Kirjoittaja Aihe: Minkä auton ostan -osio  (Luettu 1215045 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Kekkis

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Minkä auton ostan -osio
« Vastaus #3420 : 20.10.14 - klo: 08.52 »
Auto on varmasti hyvä valinta, ja kun varaosiakin saa erittäin hyvin suomesta, niin ajot ei turhaan keskeydy jos jotain hajoaa.

Poissa Hookala

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Minkä auton ostan -osio
« Vastaus #3421 : 05.11.14 - klo: 12.45 »
5v pojalle pitäisi ostaa sähköauto (ja jos ei pojalle maistu niin ajan itse  :afro:)

Uusien autojen tekniikka ei ole lainkaan tuttua, hyllystä löytyy vintage kyosho samurai sekä kyosho peugeot 405 polttis vuodelta nakki.

 Olen ajatellut Traxxas grave diggeriä 1/10? 

Olisiko jotain vastaavaa tarjolla?  Ajo kovalla sorapihalla ja osittain lyhyellä nurmikolla.    Käytettynä olen koittanut katsoa mutta ei oikein sopivaa ole löytynyt. (vink vink)

Poissa Volvospede

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Minkä auton ostan -osio
« Vastaus #3422 : 05.11.14 - klo: 13.04 »
traxun 4x4 stampede vois kulkee paremmin noissa oloissa kuin takaveto diggeri. Ja jos talvella meinaa ajaa niin neliveto helpompi liukkaalla kelillä tommosen pikkupojan ajella.
Se kauppias älähtää johon kalikka kalahtaa! :-)

Poissa Pro-coarseRc

  • Äänekosken Pienoisautoilijat ry
    • Profiili
Vs: Minkä auton ostan -osio
« Vastaus #3423 : 05.11.14 - klo: 16.16 »
Nelkku menee paremmin ja on ns "helpompi" mutta tuuppi opettaa ajamaan  :smiley: .
9 traxxasia + 12 muuta ja tankki.

Poissa Mölli

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Minkä auton ostan -osio
« Vastaus #3424 : 05.11.14 - klo: 16.33 »
Traxxasin Telluride voisi olla myös nuorenherran mieleen.
AE B6, Dex8, Ultima SC, Axial SCX10

Poissa Volvospede

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Minkä auton ostan -osio
« Vastaus #3425 : 06.11.14 - klo: 12.36 »
Traxxasin Telluride voisi olla myös nuorenherran mieleen.

Kyllä. Tämän mallin olin unohtanut, varmaan viisvuotiaalle parempikin kuin nelkku stampede. Junnutiistaissa näkynyt muutama tellu ja hauskaa on pienillä kuskeilla näyttänyt olevan!
Se kauppias älähtää johon kalikka kalahtaa! :-)

Poissa Daniel00

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Minkä auton ostan -osio
« Vastaus #3426 : 18.11.14 - klo: 16.05 »
Hei! Luultavasti aloitan RC-autoilun  :roll:  ja olen katsonut sopuhintaisia sc-autoja ja nyt kyselisinkin kokeneemmilta että mikä auto minun kannattaisi hankkia? Olen itse tuota slashia ja blitziä katsonut. Ihan 1:10 kokoisia siis olen katsonut eikä varaosien saamisen pitäisi olla ongelma, kun Vantaalla asustelen.

E: Onkos tuohon blitziin varaosien saaminen suomesta vaikeaakin?
« Viimeksi muokattu: 18.11.14 - klo: 23.28 kirjoittanut Daniel00 »

Poissa Bigbear

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Minkä auton ostan -osio
« Vastaus #3427 : 18.11.14 - klo: 20.30 »
Moi ja tervetuloa uuteen mahdolliseen harrastukseen.
Sun kannattaa tulla lauantaina Tikkurilan rc radalle syysriehaan ja katsoa mikä auto olisi sulle hyvä. Tikkurilassa järjestetään myös kirpputori ja toivottavasti saadaan kauppiaitakin mukaan.

Radalta saat parhaat vinkit suoraan harrastajilta ilman kaupallisia vaikutteita.

Sworkz Team Finland
Driven to perfection

Poissa Aerodyna

  • Oulun seudun pienoisautoilijat ry
    • Profiili
Vs: Minkä auton ostan -osio
« Vastaus #3428 : 19.11.14 - klo: 20.01 »
Olisi harkinnassa ostaa turisti. Ei oo vielä kovin paljoo tietoa noista, mut aattelin tollasta.
http://www.racing-cars.com/pp/Car_Showroom/mi1.html#
Joten, onko minkälainen ajettava, minkälainen moottori ja nopari pitäs olla (tai combo), ja mikä ois hyvä servo tohon? Tekeekö tommosella combolla mitään?Olis itelle ainakin hinnan kannalta iha ok.
http://www.rcm.fi/media/catalog/product/cache/1/image/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/s/p/sp000202_w.jpg
 Mielellään ei mitään kovin kalliita sähköjä tai autoja, koska rahaa tähän käytettävissä on melko vähän.Olisi kiva jos saisi ehdotuksia autoista ja sähköistä. :smiley:
Team EuroRC | Team OSPA | Xray XB2c '22 & XB4c '22 | Awesomatix A12

Poissa Hookala

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Minkä auton ostan -osio
« Vastaus #3429 : 21.11.14 - klo: 13.17 »
Nyt on tarjottu Traxxas e-maxx, Hobao Hyper 10sc ja Traxxas Slash 4wd. Nyt pitäisi päättää, mutta kun valinnan vaikeus..  :afro:

5v pojalle pitäisi ostaa sähköauto (ja jos ei pojalle maistu niin ajan itse  :afro:)

Uusien autojen tekniikka ei ole lainkaan tuttua, hyllystä löytyy vintage kyosho samurai sekä kyosho peugeot 405 polttis vuodelta nakki.

 Olen ajatellut Traxxas grave diggeriä 1/10? 

Olisiko jotain vastaavaa tarjolla?  Ajo kovalla sorapihalla ja osittain lyhyellä nurmikolla.    Käytettynä olen koittanut katsoa mutta ei oikein sopivaa ole löytynyt. (vink vink)

Poissa Pro-coarseRc

  • Äänekosken Pienoisautoilijat ry
    • Profiili
Vs: Minkä auton ostan -osio
« Vastaus #3430 : 21.11.14 - klo: 14.46 »
Nelkku slash. Osien saannissa ei ongelmaa ja tuppaa kestämään aika ilmiömäistäkin paiskomista. Maxxilla ehkä hupakerrointa ja röykyttelyä enemmän mutta samalla huollon tarvetta enemmän niin ja sitä kuluvaa...  :sad:
9 traxxasia + 12 muuta ja tankki.

Poissa Jupero

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Vs: Minkä auton ostan -osio
« Vastaus #3431 : 21.11.14 - klo: 14.49 »
Nelkku slash. Osien saannissa ei ongelmaa ja tuppaa kestämään aika ilmiömäistäkin paiskomista. Maxxilla ehkä hupakerrointa ja röykyttelyä enemmän mutta samalla huollon tarvetta enemmän niin ja sitä kuluvaa...  :sad:

+1 :)
Slash 4x4 LCG, Slash 2wd, Summit 1/10, Wraith.

Poissa Assa2000

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Vs: Minkä auton ostan -osio
« Vastaus #3432 : 25.11.14 - klo: 22.19 »
Nelkku slash. Osien saannissa ei ongelmaa ja tuppaa kestämään aika ilmiömäistäkin paiskomista. Maxxilla ehkä hupakerrointa ja röykyttelyä enemmän mutta samalla huollon tarvetta enemmän niin ja sitä kuluvaa...  :sad:

+1 :)

Kyllähän noita slässejä on aika hyvin käytettyinä tarjolla  :wink: . Ehdottomasti Traxxas koska osien saanti Suomestakin mitä parhain! :)
Olleita: Kyosho Lazer ZX-5, Traxxas Blast Brushless
Nykyisin RC autoton

Poissa Jabsu

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Minkä auton ostan -osio
« Vastaus #3433 : 28.11.14 - klo: 12.04 »
Moi, olen hankkimassa TAMIYA sähkö off-road autoa. Mikä näistä malleista olisi sopivin, mitä akkua ja ohjainta suosittelette. Muut off-road mallit ei tule kysymykseen koska myyjällä ei niitä ole ja ajattelin ostaa pelin huomenna. Tässä lista Aero Avante, Dual Ridge, Nova Fox, Neo Scorcher, Max Fighter, HOLIDAY Buggy tai The Hornet(kasattuna). Asun Kiinassa ja myyjä ei kovinhyvää Englantia puhu niin siksi tarviin teidän apua. Saa laittaa ehdotuksia tulemaan. Kiitos etukäteen jo.

Poissa Metsäläinen

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Minkä auton ostan -osio
« Vastaus #3434 : 28.11.14 - klo: 12.10 »
Moi, olen hankkimassa TAMIYA sähkö off-road autoa. Mikä näistä malleista olisi sopivin, mitä akkua ja ohjainta suosittelette. Muut off-road mallit ei tule kysymykseen koska myyjällä ei niitä ole ja ajattelin ostaa pelin huomenna. Tässä lista Aero Avante, Dual Ridge, Nova Fox, Neo Scorcher, Max Fighter, HOLIDAY Buggy tai The Hornet(kasattuna). Asun Kiinassa ja myyjä ei kovinhyvää Englantia puhu niin siksi tarviin teidän apua. Saa laittaa ehdotuksia tulemaan. Kiitos etukäteen jo.

Minä ostaisin ehdottomasti Nova Foxin, se on ollut oma unelma-auto pikkupojasta asti.
Eurorc - Tamiya Lunch Box - Blackfoot -  Monster Beetle - Arrowmax - Hobbywing

Poissa kyoshoman02

  • Kymen Pienoisautokerho
    • Profiili
Vs: Minkä auton ostan -osio
« Vastaus #3435 : 28.11.14 - klo: 13.18 »
Mitä autoa suosittelisitte maastoon? Pihalle olen ajatellut autoa, kokemusta vain touringeista. Pitäisi olla harjaton ja neliveto mielellään. Piha on tasaista hiekkaa, nurmikkoa ja pieni metsikkökin tässä on, mutta ainakin hiekalla ja nurmikolla pitäisi kulkea. 1:10 ehdottomasti. Kiitos jo etukäteen.

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Minkä auton ostan -osio
« Vastaus #3436 : 28.11.14 - klo: 16.26 »
Moi, olen hankkimassa TAMIYA sähkö off-road autoa. Mikä näistä malleista olisi sopivin, mitä akkua ja ohjainta suosittelette. Muut off-road mallit ei tule kysymykseen koska myyjällä ei niitä ole ja ajattelin ostaa pelin huomenna. Tässä lista Aero Avante, Dual Ridge, Nova Fox, Neo Scorcher, Max Fighter, HOLIDAY Buggy tai The Hornet(kasattuna). Asun Kiinassa ja myyjä ei kovinhyvää Englantia puhu niin siksi tarviin teidän apua. Saa laittaa ehdotuksia tulemaan. Kiitos etukäteen jo.

Minä ostaisin ehdottomasti Nova Foxin, se on ollut oma unelma-auto pikkupojasta asti.

Siinä on huomattavasti huonompi voimansiirto kuin esim hornetissa.
Taas the foxissa auto on sinällään parempi.
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa Mäkistation

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Minkä auton ostan -osio
« Vastaus #3437 : 28.11.14 - klo: 16.56 »
Hornet ainakin on luja peli. Alustan ominaisuuksiltaan kyllä aika onneton, mutta taatusti kestävä! Junnulla on moinen RTR mallinen, ainoastaan nopari vaihdettu Hobbyking XCar-hiilisäätimeen ja akku LiPo:on.

Muista Tamiyan autoista ei kokemusta ole.
Kyosho Turbo Optima Mid | Raider Pro & ARR | Scorpion 2014

Poissa SixStars

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Minkä auton ostan -osio
« Vastaus #3438 : 29.11.14 - klo: 21.31 »
Mitä autoa suosittelisitte maastoon? Pihalle olen ajatellut autoa, kokemusta vain touringeista. Pitäisi olla harjaton ja neliveto mielellään. Piha on tasaista hiekkaa, nurmikkoa ja pieni metsikkökin tässä on, mutta ainakin hiekalla ja nurmikolla pitäisi kulkea. 1:10 ehdottomasti. Kiitos jo etukäteen.

Jos tässä vielä ensi 'kaudella' aikaa riittää näille, niin vähän samanmoinen peli voisi korvata omassa tallissakin muutamankin auton ( varmaan tuuppi SC ja DST + F1 polttikset lähtee kiertoon )

Ite oon aatellu just nelikkosähkölaitosta ja näillä käsillä + koskaan en tule kisoissa ajamaan ja tuskin juuri muilla radoilla ku ehkä kerran tai kaks vuodessa jollain Lavangon 'krossiradalla' ( no jäähän tuo 1:8 Inferno jos 'oikeella' radalla haluu joskus ajaa )

Monsteri.. Traxxas.. siinä se kai on melkein fiksuin laitos satunnaiselle hauskanpito / pihasuttaajalle..  :undecided:
Kyosho Fazer EP Subaru, Traxxas Stampedet 2WD + 4WD, Kyosho Jetstream 800 vintagepaatti FOR SALE !, Quanum Nova Pro quadkopteri

Poissa -lt-

  • Tulokas
    • Profiili
Uuden harrastuksen aloittaminen
« Vastaus #3439 : 03.12.14 - klo: 16.32 »
Noniin, kaverin inspiroimana täytyisi elämäni ensimmäinen sähköauto hankkia ja traxxas -merkiltään taitaa olla ihan soivan olonen menopeli.
Autolla ajeltaisiin lähinnä sorakuopilla, metsässä, pellolla, nurmikolla yms... eli 4x4 veto pitää olla ja jonkinsortin krossi/ monsteriauto olisi hyvä?
Joten kertokaa omakohtaisia kokemuksia autoista, mitä suosittelisitte, millä itse ajaisitte kyseisissä paikoissa yms? Tekeekö noilla 1/16 kokosilla autoilla mitään? Vai kannattaako suoraan ostaa isompi 1/10?
Itse olen katsellut traxxasin stampede autoa, kokemuksia?

Poissa Assa2000

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Uuden harrastuksen aloittaminen
« Vastaus #3440 : 03.12.14 - klo: 16.37 »
Noniin, kaverin inspiroimana täytyisi elämäni ensimmäinen sähköauto hankkia ja traxxas -merkiltään taitaa olla ihan soivan olonen menopeli.
Autolla ajeltaisiin lähinnä sorakuopilla, metsässä, pellolla, nurmikolla yms... eli 4x4 veto pitää olla ja jonkinsortin krossi/ monsteriauto olisi hyvä?
Joten kertokaa omakohtaisia kokemuksia autoista, mitä suosittelisitte, millä itse ajaisitte kyseisissä paikoissa yms? Tekeekö noilla 1/16 kokosilla autoilla mitään? Vai kannattaako suoraan ostaa isompi 1/10?
Itse olen katsellut traxxasin stampede autoa, kokemuksia?

Osta suoraan 1/10, ja vaikka slässi. Hyvin vara osia saatavilla ja jos rupee joskus radalle meno kiinnostamaan niin tuo auto soveltuu siihen hyvin

Stempadesta ei ole kokemuksia
Olleita: Kyosho Lazer ZX-5, Traxxas Blast Brushless
Nykyisin RC autoton

Poissa s.heinonen

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Uuden harrastuksen aloittaminen
« Vastaus #3441 : 03.12.14 - klo: 23.34 »
Traxxas E-Maxx tai E-Revo tai HPI Savage. Noi toki sitten jo isoja ja kalliita autoja. 1/16 hauska vekotin mutta kyllä joskus palaa hermot aika pahasti kun ei meinaa pysyä pystyssä = niin pieni. Ite ostaisin ekaksi autoksi HPI Savage XS Fluxin >>> http://www.towerhobbies.com/products/hpi/hpid7671.html on isompi kuin 1/16 autot mutta pienempi kuin Maxxi tai E-Revo ja on suht edullinen, saman hintainen kuin 1/16 revo :roll: Tää on mun mielipide ja en ole koskaan ajanut muulla kuin monsuilla niin en pysty ottamaan kantaa slässiin/ muihin SC autoihin.
Traxxas Summit / HPI Savage

Poissa STruck

  • Veteraani
    • Profiili
    • Droppiboxi
Vs: Uuden harrastuksen aloittaminen
« Vastaus #3442 : 04.12.14 - klo: 02.59 »
Noniin, kaverin inspiroimana täytyisi elämäni ensimmäinen sähköauto hankkia ja traxxas -merkiltään taitaa olla ihan soivan olonen menopeli.
Autolla ajeltaisiin lähinnä sorakuopilla, metsässä, pellolla, nurmikolla yms... eli 4x4 veto pitää olla ja jonkinsortin krossi/ monsteriauto olisi hyvä?
Joten kertokaa omakohtaisia kokemuksia autoista, mitä suosittelisitte, millä itse ajaisitte kyseisissä paikoissa yms? Tekeekö noilla 1/16 kokosilla autoilla mitään? Vai kannattaako suoraan ostaa isompi 1/10?
Itse olen katsellut traxxasin stampede autoa, kokemuksia?

Lue rauhassa, älä säikähdä asioiden määrää  :laugh:

Oma neuvoni on että menet suoraan 1:8 kokoluokan autoon (sisällytän E-maxxin 1:8 kokoluokkaan vaikka myyvätkin sitä 1:10..) Vaikka tuossa mainitsinkin Maxxin, en suosittele sitä ekaksi autoksi!

Isoista autoista minulla oli ensin T-maxx(polttis), josta sitten siirryin hiljalleen E-maxxin(sähkö) puolelle. Rahaa menee siihen autoon enemmän kuin haluat hyväksyä.. Niin se vain on. Hyvä auto se on mutta laittoa vaatii.

Neuvoni onkin: (kuvat omista autoistani)

1: Osta käytettynä 1:8 Truggy rullaavana/servon kanssa
https://www.dropbox.com/s/cu66w027eqol9hz/DSC08941.JPG?dl=0
Itse ostin tuon 150€, ilman sähköjä. (HongNor X2 Teknon valmistamalla konversio kitillä.)

Kuvassa toisena kyseinen truggy ja viimisenä E maxx.

https://www.dropbox.com/s/5hofa4w3to0h6fe/DSC09106.JPG?dl=0 X2 ja Emaxx vierekkäin.

2: Ostat hyvät sähköt Suosittelen Hobbywingin 150A comboa suuresti. Kokemukset Castlesta ja Hobbywingistä ja HW vie voiton 5-0
Esim Ebaysta löytyy ±150€ posteineen. Jos ei luottamusta ole Ebayn myyjiin, osta muualta, vaikka EuroRC:stä

http://www.ebay.com/itm/HOBBYWING-Xerun-COMBO-M6B-4274SD-2200kv-Sensored-Motor-150a-ESC-B-/191411601108?pt=Radio_Control_Parts_Accessories&hash=item2c91053ed4

http://fi.eurorc.com/product/1151/hobbywing-xerun-m6b-combo-18-car-sensored-blue

3: Tarvitset vielä ohjaimen, akut ja laturin. Hyviä peruslatureita saa täältä foorumilta hyvällä hinnalla (20-50€) Et tarvitse mitään ihmeellistä laturia.

Akut Hobbykingistä Esim: http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/uh_viewItem.asp?idProduct=52433

Autossa tulisit käyttämään joko 2x2s (4s) tai 2x3s (6s) akkupareja. Eli 2kpl 2kennon lipoja tai 2kpl 3kennon lipoja.

Ohjain samasta paikasta
esim: http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/__23165__Turnigy_GTX3_AFHDS_2_4ghz_3_Channel_Radio_System.html

Itse käytän kyseistä ohjainta ja modattuna vielä 10x parempi! Parempi ohjain kuin Traxxas TQI ohjaimet ovat olleet ikinä omassa käytössäni.

Jos servo ei sisältynyt autossa kun ostat niin käytettynä/uutena ostat semmoisen niin hintaa tulee sille 15-80€ riippuen minkä ostat.

Mietit varmast hintaa?..
Noin hinnat:
Auto: 150€
Sähköt: 100-200€ + 30€ servo
Ohjain + akut: 70€--->
Laturi: 30-60€
= 400-500€

Se on suuri sijoitus, MUTTA suosittelen!

''Hulluko toi kirjottaja on, en ikinä pistä noin paljoa rahaa tommoseen sekasotkuun vaan ostan Emaxxin, slashin tai 1:16 revon uutena ja kiiltävänä!''

http://www3.towerhobbies.com/cgi-bin/wti0001p?&I=LXELZR**&P=ML

http://www3.towerhobbies.com/cgi-bin/wti0001p?&I=LXDCHG&P=ML

http://www3.towerhobbies.com/cgi-bin/wti0001p?&I=LXDCKD**&P=ML

Kaikista noista puuttuu akut ja laturi. Ohjain kai on mukana. Servot jotka tulee noissa mukana ei kauaa kestä.

1:16 autoa en suosittele alkuun, liian lelu. Olen omistanut 2 kertaa 1:16 revot ja hetken jaksanut ja myynyt pois..

Slashista ei kokemusta.

Emaxxista kokemusta ja suuri lista kuitteja mitä mennyt päivityksiin.

Emaxxista paukkunut diffit, vetarit, ripustukset, knucklet, bulkheadit, runko, ja sitä rataa  :roll:

Tuosta omasta Truggystani jonka ostin käytettynä en ole muuta saanut rikki kuin siiven, tukivarren, kun ajoin täysiä kiveä päin.. ja yhden diffin koska olin laiska.. Vauhtia tuolla autolla on kumminkin parhaimmillaan lähes 100km/h omassa käytössä..

Lopuksi totean: 1:8 truggy kestää ja kestää kun emaxx monsteri jaksaa yllättää kaikilla eriosilla jotka siitä jossain välissä hajoaa.. Oma truggymonsterini voittaa ajettavuudessa, kestävyydessä, hinnassa ja lähes kaikessa vs. oma emaxx..

edit: Truggyn rakenne on myös simppeli, helppo vaihtaa jos menee rikki, toisinkuin emaxxissa kaikki tuntuu menevän solmuun ja joutuu miljoon ruuvvia avaamaan.

Tältä se nyt näyttää:
5min sitten otettu kuva  :grin:




En tiedä minkä kokoisia hiekkakuoppia tarkoitat jne mutta tämmöstä teeseitse pakettia suosittelen! Vaikka oletkin katsellut stampedea http://www3.towerhobbies.com/cgi-bin/wti0001p?&I=LXEVTZ**&P=MLniin mieti mitä haluat autolta.

Katso jos jaksat parit videot kanavaltani mitä tullut taltioitua puhelimalla eri reissuilta niin näet vähän mitä auto on saanut kärsiä. Esim:

021 - X2e & D8eD8T & TL 01C - Faster Backflip Kill Kill, TL 01C Trailing
018 - X2e & D8eD8T - Beadlocks for backflips
008 - X2e & D8eD8T



Jos päädyt tälle linjalle mitä suosittelen niin pistä viestiä jos on kysyttävää

Pahoittelut kirjoitusvirheistä, mutta toivottavasti saa selvää. Terveisin flunssalainen kello kolme. :shocked:
« Viimeksi muokattu: 19.12.14 - klo: 14.50 kirjoittanut STruck »
Duratrax Evader Ext --- E-Maxx (MM 2200KV) & C-Maxx (FlexibleMaxx100%) --- Hong Nor X2 (Tekno) --- Tamiya TL-01/B --- Traxxas 1/16 e-revo vxl -- Traxxas T-Maxx 3.3(os.21tm) ---MMM

Poissa Mölli

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Uuden harrastuksen aloittaminen
« Vastaus #3443 : 04.12.14 - klo: 07.05 »
Yhdyn suositteluun
AE B6, Dex8, Ultima SC, Axial SCX10

Poissa STruck

  • Veteraani
    • Profiili
    • Droppiboxi
Vs: Uuden harrastuksen aloittaminen
« Vastaus #3444 : 17.12.14 - klo: 23.37 »
No höh. Ei kysyjää ole viestinsä jälkeen foorumilla näkynyt  :undecided:
Duratrax Evader Ext --- E-Maxx (MM 2200KV) & C-Maxx (FlexibleMaxx100%) --- Hong Nor X2 (Tekno) --- Tamiya TL-01/B --- Traxxas 1/16 e-revo vxl -- Traxxas T-Maxx 3.3(os.21tm) ---MMM

Poissa SixStars

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Uuden harrastuksen aloittaminen
« Vastaus #3445 : 18.12.14 - klo: 08.01 »
No höh. Ei kysyjää ole viestinsä jälkeen foorumilla näkynyt  :undecided:

..no se lukee vielä sitä sun viestiä, kun rauhassa käskit lukea  :grin:
Hyvät neuvot kuitenkin, perusteluineen  :cool:

Usein vastaus on tyylin 'osta släs - se on hyvä'  :huh:
Kyosho Fazer EP Subaru, Traxxas Stampedet 2WD + 4WD, Kyosho Jetstream 800 vintagepaatti FOR SALE !, Quanum Nova Pro quadkopteri

Poissa ssAAss

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Uuden harrastuksen aloittaminen
« Vastaus #3446 : 19.12.14 - klo: 14.32 »
Jep ja kirjoituksestasi on hyötyä muillekin kuin alkup kysyjälle pelkästään.

T. myös harrastusta harkitseva

Poissa STruck

  • Veteraani
    • Profiili
    • Droppiboxi
Vs: Uuden harrastuksen aloittaminen
« Vastaus #3447 : 19.12.14 - klo: 14.48 »
No höh. Ei kysyjää ole viestinsä jälkeen foorumilla näkynyt  :undecided:

..no se lukee vielä sitä sun viestiä, kun rauhassa käskit lukea  :grin:
Hyvät neuvot kuitenkin, perusteluineen  :cool:

Usein vastaus on tyylin 'osta släs - se on hyvä'  :huh:

Juu ajattelin jos tekisin oman topicin ellen saa sillä vihoja niskaan... Kumminkin tämä on vähän spesifioidumpi neuvo kuin ^''osta lässi hyvi kulkee ja kestää varaosia paljo helppo saada jeejee'' Ainiin ja tarkoitin siis että kyseienen kysyjä ei ole kirjautunut viestinsä lähetyksen jälkeen* Eihän sitä tiedä jos on tämän lukenut kirjautumatta   :roll:

Jep ja kirjoituksestasi on hyötyä muillekin kuin alkup kysyjälle pelkästään.

T. myös harrastusta harkitseva
Jee! :azn: Ei voi muutakun suositella  :laugh: Tässä samalla rakentelen omaa Crawleriani ja osia teen :azn:
Duratrax Evader Ext --- E-Maxx (MM 2200KV) & C-Maxx (FlexibleMaxx100%) --- Hong Nor X2 (Tekno) --- Tamiya TL-01/B --- Traxxas 1/16 e-revo vxl -- Traxxas T-Maxx 3.3(os.21tm) ---MMM

Poissa sulo2604

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Minkä auton ostan -osio
« Vastaus #3448 : 02.01.15 - klo: 12.54 »
Autokuumetta pukkaa..Löytyykö suosituksia 1/8 4WD sähkötruggysta, ja nimenomaan kasattava kit-versio, ei RTR. Auton kasaaminen on yli puolet huvista. Käyttö olisi piha/kenttä/monttu sudittelua, radalta ei ole ainakaan vielä kokemusta. Omassa mielessä on pyörinyt Team Durango DEX408T, mutta mitä muita vaihtoehtoja olisi?
HPI Baja 5B SS, HPI E-Firestorm Flux

Poissa p-man

  • Vesivehmaan RC-rata
    • Profiili
Vs: Minkä auton ostan -osio
« Vastaus #3449 : 02.01.15 - klo: 13.05 »
Mugenin MBX7T vois olla kova. Löytyy kittinä ja menee varmasti myös radalla nätisti.
Kyosho - Team Orion - Tekin - AKA - Graupner - Sanwa