Kirjoittaja Aihe: Cen gst 7.7, vai traxxas revo 3.3?  (Luettu 5174 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa skunkki

  • Jäsen
    • Profiili
Cen gst 7.7, vai traxxas revo 3.3?
« : 16.07.07 - klo: 10.39 »
Eli nytten uuden monsun hankintaa... Monsu tulis mettään ja muttaan ajettavaksi, kumpi olisi mielestänne parempi? Revossa kyllä on sähkö startti :D

Mika R

  • Vieras
Vs: Cen gst 7.7, vai traxxas revo 3.3?
« Vastaus #1 : 16.07.07 - klo: 18.21 »
Kato tää video ja mieti sitten http://kyllr.free.fr/ancien_site/video/gen-play.wmv

Kyllä toi GST baby rokkaa!  :cool:
Ostaisin itsekin jos olis paikka missä ajella. Ja ei olis ennestään jo 4 autoa niinkuin nyt on.

Poissa CluBBaH

  • Kotkan seudun pienoisautoilijat
    • Profiili
    • Kuvia
Vs: Cen gst 7.7, vai traxxas revo 3.3?
« Vastaus #2 : 16.07.07 - klo: 18.38 »
Ite revon kannalla mitä noista on kuullu . Pelkästään jo kestävyyden kannalta!
XRAY 808 2009 Spec |

Poissa ballu

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Cen gst 7.7, vai traxxas revo 3.3?
« Vastaus #3 : 16.07.07 - klo: 19.15 »
savage tietty  :cool:

Poissa Pikkuveli

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Cen gst 7.7, vai traxxas revo 3.3?
« Vastaus #4 : 16.07.07 - klo: 19.17 »
Revo kestävä hieno ja sähkö startti ja hehkua ei tarvitse tulpalle menee johto, josta tulee virtaa kun starttaa :police:
Hobbylinna,RC Sabe,Atala RC,Iso-Hepa,JP-Nitro Racing

Poissa miksalo

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Cen gst 7.7, vai traxxas revo 3.3?
« Vastaus #5 : 16.07.07 - klo: 19.37 »
entisenä savage kuskina sanon että osta joku truggy!!! paljon parempi kun yxkään monsteri!!!!
mut jos noista pitää valita niin Ceni....
#ARRMA TYPHON# #VXR-8# #NOVAROSSI# #V-ONE-RRR#  #FUTABA#
PITÄÄ OLLA C8       ┌∩┐(◣_◢)┌∩┐

Poissa tapsa92

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Cen gst 7.7, vai traxxas revo 3.3?
« Vastaus #6 : 16.07.07 - klo: 20.21 »
Ite ottasin revon, parhaiten toimiva setti, rataominauseedet monsterien aatelia, muutenkin monsterien aatelia.
- Tapsa

Mika R

  • Vieras
Vs: Cen gst 7.7, vai traxxas revo 3.3?
« Vastaus #7 : 16.07.07 - klo: 20.48 »
Revo on puolitiehen jääny truggy eikä mikään monsteri  :wink:

Mika R

  • Vieras
Vs: Cen gst 7.7, vai traxxas revo 3.3?
« Vastaus #8 : 16.07.07 - klo: 20.49 »
Ite revon kannalla mitä noista on kuullu . Pelkästään jo kestävyyden kannalta!

Kuuleminen ja kokeminen on 2 eri asiaa.

Mika R

  • Vieras
Vs: Cen gst 7.7, vai traxxas revo 3.3?
« Vastaus #9 : 16.07.07 - klo: 20.51 »
Tossa muuten uusia vahvempia osia GST:hen http://cenracing.com/phpBB2/viewtopic.php?t=808

Poissa CluBBaH

  • Kotkan seudun pienoisautoilijat
    • Profiili
    • Kuvia
Vs: Cen gst 7.7, vai traxxas revo 3.3?
« Vastaus #10 : 17.07.07 - klo: 06.25 »
Ite revon kannalla mitä noista on kuullu . Pelkästään jo kestävyyden kannalta!

Kuuleminen ja kokeminen on 2 eri asiaa.

Sen verran vielä että molempia autoja pyöritelly käsissä , ja kyllä tuo cen vaan on niin hepposen olonen. Tukivarret samaa tasoa kun 1/10 krossareissa. Iskarit tulee kiinni jollain 1.5mm ruuvilla jne.  Mutta ymmärrän mika että sun pitää puhua cenin puolesta  :roll: . Tietysti jos huvittaa ostaa auto johon saa vielä laittaa muutamalla satasella palikkaa että saa sen kestämään..

Kuten sanottu , tää on vaan mun mielipide.
XRAY 808 2009 Spec |

Mika R

  • Vieras
Vs: Cen gst 7.7, vai traxxas revo 3.3?
« Vastaus #11 : 17.07.07 - klo: 10.03 »
Noiden CENien pohjalta mitä mulla on niin puhun, koska ne on hyviä autoja ja niistä on kokemuksia, en kauppiaana (en ole kauppias). Varaosapalvelu toimii kotimaassa todella hyvin (no niin varmaan Revonkin suhteen).

Mun mielestä Revo ei ole monsteri (vaan lähempänä pientä truggya) mutta sopii hyvin tietyntyyppiseen suttaukseen varmasti. Radalla se on kuiyenkin avuttoman pieni (.15 lohkon koneella) näkemäni perusteella.

GST on iso ja enemmän minun makuuni. Tukivarret voi vaihtaa alumiinisiksi jos se on ongelma.

Mutta esim. Jartsa on tykittänyt paljon Genesistä (jp-nitroracing), josta GST on evoluutioversio ja hän pitää autoa kestävänä. Mutta kaiken saa hajalle jos käsittelee hölmösti.

Pidän myös Kyoshon kaksimoottorisesta monsusta.

Tossa vielä optio osia GST:hen
« Viimeksi muokattu: 17.07.07 - klo: 10.17 kirjoittanut Mika R »

Poissa ballu

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Cen gst 7.7, vai traxxas revo 3.3?
« Vastaus #12 : 17.07.07 - klo: 10.09 »
tosiaan revo ei ole monsteri ja sillä ei pysty tekemään kaikkea suoraan paketista mitä savagella pystyy
esim ajamaan 2 renkaalla ja keulimaan  :smiley:

Poissa HPI-man

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Cen gst 7.7, vai traxxas revo 3.3?
« Vastaus #13 : 17.07.07 - klo: 11.45 »
Ja jos revo on ns. ratapeli ja ostaja halusi menevän sen mudassa ja metsässä, niin eikös silloin olisi
järkevää ostaa isompi maavarainen ja tehokkaampi Savage. Tämä taas oli minun mielipide, GST:tä en seuraavan topikin
kokemuksilla ostais:
http://rc10.fi/index.php?topic=21990.0

Tietysti osaavissa käsissä se GST:kin on kova peli, mutta Savagesta on sen verran kuitenkin kokemuksia,
että sen itse valitsisin.

Poissa ballu

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Cen gst 7.7, vai traxxas revo 3.3?
« Vastaus #14 : 17.07.07 - klo: 12.01 »
Genesistä ei ole mut kaksi CENiä kylläkin. Ala- ja ylätukivarsia, diffikuppeja, siipitukia, kytkimiä, vanteita ja muuta on mennyt ja välillä rajustikin mutta ne on osa tätä hommaa ja oppimiskäyrää ennenkuin autoa osaa laittaa ja ajaa niin että pysyy ehjänä.


tosiaan vaikka rtr savage x:ällä olen bäshäillyt tosi rankasti reilun gallonan ja ajellut monta kertaa m8 radalla niin ainoat hajonneet osat ovat olleet ostamisen jälkeen:
spurri(mukana tuli toinen kestävämpi) takaiskarin pieni muoviosa ja muovinen takadiffi (auton mukana tuli alumiiniset)

ei kyllä vakuuta toi CEN:in meno  :wink:
« Viimeksi muokattu: 17.07.07 - klo: 15.45 kirjoittanut ballu »

Poissa tapsa92

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Cen gst 7.7, vai traxxas revo 3.3?
« Vastaus #15 : 17.07.07 - klo: 12.17 »
Ite suosittelen edelleenkin revoa, se on oikeasti hyvä auto. Ja 3.3 on varmasti monsu, tai jos ei ole niin ei ole savagekaan, koska autot on saman kokoisia. Revoa en ole saanut hajotettua mitenkään, ja se on kestävin auto 8 omasta autostani millä oon ajanut.
- Tapsa

Mika R

  • Vieras
Vs: Cen gst 7.7, vai traxxas revo 3.3?
« Vastaus #16 : 17.07.07 - klo: 15.35 »
Haha osia menee kun ajetaan kisaa ja treenataan tosissaan. Noh kukin päättää itse. Pahempaa on jos vikoja ei saa korjattua (pois päiväjärjestyksestä) tai uusia ei saa hankittua tilalle.

ps. Kato mitä kirjoitetaan Luxury rc autosta http://rc10.fi/index.php?topic=19841.30 Senkin saa hajalle.
« Viimeksi muokattu: 17.07.07 - klo: 18.21 kirjoittanut Mika R »

Poissa Pikkuveli

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Cen gst 7.7, vai traxxas revo 3.3?
« Vastaus #17 : 17.07.07 - klo: 20.26 »
Lukekaa www.rc10.fi/index.php?topic=21990.0 ton perusteella revo :police:
Hobbylinna,RC Sabe,Atala RC,Iso-Hepa,JP-Nitro Racing

Mika R

  • Vieras
Vs: Cen gst 7.7, vai traxxas revo 3.3?
« Vastaus #18 : 17.07.07 - klo: 20.40 »
Kertokaa mulle yksi mistä ei voisi kirjoittaa samanlaista listaa jos hakemalla hakee. Kysymys on kuitenkin loppupeleissä vaan näkökulmasta.

Täytyis varmaan ottaa testiin tuo auto ja katsoa pitääkö lista paikkansa. En nyt itsepintaisesti halua väittää että auto olisi täysin ongelmaton; harva auto on - tai sitten se todella näkyy hinnassa.

Videolla ainakin vaikuttava ja ranskan pojat ovat kovasti tykänneet näistä CENin monsuista ainakin. Kaveri kuittas ettei siinä viimesessä hypyssä hajonnut mitään. Kato se video pikkuveli!

Savage on varmaan hyvä vaihtoehto kans, mutta eikös kaikilla ole jo sellainen ;-)



« Viimeksi muokattu: 17.07.07 - klo: 21.16 kirjoittanut Mika R »

Poissa skunkki

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Cen gst 7.7, vai traxxas revo 3.3?
« Vastaus #19 : 17.07.07 - klo: 23.10 »
Nytten tänne on tullut aikas paljon kommenttia, suositellaan gst revoo ja savagee :D ota nyt sitten niiden väliltä joku :D kun ensimmäinen monsu tulossa, haluisin ottaa nytten KESTÄVÄN. Kun ittelkää kokemusta ei ole paljoa. CEN cst kyllä houkuttelisi <:D mutta myös revo ja savage :D

Poissa Duster1

  • JoeUa RC
    • Profiili
Vs: Cen gst 7.7, vai traxxas revo 3.3?
« Vastaus #20 : 17.07.07 - klo: 23.36 »
Jos kestävä pitää olla niin Team Losi Lst 2, mutta se maksaa ja pääosin varaosat pitää ulkomailta tilata.

Jos itse ostaisin monsua niin Lst. Kestää ja kulkee.
Axial SCX 10 TR

Poissa miksalo

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Cen gst 7.7, vai traxxas revo 3.3?
« Vastaus #21 : 18.07.07 - klo: 09.44 »
jos haluut kestävän ni osta sit savage.siinä taitaa olla kestävin monsu.vaikka revo kuskit revojansa kestäviksi väittää niin ei ainakaan minun näkemän perusteella ole sitä.eikä edes liiku sillä pienellä koneella kovin kummoisesti.
oma ja kaverin savage sai kesän kunnonnolla tohvelia eikä rikki menny iteltä ku 1 alatukivarsi.
(ku auto tuli alas 3m korkeesta hypystä vanne edellä)korit oli tietenki aika rikkis.
ja niitä savageja ei todellakaan säälitty.n.50kmh ajoin isoa kiveä päin ja meno jatkui...
eli kyllä kestää.
#ARRMA TYPHON# #VXR-8# #NOVAROSSI# #V-ONE-RRR#  #FUTABA#
PITÄÄ OLLA C8       ┌∩┐(◣_◢)┌∩┐

Poissa skunkki

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Cen gst 7.7, vai traxxas revo 3.3?
« Vastaus #22 : 18.07.07 - klo: 10.38 »
Löysin hyvältä vaikuttavan savagen linnasta! Savage X 4.1 Nitro GT-2.
'

Mikäs on tuo roto start 2, mitäs se niiq meinaa :D

Poissa Team PSR

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
    • RC-laakereiden erikoisliike
Vs: Cen gst 7.7, vai traxxas revo 3.3?
« Vastaus #23 : 18.07.07 - klo: 11.09 »
Vaihtoehtoina Revo tai Cen GST :huh: Vähän sama kuin miettisi ostaako Minin vai Jeepin!
Laittamalla Revon ja Cenin rinnakkain huomaa heti, ettei kumpikaan niistä pysty samaan mihin toinen. Valinnan tuleekin perustua omaan tarpeeseen. Jos ajat pääasiassa sileällä pinnalla (radalla) on Revo varmasti helpoin ajettava. Kuitenkaan alusta oikein säädettynä ei Cenikään hidas ole, esim. toissa vuonna talvikisoissa Lavangossa Moukarin ohjastama Nemesis oli todella nopea!

Jartsa ajeli useana päivänä pikkupoikien kanssa omalla Nemesiksellään, välillä asfaltilla ja välillä metsässä ja kallioilla. Ei yhtään rikkoutunutta osaa, ja kulki todella hyvin. Jartsa otti vielä äänenvaimentimesta sisuskalut pois, niin kulkua tuli niin paljon, että kaksivaihteisesta laatikosta huolimatta heitti halutessa keulan pystyyn. Ensimmäisen ajon jälkeen sanoikin olleen kiva ajaa ilman mekkailuja monta tuntia. Buggyissahan ei kuski koskaan ole tyytyväinen, vaan aina vaihdetaan setuppia nopeuden toivossa, joten Cenillä ajo oli kivaa vaihtelua.

Ceni on monipuolinen leikkikalu, sillä on kiva ajaa asfaltilla (nopeutta ja kiihtyvyyttä piisaa), kallioilla (iso, vääntävä kone mahdollistaa hiljaa ajamisen ja rivakat pyrähdykset), ja maastossa isot renkaat ja suuri koko auttavat ylittämään aikamoisia mättäitä ja kantoja, ei varmasti lopu ajo ensimmäiseen varpuun! Ceni on  monipuolisin näistä autoista, ainoa oikea Monsteri. Edes sen moottorin ääni ei muistuta muiden autojen ininää, vaan se murisee tyhjäkäynnillä kuin karhunpentu ja kaasutettaessa matalasti parkaisee.

Jos mietitään millä toisella autolla näitä voisi korvata, niin Revon tilalle voi ajatella buggya tai truggya, jotka molemmat ovat tehokkaampia ja nopeampia. Cenin korvaajaksi ei käy mikään, koska se on yksin omassa luokassaan. Paitsi jos tyytyy selvästi pienempään, silloin käy esim. LST ja Savage, jotka ovat molemmat hyviä autoja. Ne vaan eivät juuri kokonsa vuoksi pysty samaan kuin Ceni.

Pääasia on, että miettii itse mihin autoa käyttää, ja tekee valinnan sen mukaan. Jos valitsee Revon, Savagen, LST:n tai Cen GST:n, ei varmasti valitse huonoa autoa. Laatumerkit tekevät laatuautoja.
www.jp-nitroracing.com, RC-laakereiden erikoisliike

Poissa monster_rc

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Cen gst 7.7, vai traxxas revo 3.3?
« Vastaus #24 : 18.07.07 - klo: 23.51 »
Tässä myös yksi mielipide REVO:sta. Omallani ajoin n.6 gallonaa enkä juurikaan säästellyt. Oikeastaan mitään ei mennyt rikki ilman kunnon syytä. Normaalin kulumisen takia kylläkin (laakereita, pari tukivartta, kahdet diffin rattaat <--luistikytkin liian kireällä, ym. jotain tosi pientä).
Heikkona lenkkinä pitää mainita pakokäyrä mikä on jotain ihme valua. Niitä meni itselläni 2kpl ja maksaa 26 euron tienoilla KPL. Mutta autot ovat yksilöitä, siitä esimerkkinä kaverin samaan aikaan ostama REVO mistä tuntui hajoavan alusta alkaen mitä ihmeellisimpiä paikkoja ajokerta toisensa jälkeen.
Savagesta tiedän ainoastaan, että sillä ei kannata ainakaan jäädä REVO:n eteen, koska silloin on muovia ilmassa (tuli täyskaasu kiihdytyksessä eteen ja savagen matka päättyi siihen, kun eturipustukset luovutti).
Toinen esimerkki REVO:n kestävyydestä on, kun vahingossa ajoin melkein täyskaasulla metalliseen jalkapallomaalikehikkoon. Kehikko siirtyi ja REVO jatkoi matkaa. ISO plussa REVO:lle on sen luistikytkin mikä turvaa voimansiirtoa hypyissä.
Savagessa ei käsittääkseni ole vastaavaa, koska samaisesta yllämainitusta savagesta meni melko pienen ajan sisään diffin rattaita oikein kunnolla sileäksi. Mutta kuten sanottu tämä oli vain yksi mielipide.
MCD Baja1000 Competition MYYTY!

Poissa Hermanni

  • Veteraani
    • Profiili
    • Kotisivuni
Vs: Cen gst 7.7, vai traxxas revo 3.3?
« Vastaus #25 : 19.07.07 - klo: 03.23 »
tosiaan revo ei ole monsteri ja sillä ei pysty tekemään kaikkea suoraan paketista mitä savagella pystyy
esim ajamaan 2 renkaalla ja keulimaan  :smiley:
Niinpä, ilmeisestikkin sinun mittapuun mukaan sitten Kyohon "mädi" on paras monsteri, sehän on ainoa Suomessa yleisesti saatavilla oleva monsteri (polttiksista) muutenkin joka on lähinnä 1/1 esikuviensa mukainen (Varsinkin jäykkine akseleineen).
Toisaalta oikella 1/1 monster truckeillahan ajetaan vain stadionia ympäri ja hypitään autojen yli, muuhunhan ne ei oikeasti sovellukkaan (Elikkä vähän niinkuin "mädikään").
Ja jos joku väittää että Revo soveltuu hyvin vain radalle ei todellakaan tiedä Revosta yhtään mitään, nimittäin auton mukana tulee long travel jousi ja linkkisetti jolla auton voi muuttaa vähintäänkín yhtä hyväksi off road autoksi kuin Savagen tai Cen:in.
Yleisesti muutenkaan ei ole perusteta miksi Savage tai Cen olisi jollain alueella parempia kuin Revo, parasta Revossa on nimenomaan se että sillä pärjää niin radalla kuin maastossakin.
Se että jotkut väittää että Revo ei ole monster truck on vain kateellisten panettelua, maailmalla on paljon "monster trcukeja" jotka eivät täytä edes ROAR:in monster truck määritelmää (Esim alla kuvassa oleva Savagen näköinen Duratrax ei ole monster truck, vaan truggy).



Eli se että kori on nostettu korkealle, ei todellakaan tee autosta mosnter truckia (Voihan sen Revossakin korkeammalle nostaa jos haluaa). ;)
Eikä pikkukoneista Revoa muutenkaan kannata enään ostaa, 3.3 mallissa on niin paljon parannuksia (Isompi kone, pidempi runko ja vahvemmat diffit).
TRX 3.3 on todella tehokas kone, Turun Hobao Cupissa pärjäsi aivan hyvin truggyille.
Revo nyt sattuu olemaan monster truckien ferrari, pitelemätön varsinkin huonokuntoisella radalla (Sen yksinkertaisesti osittaa Revon dominointi radoilla Monster Truck luokassa, 2006 R/C Pro Series National Champion ja 2006 ROAR National Champion).
Myöskään Revo ei todellakaan sovellu aivan kaikille (niin kuin ei ferrarikaan), se vaatii vähän perehtymistä auton huoltoon ja säätämiseen.




Traxxas Revo 2008 Platinum Edition ja SHARK-18 Race Monster Truck Factory Team.

Poissa Wizu

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Cen gst 7.7, vai traxxas revo 3.3?
« Vastaus #26 : 19.07.07 - klo: 08.20 »
ISO plussa REVO:lle on sen luistikytkin mikä turvaa voimansiirtoa hypyissä.
Savagessa ei käsittääkseni ole vastaavaa, koska samaisesta yllämainitusta savagesta meni melko pienen ajan sisään diffin rattaita oikein kunnolla sileäksi. Mutta kuten sanottu tämä oli vain yksi mielipide.

Jos tarkoitat tuolla luistikytkimellä spurrin yhteydessä olevaa "slipperi kytkintä" niin kyllä sellainen myös savagessa on. Ilman sitä tuskin tulisi ajoista mitään. Ja että miksi kaverillasi on mennyt diffin rattaita sileäksi, johtunee siitä että slipperi ollut liian tiukalla, diffit huonosti shimmattu tai ei ollenkaan. Tai sitten hänellä on vanha savage esim. 25 joissa diffeissä ei ollut kuin kaksi pientä ratasta. Ja nehän eivät kestä kovaa käyttöä.

Itselläni Savage SS 4.6 ollut vuoden päivät eikä yhtään diffin rattaita ole mennyt. *kop kop*.

Pitäähän se vielä vastata myöskin siihen mistä threadissa ollut kyse, eli cen vs. revo (+savage). Ceniä en olisi alussa edes miettinyt. Ceniä en ole ikinä omistanut mutta hypistellyt monet kerrat ja kaveri ollut ajelemassa samaan aikaan. Ei kyllä käynyt kateeksi niitä kirosanoja mitä Cen kuski päästi suustaan. Revosta ja Savagesta ei huonoa sanottavaa, hieman erilaiset autot. Eli se kumpi miellyttää enemmän.

Tosin Cenistä vielä sen verran että käsitykseni on hieman muuttunut tämän threadin luettuani. Joillakin se näkyy kestävän, ehkä lisäämällä palikoita tai sitten ilmankin. Mutta on voinut olla että ne Cenit mitä olen nähnyt ovat saaneet liikaa runtua ja huollot yms. jääny tekemättä. Tai sitten vaan huono päivä autolla, kaikillahan niitä on :)

Eli topicin aloittajalle: käy katsomassa jokaista autoa livenä niin saa ehkä lisää käsitystä ja mieltymykset lisääntyy jotain autoa kohtaan. Sekä että mihin saat nopeimmin varaosia.

-Riku

Poissa miksalo

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Cen gst 7.7, vai traxxas revo 3.3?
« Vastaus #27 : 19.07.07 - klo: 08.32 »
aivan.savagesta ei kyllä diffien rattaat pauku helposti enää kun niissä on nykyään tuplarattaat.

ja jos sun revo siirtää ihan normaali jalkapallomaalia senttiäkään ku törmäät siihen ni taitaa olla revossa muutma lisäkilo viriosaa.

edelleen sanoisin että osta truggy jos haluat aja kovaa niin että pa#ka lentää.
mutta jos haluat kiihdytellä tuhnulla ni sitte revo on hyvä.

savagessa iso kone valmiiksi ja todellakin kestävä.

nyt riitti mulle.lähe kattomaan johonki noita autoja livenä liikenteessä ni kyllä aika äkkiä tiedät että minkä ostat.

#ARRMA TYPHON# #VXR-8# #NOVAROSSI# #V-ONE-RRR#  #FUTABA#
PITÄÄ OLLA C8       ┌∩┐(◣_◢)┌∩┐

Poissa Team PSR

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
    • RC-laakereiden erikoisliike
Vs: Cen gst 7.7, vai traxxas revo 3.3?
« Vastaus #28 : 19.07.07 - klo: 15.42 »
Ja jos joku väittää että Revo soveltuu hyvin vain radalle ei todellakaan tiedä Revosta yhtään mitään, nimittäin auton mukana tulee long travel jousi ja linkkisetti jolla auton voi muuttaa vähintäänkín yhtä hyväksi off road autoksi kuin Savagen tai Cen:in.
Yleisesti muutenkaan ei ole perusteta miksi Savage tai Cen olisi jollain alueella parempia kuin Revo, parasta Revossa on nimenomaan se että sillä pärjää niin radalla kuin maastossakin.

Jos Hermanni tarkoitat minun kommenttia, niin kirjoitin, että Revo on helpoin auto näistä radalla. En tarkoittanut, että se soveltuu VAIN radalle :mrgreen:

Mutta sitä mieltä olen, että maastossa ja varvikossa Cenin koko, isot renkaat ja vääntävä moottori tekee siitä ykkösen, ihan pelkästään näistä syistä.

Aika hauska huomio muuten: kirjoitit, ettei ole perusteita miksi Savage tai Cen olisivat joillain alueilla parempia kuin Revo. Sehän tarkoittaa, että Revo on mielestäsi kaikilla alueilla parempi kuin kumpikaan näistä muista! Tällainen pitää autoonsa tyytyväisen kuskin mielipide ollakin!

Se vaan on niin, että samalla lailla ajattelevat myös tyytyväiset Savage- ja Cen- kuskit :wink:









www.jp-nitroracing.com, RC-laakereiden erikoisliike