edelleen painotan siis että tuo 12 minuuttia oli nimenomaan perus V-Spec koneella... Ei siis edes speed mallilla, ei pienellä kurkulla, eikä tosiaankaan edes piikillä.

Poissa Hount

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: O.S Moottorit, V-SPEC jne
« Vastaus #53 : 08.05.07 - klo: 08.56 »
Edelleen painotan siis että tuo 12 minuuttia oli nimenomaan perus V-Spec koneella... Ei siis edes speed mallilla, ei pienellä kurkulla, eikä tosiaankaan edes piikillä.

Ooh! Niin, no nuo minun ajat oli sillä 9mm kurkulla.

 - Hount

Poissa Niko

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
    • www.hobao.fi
Vs: O.S Moottorit, V-SPEC jne
« Vastaus #54 : 08.05.07 - klo: 11.44 »
Normaalissa V-Specissä kannattaa käyttää punaista 8mm kurkkua tai optio-osana myytävää SPEED 7mm kurkkua. SPEEDiä ajetaan 7mm kurkulla.
Maahantuonnit: SANWA / OS ENGINES / HOBAO / NOVAK / VP PRO / O'DONNELL Fuel / AGAMA - HoBao FINLAND

Poissa Ilmari_S

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: O.S Moottorit, V-SPEC jne
« Vastaus #55 : 09.05.07 - klo: 11.26 »
Jaaha, kuinka pieni pölyhiukkanen hioo moottorin väljäks miinutissa?  :angry:
Huehue

Poissa MKE

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: O.S Moottorit, V-SPEC jne
« Vastaus #56 : 09.05.07 - klo: 11.31 »
Jaaha, kuinka pieni pölyhiukkanen hioo moottorin väljäks miinutissa?  :angry:

Ilmari, irtosko ilmanputsari vai mikä hätänä?

Poissa Ilmari_S

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: O.S Moottorit, V-SPEC jne
« Vastaus #57 : 09.05.07 - klo: 11.36 »
Jaaha, kuinka pieni pölyhiukkanen hioo moottorin väljäks miinutissa?  :angry:

Ilmari, irtosko ilmanputsari vai mikä hätänä?
vastattu yv:llä
Huehue

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: O.S Moottorit, V-SPEC jne
« Vastaus #58 : 09.05.07 - klo: 21.34 »
Jaaha, kuinka pieni pölyhiukkanen hioo moottorin väljäks miinutissa?  :angry:

Ilmari, irtosko ilmanputsari vai mikä hätänä?
vastattu yv:llä

No miksi tänne sitä ei voitu vastata :police:

Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa Ilmari_S

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: O.S Moottorit, V-SPEC jne
« Vastaus #59 : 10.05.07 - klo: 07.58 »
Koska olen niin ylpeä moottoristani =), no jokainen päätelköön itse. http://s149.photobucket.com/albums/s50/Ilmari_S/Hyper%208/
Huehue