Kirjoittaja Aihe: Minkä auton ostan -osio  (Luettu 580883 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Karvajalka

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
    • Flickr-Sivut
Vs: Minkä auton ostan -osio
« Vastaus #30 : 13.08.09 - klo: 12.04 »
Eli hakusessa auto, jota ei voi/saa ropata liikaa, pysyy nipussa ja jolle löytyy mielekästä käyttöä (asuinpaikka Espoo). VTR kävi aiemmin mielessä, mutta pelkäänpä, että semmoiset ovat vähän lussuja ja puutuminen iskee, joten miten GT-8? Jos ryhtyisi ajamaan "RTR"-sarjaa, mielekästä ajamista (eli muita vastaan?  :wink: ) ilmeisesti löytyisi lähitienoilta ja joku kulukurikin olisi olemassa? Eikä GT-8 olisi niin lusperi kuin VTR..?  :p

Tuossa aikaisemmin mainitsin tuosta talvikäytöstä. Sen puolesta VTRlle varmaan löytyy mielekkäämpää käyttöä talven yli. Sähköautoille kun löytyy sisältä ajopaikkoja toisin kuin polttiksille.
Omasta mielestäni tuo VTR-kiesi ei ole tuntunut liian hitaalta. Varmaankin laakealla nurtsiniityllä tuntuu (tosi hidas on kun se jää mahastaan kiinni heti ensimmäiseen ruohotukkoon), mutta niillä radoilla millä olemme ajelleet, riittävä määrä kurveja ja radan kapeus saa kyllä auton tuntumaan riittävän nopealta.
Team Associated TC5, Tamiya TA-05 IFS-R, Tamiya TT-01D, XRay M18T Pro, Futaba 3PM 2.4GHz

Poissa tturku

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Minkä auton ostan -osio
« Vastaus #31 : 13.08.09 - klo: 13.12 »
GT-8 varmasti hyvä valinta kuin myös VTR, VTR-ajot onnistuu myös talvella. Kummassakin on varmasti ropaamista, ei ole mielestäni keskenään verrattavissa. Ylipäätänsä kilpaileminen on paljon hauskempaa kun mikään sunnuntaipörräily, oli kyseessä sitten kaverien kanssa keskenään kilpaa ajaminen leikkimielisesti tai sitten oikeissa kilpailuissa. Jos oikeasti haluat vain ajaa ilman ropaamista niin mini-luokka on ainoa oikea vaihtoehto. On hauskaa ja ylipäätäänsä sitä hauskempaa melkein on kilpailu, mitä enemmän on tasaväkisiä autoja radalla samaan aikaan. Itse osallistun lauantaina ensimmäiseen polttiskilpailuun juuri GT-8 luokassa, polttiksilla takana vajaa gallona, eli ei juuri mitään kokemusta. VTR:ää en ole ajanut mutta varmasti hauskaa eikä puuduttavaa. Muakaan ei hirveä auton säätäminen ja testailu kiinnosta ja mini-luokka on ollut ehdottomasti helpointa ja hauskinta. Toi GT-8 luokassa pärjääminen vaatii aika paljon taitoa mutta itsellä on tavoitteet matalalla ja kunhan mennään pitämään hauskaa harrastuksen parissa.

Niin ja VTR:ään pääsee käsiksi nollasta jollain noin 400 euron budjetilla, GT-8 tuplaten enemmän rahaa, riippuu tietysti mitä löytyy valmiina kotoa.
-Tommi Turku- Team Racers Group Finland, Contrast Neox LS-5
Half Serious Racing since 2009

Poissa peitsamo

  • KUArc
    • Profiili
Vs: Minkä auton ostan -osio
« Vastaus #32 : 13.08.09 - klo: 14.02 »
Miten GT-8? Jos ryhtyisi ajamaan "RTR"-sarjaa, mielekästä ajamista (eli muita vastaan?  :wink: ) ilmeisesti löytyisi lähitienoilta ja joku kulukurikin olisi olemassa?


VTR:ään pääsee käsiksi nollasta jollain noin 400 euron budjetilla, GT-8 tuplaten enemmän rahaa, riippuu tietysti mitä löytyy valmiina kotoa.


GT-8 pitää tietysti osata hieman säätää, korjata ja laittaa, kuten kaikki muutkin kilpa-autot, joten "ropaamisesta" ei kokonaan pääse. Omasta kokemuksesta sanon kuitenkin, että luokkaan on helppo tulla mukaan, eikä älyttömiä hifistelyjä tarvita, jotta kisassa pärjää, asia riippuu eniten kuskista, juuri niinkuin oli alunperin tarkoituskin.

Näytti myyntiosiossa olevan tarjolla koko lailla kattava GT-8 kisapaketti.
Flying Calacucco

Poissa McJones

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Minkä auton ostan -osio
« Vastaus #33 : 13.08.09 - klo: 15.14 »
GT-8 pitää tietysti osata hieman säätää, korjata ja laittaa, kuten kaikki muutkin kilpa-autot, joten "ropaamisesta" ei kokonaan pääse.
"Säätäminen" ei oikeastaan haittaa ja myös korjaaminen ja laittaminen kuuluu lajiin, mutta auton seisottaminen pahimmillaan viikkokausia muovipusseissa ja -rasioissa tai muuten levällään sietäisi hieman vähentyä.

Mini ei oikein sytytä, GTA alfa voisi olla samasta teemasta, mutta vähän pieneltä tuntuisi moinen. Ainakin yksi 1:18 trukki on tarkoitus jättää parkkisajoon, isompi rallygame tai GT kyllä puhuttaa nyt eniten.

Pitää ehtiessään lukea GT-triidi läpi, mutta miten on kokemukset millaiseen velkasaneeraukseen itsensä saa GT-8 päristelyllä? Peruskamat polttistouhuun löytyy jo (toki myös sähköpuolelle löytyisi akkua ja laturia aika hyvin), fuilia on kaapissa reilusti, radio+vastari ja pari 7kg servoa löytyy suoraan, onko tässä enää muuta kustannusta kuin visan ulvautus itse autosta?
T Summit & E-Revo & Rally & Mini-Slash | K DRX VE | TC GT8LE | SM MZ2 | HN DM-1e & DM-1 Spec | H Hyper Mini STe & Mini ST

Poissa peitsamo

  • KUArc
    • Profiili
Vs: Minkä auton ostan -osio
« Vastaus #34 : 13.08.09 - klo: 15.23 »
Pitää ehtiessään lukea GT-triidi läpi, mutta miten on kokemukset millaiseen velkasaneeraukseen itsensä saa GT-8 päristelyllä? Peruskamat polttistouhuun löytyy jo (toki myös sähköpuolelle löytyisi akkua ja laturia aika hyvin), fuilia on kaapissa reilusti, radio+vastari ja pari 7kg servoa löytyy suoraan, onko tässä enää muuta kustannusta kuin visan ulvautus itse autosta?

Pääasiassa polttoaine ja renkaat. Rengasasiaan ollaan etsimässä kukkaroystävällistä vaihtoehtoa. Varaosia ei juurikaan tarvitse, kun pitää edes hieman järkeä päässä. Esimerkkinä GRP:n renkaat (hyviksi todettu) maksaa Hobbylinna listahinnalla 30€/kierros.

Jos kisoihin haluaa mukaan, niin muutama kymppi menee jäsen- ja lisenssimaksuihin, mutta se uhraus varmasti kannattaa.
Flying Calacucco

Poissa hallipatsui

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Minkä auton ostan -osio
« Vastaus #35 : 16.08.09 - klo: 17.06 »
Ensimmäistä polttisautoa ostamassa ja olis kaksi vaihtoehtoa:

Hongnor x2-crt RTR
ja
Hobao hyper st RTR

Kumpi olisi vaivattomampi heti vakio motilla?
Kumpi kestävämpi?
Kumpaan paremmin varaosia ja kummassa pienemmät ylläpito kulut?
Hobao Hyper 8,5 Pro
Team Academy SBV2 Pro Carbon Team Academy GV2 Pro

Poissa McJones

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Minkä auton ostan -osio
« Vastaus #36 : 16.08.09 - klo: 20.29 »
Eikä GT-8 olisi niin lusperi kuin VTR..?
Tuli bongattua VTR Tattiksella ja sekin näyttäisi liikkuvan kohtuullisesti. Muutama kysymys teemasta kyllä vielä...

o VTR:stä ei liene oikein viriteltävissä Rallygame-tyyppistä kuin buggyyn perustuvista GT-autoista? (ajaako joku viriteltyä/säädettyä GT-autoa muualla kuin asvaltilla?).
o Pelaako VTR-10 kuinka hyvin likaisella parkkiksella?
o Pelaako GT-8 esmes nastarenkailla talvella parkkiksella?

ja tärkein, minkä auton ostan? Toistaiseksi mielessä on käynyt:
o GT-8
- HN DM-One, jossa hienot jousitusratkaisut
- HoBao One-Seven, jossa toimivat pakoputket siellä missä pitääkin
- saako näillä 1:7 ajaa, vai pitääkö sittenkin taipua hommaamaan esmes DM-1 Spec tai GTP2?
o VTR-10
- Tamiya TT-01 + koppa ja Tamiya skaalakroolari + peräkärry?
- HPI Sprint2 FLUX ei kelvanne kisatouhuja ajatellen?
- kumpikaan ei liene ns. paras tai monipuolisin?
T Summit & E-Revo & Rally & Mini-Slash | K DRX VE | TC GT8LE | SM MZ2 | HN DM-1e & DM-1 Spec | H Hyper Mini STe & Mini ST

Poissa SLap

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Minkä auton ostan -osio
« Vastaus #37 : 16.08.09 - klo: 20.32 »
Ehdotelkaa mulle alle 100€ hintaluokassa olevia KIT buggyja tai mini monstereita. -Sami
Jeps

Poissa jiksu

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Minkä auton ostan -osio
« Vastaus #38 : 16.08.09 - klo: 22.10 »
Ehdotelkaa mulle alle 100€ hintaluokassa olevia KIT buggyja tai mini monstereita. -Sami
Eipä taida tuolla hinnalla paljoa löytyä :wink:
-tauolla-

Poissa SLap

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Minkä auton ostan -osio
« Vastaus #39 : 17.08.09 - klo: 07.17 »
Löyty, tämän ostan todennäköisemmin, KL-07 Touringauto Rakennussarja 79,00 €.
Ja tämäkin löyty, KL-02 Monitor monsteriauto Rakennussarja 85,00 €.

Kumpikin löytyy www.rckauppa.fi -Sami
Jeps

Poissa OV

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Minkä auton ostan -osio
« Vastaus #40 : 17.08.09 - klo: 13.21 »
Vaikka onkin halpaa niin enpä tiedä kannattaako silti pistää nappuloita likoon.

Kuitenkin jotain menee aina rikki varsinkin kun varmaan jotain harjatonta haluat jossain vaiheessa tuohon laittaa niin varaosien saanti on kaiken a ja o. Tuli itse koettua tuossa RC18T kloonissa mikä irtosi latureineen päivineen rtr settinä 75e:llä. Eipä tartte monestakaan pompusta mennä niin alko hilpettä menemään rikki ja vääntymään. Siinä sitten tilaili rc18t hilua, mutta eipä sovi kaikki. Sitten seuraava vaihtoehto onkin liimatuotteet ja nehän kestää :).

Loppujan lopuksi päädyin sitten siihen, että ostin käytettynä aidoin RC18T:n. Mukana oli pirteä mamban micro pro combo 6900kv joka otti ja lahosi ekalla ajolla (no onneksi siinä oli takuu). Mutta tuohon nyt kuitenkin saan ostettua hilua lisää jos ja kun sitä menee rikki.

Poissa tturku

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Minkä auton ostan -osio
« Vastaus #41 : 17.08.09 - klo: 16.33 »
o VTR:stä ei liene oikein viriteltävissä Rallygame-tyyppistä kuin buggyyn perustuvista GT-autoista? (ajaako joku viriteltyä/säädettyä GT-autoa muualla kuin asvaltilla?).
o Pelaako VTR-10 kuinka hyvin likaisella parkkiksella?
o Pelaako GT-8 esmes nastarenkailla talvella parkkiksella?

ja tärkein, minkä auton ostan? Toistaiseksi mielessä on käynyt:
o GT-8
- HN DM-One, jossa hienot jousitusratkaisut
- HoBao One-Seven, jossa toimivat pakoputket siellä missä pitääkin
- saako näillä 1:7 ajaa, vai pitääkö sittenkin taipua hommaamaan esmes DM-1 Spec tai GTP2?
o VTR-10
- Tamiya TT-01 + koppa ja Tamiya skaalakroolari + peräkärry?
- HPI Sprint2 FLUX ei kelvanne kisatouhuja ajatellen?
- kumpikaan ei liene ns. paras tai monipuolisin?

Jotkut on muokannu TT01:stä rallipeliä vähän ammetta dremelöimällä, jotta saa enemmän joustoa ja maanvaraa. Tällöin tarttetaan pidemmät iskarit ja aluvetarit, että mahtuu pyörimään. Tamiyalla on buggypohjainen alusta ralliauto DF03-RA, mutta sen soveltuvuus ei varmaan ole paras enää VTR:ään. VTR:llä pystyy varmaan ajamaan likaisella parkkiksella, joskin auton olisi syytä olla kardaanivetoinen ja rattaat suojassa, Esim. tt01. Toisaalta parhaat alustat VTR kisailuun on kilpailutouringalustat, joissa paljon säätöjä ja tarkoitettu tourinkiin, mutta toisaalta eivät kestä niin hyvin likaisissa olosuhteissa.

En lähtis GT-8 autoon mitään nastarenkaita kokeilemaan, puhdas assuauto ja kesäpeli se on.
1:7 autot ovat sallittuja GT-8 luokassa. DM-1 ja DM-1 spec ovat sama auto, spekissä vain lyhyempi pohja, ja jousitusgeometriassa vähän eroja. Hobaosta en osaa sanoa kun en ole kenelläkään vielä nähnyt. Nämä kaikki kolme on suunniteltu suoraan asulle ja eivät pohjaudu ollenkaan buggyihin.

Vanhempi HN GTP-2 pohjautuu buggyyn, mutta sen ominaisuudet GT-8 sarjaa ajatellen eivät ole niin hyvät kuin uudemmissa DM-1 malleissa.
Eli ainoa rallygame henkinen auto on GTP-2. mutta ei tälläkään pääse talvella lumessa, ellei sitä muunna buggyksi, ja rallygamekitit on aina buggystä-GT autoon eikä toisinpäin.

TT01 on ehkä monipuolisin autoista, koska siihen saa ihan mitä tahansa kilkettä optiona ja kyllä flux käy ihan yhtä hyvin autona vtr:ään niin kuin muutkin rungot.

Toisin sanoen kumpikaan autoistatyypeistä ei oikein sovellu ympärivuotiseen käyttöön tai lumelle, mutta vtr:llä voi ajaa sisäradoilla. Jos lumella haluaa ajaa niin paras on ostaa truggy, buggy tai monsu. tai tamiyan df03-ra
-Tommi Turku- Team Racers Group Finland, Contrast Neox LS-5
Half Serious Racing since 2009

Poissa McJones

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Minkä auton ostan -osio
« Vastaus #42 : 17.08.09 - klo: 17.03 »
Toisin sanoen kumpikaan autoistatyypeistä ei oikein sovellu ympärivuotiseen käyttöön tai lumelle, mutta vtr:llä voi ajaa sisäradoilla. Jos lumella haluaa ajaa niin paras on ostaa truggy, buggy tai monsu. tai tamiyan df03-ra
Tajusin tässä taas aamulla duuniin ajellessa, että kyllähän noita autoja ehkä on talveksi ulkokäyttöönkin (esim. E-Revo CORRversio, Hyper Mini ST[e], Miniravekin oli ulkona viime talvena aika paljon), joten teoriassa taitaa talvella sisäajot tulla enempi kyseeseen kuin parkkis.

Naimaton rahamies ostaisi vissiin molemmat... DM-1 Spec ja joku budjetti-VTR voisi ehkä olla paras kombo (Spec helpompi piilottaa vaimolta, VTR:n voisi jättää työpaikallekin  :angel: )
T Summit & E-Revo & Rally & Mini-Slash | K DRX VE | TC GT8LE | SM MZ2 | HN DM-1e & DM-1 Spec | H Hyper Mini STe & Mini ST

Poissa taistot

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Minkä auton ostan -osio
« Vastaus #43 : 28.08.09 - klo: 11.51 »
Savage flux vai E-revo?

Poissa McJones

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Minkä auton ostan -osio
« Vastaus #44 : 28.08.09 - klo: 15.35 »
Savage flux vai E-revo?
Molemmista on ihan hyvä ja kohtuulliset pituiset säikeet, mutta (IMO) E-Revon harjaton, jos tarkoitus on ajaa pyörät enimmän aikaa maassa ja Sava, jos meinaat montulle mennä kokeilemaan vehkeiden särkemistä omassa rauhassa.

Koneet on samat, molemmat kestää aika kovaa kuritusta, harjattomassa E-Revossa on gigaradiot vakiona.

Ottaisin E-Revon, mutta en varmaan harmittelisi Savageakaan...
T Summit & E-Revo & Rally & Mini-Slash | K DRX VE | TC GT8LE | SM MZ2 | HN DM-1e & DM-1 Spec | H Hyper Mini STe & Mini ST

Poissa sjos

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Minkä auton ostan -osio
« Vastaus #45 : 28.08.09 - klo: 16.07 »
Savage flux vai E-revo?
Molemmista on ihan hyvä ja kohtuulliset pituiset säikeet, mutta (IMO) E-Revon harjaton, jos tarkoitus on ajaa pyörät enimmän aikaa maassa ja Sava, jos meinaat montulle mennä kokeilemaan vehkeiden särkemistä omassa rauhassa.

Koneet on samat, molemmat kestää aika kovaa kuritusta, harjattomassa E-Revossa on gigaradiot vakiona.

Ottaisin E-Revon, mutta en varmaan harmittelisi Savageakaan...

Hyvinkin samoilla linjoilla jonesin kanssa.

Itsellä ollut kyllä e-revon kanssa vastoinkäymisiä, mutta silti. (enkä voi syyttää pelkästään autoa siitä)
Paketista suoraan molemmat autot aika samalla viivalla. Revossa miinuksena mm. vetarit, fluxissa radiot.
Itsellä ratkaisi juurikin radiot sekä ihqumpi ulkonäkö. (+ että ollut savage aikoinaan)
son loppu ny.

Poissa jonde_sorone

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
    • Miniveneilijät - Pääkaupunkiseudun hallitseva RC veneseura
Vs: Minkä auton ostan -osio
« Vastaus #46 : 28.08.09 - klo: 18.29 »
Ostan huomenna, ei väliä mitä ihmiset sanovat, niin ostan huomenna a-techin 1:18 trukin tai buggyn. Mikä näyttää paremmalta teistä?
Kone: 1090T BE, CH IV Formula, 8gt 1600 CL7, HD5970, NH-D14
RC: 42" Arrowshark Flying Dragon kopio 26cc Zenoah viri, faluga 140 stock, VS1 mod CMB, TS3 mod OS, FG MT 29cc CY

Poissa sjos

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Minkä auton ostan -osio
« Vastaus #47 : 28.08.09 - klo: 19.40 »
Mul ois a-tech:n truggy joutilaana.
Jos pieni mainnoskatko suotaneen.  :grin:
son loppu ny.

Poissa JiiPee

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Minkä auton ostan -osio
« Vastaus #48 : 11.09.09 - klo: 19.19 »
Olen tässä vähän kiinnostunut tuollaisesta radio-ohjattavasta.
Oon kattonut noita Traxxas:n valmistamia autoja rc sabesta, mm. Stampede VXL, Slash XL-5 RTR ja erityisesti E-Maxx 16.8V 4WD Monster Truck RTR kiinostaa minua.
muitaki autoi saa ehdottaa ja saa maksaa enemmänki ku 400..


Jos takapotku riittää niin täällä on aika paljon kehuttu tuota tuota
Sen saisi jos kirjautuu ja odottelee muutaman päivän niin niillä alennuskoodeilla 210e kotiin postitettuna. Siihen ALV ja mahdollinen tulli niin alle 300 jää maksamaan.
Jos budjetti on 400 niin voi vielä kiinanpojilta  tilata akut ja laturit, pysyy hyvin alle tuon neljäsataa...


Sori, en huomannu et saa maksaa yli neljäsataa, jos nappulaa löytyy niin se harjaton RTR neliveto on poikaa....Hpi tai Traxxas.
« Viimeksi muokattu: 11.09.09 - klo: 19.22 kirjoittanut JiiPee »
Revo ja pari pienempää nelipyörästä

Poissa tapsa92

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Minkä auton ostan -osio
« Vastaus #49 : 11.09.09 - klo: 20.14 »
Riippuu ihan ajo alustasta millainen auto kannattaisi hankkia, esimerkiksi traxxas emaxx on hyvä vaihtoehto jos etsit nelivetoista vaikeaan maastoon soveltuvaa autoa. Mutta jos ajat radalla niin esimerkiksi Asson B4 on hyvä vaihtoehto, kisa kuskit myy vanhojaan edullisesti ja on parhaita takavetoisia sähkökrosseja. RTR-autoissa on aina omat miinuksensa, esimerkiksi osien heikko kestävyys tai niiden materiaali joka ei ole yleensä yhtä hyvää kuin kit-autoissa.
- Tapsa

Poissa JiiPee

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Minkä auton ostan -osio
« Vastaus #50 : 11.09.09 - klo: 20.31 »
Assolla ei ole nelivetosena käsittääkseni kuin tuo B44, ja se ei ole (ilman senkummenpaa kokemusta) paras mahdollinen startti alottelijalle. Sehän on täys kisavehje.
Kaveri hakee selkeesti nelari pihasuttauslaitetta.
Tai mistä mä tiedän, kerro vähän tarkemmin jalovi89 mihin käyttöön se tulee...
Revo ja pari pienempää nelipyörästä

Poissa tapsa92

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Minkä auton ostan -osio
« Vastaus #51 : 11.09.09 - klo: 20.41 »
Minä puhuin vain ja ainostaan B4 mallista mikä on todellakin hyvä aloitus paketti, en maininnut sanallakaan mistään 4wd assosta. Niin ja puhuin myöskin käytetystä B4 autosta, mikä on reippaasti edullisempi muutenkin kuin B44. Tiedän myöskin mitä autoa voi suositella/kehua, onhan tässä jo reilu 5 vuoden kokemus rc-autoista. En suosittele mitään kilpa autoa ensimmäiseksi autoksi ellei se ole käytetty, nelivetoisissa on enemmän huollettavaa siksi en suositellut kilpa nelkku krossia vaan takavetoa.

Mutta tosiaankin kannattaa katella traxxasin autoja, ne on budjetti autoja, niitä myöskin saa vieläkin edullisemmin käytettyinä.
- Tapsa

Poissa JiiPee

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Minkä auton ostan -osio
« Vastaus #52 : 11.09.09 - klo: 21.44 »
Sorry tapsa. Lähtisin kyllä nyt itsekkin liikkeelle siitä takavetosesta, juurikin tuollaisesta hyvin voimansiirroltaan suojatusta laitteesta mihin saa puuhunajon jäljiltä suht nopeesti osat. No ehkä nää kaverit, jotka on viimeset 10 vuotta leikkiny näiden kanssa niin voi paremmin ilmaista asian. Eli korjatkaa...

Niin ja edittiä senverran että jos on oikeesti alottelija niin jos lyödään pöytään tommonnen harjaton takaveto li-po akulla niin kyllä siinä riitää vähäs aikaa ihmettelyä :shocked:
Ei tuu ihan heti mieleen että pitäisi olla nelari.
« Viimeksi muokattu: 11.09.09 - klo: 21.57 kirjoittanut JiiPee »
Revo ja pari pienempää nelipyörästä

Poissa imko

  • Uusi jäsen
    • Profiili
Vs: Minkä auton ostan -osio
« Vastaus #53 : 12.09.09 - klo: 21.38 »
kumman ostan Associated RC18B vai Associated RC18T

Poissa ToBy1

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Minkä auton ostan -osio
« Vastaus #54 : 12.09.09 - klo: 22.34 »
Riippuu vähän missä ajat?

Poissa imko

  • Uusi jäsen
    • Profiili
Vs: Minkä auton ostan -osio
« Vastaus #55 : 13.09.09 - klo: 11.26 »
Riippuu vähän missä ajat?
No ajan oikeestaan niinku hyppyreistä ja jossain metässä semmosessa möykkysessä maastossa varmaan enemmän. Eli kumman ostan?

Poissa SLap

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Minkä auton ostan -osio
« Vastaus #56 : 13.09.09 - klo: 11.36 »
Jos maastossa ajelet niin tuo RC18T, koska se on truggy ja 4WD, eli maastomenijä  :cool:. -Sami
Jeps

Poissa crazy man

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Minkä auton ostan -osio
« Vastaus #57 : 13.09.09 - klo: 14.39 »
Moi. Ois tarve ostaa joku drifteri ni mikä ois hyvä, mielellään harjaton ja alle 400 euroa.
[hpi-racing e-firestorm 10t flux]  [lrp 5300mah 2s lipo] [graupner ultramat 14] [traxxas stampede] [hong nor x-10e]

Poissa snakepoison

  • Ylivieskan UA
    • Profiili
Vs: Minkä auton ostan -osio
« Vastaus #58 : 13.09.09 - klo: 20.28 »
Tervehdys kaikille. Itse olen aikeissa hankkia jotain nelivetokrossaria B4 takapotkun kaveriksi. Olenkin tuossa katsastellut HPI Cyber 10B autoa, olisi rahapussille sopiva. Toisaalta parikymppiä lisää hintaan niin saisi Schumacherin CAT SX:än. Onko jo kokemuksia porukalla näistä autoista ovat aika uuden karheita. Toisaalta myös Tamiyan Durga kiinostaisi juurikin edullisuutensa vuoksi.
ASSO B5M , Tamiya M05

Poissa jalovi89

  • Uusi jäsen
    • Profiili
Vs: Minkä auton ostan -osio
« Vastaus #59 : 13.09.09 - klo: 23.00 »
Koitan nytte tässä valita näiden väliltä
E-Revo 16.8 RTR
Stampede VXL 2WD 1:10 RTR
E-Maxx 16.8V 4WD Monster Truck RTR
1/16 E-Revo VXL 4WD Brushless RTR

-Auton täytyy olla sellanen et se toimii heti uutena, en osaa vaihdella mitään osia tuollaisiin, enkä myöskään halua osata. Eli onko joku noista sellainen että hajoaa helpolla tai tarvitsee heti uutena jo osien vaihtelua?

-Ajan talven ulkona, kun ei ole yksiössä tilaa ajaa, eli pitää kestää kylmää ja lumessa ajoa.

--------------------------

Mitä eroa on harjattomalla moottirilla on harjalliseen?

Onko noissa toi "kaasu" täysin portaaton? Eli voiko ajaa vaikka 1km/h ryömien maastossa?