Kirjoittaja Aihe: Minkä auton ostan -osio  (Luettu 1214220 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa risla

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Minkä auton ostan -osio
« Vastaus #3180 : 25.03.14 - klo: 22.10 »
Haussa ois 4x4 sc auto. osien saatavuus suomesta pitää olla hyvä taikka auto niin hyvä ettei tarvii varaosia.

traxxas, kyosho ja durango ei tarvii mainostaa, kitti ois haussa koska sähköt jo on.

huom! ajan vain ulkoradalla joten vauhtia ja törmäyksisiä tulee olemaan.

teamc
losi
asso
hong nor?  :shocked:
muita?
plussat ja miinukset ja tarviiko heti ostaa päivitysosia... ja mielellään vain omia kokemuksia
Onko Durango osottautunut huonoksi ?
kyllä on.

Poissa transewaves

  • Fullspeed RC
    • Profiili
    • http://www.drbennet.blogaaja.fi/start
Vs: Minkä auton ostan -osio
« Vastaus #3181 : 25.03.14 - klo: 22.50 »
ok  :laugh:
uteliaisuuttani pakko kysyä mikä niissä on huonoa ?
huono varaosien saanti ?
mitä ite lueskelin osto valintaa tehdessä niin aika pommin varmoja pelejä ollut.
mitään en oo saanu viel rikki ja ajanut jo pari akullista  :grin:
kesällä sit junnu tiistaisin alkaa ton pelin rääkkääminen todenteolla.
TeamC tr2(monster),Losi MicroT,HbGTE8,DESC410v2
T-Maxx (brushless mod) --->Drunk Maxx

Poissa risla

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Minkä auton ostan -osio
« Vastaus #3182 : 26.03.14 - klo: 00.47 »
no mun durango oli kyllä pommi alusta-asti. voi lueskella kirjotuksia mun desc210 kokemuksesta.
toki voi olla hyväkin mutta mulle riitti yksi durango. osia kyllä saa monesta paikasta suomesta.

Poissa Metsäläinen

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Minkä auton ostan -osio
« Vastaus #3183 : 26.03.14 - klo: 09.44 »
Haussa ois 4x4 sc auto. osien saatavuus suomesta pitää olla hyvä taikka auto niin hyvä ettei tarvii varaosia.

traxxas, kyosho ja durango ei tarvii mainostaa, kitti ois haussa koska sähköt jo on.

huom! ajan vain ulkoradalla joten vauhtia ja törmäyksisiä tulee olemaan.

teamc
losi
asso
hong nor?  :shocked:
muita?

plussat ja miinukset ja tarviiko heti ostaa päivitysosia... ja mielellään vain omia kokemuksia

Mulla on Team C TS4TE ja olen ollut autoon erittäin tyytyväinen. Auto on erittäin kestävä, mutta kaiken saa rikki
törmäilemällä. Päivitysosia mitä kannattaa hommata on jousia, kitin mukana tulevat on todella jäykät. Itse käytän
Asson bigbore jousia, eteen on purlple, orange, red ja taakse white, green, black. Jousien lisäksi käytän myös Asson korkeita 12mm shock spring cups. Diffi ja iskari öljyjä kannattaa myös olla eri vahvuisia, mutta kitin mukana tulevilla voi hyvin aloittaa ja muuttaa siitä radan ja mieltymysten mukaan. Muuten auto on suoraan paketista todella hyvä.
« Viimeksi muokattu: 26.03.14 - klo: 09.49 kirjoittanut Metsäläinen »
Eurorc - Tamiya Lunch Box - Blackfoot -  Monster Beetle - Arrowmax - Hobbywing

Poissa transewaves

  • Fullspeed RC
    • Profiili
    • http://www.drbennet.blogaaja.fi/start
Vs: Minkä auton ostan -osio
« Vastaus #3184 : 29.03.14 - klo: 22.42 »
nyt alkaa pikkuhiljaa riittää tuo teamC tr2 jota olen jatkuvasti päivitellyt ja ostanut uutta varaosaa  :sad:

jatkuvasti ajoa pari sekunttia ja joku paikka hajalla  :sad: sitten odotetaan pari päivää että saa taas ajoon,ja sama parin sekunnin huuma ja taas,ja kaupan päälle vihat pojalta ja toteamin että mä en aja enää koskaan.

onko ehdotuksia minkä ostais bashailuun ja kestäis vähän hittejä ?
tuo kestää kyl "jotenkin" radalla jos ostaa kassillisen koritolppia mutta piha bashailussa aivan turha kapine.

TeamC tr2(monster),Losi MicroT,HbGTE8,DESC410v2
T-Maxx (brushless mod) --->Drunk Maxx

Poissa pitsinki

  • Äänekosken Pienoisautoilijat ry
    • Profiili
Vs: Minkä auton ostan -osio
« Vastaus #3185 : 29.03.14 - klo: 23.51 »
nyt alkaa pikkuhiljaa riittää tuo teamC tr2 jota olen jatkuvasti päivitellyt ja ostanut uutta varaosaa  :sad:

jatkuvasti ajoa pari sekunttia ja joku paikka hajalla  :sad: sitten odotetaan pari päivää että saa taas ajoon,ja sama parin sekunnin huuma ja taas,ja kaupan päälle vihat pojalta ja toteamin että mä en aja enää koskaan.

onko ehdotuksia minkä ostais bashailuun ja kestäis vähän hittejä ?
tuo kestää kyl "jotenkin" radalla jos ostaa kassillisen koritolppia mutta piha bashailussa aivan turha kapine.
Itse huomasin saman ongelman kyseisellä autolla :sad: Siitä viisastuneena hommasin traxxasin slashin ja on kestänyt huomattavasti enempi kolistelua. Toki kaikkihan saa rikki, jos oikein paukuttelee kiinteisiin esteisiin. Mutta tyytyväinen olen ollut lässiin, eikä ole mennyt hermot rikkoutuneiden koritolppien ja jne. osien kanssa.
Mini M-03x4+muutama muu

Poissa transewaves

  • Fullspeed RC
    • Profiili
    • http://www.drbennet.blogaaja.fi/start
Vs: Minkä auton ostan -osio
« Vastaus #3186 : 30.03.14 - klo: 00.20 »
nyt alkaa pikkuhiljaa riittää tuo teamC tr2 jota olen jatkuvasti päivitellyt ja ostanut uutta varaosaa  :sad:

jatkuvasti ajoa pari sekunttia ja joku paikka hajalla  :sad: sitten odotetaan pari päivää että saa taas ajoon,ja sama parin sekunnin huuma ja taas,ja kaupan päälle vihat pojalta ja toteamin että mä en aja enää koskaan.

onko ehdotuksia minkä ostais bashailuun ja kestäis vähän hittejä ?
tuo kestää kyl "jotenkin" radalla jos ostaa kassillisen koritolppia mutta piha bashailussa aivan turha kapine.
Itse huomasin saman ongelman kyseisellä autolla :sad: Siitä viisastuneena hommasin traxxasin slashin ja on kestänyt huomattavasti enempi kolistelua. Toki kaikkihan saa rikki, jos oikein paukuttelee kiinteisiin esteisiin. Mutta tyytyväinen olen ollut lässiin, eikä ole mennyt hermot rikkoutuneiden koritolppien ja jne. osien kanssa.
mistä muuten hommaat varaosat ? onko ollut aina varastossa ?
taidan laittaa harkintaan lässykän kun muutenkin niin positiivisia kokemuksia traxxasin autoista.
TeamC tr2(monster),Losi MicroT,HbGTE8,DESC410v2
T-Maxx (brushless mod) --->Drunk Maxx

Poissa risla

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Minkä auton ostan -osio
« Vastaus #3187 : 30.03.14 - klo: 01.46 »
kyllää tuo slässi taitaa olla kestävin, harmi kun ei saa kittinä, sähköt joutuu vaihtaa sekä vetarit ja keskidiffin kannattimen alumiiniseen ja tietenkin lgc....

tai sähköissä ei riitä paukkuja ainakaan ulvilan radalle.... servo on on ihan ok

Poissa transewaves

  • Fullspeed RC
    • Profiili
    • http://www.drbennet.blogaaja.fi/start
Vs: Minkä auton ostan -osio
« Vastaus #3188 : 30.03.14 - klo: 01.52 »
juu,täytyy kyylätä rullaavaa !
yvtä mulle jos haluu teamC auton alu etu iskareil,ratasdiffil,uudet sc rinkulat ja vähän ajetut monsu renkaat.
TeamC tr2(monster),Losi MicroT,HbGTE8,DESC410v2
T-Maxx (brushless mod) --->Drunk Maxx

Poissa SlallU

  • Jäsen
    • Profiili
Mikä krossari kesäksi?
« Vastaus #3189 : 30.03.14 - klo: 17.42 »
Tervehdys!

Elikkäs olisi näin muutaman vuoden tauon jälkeen taas aika alkaa kutitella pienoisautoharrastusta. Kaapista löytyy revo 3.3 n. viiden vuoden takaa. Tarkotus olisi alkaa käymään radalla ajelemassa omaksi iloksi.

Ideoita minkä krossilaitteen ostaisin kyseisen auton rinnalle? Buggya/truggya ollaan siis metsästämässä. Mielummin uusi, eikä tarvitse olla kisatason laite.

Hobao hyper 7 ja kyosho inferno st race speciä olen katsellut modelsport.uk:sta

Mielipiteitä?
HB D812 - Savöx - Alpha - JQ The Car

Poissa kyoshodbx

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Mikä krossari kesäksi?
« Vastaus #3190 : 30.03.14 - klo: 17.46 »
Ostaisin jquun sitä saa useelta kauppialta suomesta.ainakin rtr mallia.

Poissa SlallU

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Mikä krossari kesäksi?
« Vastaus #3191 : 30.03.14 - klo: 17.47 »
Tosiaan briteistä ajattelin tilailla.
HB D812 - Savöx - Alpha - JQ The Car

Poissa Jema

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Minkä auton ostan -osio
« Vastaus #3192 : 30.03.14 - klo: 18.47 »
kyllää tuo slässi taitaa olla kestävin, harmi kun ei saa kittinä, sähköt joutuu vaihtaa sekä vetarit ja keskidiffin kannattimen alumiiniseen ja tietenkin lgc....

tai sähköissä ei riitä paukkuja ainakaan ulvilan radalle.... servo on on ihan ok

Eipä Losi Ten-Scte myöskään helpolla tunnu hajoovan. Pari vetaria saanut sököksi 3000 ratakiekan aikana.
Myös kyseisellä autolla otettiin taas kaksoisvoitto tuolla isossa maailmassa :wink: Noo toisaalta  pelkkä auto ei vielä riitä menestykseen ja lahjakkuudet tulee ohi vaikka Nikko:n leluautolla  :embarrassed:



Losi TEN-SCTE

Poissa Roko

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Mikä krossari kesäksi?
« Vastaus #3193 : 30.03.14 - klo: 20.39 »
Miksi briteistä? Suomessa hinnat ihan kilpailukykyisiä, jos valikoima riittää. Ja se riittää, mitään supererikoista autoa ei kannata tilata. Ja eikä tätä olisi voinut kysyä minkä auton ostan topicista? http://rc10.fi/index.php?topic=21016.0
Ex Rousku, mutta se ymmärrettävästi sekoitettiin Juha Rouskuun

Poissa SlallU

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Mikä krossari kesäksi?
« Vastaus #3194 : 30.03.14 - klo: 21.00 »
Itse olisin katsellut että hiukan säästäisi. Mutta toi jq:n rtr buggy alkoi kyllä kieltämättä kiinnostamaan. Pitääpä harkita.

HB D812 - Savöx - Alpha - JQ The Car

Poissa Pro-coarseRc

  • Äänekosken Pienoisautoilijat ry
    • Profiili
Vs: Minkä auton ostan -osio
« Vastaus #3195 : 30.03.14 - klo: 21.56 »
kyllää tuo slässi taitaa olla kestävin, harmi kun ei saa kittinä, sähköt joutuu vaihtaa sekä vetarit ja keskidiffin kannattimen alumiiniseen ja tietenkin lgc....

tai sähköissä ei riitä paukkuja ainakaan ulvilan radalle.... servo on on ihan ok

Kyllä, harmi kun ei saa kittinä mutta tämmönen sivu löytyi. Rullaa tuon sivun alas. http://www.rcsuperstore.nl/traxxas-chassis-c-299_318.html

Ai sori... tais olla nelkku kyseessä.
9 traxxasia + 12 muuta ja tankki.

Poissa transewaves

  • Fullspeed RC
    • Profiili
    • http://www.drbennet.blogaaja.fi/start
Vs: Minkä auton ostan -osio
« Vastaus #3196 : 30.03.14 - klo: 22.52 »
http://www.rcsuperstore.nl/chassis-slash-vxl-trx5807-p-6332.html
tästä ilmeisesti puuttuu vain koppa ja sähköt ?
mitäs tuolta maksaa postitus ?
TeamC tr2(monster),Losi MicroT,HbGTE8,DESC410v2
T-Maxx (brushless mod) --->Drunk Maxx

Poissa Pro-coarseRc

  • Äänekosken Pienoisautoilijat ry
    • Profiili
Vs: Minkä auton ostan -osio
« Vastaus #3197 : 30.03.14 - klo: 23.07 »
sillei minäkin ymmärsin että koppa ja sähköt veke. Tuskin postit sen kummemmat kuin muistakaan eu maista. Täytyy ottaa selvää kun hommaa seuraavan auton.
9 traxxasia + 12 muuta ja tankki.

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Mikä krossari kesäksi?
« Vastaus #3198 : 31.03.14 - klo: 09.54 »
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Poissa jon.lindgren

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Minkä auton ostan -osio
« Vastaus #3199 : 31.03.14 - klo: 10.07 »
Ostin loppukesästä -13 pari nelkkuslässiä tuolta. Nettikauppa ei antanut tilata Suomeen vaikka valikossa vaihtoehto olikin. Sähköpostilla homma hoitui ja maksu PayPal:illa. Kuriiri toi autot kotiin. Ei valittamista, suosittelen. Itse käytin Googlen kääntöpalvelua sivun lukemiseen kun hollanti taipuu vähän huonosti :smiley:

Poissa Masi71

  • Ulvilan RC-rata
    • Profiili
Vs: Minkä auton ostan -osio
« Vastaus #3200 : 31.03.14 - klo: 12.16 »
http://www.rcsuperstore.nl/chassis-slash-vxl-trx5807-p-6332.html
tästä ilmeisesti puuttuu vain koppa ja sähköt ?
mitäs tuolta maksaa postitus ?

Ainakin pariviikko sit oli tarjos et yli satasen tilaukseen ei postikuluja. Toimitus kotiovelle. Perjantaina tilaus torstaina oli paketti kotiovella.
Ja tilaus onnistui aivan normaalisti Nettikaupan kautta.
« Viimeksi muokattu: 31.03.14 - klo: 14.20 kirjoittanut Masi71 »
Precirotate SB401
HongNor Nexx8. HongNor X2 CR

Poissa [twister]

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Minkä auton ostan -osio
« Vastaus #3201 : 31.03.14 - klo: 21.37 »
Huutelen tänne väliin että Asson sc10 4x4 on aivan :evil:tanasta mekata mutta kestää aivan käsittämätöntä pommitusta! Ainaki omalla kohdalla korit on ollu ainoa hajoava osa.  :azn:

edit. ainii servosaveri on paukkunu kaks kertaa mutta sekin on vaihdettu nyt alumiiniseen.

Poissa junuoti

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
Vs: Minkä auton ostan -osio
« Vastaus #3202 : 07.04.14 - klo: 11.40 »
1/8 buggy olisi hakusessa, mikä mielestänne näistä olisi paras radalle. Xray xb808e, Mugen mbx6 eco vai Team associated rc8.2e Factory team. Kiitoksia etukäteen.

Poissa tulijyrä

  • KUArc
    • Profiili
Vs: Minkä auton ostan -osio
« Vastaus #3203 : 07.04.14 - klo: 11.44 »
1/8 buggy olisi hakusessa, mikä mielestänne näistä olisi paras radalle. Xray xb808e, Mugen mbx6 eco vai Team associated rc8.2e Factory team. Kiitoksia etukäteen.
Asson 8.2e tietysti.  :azn: :azn:
8.2E-Tron. *ajossa taas*

Poissa jeppes81

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Minkä auton ostan -osio
« Vastaus #3204 : 08.04.14 - klo: 21.44 »
MORO kaikille. Eka viesti ja ensimmäisen auton hommaaminen piha/soramonttu kurvailuun, hinta max 350e. Helion invictus 1/10 4wd myynnissä ainakin kärkkäisellä ja rc-autot.fi. Hinta sanoo jätä kauppaan? Kannattaako ootella käytettyä traxxasia yms. Ainii sähköauto ja rtr paketti
« Viimeksi muokattu: 08.04.14 - klo: 22.10 kirjoittanut jeppes81 »

Poissa Ilari58

  • Äänekosken Pienoisautoilijat ry
    • Profiili
Vs: Minkä auton ostan -osio
« Vastaus #3205 : 08.04.14 - klo: 21.57 »
MORO kaikille. Eka viesti ja ensimmäisen auton hommaaminen piha/soramonttu kurvailuun, hinta max 350e. Helion invictus 1/10 4wd myynnissä ainakin kärkkäisellä ja rc-autot.fi. Hinta sanoo jätä kauppaan? Kannattaako ootella käytettyä traxxasia yms.

Tuosta nimestä päätellen itse jättäisin kaupan hyllylle  :grin: Vaikka en mikään ammattilainen ole niin ehdotan jotain monsteria pihasuttailuun, itsellänikin on tällä hetkellä tuo Kyosho madforce ve monsteri. Varmaan olisi hyvä ostaa käytettyä monsteria kyosholta, traxxasin revo tai hpi savaget.
“When I came around the corner, it all went to Hælvette” -Petter Solberg

Poissa R/C95

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Minkä auton ostan -osio
« Vastaus #3206 : 08.04.14 - klo: 22.14 »
Tuo Invictus on ainakin maailmalla osoittautunut todella kestäväksi peliksi Helion Invictus 10MT brushless RTR final thoughts Hintakin näyttää olevan 259€ joten on ihan harkittava vaihtoehto. Kestää rääkkiä ja tehoa on tarpeeksi pienemmilläkin(=halvemmilla) akuilla. Ainoa huolenaihe on varaosien saanti, mutta kyllä niitä ulkomailta saa jos uskaltaa sieltä tilata.

Poissa transewaves

  • Fullspeed RC
    • Profiili
    • http://www.drbennet.blogaaja.fi/start
Vs: Minkä auton ostan -osio
« Vastaus #3207 : 09.04.14 - klo: 00.12 »
kyllähän tuo pätevältä vaikuttaa googlauksien perusteella mutta rikki se menee aivan varmasti ennemmin tai myöhemmin.
Eniten tässä harrastuksessa hatuttaa kun aina pitää tilata osia,mulla menee hermot jo päivän odotteluun :)
tohon kun alkaa tilaamaan osia niin se on se 2-4viikon odotus,tietenkin voi taktikoida ja googlata mitä osia yleensä menee rikki ja tilata jo ennakkoon kun näytti olevan halvat osatkin tuohon.
TeamC tr2(monster),Losi MicroT,HbGTE8,DESC410v2
T-Maxx (brushless mod) --->Drunk Maxx

Poissa demnml

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Minkä auton ostan -osio
« Vastaus #3208 : 09.04.14 - klo: 07.20 »
MORO kaikille. Eka viesti ja ensimmäisen auton hommaaminen piha/soramonttu kurvailuun, hinta max 350e. Helion invictus 1/10 4wd myynnissä ainakin kärkkäisellä ja rc-autot.fi. Hinta sanoo jätä kauppaan? Kannattaako ootella käytettyä traxxasia yms. Ainii sähköauto ja rtr paketti

Moi, itsellä tältä foorumilta ostettu kaksi axial exoa ja ennestään 4x4 slässi mutta kyllä tuo exo vaikka on noku eli muovipalikoilla ilman alu päivityksiä kestää montakymmentä kertaa  enemmän töppäilyä kuin slässi. Ainut ongelma oli ne exon kattoon ruuvattavat valoumpiot...
Axial exo black & axial exo white. Sanwa mt4

Poissa jeppes81

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Minkä auton ostan -osio
« Vastaus #3209 : 09.04.14 - klo: 22.01 »
MORO kaikille. Eka viesti ja ensimmäisen auton hommaaminen piha/soramonttu kurvailuun, hinta max 350e. Helion invictus 1/10 4wd myynnissä ainakin kärkkäisellä ja rc-autot.fi. Hinta sanoo jätä kauppaan? Kannattaako ootella käytettyä traxxasia yms. Ainii sähköauto ja rtr paketti
NONNIIH pähkäily loppu ja lauantaina teen kaupat käytetystä traxxin banditista . KIITOS vinkeistä ja neuvoista.