Kirjoittaja Aihe: mitä kyoshoja teillä on  (Luettu 6814 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa nitrott

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
mitä kyoshoja teillä on
« : 30.07.07 - klo: 18.40 »
itselläni on sandmasteri :grin:
LRP Shark 18 + quark ProCar 33, Multiplex permax 400/4D

Poissa Shogunmarui

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: mitä kyoshoja teillä on
« Vastaus #1 : 30.07.07 - klo: 19.11 »
Aika turha kysely mutta pureten



(lukkoon)
~ TC4 ~ Hacker C40 12T,3500kv ~ MaxAmps LiPo ~ 6s, 22,2v ~ Kontronic Jazz 40 ~
Jato 3.3 ~ T.T UNO and others...

Poissa ST

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: mitä kyoshoja teillä on
« Vastaus #2 : 30.07.07 - klo: 19.26 »
inferno st.

Poissa Elvisrc

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: mitä kyoshoja teillä on
« Vastaus #3 : 30.07.07 - klo: 19.48 »
On mullaki joku kyosho.



Mist saa tämmösii suomest?  http://www.ripmax.com/item.asp?itemid=Z-CENMX210&Category=010

En haluisi vettä hobberon koneeseen mutakelil  :p

Poissa aahoo

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: mitä kyoshoja teillä on
« Vastaus #4 : 30.07.07 - klo: 20.57 »
Delta Peak laturi  :lol:

Poissa zni

  • Tulokas
    • Profiili

Poissa Elvisrc

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: mitä kyoshoja teillä on
« Vastaus #6 : 30.07.07 - klo: 22.41 »
Aika tarkkaa porukkaa, kun itse katsoin niin en nähny mitään  :lol:

Kiitti kuiteski.  Kyosho oli ultimast gp truck  :tongue:

Poissa Jasse

  • Veteraani
    • Profiili
    • www.jasse.fi
Vs: mitä kyoshoja teillä on
« Vastaus #7 : 30.07.07 - klo: 23.23 »
Ei o, ei tuu, ota itsellesi joku toinen muu... tai miten se Lea nyt sitten lauloikin.
Ylihinoiteltuja varaosia, ei kiitos.
Hobbylinna-Hot Bodies D8-Hpi Cyber10B-RC Sabe-O´Donnell-Volvo V40-Fiat Ducato 2,5D
Pink Bunny RacingEi taidolla, vaan tunteella. www.jasse.fi

Poissa Catiska

  • Veteraani
    • Profiili
    • www.lynxracing.net
Vs: mitä kyoshoja teillä on
« Vastaus #8 : 31.07.07 - klo: 20.32 »
Muutama. Maalla kulkeva on surkea kapistus, mutta vedessä kulkevat jo ihan siedettäviä. Tyypit löytyy kotisivuiltani...
http://www.lynxracing.net 
Carson Gas Devil 4wd, E-MAXX/CC MMM/Plettenberg

Poissa mad

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: mitä kyoshoja teillä on
« Vastaus #9 : 01.08.07 - klo: 16.13 »
Mad force ja giga grusher
Giga  crusher ( RB Concept TM728)

Poissa Aleksi.K

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: mitä kyoshoja teillä on
« Vastaus #10 : 01.08.07 - klo: 22.45 »
inferno mp 7,5 sport 2 ja taas epäkunnossa pitäs kisa versio hankkii
Kyosho Inferno mp7,5 sport2,Team Losi Mini LST2

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: mitä kyoshoja teillä on
« Vastaus #11 : 02.08.07 - klo: 11.56 »
No ainakin on ultima sarjan vissiin 5 erilaista josta tuo Alec&Lane on se hienoin, scorpioniit ja tomahawkit,crx, 1.8 ferrari sähkö f1 auto, beetle, optima gold, optima, optima turbo, optima mid, optima mid se.
Nuo nyt ainakin löytyy hyllyltä.
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa tapsa92

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: mitä kyoshoja teillä on
« Vastaus #12 : 02.08.07 - klo: 12.10 »
Mun eka auto oli Kyosho Zaboon ja voin sanoo etten hommaa enää YHTÄÄN kyoshoa tähän taloon, olihan tuo zaboon hauska muutamia ajokertoja, kunnes rupes osia hajoilemaan. Päärattaasta lensi hampaat siinä 10 akullisen kohdalla ja ohjaus servo rupes nykimään samoihin aikoihin, sitten huomasin varaosien hinnat ja kyosho vaihtoi omistajaa hyvin pian.
- Tapsa

Poissa rs tuning

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: mitä kyoshoja teillä on
« Vastaus #13 : 02.08.07 - klo: 17.52 »
Mun eka auto oli Kyosho Zaboon ja voin sanoo etten hommaa enää YHTÄÄN kyoshoa tähän taloon, olihan tuo zaboon hauska muutamia ajokertoja, kunnes rupes osia hajoilemaan. Päärattaasta lensi hampaat siinä 10 akullisen kohdalla ja ohjaus servo rupes nykimään samoihin aikoihin, sitten huomasin varaosien hinnat ja kyosho vaihtoi omistajaa hyvin pian.
Kumma kun et lopettanut koko harrastusta siihen?

Yrtäppä löytää hyvä auto niiden Kyoshon pilipalimallien hinnoilla!
Tyypillistä että hommataan ekaks autoks joku Pure ten tai Zaboon
ja sitte joko lopetetaan harrastus sihen tai sit loppuelämä
haukutaan ja vältellään sitä Kyoshoa niiden muutaman "halpismallin" takia

Ps. Onhan niissä kalliit varaosat, enkä itekkään hommaa kyohshoa, vaikka
niitä on hyviäkin... En kyllä kelpuuta montaa muutakaan, kun oon merkkiuskolline :wink:
If i had all of the money that i´ve spent on cars... I would spend it all on cars

Poissa nitrott

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: mitä kyoshoja teillä on
« Vastaus #14 : 02.08.07 - klo: 19.25 »
minun sand masterini (poltis) on kyllä mielestäni aika hyvä auto, mutta varaosat ovat kyllä törkeän kalliita
LRP Shark 18 + quark ProCar 33, Multiplex permax 400/4D

Poissa TheArska

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: mitä kyoshoja teillä on
« Vastaus #15 : 02.08.07 - klo: 19.34 »
Evolva..joskus myös fw-05t ja mini-z monster,zeta ehkä muttereina jossai..Halpis kyöstit joihin monet aloittelijat sortuvat ovat ihan eri planeetalta kuin kyöstit jolla ajetaan kilpaa(esim.evolva,v.one rrr,inferno 777).Monissa malleissa melko ankea vakio varustelu hintaan/kilpaileviin merkkeihin nähden(esim.7.5sport,inferno st).Mutta kuten sanottu parhaat kisa mallit on hyviä..ps.millähän merkillä eniten mestaruuksia esim.1/8buggy,1/8 ja 1/10rata??? :wink: Vaikka tänä päivänä esimerkiksi krossissa alkaa koht muut menee ohi? hiekal HN rules! :grin:
Kyosho: Evolva(x2)REX pr-21r01wc/IDM Picco evo2 p7-r, V-one RRR(x2)LRPz.12r spec3/Team Orion crf.12 wasp.
Hpi: Baja 5b cy26, Savage X STS d30m. Hong Nor X1crt pro SHpt28*m-p6,plus muut 1/36-1/8 autot

Poissa Juhanu

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: mitä kyoshoja teillä on
« Vastaus #16 : 03.08.07 - klo: 10.50 »
Minulla on Mad force(RIKKI)
           PureTenAlpha gp (RIKKI)
           PureTenAlpha ep (RIKKI)
ja kruunaamaan joku vene joka ON RIKKI...

Poissa zereg

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: mitä kyoshoja teillä on
« Vastaus #17 : 03.08.07 - klo: 12.09 »
Täältä löytyy Kyöstin Ultima RB. Loisto auto.
Kyosho Ultima Rb

Poissa Juhanu

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: mitä kyoshoja teillä on
« Vastaus #18 : 03.08.07 - klo: 16.34 »
Täältä löytyy Kyöstin Ultima RB. Loisto auto.

Minulle on tullut aivan eri kuva koko kyoshon tuotannossa jos meinaa tuota loisto/loistokas auto sanaa...

Poissa tapsa92

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: mitä kyoshoja teillä on
« Vastaus #19 : 03.08.07 - klo: 20.39 »
Mun eka auto oli Kyosho Zaboon ja voin sanoo etten hommaa enää YHTÄÄN kyoshoa tähän taloon, olihan tuo zaboon hauska muutamia ajokertoja, kunnes rupes osia hajoilemaan. Päärattaasta lensi hampaat siinä 10 akullisen kohdalla ja ohjaus servo rupes nykimään samoihin aikoihin, sitten huomasin varaosien hinnat ja kyosho vaihtoi omistajaa hyvin pian.
Kumma kun et lopettanut koko harrastusta siihen?

Yrtäppä löytää hyvä auto niiden Kyoshon pilipalimallien hinnoilla!
Tyypillistä että hommataan ekaks autoks joku Pure ten tai Zaboon
ja sitte joko lopetetaan harrastus sihen tai sit loppuelämä
haukutaan ja vältellään sitä Kyoshoa niiden muutaman "halpismallin" takia

Ps. Onhan niissä kalliit varaosat, enkä itekkään hommaa kyohshoa, vaikka
niitä on hyviäkin... En kyllä kelpuuta montaa muutakaan, kun oon merkkiuskolline :wink:
Huoh... Kyöstejä en sen takia hommaa koska megakalliit varaosat ei oikeen houkuttele, 15v ikäsellä pojalla ei ole välttämättä varaa ostaa kokoaika ylihinnoteltuja osia tosin kuin eräillä ehkä on. En ole sanonut kyöstien kisamallien laadusta sanaakaan, joten älä valita mulle.
« Viimeksi muokattu: 03.08.07 - klo: 20.56 kirjoittanut tapsa92 »
- Tapsa

Poissa zereg

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: mitä kyoshoja teillä on
« Vastaus #20 : 03.08.07 - klo: 23.54 »
Täältä löytyy Kyöstin Ultima RB. Loisto auto.

Minulle on tullut aivan eri kuva koko kyoshon tuotannossa jos meinaa tuota loisto/loistokas auto sanaa...

Varaosat on ehkä vähän kalliita mutta niitä on todella helppo hankkia lähimmältä jälleenmyyjältä, joka tilaa ne Ruotsin keskusvarastotsta. Siihen ne miinuspuolet sitten minun osalta jääkin, moottori melkein täydessä iskussa vaikka en pikkujassikkana sitä aikoinaan edes kunnolla sisään ajanut. Ohjaus-servo pitänyt ainoastaa vaihtaa kun kastui. (tämä siis oma moka) Muut osat mitä olen vaihtanut, ei periaatteessa olisi edes tarvinneet uusintaa mutta pitäähän ne taskurahat johonkin tuhlata.  :grin: Kilpa käytössä Kyosho ei taida olla niin suosittu.  :roll:
Kyosho Ultima Rb

Poissa -xxx-

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: mitä kyoshoja teillä on
« Vastaus #21 : 04.08.07 - klo: 10.00 »
Löytyis Inferno MP ja paketissa odottelee Nosram 28 ja HPI turbo thyyning pilli :lol:
Onkos kellään kokemusta noista Axis koneista? Kävi semmoinenkin mielessä siis 32

Poissa Juhanu

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: mitä kyoshoja teillä on
« Vastaus #22 : 04.08.07 - klo: 19.44 »
Mun eka auto oli Kyosho Zaboon ja voin sanoo etten hommaa enää YHTÄÄN kyoshoa tähän taloon, olihan tuo zaboon hauska muutamia ajokertoja, kunnes rupes osia hajoilemaan. Päärattaasta lensi hampaat siinä 10 akullisen kohdalla ja ohjaus servo rupes nykimään samoihin aikoihin, sitten huomasin varaosien hinnat ja kyosho vaihtoi omistajaa hyvin pian.
Kumma kun et lopettanut koko harrastusta siihen?

Yrtäppä löytää hyvä auto niiden Kyoshon pilipalimallien hinnoilla!
Tyypillistä että hommataan ekaks autoks joku Pure ten tai Zaboon
ja sitte joko lopetetaan harrastus sihen tai sit loppuelämä
haukutaan ja vältellään sitä Kyoshoa niiden muutaman "halpismallin" takia

Ps. Onhan niissä kalliit varaosat, enkä itekkään hommaa kyohshoa, vaikka
niitä on hyviäkin... En kyllä kelpuuta montaa muutakaan, kun oon merkkiuskolline :wink:
Huoh... Kyöstejä en sen takia hommaa koska megakalliit varaosat ei oikeen houkuttele, 15v ikäsellä pojalla ei ole välttämättä varaa ostaa kokoaika ylihinnoteltuja osia tosin kuin eräillä ehkä on. En ole sanonut kyöstien kisamallien laadusta sanaakaan, joten älä valita mulle.

Juu ei todellakaan ole 15vee ihmisellä kamalan helppoa saada noita osia ihan omilla tuloilla. Mutta joitakin 15 vuotiaita avustaa niinkus "isi"ja"äiskä".Minä itse olen 14v et tiedän et omilla tuloilla on vaikea noita osia ostaa. Ostin juuri kaksi kappaletta laakereita jotka menevät kytkin kelloon ja olivat aika hinnakkaita.14.95 kappale :afro: 

Poissa zereg

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: mitä kyoshoja teillä on
« Vastaus #23 : 04.08.07 - klo: 22.02 »
Lainaus käyttäjältä: Juhanu
Ostin juuri kaksi kappaletta laakereita jotka menevät kytkin kelloon ja olivat aika hinnakkaita.14.95 kappale :afro: 

?!? Kun itse vaihdoin kytkinkellon kuulalaakerit vähän aikaa sitten, ne eivä maksaneet kun 2.5€ kpl. Ostin siis Kyoshon jälleenmyyntiliikkeestä. Ajatten ensin että saisin halvemmalla kun kävisin eritoten laakereihin erikoistuneessa kaupassa.(kuopionlaakeri oy) Mutta hinta olikin siellä 20€ kpl. Ja toimitusajat tähtitieteelliset.  :tongue:
Kyosho Ultima Rb

Poissa Juhanu

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: mitä kyoshoja teillä on
« Vastaus #24 : 05.08.07 - klo: 11.52 »
Lainaus käyttäjältä: Juhanu
Ostin juuri kaksi kappaletta laakereita jotka menevät kytkin kelloon ja olivat aika hinnakkaita.14.95 kappale :afro: 

?!? Kun itse vaihdoin kytkinkellon kuulalaakerit vähän aikaa sitten, ne eivä maksaneet kun 2.5€ kpl. Ostin siis Kyoshon jälleenmyyntiliikkeestä. Ajatten ensin että saisin halvemmalla kun kävisin eritoten laakereihin erikoistuneessa kaupassa.(kuopionlaakeri oy) Mutta hinta olikin siellä 20€ kpl. Ja toimitusajat tähtitieteelliset.  :tongue:

Minä ostin ne lahdesta Hobby hiltuselta...

Poissa leksi

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: mitä kyoshoja teillä on
« Vastaus #25 : 05.08.07 - klo: 22.59 »
Täältä suunnasta löytyy jo edesmennyt pureten alpha, joka ei enään ajokunnossa todellakaan ole. Ehjiä ja täysin toimivia kyöstejä löytyy: Inferno St Us, Mini Inferno st, Inferno tr 15 st, sekä airstreak ep. Kaikki toimivat täydellisesti, kun tuohon inferno st us:ssään vaihtoi tulpan ettei kone kierrä väärään suuntaan. Varaosat ovat hyvän hintaisia mútta ainakin niitä saa.
Koysho inferno st us
Kyosho mini inferno st Kyosho infero tr 15 stadium force

Poissa tux10

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: mitä kyoshoja teillä on
« Vastaus #26 : 05.08.07 - klo: 23.50 »
-Inferno MP777 SP2
-QRC-Rally Subaru
-Mini-Z MR1
-Mini-Z MR2

Kyoshoja tällä hetkellä tälläinen kasti.
THE Car - OS - Savöx - Sanwa

Poissa T-MAXX äijä

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: mitä kyoshoja teillä on
« Vastaus #27 : 06.08.07 - klo: 00.53 »
Mun eka auto oli Kyosho Zaboon ja voin sanoo etten hommaa enää YHTÄÄN kyoshoa tähän taloon, olihan tuo zaboon hauska muutamia ajokertoja, kunnes rupes osia hajoilemaan. Päärattaasta lensi hampaat siinä 10 akullisen kohdalla ja ohjaus servo rupes nykimään samoihin aikoihin, sitten huomasin varaosien hinnat ja kyosho vaihtoi omistajaa hyvin pian.
en itekkää osta enää kyoshoo ku meil on yks kyoshon subaru ni vaihelaatikko oli ihan p*ska ku siel oli kaikki pelkkii "liukulaakereita" ja se rahisee muutenki ihan kokoajan. sit mul on mini inferno ja siit sytty kerra nopari palamaan sit meni diffi ja vetoakselit on kaikki jo kulunu  rikki :undecided:
Traxxas T-Maxx, HPI E10 Drifter, Kyosho Subaru Impreza, Kyosho J-3 Piper Cup, Duratrax Maximum ST Pro

Poissa Toikkanen

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: mitä kyoshoja teillä on
« Vastaus #28 : 07.08.07 - klo: 09.10 »
TR-15 stadiumforce löytyy ja tyytyväinen olen autooni ollut.
Venom Creeper | Tamiya DB-01 Baldre | Xray T1 Rally edition

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: mitä kyoshoja teillä on
« Vastaus #29 : 07.08.07 - klo: 09.49 »
Mini-Z monsteri kaikilla viripalikoilla...
Välillä kyllä toivon että ei olis edes tuota yhtä.