Kirjoittaja Aihe: Minkä auton ostan -osio  (Luettu 1212207 kertaa)

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa jon.lindgren

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Minkä auton ostan -osio
« Vastaus #3690 : 13.01.16 - klo: 14.32 »
Pikkusen kun olisit lukenut eteenpäin... Samalla sivulla:
http://rc10.fi/index.php?topic=93670.msg787878#msg787878

Poissa Jukka J.

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Minkä auton ostan -osio
« Vastaus #3691 : 13.01.16 - klo: 14.49 »
No himpura... se on todettava vaan et jos mittoihin ei tuu muutoksia ni baja 5b ei oo haluttu SC luokkiin :(
Ois vaan ollu alkukustannuksiltaan vähän edullisempi, mutta baja 5sc on edestä ja takaa pikkusen paremmin suojattu tärskyiltä jos tullaan tonttiin väärässä asennossa. noh... sit vaihtoehtoihin täytyy vertailuun ottaa Losin 5ive.

Poissa Totte

  • JoeUa RC
    • Profiili
Vs: Minkä auton ostan -osio
« Vastaus #3692 : 15.01.16 - klo: 20.36 »
Getari.....
Nyt annan pienen neuvon....
Nyt hommaat käytetyn tuuppi sc auton kaikkineen sähköineen .Säästät noin 300 € euroa + mitä säästät erotuksena uuteen kit
pakettiin. Tällä paketilla pääset varmasti nauttimaan ajoista.
Kannattaa ostaa ratakäyttöön tarkoitettu sc auto , nimittäin ei kukaan kuski halua tai viitti ajaa rikkinäisellä tai muuten vaan toimimattomalla autolla radalla. Täten ehdotan ostamaan käytetyn ratakäyttöön tarkoitetun sc auton.
Itse olen ostanut 4 autoa käytettynä ja olen jokaisella ajellut noin vuoden verran ja olen ollut erittäin tyytyväinen autoihin.

axial jeep
tamiya m05

Poissa getari

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
Vs: Minkä auton ostan -osio
« Vastaus #3693 : 15.01.16 - klo: 20.55 »
Nyt muutaman viestin lukeneena .....
Ensin täytyy päättää et haluuko auton pihasuttailuun vai radalle . Näiden välillä ei voi oikein tehdä kompromisseja.
Tämä blitz kun ei oikein sovi radalle niinkuin muiden merkkien autot . esim TLR ,Durango tai Asso.
Jotka jo valmiina pakettisetupilla ovat radalla kuin kotonaan.
Blitz taas vaatii paljon rahaa ja aikaa et sais toimimaan radalla. Tästä on omakohtaisia kokemuksia ja luovutin auton pojalle
ja hommasin kerralla kunnon auton.
Joka toimii radalla mut ei pihalla näillä kannata paljon ajellakkaan.....
Siis on rata-autoja ja piha-autoja .... se valinta vaan täytyy tehdä.
Vielä näistä shorty lipoista ..... näissä takamoottorisissa sc autoissa ei isoja eroja oo tuohon täysmittaseen verrattuna.
pienillä akun siirroilla voi vaikuttaa ajoon ,mut viimeinen silaus tehdään kiinteillä painoilla.

Tässä omia mielipitetä..... toivottavasti ei hirveästi sekoittanut mieltymyksiäsi.

Kiitos mielipiteistäsi, arvostan tosi paljon suoraa puhetta.

Kuulostaa tosiaan vähän pattitilanteelta alkuperäisiin ajatuksiin nähden. Olen jotenkin vain halunnut uskoa, että sellainen paketti on olemassa joka tulee RTR:nä, mutta on muokattavissa järkevissä rajoissa kunnon kisa-autoksikin taitojen ja innostuksen huomioiden.

Onko sitten olemassa missään luokassa sellaista pakettia, jonka äsken kuvailin?

Tuossa

http://www.hobbyfactory.fi/tuotteet/rc-autot-sahkoautot/serpent-spyder-buggy-srx-2-mm-2wd-1-10-rtr-500006

Getari.....
Nyt annan pienen neuvon....
Nyt hommaat käytetyn tuuppi sc auton kaikkineen sähköineen .Säästät noin 300 € euroa + mitä säästät erotuksena uuteen kit
pakettiin. Tällä paketilla pääset varmasti nauttimaan ajoista.
Kannattaa ostaa ratakäyttöön tarkoitettu sc auto , nimittäin ei kukaan kuski halua tai viitti ajaa rikkinäisellä tai muuten vaan toimimattomalla autolla radalla. Täten ehdotan ostamaan käytetyn ratakäyttöön tarkoitetun sc auton.
Itse olen ostanut 4 autoa käytettynä ja olen jokaisella ajellut noin vuoden verran ja olen ollut erittäin tyytyväinen autoihin.

Totte joo... thanks! Toi on myös yksi erittäin varteenotettava idea. Mutta olen tässä myös ajatellut tuota Möllin ehdoittamaa ratkaisua... vaikuttaa juuri sopivalta ratkaisulta ja kompromissilta tähän vallitsevaan tilanteeseen. Tässä nyt on muutenkin jo vaihdettu mielipidettä tuuliviirinlailla niin miksei viellä käännetä SC:n tuohon Buggyyn.  :grin:

Niinkuin itekin tuossa sanoit.... niin säästää sen +300e, kun ei uutta lähde havittelemaan. Tuossa kun laskin sitä SC5M pakettia kohtuu hyvillä systeemeillä uutena, niin sain hinnaksi koko paketille noin 800e, nyt kun lähdetään ihan nollasta... = ei järkeä. Tuo 400e paketti on perusteltavissa... se ei kuitenkaan ole mikään 150e aloittelijan rtr joka räjähtää heti käsiin.

Saa kommentoida... sana vapaa!  :azn:
« Viimeksi muokattu: 15.01.16 - klo: 20.58 kirjoittanut getari »

Poissa Totte

  • JoeUa RC
    • Profiili
Vs: Minkä auton ostan -osio
« Vastaus #3694 : 15.01.16 - klo: 21.01 »
Siis krossariin vaihdoit ?
Jos buggy merkkejä katellaan ,niin melkein samat merkit jyrää.... Asso , TLR , Xräy ja Durango.... ja ehkä kössi ??
Kattele vaan noita merkkejä jos buggyy oot vaille .
Varaosat ja jälleenmyyjät löytyy kotimaasta ja löytyy varmaan jokaiselta rc-radalta jokunen auto.
« Viimeksi muokattu: 15.01.16 - klo: 21.17 kirjoittanut Totte »
axial jeep
tamiya m05

Poissa Totte

  • JoeUa RC
    • Profiili
Vs: Minkä auton ostan -osio
« Vastaus #3695 : 15.01.16 - klo: 21.34 »
Lainaus
Oletko kauan miettinyt tuon SC10:n hommaamista ja oliko se heti ensimmäinen vaihtoehto ja miksi juuri olet nyt päätymässä siihen?

Terve, SC10:stä olen lukenut, että on helppo ajaa. Peruslähtökohtakin on omiin tarpeisiin kunnossa: tunnettu merkki, takaveto (vähemmän kuluvia osia ja ajamisen perusteet oppii jonkun logiikan mukaan helpommin takavetoisella) varaosia ja päivitysosia löytyy, ja riittävän halpa näin alkuun. Ajatuksissa on nimenomaan RTR -versio vaikkakin taidot riittäisi kasaamaan minkä vaan auton. Hinta tuntuu karkaavan noilla kiteillä noin ensiautoksi omalle kukkarolle liian korkeaksi.

Ajatus on ensin opetella hallitsemaan vehje omissa nurkissa ja sitten mahdollisesti nöyrtymään radalle.


Edit: Vai olenko täysin hukassa? Käytettyä en halua

Siis olet lukenut et auto ois helppo ajaa .... älä nyt tuon perusteella lähde autoa ostamaan.
Kun meinaat ostaa kunnon auton . Käy paikallisilla radoilla kattelemassa ja jos mahdollista kokeilemassa erillaisia ja eri merkkisiä autoaja ... ja sen perusteella tee ostopäätös.....
Älä tee ostopäätöstä jonkun kisakuskin mielipiteiden mukaan. ...

Muista .... käytetty on aina vaihtoehto harrastusta aloittaessa.
Mielummin kokeilee käytettyä vaikka vuoden ehkä toisenkin .....

Mutta muistakaa kaikki .... sen kahden max kahden vuoden kokeilun jälkeen ,kun hommaa "the auton " niin raha ei ole se peruste vaan omat mieltymykset ja periaatteet......
« Viimeksi muokattu: 15.01.16 - klo: 21.41 kirjoittanut Totte »
axial jeep
tamiya m05

Poissa getari

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
Vs: Minkä auton ostan -osio
« Vastaus #3696 : 15.01.16 - klo: 21.58 »
Siis krossariin vaihdoit ?
Jos buggy merkkejä katellaan ,niin melkein samat merkit jyrää.... Asso , TLR , Xräy ja Durango.... ja ehkä kössi ??
Kattele vaan noita merkkejä jos buggyy oot vaille .
Varaosat ja jälleenmyyjät löytyy kotimaasta ja löytyy varmaan jokaiselta rc-radalta jokunen auto.
Olen katsonut jo noi merkit ne eivät pysty tarjoamaan samanlaista pakettia. Se on aina joko/tai... perusbiili tai kisavehje. Perusbiilistä ei saa pienellä muokkauksella kisavehjettä ja taas valmis kisalaite maksaa alkuunsa liikaa. Siitä en tiedä, että onko näillä mainitsemillesi merkeille tulossa tällaista vaihtoehtoa....

Poissa Totte

  • JoeUa RC
    • Profiili
Vs: Minkä auton ostan -osio
« Vastaus #3697 : 15.01.16 - klo: 22.24 »
Jos ohjain ja vastaanottimet löytyy omasta takaa ,niin RTR.ää ei kannata ostaa....
Servot menee samantien vaihtoon , radalla tarvii nopeeta ja hieman voimakkaampaa kuin rtr versiossa.
Nopari ja moottori....... Nopari aina alimitoitettu n.60A keskimäärin ja moottori toimii ehkä just niillä paketti välityksillä,
mut jos pitäis pidentää .... niin yleensä vääntö loppuu .
Eli rtr versiot toimii erittäin tieheällä välityksellä ...... millä taasen radalla ei tee mitään.
Rtr sähköt ei kestä rata_ajoa ,joka aikalailla on  ... kaasu jarru kaasua ja taas jarrulla kaasulle.
axial jeep
tamiya m05

Poissa getari

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
Vs: Minkä auton ostan -osio
« Vastaus #3698 : 15.01.16 - klo: 22.28 »
Jos ohjain ja vastaanottimet löytyy omasta takaa ,niin RTR.ää ei kannata ostaa....
Servot menee samantien vaihtoon , radalla tarvii nopeeta ja hieman voimakkaampaa kuin rtr versiossa.
Nopari ja moottori....... Nopari aina alimitoitettu n.60A keskimäärin ja moottori toimii ehkä just niillä paketti välityksillä,
mut jos pitäis pidentää .... niin yleensä vääntö loppuu .
Eli rtr versiot toimii erittäin tieheällä välityksellä ...... millä taasen radalla ei tee mitään.
Rtr sähköt ei kestä rata_ajoa ,joka aikalailla on  ... kaasu jarru kaasua ja taas jarrulla kaasulle.

Ei löydy kuule omasta takaa yhtikäs mitään vielä tässä vaiheessa... zero, zip, zilch, nada...  :laugh:

Poissa Totte

  • JoeUa RC
    • Profiili
Vs: Minkä auton ostan -osio
« Vastaus #3699 : 15.01.16 - klo: 22.34 »
No sitten tuosta jos kerralla haluu hyvän . Ja radalla viihtyvän auton.
Ei puutu ku akut ja laturi

http://fi.eurorc.com/product/7105/team-losi-racing-22sct-rtc-110-2wd-short-course-truck-w24ghz-radio

Jos kiinnostaa ota yhteyttä yvllä ...... pistetään sulle kunnon auto.
axial jeep
tamiya m05

Poissa sakucee

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Minkä auton ostan -osio
« Vastaus #3700 : 17.01.16 - klo: 13.19 »
Pienen jääkauden jälkeen ajattelin taas ruveta ajamaan. Tallista löytyy jo teknon sct410 ja ajattelin kasata 4wd buggyn.

Listalla olisi

Asso B44.3

Xray xb4

Durangon dex510v5

Joku muu? Mikä?

Asso on kehuttu ja halvempi, tuumaset ruuvvit joten työkalujen osto kaventaa hintaeroa, on näemmä hyllyssä osia näemmä saa hyvin keulan tukivarret näemmä heti vaihdettava rpm tuotteisiin, ei kallis viritys tosin

Xray kalliimpi osia tähänkin kaiketi saa hyvin eurorcltä 2016 mallista ei varmaan paljoa kokemuksia

Uus Durango, myyjäkauppa lähellä ja osia on ainakin ollut hyllyssä hyvin kun siellä on käynyt, tulee myyntiin vasta helmikuussa...

Haluan välttää kuuladiffejä, helppo huolto ja ajettavuus toivottavaa


Ei osaa päättää, hjelp.

Poissa Metsäläinen

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Minkä auton ostan -osio
« Vastaus #3701 : 17.01.16 - klo: 15.45 »
Jätä asso kokonaan pois tosta listasta, se on jo liian vanhentunut.
Lisäisin vaihtoehdoiksi Schumacher Cat K2 ja Yokomo YZ-4. Nämä molemmat on kyllä hihnavetoisia.
K2 kiinnostaisi minua eniten tällä hetkellä 4WD buggeista.
Mutta noista kaikista se varmin vaihtoehto on XRay.


Eurorc - Tamiya Lunch Box - Blackfoot -  Avante BS - Arrowmax - Halko - Hobbywing - Highest - Futaba

Poissa Joppe75

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Minkä auton ostan -osio
« Vastaus #3702 : 17.01.16 - klo: 17.29 »
Jätä asso kokonaan pois tosta listasta, se on jo liian vanhentunut.
Lisäisin vaihtoehdoiksi Schumacher Cat K2 ja Yokomo YZ-4. Nämä molemmat on kyllä hihnavetoisia.
K2 kiinnostaisi minua eniten tällä hetkellä 4WD buggeista.
Mutta noista kaikista se varmin vaihtoehto on XRay.


Vähän menee ohi mutta... Mielenkiinnosta kysäsen, asso vanhentunut?? Kyllä tuolla autolla otetaan voittoja varmasti eniten vielä tänä päivänäkin. Niin suomessa kuin ulkomailla.... Ja varmasti on suomessakin vahvin voittaja ehdokas ensi  kesän SM-kisoissa.

Poissa Metsäläinen

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Minkä auton ostan -osio
« Vastaus #3703 : 17.01.16 - klo: 17.59 »
Mun mielestä se on vanhentunut ja uskoisin että assolta on uusi malli tulossa. On se varmaan ihan hyvä auto. MM finaalissa ei tainnut olla yhtään assoa. Mutta mielipiteistä ei voi kuin kiistellä.
Eurorc - Tamiya Lunch Box - Blackfoot -  Avante BS - Arrowmax - Halko - Hobbywing - Highest - Futaba

Poissa sakucee

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Minkä auton ostan -osio
« Vastaus #3704 : 18.01.16 - klo: 08.56 »
Emmä tuota hihnavetoa pelkää, kait.

Kuuladiffejä vaan ei jaksa :D

Ihan hienon näkönen toi Schumacheri, osia varmaan saa rcm? Mites noi kestää osumia, en välttämättä ole maailman tarkin kuski, eli en osaa.

Poissa xsaara1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Minkä auton ostan -osio
« Vastaus #3705 : 18.01.16 - klo: 12.34 »
Itse annan pisteet xray xb4 16` autolle...Oma ajotaito tosin vielä sillä tasolla, että kestävyys on hyvin tärkeässä osassa harrastusta ja mielestäni tämä xray on ottanut kaikki lukuisat osumat aika kivasti vastaan...Sekä huoltaminen on helppoa, esim. diffit purkaa muutamasta ruuvista käteen...Osaavissa käsissä näyttäisi olevan varsin kulkeva kampe...esim. turun wj-kisan voitto auto oli kyseinen tuote...muutama muukin taisi olla kärkikahinoissa mukana...
xray xb4 17, Agama A215 sve

Poissa savinen

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Minkä auton ostan -osio
« Vastaus #3706 : 26.01.16 - klo: 21.06 »
tervehdys kaikille rc autojen parissa harrastaville henkilöille.  nyt olis tarvetta jollekkin pienelle autolle jota vois käskyttää myös sisätiloissa. pojalle ostin keväällä axialin jeep wranglerin jolla nyt pihalla sitten kikkailtu. nyt itse alkanut himottaa ajella sisällä, mutta ulkona pitäis  pystyä myös sudittelemaan. eli koko saisi olla jotain mini z luokkaa. mitenkään merkki rasisti en ole kun kokemusta ei ole kun tosta kravellerista ja nuorena itellä oli pari maruin autoa. niitä ei onneksi taideta enää valmistaa. eli mahdollisimman toimivaa ja kesävää kampetta olen etsimässä. tua mini z nyt vaan vähän niin kun herätti kiinnostuksen kun kyosohon liikkeessä semmoisen näin. niin ja sitten vielä semmoinen juttu että en ole penaalin terävinkynä noissa ulkomailta tilaamisissa. eli jos sen auton ja niitä viri \ varaosia sais
 ihan suomesta tilattua niin olis hieno juttu.
« Viimeksi muokattu: 27.01.16 - klo: 20.49 kirjoittanut savinen »

Poissa Jukka J.

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Minkä auton ostan -osio
« Vastaus #3707 : 28.01.16 - klo: 07.41 »
Nyt alkaa ahterii polttamaan jo kunnolla. Viikonloppuna olisi tarkoitus tilata Losi 5ive-T jorpakon takaa ni oisinki kyselly tietäväisemmiltä että millanens setup yleensä autossa on vakiona öljyjen suhteen diffeissä ja iskareissa? Pystyykö öljyjä tilaamaan ulkomailta " nestettä? "
Samoten huomasin että autoon on saatavilla monen moista kierulaa nurkkiin about 6.5-13 Lbs gategoriassa niin onko kukaan paneutunut vakio jousien toimivuuteen vai pitääkö suosiolla pistää tilaukseen eri kiuerulat :)? Jaah nii sitte suositteluja hyvistä iskarin suojapusseista vai pistänkö vaimon ompelee  :cheesy:

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Minkä auton ostan -osio
« Vastaus #3708 : 28.01.16 - klo: 08.49 »
Eikös tuolla ole monta valmiiksi tuunattua Fiveä myyntipalstalla ... jenkeistä asti tullit ja verot ...
Kiitos 20 vuodesta!

Poissa Jukka J.

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Minkä auton ostan -osio
« Vastaus #3709 : 28.01.16 - klo: 09.23 »
eiköseikös... tuunattuja on maailma pullollaan, mutta mä haluun uuden sitä kautta oppia tuntemaan pienokaisen alusta lähtien ja Englannista tulee vaan postit :)

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Minkä auton ostan -osio
« Vastaus #3710 : 28.01.16 - klo: 19.56 »
Niin ajattelin vaan että saattais säästää muttaman euron ja sais suton ilman odotteluja. Mutta siitä vaan!
Kiitos 20 vuodesta!

Poissa Pro-coarseRc

  • Äänekosken Pienoisautoilijat ry
    • Profiili
Vs: Minkä auton ostan -osio
« Vastaus #3711 : 28.01.16 - klo: 20.20 »
tervehdys kaikille rc autojen parissa harrastaville henkilöille.  nyt olis tarvetta jollekkin pienelle autolle jota vois käskyttää myös sisätiloissa. pojalle ostin keväällä axialin jeep wranglerin jolla nyt pihalla sitten kikkailtu. nyt itse alkanut himottaa ajella sisällä, mutta ulkona pitäis  pystyä myös sudittelemaan. eli koko saisi olla jotain mini z luokkaa. mitenkään merkki rasisti en ole kun kokemusta ei ole kun tosta kravellerista ja nuorena itellä oli pari maruin autoa. niitä ei onneksi taideta enää valmistaa. eli mahdollisimman toimivaa ja kesävää kampetta olen etsimässä. tua mini z nyt vaan vähän niin kun herätti kiinnostuksen kun kyosohon liikkeessä semmoisen näin. niin ja sitten vielä semmoinen juttu että en ole penaalin terävinkynä noissa ulkomailta tilaamisissa. eli jos sen auton ja niitä viri \ varaosia sais
 ihan suomesta tilattua niin olis hieno juttu.

Traxxas 1/16
9 traxxasia + 12 muuta ja tankki.

Poissa iippo777

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Minkä auton ostan -osio
« Vastaus #3712 : 28.01.16 - klo: 20.29 »
Tuosta Englannista tilaamisesta, eli mistä briteissä saa auton halvemmalla, kuin Suomesta ?
Itse katsoisin kuka Suomessa myy ja kysyisin tarjousta. Usein tuntuu olevan todella hyvää näet Suomen palvelu ja itse ostan 100% varmasti seuraavankin autoni Suomesta. Minä tykkään saada palvelua ja kiitokseksi voin maksaa vaikka 40 € enemmän 400€ laitteesta. Vaataavasti minun mielestäni hyllystä hypistellen varaosien osto (plus 100€) kaikkeen tosi tarpeelliseen oheis krääsään on kivaa.

Kukin tyylillään, mutta kokeile Suomen asiakaspalvelua ja voi olla, että sille tielle jäät.

Yt. Iippo (yksityishenkilö ja RC-noviisi)

Poissa savinen

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Minkä auton ostan -osio
« Vastaus #3713 : 28.01.16 - klo: 21.01 »
onko tua traxaxxx yhtä pienen kokoinen kun nua kyo sohon mini z autot. kun mulla ei noi sisätilat tosiaankaan ole mitkään isot. olen vaan ymmärtänyt että nykyisin saa pieniäkin autoja laadukkaina  nelari versioina. eikä sen auton nyt ihan nikko hintainenkaan tarvii olla kun kolme lasta sillä kumminkin jossain vaiheessa ajaa\harjottelee. eli ennemmin yksi kunnollinen kun repullinen paskoja.

Poissa Jukka J.

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Minkä auton ostan -osio
« Vastaus #3714 : 28.01.16 - klo: 21.02 »
Jep... Suomesta minulle ei ole vielä tarjottu Losi 5ive-T 29cc koneella ollenskaan. Kaikkee muuta kyl ;)

Englannista tuntuis saavan hyvän setupin ja viikon päivät jaksan odotella :D  Olen muutenkin ollut huomaavinani että kannatus viriosiin ja kaiken sortin hop-up osiin suuntautuu ulkomaan tilauksiin. Oisko kuitenkin hinta kohtuullisempi? Ja mitä autoon tulee hinnan puolesta niin kymppien takia en jaksaiskaan vääntää, mutta satasista alkaa jo jaksaa. Ja omasta kokemuksesta ulkomaailmaan yhteyksissä olleena, voin sanoa että vastausta kysymyksiin tykitetään kellon aikaa katsomatta ja nopeasti... mut se siitä.

Olisi kiva saada siihen alkuperäiseen aiheeseen vastauksia ja kokemuksia... eikä aina aleta ruotimaan aivan muuta :))

Poissa Ipperu

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Minkä auton ostan -osio
« Vastaus #3715 : 28.01.16 - klo: 21.31 »
tervehdys kaikille rc autojen parissa harrastaville henkilöille.  nyt olis tarvetta jollekkin pienelle autolle jota vois käskyttää myös sisätiloissa. pojalle ostin keväällä axialin jeep wranglerin jolla nyt pihalla sitten kikkailtu. nyt itse alkanut himottaa ajella sisällä, mutta ulkona pitäis  pystyä myös sudittelemaan. eli koko saisi olla jotain mini z luokkaa. mitenkään merkki rasisti en ole kun kokemusta ei ole kun tosta kravellerista ja nuorena itellä oli pari maruin autoa. niitä ei onneksi taideta enää valmistaa. eli mahdollisimman toimivaa ja kesävää kampetta olen etsimässä. tua mini z nyt vaan vähän niin kun herätti kiinnostuksen kun kyosohon liikkeessä semmoisen näin. niin ja sitten vielä semmoinen juttu että en ole penaalin terävinkynä noissa ulkomailta tilaamisissa. eli jos sen auton ja niitä viri \ varaosia sais
 ihan suomesta tilattua niin olis hieno juttu.

Tässä olisi,jopa harjattomana:

http://fi.eurorc.com/product/11844/team-losi-124-micro-scte-4wd-rtr


 Tuon koko luokan auto on kyllä mielestäni ulkokäyttöön "alamittainen",mutta se on henk.koht. mielipiteeni.
Hobao Hyper Buggy 1/8  | Associated sc10 4x4 ft | Trx E-Revo vxl 1/16 | Trx E-Revo 1/10

Poissa Jukka J.

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Minkä auton ostan -osio
« Vastaus #3716 : 29.01.16 - klo: 19.42 »
Jee nyt ootelaan et alkaa Losi 5ive-T soittelee ovikelloo :D come to papa

Poissa savinen

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Minkä auton ostan -osio
« Vastaus #3717 : 31.01.16 - klo: 21.39 »
no niin siinä nyt sitten kävi että tilasin tuommoisen harjattoman e revon. vaikka budjetti oli aivan muuta mitä tuan hinta, no aina ei voi voittaa! kun nyt sitten pysyis kasassa edes noiden nikkeli akkujen kanssa. lipoja vois ajatella sitten kevällä.

Poissa patikka

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Minkä auton ostan -osio
« Vastaus #3718 : 04.02.16 - klo: 15.44 »
Nyt olisi muutaman vuoden tauon jälkeen tarkoitus palata harrastuksen pariin. Eli hakusessa oli short course ja neliveto. Sähköllä. Hinta siinä max viidensadan hujakoilla ja mielellään rtr, ei ole oikeastaan mitään osia valmiina. Tarkoitus olisi luultavasti radalla ajella enimmäkseen, vähän ehkä pientä bashailuakin. Ideoita?

Voi olla myös kittinä mutta silloinkin hinnan olisi hyvä pysytellä tuossa viidensadan tienoilla, toki pientä joustovaraakin on. Ainakin  alaspäin  :wink:

Poissa VTEC

  • Ulvilan RC-rata
    • Profiili
Vs: Minkä auton ostan -osio
« Vastaus #3719 : 04.02.16 - klo: 16.32 »
« Viimeksi muokattu: 04.02.16 - klo: 16.35 kirjoittanut VTEC »
Team Corally SBX410, Xray T4 '14 ja FG Marder "jokkis"
Youtube Kanava: https://www.youtube.com/channel/UC08uZiWtJ7b5MHZiEqAjUZQ