Kirjoittaja Aihe: O.S Moottorit, V-SPEC jne  (Luettu 240319 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa pukki81

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: O.S Moottorit, V-SPEC jne
« Vastaus #570 : 26.07.09 - klo: 18.50 »
Kauanko tuollainen p3 kestää radalla?
HN X1-CRT, X1-CR, Dm-one spec. Alpha ja v-spec.

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: O.S Moottorit, V-SPEC jne
« Vastaus #571 : 26.07.09 - klo: 18.55 »
No yhtä kauan kuin radan ulkopuolellakin.

Jos kone on oikeasti säädöissä niin gallonan/kaks heittämällä... Ja vaikka pidempäänkin.

Itse yleensä vaihdan kisaamisen takia apaut jokatoiseen kisaan uuden tulpan, jolla ajan myös treenejä.
Eli aina tulee noin 2 gallonaa käyttöikää tulpalle ja sitten vaihdan sen ihan vaan varmuuden vuoks ettei kisassa satu keskeytystä vanhan tulpan takia sentään.

Ja mitä tuohon kuumuuteen tulee niin EI... se EI ole liian kuuma, vaan täydellinen.
P3 tulppa menee heittämällä suomen keleissä.
Ainoastaan ulkomailla oikeasti kuumilla keleillä on ajettu P4 tulpalla.
Älä tuijota mitä tulpan paketissa lukee... "ultra hot" tai "Cold"... ne kun on eri valmistajilla eri tavoin ilmoitettu.

Jos sulla on aikasemmin ollu huonoja kokemuksia OS tulpista niin sillon sulla on ollu säädöt päin sitä itseään, tulppa väärä... tai se kaikkein todennäköisin syy... eli molemmat samaan aikaan.
« Viimeksi muokattu: 26.07.09 - klo: 19.03 kirjoittanut *HOKE* »

Poissa Ile__

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: O.S Moottorit, V-SPEC jne
« Vastaus #572 : 26.07.09 - klo: 20.00 »
Tuli puolivahingossa hankittua käytetty v-spec. Miten hyvin nämä "turbo" mallin tulpat kestävät?

Itsellä vähän negatiiviset kokemukset os tulpista sh 28 pron kanssa, tuntuvat kestävän n. päivän. (Os #8 liian kuuma?)

Vähä offtopic, mutta kuitenki. Jos sulla on ollu 25% nitrot ton koneen kans, niin se #8 tulppa on mielestäni väärä valinta. O.S R5 tulppa ois ollu oikeampi valinta, jolla se ois todennäköisesti toiminu paremmin ja pidempään...
Kyosho Inferno  VE  Race Spec

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: O.S Moottorit, V-SPEC jne
« Vastaus #573 : 26.07.09 - klo: 20.07 »
Vielä lisäyksenä tuosta turbo mallin tulpan kestävyydestä.
Sillähän ei ole mitään merkitystä itse tulpan keston kanssa, onko tulppa tavallinen vaiko turbo mallinen.

Poissa pukki81

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: O.S Moottorit, V-SPEC jne
« Vastaus #574 : 26.07.09 - klo: 21.17 »
Vielä lisäyksenä tuosta turbo mallin tulpan kestävyydestä.
Sillähän ei ole mitään merkitystä itse tulpan keston kanssa, onko tulppa tavallinen vaiko turbo mallinen.

Ok, hyvä tietää. Joskus luin "jostain" että turbo tulpat ovat "on-road" käyttöön enemmän. Taisi olla jotain mutuilua se.

Laitamme tuollaisen p3 kun motti saapuu, tämä ok.

Offtopiccia: SH 28:ssa os a3 ja #8 ovat ilmeisesti liian kuumia, sh 4 ja 5 toimivat paaaljon paremmin.
HN X1-CRT, X1-CR, Dm-one spec. Alpha ja v-spec.

Poissa ryskis

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: O.S Moottorit, V-SPEC jne
« Vastaus #575 : 10.08.09 - klo: 10.18 »
Moi,

Itselläni on nyt noin 9 litraa ajettu V-Spec (25% tornado fuililla). Viikonloppuna uusin polttoaineletkut ja kytkinlaakerit, tiivistin kaasuttimen haitarikumin ja "hanhenkaulan". Koneessa tuntuu olevan puhtia jäljellä, mutta sen käyttäytyminen lämpötilan muuttuessa hieman kummastuttaa. Esim. kun kone on jäähtynyt, se pysyy käynnissä tyhjäkäynnillä, mutta sammuu kun antaa vähän kaasua, lienee siis liian rikkaalla. Kun konetta taasen säätää kireemmälle, jotta kone käy ja sillä voi alkaa ajamaan, lämmettyään se taasen on aivan liian laihalla. Toisaalta välillä käytös on sellaista, että toimii hyvin kohtalaisella kaasulla, mutta nopea kiihdytyksen jälkeen (esim. ennen hyppyriä) kone sammuu tai välillä tuntuu riittävän 30 metrin ajo, kaasun hellitys ja uudelleenkaasutus, ja taas sammuu.

Kylmänä konetta saa pyöritettyä vauhtipyörästä kahdella sormella, lämpösenä pyörii helpommin.

Täytyy myöntää, että kone on saanut toimia harjoittelukappaleena säätämisen suhteen, jollainhan se on homma opittava.

Onko jotain neuvoa miten asiaa voisi tutkia? Voiko esim. etulaakeri olla vaihdon tarpeessa? Onko mahdollista, että olen saanut koneen väljäksi "säätökokeiluillani"? Vai onko sittenkin säädöt edelleen päin honkia?


Poissa Casull

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: O.S Moottorit, V-SPEC jne
« Vastaus #576 : 10.08.09 - klo: 13.56 »
Oma 8-9gallonaa ajettu V-Specci käyttäytyi just samalla tavalla viime talvena.
Hermot meinasi mennä.

Avasin koneen ja totesin että kampiakselin laakerit olivat todella väljät.
Jopa niin että kiertokangen alalenkki oli hipsinyt lohkoon.

Vaihdoin uudet laakerit ja kiertokangen ja taas toimi!

Kaasuttimen säätöihin ja tulppaan en avatessa koskenut ollenkaan, eli mun tapauksessa syylliset oli väljät laakerit.
Hobao ST PRO,OS28xz,Torsen|8.5 PRO, OS Speed,BBF,Torsen|2xInferno DX, 21RZ-V01B|Futaba 3Pk 2.4Ghz/40FM/27AM

Poissa rcaa

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
    • suomen RC-ajopaikat & RC-Liikkeet
Vs: O.S Moottorit, V-SPEC jne
« Vastaus #577 : 10.08.09 - klo: 14.22 »
Moi,

Itselläni on nyt noin 9 litraa ajettu V-Spec



etulaakeri on hyvä vaihdella noin 9L välein.
RC-radat & RC-Liikkeet -->http://tinyurl.com/n6wtha
Xray 808 - O.S. SPEED 21VZ-B V-SPEC II

Poissa ryskis

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: O.S Moottorit, V-SPEC jne
« Vastaus #578 : 10.08.09 - klo: 22.41 »
Päätin nyt illalla purkaa moottorin, riskin ollessa aika pieni. Kun ei kerta toimi hyvin niin samalla voi tutustuttaa itsensä moottorin saloihin.

Huomioita, joihin kaipaisin kommentteja, kokemusta kun ei näistä asioista ole.

1. Kansi, männän päälinen ja palotilan yläosa ovat mustia eli karstoituneita. Annetaanko olla vai pitääkö yrittää jotenkin poistaa? Vaikuttaako käyntiin? Tämä lienee aiheutunut liian rikkaalla käymisestä.

2. Etulaakerissa on sivuttais klappia noin 0.5 - 1 mm kun sitä pidetään keskeltä kiinni ja heilutetaan kehältä. Onko uudessa laakerissa näkyvää klappia ollenkaan?

3. Miten paljon takalaakerissa saisi olla klappia? Nyt kun etulaakeri on irti ja kampiakselin työntää osan matkaa paikoilleen, heiluu mapiakseli takaosastaan sivuttain yli millin.

4. Männän kiertokanki ei sekään ole ihan jämpi kampiakselissa. Eli riippuen hieman asennosta, klappia männän alereunasta katsottuna kampiakselissa on yli millin (kampiakselin suuntaisesti). Tämän lisäksi kiertokanki tuntuu liikkuvan ylös/alas kampiakselin kiinnityskohdassa, vähän mutta tuntuvasti.

5. Päätylevyssä on muutamia spiraalijälkiä ja tämän lisäksi kaksi kirkkaampaa symmetristä ympyrää, luultavasti kampiakselin ja männän varren liitoksesta aiheutuneita. Eli kampiakseli lienee ottanut kiinni päätylevyyn ainakin jossain vaiheessa.


Pystyykö tämän pohjalta sanomaan, että esimerkiksi etulaakerin vaihto auttaa moottorin käyntiongelmiin? Jokaisessa liitoksessa ja välissä on pakko olla jonkin verran väljyyttä, mutta mistä sitten tietää mikä on "liikaa"?



Poissa YLI-G

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: O.S Moottorit, V-SPEC jne
« Vastaus #579 : 10.08.09 - klo: 23.20 »
sulla on laakerit tiensä päässä,eipä noissa juuri saisi tuntuvaa klappia olla..eli aiheuttaa melko varmasti käyntihäiriöitä.
kiertokanki kannattaa kanssa vaihtaa samalla siihen malliin missä on voitelureikä alalenkille,kun jostain kumman syystä perusspecissä se on jätetty poraamatta ja ilmeisesti väljenee sen takia hieman nopeammin.
päätylevyyn kulumajälkeä tulee normaalisti..siitä ei tarvi olla huolissaan.
hobao hyper 8

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: O.S Moottorit, V-SPEC jne
« Vastaus #580 : 11.08.09 - klo: 00.14 »
Ei sitä ole mistään kumman syystä jätetty poraamatta...
Se voitelureikä kun on specissä kampuran tapissa.

Se voitelureikä on siis vain eri paikassa kuin yleensä.

Toimii kyseisessä paikassa myös aivan yhtä hyvin kuin kiertokangessa.
Se että koneeseen vaihdetaan speedin kiertokanki missä on voitelureikä porattu (speedissä ei ole kampuran tapissa reikää), parantaa vain voitelua entisestään.
Kiertokangen alalenkki saa siis tuplavoitelun... Tuplaten enemmän voitelua kuin missään muussa koneessa.

Vaikuttaa siis kestävyyteen myös parantavasti.

Vakio kiertokangella on aivan yhtä hyvä kestävyys kuin muissakin koneissa.
Ei väljene tippaakaan nopeammin kuin muissakaan koneissa.
Vaihtamalla speedin kankeen... tuplaat keston.

1. Putsaa karsta pois... Vaikuttaa koneen käyntiin ja toimintaan.

2. Vaihda etulaakeri... Uudessa laakerissa ei ole sivuttais klappia ollenkaan.

3. Takalaakerissa on hieman tuntuvaa klappia aina... Johtuen sen suuremmasta koosta jne... Etulaakerissakin on hieman klappia kun laakeri on irrallaan... Mutta kun kasaat koneen uudella etulaakerilla ja laitat kytkimen paikoilleen, sivuttais klappia ei esiinny ollenkaan.

4. Kiertokangessa on myös aina hieman klappia.
Sitä on netin välityksellä mahdoton sanoa onko liikaa... Jos olet ajanut koneella jo noin 5 gallonaa ja vähänkään epäilyttää kiertokangen kunto niin vaihda se.

5. Päätylevyyn tulee jälkiä aina... Ei mitään mistä pitäisi olla huolissaan.

Eli siis loppuun...
Vaihda etulaakeri...
Se on yksi suurimmista syistä koneen kummalliseen toimimattomuuteen.
Se myös kannattaa vaihtaa noin 3 gallonan jälkeen jos haluaa pitää koneensa aina täysin tiptop kunnossa.
Väljä etulaakeri vuotaa paineita pihalle, kuluttaa kiertokangen alalenkkiä, kuluttaa takalaakeria... jne.

Halpa laakeri vaihdettavaksi... varsinkin kun sen säännöllinen vaihtaminen tuo koneelle reilusti lisää elinikää.


Ps: harmi kun todella harva viitsii laittaa profiiliinsa näkyviin paikkakuntaa...
Voisi tarjoutua vaihtamaan etulaakeria ja muutenkin vilkaisemaan konetta jos tietäisi olevan edes jotakuinkin samalta paikkakunnalta.
« Viimeksi muokattu: 11.08.09 - klo: 00.17 kirjoittanut *HOKE* »

Poissa pukki81

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: O.S Moottorit, V-SPEC jne
« Vastaus #581 : 23.08.09 - klo: 19.08 »
Hop, tänään pääsin ajelemaan ekat ajot v-specillä.

Ilmeisesti tulppa pitäisi vaihtaa uuteen: Kone sammuilee melko satunnaisesti täydellä kaasulla. Jos yläneulaa laittaa laihemmalle alkaa kone booata. Alaneulan asennolla ei tunnu olevan paljoa merkitystä.

Vai olisiko se juuri tuo etulaakeri joka pitäisi vaihtaa.
HN X1-CRT, X1-CR, Dm-one spec. Alpha ja v-spec.

Poissa Ile__

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: O.S Moottorit, V-SPEC jne
« Vastaus #582 : 23.08.09 - klo: 20.27 »
Vaiha eka se tulppa, mieti sen jälkeen sitä laakerin vaihtoa jos ei uudella tulpalla ja säätämälläkään saa toimiin oikein.
Paljonko koneella ajettu?
Ja onhan löpö jotain laadukasta 25% ?
Kyosho Inferno  VE  Race Spec

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: O.S Moottorit, V-SPEC jne
« Vastaus #583 : 24.08.09 - klo: 12.02 »
Ööh.... No jos piikimmälle kääntäessä booaa niin kokeile ny hyvä ihminen kääntää rikkaammalle.

Täydestä kaasusta sammuminen monesti johtuu liian laihasta pääneulan seoksesta... Eli kone ei saa tarpeeksi polttoainetta korkeilla kierroksilla.

Poissa pukki81

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: O.S Moottorit, V-SPEC jne
« Vastaus #584 : 24.08.09 - klo: 22.54 »
Tämä selvä. Kokeilemme uutta tulppaa josko olisi helbompi säädellä.
« Viimeksi muokattu: 24.08.09 - klo: 23.01 kirjoittanut pukki81 »
HN X1-CRT, X1-CR, Dm-one spec. Alpha ja v-spec.

Poissa pukki81

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: O.S Moottorit, V-SPEC jne
« Vastaus #585 : 30.12.09 - klo: 18.46 »
Miten on, käytättekö v-specciänne talvella? Vai onko ehdoton "nicht nicht", kyseessä kuitenkin suht. arvokas motti...

Nimim. tänään v-spec booasi täydellä kaasulla -> rikkaammalle kunnes ei ottanut "kiekkaa" ja niin edelleen yläneulan säätämistä laidasta laitaan 1/4 kierros kerrallaan... Ja ei tuntunut käyvän tyhjäkäytiä millään...

Kaippa tuo täytyy purkaa, öljytä ja koota ja vaihtaa tulppia...
HN X1-CRT, X1-CR, Dm-one spec. Alpha ja v-spec.

Poissa P.M

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: O.S Moottorit, V-SPEC jne
« Vastaus #586 : 30.12.09 - klo: 22.00 »
Kuulostaa aikas ronskilta säädöltä tuo 1/4. Mulla on vaan tommonen perus rtr motti jossa tuo 1/4 on helposti ihan liikaa, v-specissä varmaan vielä tarkempaa.

Poissa pukki81

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: O.S Moottorit, V-SPEC jne
« Vastaus #587 : 31.12.09 - klo: 00.33 »
Kyllä tuota sai muutaman kerran kiertää 1/4 kierrosta että tapahtui jotain.
HN X1-CRT, X1-CR, Dm-one spec. Alpha ja v-spec.

Poissa miksu79

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: O.S Moottorit, V-SPEC jne
« Vastaus #588 : 31.12.09 - klo: 08.17 »
ei toi v-specci ole niin tarkka säädöistään ainakaan kesäkelillä ja muutenkin erittäin helppo ja looginen kone säätää jos vaan on lakerit kunnossa ja muuten kone tiivis eikä ole ilmavuotoja sotkemassa seoksia ja ainakin kesällä erittäin varmakäyntinen moottori
agama A8 evo nordic os speed futaba savöx Team Associated sc10 4x4  TC6.1  LRP

Poissa pukki81

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: O.S Moottorit, V-SPEC jne
« Vastaus #589 : 02.01.10 - klo: 20.10 »
Ajattelin pistää kausihuollon v-specciin, miten usein suosittelette tuon takalaakerin vaihtoa? Edellisestä vaihdosta ei tietoa, kone ei ole ollut minulla edes auki koskaan...

Etulakun ajattelin kuitenkin vaihtaa, pistänkö taakse keraamisen samalla?
HN X1-CRT, X1-CR, Dm-one spec. Alpha ja v-spec.

Poissa Casull

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: O.S Moottorit, V-SPEC jne
« Vastaus #590 : 02.01.10 - klo: 20.34 »
Jos ei hinta kirpaise niin pistä ihmeessä.
Eipähän sitten tarvitse arpoa onko kunnossa vai ei.

Hoke osaa sanoa tarkat laakerien kestoiät, mulla ei siihen kokemus riitä.
Hobao ST PRO,OS28xz,Torsen|8.5 PRO, OS Speed,BBF,Torsen|2xInferno DX, 21RZ-V01B|Futaba 3Pk 2.4Ghz/40FM/27AM

Poissa peitsamo

  • KUArc
    • Profiili
Vs: O.S Moottorit, V-SPEC jne
« Vastaus #591 : 02.01.10 - klo: 20.40 »
TKO Competition keraamiset laakerit on tuohon tarkoitukseen hyviä, hintakin vaan alle puolet O.S. orkkislakruista. Kokemukset laakereista positiivisia.

- Takalaakeri
- Etulaakeri
Flying Calacucco

Poissa Ile__

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: O.S Moottorit, V-SPEC jne
« Vastaus #592 : 02.01.10 - klo: 22.52 »
Hoke osaa sanoa tarkat laakerien kestoiät, mulla ei siihen kokemus riitä.

Hoke on kirjoittanut ne tähän ketjuun joskus aiemmin, kun vaan selaa ketjun alusta asti läpi niin löytyy.
Muistaakseni etulaku 2gallonaa, taka 4gallonaa ja varmaan siinä paikkeilla kiertokankinkin.
Tosin mulla oli yks v-spec jolla oli ajettu reilu 6 gallonaa, eikä siinä ollut vielä mikään väljänä vaikka varalta laakeroinkin sen.(siitäkin on juttua täs ketjussa)

Casullilla kyllä kokemus riittää kertomaan erittäin tarkan vaihtoajan kohdan: Sehän on viimeistään vähän ennenkuin laakeri menee väljäksi :wink:
Kyosho Inferno  VE  Race Spec

Poissa pukki81

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: O.S Moottorit, V-SPEC jne
« Vastaus #593 : 03.01.10 - klo: 12.59 »
TKO Competition keraamiset laakerit on tuohon tarkoitukseen hyviä, hintakin vaan alle puolet O.S. orkkislakruista. Kokemukset laakereista positiivisia.

- Takalaakeri
- Etulaakeri

Kiitos! Noita tko lakuja katselinkin jostain toiselta saitilta. Hyviltä vaikuttavat. Hintakaan ei huimaa.

Onko kokemuksia jäävätkö laakerit tulliin :)

Rupesi hirvittämään kun tuli ajeltua 30min v-specillä pakkasessa, kun luin vielä tuota talviketjua, toivotaan ettei mennyt v-spec väljäksi  :evil:
HN X1-CRT, X1-CR, Dm-one spec. Alpha ja v-spec.

Poissa Casull

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: O.S Moottorit, V-SPEC jne
« Vastaus #594 : 03.01.10 - klo: 14.50 »
Hoke osaa sanoa tarkat laakerien kestoiät, mulla ei siihen kokemus riitä.

Hoke on kirjoittanut ne tähän ketjuun joskus aiemmin, kun vaan selaa ketjun alusta asti läpi niin löytyy.
Muistaakseni etulaku 2gallonaa, taka 4gallonaa ja varmaan siinä paikkeilla kiertokankinkin.
Tosin mulla oli yks v-spec jolla oli ajettu reilu 6 gallonaa, eikä siinä ollut vielä mikään väljänä vaikka varalta laakeroinkin sen.(siitäkin on juttua täs ketjussa)

Casullilla kyllä kokemus riittää kertomaan erittäin tarkan vaihtoajan kohdan: Sehän on viimeistään vähän ennenkuin laakeri menee väljäksi :wink:

Elä irvi!  :grin:
Yhden laakerin olen kyllä vaihtanut liian aikaisin, yhdet aivan liian myöhään (kone oli jo tuhoutunut) ja ainakin yhdet ruostumisesta johtuneesta ennenaikaisen kulumisen vuoksi, eli ei ollut tuo 4 gallonaa vielä lähelläkään.
Hobao ST PRO,OS28xz,Torsen|8.5 PRO, OS Speed,BBF,Torsen|2xInferno DX, 21RZ-V01B|Futaba 3Pk 2.4Ghz/40FM/27AM

Poissa Niko

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
    • www.hobao.fi
Vs: O.S Moottorit, V-SPEC jne
« Vastaus #595 : 05.03.10 - klo: 18.01 »
Juttua uudesta O.S. .25 truggymoottorista ja .21 ratapannusta:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=NLJ5bvT4SG0[/youtube]
Maahantuonnit: SANWA / OS ENGINES / HOBAO / NOVAK / VP PRO / O'DONNELL Fuel / AGAMA - HoBao FINLAND

Poissa RC-Garage

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://www.rc-garage.fi
Vs: O.S Moottorit, V-SPEC jne
« Vastaus #596 : 18.03.10 - klo: 10.06 »
Muutamia lainauksia käyttökokemuksista maailmalta(RC-Tech).
Kyseessä siis uutukainen .25XZ.


First run on the clock done, p3 plug os 2050 pipe and a 14-50 gearing we got 12:23 seconds on a 40 second lap time track. 0 crashes or stops and the track is a bit tite. Will note the bottom was a tad rich but temped at 209. I'm very very happy with the power I was expecting a 28 feeling but it leans more toward a 21 with a mild hit on bottom and a crazy mid and top. I will say with confidence on my truggy the beat overall engine iv ever used it's not hard to control n if u need power after a mistake it's there. I will be running all day now Iv gotta go put the 21 and 28 in for comparison.
___________________________________________________________ __________________________________

So after hours of wheeling today iv come up with a simple answer, yes this engine is the best truggy engine ever made! Power curve is probly the best part of this engine, it had a mild hit (not anymore then mild) kinda like a mod 21 but the mid and top is where this engine does complete damago on the competition it just pulls harder n harder and it's so easy to handle,I was on a slick track and had no issues with being over powered it just was so use-able everywhere. The 12:23 second for a tank was mindblowing especially cause it was on the richer side of things. All in all deff a winner in truggy i had a smile all day!!!
___________________________________________________________ __________________________________
Ok

First true race with this engine and all i can say is wow...

This engine is an easy 10min engine in the Truggy as i was pitting my lad at 10min with still visible fuel in the tank, Engine ran like a dream all day and will sit and idle as well with out dramas. Tryed the OS 2060 up first and that pipe really works well on the OS .25 it gives it a real positive feel on the Trigger. Decided to throw on the Thunder Tiger 2035 and just bought the OS to life and gave the best fuel consumption. The lad finished second in the main. Just has the right power to move the Truggy out of the corners as most were asking how we got our bottom end as he would climb all over the 21's out the corners.
RC-Garage     ***RC autoilun erikoisliike***
Hiekkamäentie 11, Hyrylä. Avoinna Ma,Ke,Pe 11-18 Ti,To 11-16 Vähemmän puhetta, enemmän tekoja.

Poissa miksu79

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: O.S Moottorit, V-SPEC jne
« Vastaus #597 : 24.03.10 - klo: 23.06 »
minkäs ton os v-spekin etu ja takalaakerin koko on? ja samat tiedot .28 rukki moottorista kiinnostaa.
agama A8 evo nordic os speed futaba savöx Team Associated sc10 4x4  TC6.1  LRP

Poissa Ile__

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: O.S Moottorit, V-SPEC jne
« Vastaus #598 : 25.03.10 - klo: 00.44 »
Etulaakeri 7x19x6
Takalaakeri 14x25,4x6.
Myös .28 koneessa on samat laakerit.
« Viimeksi muokattu: 25.03.10 - klo: 01.00 kirjoittanut Ile__ »
Kyosho Inferno  VE  Race Spec

Poissa disu

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: O.S Moottorit, V-SPEC jne
« Vastaus #599 : 19.04.10 - klo: 23.06 »
Etulaakeri 7x19x6
Takalaakeri 14x25,4x6.
Myös .28 koneessa on samat laakerit.

Onkos .21rg:ssä tuo takalaakeri sama? etunen on ainakin.

edit: taitaa ollakkin takanen sama ku .21VG:ssä eli 12x24x6

Saako muuten RG:n mäntää/sylinteriputkea enää mistään? Vai käykö VG:stä?
« Viimeksi muokattu: 19.04.10 - klo: 23.13 kirjoittanut disu »