Kirjoittaja Aihe: Englannin hallikisat  (Luettu 22022 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Tuure

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Englannin hallikisat
« Vastaus #60 : 19.12.06 - klo: 13.03 »

Poissa Tuukka

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Englannin hallikisat
« Vastaus #61 : 20.12.06 - klo: 00.19 »
Ja sitten lauantain tapahtumat meidän vinkkelistä. Edessä oli 5 alkuerää,
joista 3 otettaisiin huomioon laskennassa. Ensimmäisen erän lämppäreissä irtosi rengas. Heksistä ja mutterista oli mennyt kierteet. No onhan tässä vielä mahdollisuuksia, ei pidä hermostua. Toisessa erässä sitten meni vastarin akun johto muutaman kierroksen jälkeen. No hätä onhan vielä kolme erää jäljellä.

Kolmas erä oli sitten pakko onnistua, kuten myös kävikin. Tuomas pisteli 7 läppiä + 1,5 sekunttia eli melkein tosimiesten kierroksille (8). Tulos oikeutti erän sijalle 60. Parempaankin olisi helposti päässyt, jos ei olisi niin ruuhkaista. 14 autoa erässä ja rata on vain noin puolet ulkoradoista, niin pusuja tuli ja joskus annettiin. Oli oleellista saada hyvä ajo silloin, kun ei tullut kolkatuksi. Tuomaria ei ollut tai se oli lahjottu tai jotain.

Neljänteen mentiin hyvillä mielin, mutta tultiin pois 5 kierroksen jälkeen nauraen. Koneen sopan saanti loppui. Kone kävi, mutta tyyliin 5 sekunttia paikallaan ja sitten kuin tykin suusta muutama sekuntti.

Koneen läpikäyntiä. Ensin tutkittiin letkut ja tankki. Ei vikaa, mutta letkut vaihtoon. Koneen koekäyttö - vikaa ei tullut tankillisella pelleillessä.

Viides erä. Olisiko ollut peräti 2 kierrosta ajoa pääosin mooavalla
koneella eikäs edes täyttä aikaa viitsitty pelleillä.

Tuloksena siis upea 0-2-7-5-2 sarja. Käytännössä yhden heatin tuloksella ei jäänyt edes alimpaan nousufinaaliin! Sijoitus jotain 12X.

Ennen hotellille lähtöä koneen laittamista kuntoon. Vaihda tankki Torsti!
Kuului varikolla. Ei auttanut. Josko pilli olisi tukossa? Eli käyrä ja pilli vaihtoon. Ei auttanut. Sitten kaasarin vaihto, niin alkoi pelittämään.

Konetta säädettiin sitten jopa ruotsalaisten RB miesten toimesta kohdilleen. Nyt kone toimii,  mutta paljonko tankillisella pääsee? Nousufinaali tulee olemaan 15 minuuttia. Yhdellä tankkauksella olisi hyvä päästä, mutta järki sanoo kahdella.

Viimeisissä erissä oli yksi harvoista täällä toimivista renkaista alla, Heinosten laina crimet M3 seoksella. Ne toimivat, joten kaupasta sellaiset liimaukseen nousufinaaliin.

Ja mitä "ihanaa" tapahtuikaan nousussa. Siitä myöhemmin ...

Mika R

  • Vieras
Englannin hallikisat
« Vastaus #62 : 20.12.06 - klo: 00.30 »
ei niin hauskaa mutta hauskasti kirjoitettu! kiitos Tuke, jatkoa odotellaan...

Poissa Tuukka

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Englannin hallikisat
« Vastaus #63 : 20.12.06 - klo: 12.25 »
Sunnuntain nousufinaalimme oli siinä mielessä outo, että peräti neljä suomalaista sattui samaan nousuun. 4 nousisi 14 autosta eli kaikki muut jäisivät rannalle. Tämä oli vakaa aikomus. Nousufinaalimme alkoi heikohkosti. Lehmä jäi alussa ruuhkan uhriksi. Tuomas missasi sisäänpyynnön ja kone sammui tankkauksen yhteydessä sopan loppumiseen + seuraavaan mutkaan uudestaan. Tankkauskierroksen ajaksi tuli 2 minuuttia, kun muuten kierros kesti 40-43 sekunttia.

Nyt piti mennä riskillä loppuun asti, kun konetta ruuvattiin aavistus laihemmalle tankkauksen yhteydessä. Mekkareille oli näytöt mistä näki tilanteen. Vaan viimeiselle kierrokselle soppa loppui. Nousu jäi haaveeksi. Kyllä korpesi  - kunnes alkoi naurattaa koko touhu. Tuomaksen auto toimi hyvin kuten myös kuski. Niillä eväillä olisi pitänyt päästä puolen välin paremmalle puolelle. Hyper 7 ajot on varmaan ajettu.

Kamat kasaan. Kamera esiin ja kuvaamaan. Jos hyvin käy, niin saadaan
teillekin aitoa suomifilmiä lähinnä suomalaisten ajoista. Tuomas sen sijaan
sai JQ:n avulla työpaikan rengaspalkalla Deganin nostajana. Pari tuntia
nostelua (truggy ja buggy) ja vaivan palkaksi repullinen renkaita.

Maanantaina ajettiin moolin kautta Mansen lentokentälle, jonne tuli sitten lisääkin suomalaisia toiselta kentältä. Moolilla oli iso laulava Joseph niminen joulukuusi, jossa silmät ja suu heilui. Kentällä meni muuten hyvin, mutta todellakin vain yksi käsimatkatavara sai olla per nenä. Läpivalaisun jälkeen nuuskittiin jollain detectorilla autoa jonkun aikaa. Vanhojen kalsareiden haju peitti fuilihöyryjen ödöörin, joten sikäli onnisti.

Lopuksi hajamietteitä:
- englantilainen ruoka on piip varsinkin kisasnagarin.
- Losin autot joko olivat hyviä tai huonoja ajettavuudeltaan. Molempia iski silmään.
- RB:n kisakuskit käytti Hongnorin 2047 pilliä?
- Adam Drake oli ihan ylivoimainen. Olisi varmaan voittanut millä tahansa autolla. Mielestäni suurin ero oli vetopäällä kääntyvyydessä verrattuna muihin autoihin.  Vaikuttaako Losin erilainen painojakauma tähän?
- lentokenttäturvatarkastus on ihan arpapeliä. Samoja kamoja tutkittiin ihan eri tavalla. Osa piti jättää toisilla pois. Ryanairilla ei saanut olla öljyttyjä filttereitä jne...
- ottaessani ulkona lähtöhetkellä hotellista kuvaa, tuli nainen kysymään miksi kuvaan. Aiotko syyttää hotellia? Joo, tyyny oli huonosti.

Kiitoksia mukana olleille seurasta.

Teami vaikenee ...

Poissa *Wimmu*

  • Veteraani
    • Profiili
Englannin hallikisat
« Vastaus #64 : 20.12.06 - klo: 21.46 »
28 tikkiä naamassa.
ensimmäinen ambulanssi kyyti,kauniit hoitsut!

+asiat kisoista: rata oli loistava,buffetti mahtava

-asiat:ei tuomarointia,ei katsastusta,ei kunnollisia wc tiloja
         rakentavaan kritiikkiin reagointi( sitä ei ollu)
         sää
         tikit
         RYANAIR ON HANURISTA!!!!!
         
just tullu kotiin,myöhemmin lisää kommenttia
The

Poissa Maakari

  • Veteraani
    • Profiili
Englannin hallikisat
« Vastaus #65 : 20.12.06 - klo: 21.53 »
mikä nyt kun noin pal tikkei? Olitko jossain väärän joukkueen bubis?
.|RC-Garage|.
 Asso+Futaba+LRP

Poissa Niko

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
    • www.hobao.fi
Englannin hallikisat
« Vastaus #66 : 22.12.06 - klo: 21.17 »
En lennä enää koskaan Ryanairilla.


T: 4 lentolippua ostanut
Maahantuonnit: SANWA / OS ENGINES / HOBAO / NOVAK / VP PRO / O'DONNELL Fuel / AGAMA - HoBao FINLAND

Mika R

  • Vieras
Englannin hallikisat
« Vastaus #67 : 22.12.06 - klo: 21.52 »
Sellasia no halpalentoyhtiöt on

Mikä toi Vimmun tikit naamassa juttu on? kertokaas nyt kun aloitittekin

Poissa Gucci

  • Jäsen
    • Profiili
Englannin hallikisat
« Vastaus #68 : 24.12.06 - klo: 15.24 »
Onko lentoyhtiön vika jos myöhästyy koneesta, tai ei osaa pakata kamojaa?

Poissa JK

  • Veteraani
    • Profiili
Englannin hallikisat
« Vastaus #69 : 24.12.06 - klo: 15.25 »
Lainaus Tuukalta:

"Pihassa pojat sitten alkoi painimaan iloisen jälleennäkemisen riemussa, sillä seurauksella, että ambulanssi oli pihassa alta 5 minuutin. Asian omaiset saavat kertoa. "

Lopputulos 28 tikkiä??? :shock:

Poissa *Ari*

  • Fullspeed RC
    • Profiili
    • www.hobbyfactory.fi
Englannin hallikisat
« Vastaus #70 : 24.12.06 - klo: 22.39 »
Gucci vois kertoo miten ne kamat pakataan  niin osais ens kerralla paremmin
Ittellä ei ollu ongelmia
hobbyfactory.fi kyosho, AKA

Poissa Jartsa

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Englannin hallikisat
« Vastaus #71 : 24.12.06 - klo: 22.54 »
Lainaus käyttäjältä: "*Ari*"
Gucci vois kertoo miten ne kamat pakataan  niin osais ens kerralla paremmin
Ittellä ei ollu ongelmia

Ei ollu mullakaan!  :)

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Englannin hallikisat
« Vastaus #72 : 24.12.06 - klo: 22.56 »
No proplemo...
Josella autossa moottori ja tankki paikallaan...

Ottivat ihan jopa härvelillä testit sisältääkö jotain vaarallista.
Puhtaat paperit ja matka jatku.

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Englannin hallikisat
« Vastaus #73 : 24.12.06 - klo: 23.05 »
Lainaus käyttäjältä: "Gucci"
Onko lentoyhtiön vika jos myöhästyy koneesta, tai ei osaa pakata kamojaa?



A...
Me ei itseasiassa edes myöhästytty koneesta.
Lipuissa lukee takana että 30 minuuttia ennen lähtöä viimeistään oltava zekkaamassa...

Löytyy todisteena kuitit autovuokraamosta että oltiin jo 40 minsaa ennen lennon lähtöä paikalla...
Kaverit yritti samalla päästä zekkiin mutta luukut oli jo kiinni.

Eli lentoyhtiö siis laitto lapun luukulle liian aikaisin.

Ja mitä kamoihin tulee niin hyvin on päästy aikaisemminkin läpi...
Niin pääsi pari muutakin läpi, mutta sitten keksikin joku että eipäs enää pääsekkään.

Kamoissa ei mitään vaarallista...
Lentoyhtiöiden tietämättömyys on erittäin paha ongelma ja nyt se vieläpä kostautu pahemman kerran.

Tervetuloa Gucci seuraavalle kisareissulle mukaan...
Katsotaan kuinka osaat homman ihan käytännössä.
Täällä se on helppoa louskuttaa leukoja katkeroituneena joululahjojen vähyydestä.

Ps: Me ollaan jokainen reissattu jo vähintään 5 eri maassa ilman ongelmia. Tälläkin kerralla ongelmat kohtasi vain yksi kaveri. Moni meni läpi samanlaisilla kamoilla joilla yksi ei sitten päässytkään.

Poissa Niko

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
    • www.hobao.fi
Englannin hallikisat
« Vastaus #74 : 25.12.06 - klo: 00.06 »
Juu aika jänskää että olen matkustanut lentokoneella täysin samalla pakkaus-systeemillä viimeiset 20+ lentoa ja Ryanairilla on täysin samat turva-asetukset kuin muillakin lentoyhtiöillä, mutta silti ei pääse koneeseen. Noh sanoo kuka mitä vaan ni en lennä enää ko köyhälentoyhtiöllä ja ei lennä tuttavapiiristäni ketään muukaan. Jos ei ole fyffeä lentoo kunnon lentoyhtiöillä en lennä piste.

 :mrgreen:

Manchesterissä kattoivat vaan että aijaa tääl on pienoisauto. Eihän tääl oo nesteitä missään. Ei ollut joten homma ok.

Oltiin muuten 45 min aikaisemmin lentokentällä. Pitäisi riittää hyvin elektronisilla lipuilla. Siihen kyllä oli keskiviikkona aikaa että Arin ja mun laukut ehdittiin penkoa koneesta vielä ulos. Antoivat vielä Arille väärän laukun ja rikkoivat mun laukun. Laukut annettiin myös ilman kuittausta. Ei kovin normaalia.


Ryanairilla on myös 15 kg painorajoitus joka ei riitä ellet aio kusettaa kavereitasi ja jätä kaikki omat yökalut ja startterin kotiin ja pummi koko ajan kavereiden työkaluja jotka maksoivat ylikilot. Ryanairilla ylikilot maksetaan jopa yhdestä ekstrakilosta. 8 eur / kg. Muilla lentoyhtiöillä painoraja on 20 kg. Mulla alkaa olla SAS:illa sen verra pointseja että saan varmaan pian ellen jo nyt ottaa vielä 10 ekstra kiloa. 30 kiloon saa jo tuliaisiakin.
Maahantuonnit: SANWA / OS ENGINES / HOBAO / NOVAK / VP PRO / O'DONNELL Fuel / AGAMA - HoBao FINLAND

Poissa Niko

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
    • www.hobao.fi
Englannin hallikisat
« Vastaus #75 : 25.12.06 - klo: 00.15 »
Vimmulla tikkejä silmäkulmassa, koska kaatui puskaan jossa risu osui silmäkulmaan. Ei ollut kaunista katseltavaa. Pojat osaa sitten ottaa ensi kerralla rauhallisemmin.
Maahantuonnit: SANWA / OS ENGINES / HOBAO / NOVAK / VP PRO / O'DONNELL Fuel / AGAMA - HoBao FINLAND

Poissa *Wimmu*

  • Veteraani
    • Profiili
Englannin hallikisat
« Vastaus #76 : 25.12.06 - klo: 16.17 »
Niko,mä en kaatunut,vaan mut tönästiin!!!
The

Mika R

  • Vieras
Englannin hallikisat
« Vastaus #77 : 25.12.06 - klo: 17.18 »
Jaahas, no kiitos tiedosta, koita parantua

Olen itsekin jäänyt rannalle helsinki-vantaalla 45 min ennen Britin lähtöä aamulla klo 07. Ne sulkee luukut melkein tuntia ennen nykyisin, tosin tosta on kyllä aikaa

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Englannin hallikisat
« Vastaus #78 : 25.12.06 - klo: 17.40 »
Mikäli lentolipussa ilmoitetaan 30 minuuttia niin ei silloin voida laittaa luukkuja kiinni 45 minuuttia ennen lennon lähtöä.

Kohtahan ne ilmottaa että lento lähtee 18.00 vaikka keksivätkin sitten yhtäkkiä lähteä 17.25

Aikatauluista pidetään kiinni ja näin on tähenmennessä tapahtunutkin.
Ryanair näytti tällä kertaa esimerkin kuinka hommia ei hoideta.
tästä koitui jokaisella erittäin suuret lisäkustannukset.
Ja jokainen voi olla varma että homma ei jää tähän.
Todisteet löytyy siitä että olemme olleet paikalla ajoissa jne.

Poissa Vesa

  • Oulun seudun pienoisautoilijat ry
    • Profiili
Englannin hallikisat
« Vastaus #79 : 25.12.06 - klo: 17.44 »
Lainaus käyttäjältä: "-Tony-"
Vinkkinä Ryanairilla matkustaville; vuonna 2005 matkustin Ryanairilla Italiaan kisoihin Englannin kautta. Yllätyksekseni minulle kerrottiin Ryanairin lähtöselvityksessä että nämä ja nämä tavarat eivät lähde mukaani lennolle ja että kuka nämä tavarat tulee hakemaan vai hävitetäänkö ne!!!!!!! Näitä tavaroita olivat sähkömoottori (löytyi rengassorvista) sekä polttomoottorit!!!!!!!! Autot, renkaat, varaosat ja työkalut sain viedä mukanani lennolle. Tosin olin ruuvannut kahteen autoon moottorit kiinni, enkä ruvennut niitä siinä lähtöselvityksessä irroittamaan. No, soitin vaimolleni että tulee hakemaan tavarat pois lentokentältä ja sitten soitin hyvälle ystävälleni että voisiko hän lähettää nämä tavarat minulle nopealla postilla hotellilleni Italiaan, tämä järjestyi hyvin. Onneksi olin varannut muutaman ylimääräisen päivän reissaamiseen ennen kisan alkua ja loput tavarani saapuivat Italiaan hotellille päivää ennen treenien alkua.
Niinpä kehoitan että otatte ennalta selvää mitä tavaroita Ryanair suostuu kuljettamaan, ASAP!!!!!!!!!!!
Roche | Reedy | V-Dezign | Radtec | Team Associated | BlackArt | TQ Wire | EuroRC

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Englannin hallikisat
« Vastaus #80 : 25.12.06 - klo: 19.04 »
Millätavalla tuo quote liittyi siihen että lentoyhtiö laittoi luukun etuajassa kiinni????

Ei mitenkään...
No yhden kaverin jääminen kentälle liittyy tuohon, mutta hyvin ne tavarat tulivat suomesta englantiin...
Itselläkin käsimatkatavaroissa 2 kpl moottoreita.

Oli asia nyt ihan miten tahansa niin Ryanair laittoi luukut kiinni liian aikaisin.
He ilmoittavat lippunsa takana että zekkauksessa oltava viimeistään 30 minuuttia ennen lennon lähtöä... Kyllä... olimme toisinsanoen jopa hyvissä ajoin, mutta luukut olivat suljettu eikä mitään mahdollisuutta päästä koneeseen.

Tämä ei siis todellakaan ollut millään muotoa meidän syy emmekä olisi voineet vaikuttaa kyseiseen tapahtumaan mitenkään ottamalla mistään asioista selvää.
Turha se on näköjään tuolta lentoyhtiöltä mitään selkoa edes ottaa jos eri suuntiin on säännöt eri, ja itse poikkeavat ilmoittamastaan.

Tästälähtien minä ja varmasti kaikki mukana olleet kaverit käyttävät tasantarkkaan muita lentoyhtiöitä.
Tämä oli kokeilu, joka jäi ensinmäiseksi ja viimeiseksi.

Poissa Vesa

  • Oulun seudun pienoisautoilijat ry
    • Profiili
Englannin hallikisat
« Vastaus #81 : 25.12.06 - klo: 19.11 »
Siten liittyy että ko. firmalta voi odottaa mitä vaan.

Melko rentoa.
Roche | Reedy | V-Dezign | Radtec | Team Associated | BlackArt | TQ Wire | EuroRC

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Englannin hallikisat
« Vastaus #82 : 25.12.06 - klo: 19.20 »
Mjooo... No näköjään.
Ihme että sentään porukka alunperin pääs oikeaan määränpäähän ja vieläpa kamat tuli perille... Joskin losin filsut ja joiltain pikaliimat jäi ryanairille.

PRRRSSSSTÄ konsanaan koko pulju.

Poissa Niko

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
    • www.hobao.fi
Englannin hallikisat
« Vastaus #83 : 25.12.06 - klo: 20.03 »
Se on helppo viedä ihmiset jonnekkin ja takas tullessa säännöt muuttuu. On pakko pistää taalaa tiskiin (paljon) että päsee kotiin  :mrgreen: Toimiva mutta arveluttava business idea.


Mä en enää jaksa itkeä tästä aiheesta. Fyffet meni ja nyt katsotaan jo seuraaviin kisoihin. Maaliskuussa Vegasiin katsomaan ison maailman menoa.
Maahantuonnit: SANWA / OS ENGINES / HOBAO / NOVAK / VP PRO / O'DONNELL Fuel / AGAMA - HoBao FINLAND

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Englannin hallikisat
« Vastaus #84 : 25.12.06 - klo: 21.29 »
Joo... vegasi vois olla kiva... Paha vaan ku meni rahat ylimääräseen lippuun myöhästymisen takia... ja vielä lentoyhtiön kikkailun takia.

Poissa Tounison

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://koti.mbnet.fi/tounison/
Englannin hallikisat
« Vastaus #85 : 25.12.06 - klo: 22.17 »
Lainaus käyttäjältä: "*HOKE*"
Paha vaan ku meni rahat ylimääräseen lippuun myöhästymisen takia... ja vielä lentoyhtiön kikkailun takia.
= matkavakuutus, korvaushakemus, kuluttaja-asiamies. Varmasti joku noista auttaa  :?:

Poissa Niko

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
    • www.hobao.fi
Englannin hallikisat
« Vastaus #86 : 25.12.06 - klo: 22.23 »
Lainaus käyttäjältä: "Tounison"
Lainaus käyttäjältä: "*HOKE*"
Paha vaan ku meni rahat ylimääräseen lippuun myöhästymisen takia... ja vielä lentoyhtiön kikkailun takia.
= matkavakuutus, korvaushakemus, kuluttaja-asiamies. Varmasti joku noista auttaa  :?:



Joku näistä varmasti hoitaa homman.
Maahantuonnit: SANWA / OS ENGINES / HOBAO / NOVAK / VP PRO / O'DONNELL Fuel / AGAMA - HoBao FINLAND

Poissa Tuukka

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Englannin hallikisat
« Vastaus #87 : 28.12.06 - klo: 15.18 »
Matkan jälkimaininkeja. Lupasin videota. Kuvasin HD moodilla ja nyt yritän saada ulos tuota dataa. No kaapelia ei tietenkään tullut kameran mukana. Ostin sellaisen, mutta kotona ei löytynyt kaapelin kameran puoleiseen päähän sopivaa koloa. Ei kun kauppaa takaisin. No löytyihän sieltä sitten kaupassa se reikä sille kaapelille. Takasin kotiin. Ajattelin, että sillä movie makerilla homma toimisi. Ja katin kontit. Se ei ymmärrä teräväpiirtokuvaa. Pitää hankkia oma editointiohjelma. Sellaisen kävin sitten hakemassa toisesta kaupasta. Ostin ohjelman, joka osaa käsitellä HD dataa. Kotiin silmät kiiluen. Ei homma toimi. MIkäs nyt!? Tarkemmassa tarkastelussa ohjelma osaa KÄSITELLÄ HD kuvaa, mutta ei pysty sitä imuroimaan!? Mutta tämän "PRO" ohjelman Plus versio osaisi. Ohjelmaa vaan ei pysty upgradaamaan!? Maahantuojasetä lupaa yrittää kanssani jotain sopimusta. Saas nähdä kuinka käy?!

Mitä ilmeisemmin minua viedään nyt kölin alta ja hitaasti. Kysyn nyt olenko jo ohittanut kölin vai vieläkö tässä mennään alemmas? Ja kuka ottaa sivulleen videon, joka ehkä valmistuu vuonna 2007? Juutuuppiin en viitsis laittaa.

Poissa Niko

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
    • www.hobao.fi
Englannin hallikisat
« Vastaus #88 : 28.12.06 - klo: 15.25 »
Mä voin laitta mun serverille Tuukka.




Jos on nykyaikainen laiva, niin kyseessä on tasainen pohja (ei v-pohja), eli saatat olla lähes koko matkan syvällä pohjalla  :mrgreen:
Maahantuonnit: SANWA / OS ENGINES / HOBAO / NOVAK / VP PRO / O'DONNELL Fuel / AGAMA - HoBao FINLAND

Poissa Tuukka

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Englannin hallikisat
« Vastaus #89 : 28.12.06 - klo: 15.56 »
Jaa niin sinähän olit se "laivainsinööri". Ettei ole enää köliä paateissa. Mikään ei ole kuin ennen. Pitää vissiin tuo sanonta uusia vaikka tyyliin "nyt mua viedään ryanairin lennolle" :mrgreen: