Kirjoittaja Aihe: Uusi lazer zx 5E  (Luettu 2510 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa mikmai

  • Jäsen
    • Profiili
Uusi lazer zx 5E
« : 16.07.07 - klo: 17.40 »
Joko on rantautunut suomeen ja onko jollain kokemusta kyseisestä mallista?
Hpi Baja zenoah 26cc+tehari, Traxxas Rustler, TT "street", Axial AX-10, 3* Losi micro baja

Poissa jarkkom

  • Team Entiset Kuskit
    • Profiili
Vs: Uusi lazer zx 5E
« Vastaus #1 : 16.07.07 - klo: 18.56 »
Joko on rantautunut suomeen ja onko jollain kokemusta kyseisestä mallista?

Toi RTR pitäis olla vaan halvemmilla osilla tehty ZX-5 ja sen perusteella voi sanoa, että osat on Suomessa kiven alla. Valitettavasti myös tämä auto niitä tarvitsee, joten se siitä...

---

Poissa foursquare

  • Lahden Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
Vs: Uusi lazer zx 5E
« Vastaus #2 : 03.02.08 - klo: 19.51 »
Elikkäs kun luin jostain että tossa autossa olis sellanen kitkakytkin systeemi ni osaako kukaan auton omistaja sanoa että onko se kestävä? ja muutenkin jos voisi mainita muita mahdollisia heikkouksia autosta.. päärattaan kuluminen tuntuu olevan se ainoa murhe mitä olen täältä seuraillut kommentteja  :shock: itse olisin kyseistä autoa ajatellut tässä hankkia  :wink:
« Viimeksi muokattu: 03.02.08 - klo: 19.54 kirjoittanut foursquare »
| JQracing Black Edition | Team Durango DEX410 v3 | Associated B5m | Traxxas  |

Poissa jarkkom

  • Team Entiset Kuskit
    • Profiili
Vs: Uusi lazer zx 5E
« Vastaus #3 : 03.02.08 - klo: 21.29 »
Elikkäs kun luin jostain että tossa autossa olis sellanen kitkakytkin systeemi ni osaako kukaan auton omistaja sanoa että onko se kestävä? ja muutenkin jos voisi mainita muita mahdollisia heikkouksia autosta.. päärattaan kuluminen tuntuu olevan se ainoa murhe mitä olen täältä seuraillut kommentteja  :shock: itse olisin kyseistä autoa ajatellut tässä hankkia  :wink:

En omista enää, mutta yhden kauden ajaneena: Se slipper clutch kyllä kestää, vetorattaan kanssa ei ole ollut suurempia ongelmia ja se on halpa varaosa muutenkin. Kaikki muoviosat on suhteellisen heikkoja ja varaosia on ainakin ollut tosi nihkeästi myynnissä. Paremmat ajo-ominaisuudet ja kisavalmiimman setin saa Asson B44 autosta vissiin samalla rahalla... Eikä ollut edes maksettu mainos (olispa), kun itse ajan eri merkillä.
---

Poissa foursquare

  • Lahden Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
Vs: Uusi lazer zx 5E
« Vastaus #4 : 03.02.08 - klo: 21.47 »
Hyvä on täytyypä siis pohtia asiaa..  :grin: Kiitos vinkeistä :azn:
| JQracing Black Edition | Team Durango DEX410 v3 | Associated B5m | Traxxas  |

Poissa jarkkom

  • Team Entiset Kuskit
    • Profiili
Vs: Uusi lazer zx 5E
« Vastaus #5 : 03.02.08 - klo: 22.12 »
Nelkkukrossiin suosittelisin ihan oikeasti Tamiya 501x WC edittiä, mutta se on ihan oikeesti melkein 2 kertaa noiden hintanen. Valintoja valintoja...  :p Toinen, tai oikeastaan kolmas nelkkukrossari millä Suomessa kannattaa ajaa osien ja setuppivinkkien takia on HotBodiesin D4. Supportti ja osamyynti on oikeasti tärkeää.
---