Kirjoittaja Aihe: Xpress Junior/Junior Kit mielipiteitä kokemuksia?  (Luettu 9934 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa feenovi

  • Veteraani
    • Profiili
(Jep!
Elikkä mulle kin iski nytten tommonen turistin hommas kuume :D
Kriteerit on seuraavat: Tiedän että asso ois paras ja silleen mutta a.)Mul ei oo hirveesti rahaa eli ei rahaa ja b.) olen pikkasen kyllästynyt kun jokasella on suunnilleen se yks ja sama asso tc3. Elikkä kertokaa te osaajat että onko noista xpressin Junior malleista mihinkääm ja kerron viellä että mulla on se pää ajatus että kuhan pääsen radalle ei sen pidä mikään hirvee tykki olla KUHAN PÄÄSEE AJAMAAN SISÄLLE TOURINGIA:D(ja ulos)

 Ja onkos kenelläkään tietoa että mitä tossa xpressin Junior mallissa tulee mukana ei varmaan muutan kun auto koska se maksaa vaan 130€? Ja pääseekö tommosella junior kitillä EDES vähän sinne alkuun nimittäin se on hapa vaan 1700mk ja siin tulee kaikki...Mut muistakaa että tärkeintä mulle on se että pääsen vaan alkuun elikkä kertokaa onko noi mistään kotosin. :?:
täysii

Poissa Teemu L

  • Veteraani
    • Profiili
Xpress Junior/Junior Kit mielipiteitä kokemuksia?
« Vastaus #1 : 10.02.03 - klo: 15.10 »
No pääseehän sitä melkein kaikilla autoilla alkuun, paitsi nikoilla. Kyllä tuo varmaan on ihan OK auto!

Poissa Gonzo

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Miksei?
« Vastaus #2 : 10.02.03 - klo: 15.43 »
Kunhan auto täyttää seuraavat vaatimukset:

1. Siihen saa varaosia (aloittelijalla niitä kuluu, minä tiedän)
2. Se on kuulalaakeroitu (liukulaakereilla saa vieläkin enemmän ostaa varaosia)
3. Siinä on elektroninen nopari
4. Sulle jää hankinnan jälkeen rahaa laturiin, akkuihin ja varaosiin

Toi Xpress Junior on mulle tuntematon laite, mutta siinähän taitaa olla kohdat 1,2 ja 3 kunnossa.

Timppa

Itse en kuitenkaan ostaisi valmiiksi koottua autoa, itse kun rakentaa, niin oppii samalla säätöjen ja säädettävien paikkojen logiikkaa ja muutenkin oman auton rakenteen.
Timppa

Poissa feenovi

  • Veteraani
    • Profiili
Xpress Junior/Junior Kit mielipiteitä kokemuksia?
« Vastaus #3 : 10.02.03 - klo: 18.02 »
näinhän se on mutta toi on niin pirun halpa...Onko toi Junior kit kuulalaakeroitu?
täysii

Poissa Phiit

  • Tulokas
    • Profiili
KYLLÄ ON PARASSSSS
« Vastaus #4 : 10.02.03 - klo: 18.26 »
Siis mulla on kyseinen auto!!! Mukana tuli mulla ainaki seuraavat:
Radiot (Futaban)
2 settiä renkaita
Moottori
Elektroninen nopeudensäädin
Super hieno Xpressin kantokassi
Kori valmiiks maalattuna
pötkö akku (panasonic 1700 mah)
Ja varaosia kyllä ainakin Race Housessa oli en oo ihan varma onko muualla mutta toistenki valmistajien osia voi soveltaa!!!

Suosittelen lämpimästi...Loistava auto päästä alkuun!!!

Poissa feenovi

  • Veteraani
    • Profiili
Xpress Junior/Junior Kit mielipiteitä kokemuksia?
« Vastaus #5 : 10.02.03 - klo: 18.29 »
Hienoa! Jes nyt ei muuta kun rahaa keräämään! ainoa yksi jäi hampaan koloon kaivamaan kun kävin "virallisilla" enkun kielisillä xpressin sivuilla niin toi Junior Kitti näytti ihan 1/12 autolta verrattuna muihin ETTÄ ONHAN TOI VARMASTI 1/10? :D
täysii

Poissa Phiit

  • Tulokas
    • Profiili
eiköhän
« Vastaus #6 : 10.02.03 - klo: 18.40 »
Siis kyllä se mun mielestä on... ainaki se näyttäs olevan saman kokonen ku asso...Kyllä sillä kisoihinki pääsee...Tarkista vielä jostain. :mrgreen:

Poissa feenovi

  • Veteraani
    • Profiili
Xpress Junior/Junior Kit mielipiteitä kokemuksia?
« Vastaus #7 : 10.02.03 - klo: 18.59 »
Joo kyl se on 1/10 koska xpressin sivuil lukee:

Xpress valmistaa 1/10 kokoluokan sähkö touring autoja. Autot ovat todella kestäviä ja helppoja säätää, sivuiltamme löydät huippukuskien valmiiksi tekemiä setuppeja. Jatkuva varaosapalvelu, ei viikkojen odotusta puskurille vaan kaikki osat hyllyssä kokoajan!  :D  :o  :oops:
täysii

Poissa VesaK

  • Veteraani
    • Profiili
Xpress Junior/Junior Kit mielipiteitä kokemuksia?
« Vastaus #8 : 10.02.03 - klo: 19.47 »
Oletko ottanut yhteyttä ko. liikkeeseen, onko Junior Kitiä todella vielä myynnissä? Ilmoituksen yhteystiedot (Race House) nimittäin viittaa yritykseen, jota ei taida olla enää olemassakaan?

Uskoisin, että teet viisaammin, jos käytät saman rahan käytettyyn ja tunnetumpaan malliin. Se voi olla Xpressin parempi malli MK3, tai jokin muu, mitä tarjolla on.

Poissa Matias V

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Xpress Junior/Junior Kit mielipiteitä kokemuksia?
« Vastaus #9 : 10.02.03 - klo: 20.21 »
KYLLÄ Race House ON vielä elossa, nimittäin se on muuttanut Helsinkiin!!
porthaniankadulle (vai miten se nyt kirjoitettiinkaan)
"Never argue with an idiot, they bring the conversation down to their level and then win with experience."

Poissa feenovi

  • Veteraani
    • Profiili
Xpress Junior/Junior Kit mielipiteitä kokemuksia?
« Vastaus #10 : 10.02.03 - klo: 21.48 »
Mutta pääseekö tolla Junior mallilla edes niinkun joten alkuu tourinkiin?
täysii

Poissa Vihrea

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://rcee.has.it
Xpress Junior/Junior Kit mielipiteitä kokemuksia?
« Vastaus #11 : 10.02.03 - klo: 22.22 »
no sanos miks ei pääsisi ?
Galant VR-4

Poissa Rph

  • Ulvilan RC-rata
    • Profiili
Xpress Junior/Junior Kit mielipiteitä kokemuksia?
« Vastaus #12 : 11.02.03 - klo: 18.24 »
Osta Xpress Pro99 itselläni ollut jo parivuotta käytössä,ja ei ole ollut ongelmia,auto on teknisesti todella kestävä kunhan huoltaa diffit säännöllisesti.  

Ps:olet oikeassa,välillä kiva ajaa muillakin kuin Assot.Losit...ym...
mydään lennokipiruustuksia .)

Poissa feenovi

  • Veteraani
    • Profiili
Xpress Junior/Junior Kit mielipiteitä kokemuksia?
« Vastaus #13 : 11.02.03 - klo: 18.55 »
Mutta pärjäsikö tulla Junior autolaa jossain ns. "Kerhokisassa" jos on sama moti kuin muilla eihän ne nopeudesta jää kiinni vai? eikös ne ole kuitrenkin ne ajajan taidot ja loppujen lopuksi myös ajo-ominaisuudet ne mitkä ratkasee? Soitin tänään tonne Xpressiin ja siellä vastattiin että :"rc-superstore" olin pikkasen ihmeessäni :D. Mutta myyjä tuntui tosi kivalta ja avuliaalta että pahasti näyttää siltä että jos ei rahat riitä muuhun niin viimestään syksyllä sitten ostan ton...
täysii

Poissa Matias V

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Xpress Junior/Junior Kit mielipiteitä kokemuksia?
« Vastaus #14 : 11.02.03 - klo: 20.07 »
joo oliks se myyjän puhe vähän horjuvaista????!

nimittäin myyjä on Rami Savolainen!!!!
"Never argue with an idiot, they bring the conversation down to their level and then win with experience."

Poissa hellgren

  • Veteraani
    • Profiili
Joo-o sellasta
« Vastaus #15 : 11.02.03 - klo: 20.58 »
Mutta syksyyn mennessä olet jo noin tuhat kertaa kerennyt muuttamaan mielesi. Jos kuitenkin edelleen silloin olet sitä mieltä että haluat xpressin (hyvä valinta siis, xpressillä itsekin ajan), niin kannattaa harkita käytettyä Swaugeria (MK3 2000 taitaa olla), saat todennäköisesti halvemmalla kuin uuden juniorin.
Lahti Rock City

Poissa feenovi

  • Veteraani
    • Profiili
Xpress Junior/Junior Kit mielipiteitä kokemuksia?
« Vastaus #16 : 11.02.03 - klo: 21.40 »
Joo ´mut uusi on aina uusi :D Saako tohon esim. tohon pro versioon laitettua pötköakun vai pitääkö se laittaa irtokennoista?
täysii

Poissa CAi

  • Veteraani
    • Profiili
Xpress Junior/Junior Kit mielipiteitä kokemuksia?
« Vastaus #17 : 12.02.03 - klo: 09.36 »
Niin, kantsii muistaa että auton hankinta on murto-osa lajin kokonaiskuluista.....
Sponsored by: Team Associated/Reedy/LRP/XENON racing/Protoform/DHI/JB-foam/V-DeZign/Proline Racing/Ultima 
                      (__\==*==/__)

Poissa feenovi

  • Veteraani
    • Profiili
Xpress Junior/Junior Kit mielipiteitä kokemuksia?
« Vastaus #18 : 12.02.03 - klo: 19.21 »
Riippuu vähän varmaan...
täysii

Poissa pete||

  • Veteraani
    • Profiili
Xpress Junior/Junior Kit mielipiteitä kokemuksia?
« Vastaus #19 : 12.02.03 - klo: 19.28 »
Siihen pitää ostaa vielä paljon tavaraa. Tässä muutama esimerkki:

-auto
-vanteita/renkaita
-radio      (sulla varmaan on)
-akkuja    (niitäkin sulla varmaan on, akkuja kuitenkin ostellaan aina joskus)
-varaosia (niihinhän sitä rahaa vasta ajanmittaa menee!)
-oheistarvikkeita kuten: avaimia,pito/puhdistusaineita
-sähköosia: moottoreita, nopari, servo, vastareita..kiteitä
-autoon voi ostaa loputtomasti osia jos vaan rahaa riittää  8) $$ 8)

Tuntuu vähän siltä että mitä enemmän harrastus kehittyy, niin sitä enemmän rahaa tähän harrastukseen kuluu. Ei välttämättä siksi että auto hajoaisi ja pitäisi ostaa varaosia. Vaan kaikkea uutta ja tarpeellista tulee omaan tietoon ja sittenhän niitä pitää ostaa.  Aluksi riittää että auto kulkee eteenpäin, mutta   ajanmittaan rupeaa olemaan tarkempi auton kanssa. Jos kone ei kulje niin pitää ostaa uudet hiilet/sorvata kollektori.
Jos oikea etupyörä ei pyöri yhtä hyvin kuin vasen = pitää rasvata laakerit..

Poissa feenovi

  • Veteraani
    • Profiili
Xpress Junior/Junior Kit mielipiteitä kokemuksia?
« Vastaus #20 : 12.02.03 - klo: 21.22 »
Näinhän se varmaan on. Ajattelin tässä samalla että saisin tommosen xpress juniorin niinkun syksyllä mutta mul on nyt polttis ja sähkö (alphat) niin jumankekka saman tien säästän kunnolla rahaa ja ootan varmaan ens vuoteen ja sitten ostan käytetyn tai uuden KUNNON TURISTIN. Tällä hetkellä mielessä on:
-Losi xxx-s
-Asso (en mielellän ota kun kaikil on toi mut mitäs sille voi jos on toi vaan niin hyvä :D)

Onko jollain kokemuksia tosta XXX-S autosta se ois mulle parempi kun asso koska saan osat haettua stadista (itte asun vieressä). Eli onko jollain kokemuksia Losin Xxx-s autosta ja mitä siinä tulee mukana jos sen tuolta vanhasta xpressin (nykyisen rc-superstore) kaupasta ostaa varmaan pelkkä auto koska se maksaa vaan vanhaa kunnon valuuttaa 1900mk?
täysii

Poissa feenovi

  • Veteraani
    • Profiili
Xpress Junior/Junior Kit mielipiteitä kokemuksia?
« Vastaus #21 : 12.02.03 - klo: 21.33 »
Nyt löyty hyvä:D eli onko XXX-S Sport RTR mistään kotosin tai siis toi sport versio itte kyl luin tosta R/C CarAction lehestä että siinä sanottiin että että että kokoajan että sanaa pukka :D niin ETTÄ se arvostettiin ihan hyväks A+ oli jonkun verran mut sit joku tais olla myös B+ mut sanokaa te onko toi hyvä toi sport?
täysii

Poissa Matias V

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Xpress Junior/Junior Kit mielipiteitä kokemuksia?
« Vastaus #22 : 12.02.03 - klo: 22.52 »
miul on losi erelleen ja se ei taho mennä mihkään, en tiiä mikä siin on tai sit mä en vaan jaks aahjaaaa
"Never argue with an idiot, they bring the conversation down to their level and then win with experience."

Poissa nikke

  • Jäsen
    • Profiili
Xpress Junior/Junior Kit mielipiteitä kokemuksia?
« Vastaus #23 : 12.02.03 - klo: 23.19 »
onko teillä tietoo tosta Losi xxx-s graphite plus turistista?
auton mukana tulee Matrix tqx ja Novak Xxtra ja hinta on269,99 €!
mun mielestä se on parempi kuin xxx-s sportti koska se ei ole RTR!

Poissa nici

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Xpress Junior/Junior Kit mielipiteitä kokemuksia?
« Vastaus #24 : 12.02.03 - klo: 23.24 »
ehkä sulla on tervaa laakereissa kun ei kulje?  :roll: huono..  miten auto muka ei voi kulkea?  :?:  jos on vain voimansiirto pääsee pyörimään vapaasti ja sähköt on kunnossa. eli aloita noista vaikka ja kato saisitko kulkemaan...  :wink: mutta varmaan tuo expressi on ihan kelpo auto... ei ole mun tiedossa ainakaan montaa oikeasti huonoa autoa, ja saahan hienon auton kulkemaan huonosti jos ei osaa säätää(kokemusta on)  :mrgreen: ja näin esimerkiksi jenkeissä jotku ajaa Traxxaksen 4-Tecillä ja pärjää hyvin "paremmille" autoille, kun osaa ajaa ja säätä sekä mahdollisesti parantaa auton ominaisuuksia muuten niin pärjää lähes millä autolla tahansa  :) huipulla on ne autot joiden valmistajat maksavat kuskeille niiden autojen ajamisesta ja mainostamisesta... vois olla perin hauskaa pärjätä hyvin kisoissa vaikka tamiyalla :) tosin onhan niilläkin pirun hyviä autoja(joskin "hieman" kalliita) esim TBevo,evo2 ja evo3, TRF414MII... ja TBevo3 tai TRF414MII ostaisinkin heti jos vain viitsisin maksaa itseni kipeäksi autosta johon ei taida saada varaosia suomesta.  :D ja tuolla viimeksi mainitulla taisi Surikarn voittaa ifmar-muolimanmestaruuen 2002... että tällästä.. ei herneitä  :wink:  ja hinnoista sen verran että jenkeissä TBevo3 maksaa vaivaiset 438.99$ ja trf414mII 309.99$, ilman sähköjä siis  :mrgreen:   ja tuo losin graphite p+us kuulostaa vallan erinomaiselta  :shock: eikös se vastaa asson TC3FT autoa eli sitä kalleinta mallia jossa on eniten niitä kivoja lisää painoa tuovia alumiinipaloja :lol: meinaan että tuskin akku tipahtaa radalle jos se on kiinni muovisella palikalla? että ei tartte olla sellasta hianoa alumiinista... jaa niin taitaa se alumiini johtaa muovia paremmin lämpöä pois mutta mahtaakohan tuota huomata ajossa..? ehkä akkujen käyttöiässä parin latauksen verran pahimmassa tapauksessa?(mutu) mutta juu onhan ne hienoja ne kivan väriset palikat... mun assosta löytyy sinistä alumiinia jäähdytyspannasta, ei muualta... ja on FTn alusta ja tukivarret sekä kallistuksenvakaajat mutta nehän ei ole alumiinia ;) ja en nyt mene vannomaan mutta väittäisin tämän olevan FT autoa kevyempi ja ainoa joka mahdollisesti saattaa antaa FTlle pienen etumatkan on muoviset iskarit, mutta nekin on lähes yhtä hyvät ja alumiinisia kevyemmät ;) tosin eipä tuossa FTssä niin kovin paljoa alumiinia olekkaan.. ja sitäpaitsi mun mielestä aivan pirun tylsää kun on sinistä taikka lilaa :| esim erilaiset vihreät sekä keltainen/oranssi tai punainen olis paljon hienompi :)  no, kukin tavallaan... mulle riittää se että auto kulkee hhyvin, ei sen tarvitse olla kerhon kallein. ja noloa vasta on pistää jumalaton määrä rahaa hienoihin kalliisiin osiin ulkonäön ja erikoisuuden vuoksi ja silti menestyä huonosti :lol: ei mulla ole mitään kalliita penisjatke-osia vastaan mutta kuten sanoin, kukin tavallaan... ;) Tässä muuten kätevä linkki jos kaipaa tietoa siitä miten anodisoida kotona :) tulipas pitkä viesti... ja varmaan jotain off-topicciakin pääsi lipsahtamaan mukaan  :roll:

Poissa feenovi

  • Veteraani
    • Profiili
Xpress Junior/Junior Kit mielipiteitä kokemuksia?
« Vastaus #25 : 13.02.03 - klo: 17.16 »
Kai mä siihen assoon sitten päädyn...
 :)
täysii

Poissa nici

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Xpress Junior/Junior Kit mielipiteitä kokemuksia?
« Vastaus #26 : 13.02.03 - klo: 17.38 »
ja ihan vinkkinä vain että kannattaa tosiaan ostaa uuttavastaava käytetty kuin uusi, jää rahaa renkaisiin(niitä kuluu...) ja akkuihin ja muihin  tilpehööreihin. kumminkin se uusi auto näyttää siltä käytetyltä parin ajokerran jälkeen ;) kyllä mä ostaisin uuden jos raaskisin mutta mulla on näitä autoja vähän liikaa, 2 takavetomonsteria, yksi 4wd polttismonsteri, ralliauto, etuveto touring, 2wd crossari, touringi..  :mrgreen:

Poissa Nappe

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://www.power-racing.net
Xpress Junior/Junior Kit mielipiteitä kokemuksia?
« Vastaus #27 : 13.02.03 - klo: 17.42 »
nici: Onneksi meitä on moneen lähtöön, toiset ei välitä juurikaan auton ulkonäöstä, toiset taas panostavat kaiken saadakseen autostaan kauniin (omasta mielestään), joten jokainen tavallaan :)

Itse eloksoin aikoinaan Xpressini siniseksi, ja heti parani kierrosajat, kato kun värivastus on suurin tekiä ;)

Olishan tylsää jos kaikki ajais assoilla joissa valkoiset Stratus-korit...

Mitä losiin tulee, niin kyllä senkin saa kulkemaan siinä missä muutkin autot.

Poissa nici

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Xpress Junior/Junior Kit mielipiteitä kokemuksia?
« Vastaus #28 : 14.02.03 - klo: 16.38 »
Nappe--> kåpan tycker ja man skall laga snygg och bilen får förstås också vara snygg! men jag tycker det är mycket tuffare och själv laga delar, jag tänker försöka laga ett kolfiber-chassi till min traxxas stampede bara jag kommer till det.. :) ja medger nog att en bil som är smakfullt lagad med hifi-delar kan vara mycket snygg men jag gillar dem inte så mycket för att vem som hälst kan göra en sån bara man har pengar... köp en bil o använd 2000€ på fina delar så har du antagligen en föbannat snygg bil! men vem som helst annan med 2000€ kan köpa samma delarna och ha en likadan bil...  bara att köpa och laga på plats. om man själv fixar till snygga bitar måste man respektera det och då är bilen unik  :D  för min del får alla bygga sin bil så han/hon tycker, jag tycker om att laga själv om jag gör nåt. borde kanske försöka laga heatsinken grön eller nåt.. jag måste nog hålla med dej om att det är tråkigt med likadana bilar, om jag skulle ha råd och välja skulle jag köpa en Tamiya TRF414M2 eller en tamiya TB Evolution3 och köra med en kåpa ingen annan har som jag själv målat :D nog för att jag alltid målar mina kåpor själv. nu har jag ju en tråkig associated, sålde den där Yokomo YR4-M2 type J-Pro för ett drygt år sedan som jag köpte av dej i nåt skede. :( måste få pengar till en annan bil.. med den här asson har ja inte hunni köra alls ännu..

Poissa Vihrea

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://rcee.has.it
Xpress Junior/Junior Kit mielipiteitä kokemuksia?
« Vastaus #29 : 14.02.03 - klo: 16.44 »
suomea kiitos  :)  ps. ruotsi 5.
Galant VR-4