Kirjoittaja Aihe: O.S Moottorit, V-SPEC jne  (Luettu 240294 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa HVoltage

  • RSRCA
    • Profiili
    • Kaikkee paskaa...
Vs: O.S Moottorit, V-SPEC jne
« Vastaus #60 : 10.05.07 - klo: 10.34 »
Onpas sulla ollut "karkeaa" fuilia :wink:, olen nähnyt pahemmannäköisiäkin koneita jotka on toiminut ihan hyvin...
| KJFC | Yeah! If you could go ahead and flip my rc car over, that'd be great |

Poissa Niko

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
    • www.hobao.fi
Vs: O.S Moottorit, V-SPEC jne
« Vastaus #61 : 10.05.07 - klo: 10.39 »
Tulppia ainakin on palanut. O.S. toimii O.S. tulpalla.

SPEED TZ12 T3 moottori tulee myyntiin tässä kuussa. Kurvailen tänä viikonloppuna normaalilla TZ12 T3:lla Hyvinkään polttisturistikarkeloissa. Pitäis vaan ehtii ajaa sisään.
Maahantuonnit: SANWA / OS ENGINES / HOBAO / NOVAK / VP PRO / O'DONNELL Fuel / AGAMA - HoBao FINLAND

Poissa MKE

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: O.S Moottorit, V-SPEC jne
« Vastaus #62 : 10.05.07 - klo: 12.25 »
Koska olen niin ylpeä moottoristani =), no jokainen päätelköön itse. http://s149.photobucket.com/albums/s50/Ilmari_S/Hyper%208/

Kuvista päätellen kone on käynyt kuumana. Tuo "metallipuru" moottorin sisäosien pinnoilla (nappi ja mäntä) vaikuttaisi olevan sylinterin pinnoituksessa käytettyä kromiseosta. Ja jos tulppiakin on mennyt,ollaan oltu reilusti ylilämmöllä/piikillä. Osa kamasta voi olla myös peräisin hehkulankasta (vaikkakin suurin osa tulpasta irtoavasta kamasta poistuukin pakokaasun mukana ulos koneesta). Uusi sylinteri+mäntä auttaa kummasti tässä tapauksessa.

Poissa Ilmari_S

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: O.S Moottorit, V-SPEC jne
« Vastaus #63 : 10.05.07 - klo: 12.51 »
Kyllä se on ollu rikkaalla ainakin siihen verrattuna, miten niko sen sääti... Ei edes kiertänyt ole kunnolla... Siitä ei ole kyse.
Ilmari
Huehue

Poissa Niko

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
    • www.hobao.fi
Vs: O.S Moottorit, V-SPEC jne
« Vastaus #64 : 10.05.07 - klo: 13.06 »
Kone on tiensä päässä thats it. Ja O.S. VG koneissa ei ole kromipinnoitusta sylinterissä.
Maahantuonnit: SANWA / OS ENGINES / HOBAO / NOVAK / VP PRO / O'DONNELL Fuel / AGAMA - HoBao FINLAND

Poissa Jankka

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: O.S Moottorit, V-SPEC jne
« Vastaus #65 : 10.05.07 - klo: 13.07 »
Ilmanputsari päässyt irtoamaan tai sitten öljyämätön putsari ollu kiinni? vai onkohan tankkiin päässy jotain ylimääräistä?

Poissa Ilmari_S

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: O.S Moottorit, V-SPEC jne
« Vastaus #66 : 10.05.07 - klo: 13.18 »
Tomppa ihmetteli öljyä kyllä putsarissa, se oli RB:n ilmaputsariöljyä...
Huehue

Poissa Ilmari_S

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: O.S Moottorit, V-SPEC jne
« Vastaus #67 : 10.05.07 - klo: 13.23 »
Ja kuten Niko jo sanoi, that's it.
Huehue

Poissa Niko

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
    • www.hobao.fi
Vs: O.S Moottorit, V-SPEC jne
« Vastaus #68 : 10.05.07 - klo: 14.23 »
RB ilmanputsariöljy on risiiniöljyä, ei toimi.
Maahantuonnit: SANWA / OS ENGINES / HOBAO / NOVAK / VP PRO / O'DONNELL Fuel / AGAMA - HoBao FINLAND

Poissa Ilmari_S

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: O.S Moottorit, V-SPEC jne
« Vastaus #69 : 10.05.07 - klo: 15.31 »
RB ilmanputsariöljy on risiiniöljyä, ei toimi.
No jes, syykin selvis.
EDIT: Korostan, ei ole minun päätelmä, koska minulla ei  kunnollista päätelmää ole koskaan ollut olemassakaan.
« Viimeksi muokattu: 10.05.07 - klo: 16.24 kirjoittanut Ilmari_S »
Huehue

Poissa Hotti

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: O.S Moottorit, V-SPEC jne
« Vastaus #70 : 10.05.07 - klo: 15.35 »
Tiedä sitten onko ollu hyvä tapa mutta itse olen ajanut esim Belray:n crossiprätkän filsuöljyllä,tai siis öljynnyt sillä filsut..sisemmän ja ulomman.Filsuina PSR.

Öljyttynä filsut ovat aikuisten oikeesti tahmasia...lika TUSKIN menee läpi...
-Team lapsena liian vähän leluja-

Mika R

  • Vieras
Vs: O.S Moottorit, V-SPEC jne
« Vastaus #71 : 10.05.07 - klo: 16.18 »
Ai ei RB:n öljy toimi?? Kumma juttu, mun moottorit on toiminu aina ja käytän RB:n öljyä. Toimiskohan ne sitten vieläkin paremmin?

Poissa MKE

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: O.S Moottorit, V-SPEC jne
« Vastaus #72 : 10.05.07 - klo: 20.52 »
Kone on tiensä päässä thats it. Ja O.S. VG koneissa ei ole kromipinnoitusta sylinterissä.

Niinpä, sitähän myö ihmeteltiinni.. NICASIL pinnoite eikö niin?

Poissa Hotti

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: O.S Moottorit, V-SPEC jne
« Vastaus #73 : 24.05.07 - klo: 08.50 »
Onko näissä v-speceissä ns. vanhempia malleja ja onko niissä uudempiin mitään eroja,voitelussa tms?

Tuli tuo toinen specci kotio, ja siinä on ainakin kansi erivärinen kuin aiemmin ostetussa.Aiemmassa sellanen "vaalean sininen" kun taas tuossa nyt tulleessa tumman sininen,ihan eri värinen.

Konetta purkaessani ja tiivistäessä en huomannut aiempaan koneeseen mitään järisyttäviä eroja....?
-Team lapsena liian vähän leluja-

Poissa Niko

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
    • www.hobao.fi
Vs: O.S Moottorit, V-SPEC jne
« Vastaus #74 : 24.05.07 - klo: 10.50 »
Vanhan mallin koneessa on vanhanmallin takalaakeri joka pitää vaihtaa 5 litran välein.

Terv,
Niko
Maahantuonnit: SANWA / OS ENGINES / HOBAO / NOVAK / VP PRO / O'DONNELL Fuel / AGAMA - HoBao FINLAND

Poissa Hotti

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: O.S Moottorit, V-SPEC jne
« Vastaus #75 : 24.05.07 - klo: 13.29 »
Kiitos tiedosta, Niko!

Onko tämä tummempi kantinen kone siis vanhaa mallia?
-Team lapsena liian vähän leluja-

Poissa Niko

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
    • www.hobao.fi
Vs: O.S Moottorit, V-SPEC jne
« Vastaus #76 : 24.05.07 - klo: 13.35 »
Kannen värin perusteella en osaa sanoa. Värisvy voi vaihdella tuotantoerien mukaan. Kaikki HoBao Finland moottorit ovat olleet saman sävyisiä tietääkseni.
Maahantuonnit: SANWA / OS ENGINES / HOBAO / NOVAK / VP PRO / O'DONNELL Fuel / AGAMA - HoBao FINLAND

Poissa Hotti

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: O.S Moottorit, V-SPEC jne
« Vastaus #77 : 24.05.07 - klo: 15.51 »
Pikkulinnut laulo että uudempi,parempi laakeri olisi 7 kuulainen ja vanhan mallin 8 kuulainen?
-Team lapsena liian vähän leluja-

Poissa Niko

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
    • www.hobao.fi
Vs: O.S Moottorit, V-SPEC jne
« Vastaus #78 : 24.05.07 - klo: 16.21 »
Aikamoisia tornihuhuuhkajia. Linnut nyt ei osaakkaan laskea ;)


Uusi laakeri:


Maahantuonnit: SANWA / OS ENGINES / HOBAO / NOVAK / VP PRO / O'DONNELL Fuel / AGAMA - HoBao FINLAND

Poissa blaah

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: O.S Moottorit, V-SPEC jne
« Vastaus #79 : 24.05.07 - klo: 16.22 »
Nikon ottamia kuvia (edellinen sivu) kun katsoo niin wanhassa 10 kpl, ja uudessa 9.

Poissa Hotti

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: O.S Moottorit, V-SPEC jne
« Vastaus #80 : 24.05.07 - klo: 17.08 »
No just  :grin:Eihän sitä töissä kiireessä tule selattua aiempia sivuja,hienoa että oli ihan kuvat asiasta laitettu,kiitos.

Kuitenkin,kone on nyt levällään kuin Leppäsen eväät ja 9 kuulanen luakeri näyttäs olevä päälakuna.
-Team lapsena liian vähän leluja-

Poissa Ilmari_S

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: O.S Moottorit, V-SPEC jne
« Vastaus #81 : 24.05.07 - klo: 21.07 »
Kyl on v-spec hieno moottori, nyt on sisäänajoa ajettu 6 tankillista. Hypermakeesti toimii!  :p
Huehue

Poissa auvo

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: O.S Moottorit, V-SPEC jne
« Vastaus #82 : 28.05.07 - klo: 09.07 »
Lainaus käyttäjältä: Hotti
levällään kuin Leppäsen eväät

Meilläpäin puhutaan kyllä Jokisen eväistä!  :grin:
*HongNor X2CR-E*Losi SCTE*

Poissa Tounison

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://koti.mbnet.fi/tounison/
Vs: O.S Moottorit, V-SPEC jne
« Vastaus #83 : 28.05.07 - klo: 10.00 »
Lainaus käyttäjältä: Hotti
levällään kuin Leppäsen eväät

Meilläpäin puhutaan kyllä Jokisen eväistä!  :grin:

Ja meillä ON http://www.jokisenevaat.fi/index.php :afro:

Poissa Hotti

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: O.S Moottorit, V-SPEC jne
« Vastaus #84 : 29.05.07 - klo: 07.05 »
Ja jos asit ovat sekaisin tms niin voi  todeta niiden olevan "sekaisin kuin mahavaivasen p*ska".

No joo..puhutaas osseista..OT.  :smiley:
-Team lapsena liian vähän leluja-

Poissa Niko

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
    • www.hobao.fi
Vs: O.S Moottorit, V-SPEC jne
« Vastaus #85 : 29.05.07 - klo: 11.40 »
Ossilta tulee kaksi uutta moottoria

Krossiin SPEED 21 V-Spec AL jossa siis alumiinikansi ja siksi hieman edullisempi.

Truggyyn MAX-28XZ


Jännää on se että MAX-28XZ koneessa on O.S. tutusta tyylistä poiketen 5 porttinen sylinteri. O.S. tekee myös omat vauhtipyörät truggyyn, koska vakiovauhtipyörät ovat liian pieniä ja kevyitä Truggykoneeseen.
« Viimeksi muokattu: 29.05.07 - klo: 11.45 kirjoittanut Niko »
Maahantuonnit: SANWA / OS ENGINES / HOBAO / NOVAK / VP PRO / O'DONNELL Fuel / AGAMA - HoBao FINLAND

Poissa -PM-

  • SaloUA
    • Profiili
Vs: O.S Moottorit, V-SPEC jne
« Vastaus #86 : 10.06.07 - klo: 22.04 »
Niko koskas SPEED koneet tulee? kohta tarttis saada uus kone alkaa vanhat oleen loppu.
-JQ Products- BULLITT -Piranha- -Hobby Factory-

Poissa J0rmalaari

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: O.S Moottorit, V-SPEC jne
« Vastaus #87 : 20.06.07 - klo: 22.51 »
Tänään tuossa avasin vähän kantta ja kurkkasin sen alle niin huomasin kuinka pirun puhtaasti tuo palaa. Tuossa männän päällä ei näy pahemmin mitään jälkiä vaikka onkin JO 4 gallonaa ajettu. Ja kyseessä on Ossin rg.

Klikatessa aukeaa kuva:O

Poissa Maddis

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: O.S Moottorit, V-SPEC jne
« Vastaus #88 : 21.06.07 - klo: 07.40 »
Eilisten säätösessioiden jälkeen otin ja tilasin OS .21 VZ-B V-Spec - koneen.

Muita 'ongelmia' ei varsinaisesti ole, mutta lähinnä olisin tiedustellut, että kuinka ronkeli tuo on polttoaineelle ja millä olette ajaneet? Olen nähnyt nyt, että PSR:ää ja Werksiä on käytetty. Itse käytän nykyisen koneen kanssa Byron 25% joten toimisiko se? Sinänsä polttoainemerkin vaihto ei ole ongelma, kun Byronia on enää reilu puoligallonaa jäljellä ja sen saanee ajettua loppuun nykyisellä koneella.

Kuinka elintärkeää sen ylimääräisen kansiprikan asennus on sisäänajoon? Meinaan hirvittää hieman mennä aukomaan iskemätöntä konetta noin vaan, vaikka tuon nykyisen koneen kanssa onkin tullut harjoiteltua.

Poissa Hotti

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: O.S Moottorit, V-SPEC jne
« Vastaus #89 : 21.06.07 - klo: 09.31 »
Toinen shimme kannen alle sisäänajoon paikalleen,laittaessa menee about pari minuuttia eikä siinä juuri vahinkoa voi saada aikaiseksi.Kun olet n.gallonan ajanut niin toinen shimmin kannen alta pois.Poistaessa toista shimmiä huolehdit vain kannen ympäristön puhtaudesta jottei silloin pääse kuonaa koneeseen.

Toisen shimmin käyttö on ERITTÄIN suotavaa alussa koneen tiukkuuden vuoksi.Itse ajan byron 25% ja toiminut tähän asti,ei kokemusta muista.
-Team lapsena liian vähän leluja-